weet iemand wat dat tomtom horloge van zojuist kostte?
130nexhil schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:51:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ €129.95 excl verzendingnexhil schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:51:
Beetje offtopic: pricewatch: Lenovo Yoga 520-14IKB 80X80055MH is 599Zspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Ah zo, thanks voor de info maar max 600 euro helaas
[...]
Dat is de i7 versie maar belooft niet super veel goeds dus als ik het zo lees.
€ 129,95nexhil schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:51:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Die vraag is maar 50 keer voorbij gekomen.nexhil schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:51:
Bedankt, hierboven allemaal!Lanithro schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:52:
[...]
Die vraag is maar 50 keer voorbij gekomen.
Ik zit niet op 1dagskoopjes, heb al genoeg vensters open
Wie weet welke cijfers er al zijn geweest voor het bellen ? Net was er een 6
Hmmm, ik ben wel geïnteresseerd in die AKG K935 Draadloze RF Stereo Over-Ear Koptelefoon Hoop dat die er nog op komt vandaag
P.S. iBood, gooi nog eens met die gratis verzendingcodes
P.S. iBood, gooi nog eens met die gratis verzendingcodes
[ Voor 19% gewijzigd door jordygrunn op 30-08-2017 11:58 ]
Die TomTom Spark GPS voor 70 euro lijkt me wel een koopje. Al staat bij de specs op iBood dat er geen hartslagsensor in zit, maar als ik een review van het ding opzoek praten ze altijd over de goeie hartslagsensor die erin zit
confused.

Let op, alleen de Cardio-modellen hebben OHR!spokje schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:58:
Die TomTom Spark GPS voor 70 euro lijkt me wel een koopje. Al staat bij de specs op iBood dat er geen hartslagsensor in zit, maar als ik een review van het ding opzoek praten ze altijd over de goeie hartslagsensor die erin zitconfused.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Volgens mij is de guardo action cam wel een goede deal toch? Misschien toch maar aanschaffen, omdat het kan
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Volgens mij wel, ik hem ook gekocht (gisteren). Eens kijken of het wat is, en anders weer de verkoop in. Prijs is erg goed.HhK1907 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:17:
Volgens mij is de guardo action cam wel een goede deal toch? Misschien toch maar aanschaffen, omdat het kan
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Google HomePazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:47:
Rustig hier...![]()
Wat hebben mensen zoal gekocht tot op heden?
Ik eigenlijk best wel wat:Vorig jaar had ik alleen een pakje batterijen
- 8x Philips Warmglow E27 LED Lamp
- Sitecom MU-MIMO Wifi Router
- Joseph Joseph Snijplankenset
- COBI 26600 Boeing 787 Dreamliner
- Guardo Ultra HD 4K Wifi Action Cam
Hoor net dat het tot nu bekende nummer dit is:Keversloper schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:56:
Wie weet welke cijfers er al zijn geweest voor het bellen ? Net was er een 6
0626766
Het komt van een mede hunter, dus wellicht dat het verkeerde info is
Bellen ? leg eens uit ?RutgervdZ schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:25:
[...]
Hoor net dat het tot nu bekende nummer dit is:
0626766
Het komt van een mede hunter, dus wellicht dat het verkeerde info is
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Moet overigens wel eerlijk bekennen dat de belbox van de vorige keer tegenviel.
Ik had hem gewonnen.
Er zat kleding in, een kraan, wake up light, borden en standaard dingen die iedereen in z'n box krijgt.
En als klap op de vuurpeil: een W10 tablet! Dat defect was, en nieuw 70 kostte oid.
Heb moeite gehad met de verkoop. Als ik 'm had gekocht had ik verlies gemaakt denk ik.
Is er nu!matroosoft schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:21:
Hoe duur was de Surface Pro 4 (refurb) een tijdje geleden?
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Sommige hunts staan er ook gewoon bijna 10 minuten op.
Terwijl andere er binnen een paar seconde vandoor zijn...
Vaak zie je bij laptops e.d. wel dat ze er langer op staan, dan wil je toch even het een en ander er over opzoeken. Als ze de vaatwasblokjes na 2 minuten nog niet verkocht hebben dan zullen ze die 3 minuten erna ook niet verkopen. Zo zou ik het iig doen..m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:40:
Sommige hunts staan er ook gewoon bijna 10 minuten op.
Vers van de Pers (FB)
Op deze stralende woensdagmiddag HUNTen we weer lekker verder!
Ga je zo een deal scoren? De snelle bestellers hebben gratis verzending met de volgende codes (eenmalig geldig):
België (http://www.ibood.com/be/nl/):
Y2J3C8ZV2XCJTKG
L6QSC8ZV2VAM5HJ
U2EAC8ZV24Y4DK2
AFDJC8ZV2R2FZLT
Z6UZC8ZV2J9GYH9
Nederland (http://www.ibood.com/nl/nl/):
W429C8ZVXVKR6XL
2C2GC8ZVXBK9KUR
2647C8ZVXHVXK8T
YW9FC8ZVX6X2CLF
ZPR6C8ZVXQWA9H3
Laat je weten welke code jij gebruikt hebt?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
De Lenovo 14" IdeaPad (i5, 8 GB RAM) heeft er 2 seconden op gestaan.1990Maikel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:43:
[...]
Vaak zie je bij laptops e.d. wel dat ze er langer op staan, dan wil je toch even het een en ander er over opzoeken. Als ze de vaatwasblokjes na 2 minuten nog niet verkocht hebben dan zullen ze die 3 minuten erna ook niet verkopen. Zo zou ik het iig doen..
In tegenstelling tot de Philips OneBlade | Incl. 3 Kammetjes, die 9,5 minuut heeft gestaan.
Lijkt niet echt een lijn in te zitten..
Ik zie dat http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis soms hunt aanbiedingen overslaat; vandaar de langere tijd van de Philips.
Op iBOOD staat er nog een canvas tussen die in de aanbieding zou zijn geweest. Die heeft 1dagskoopjes overgeslagen in zijn overzicht.
Op iBOOD staat er nog een canvas tussen die in de aanbieding zou zijn geweest. Die heeft 1dagskoopjes overgeslagen in zijn overzicht.
Push @ iOS:
99% kans op een iBOOD Box!
99% kans op een iBOOD Box!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Jooo box komt eraan binnen een half uur.
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
99%, grapjassen! Nog altijd een kleine kans dat er geen box komt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die ene procent gaan we gebruiken natuurlijk!Richh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:53:

Ik vind de hunts de laatste tijd tegenvallen.Webcare iBOOD schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:54:
[...]
Die ene procent gaan we gebruiken natuurlijk!
[afbeelding]
Elke keer doe ik mee... als er dan een box komt, dan heb ik hem nooit.
Ik durf te wedden dat er mensen met scripts zijn .... Leuk voor de mensen die het op een eerlijke manier proberen.
Waarschijnlijk zijn het altijd dezelfde mensen die een box hebben.
Dit was waarschijnlijk ook de laatste keer voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 30-08-2017 12:58 ]
Dan zijn ze al gebruikt.
Ok, lekker veel aannames.Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:57:
[...]
Ik vind de hunts de laatste tijd tegenvallen.
Elke keer doe ik mee... als er dan een box komt, dan heb ik hem nooit.
Ik durf te wedden dat er mensen met scripts zijn .... Leuk voor de mensen die het op een eerlijke manier proberen.
Dit was waarschijnlijk ook de laatste keer voor mij

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dat is om ellende te voorkomen als ze hem op 31 minuten pas doorsturen, ze laten je natuurlijk wel de volle 30 minuten wachtenRichh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:53:
Wel toevallig dat de site altijd brak is als er een box te voorschijn komt.
En op het 1dag koopjes chat lees ik ook genoeg.
Je mag maar 1 box per persoon/adres kopen.
En er zijn ook mensen zijn die het op een ander adres laten bezorgen. (dus meerdere boxen per persoon)
[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 30-08-2017 13:01 ]
Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:00:
[...]
Wel toevallig dat de site altijd brak is als er een box te voorschijn komt.
En op het 1dag koopjes chat lees ik ook genoeg.
Je mag maar 1 box per persoon/adres kopen.
Ik lees genoeg dat er mensen zijn die het op een ander adres laten bezorgen

hoe vaak heb jij al een box kunnen kopen?warhamstr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:01:
[...]
Blij dat je het allemaal zo goed begrijpt. Wat denk wat het effect is van 1000en autisten die tegelijk op "Ik neem er een!" rammen?
Als ik hem in de winkelwagen probeer te doen krijg ik al een error... en dan ben ik heeel snel.
[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 30-08-2017 13:03 ]
Hopen dat er vandaag wel een USB 3.0 hub komt.. Anders wordt t ergens anders bestellen

Nooit, en dat komt omdat ik altijd te laat ben. Is logisch toch?Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
hoe vaak heb jij al een box kunnen kopen?
Als ik hem in de winkelwagen probeer te doen krijg ik al een error... en dan ben ik heeel snel.

As we speak dus, missed.
[ Voor 3% gewijzigd door warhamstr op 30-08-2017 13:05 ]
Het idee van de hunt is dat er aanbiedingen voorbij komen. Met af en toe een box.Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
Als iedereen zo'n box aan kan schaffen binnen 1 minuut.. dan kun je er vanuit gaan dat er allemaal troep in die boxen wordt gestopt om ze rendabel te houden.
De exclusiviteit van de boxen is dus onderdeel van de charme, maar zorgt er ook voor dat mensen online blijven.
En nu weer?warhamstr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:04:
[...]
Nooit, en dat komt omdat ik altijd te laat ben. Is logisch toch?
helaas, kwam niet voorbij de captcha
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wat een pauperwebsite is het toch...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Kon je het donkere vlakje niet vinden? Of gewoon error?miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:05:
helaas, kwam niet voorbij de captcha
Op het vakje geklikt, en toen eeuwige ladenSuicyder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Kon je het donkere vlakje niet vinden? Of gewoon error?
Bij mij ligt de hele website er gewoon weer uit.
Dit is toch totaal geen doen, je moet al direct inloggen op de server zelf wil het lukken.
Welk donkere vakje... zover kom je al geeneens...
Life is what happens while you're busy making other plans
Dat begrijp ik ook wel.m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:05:
[...]
Het idee van de hunt is dat er aanbiedingen voorbij komen. Met af en toe een box.
Als iedereen zo'n box aan kan schaffen binnen 1 minuut.. dan kun je er vanuit gaan dat er allemaal troep in die boxen wordt gestopt om ze rendabel te houden.
De exclusiviteit van de boxen is dus onderdeel van de charme, maar zorgt er ook voor dat mensen online blijven.
Maar vandaag op de chat gelezen dat er iemand al 2 boxen had gekocht. (2 verschillende adressen)
Tja, met die pushberichten zal het alleen maar drukker zijn op de site. Kan je vooraf alvast de site plat gaan leggen
Jep hier ook iemand op het forumAggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:07:
[...]
Dat begrijp ik ook wel.
Maar vandaag op de chat gelezen dat er iemand al 2 boxen had gekocht. (2 verschillende adressen)
Herkenbaar, hier werd het na captcha "Temporarily unavailable" -> refresh, voorpaginamiicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Op het vakje geklikt, en toen eeuwige laden
Ik ben eigenwijs, blijf proberen
Ik kwam tot bestellen en betalen, druk op bestellen en betalen met paypal quick pay en toen heel lang laden en kreeg toen temporary not available
So close....

So close....
Kunnen jullie niet ook een doosje tussendoor doen zonder deze van te voren aan te kondigen voor de trouwe hunters?Webcare iBOOD schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:54:
[...]
Die ene procent gaan we gebruiken natuurlijk!
[afbeelding]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Heb bijna het idee dat je zonder scipts het niet kan redden; als je snel bent met klikken en naar je winkelwagen (of captcha of whatever) wil gaan, ligt de site al plat. dus tenzij je een script gebruikt die het hele proces zo snel afrond dat je het crashen voor bent, je nooit box gaat redden.
Battle.net Spud#2543
Ik hang nog steeds op Affliate.ibood.com vanaf 1dagkoopjes. ben volgens mij niet eens doorgestuurd...
IdemRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:07:
Ik kwam tot bestellen en betalen, druk op bestellen en betalen met paypal quick pay en toen heel lang laden en kreeg toen temporary not available![]()
So close....
In 1 v/d 3 browsers voorbij het blokje, nog voor het betaalscherm laad al een leeg mandje.
Ik kan echt niet sneller hoor...
Gisteren duurde het allemaal toch net iets langer overdag.
Ik kan echt niet sneller hoor...
Gisteren duurde het allemaal toch net iets langer overdag.
Ik klikte op 'Bestellen en betalen' en toen kreeg ik een error... 'Temporarily not available' Helaas
Je kunt de Verbatim 2 TB HDD nog kopen
Is slechts 50x langs geweest...
Wat een schijtconstructie! Zodra je de box kunt ruiken, is de site al overbelast..
Ik ga een leven zoeken..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Die scripts worden al jaren gebruikt en toch ben ik er ook al eens in geslaagd om een mooie box te bemachtigen. Gewoon in een browserschermpje op mijn werk. Niet geoptimaliseerd met stikkers op het scherm e.d. Dus het kan welTepelStreeltje schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:07:
Heb bijna het idee dat je zonder scipts het niet kan redden; als je snel bent met klikken en naar je winkelwagen (of captcha of whatever) wil gaan, ligt de site al plat. dus tenzij je een script gebruikt die het hele proces zo snel afrond dat je het crashen voor bent, je nooit box gaat redden.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Nu al zo goed als alle boxen op 5 of 10 minuten na gemist. Wat gebeurt er toch
Is minder irritant toch dan 4x proberen te kopen en 4x de /dev/null jachtvelden te krijgenBramVanha schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:10:
Nu al zo goed als alle boxen op 5 of 10 minuten na gemist. Wat gebeurt er toch
Is de Samsung Galaxy S7 (voor 429, laatste keer dat ik hem voorbij zag komen) nog een goede deal? Lijkt me wel ok, maar niet super?
pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
Ik wacht weer met smart op alle zeurpieten die het wel gelukt is om een box te bemachtigen en waarvandaan de inhoudt tegenvalt.
Zoiets moet je zien als een sport om dat kreng te bemachtigen, het gaat dan niet om de inhoud (al is het wel mooi meegenomen dat er dan ook nog iets in bruikbaars in zit).
Als je het puur om de inhoudt moet gaan doen valt het vaak tegen als ik die reacties moet geloven.
Veel (oud) Apple/Windows meuk, met kleding/poetsdoeken om die meuk schoon te kunnen houden.
Aangevuld met (defecte) doosvulling etc
Zoiets moet je zien als een sport om dat kreng te bemachtigen, het gaat dan niet om de inhoud (al is het wel mooi meegenomen dat er dan ook nog iets in bruikbaars in zit).
Als je het puur om de inhoudt moet gaan doen valt het vaak tegen als ik die reacties moet geloven.
Veel (oud) Apple/Windows meuk, met kleding/poetsdoeken om die meuk schoon te kunnen houden.
Aangevuld met (defecte) doosvulling etc
Hij staat er iig nu op!Kwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
Is de Samsung Galaxy S7 (voor 429, laatste keer dat ik hem voorbij zag komen) nog een goede deal? Lijkt me wel ok, maar niet super?
Loopt mijn browser nou 4 minuten achter of is dit gewoon toeval?Kwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
Wat een toevalKwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
werk jij bij ibood ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 30-08-2017 13:19 ]
Dat is iets wat je zelf moet oordelen. Ik zou iig liever 5 tientje meer betalen zodat je zeker weet dat je geen refurb krijgt en een goede aftersales.Kwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
Heeft er iemand ervaring mee met de LG TV's die langskomen in de hunt? Zit te twijfelen om of de 43" of de 49" te bestellen.
naar mijn inziens is dit een goede deal, want je krijgt er een kwalitatief goede telefoon voor, die nog wel een redelijk lange tijd mee gaat, het ligt er alleen of Samsung jouw type telefoon is.Kwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
Je zou even naar de reviews kunnen kijken en dan kijken wat de pro's en cons zijn, vergelijk of de punten belangrijk voor jou zijn en kies op basis daarvan of je de telefoon wilt nemen
[ Voor 14% gewijzigd door Rozw op 30-08-2017 13:23 . Reden: toevoeging ]
1990Maikel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:18:
[...]
Loopt mijn browser nou 4 minuten achter of is dit gewoon toeval?
Puur toeval, ik zweer het
Maar, hij zal vast nog wel eens voorbij komen - ben nog wat aan het twijfelen
Ik zit ook te twijfelen. Ik zoek nog een nieuwe TV.venneke schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:19:
Heeft er iemand ervaring mee met de LG TV's die langskomen in de hunt? Zit te twijfelen om of de 43" of de 49" te bestellen.
Niet echt: https://nl.pepper.com/aan...69-zeer-goed-eur358-48792Kwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:
https://nl.pepper.com/aan...entskosten-mobielnl-48783
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Thanks, maar aan de abo versie heb ik niets (want Belg
waar de telefoon gewoon vanaf 434 kost?
Ja, aanbieding is dan al voorbij! Maar geeft wel aan dat het goedkoper kanKwakkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:27:
[...]
Thanks, maar aan de abo versie heb ik niets (want Belg) en de aanbieding bij Amazon linkt door naar https://www.amazon.de/Sam...sr=8-2&tag=peppercom09-21
waar de telefoon gewoon vanaf 434 kost?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
*knip* Vragen om scripts is niet de bedoeling op Tweakers.
[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2017 13:37 ]
Live youre Life and Enjoy every Day
Dat was volgens mij echt weer een fake box, die was zo snel
nog voordat de pagina ververst was stond hij hier al op 'uitverkocht'...
hahaha die box heb ik echt gemist...je let een paar tellen niet op en hij is weg.
Hier heeft ging hij meteen door naar de volgende deal..
same herejordygrunn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:31:
hahaha die box heb ik echt gemist...je let een paar tellen niet op en hij is weg.

Vorige doos was nog meer dan 30 secondes.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:
Dat was volgens mij echt weer een fake box, die was zo snel
Deze 10. Lijkt dus of maar 1 doos of er ging iets anders mis..
de ibood app is trouwens helemaal ruk... daar ging ie rechtstreek op uitverkocht, maar app loopt bij mij ook paar minuten achter bij de andere aanbiedingen
deze hunt voor de 2e keer ooit gelukt ..Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
En nee.. ik gebruik geen scriptjes.. gewoon geluk hebben hou ik het op...
Wat een klote site, klik je op:
doos kopen -> Captcha -> OK, hij zit in de winkelwagen -> bevestigen adres gegevens -> kies iDeal -> kies rabobank -> POEF, artikel zit niet meer in je winkelwagen
WTF
doos kopen -> Captcha -> OK, hij zit in de winkelwagen -> bevestigen adres gegevens -> kies iDeal -> kies rabobank -> POEF, artikel zit niet meer in je winkelwagen
WTF
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Met ideal ga je het sowieso niet redden. Duurt veels te lang.burgt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:36:
WTF
Enige kans heb je met Credit Card (gegevens al ingevuld als standaard) of PayPal one Click.
Op die manier ben je zeker weten te laat, snelste weg blijft de one-click-buy optie..burgt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:36:
WTF
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Betalen met iDEAL gaat je sowieso niet lukken nu de 1-click payment ingevoerd is.burgt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:36:
WTF
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453