Het hoeft ook niet altijd om de potentiële winst te gaan, het kan ook zo zijn dat er net iets in zit wat je zelf goed kan gebruiken.miicker schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:57:
[...]
Ja klopt, maar mij is het die winst niet waard. Als ik een box krijg waar jij misschien 50-100 winst kan pakken gaat hij mooi terug. Voor die 50-100 winst moet je behoorlijk wat moeite doen is mijn ervaring. Alles op marktplaats zetten kost al behoorlijk wat tijd, vervolgens afspraken maken en al het gezeik dat er bij mensen van marktplaats hoort waar je mee te maken krijg.
Als ik de tijd die ik daarin steek ga werken heb ik een stuk meer verdiend. Het bestellen van een box kan nooit kwaad. Als je er een klapper in hebt zitten dan heb je of een leuk nieuw product, of je kan mooi veel winst maken in één keer.
Ik heb nu ook geen briljante box, maar die actioncam komt mij heel goed uit. Die kunnen we in het skatepark waar ik werk goed gebruiken. Dus voor mij heeft die box een redelijke waarde, waar een ander er het geld of de moeite er niet van in ziet.