Kan het nog sneller
fuck.. nou heb ik de pan betaald

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west
En weer een box die binnen 1 seconde weer van het scherm af is en vervangen wordt door een koekenpan...
Daarom miste ik de pizza'sSuicyder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:26:
[...]
Ik vermoed iets als http://www.flashhunt.nl/
*knip* Scripts bespreken we hier niet.
[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2017 16:55 ]
If it ain't broke, don't fix it
Dit was niet normaal is echt een halve seconde. Elke hunt wordt het gekker.
Die captcha werkt niet. Ik drukte erop en bleef hangen. En toen rolde de volgende product al binnen.
Bij http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis waren de eerdere dozen zo ongeveer 10-15 secs online, zojuist was dat 2 seconden...
die box klopt niet. ik hoor twee bellen achter elkaar Heb nog geen halve seconde die doos kunnen zien
in 2 seconden kom je niet door alle pagina's geladen, zelfs niet met scriptSloeser schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:29:
Bij http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis waren de eerdere dozen zo ongeveer 10-15 secs online, zojuist was dat 2 seconden...
Jawel hoor, als je even een 10Gbit backbone aanlegt rechtstreeks naar de ibood serverWaah schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:30:
[...]
in 2 seconden kom je niet door alle pagina's geladen, zelfs niet met script
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik heb tot nu toe nog 0 boxen gezien.
de website en app lopen veelvuldig vast en blijven dan hangen op oude aanbiedingen.
boxen zie ik alleen terug in de gemiste lijst onderin.
de website en app lopen veelvuldig vast en blijven dan hangen op oude aanbiedingen.
Dit is gewoon een pesterijtje.
De volgende of de deal erop is de box die je wél kan bestellen, i guess.
De volgende of de deal erop is de box die je wél kan bestellen, i guess.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb er 2 gezien, in 3 seconden totalViper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:31:
Ik heb tot nu toe nog 0 boxen gezien.
OF ze pakken degenen die met scripts werken er zo uit. Krijgen die een box vol sokken en lelijke schoenen
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ik zit hier te hunten met een 10gbit verbinding, wil nog niet echt helpen
Hier met een 200Mbps met sub 10ms ping. Ik krijgt geen reactie van captcha.
ik heb twee browsers open staan. In 1 browser heeft die box niet eens geladen.
Ik heb wel eens een box gescoord over 4G, opscheppers 
De laatste box was een scam
De laatste box was een scam
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ping van 3ms op een 1 Gbit verbinding doet nog niet zo veel.
*knip* Het bespreken van scripts is hier niet de bedoeling.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2017 16:56 ]
Ik hoop dat we nog een pizza kunnen scoren binnen een uurtje .. dan heeft mijn huntwatch in ieder geval iets opgeleverd
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
@Yorinn misschien nog even in dat rode vlak hieronder vermelden?
Ff refreshen, stond er al in.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:01:
@Yorinn misschien nog even in dat rode vlak hieronder vermelden?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik probeerde hem daarstraks te scoren, ben wel blij dat het niet lukte, denk niet dat mijn vriendin het erg op prijs had gesteld als ik vanavond in mijn eentje pizza was gaan etenExoFun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:44:
Ik hoop dat we nog een pizza kunnen scoren binnen een uurtje .. dan heeft mijn huntwatch in ieder geval iets opgeleverd
Yups en het is echt een goed systeem.ExoFun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:06:
Gebruiken jullie allemaal het nieuwe systeem van oneclick payment?
Even ter verduidelijking, mijn opmerking over scripts betekent niet dat ik ze gebruik 
Bedoelde meer: AL gebruik je scripts, zelfs dan ben je te traag voor de box die geweest was.
Nee, ik gebruik zelf geen scripts
Bedoelde meer: AL gebruik je scripts, zelfs dan ben je te traag voor de box die geweest was.
Owjee, daar gaan we weerBerreber schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:07:
Even ter verduidelijking, mijn opmerking over scripts betekent niet dat ik ze gebruik
Dan gaan we met een lege maag naar bedTerrorSource schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:19:
[...]
is net geweest. zal niet nog een keer komen aangezien om 18u de pizza bezorgd wordt
ik heb uiteindelijk zelf maar een pizza gekocht. Hoort toch wel een beetje bij de hunt daarom.
Je deed het gewoon voor de doos...svenvv2 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:24:
ik heb uiteindelijk zelf maar een pizza gekocht. Hoort toch wel een beetje bij de hunt daarom.
Volgens mij passen de cobi bouwstenen perfect op andere merken bouwstenen
deze moet je zeker kopen met paypal of credicard?
want heb deze zojuist gekocht via ideal.
Dan had je toch even beter moeten lezenRensVerlaak schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:38:
[...]
deze moet je zeker kopen met paypal of credicard?
want heb deze zojuist gekocht via ideal.
Hoe installeer ik Eén-klik-betalen?
Het is heel eenvoudig. Met Eén-klik-betalen sla je je betaalgegevens veilig bij ons op. Het werkt via Paypal of Creditcard.
hahah zag het direct na het betalen0stone0 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:43:
[...]
Dan had je toch even beter moeten lezen![]()
[...]

Rare iPhone
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Een Apple iPhone SE met 500 GB voor maar 149,95! Goed bezig
Richh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:49:
Een Apple iPhone SE met 500 GB voor maar 149,95! Goed bezig
Hij was ook heel snel weer weg haha
Foutje moet kunnen?

Goed maken met een box en ik ben tevreden!0stone0 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:50:
[...]
[...]
Hij was ook heel snel weer weg haha
Foutje moet kunnen?![]()
Ik heb m snel gekocht: de ean code is voor een 500GB EVO SSD maar ik wil natuurlijk de iphone SE.
Kijken hoe ze dit gaan regelen
Kijken hoe ze dit gaan regelen
Mooie iPhone SE
[ Voor 86% gewijzigd door imhumannature op 30-08-2017 17:53 ]
iBood gaat echt geen iPhone SE uitleveren hoor 
Ik wens jullie desalniettemin wel succes
Geduld hebben was met m'n WoT tankje ook zo komt terugimhumannature schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:52:
Same here én betaald. Toch is hij nu al verdwenen uit mijn bestellingen..
BTW ik had het niet door maar wel mooie aanbieding voor diegene die het spel spelen (En van Lego houden
.
[ Voor 106% gewijzigd door imhumannature op 30-08-2017 18:03 ]
Nee lijkt mij ook niet, ga er zelf maar achteraan want anders zit ik dalijk met een 500Gb ssd die ik niet wilRichh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:53:
iBood gaat echt geen iPhone SE uitleveren hoor
Wederom de SSD?
Nu met wel de juiste titel iig
Nu met wel de juiste titel iig
Hij is terug te koop trouwens, deze keer met de juiste titelZspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:56:
[...]
Nee lijkt mij ook niet, ga er zelf maar achteraan want anders zit ik dalijk met een 500Gb ssd die ik niet wil
Denk dat ze manueel zijn tussen gekomen.
Best annuleren als je de ssd niet wilt hebben.
ja heb ze een berichtje op FB gestuurd.lightdestroyer schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:00:
[...]
Hij is terug te koop trouwens, deze keer met de juiste titel![]()
Denk dat ze manueel zijn tussen gekomen.
Best annuleren als je de ssd niet wilt hebben.
Weet vrij zeker dat ik geen iphone krijg. ik heb hier ook nog 2X 64GB usb's liggen ipv 2X128 GB zo als beloofd.
Toen contacteerde ze mij niet en stuurde ze gewoon het verkeerde op.
Heb mijn lesje wel geleerd en ga er gelijk achteraan.
Ben bang dat ik nu wel mijn 7,50 korting kwijt ben
O maar 5,5 uur te laat
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Evengoed toch iets te prijzig voor mn budget. Als er een Surface 3 voorbijkomt mag je me weer wakker maken.
met de paypal deal is de foto op canvas misschien wel wat 
ow moah, te laat hahah en dan denk ik dat ik de box wel mee kan klikken hahaha..
ow moah, te laat hahah en dan denk ik dat ik de box wel mee kan klikken hahaha..
[ Voor 41% gewijzigd door ppeterr op 30-08-2017 18:07 ]
De voucher wordt gratis verzonden, de canvas niet. Ze weten wel hoe ze er aan moeten verdienen hoor.ppeterr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:05:
met de paypal deal is de foto op canvas misschien wel wat
ow dus bij die foto toko, komt er verzendkosten bij - aha ja wel logischmatroosoft schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:07:
[...]
De voucher wordt gratis verzonden, de canvas niet. Ze weten wel hoe ze er aan moeten verdienen hoor.
Hele Hunt niet voorbij zien komen, dus zal er denk ik niet zijnmatroosoft schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:05:
[...]
Evengoed toch iets te prijzig voor mn budget. Als er een Surface 3 voorbijkomt mag je me weer wakker maken.
(Ps ik zit op een Surface 3 te tikken
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Toevallig.Pazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:09:
[...]
Hele Hunt niet voorbij zien komen, dus zal er denk ik niet zijn
(Ps ik zit op een Surface 3 te tikken)
Nee niet logisch. Zet er dan bij dat er wel verzendkosten zijn, en ibood regelt het met de canvas boer. Dit is een beetje misleiding.ppeterr schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:08:
[...]
ow dus bij die foto toko, komt er verzendkosten bij - aha ja wel logisch
Mensen met een 20 euro kortingsvoucher. De houdbaarheidsdatum van 01-09-2017 blijkt een fout te zijn en ze zijn ermee bezig dit te verhelpen. Dus nu geen paniek om nog iets snel te kopen.
Jazeker. Heb er wel een typecover bij, gebruik m eigenlijk als laptop dus, zelden als tablet. Maar gewoon lekker vlot, klein en licht. Zit eigenlijk bijna nooit meer achter mn gewone PC; alleen nog als ik ga gamen.
Oke, thanks voor je minireview.Pazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:15:
[...]
Jazeker. Heb er wel een typecover bij, gebruik om eigenlijk als laptop dus, zelden als tabblad. Maar gewoon lekker vlot, klein en licht. Zit eigenlijk bijna nooit meer achter mn gewone PC; alleen nog als ik ga gamen.
Daar is ie weerMarco schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:07:
Ik heb nu al voor de 5e keer die Edifier BT-speakers gemist...
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Moet je nu snel wezenMarco schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:07:
Ik heb nu al voor de 5e keer die Edifier BT-speakers gemist...
Ik heb hem bij deze toch besteld, net zoals de eerdere Edifier W800BT Headset op de hunt. Ik ben benieuwd
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Ruilen voor 2 boxen?Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:29:
[...]
Geen slechte deal. Als ik wat extra money to burn had dan was die zeker ook meegenomen.
PUSH notificatie IOS:
De Flash sale is ververst!
En we gaan vanavond weer strooien met boxen!
De Flash sale is ververst!
En we gaan vanavond weer strooien met boxen!
[ Voor 4% gewijzigd door Tinusvolkel op 30-08-2017 18:37 ]
Waarom zetten ze die Edifier speaker niet gewoon in de Flashdeals ipv de Hunt. Er is blijkbaar veel interesse in die speakers.
Dat zou het hele principe van de hunt een beetje teniet doen, denk je ook niet?Blord schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:40:
Waarom zetten ze die Edifier speaker niet gewoon in de Flashdeals ipv de Hunt. Er is blijkbaar veel interesse in die speakers.
inderdaad maar helaas was het voor mij net niet geluktZspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:43:
hee dit keer lijkt het wat lager te duren.
Helaas mis gegrepen, in de captcha liep de boel vast...
zijn die dozen dan zo goed?matroosoft schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:44:
Doosje & weg
YouTube: €1700 AAN GADGETS! iBOOD BOX XL UNBOXING!
Van de vorige hunt (niet mijn doos btw)
[ Voor 3% gewijzigd door Jaïr.exe op 30-08-2017 18:45 ]
Iedereen gaat voor die iBoodbox in de hunt. Ik ga toch niet urenlang de hunt in de gaten houden voor de reguliere producten.Marco schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:44:
[...]
Dat zou het hele principe van de hunt een beetje teniet doen, denk je ook niet?
Overigens lijkt cntrl + click om de de captcha in een nieuw tabblad te openen niet te helpen.
Kreeg de melding dat ik mis het geklikt terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik dat niet gedaan ben.
Kreeg de melding dat ik mis het geklikt terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik dat niet gedaan ben.
Ook lullig
na Captcha en betalen

na een minuut winkel wagen leeg.

We zitten hier feitelijk allemaal voor die doos.roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:46:
maar zijn zulke dozen geen uitzondering kwa goede spullen dan?
oeh die is wel zuur ja, balen man.incmve schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:47:
Ook lulligna Captcha en betalen
[afbeelding]
kreeg je een foutmelding of wat is er gebeurd?
Nee gewoon ineens een lege winkelwagen.

Bekijk je PayPal account. Met wat geluk was die gewoon gekocht.incmve schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:47:
Ook lulligna Captcha en betalen
[afbeelding]
Kan zijn dat hij over een minuut of 10 alsnog in de bestellijst opduikt
KLINGELINGELING, veel goeds zit er nog niet bij helaas.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:52:
Flashhunt gaat LOS!
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453