Stap 1: Via
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ (laadt de aanbiedingen eerder dan de iBOOD website zelf) druk je eerst op de ''Ik neem er een!'' knop.
Stap 2: Plak een sticker op de ''Ik neem er een!'' knop op de iBOOD website.Gewoon iets dat plakt.
Stap 3: Captcha, hiervoor heb ik helaas geen plaatje voor momenteel maar druk zo spoedig mogelijk op het grijze gedeelte van de afbeelding.
Stap 4: Plak een sticker op de ''Bestellen en betalen'' knop. Dit is enkel mogelijk als PayPal één-click betaling is geactiveerd.
Extra tips: Via de iBOOD app (Android en iOS) komt er een notificatie dat de doos aankomt, of via de iBOOD forum wordt soms een kleine hint gegeven. Houd de chat van de 1dagskoopjes in de gaten mocht de notificatie bij jou niet verschijnen, dan zie je altijd 5+ mensen al aangeven dat de doos aankomt.
De notificatie heeft tot op heden enkel 2 soorten iBOOD doos notificaties gegeven: 1. De iBOOD doos komt binnen nu en X aantal minuten. 2. De iBOOD doos komt NU!
Als de notificatie is aangegeven en stel er staat binnen nu en 20 minuten. Blijf 20 minuten met je muis op de knop en concentreer. Ga niet 10 minuten nog even naar het toilet. Bij ieder belgeluid klik je en klik je pas door als het de doos betreft.
Oefen met een willekeurig product of je het doorklikken naar de betaalpagina beheerst. Dan moet het wel goed komen.
Succes!
[
Voor 8% gewijzigd door
Jaïr.exe op 22-11-2017 14:19
]