After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Om enige kans te hebben moet je die 1 click payment aanzetten. Dat kan door iets te kopen of hier:burgt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:36:
Wat een klote site, klik je op:
doos kopen -> Captcha -> OK, hij zit in de winkelwagen -> bevestigen adres gegevens -> kies iDeal -> kies rabobank -> POEF, artikel zit niet meer in je winkelwagen
WTF
http://www.ibood.com/nl/n...box-en-klik-betalen.html#
Rekening houdend met de garantie van iBOOD mag het ook wel een beste deal zijn.
Hopelijk zit er wat leuks in !!
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
heb net serengeti zonnebril gescoord in de hunt sale... die zijn bijna net zo populair als de doos, dus razendsnel uitverkocht. wel mooie aanbieding voor 45 euroWaah schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:47:
Nog niks gekocht... zelfs met 7,50 korting zit er nog niks bij wat een echte deal is....
Rekening houdend met de garantie van iBOOD mag het ook wel een beste deal zijn.
hoe kan je die invoeren dan?miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
Betalen met iDEAL gaat je sowieso niet lukken nu de 1-click payment ingevoerd is.
ik zat ook te kijken
Kijk even 6 posts terug.Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
hoe kan je die invoeren dan?
ik zat ook te kijken
Dus die gaan een box inEnigmaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:53:
Er komt wel extreem vaak dezelfde meuk voorbij, volgens mij komen ze moeilijk van de iPhones en KitchenAids af...

De enige iphones die in een box gaan, zijn braziliaanse iPhones met een simlock die er niet af te halen is.Tinusvolkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:54:
[...]
Dus die gaan een box inalleen nu nog is een keer erdoorheen zien te komen
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Lijkt me vreemd als ze zulke dure apparaten in een box stoppen. Zou wel mooi zijn natuurlijk.Tinusvolkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:54:
[...]
Dus die gaan een box inalleen nu nog is een keer erdoorheen zien te komen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[Actie] iBOOD Hunt 30 en 31 mei 2017Bo0bz schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:57:
Ik ben niet bekend met de dozen van ibood. Wat zat er zoal de vorige jaren in waardoor het nu zo populair geworden is?
Er zitten wel vaker iPhone's inEnigmaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:58:
[...]
Lijkt me vreemd als ze zulke dure apparaten in een box stoppen. Zou wel mooi zijn natuurlijk.
Mijn 50 euro box daarvoor bevatte redelijk prijzige B&O speakers die ik voor een leuk bedrag heb kunnen verkopen.
Maar er zitten ook ooit laptops in van boven de 1000 euro.
[ Voor 47% gewijzigd door Tinusvolkel op 30-08-2017 14:02 ]
Ik heb ze al, maar zijn volgens mij nog mensen die hem wilden aanschaffen?
Ik zie ook genoeg mensen die de vorige keer een hele slechts box hadden. Met reeds defecte/gebruikte apparatuur of zelfs met haren er nog aan.Tinusvolkel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:58:
[...]
[Actie] iBOOD Hunt 30 en 31 mei 2017
[...]
Er zitten wel vaker iPhone's inen in mijn vorige zat wel een leuke apple watch (die ooit nieuw 650 gekost heeft)
Mijn 50 euro box daarvoor bevatte redelijk prijzige B&O speakers die ik voor een leuk bedrag heb kunnen verkopen.
Maar er zitten ook ooit laptops in van boven de 1000 euro.
Het kan dus ook de andere kant uit met die Boxen...
Jup maar dan stuur je hem terugm181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:06:
[...]
Ik zie ook genoeg mensen die de vorige keer een hele slechts box hadden. Met reeds defecte/gebruikte apparatuur of zelfs met haren er nog aan.
Het kan dus ook de andere kant uit met die Boxen...
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik was er echt meteen bij en was al te laatRutgervdZ schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:13:
pizza voro 1 euro in de flashdeals
Wsl wel al te laat
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Stelletje veelvraten zijn die hunters ook hèmiicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:14:
[...]
Ik was er echt meteen bij en was al te laat

Wel met DHL, tracking moet nog updaten, maar dus ook geen gewicht informatie als ik het me kan herinneren van de vorige keer de hunt toen iemand DHL had.
hopelijk krijg je niet de meuk die vorige keer is terug gestuurdTitus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:20:
Whut, mijn doos is verzonden. Ik had de eerste serie die langskwam.
Wel met DHL, tracking moet nog updaten, maar dus ook geen gewicht informatie als ik het me kan herinneren van de vorige keer de hunt toen iemand DHL had.
Bedankt voor de link. Donesvenvv2 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:42:
[...]
Om enige kans te hebben moet je die 1 click payment aanzetten. Dat kan door iets te kopen of hier:
http://www.ibood.com/nl/n...box-en-klik-betalen.html#
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Die van mij is ook zojuist verzonden. Ik heb hem via one click gescoord. Kreeg de eerste keer een 500 - Internal server error. Toen op vorige geklikt en nog een keer geprobeerd, toen weer een error maar wel een paypal betaalbevestiging.Meneer Tonijn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:29:
En voor diegenen waarvan de box zojuist verzonden is, hebben jullie die lucky via de 'one click' kunnen bestellen of een andere tactiek?
equalrock schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:33:
[...]
Die van mij is ook zojuist verzonden. Ik heb hem via one click gescoord. Kreeg de eerste keer een 500 - Internal server error. Toen op vorige geklikt en nog een keer geprobeerd, toen weer een error maar wel een paypal betaalbevestiging.
Beiden ook gescoord toen hij de eerste keer langskwam?
Ja, eerste box was meteen raak!Titus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:34:
[...]
[...]
Ja de eerste! Mét € 7,50 kortingTitus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:34:
[...]
[...]
Als je met PayPal betaald krijg je die €8,95 (niet 6) ook nog terug via een verzoek bij PayPal.BTFD schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:12:
Terug sturen en die 6 euro als verlies nemen,,
Weet ik helaas uit ervaring...

[ Voor 4% gewijzigd door RangerBoBNL op 30-08-2017 14:37 ]
Ook DHL?hmartino schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:21:
[...]
hopelijk krijg je niet de meuk die vorige keer is terug gestuurd
Ik hoop dat hij bij meer mensen verstuurd wordt vandaag, en dat ze niet eerst even makkelijk de teruggestuurde dozen van vorige keer nog een keer weg sturen.
Ik ben super benieuwd iig!
De codes voor België zijn nog niet allemaal verlopen. Net nog eentje kunnen scoren, waarvoor dankWebcare iBOOD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:00:
Dat klopt inderdaad. De beperkte voorraad is helemaal geclaimd. Maar voor de fanatieke Tweakers hebben we nog wel wat coupons voor Gratis Verzending liggen.
Voor de eerste 5 Nederlandse klanten:
DN24C8ZVXRK9ZVL
DH4GC8ZVXSVMZUP
6E2FC8ZVXDKGHLB
H24KC8ZVXKVKSFB
Z4DAC8ZVXVZY92R
Voor de eerste 5 Belgische klanten:
Z2CXC8ZV249KBK3
NAYPC8ZV24RVC2Q
T5CZC8ZV2PPLBN9
FY54C8ZV2MLJNCV
MWT9C8ZV287YP6X
Happy hunting!
Bezorging € 8,94
Gratis verzending € 8,94-
Ja ook DHL. Is iBood helemaal overgestapt op DHL? Voorheen ging alles nog met PostNL.Titus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:38:
[...]
[...]
[...]
Ook DHL?
Ik hoop dat hij bij meer mensen verstuurd wordt vandaag, en dat ze niet eerst even makkelijk de teruggestuurde dozen van vorige keer nog een keer weg sturen.
Bij de hunt op 21 maart dit jaar had ik een L box en kreeg ik hem pas op 4 april.
Zojuist nog ergens op de site van iBood gelezen dat de retour kosten niet vergoed worden en deze voor eigen rekening zijn, de eerst betaalde kosten krijg je wel terug (zijn ze trouwens verplicht)RangerBoB schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:37:
[...]
Als je met PayPal betaald krijg je die €8,95 (niet 6) ook nog terug via een verzoek bij PayPal.
Weet ik helaas uit ervaring...
----
Edit:
Sorry, Heb de ogen in de broekzak zitten

[ Voor 9% gewijzigd door BTFD op 30-08-2017 14:45 ]
Ik vind het ook onduidelijk.BTFD schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:44:
[...]
Sorry, Heb de ogen in de broekzak zitten, je geeft aan op verzoek van..
Maar voor eventuele slachtoffers van een overdosis schoenen van maat 50:
Retourkosten Vergoeding PayPal
Verwijderd
Geen box maar mijn bestelling is inmiddels ook aangemeld en gaat als het goed is vandaag de deur uit.Titus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:38:
Jammer genoeg idd ook DHL.
Zal wel een stuk goedkoper zijn dan PostNL, de kwaliteit en service ook al valt het hier in de buurt gelukkig best mee.
Nee hoor, de verzendkosten die je als gebruiker moet betalen zijn namelijk nog altijd even hoogAd de Jong schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:04:
Zal wel een stuk goedkoper zijn dan PostNL
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze komen vast nog een 6e keer voorbijMarco schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:07:
Ik heb nu al voor de 5e keer die Edifier BT-speakers gemist...
Zijn ze dan de moeite waard volgens jou? Ik las wat mixed reviews vandaag online.Marco schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:07:
Ik heb nu al voor de 5e keer die Edifier BT-speakers gemist...
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Voor die prijs zijn ze volgens mij wel de moeite waard.freddy0519 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:09:
[...]
Zijn ze dan de moeite waard volgens jou? Ik las wat mixed reviews vandaag online.
Maar je moet inderdaad geen topkwaliteit verwachten.
Die zal ik waarschijnlijk ook wel weer missen.
Heb ze zelf poosje terug aangeschaft.freddy0519 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:09:
[...]
Zijn ze dan de moeite waard volgens jou? Ik las wat mixed reviews vandaag online.
Ik zou zeggen dat ze het zeker waard zijn - helemaal voor die 70 euro waarvoor ze er op staan (excl verzending)
Hier op tweakers staat wel een mooi review
pricewatch: Edifier R1280DB Black
Mooizo. Bij mij gaan ze nl overmorgen op de post.empl0de schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Heb ze zelf poosje terug aangeschaft.
Ik zou zeggen dat ze het zeker waard zijn - helemaal voor die 70 euro waarvoor ze er op staan (excl verzending)
Vanochtend besteld bij iBood.
begrijp ik het goed dat je ze niet met een app ofzo harder/zachter kunt zetten? of reageren ze mee met volume niveau van de tv als je via optical verbind?empl0de schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Heb ze zelf poosje terug aangeschaft.
''Het kan 24 uur duren voordat de tracking actief word''miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:18:
Voor de mensen wiens box al verzonden is, welke datum stond er als verwachte verzenddatum bij?
Dus over 2 dagen denk ik.
Wat stond er bij de bestelling, dus toen je de box bestelde?Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
''Het kan 24 uur duren voordat de tracking actief word''
Dus over 2 dagen denk ik.
Dat het vandaag zou worden verzonden, maar bij DHL is er nog geen tracking informatie.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
Wat stond er bij de bestelling, dus toen je de box bestelde?
Geen box maar mijn bestelling stond op 1 sept. Verwachte levering.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:18:
Voor de mensen wiens box al verzonden is, welke datum stond er als verwachte verzenddatum bij?
Aankoop datum en tijd 29 aug, 13:21
Normaal bij PostNL zou het een dag na verzending al binnen kunnen zijn. Via DHL geen idee...
Oké, dan denk ik dat je hem morgen wel hebt. Meestal klopt de verzendinformatie van iBood wel.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Dat het vandaag zou worden verzonden, maar bij DHL is er nog geen tracking informatie.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Als het 2 seconden was, was het lang.
Ik klikte bij 1DK op ik neem er een, kwam meteen bij de captcha, maar toen ik daarop klikte was m'n winkelwagen weer leeg.
Of dit was een enkele doos of hij is instant doorgeklikt. Ik was sneller dan de vorige 4 keer lol
Blijf dan op scherp. Blijkbaar komen de dozen kort na elkaar.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:26:
op 1DK zag ik de doos wel, op ibood niet eens, daar sloeg hij hem gewoon over
Ik klikte bij 1DK op ik neem er een, kwam meteen bij de captcha, maar toen ik daarop klikte was m'n winkelwagen weer leeg.
Ja hier ook, alleen na captcha gelijk terug naar die McGregor schoenen....miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:26:
op 1DK zag ik de doos wel, op ibood niet eens, daar sloeg hij hem gewoon over
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat is er stuk gemaakt? Lees hierboven.
Website update slecht en "ik neem er een" klikken en volslagen ander product te zien krijgen.
edit:
lijkt gefixed
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 30-08-2017 15:46 ]
Ik heb er zelf geen last van op dit moment, dus ik denk inderdaad dat het inmiddels is opgelost.Suicyder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:45:
@Webcare iBOOD
Wat is er stuk gemaakt? Lees hierboven.
Website update slecht en "ik neem er een" klikken en volslagen ander product te zien krijgen.
edit:
lijkt gefixed

Laat het wel even weten als het probleem weer opspeelt!
[ Voor 6% gewijzigd door Webcare iBOOD op 30-08-2017 15:49 ]
Reken er maar op dat DHL eerst je pakket kwijt raakt. Nee wacht, het gaat anders. Eerst bezorgen ze 'm op de verwachte bezorgdag, tenminste, volgens hun systeem. Om 22 uur in de avond. Maar er belt niemand aan. Alleen in de track and trace staat dat ie bezorgd is. Vervolgens ga je bellen en wordt er een onderzoek gestart. Dan na een dag geven ze toe dat ze je pakket kwijt zijn. En dan wordt ie na 3 dagen alsnog afgeleverd.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Dat het vandaag zou worden verzonden, maar bij DHL is er nog geen tracking informatie.
Al paar keer gehad dit 😁
Zou hier ook een aangename uitbreiding zijn @Webcare iBOOD
Al zou het eenvoudiger en beter zijn om gewoon standaard PostNL te gebruiken.
Plus @Webcare iBOOD, groot voordeel, postNL weegt de box s avonds. Zo kan je controleren of er wat uit is gehaald, maar veel belangrijker: theory craftingAd de Jong schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:59:
Bij sommige webwinkels kan je aangeven via wie je je zending geleverd wil hebben.
Zou hier ook een aangename uitbreiding zijn @Webcare iBOOD
Al zou het eenvoudiger en beter zijn om gewoon standaard PostNL te gebruiken.
https://www.facebook.com/iBoodNL/videos/10159372070835271/
wordt er nog niet warm van...
- dekbedovertrek
- Smanos beveiligingssysteem
- Prisma horloge
- PS4 game
- Mcgregor schoenen
- Maat 3 luiers (74 stuks)
- 2 x E27 lampen
Als dit een voobode is
[ Voor 43% gewijzigd door Waah op 30-08-2017 16:12 ]
Of ze hebben 'overmacht' en bezorgen hem de volgende dag.spokje schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:55:
[...]
Reken er maar op dat DHL eerst je pakket kwijt raakt. Nee wacht, het gaat anders. Eerst bezorgen ze 'm op de verwachte bezorgdag, tenminste, volgens hun systeem. Om 22 uur in de avond. Maar er belt niemand aan. Alleen in de track and trace staat dat ie bezorgd is. Vervolgens ga je bellen en wordt er een onderzoek gestart. Dan na een dag geven ze toe dat ze je pakket kwijt zijn. En dan wordt ie na 3 dagen alsnog afgeleverd.
Al paar keer gehad dit 😁
Ow mistte net de pizza.
Haha, mensen vinden me vaak onaardig op internet, dus dacht laat ik het subtiel brengen, maar het is echt niet te doen hahaha
Bij de pizza.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
BaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:23:
Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken.....
Bij de pizza.
Stond er bij mij ook +- 1 minuut daarna: uw winkelmandje is leegBaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:23:
Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken..... Bestelling verwerken.....
Bij de pizza.
Jammer... Vanavond alweer aan het droge brood..
zou net vandaag wel goed uitkomen die pizza.... maar helaasBaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:24:
[...]
Jammer... Vanavond alweer aan het droge brood..
Ik vermoed iets als http://www.flashhunt.nl/ExoFun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:25:
Blijft de oude pizza link actief or is er een nieuwe URL of refreshen jullie steeds de lijst en zoeken de pizza knop?
Geen product ID meegegeven
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453