Zijn jullie boxen met DHL verstuurd? Kan je daar gewichten zien?
Zopas de asus zenwatch uitgeprobeerd maar ik krijg er geen leven in.. Batterij plat ?
Ik zie dat het een Engelse oplader is

Ik heb net een mail gehad dat mn pakketje verstuurd is.
in belgie krijg ik alles van iBood aan via PostNL
Sunflower1982 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:04:
Zijn jullie boxen met DHL verstuurd? Kan je daar gewichten zien?
Inderdaad vandaag mijn pakket gekregen via postnlMRIke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:46:
in belgie krijg ik alles van iBood aan via PostNL
[...]
Ah ok, dus beide woonachtig in Belgie....?
In Nederland worden ze via DHL verstuurd, die je dus een details... helaas.
In Nederland worden ze via DHL verstuurd, die je dus een details... helaas.
Gewoon aan lader zoals dir van je mobiele telefoon. Batterij is idd plat. Moest minstens 20% zijn.jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:06:
Zopas de asus zenwatch uitgeprobeerd maar ik krijg er geen leven in.. Batterij plat ?
Ik kom ook even langs waaien. Box is ondertussen bij DHL maar nog niet ingescand. Ik vroeg me af of jullie al 's dozen hebben gehad die deels leeg zijn geroofd. M'n vorige box was bij de buren afgeleverd en die was al open geweest. Nu hoop ik dat het morgen komt en ik het zelf in ontvangst kan nemen.
als je denkt dat er iets uit de doos mist kun je contact opnemen met ibood. Alle dozen zijn genummerd en ze lijstjes met de inhoud.993ti schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:09:
Ik kom ook even langs waaien. Box is ondertussen bij DHL maar nog niet ingescand. Ik vroeg me af of jullie al 's dozen hebben gehad die deels leeg zijn geroofd. M'n vorige box was bij de buren afgeleverd en die was al open geweest. Nu hoop ik dat het morgen komt en ik het zelf in ontvangst kan nemen.
Heb de laatste box van de hunt, ligt bij DHL en niet nog ingescand worden... Die lui hebben het druk daar...
Ik heb mijn doos ook even geopend. Inhoud:
- Cherry MX board 6.0 (Wel QWERTZ)
- Zenpad 10 Z300C
- Jawbone up3
- Zenwatch 2
- 6 tubes zonnecreme
- 4 led lampjes
- Pak met jelly beans
- 1 Namaak orchidee
- Elderscrolls online voor PS4
- lowepro ridgeline bp 250 aw rugzak
- 1 bruine handtas
Al bij al best tevreden met de inhoud.
- Zenpad 10 Z300C
- Jawbone up3
- Zenwatch 2
- 6 tubes zonnecreme
- 4 led lampjes
- Pak met jelly beans
- 1 Namaak orchidee
- 1 bruine handtas
is een heel mooie doos een paar heel mooie producten inDavidVH1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:41:
Ik heb mijn doos ook even geopend. Inhoud:
- Zenpad 10 Z300C
- Jawbone up3
- Zenwatch 2
- 6 tubes zonnecreme
- 4 led lampjes
- Pak met jelly beans
- 1 Namaak orchidee
- 1 bruine handtas
Inderdaad, best tevreden mee, enkel spijtig dat er geen windows tablet in zat aangezien ik eigenlijk naar eentje op zoek ben. Ahja, ik heb niet te klagen. Eerste ibood doos, maar zal niet de laatste wordenDjès1698 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:48:
[...]
is een heel mooie doos een paar heel mooie producten in

Wellicht dat je straks kan ruilen.DavidVH1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:51:
[...]
Inderdaad, best tevreden mee, enkel spijtig dat er geen windows tablet in zat aangezien ik eigenlijk naar eentje op zoek ben. Ahja, ik heb niet te klagen. Eerste ibood doos, maar zal niet de laatste worden

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Ben jij die west vloaming ? met de unboxing video al online?jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:06:
JejaakDjès1698 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:52:
[...]
Ben jij die west vloaming ? met de unboxing video al online?

haha schitterende unboxing kzin zelf ook van West Vloanderen
wacht nog tot vanavond om men doze open te doen
Schitterende doos proficiat
Krijg net een mailtje dat m'n box 2 weken is vertraagd, ik krijg een deja vu gevoel.. Hopelijk niet weer iedereen dezelfde box..
Kreeg net dezelfde mail. Laat me raden: te weinig boxen gemaakt!Abel1991 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:26:
Krijg net een mailtje dat m'n box 2 weken is vertraagd, ik krijg een deja vu gevoel.. Hopelijk niet weer iedereen dezelfde box..
We kunnen ons niet voorstellen dat je niet langer wilt wachten op deze felbegeerde box, maar mocht je niet langer willen wachten dan kun je het volgende doen: ga in je "mijn iBOOD" naar "Bestellingen & Service" en kies voor de optie "Annulering".
Yeah, right.
[Voor 30% gewijzigd door Rooieduvel op 01-09-2017 17:30]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Hier hetzelfde e-mailtje ontvangen.....Abel1991 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:26:

Wat bedoel je met dezelfde box? Is dit al eens eerder voorgevallen en wat gebeurde er toen?
Zelfde reactie hier, 2 weken wachten of geld terug. Dan mag er wel iets verdomds goed in de box zitten.
Ik begrijp dat dit al een keer eerder gebeurd is?
Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080
Vaag, de mijne was de laatste en die is wel onderweg nu.....
Lekker vaag van ibood...Vonkie79 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:18:
Vaag, de mijne was de laatste en die is wel onderweg nu.....

Mooi voor jou though.
Foutje in de programmering misschien? Meer boxen verkocht dan wat de bedoeling was?Rooieduvel schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:29:
[...]
Kreeg net dezelfde mail. Laat me raden: te weinig boxen gemaakt!
We kunnen ons niet voorstellen dat je niet langer wilt wachten op deze felbegeerde box, maar mocht je niet langer willen wachten dan kun je het volgende doen: ga in je "mijn iBOOD" naar "Bestellingen & Service" en kies voor de optie "Annulering".
Yeah, right.
Mijn box is ook verzonden maar nog niet gescand door dhl. Een ander pakketje van ibood heb ik vandaag ontvangen ook via DHL. Gisteren verzend bevestiging en vanochtend pas ontvangen, gesorteerd etc.
Gaat dit vaker zo?
Edit: Ik doel op het traag op gang komen van de verzendingen
Edit: Ik doel op het traag op gang komen van de verzendingen
[Voor 64% gewijzigd door Vonkie79 op 01-09-2017 18:50]
Whahaha mocht je niet langer willen wachten.... annuleer m dan maar lekker hahahaha ik dacht ze komen met een oplossing om de doos sneller te laten komen ofzo hahaha maar nee ... gwn in yo faceRooieduvel schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:29:
[...]
Kreeg net dezelfde mail. Laat me raden: te weinig boxen gemaakt!
Yeah, right.

Doe ze ook! Misschien dat je de doos eerder krijgt, als iemand hem annuleert.GeorgeFelix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:02:
[...]
Whahaha mocht je niet langer willen wachten.... annuleer m dan maar lekker hahahaha ik dacht ze komen met een oplossing om de doos sneller te laten komen ofzo hahaha maar nee ... gwn in yo face

Wie de box reeds heeft ontvangen, vullen jullie ook nog eens de sheet in?
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
(ben fan van statistiek en lijstjes
)
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
(ben fan van statistiek en lijstjes

gvd ik hoop zo erg op die apple watch he......(zal je zien dat ik m niet krijg hahaha)benderke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:33:
[afbeelding]
Tevreden ; ik post later nog de details
Wat een mooie doos, proficiat! Kan enkel niet goed plaatsen wat er in die doos links zit.benderke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:33:
[afbeelding]
Tevreden ; ik post later nog de details
Het is heen apple watch (helaas), maar een asus dingGeorgeFelix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:37:
[...]
gvd ik hoop zo erg op die apple watch he......(zal je zien dat ik m niet krijg hahaha)

FYLbenderke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:43:
[...]
Het is heen apple watch (helaas), maar een asus ding

Da's Heel Langzaam1 sep.13:01
Aangemeld
Verzendlabel aangemaakt door de verzender, zending nog niet gescand bij DHL
Hetzelfde bij PostNL, aangemeld op 1 september 2017 11:57 maar ook nog niet gescand (waarschijnlijk dus ook nog niet verzonden)
Yup kan me niet meer precies herinneren wanneer. Weet alleen nog dat de inhoud heel matig was.Dark Master schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:39:
Zelfde reactie hier, 2 weken wachten of geld terug. Dan mag er wel iets verdomds goed in de box zitten.
Mijn box is vanmorgen toegekomen en vandemiddag opengemaakt.
Mijn doos:
- Asus Zenwatch 2
- Beats by dre monster earbuds
- Sitecom Wifi Home Cam mini
- Blauwe Russel Hoodie
- Nike regenjas
- Lowepro BP 250 AW Rugzak
- Raspberry Pi 3 Model b
- Elder scrolls PS4
- TomTom Spark Cardio + Music
- Wifi plant sensor outdoor
- Autolader
- 2 dozen van elk 6 tubes zonnecreme Olay
Mijn doos:
- Asus Zenwatch 2
- Blauwe Russel Hoodie
- Nike regenjas
- Raspberry Pi 3 Model b
- Elder scrolls PS4
- Autolader
leuk, een raspberry pi3!alexpress schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:06:
Mijn box is vanmorgen toegekomen en vandemiddag opengemaakt.
Mijn doos:
- Asus Zenwatch 2
- Blauwe Russel Hoodie
- Nike regenjas
- Raspberry Pi 3 Model b
- Elder scrolls PS4
- Autolader
Met zo een box zou ik ook wel blij zijn.

Zojuist een update bij DHL, verwacht bezorgmoment is Zaterdag 2 september tussen 9:00 en 13:00.
Hopelijk is dat ook zo, kan ik ook de inhoud plaatsen

hier ook update!
ook morgen tussen 9 en 12..
SPAANNNEEEENNNDDD
ook morgen tussen 9 en 12..
SPAANNNEEEENNNDDD

Hier een box van 11,74kg, wellicht een kraan, servies/bestek of doos batterijen 
Benieuwd naar morgen (-avond wellicht)

Benieuwd naar morgen (-avond wellicht)
- Asus Zenpad 10 Z300C Refurbished (als nieuw)
- Asus Zenwatch 2 Refurbished (als nieuw)
- Jawbone UP3
- 6x Olay everyday sunshine moisturising cream + tanner glow deep
- Namaak orchidee
- LowePro Ridgeline BP 250 AW Rugzak
- Lederen BBQ-schort
- Auto lader (usb poorten)
- Gaastra wintertrui donkerblauw L
- Sitecom Wi-Fi Home Cam Outdoor WLC-4000C
- Lenovo Bluetooth Keyboard S6000
- Osram POWERstixx Starterkit
Unboxing video, met de kindjes erbij

Hier ook tussen 09:00 en 13:00993ti schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:49:
Zojuist een update bij DHL, verwacht bezorgmoment is Zaterdag 2 september tussen 9:00 en 13:00.

Volgens mij is het Zenwatch time. 

Ohh serieus? Kan iemand dat bevestigen? Dit is mn eerste doos en hij is twee weken vertraagd...Abel1991 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:04:
[...]
Yup kan me niet meer precies herinneren wanneer. Weet alleen nog dat de inhoud heel matig was.
De mijne ook net uitgepakt, en dacht bij openen, oh wat is dit nou weer... maar gelukkig HEEL snel bekeerd. Erg tevreden!!!!
Pansonic DMC-GX80H incl kit-lents 14-140mm (nieuwprijs 850 euro!)
Garmin Forerunner 225 Zwart (Zwart) (nieuwprijs 248 euro)
Lowepro BP 250AW Ridge edition rugzak (nieuwprijs circa 50 euro)
Jawbone UP3
Adidas m2 galaxy schoenen m44 lichtblauw
Een doos vol zonnebrand (olay)
Een dimbaar spot
Elders scroll online PS4
Henry Lloyd Butterton half zip knit true navy (maat S)
Autolader met USB poorten
Een Tenson abdeckhaube hängematte???? Ik weet niet wat het is, maar lijkt wel een bodybag
En tot slot... Heavy duty doekjes om het geluk in het gezicht te wrijven
Jawbone UP3
Een dimbaar spot
Elders scroll online PS4
Een Tenson abdeckhaube hängematte???? Ik weet niet wat het is, maar lijkt wel een bodybag

Helaas hier ook twee weken vertraging (15e). Ik had de box van 5 over 10 van eergisteravond te pakken. Hoop toch echt dat ze niet nog even snel een doos bagger samenstellen, maar ik vrees het ergste. 
Zo bizar obvious trouwens dat ze vragen om anders over te gaan tot annulering. Steek dan je hand echt in eigen boezem en niet zo fake met dingen als "met het schaamrood op de kaken" en dan vervolgens doodleuk zeggen dat je natuurlijk altijd kan annuleren...

Zo bizar obvious trouwens dat ze vragen om anders over te gaan tot annulering. Steek dan je hand echt in eigen boezem en niet zo fake met dingen als "met het schaamrood op de kaken" en dan vervolgens doodleuk zeggen dat je natuurlijk altijd kan annuleren...

Ik had de mijne woensdagmiddag.remcovang schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 00:55:
Helaas hier ook twee weken vertraging (15e). Ik had de box van 5 over 10 van eergisteravond te pakken. Hoop toch echt dat ze niet nog even snel een doos bagger samenstellen, maar ik vrees het ergste.
Vorige hunt had ik er eentje te pakken die ook daadwerkelijk afgeschreven was van Paypal maar niets in de bestellingen. Werd het geld teruggestort.
Denk dat ze wachten op dozen die terug gestuurd worden om daarmee de vertraagde dozen aan te vullen?
Dit is echt de winnaar qua dozen. Die hangmat is de grote prijs die ik al een tijdje zoek.Honnes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:54:
De mijne ook net uitgepakt, en dacht bij openen, oh wat is dit nou weer... maar gelukkig HEEL snel bekeerd. Erg tevreden!!!!
Jawbone UP3
Een dimbaar spot
Elders scroll online PS4
Een Tenson abdeckhaube hängematte???? Ik weet niet wat het is, maar lijkt wel een bodybag![]()
Maar even serieus. Die camera is echt vet! 4k 30fps op four/thirds met leuke lens is meer dan netjes!
Dat klinkt logisch gezien de 2 weken verlenging. Maar o, o, o, wat zou dat lelijk zijn!993ti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:57:
[...]
Ik had de mijne woensdagmiddag.
Vorige hunt had ik er eentje te pakken die ook daadwerkelijk afgeschreven was van Paypal maar niets in de bestellingen. Werd het geld teruggestort.
Denk dat ze wachten op dozen die terug gestuurd worden om daarmee de vertraagde dozen aan te vullen?
Abdeckhaube betekent vzviw afdekhoes. Was al eerder in het topic iemand die een afdekhoes voor de hangmat had, zonder de hangmat zelf. Gezien de omschrijving "lijkt wel een bodybag" zal dat ook hier wel weer het geval zijn 

Jemig, ik google telkens hangermatte maar word daarna teleurgesteld. Altijd wel handig zo'n bodybag......iceheart schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 03:38:
Abdeckhaube betekent vzviw afdekhoes. Was al eerder in het topic iemand die een afdekhoes voor de hangmat had, zonder de hangmat zelf. Gezien de omschrijving "lijkt wel een bodybag" zal dat ook hier wel weer het geval zijn
dan hadden ze nu toch ook het geld kunnen terugstorten?remcovang schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 03:14:
[...]
Dat klinkt logisch gezien de 2 weken verlenging. Maar o, o, o, wat zou dat lelijk zijn!
Ze hadden ook alles kunnen verdelen over een groter aantal boxen, dan had er niemand iets van gemerkt maar zou er in elke box wel minder zitten.
De boxen die worden teruggestuurd gaan vast niet direct in de vuilbak.
Ik neem aan dat de recupereerbare producten worden hergebruikt in andere boxen... maar dat kan voor elke box aangezien er van vorige hunts ook boxen werden teruggestuurd.
De buren?Jessed93 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:20:
PostNL geeft aan dat mijn dikke doos vanmorgen geleverd is, maar dat is helemaal niet het geval
PostNL locatie?
En wat zeiden ze toen je belde?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Voorlopig nog niet gebeld. Bij de buren afleveren lijkt me sterk, het adres is de winkel van mijn ouders. Die is gewoon open nu!Famous schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:21:
[...]
De buren?
PostNL locatie?
En wat zeiden ze toen je belde?
Volgens De Track&Trace is ie om 8.30u afgeleverd.
Ga het nog even afwachten

Je kan toch handtekening en naam zien?Jessed93 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:25:
[...]
Voorlopig nog niet gebeld. Bij de buren afleveren lijkt me sterk, het adres is de winkel van mijn ouders. Die is gewoon open nu!
Wat staat daar?
komt dat wel bekend voor?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
dat is wel heel snel, bij mij vertrekt postnl pas rond 9.30.Jessed93 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:25:
[...]
Voorlopig nog niet gebeld. Bij de buren afleveren lijkt me sterk, het adres is de winkel van mijn ouders. Die is gewoon open nu!
Ook 's gehad met een ander pakket. Zou afgeleverd zijn en zelfs ondertekend maar heb niets ontvangen (ook Postnl). Navraag bij Postnl leverde het standaard antwoord dat ze er niets aan kunnen doen en ik dus gewoon pech heb gehad. Heb ze vaker een kwaaie mail gestuurd en aan de telefoon gehad. Ze moeten hun personeel 's screenen!Jessed93 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:20:
PostNL geeft aan dat mijn dikke doos vanmorgen geleverd is, maar dat is helemaal niet het geval
Er staat nergens een handtekening voor ontvangst in de track&trace...Famous schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:27:
[...]
Je kan toch handtekening en naam zien?
Wat staat daar?
komt dat wel bekend voor?
mijn doos ook binnen
Is geen topper maar kan niet klagen als ik sommige flop dozen zie.
Lenovo Bluetooth Keyboard Cover S6000
Lowepro Rugzak Ridgeline BP250 AW
Asus Zenpad 10 (Z300C) Zwart
Quintezz Car duo usb charger
Jawbone Up3 groen
Slingbox 350
PS4 The elder scrolls Online
Viglen Connect 8.9" Tablet with Windows 10
Pierre Cardin Seamless underwear M
Asus Zenwatch 2
Philips 2x AAA charger
Olay everyday sunshine moisturising cream + tanner glow deep
weet niet echt wat die slingbox is/waard is en ook niet hoeveel de Viglen nog waard is
Jawbone Up3 groen
Slingbox 350
Asus Zenwatch 2
Philips 2x AAA charger
weet niet echt wat die slingbox is/waard is en ook niet hoeveel de Viglen nog waard is

Stond in de lijsten 9 maanden geleden voor 100... heb hem toen verkocht voor 40 geloof ik.Djès1698 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:41:
mijn doos ook binnen
Jawbone Up3 groen
Slingbox 350
Asus Zenwatch 2
Philips 2x AAA charger
Zojuist is de Box van mijn vriendin ook binnen gekomen.
Droeviger gaat het niet worden denk ik:
- Russel Atletic sweater
- Russel Atletic trainingsbroek
- Makita IP64 Bouw speaker
- Lowepro rugtas
- Jawbone up
- PS4 The Elder Scrolls
- Android MiniPC/TV Dongle
- Home Easy gateway
Die gaat terug
Droeviger gaat het niet worden denk ik:
- Russel Atletic sweater
- Russel Atletic trainingsbroek
- Makita IP64 Bouw speaker
- Lowepro rugtas
- Jawbone up
- PS4 The Elder Scrolls
- Android MiniPC/TV Dongle
- Home Easy gateway
Die gaat terug

gaat het over de slingbox?Rooieduvel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:46:
[...]
Stond in de lijsten 9 maanden geleden voor 100... heb hem toen verkocht voor 40 geloof ik.
Mijn box ook binnen...
Geen knaller maar zeker tevreden ....
Hurom slow juicer he series
Asus zenwatch 2
Jedi lightning set
Ps4 game elder scrolls
Philips led candles
Olay creme
Lowepro rugtas
Russel athletics trui maat M
Geen knaller maar zeker tevreden ....
Hurom slow juicer he series
Asus zenwatch 2
Jedi lightning set
Ps4 game elder scrolls
Philips led candles
Olay creme
Lowepro rugtas
Russel athletics trui maat M
[Voor 12% gewijzigd door pvnzoest op 02-09-2017 10:10]
Yes
Doos hier ook binnen:
Onkyo X9 (bluetooth speaker) (Kapot, rare toon bij de bass alsof hij tegen iets aan trilt)
Razer Mano'War 7.1 Limited edition
Asus zenwatch 2
Ps4 game elder scrolls
Lowepro rugtas
Russel athletics trui maat L
Sokken met mooie kleurtjes
Jawbone up
Sportshirt van asics.
Mag niet klagen en haal de waarde er wel weer uit
Onkyo X9 (bluetooth speaker) (Kapot, rare toon bij de bass alsof hij tegen iets aan trilt)
Razer Mano'War 7.1 Limited edition
Asus zenwatch 2
Ps4 game elder scrolls
Lowepro rugtas
Russel athletics trui maat L
Sokken met mooie kleurtjes
Jawbone up

Sportshirt van asics.
Mag niet klagen en haal de waarde er wel weer uit

[Voor 9% gewijzigd door Xentor op 02-09-2017 10:41]
iRacing profiel | Ryzen 7700x | 6700XT
ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed is gegaan met mijn box.
Veho Muvi K2 Pro actioncam
lg lifeband touch (refurbished)
AKG k328 oordopjes
Asus Zenwatch 2 (refurbished)
new zealand auckland trui (S)
en hier komt het
2x lowepro ridgeline bp 250 aw (rugzak)
3x elder scrolls online ps4
2x jawbone up
mar ben er niet ontevreden mee
AKG k328 oordopjes
en hier komt het
2x jawbone up
Ik heb zo het idee dat de prijs van "the elder scrolls online" op de 2e hands markt gaat KELDERENdrinnian schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:37:
ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed is gegaan met mijn box.
AKG k328 oordopjes
en hier komt het
2x jawbone up

Dat is bijna niet mogelijk, sinds morrowind uit is gekomen (waar de basisgame bij inbegrepen zit) is het al nieuw voor 10 euro te krijgenTec7lol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:39:
[...]
Ik heb zo het idee dat de prijs van "the elder scrolls online" op de 2e hands markt gaat KELDEREN

Zelfde met die rugzak. Wel leuk voor de studenten. Goeie laptop rugzak straks voor nog geen twee tientjes.Tec7lol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:39:
[...]
Ik heb zo het idee dat de prijs van "the elder scrolls online" op de 2e hands markt gaat KELDEREN
En de mijne is binnen:
- Lenovo Ideapad MIIX Z3735F
- 10" Windows tablet, merk nog niet bekend
- Slingbox 350
- Seamless Device Controller SDC-1
- Elder Scrolls online PS4
- Jawbone
- New Zealand trui maat XL
- New Zealand polo maat S
- Travelin schoenen maat 46
Grappige combo, polo maat S en schoenen maat 46....
In z'n geheel niet ontevreden met 2 tablets maar hoopte onderhand wel stiekem op een zenwatch
- Lenovo Ideapad MIIX Z3735F
- 10" Windows tablet, merk nog niet bekend
- Slingbox 350
- Seamless Device Controller SDC-1
- Elder Scrolls online PS4
- Jawbone
- New Zealand trui maat XL
- New Zealand polo maat S
- Travelin schoenen maat 46
Grappige combo, polo maat S en schoenen maat 46....
In z'n geheel niet ontevreden met 2 tablets maar hoopte onderhand wel stiekem op een zenwatch

Als ik de boxen zie dan ben vind ik het niet meer heel erg dat ik er geen gescoord heb. Sommige boxen zijn wel goed, anderen zijn een beetje saai en daarbij vraag ik me vaak af of je het geld er wel uit krijgt en best veel boxen zijn gewoon enorme bagger.
Ik zie ook redelijk wat mensen die aangeven tevreden te zijn, waarbij ik bij mezelf denk "Hoe kun je hier nou tevreden mee zijn?!" maar dat kan ook aan mij liggen
Desalwelteplus ga ik het volgende hunt toch weer proberen
Ik zie ook redelijk wat mensen die aangeven tevreden te zijn, waarbij ik bij mezelf denk "Hoe kun je hier nou tevreden mee zijn?!" maar dat kan ook aan mij liggen

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Heb mn 100 euro al bijna weer terug hoor. Denk dat ik het ps4 spel inwissel voor korting op een ander spel.miicker schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:50:
Als ik de boxen zie dan ben vind ik het niet meer heel erg dat ik er geen gescoord heb. Sommige boxen zijn wel goed, anderen zijn een beetje saai en daarbij vraag ik me vaak af of je het geld er wel uit krijgt en best veel boxen zijn gewoon enorme bagger.
Als je weinig aan bepaalde spullen hebt dan kan je ze voor een habbekrats verkopen. Winst maak je toch wel.
Als je dan opeens toch die ene laptop of camera hebt dan spring je zowat een gat in de lucht.
Gelukkig kan je het ook terugsturen als het absolute bagger is.
[Voor 8% gewijzigd door Jaïr.exe op 02-09-2017 10:55]
Ja klopt, maar mij is het die winst niet waard. Als ik een box krijg waar jij misschien 50-100 winst kan pakken gaat hij mooi terug. Voor die 50-100 winst moet je behoorlijk wat moeite doen is mijn ervaring. Alles op marktplaats zetten kost al behoorlijk wat tijd, vervolgens afspraken maken en al het gezeik dat er bij mensen van marktplaats hoort waar je mee te maken krijg.Jaïr.exe schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:53:
[...]
Heb mn 100 euro al bijna weer terug hoor. Denk dat ik het ps4 spel inwissel voor korting op een ander spel.
Als je weinig aan bepaalde spullen hebt dan kan je ze voor een habbekrats verkopen. Winst maak je toch wel.
Als ik de tijd die ik daarin steek ga werken heb ik een stuk meer verdiend. Het bestellen van een box kan nooit kwaad. Als je er een klapper in hebt zitten dan heb je of een leuk nieuw product, of je kan mooi veel winst maken in één keer.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het hoeft ook niet altijd om de potentiële winst te gaan, het kan ook zo zijn dat er net iets in zit wat je zelf goed kan gebruiken.miicker schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:57:
[...]
Ja klopt, maar mij is het die winst niet waard. Als ik een box krijg waar jij misschien 50-100 winst kan pakken gaat hij mooi terug. Voor die 50-100 winst moet je behoorlijk wat moeite doen is mijn ervaring. Alles op marktplaats zetten kost al behoorlijk wat tijd, vervolgens afspraken maken en al het gezeik dat er bij mensen van marktplaats hoort waar je mee te maken krijg.
Als ik de tijd die ik daarin steek ga werken heb ik een stuk meer verdiend. Het bestellen van een box kan nooit kwaad. Als je er een klapper in hebt zitten dan heb je of een leuk nieuw product, of je kan mooi veel winst maken in één keer.
Ik heb nu ook geen briljante box, maar die actioncam komt mij heel goed uit. Die kunnen we in het skatepark waar ik werk goed gebruiken. Dus voor mij heeft die box een redelijke waarde, waar een ander er het geld of de moeite er niet van in ziet.
Niet iedereen koopt een box om winst te maken hoormiicker schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:50:

Ik hoop altijd dat het het iets is waar ik (of men familie) iets mee kan.
Dingen waar ik buiten mijn wil niets mee kan doen (zoals die "Apple only" producten en die ps4 game) kan ik helemaal niets mee, belanden op 2ehands sites.
Als je dan de tijd uitrekent die je besteed om zo een box te scoren en nadien nog om alles te verkopen, tja dan moet je al geluk hebben met jouw box.
Maar deel van de fun is ook gewoon wat we nu doen toch? Speculeren over wat er in zit

Mijn doos is ook binnen en ik kan niet anders dan zeer tevreden ermee zijn 

- Revolvair Type 755
- Asics Midnight Essentials Men L
- Russle Athletic Pullover Hoodie M
- 2x Ridgeline BP 250 AW
- Prisma P2276
- Synology DS414j
- Android mini tv dongle
- Jawbone up3
- UA Armband (fitness tracker)
- Asus Zenwatch 2
- The Elder Scrolls Online

Bruno Banani horloge BR21112
Zenwatch 2 WI502Q
3x Jawbone Up 3
2x Head ski sokken (1x 35-38, 1x 43-46)
Nike Benassi Shower Slide slippers maat 42.5
Lenovo P950N
PS4 Elder Scrolls
Asics 130804 Sleeveless Top Imperial Essentials maat XL
Timberland SS Allendale Rv Cool A1475 -B10 maat L
Ralph Lauren Polo 40816 maat S custom fit
Nightlife 122013 donkerblauwe handdoek 70x140
Ministry of Sound Audio L Plus
2x Lowepro Ridgeline BP250AW Horizon Blue
Mijn box is ook binnen het zag er wel leeg uit tegenover vorige keer maar kan niet klagen.
Doos:
Fitbit: Jawbone up3 (ja..die groene)
Game: Elderscrolls unlimited online PS4
Headset: Stereoboomm hp600
Rugzak: Lowepro Ridgeline Backpack 250 AW (blauw)
Olay Complete Everyday Sunshine 6 tubes.
shirt: Asics medium rood
Acer Circo S GPS Tracker
Transformer book: Asus T100HA-FU002T
Smartwatch: ASUS ZenWatch 2
Tablet: Archos 101c Platinum 16GB
SELFIESTICK

Doos:
Fitbit: Jawbone up3 (ja..die groene)
Game: Elderscrolls unlimited online PS4
Headset: Stereoboomm hp600
Rugzak: Lowepro Ridgeline Backpack 250 AW (blauw)
Olay Complete Everyday Sunshine 6 tubes.
shirt: Asics medium rood
Acer Circo S GPS Tracker
Transformer book: Asus T100HA-FU002T
Smartwatch: ASUS ZenWatch 2
Tablet: Archos 101c Platinum 16GB
SELFIESTICK
mijn Viglen Connect 8.9" Tablet with Windows 10 geeft bij het opstarten de foutmelding "windows could not complete the installation restart the installation" door op ok te duwen start hij gewoon over en over dus dit heeft geen zin iemand hier enige kennis mee of een mogelijke oplossing? 

Mijne ondertussen binnen. Lijkt me erg weinig?
Lenco playlink 6
Blackout gordijnen 150x250cm
Axa 3 sterren veiligheidsbeslag
Elder scrolls
Lowepro rugzak
Auto USB lader
Olay spul
Jawbone up
Philips batterijlader.
Lenco playlink 6
Elder scrolls
Lowepro rugzak
Auto USB lader
Olay spul
Jawbone up
Philips batterijlader.
Is inderdaad, in vergelijking met andere boxen, vrij weinig. Had ik vorige keer ook.993ti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:03:
Mijne ondertussen binnen. Lijkt me erg weinig?
Lenco playlink 6
Elder scrolls
Lowepro rugzak
Auto USB lader
Olay spul
Jawbone up
Philips batterijlader.
Service verzoek indienen om de inhoud te laten controleren.
Let wel op: je hebt 2 weken om de box retour te sturen. Daar zit de tijd van het verzoek bij in.
Kan je geen Windows installatie USB aansluiten samen met een usb hub met toetsenbord. Dan kan je via DEL of F2 in de bios gaan en met de USB opstarten.Djès1698 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:56:
mijn Viglen Connect 8.9" Tablet with Windows 10 geeft bij het opstarten de foutmelding "windows could not complete the installation restart the installation" door op ok te duwen start hij gewoon over en over dus dit heeft geen zin iemand hier enige kennis mee of een mogelijke oplossing?
Sorry ben niet echt een computerkenner, ik doe mijn best om het te verstaan maar ik snap het niet helemaal...JaronStrypsteen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:05:
[...]
Kan je geen Windows installatie USB aansluiten samen met een usb hub met toetsenbord. Dan kan je via DEL of F2 in de bios gaan en met de USB opstarten.
Wat zie je:
2x Asus Zenpad 16GB (1 ligt er aan de lader, hopelijk geen batterij probleem.
2x Prisma horloge
1x Asus Zenwatch
1x Jawbone
1x LowePro rugtas
1x quirky stekker doos (hip ding)
1x Selfiestick
1x The elder scrolls online
1x color sensor led lamp
1x russel athletic trui (mijn maat)
1x Bodyshape system weegschaal (1 of ander smartding met een tracker geloof ik)
En natuurlijk niet te vergeten de Olay creme's!
Alles is in pricipe te koop.
zelf houd ik 1 van de tablets.
[Voor 10% gewijzigd door Jelmer93 op 02-09-2017 12:26]
Dank, nu afwachten of ik reactie krijg met een inhoudsopgave. Aan de doos was niet te zien dat er mee gerommeld is dus zal denk ik gewoon zo gevuld zijn. Maar ja, wie het kleine niet eertRooieduvel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:04:
[...]
Is inderdaad, in vergelijking met andere boxen, vrij weinig. Had ik vorige keer ook.
Service verzoek indienen om de inhoud te laten controleren.
Let wel op: je hebt 2 weken om de box retour te sturen. Daar zit de tijd van het verzoek bij in.

Ik vind de boxen tot nu toe niet denderend....
Mijne komt zo binnen maar verwacht er niet veel van als ik t zo zie....
Mijne komt zo binnen maar verwacht er niet veel van als ik t zo zie....
Ik ben blij dat ik ze genomen heb! Ze klinken heel fijn!empl0de schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Heb ze zelf poosje terug aangeschaft.
Ik zou zeggen dat ze het zeker waard zijn - helemaal voor die 70 euro waarvoor ze er op staan (excl verzending)
Hier op tweakers staat wel een mooi review
pricewatch: Edifier R1280DB Black

In vergelijking met mijn povere Logitech Z313 is het voor het dubbele van de prijs zeker een verbetering.

Al doende leert men, al draaiende keert men.
Ik heb tot nu toe maar 2 super boxen gezien die ECHT dik de moeite waren, 1 op 15/20?
De rest is 250-500€... verkoopwaarde, wat ook niet slecht is. (Er kan natuurlijk niet in elke doos een dure laptop of reflexcamera zitten)
Blijft hoedanook geen slechte deal en al helemaal niet de moeite om hem op eigen kosten terug te sturen.
Ik vind wel dat ze wat beter mogen verdelen, sommige dozen hebben 3 smarthorloges andere hebben 3 tablets.
De rest is 250-500€... verkoopwaarde, wat ook niet slecht is. (Er kan natuurlijk niet in elke doos een dure laptop of reflexcamera zitten)
Blijft hoedanook geen slechte deal en al helemaal niet de moeite om hem op eigen kosten terug te sturen.
Ik vind wel dat ze wat beter mogen verdelen, sommige dozen hebben 3 smarthorloges andere hebben 3 tablets.
De kleding maakt de waarde wel ok... maar vind hem persoonlijk wat minder...
Asus Zenwatch 2
2x Jawbone UP3
2x Elderscrolls online voor PS4
Auto lader (usb poorten)
Runtastic Moment Classic - Activity tracker
SPIN remote SDC-1
Travelin' Hamar Brown (laarzen ~240 euro nieuw)
2x Odlo Polo shirt s/s TRIM Primavera 292852 - 28700 peacoat
NZA New Zealand Auckland Herren sommer Poloshirts 15Dn105
NEW ZEALAND AUCLAND Herren Pullover V Neck 15MN401
Old wsest laptop bag
Asus Zenwatch 2
2x Jawbone UP3
2x Elderscrolls online voor PS4
Auto lader (usb poorten)
Runtastic Moment Classic - Activity tracker
SPIN remote SDC-1
Travelin' Hamar Brown (laarzen ~240 euro nieuw)
2x Odlo Polo shirt s/s TRIM Primavera 292852 - 28700 peacoat
NZA New Zealand Auckland Herren sommer Poloshirts 15Dn105
NEW ZEALAND AUCLAND Herren Pullover V Neck 15MN401
Old wsest laptop bag
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Mijn box is ook nog steeds onderweg. Levertijdstip staat tussen 9 en 13u, dus ik hoop heel erg dat ze nog komen vandaag. De tracking geeft aan dat het pakket nog steeds bij sorteren is, en nog niet door de bezorger is meegenomen 

Regio Arnhem?Elmardus schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:25:
Mijn box is ook nog steeds onderweg. Levertijdstip staat tussen 9 en 13u, dus ik hoop heel erg dat ze nog komen vandaag. De tracking geeft aan dat het pakket nog steeds bij sorteren is, en nog niet door de bezorger is meegenomen
Net men box ontvangen, en heel blij! (geen "super"-box)
PS: ze mogen hun dikke doos wel een keer dichtplakken met méér dan 1 tapestripje want de box kwam halfopen aan
Toch maar een verzoek indienen om te weten of er niets is "uitgevallen"...
(als ik de unboxing videos bekijk van andere landen zijn deze wèl meerdere keren "dwars" overplakt)
PS: ze mogen hun dikke doos wel een keer dichtplakken met méér dan 1 tapestripje want de box kwam halfopen aan

Toch maar een verzoek indienen om te weten of er niets is "uitgevallen"...
(als ik de unboxing videos bekijk van andere landen zijn deze wèl meerdere keren "dwars" overplakt)
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453