Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
oh mijn god, 3 dagen deze ellende, dat overleeft toch niemandBaZnGaNL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:16:
Heb trouwens het gevoel dat deze hunt 3 dagen gaat duren..
Bron:
[afbeelding]
Of is dat niet gewoon een minuut na 23:59 op 30 augustus?BaZnGaNL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:16:
Heb trouwens het gevoel dat deze hunt 3 dagen gaat duren..
Bron:
[afbeelding]
3 dagen kan ik niet aan hoor
http://www.ibood.com/nl/n...-8gb-256gb-win10-pro.htmlPlanespotter schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:45:
Enige waar ik nog wel baat bij heb is een DSLR/Surface Pro 4 of een drone. Zag dat de SP4 al is langsgekomen, weet iemand de prijs nog?
Dit was trouwens een Refurb.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Niet echt interessant als je er vanuit gaat dat een nieuwe via MS 719 kost
Edit: Nevermind, dat is een andere processor..
[ Voor 11% gewijzigd door Ardj op 29-08-2017 12:31 ]
Nee, ik gebruik gewoon Chrome met een auto-refrash plugin om elke minuut te refreshen.Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:33:
zijn er mensen die hunten met de app? En werkt dat een beetje?
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
Op Iphone zit er iig een vertraging op, het loopt iig niet erg synchroon en geen idee hoe je in de app handmatig kunt refreshen dus nee, dat werkt niet.Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:33:
zijn er mensen die hunten met de app? En werkt dat een beetje?
Haha en ik maar naar beneden proberen te slepen voor een refreshVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:34:
[...]
Op Iphone zit er iig een vertraging op, het loopt iig niet erg synchroon en geen idee hoe je in de app handmatig kunt refreshen dus nee, dat werkt niet.

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Wat weet jij dat wij niet weten?Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:34:
box onderweg!!!
"That's what I do. I drink and I know things."
krijgt een push bericht via de app:
Binnen nu en 15 min:
iBOOD box, scoor jij er een?
Nou, dan ga ik er maar eens voor zittenHhK1907 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:36:
[...]
krijgt een push bericht via de app:
Binnen nu en 15 min:
iBOOD box, scoor jij er een?
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Je moet hem volgens mij wel redelijk recent hebben geopend. Dat lijkt mij mij iig wel zo te zijn.equalrock schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:38:
Vreemd, ik heb wel de app geïnstalleerd op m'n iPhone, maar ik krijg die pushmelding niet. In de vorige hunt was dat wel het geval.
das nogal duidelijk hesmok84 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:40:
producten worden volgens mij gewoon herhaald.
Klopt, dat is altijd al zo. Als iets niet op gaat, gaan ze op gegeven moment verder naar de volgende aanbieding. Dan komt hij later gewoon nog een keer langs, in de hoop dat hij dan wel verkocht wordtsmok84 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:40:
producten worden volgens mij gewoon herhaald.
Zit op werk dus kan niet hele tijd kijken helaas.TerrorSource schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:41:
[...]
das nogal duidelijk hesommige dingen komen 10x voorbij.
Maar zag kitchen Aid 2x langskomen
hehe
PS dikke doos
Haha, uiteraard ligt de server er weer uitCyclia schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:43:
Daar is die. De 99.98 doos. Succes!
10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik mag niet betalen zo te zien
Tesla M3LR '21
Zelfde hier, maar na een minuut kreeg ik een 500 Internal Server ErrorPazo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:44:
Spannend.. ik zit in de checkout... nu geduldig wachten... zou het dan zomaar een keer lukken?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
couldn't agree more ^_^Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:45:
Heerlijk om hem gewoon voorbij te laten gaan.
Dan zou ik sowieso wat leukers/nuttigers gaan doen ;-)BTFD schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:45:
En daar zit je dan de hele dag voor naar een scherm te kijken.. jammer!
Shit, krijg melding dat doos kwam maar echt net te laat.Waah schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:46:
[...]
Dan zou ik sowieso wat leukers/nuttigers gaan doen ;-)
Ik zag de pushmelding net te laat.
Ach ja, vorige box stelde niet veel voor, als ik er toevallig nog een kan meepikken doe ik dat
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Hopen dat je 'm ook echt hebt dan!equalrock schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:46:
Kreeg een error 500, maar toch een paypal betaalbevestiging![]()
[afbeelding]
Meer mensen die niet meer op de website komen?
504 Gateway Time-outPazo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:44:
Spannend.. ik zit in de checkout... nu geduldig wachten... zou het dan zomaar een keer lukken?

Tesla M3LR '21
Dit dus.. En hij loopt nog steeds heletijd vast...Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:48:
Ik vind het toch knap dat sommige mensen hem zo snel hebben. Zodra ik klikte was het vastlopen. Heb niet eens de Cpatcha gekregen

ik zal wel commentaar krijgenLanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:48:
Ik vind het toch knap dat sommige mensen hem zo snel hebben. Zodra ik klikte was het vastlopen. Heb niet eens de Cpatcha gekregen
Maar waarom is de box zo gewild?
Gelukkig is de pagina weer online na de "Box" problemen haha.
PS5
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Geen commentaar hoor, het is een soort gokken. Je betaalt 100 euro, maar krijgt soms voor 800 euro of meer aan spullen. Kan leuk verdienen zijnsmok84 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
ik zal wel commentaar krijgen
hier net zo..jordygrunn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Dit dus.. En hij loopt nog steeds heletijd vast...

ik wilde via 1dagskoopjes de kitchenaid bestellen (na wat overleg met mn vrouw) kom ik voor de pagina van de box lol helaas niet kunnen betalen wel erg grappigLanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:48:
Omdat er vroeger nog wel leuk spul in zat. Nu in 1 op de 20 boxen zit er echt een klapper in.. maar de meesten denken vette shit te hebben, om er dan achter te komen dat het defect spul is. Vaak met de adresgegevens van de vorige eigenaar nog in de doos....smok84 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
captcha leek er deze keer niet op te zitten. kon zo door naar betalen.Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:48:
Om daarna alsnog te crashen
Er kunnen leuke dingen in die box zitten. Je betaald honderd euro maar en zijn gevallen dat mensen er voor 1200 euro spullen uit krijgen.smok84 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Altijd wel een crash ergens.
Zijn de dozen eigenlijk nog wel een beetje zo interessant als voorheen? want aantal jaar terug waren er echt mega goede deals tussen en laatste wat ik zag was enkel wat prut en onnodige rommel.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
http://www.ibood.com/nl/n...-ideapad-i5-8-gb-ram.html
[ Voor 8% gewijzigd door thejoker80 op 29-08-2017 12:51 ]
-
IMHO word het elk jaar minder. Minder klappers, meer defecte spullen....Rubman schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
Heb überhaupt nog nooit een doos kunnen bemachtigen bij de Hunt, ondanks al vaker ook bij de betaling gekomen te zijn.
Altijd wel een crash ergens.
Zijn de dozen eigenlijk nog wel een beetje zo interessant als voorheen? want aantal jaar terug waren er echt mega goede deals tussen en laatste wat ik zag was enkel wat prut en onnodige rommel.
Vast wel, heb ze meerdere keren zien langskomen.powerplay schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
En ik wou net die Edifier speakers bestellen, maar kwam er door de box ook niet doorheen. Zouden ze nog terugkomen?
leuke speakertjes wel die Edifiers
Zijn al een paar keer Edifier speakers geweest, dus waarschijnlijk welpowerplay schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
En ik wou net die Edifier speakers bestellen, maar kwam er door de box ook niet doorheen. Zouden ze nog terugkomen?
Alleen ik zie net dat de verwachtte verzenddatum 1 september is. Dat kan nooit goed zijn. Meestal zijn dat de oude meuk dozen van vorige keer. Normaal duurt een box 2 weken ofzo voordat ie komt.
Al een sheet aangemaakt?
Ik heb ze nu wel, maar ze komen nog wel weer voorbij zijn al een paar keer voorbij gekomen.powerplay schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
Was pricewatch: Lenovo IdeaPad 510S-14IKB 80UV0073MH voor € 590,-thejoker80 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
Die lenovo laptop van net was toch ook wel een goede deal? ben nog op zoek naar een 14" laptop namelijk. Is het beeldscherm hiervan nou mat?
http://www.ibood.com/nl/n...-ideapad-i5-8-gb-ram.html
Sheet is er niet meer. was te weinig animo voor de laatste keer en kwam commentaar op "waarom zou ik het daar invullen?"Titus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:52:
Ook hier weer een box gescored.
Alleen ik zie net dat de verwachtte verzenddatum 1 september is. Dat kan nooit goed zijn. Meestal zijn dat de oude meuk dozen van vorige keer. Normaal duurt een box 2 weken ofzo voordat ie komt.
We gaan het zien.
Al een sheet aangemaakt?
Deze schijnt heel goed te zijn:Richh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:43:
[...]
Ik kijk anders al jaren uit naar een bureaustoel met hoofdsteun... maar dan zit je ofwel aan de zakelijke tjak die >500 kost, ofwel aan dure gamestoelen die >300 kosten.
Als er iemand tips heeft...
https://www.consoleshop.n...blechairs-epic-zwart.html Referral verwijderd
Als ik het geld over had zou ik voor die gaan. (niet gecheckt of dit de laagste prijs is, gewoon 1e link aangeklikt).
[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 29-08-2017 13:49 ]
Die is er nog, als je via 1dk op 'ik neem er een' klikt, kom je direct in je winkelwagen.Lanithro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:54:
Is er ook een manier om die eerste pagina over te slaan? Vroeger had je bij 1dk een meteen kopen knop.
Hoe duur was deze?
Verwijderd
Vast wel, dit was de derde keer. Helaas ook weer niks...powerplay schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
Vannacht vanwege buikkrampjes van 1 van de kleintjes, vanmorgen omdat er een poepluier verschoond moest worden en nu omdat er weer gevoerd moest worden.
Ergens zit die hele voedselketen van onze kleintjes mijn persoonlijke plannen een beetje in weg.
Maar goed, de R1280DB is nu voor de derde keer voorbij gekomen, die R1700 die ook in de product history staat heb ik vannacht niet gezien. Na gisteren de hele dag die Pioneer trapten ze de hunt af met billy condooms voor zover ik weet.
379.95 EUR was deze. De heavy duty die soms komt is even duurVecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:00:
KitchenAid Artisan Keukenmachine
Hoe duur was deze?
Yup, heb 'm ook gezienfrankyboy707 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:55:
[...]
Deze schijnt heel goed te zijn:
https://www.consoleshop.n...H7JohLNNVaPMaAnnPEALw_wcB
Als ik het geld over had zou ik voor die gaan. (niet gecheckt of dit de laagste prijs is, gewoon 1e link aangeklikt).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat was uiteindelijk niet zo'n goede deal. Bij webshops was hij voordeliger. Weet de exacte prijs niet meerVecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:00:
KitchenAid Artisan Keukenmachine
Hoe duur was deze?
heavy duty?Hortz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:00:
[...]
379.95 EUR was deze. De heavy duty die soms komt is even duur
er is toch enkel verschil in grootte tussen de 2?
Hier ook
Heavy duty heeft een bowl lift en een iets sterkere motor.Waah schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
heavy duty?
er is toch enkel verschil in grootte tussen de 2?
Dus Heavy duty is iets groter, maar verder weinig merkbaar verschil
Richh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:00:
[...]
Yup, heb 'm ook gezienMaar ik zoek dus iets voor iets minder dan de helft van dat...
- boor 2 gaten in een bestaande stoel
- haal van de sloop een hoofdsteun uit een auto
- ?????
- Profit!
Al mijn dreft tabeletten zijn aan elkaar gaan plakken omdat er ooit iets in de zak gelekt is.
Alleen deze moet je volgens mij uit het plastic zakje halen, geen oplos zakjes
-edit-
and it's gone
https://www.groupon.nl/de...ource=google&utm_campaignViper® schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:06:
Oe tabletten.
Al mijn dreft tabeletten zijn aan elkaar gaan plakken omdat er ooit iets in de zak gelekt is.
-edit-
and it's gone
W5 tabletten van de Lidl zijn net zo duur.Viper® schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:06:
Oe tabletten.
-edit-
and it's gone
En volgens de consumentenbond beste Koop.
Mooie tell sell aanbieding; Koop er 500 voor de mooie prijs van 16.99, koop er 1000 en u betaalt maar liefst 36.99!
Scheelt me een hoop Googlen.
Ardj schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:08:
[...]
Mooie tell sell aanbieding; Koop er 500 voor de mooie prijs van 16.99, koop er 1000 en u betaalt maar liefst 36.99!

zelfs inclusief verzendkosten is 2x 500 nog iets goedkoper dan 1x 1000.
maarja groupon.... na het hele nep-sd-kaart-verkoop debacle sowieso weinig vertrouwen in
Ik heb destijds eens een waardebon voor een sauna gekocht daar die niet geaccepteerd werd door de sauna, nooit geld terug gekregen van Groupon. En die SD-kaarten ben ik ook ingetrapt, 30 euro aan uitgegeven, nooit kaartjes ontvangenWaah schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs inclusief verzendkosten is 2x 500 nog iets goedkoper dan 1x 1000.
maarja groupon.... na het hele nep-sd-kaart-verkoop debacle sowieso weinig vertrouwen in

Voor mij geen Groupon meer
Met 5,95 verzendkosten betaal je dus praktisch het volle bedrag. Wat een aanbieding zeg
Pricewatch staat die op 160 eur.m181087 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:21:
Wow, een Google Home met 10 euro korting.
Met 5,95 verzendkosten betaal je dus praktisch het volle bedrag. Wat een aanbieding zeg
pricewatch: Google Home
Verwijderd
Volgens mij werkt een dergelijk businessmodel best goed want het zorgt imho voor een stuk meer omzet.
Allemaal zure knarren die er net naast grijpen maar het uit nijd dan alsnog voor een iets hogere prijs bestellen.
Wordt nu een weggegeven op het forum bij iBood :-)m181087 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:21:
Wow, een Google Home met 10 euro korting.
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453