Jawel! Heb hem gekocht
And another oneSuicyder schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:06:
Wat een sloot TV's vanmorgen zeg
http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
De 1-click payment kan je ook weer aanschaffen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Jammer alleen dat die pagina voor eeuwig op "dit kan enkele seconden duren" blijft hangen.
Wmb is prijzen noemen hier best handig aangezien ze er zelf alles aan doen dat die prijzen nergens genoemd kunnen worden. Je wil toch een beetje goed kunnen vergelijken denk ik dan?
Had de 7,50 korting paypal aanbieding opgeslagen maar die heeft die nu gebruikt voor die 0,05c volgens mijYorinn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:09:
Nope.Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:50:
Hmm grappig als je de URL weet van het product kun je hem ook nadat dat product door de bel weg is alsnog bestellen.
Nickname does not reflect reality
Don't shoot the messsenger.TerrorSource schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:10:
[...]
Had de 7,50 korting paypal aanbieding opgeslagen maar die heeft die nu gebruikt voor die 0,05c volgens mij
Maar is het niet zo dat dat tegoed in delen gebruikt kan worden en er nu nog €7,45 van over is?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Thanks voor de tip! Maar...Yorinn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:09:
Verwachte verzenddatum 31 augustus 2017
Heb even op paypal gechecked en mijn ibood saldo is idd nu 7,45Yorinn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:12:
[...]
Don't shoot the messsenger.
Maar is het niet zo dat dat tegoed in delen gebruikt kan worden en er nu nog €7,45 van over is?
Het is bedoeld om een betaalmethode toe te voegen aan je account als je dat nog niet hebt geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:13:
[...]
Verwachte verzenddatum 31 augustus 2017
Ik probeerde de verzendkosten ook nog terug te halen, maar toen was het volgende item alweer te koop, dus ik heb het niet kunnen zien. Ik heb toentertijd €7, 95 verzendkosten moeten betalen. De B heeft trouwens ook nog een optische audio ingang, handig voor aan de TV. En inderdaad Bluetooth erop maakt hem aardig compleet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:53:
[...]
Zou mooi zijn, €70 + €6 verzenden? BT is wel een klein voordeeltje tov de gewone R1280 en ik heb ook liever zwarte speakers.
Heeft iemand de box van vanochtend te pakken gekregen?
Niet eens geprobeerd, was volgens mij alleen met kleding van een bepaald merk.Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:19:
Heeft iemand de box van vanochtend te pakken gekregen?
Klopt van Arrow, ik heb hem ook overgeslagen.Audiowaste schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:19:
[...]
Niet eens geprobeerd, was volgens mij alleen met kleding van een bepaald merk.
Verwijderd
Ja klopt maar dat maakt voor mij dan weer niet uit, als het lukt komen ze in een kleine home studio te staan. Nou ja €88 inclusief verzenden is ook wel een aardige deal.vinom schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:18:
[...]
Ik probeerde de verzendkosten ook nog terug te halen, maar toen was het volgende item alweer te koop, dus ik heb het niet kunnen zien. Ik heb toentertijd €7, 95 verzendkosten moeten betalen. De B heeft trouwens ook nog een optische audio ingang, handig voor aan de TV. En inderdaad Bluetooth erop maakt hem aardig compleet.
Hoe zit het trouwens met de leverdatum? Hebben ze dat al een beetje op orde of duurt het weer weken voordat bestellingen verstuurd worden zoals enkele jaren geleden?
Ga uit van weken, dan kan het alleen maar mee vallen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:27:
[...]
Ja klopt maar dat maakt voor mij dan weer niet uit, als het lukt komen ze in een kleine home studio te staan. Nou ja €88 inclusief verzenden is ook wel een aardige deal.
Hoe zit het trouwens met de leverdatum? Hebben ze dat al een beetje op orde of duurt het weer weken voordat bestellingen verstuurd worden zoals enkele jaren geleden?
Peaq, mooie laptop, ff snel googlen:
http://www.mediamarkt.nl/...i5n1-1438831.html#reviews

kabels voor 8 euro, dan 6 euro verzenden

[ Voor 16% gewijzigd door Viper® op 29-08-2017 10:35 ]
Zijn die UTP kabels van zilver en verguld, dat ze normaal 90 euro moeten kosten??
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Nee, ze komen bij iBood vandaan...Videopac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:35:
Zijn die UTP kabels van zilver en verguld, dat ze normaal 90 euro moeten kosten??
Het is in ieder geval duidelijk hoe Peaq aan die stapel refurbished laptops kwam...Viper® schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:32:
Peaq, mooie laptop, ff snel googlen:
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
RJ45 van die prijs verwacht ik gecertificeerde kabels, heb je thuis echt helemaal niks aan.Videopac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:35:
Tenzij je een cloudstorage dienst runt maar dan nog...
Het zijn 4 kabels van 4 meter, en natuurlijk de special price for you.
Ah, weer een Tell Sell aanbieding.
89,90Videopac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:35:
maar dan wel 5,95 verzendkosten er nog bij, dus eigenlijk 95,85
Koop snel de Nutri Ninja voor €39,95 en als je nu beslist komt er gratis €5,95 bij!Videopac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:38:
Ah, weer een Tell Sell aanbieding.
Als je nu bestelt krijg je er ook nog twee bekers bij!RayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:39:
[...]
Koop snel de Nutri Ninja voor €39,95 en als je nu beslist komt er gratis €5,95 bij!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Alle gekheid opzei, mensen denken heel vaak dat het gratis verzending is maar dan zit de verzendkosten gewoon verwerkt in de prijs. Ibood kan er ook voor kiezen om het niet te tonen en in de prijs te verwerken maar dan ben ik bang dat het 39,95, 46,95 wordt.
Telsell zou dan eerder zijn...Leoon. schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:43:
[...]
Als je nu bestelt krijg je er ook nog twee bekers bij!
"Als je nu bestelt krijg je er niet 1 .... niet 3.... niet 4.... maar liefst 2 bekers er helemaal gratis bij"
"En voor het dubbele van de prijs krijg je maar liefst alles dubbel toegestuurd ! dat wilt zeggen maar liefst 4 bekers !"
Bestel binnen de 30 minuten en je betaalt maar 5,95 helemaal gratis erbij
[ Voor 3% gewijzigd door boskantman op 29-08-2017 10:46 ]
Dat is dan misschien de toekomst van ibood, een filmpje ernaast met 1 of andere gare BNer die al de producten aan het aanprijzen is.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Er is zo'n gozer ben zijn naam even kwijt die doet dat nu op tv. Echt een held. Sommige producten weet hij gewoon niet wat het is of doet. Als ik me verveel kan ik daar smakelijk mee vermaken haha!Soggney schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:46:
[...]
Dat is dan misschien de toekomst van ibood, een filmpje ernaast met 1 of andere gare BNer die al de producten aan het aanprijzen is.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Op Dumpert staan compilaties van die man, hij ROCKT!Leoon. schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:47:
[...]
Er is zo'n gozer ben zijn naam even kwijt die doet dat nu op tv. Echt een held. Sommige producten weet hij gewoon niet wat het is of doet. Als ik me verveel kan ik daar smakelijk mee vermaken haha!
Ja deze bijvoorbeeld: http://www.dumpert.nl/mediabase/6928081/bc8ab6feRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Op Dumptert staan compilatie van die man, hij ROCKT!
Kortingsbrigade dus
Ik snap nooit waarom een item 2x komt. Als ie is uitverkocht dan is ie uitverkocht toch?
Ik gok dat het doorgaat tot het uitverkocht is of tot een bepaalde tijd bereikt is...Pvesh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:49:
Ik snap nooit waarom een item 2x komt. Als ie is uitverkocht dan is ie uitverkocht toch?
Zo zou ik het in ieder geval programmeren, anders krijg je producten die een halve dag op de pagina blijven staan.
Koop dit slot alsjeblieft niet!
Uit mijn straat periode was dit het slot waar je naar zocht om fietsen te vinden althans dat zeiden mijn (ex)vrienden.
Uit mijn straat periode was dit het slot waar je naar zocht om fietsen te vinden althans dat zeiden mijn (ex)vrienden.
"Vrienden", jajaRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:52:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hahahhRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:52:
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Haha dit is nou praktische info die handig is om te horen!RayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:52:
Dit zijn misschien wel de lelijkste pannen die ooit door mensenhanden zijn gemaakt. Over buitenaardse pannen kan ik natuurlijk geen uitspraken doen.
Peace is not simply the absence of war.
Ik heb in een boekje gelezen dat het slot bestaat uit allemaal kleine stalen kabeltjes die met een kleine ijzer tang binnen 1min. open zijn.
Ibood verdient aan de verzendkosten, waar andere het "gratis" of tegen kostprijs aanbieden.RayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:44:
Alle gekheid opzei, mensen denken heel vaak dat het gratis verzending is maar dan zit de verzendkosten gewoon verwerkt in de prijs. Ibood kan er ook voor kiezen om het niet te tonen en in de prijs te verwerken maar dan ben ik bang dat het 39,95, 46,95 wordt.
Sommige zijn echt weer binnen een paar seconde weg?! Wilde net de Moto Z bestellen voor mijn vriendin, even opgezocht in de pricewatch, terug en weg was die?! Jammer..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Geduld, deze komt echt wel weer terug.BTFD schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:02:
Sommige zijn echt weer binnen een paar seconde weg?! Wilde net de Moto Z bestellen voor mijn vriendin, even opgezocht in de pricewatch, terug en weg was die?! Jammer..
De Ocoulus Rift die nu te koop staat is gewoon goedkoper op de officiele website (Get Rift + Touch
for just € 449).
for just € 449).

Signature
Goede kans dat hij nog eens voorbij komt als hij niet uitverkocht wasBTFD schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:02:
Ibood mag toch ook wat verdienen?Mitch377 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:03:
De Ocoulus Rift die nu te koop staat is gewoon goedkoper op de officiele website (Get Rift + Touch
for just € 449).
Als je het financieel kunt lijden is het het makkelijkste gewoon te bestellen en indien ongewenst voor het verzenden kosteloos te annuleren.BTFD schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:02:
Dit doe ik ook vaak... na een paar weken opeens een hoop geld terugkrijgen is altijd geinigGabberPiet schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Als je het financieel kunt lijden is het het makkelijkste gewoon te bestellen en indien ongewenst voor het verzenden kosteloos te annuleren.
Je kan het ook via PayPal betalen; heb een tijdje terug iets besteld tijdens de Hunt en geannuleerd, het was eerder teruggestort op mijn rekening dan dat PayPal het überhaupt afgeschreven had!GabberPiet schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Als je het financieel kunt lijden is het het makkelijkste gewoon te bestellen en indien ongewenst voor het verzenden kosteloos te annuleren.
Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb, bedankt voor de tip!!GabberPiet schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Kon het zo snel niet vinden, misschien zoek ik wel verkeerd.
Maar is er een applicatie die op mijn laptop een melding kan geven wanneer er een nieuwe aanbieding is?
Niet in de browser, deze heb ik niet altijd open staan.
Maar is er een applicatie die op mijn laptop een melding kan geven wanneer er een nieuwe aanbieding is?
Ibood heeft een telefoon app, die naast je leggen ?Vecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:18:
Kon het zo snel niet vinden, misschien zoek ik wel verkeerd.
Ik moet zeggen, de Philips led lampen waren we een prima deal maar voor de rest is het tot nu toe een drama. Zit nu al 20 minuten tegen een TomTom Spark Music horloge te kijken die overduidelijk helemaal niemand wil.
Dat is dus ook het enige wat ik tot nu toe heb gekocht, kan ze ook nog eens heel goed gebruiken.theHoff schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:22:
Ik moet zeggen, de Philips led lampen waren we een prima deal maar voor de rest is het tot nu toe een drama. Zit nu al 20 minuten tegen een TomTom Spark Music horloge te kijken die overduidelijk helemaal niemand wil.
Edit: even refreshen, ondertussen nog LED lampen, Huawei, tablet en horloge geweest.
[ Voor 9% gewijzigd door Audiowaste op 29-08-2017 11:24 ]
Ik zou je aanraden om even te verversen, ik zit ondertussen bij een Aviator Analoog Horloge!theHoff schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:22:
Dan moet je ff op F5 drukken, er is al weer een telefoon, tablet en lampies geweesttheHoff schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:22:
Mwaaah. De autorefresh is dus ook al minder geworden bij IboodRavocs schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:23:
[...]
Dan moet je ff op F5 drukken, er is al weer een telefoon, tablet en lampies geweest
Zijn we het hele lijstje door geweest ofzo, deze batterijen kwamen vanochtend ook al langs?
of herhalen ze hier items binnen 3 uur?
Volgens mij zijn de batterijen ver over de houdbaarheidsdatum
Hoef je voor de rest van je leven geen batterijen meer te kopen.
Of je koopt gewoon de IKEA batterijen tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt. Scheelt je een doos batterijen die de komende 10 jaar in de weg staat.. plus dure batterijen zijn nauwelijks beter dan goedkope soorten.
Nu trouwens een bureaustoel.
Of je koopt gewoon de IKEA batterijen tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt. Scheelt je een doos batterijen die de komende 10 jaar in de weg staat.. plus dure batterijen zijn nauwelijks beter dan goedkope soorten.
Nu trouwens een bureaustoel.
Voor 300 euro zijn er vast leukere/betere bureaustoelen te verkrijgen
Beetje teveel geld voor een bureaustoel...jordygrunn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:37:
Voor 300 euro zijn er vast leukere/betere bureaustoelen te verkrijgen
"That's what I do. I drink and I know things."
Volkomen mee eens hoor! < 120 euro vind ik nog wel te doen voor een 'luxere' stoel.Frozenhands schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:38:
[...]
Beetje teveel geld voor een bureaustoel...
Inderdaad, ik hoop ook altijd Ikea batterijen. Zijn uit verschillende tests als een van de beste naar boven gekomen terwijl ze spotgoed goedkoop zijn. Presteren beter dan dure merken zoals Duracel etc.m181087 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:37:
Hoef je voor de rest van je leven geen batterijen meer te kopen.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Zeker en anders kan je altijd nog bij BVA kijken of er iets degelijks tussen staat.jordygrunn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Volkomen mee eens hoor! < 120 euro vind ik nog wel te doen voor een 'luxere' stoel.
"That's what I do. I drink and I know things."
Deze is anders wel geschikt voor intensief gebruikFrozenhands schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:40:
[...]
Zeker en anders kan je altijd nog bij BVA kijken of er iets degelijks tussen staat.
Ik kijk anders al jaren uit naar een bureaustoel met hoofdsteun... maar dan zit je ofwel aan de zakelijke tjak die >500 kost, ofwel aan dure gamestoelen die >300 kosten.jordygrunn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Volkomen mee eens hoor! < 120 euro vind ik nog wel te doen voor een 'luxere' stoel.
Als er iemand tips heeft...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Deze Dyson is inderdaad ook al langsgekomenRozw schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:33:
Zijn we het hele lijstje door geweest ofzo, deze batterijen kwamen vanochtend ook al langs?
Enige waar ik nog wel baat bij heb is een DSLR/Surface Pro 4 of een drone. Zag dat de SP4 al is langsgekomen, weet iemand de prijs nog?
Tesla M3LR '21
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisPlanespotter schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:45:
Enige waar ik nog wel baat bij heb is een DSLR/Surface Pro 4 of een drone. Zag dat de SP4 al is langsgekomen, weet iemand de prijs nog?
Verwijderd
Even een vraag mbt die Edifier setjes, is de R1280 de enige die voorbij is gekomen? Ibood verkocht ook de R1700 meen ik en voor mij is het eigenlijk om het even. Zolang ze maar zwart zijn. 
Edit: en de link hierboven werkt bij mij dus niet dus ik kan het niet zelf opzoeken.
Edit: en de link hierboven werkt bij mij dus niet dus ik kan het niet zelf opzoeken.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 11:47 ]
Volgens mij €699 of €669Planespotter schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:45:
Zag dat de SP4 al is langsgekomen, weet iemand de prijs nog?
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Deze pagina wil bij mij niet laden. Bij anderen wel?
Doet het hier zonder problemen.wouter772 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Deze pagina wil bij mij niet laden. Bij anderen wel?
Weten jullie of iBood ook wel eens moniotren verkoopt? Ik zoek nog een QHD monitor en wil er best een dagje aan besteden, maar als ze nooit monitora verkopen dan vandaag vast ook niet..
Kijk anders nu even in de hunt?Edwin88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:
Weten jullie of iBood ook wel eens moniotren verkoopt? Ik zoek nog een QHD monitor en wil er best een dagje aan besteden, maar als ze nooit monitora verkopen dan vandaag vast ook niet..
Er staat NU een monitor op!Edwin88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:
het is alleen geen QHD monitor, dus helaas is deze niet voor jou bestemdEdwin88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:
Ze hadden een BenQ QHD 144hz voor een zacht prijsje in de flash staan vannacht geloof ikEdwin88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:
Zijn ze nu al deals aan het herhalen? Even een deja-vu momentje hier.
Deze Sandisk incl adapter is incl. verzendkosten net zo duur als de Pricewatch?
Top!RutgervdZ schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:49:
[...]
Ze hadden een BenQ QHD 144hz voor een zacht prijsje in de flash staan vannacht geloof ik
De monitor die er nu stond was 3x niks inderdaad. Heb al 6 tv schermen staan met die resolutie.
QHD of 4K

Neuh.. Standaard.. Heel veel producten die gewoon meerdere keren langskomen.Saturate schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:52:
Zijn ze nu al deals aan het herhalen? Even een deja-vu momentje hier.
Vooral SD-kaarten, lampen, messen, condooms, Jelly Beans en dat soort prullaria.
-
Daar zijn de condooms weerEdd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:55:
[...]
Neuh.. Standaard.. Heel veel producten die gewoon meerdere keren langskomen.
Vooral SD-kaarten, lampen, messen, condooms, Jelly Beans en dat soort prullaria.
Yup, condoomsEdd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:55:
[...]
Neuh.. Standaard.. Heel veel producten die gewoon meerdere keren langskomen.
@m181087 was me voor...
[ Voor 4% gewijzigd door Daffie op 29-08-2017 12:01 ]
De 1700 is als een van de eerste voorbij gekomen voor €100. Ben er nu ook op aan het wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:46:
Even een vraag mbt die Edifier setjes, is de R1280 de enige die voorbij is gekomen? Ibood verkocht ook de R1700 meen ik en voor mij is het eigenlijk om het even. Zolang ze maar zwart zijn.
Verwijderd
Jammer dat die product history hierboven hier niet werkt... De hele site van 1dagskoopjes overigens niet.Xepos schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:01:
[...]
De 1700 is als een van de eerste voorbij gekomen voor €100. Ben er nu ook op aan het wachten.

Overigens wel frapant hoeveel condooms ze willen slijten? Je zou toch denken dat een site als deze zoveel mogelijk zieltjes zou willen winnen? Dit is een beetje indirecte (toekomstige) klantenderving.
Bij mij werkt alles primaVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:04:
[...]
Jammer dat die product history hierboven hier niet werkt... De hele site van 1dagskoopjes overigens niet.![]()
Overigens wel frapant hoeveel condooms ze willen slijten? Je zou toch denken dat een site als deze zoveel zieltjes zou willen winnen? Dit is een beetje indirecte (toekomstige) klantenderving.
Weer een monitor.Edwin88 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:
Deze keer full HD.
Verwijderd
Toch even verder gekeken dan mijn neus lang is en in Edge werkt het wel... Chrome blijft hangen, wellicht een tip voor anderen waarbij het niet werkt.
Dit geldt overigens alleen voor de product history, de hoofdpagina werkt ook hier niet.
Te snel, beetje geduld doet wonderen. Nu werken beide pagina's in Edge.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 12:10 ]
Bij mij werkt die in Chrome ook niet, maar incognito dan weer wel.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:09:
[...]
Toch even verder gekeken dan mijn neus lang is en in Edge werkt het wel... Chrome blijft hangen, wellicht een tip voor anderen waarbij het niet werkt.![]()
Dit geldt overigens alleen voor de product history, de hoofdpagina werkt ook hier niet.
Die Sitecom router: is daar een Lede build van?
Voor zover ik kan zien niet.
Voor zover ik kan zien niet.
De Sitecom WLR-9500 staat niet in de Table of hardware.
[ Voor 3% gewijzigd door Groentjuh op 29-08-2017 12:17 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453