Yup, ben nu inventaris aan het opmaken.jordygrunn schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:44:
Zijn er al mensen die de dikke doos binnen hebben? Ik ben benieuwd!
Iig zeer grote doos
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yup, ben nu inventaris aan het opmaken.jordygrunn schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:44:
Zijn er al mensen die de dikke doos binnen hebben? Ik ben benieuwd!
Goed om te horen! Ik ben benieuwd!Jaïr.exe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Yup, ben nu inventaris aan het opmaken.
Iig zeer grote doos
Ik ben benieuwd! Die van mij staat ergens bij de buren. Eens kijken of ik die vanmiddag kan vinden.Jaïr.exe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Yup, ben nu inventaris aan het opmaken.
Iig zeer grote doos
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
1960Wp Suntech, 120Wp sharp, 510Wp Qcells
Thanks, krijg wel telkens alleen smartwatches. Vorige was Apple Watch. Jammer van de vrouwen jas qua maat, mn vriendin is maat xs/s.miicker schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
@Jaïr.exe niet echt het 'wauw' gevoel, maar geen slechte box denk ik zo.
Zal alles wel testen als ik de tijd voor vind vandaag. Ben benieuwd wat voor doos mn vriendin krijgtWaah schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:32:
Voor elke pols een horloge![]()
Werken ze ook?
Ook bijzonder om een tandenborstel te leveren zonder de benodigdheden
[Voor 34% gewijzigd door Jaïr.exe op 31-08-2017 14:43]
Dan is die nog niet verzonden.Djès1698 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:46:
Is het normaal dat ik enkel een bevestigings mail kreeg van de bestelling maar nog niet verstuurd is? op Ibood staat er bevestigd
grr..... al jaren probeer ik een doos te bemachtigen maar telkens alleen maar pech. Jij weet er gewoon even twee te bestellen?Jaïr.exe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:42:
Zal alles wel testen als ik de tijd voor vind vandaag. Ben benieuwd wat voor doos mn vriendin krijgt
[Voor 8% gewijzigd door assn op 31-08-2017 15:09]
Was ook grotendeels geluk. Maar deed wel alles om voor een optimale hunt opstelling te zorgen. Dus ethernet internet, 300mbps met lage ping (geen wifi). Niks anders aan staan op de pc wat het proces kan vertragen. Stickers op mijn monitor zodat ik weet waarop ik direct moet drukken voordat het verschijnt. Notificaties in de gaten houden en HuntTV voor hints. Ook de 1dk chat voor hints en het forum uiteraard. Heb van de 17 dozen zo'n 14 meegemaakt en voor de gein gedrukt op ''ik wil er een'' en door de captcha gekomen als oefening.assn schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:08:
[...]
grr..... al jaren probeer ik een doos te bemachtigen maar telkens alleen maar pech. Jij weet er gewoon even twee te bestellen?
ps. leuke doos wel inderdaad. qua waarde zeker de moeite waard.
Ik heb hier met mijn internet 12mbs ook een box gehaald waarschijnlijk gewoon geluk gehad op slechte wifiJaïr.exe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:12:
[...]
Was ook grotendeels geluk. Maar deed wel alles om voor een optimale hunt opstelling te zorgen. Dus ethernet internet, 300mbps met lage ping (geen wifi). Niks anders aan staan op de pc wat het proces kan vertragen. Stickers op mijn monitor zodat ik weet waarop ik direct moet drukken voordat het verschijnt. Notificaties in de gaten houden en HuntTV voor hints. Ook de 1dk chat voor hints en het forum uiteraard. Heb van de 17 dozen zo'n 14 meegemaakt en voor de gein gedrukt op ''ik wil er een'' en door de captcha gekomen als oefening.
Heb dus wel degelijk gehunten met alle plezier.
Vet die hangmat, L of XL?EK89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:27:
Box is binnen, dit zit erin:
Lowepro Rugtas
Russel Atletic Sweater
Adidas Hardloopschoenen
Olay Creme
Hangmat
Adobe Ink & Slide
Jawbone Up
N.Z.A Sweater
Apple Watch (Modelnummer 1554)
Niet ontevreden
Ik heb nog niks gehoord. Hopelijk snel bericht!Djès1698 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:52:
tot nu toe zie ik geen slechte doos![]()
Al iemand een mail gekregen dat de doos is verzonden?
Oef dan ben ik niet alleen haha nochtans stond er vandaag verzonden dus verwacht nog een mailtjeJelmer93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:05:
[...]
Ik heb nog niks gehoord. Hopelijk snel bericht!
[Voor 5% gewijzigd door Djès1698 op 31-08-2017 17:20]
Hoop dat ik dan ook zo een mail krijg. Staat het gewicht er ook bij?Djès1698 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:19:
[...]
Oef dan ben ik niet alleen haha nochtans stond er vandaag verzonden dus verwacht nog een mailtje
Edit: juist mailtje gehad
Nog niet is nog niet in sorteercentrum gewoon al verzendlabel aangemaaktJelmer93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:22:
[...]
Hoop dat ik dan ook zo een mail krijg. Staat het gewicht er ook bij?
@Yorinn kan deze niet vast gezet worden?pvnzoest schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 06:28:
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
docje waar mensen hun dozen en inhoud in kunnen zetten!
[Voor 11% gewijzigd door Tec7lol op 31-08-2017 17:45]
Naja ik kreeg een mooie bloem, denk dat hun intenties anders waren bij jouikje74 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:51:
box is hier ook geland:
* Lenovo Ideapad MIIX 310 (verzegeling verbroken en buitenzijde licht gekrast, maar lijkt goed te werken!).
* Lenovo Bluetooth Keyboard Cover S6000
* Carmen Straigth to Go
* Jawbone Up (ja...de groene)
* Kodak Medium Selfie Stick
* Adidas hardloopschoenen Galaxy 2 m (passen!)
* Lowepro laptoprugzak
* TWIST Da Vinci Collection 2 longdrinkglazen
* 7 tubes(!) Olay complete Everyday Sunshine (dagcreme met kleurtje en spf15)
* Dekbedovertrek Satijn 140x200/220
* Afwasborstel
* Odlo Cubic Sports underwear MAN light maat M (te klein)
* Game voor PS4 The Elder Scrolls
* fles ruitontdooier
* JBS sokken maat 40-47 (passen)
* 2x Auto USB lader Quintezz
En dan de klapper van deze box........ EEN BUTT PLUG![]()
![]()
![]()
![]()
Misschen ook een fotootje erbijikje74 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:51:
box is hier ook geland:
* Lenovo Ideapad MIIX 310 (verzegeling verbroken en buitenzijde licht gekrast, maar lijkt goed te werken!).
* Carmen Straigth to Go
* Lowepro laptoprugzak
* Afwasborstel
* fles ruitontdooier
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de clubVonkie79 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:01:
Heb eindelijk m'n 1e doos besteld (de laatste om 23:44). Via een maat naar deze topic gelinkt, ff geregistreerd en volg het op de voet![]()
Natuurlijk zal ik mijn inhoud hier ook delen zodra ik hem binnen heb)
Ze zijn ver geweken van hun Dora dagenikje74 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:51:
![]()
![]()
![]()
[Voor 5% gewijzigd door equalrock op 01-09-2017 08:02. Reden: Onnodige picture host link weggehaald]
[Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 31-08-2017 19:56]
Klopt dit?:equalrock schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:20:
Hij is binnen, de grote doos voor € 100.
Dit was de allereerste in de hunt.
* Lenco Playlink 6
* ASUS ZenWatch 2 refurbished
* Samsung Smartcam HD (SNH-E6411BN)
* Jawbone (de groene)
* 6 keer Philips 40W E27 led lamp (waarvan 1 defect)
* PS4 game The Elder Scrolls
* A Fish Named Fred overhemd maat M
* Lowepro Ridgelin BP250 AW
Ik ben tevreden :-)
[afbeelding]
picture hosting
Als je hem nog steeds niet hebt dan staan er vandaag of morgen enorm veel te koopGeorgeFelix schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:57:
Veel hebben nu een smartwatch... top want die heb ik nog niet
Nu nog ff wachten tot mn (3e) doos binnen komt
Aiii, da's balen.Jeroens93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:04:
Mijn eerste box:Het leek eerst een hele degelijke box, maar aangezien de tablet en het koffiezetapparaat kapot zijn valt het toch behoorlijk tegen.
- Refurbished ASUS Zenwatch 2
- Connect Windows 10 Tablet die niet oplaadt
- Jawbone UP3 (Suprise!)
- Kapotte Braun Aromaster
- 6 tubes Olay complete Everyday Sunshine (dagcreme met kleurtje en spf15)
- Ruzak
- The Elder Scrolls Online voor PS4
- Tapasschaaltjes
- Hoodie
- Veiligheidsbeslag
Dat van kleding kan sowieso niet, staat volgens mij op de pagina waar je "ik neem er één" kan duwen.jinks26 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:11:
Al die kapotte / gebruikte items wat is dat toch ?
Is dat allemaal normaal of kan je deze gewoon omruilen ?
Ook heb ik ergens gelezen als je kledingsstukken ontvangt deze gewoon kan omruilen naar jouw maat. klopt dit ?
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
Ja, ik ga ze even een berichtje doen. Kapotte spullen heeft natuurlijk niemand iets aan. Zeker in het geval van het koffiezetapparaat is het erg slordig, aangezien het een duidelijk fysiek defect is.RutgervdZ schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:06:
[...]
Aiii, da's balen.
Ik had ook dat connect tablet in de belbox zitten vorige hunt. Zelfde probleem en dus ook niks mee te doen.
Maar jij hebt het gekocht, dus hebt eventueel nog recht op vervanging oid. Zou even een berichtje doen op FB naar ibood!
Dat is het probleem van ibood dozen, vaak zitten er gewoon refurbished spullen in die ze niet meer kwijt kunnen of die ooit geretourneerd zijn (mogelijk dus defect) en dat ze die zonder te controleren in dozen stoppen. Ze geven geen garantie op de individuele items, wat ik ze niet echt kwalijk kan nemen.Jeroens93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:18:
[...]
Ja, ik ga ze even een berichtje doen. Kapotte spullen heeft natuurlijk niemand iets aan. Zeker in het geval van het koffiezetapparaat is het erg slordig, aangezien het een duidelijk fysiek defect is.
[Voor 16% gewijzigd door Junia op 31-08-2017 19:21]
[Voor 17% gewijzigd door Rooieduvel op 31-08-2017 19:21]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Het is deze:Vonkie79 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:44:
[...]
Klopt dit?:
https://www.google.nl/sea...WAhUNblAKHQ74A4IQlKsBCLoB
Zo ja, wat een vette buit is dat dan in totaal!!!
Ik lees op http://be-nl.forum.ibood....ent-page-3/#first-comment dat de adapter van de connect vaak kapot gaat, misschien eens proberen met een andere? (indien mogelijk)Jeroens93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:18:
[...]
Ja, ik ga ze even een berichtje doen. Kapotte spullen heeft natuurlijk niemand iets aan. Zeker in het geval van het koffiezetapparaat is het erg slordig, aangezien het een duidelijk fysiek defect is.
klopt geen zak van, mijn eerste doos waren 3 items defect.... ik kreeg gewoon een "Helaas Pindakaas" van ze... enige wat ze aanboden was; de tablet kunnen we misschien wel omruilen, maar de rest niet...Vonkie79 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:17:
quote:
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
[Voor 34% gewijzigd door GeorgeFelix op 31-08-2017 19:26]
Autsch! Wat een verschil...equalrock schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:21:
[...]
Het is deze:
http://maxict.nl/product/...1bn-ex-ip-cam-snh-e6411bn
Op zich is de huidige nieuwprijs niet zo heel goed.
Vaag... Heb je de tablet nog omgeruild neem ik aan?GeorgeFelix schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:23:
[...]
klopt geen zak van, mijn eerste doos waren 3 items defect.... ik kreeg gewoon een "Helaas Pindakaas" van ze... enige wat ze aanboden was; de tablet kunnen we misschien wel omruilen, maar de rest niet...
Nee was allemaal te veel moeite .....Vonkie79 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:25:
[...]
Vaag... Heb je de tablet nog omgeruild neem ik aan?
Die Lenovo met NL toetsenbord? Vorige keer had ik die ook (en met mij veel anderen) had een hongaars toetsenbord of zo.ikje74 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:51:
box is hier ook geland:
* Carmen Straigth to Go
* Lowepro laptoprugzak
* Afwasborstel
* fles ruitontdooier
![]()
![]()
![]()
Gewoon "normaal" QWERTY toetsenbord. Kan hem ook gewoon op Nederland, met Nederlandse taal instellen. Zit alleen geen oplader bijmiicker schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:35:
[...]
Die Lenovo met NL toetsenbord? Vorige keer had ik die ook (en met mij veel anderen) had een hongaars toetsenbord of zo.
[Voor 4% gewijzigd door ikje74 op 31-08-2017 19:54]
Hetzelfde hier, gaat om de box van eerste dag 21 uur. Staat wel verwachte verzenddatum 31-8, maar ben bang dat het hem nier meer gaat worden.Jelmer93 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:44:
Bijna 21:00 uur en nog steeds geen mail gekregen dat ze de box hebben verstuurd. Zal denk ik morgen pas gebeuren dan. We wachten af.
1960Wp Suntech, 120Wp sharp, 510Wp Qcells
Ik had ook een 'normaal' qwerty toetsenbord, alleen zitten er allemaal tekens bijikje74 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:53:
[...]
Gewoon "normaal" QWERTY toetsenbord. Kan hem ook gewoon op Nederland, met Nederlandse taal instellen. Zit alleen geen oplader bij
Nou, vind ik toch een beetje mager.EK89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:27:
Box is binnen, dit zit erin:
Lowepro Rugtas
Russel Atletic Sweater
Adidas Hardloopschoenen
Olay Creme
Hangmat afdekhoes
Adobe Ink & Slide
Jawbone Up
N.Z.A Sweater
Apple Watch (Modelnummer 1554)
Niet ontevreden
Hij is ook wel wat magertjes, alleen door de Apple Watch ben ik nog enigzins tevreden. Valt me op dat bijna iedereen dezelfde ' rommel' heeft.Tec7lol schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:20:
[...]
Nou, vind ik toch een beetje mager.
de Apple watch is vast leuk als je een Iphone hebt, maar mensen zonder iphone kunnen er eigenlijk niets anders mee dan verpatsen. (en moet je hopen dat hij niet meer gepaired is met de vorige gebruiker)
Of alsnog een iphone kopen kan ook natuurlijk
Dat is niets nieuws.EK89 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:09:
[...]
Hij is ook wel wat magertjes, alleen door de Apple Watch ben ik nog enigzins tevreden. Valt me op dat bijna iedereen dezelfde ' rommel' heeft.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Dat is inderdaad iedere hunt zo. Vorige hunt had vrijwel iedereen identieke boxen, met allemaal dezelfde ''klapper'.EK89 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:09:
[...]
Hij is ook wel wat magertjes, alleen door de Apple Watch ben ik nog enigzins tevreden. Valt me op dat bijna iedereen dezelfde ' rommel' heeft.
vergeet de ps4 game nietRooieduvel schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:38:
In ieder geval 50% hetzelfde.
Zie nu ook laptop tas, oily, jawbones... ben benieuwd. Zou vandaag verstuurd moeten worden.
Zegt niets. Had een doos van 16 kilo en daar zat een tv beugel in... een andere zat een bbq plaat in.Djès1698 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:43:
mijn doos weegt 7,20 kg is dit weinig? of zegt dit niet veel?
haha vrees voor die iPhone als ik de vorige dozen zo bekijk haha toch bedanktRooieduvel schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:43:
[...]
Zegt niets. Had een doos van 16 kilo en daar zat een tv beugel in... een andere zat een bbq plaat in.
En een iphone weegt niets..
Hier geen rare dingen op de toetsen op het toetsenbord.miicker schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:03:
[...]
Ik had ook een 'normaal' qwerty toetsenbord, alleen zitten er allemaal tekens bij
Ik heb nog wel een extra opladerIk dacht namelijk dat de oplader het niet deed, maar die bleek wel te werken, alleen toen had ik al een nieuwe besteld
zie DMikje74 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:03:
[...]
Hier geen rare dingen op de toetsen op het toetsenbord.
Mocht je een oplader kwijt willen, dan neem ik er graag 1 van je over!
Hier ook.ldhollander schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:21:
Je weet nooit maar hier een Edifier setje dat ook op verzenden staat/stond vandaag maar helaas nog niks vernomen.![]()
Geduld maar denk ik?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Jammer om te zien dat de jackpot doos al terecht isjinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
Zopas de doos ontvangen op het werk en er zit een laptop in !!
hp elitebook 850, adobe ink & slide, 2 jawbowns, samsung security, asus zenwatch,..
Alles 'lijk' nieuw
ik maak de volledige lijst als ik thuis ben
Ik ben alvast zeeeer blij met m'n aller eerste doos
[Voor 4% gewijzigd door Junia op 01-09-2017 12:16]
jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
hp elitebook 850, adobe ink & slide, 2 jawbowns, samsung security, asus zenwatch,..
Alles 'lijk' nieuw
Dat is echt een hele mooie box!jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
Alles 'lijk' nieuw
Ik hoop dat ik ook zo'n mooie box heb! Een keer eerder een box gehad, en die viel best een beetje tegen.... klapper was een access point die nog in de kast ligt omdat ik er persoonlijk niets mee kan..... ben benieuwd wat er nog meer in zit!jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
Alles 'lijk' nieuw
jinks26 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
Alles 'lijk' nieuw
[Voor 5% gewijzigd door GeorgeFelix op 01-09-2017 12:44]
Edifier is volgens de mail onderweg.m181087 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:27:
[...]
Hier ook.
Philips lampen en Edifier set op verzenddatum van gisteren. Nog niets vernomen via de mail dat er iets onderweg zou zijn.
hoeveel woog jouw doos?MRIke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:37:
ook binnengekregen, maar thuis belofte gedaan aan de kinderen van hem nog niet open te doen
helaas was hij al open en gezien dat er alvast een refurbished asus zenwatch 2 en een asus zenpad 10 in zit... rest is voor mij nog even een raadsel
de mijne 7.20
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details