Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Wat. Die box van 2.4 sec?Jelmer93 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:15:
Ik heb hem!
Die box??? HOE?Jelmer93 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:15:
Ik heb hem!
Idd er komen nog verzendkosten bij. Even vergeten. Maar 50 euro kan een leuke gok zijn.miicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:13:
[...]
Verzendkosten zijn alsnog 8,95 volgens mij.
Waarom willen jullie zo box zo graag hebben?
Oh enne doos!
-
-
Haal ik mijn muis eruit, stop ik haar muis erin, begint hij met drivers installeren, verschijnt er een box. Dat hou je toch niet serieus voor mogelijk?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Die krijg je altijd als er een doos is.
Sorry maar ik moest toch even gniffelenmiicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:22:
Lol dit is echt ongelofelijk, mijn vriendin heeft een nieuwe muis, zegt ze dat hij niet werkt, zeg ik: geef eens.
Haal ik mijn muis eruit, stop ik haar muis erin, begint hij met drivers installeren, verschijnt er een box. Dat hou je toch niet serieus voor mogelijk?
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
De vorige keer kwam ik tot de afrekenen knop zonder captcha, kreeg toen alleen een 500 error.
2 bordspellen, gratis verzending en 7,50 korting door te betalen met paypal. Dan is het de moeite, anders had ik het niet gedaan.
Thnx voor de code van verzending.
Paypal code?pven schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:25:
Ik heb net maar 60 AA-batterijen gekocht voor 14,40 euro. Met dank aan de PayPal-code.
Had je er 80 voor kunnen halen bij de IKEApven schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:25:
Ik heb net maar 60 AA-batterijen gekocht voor 14,40 euro. Met dank aan de PayPal-code.
Aardig ook van de mede tweakers idd.maartend schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:24:
Nou. Ik heb mijn ding.
2 bordspellen, gratis verzending en 7,50 korting door te betalen met paypal. Dan is het de moeite, anders had ik het niet gedaan.
Thnx voor de code van verzending.
Yeppa. Velen hebben een paypal code gehad. kreeg je 7,50 korting als je met paypal betaalde. heb ik ook eens gehad voor bijv thuisbezorgt.nl. Kocht ik een rotti voor 1,30 euro.
Laat dat even zeer zeker zijn.
En weet je, zonder die codes had ik het niet gedaan. Nu 2 games, 12,50 euro this, paar uur plezier. Daar doe ik het voor. Zijn nl. wel Legacy boardgames. Oftewel, 1 maal uitspelen en dan prullenbak.
[ Voor 33% gewijzigd door maartend op 29-08-2017 21:31 ]
Staat rechtsonder op de iBood-pagina:

Die is me wel gelukt maar de code van ibood lukte maar niet. Ik was volgens mij elke keer een paar uur te laat. Maar leuke acties!maartend schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:28:
[...]
Yeppa. Velen hebben een paypal code gehad. kreeg je 7,50 korting als je met paypal betaalde. heb ik ook eens gehad voor bijv thuisbezorgt.nl. Kocht ik een rotti voor 1,30 euro.
Je mag dus 2 dozen wel bemachtigen per IP adres, mits je account en afleveradres anders is. (

Misschien een derde doen aangezien ons adres 2 huisnummers heeft
IKEA is een k*t-winkel, en daarbij haalde ik daar vroeger idd batterijen maar die gaan toch echt minder lang mee.
Gast. In welk universum klik jij op de knoppen?Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:29:
Tweede doos bemachtigd voor mijn vriendin.
Je mag dus 2 dozen wel bemachtigen per IP adres, mits je account en afleveradres anders is. ([afbeelding])
[afbeelding]
Zowel Jaïr als Charlotte zijn blij denk ik..Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:29:
Tweede doos bemachtigd voor mijn vriendin.
Je mag dus 2 dozen wel bemachtigen per IP adres, mits je account en afleveradres anders is. ([afbeelding])
[afbeelding]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Na de notificatie gewoon met je muis op die knop laten en 10 minuten ernaar staren. Soms even de chat bekijken maar daarna geconcentreerd staren. De sticker op mn monitor is om aan te geven waar de betaalknop staat want ik ben scriptloosKeversloper schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:31:
Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag ?
Seiko, altijd goed.YC1903 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:10:
De Seiko SNDG69P1 gekocht van de flash sale. Wou graag een Seiko, maar verder niet zo veel verstand van horloges. Iemand toevallig enig idee of het een goede koop is?
EDIT was 129,95
Edit, niet veel geld trouwens voor een Seiko.
[ Voor 4% gewijzigd door matroosoft op 29-08-2017 21:34 ]
Heb ik ook besteld, eerder vandaag. Is volgens mij een goed deal; zie ze overal voor 10-12€ per stuk.Tinusvolkel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:33:
lampen besteldhad er al 4 in mijn laatste Box, en als ze achter een kap zitten dan zie je geen verschil met een gloeilamp.en ze zijn goed te dimmen.
miicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:35:
Ik vind de mensen die twee dozen kopen altijd behoorlijk sneu. Ook al is het dan voor 'iemand anders'

Niet
Kan ik volledig snappen en was nog eerder voor de gein en niet serieus mee bezig gehouden, was geluk dat die muiscursor erop was toen de doos verscheen.miicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:35:
Ik vind de mensen die twee dozen kopen altijd behoorlijk sneu. Ook al is het dan voor 'iemand anders'
Mocht het gecancelled worden is het geen nood, maar als de regels zo uitgelegd zijn dan maak ik daar graag gebruik van
Er is altijd een kans dat ik 2x totale shit krijg en het niet eens weg kan krijgen op Marktplaats. Blijft altijd een gok.
Wel apart dat er geen captcha meer wordt gebruikt, zo is het juist oneerlijk voor mensen die het moeten opboxen (no pun intended) tegen scripts.
Ik ook, zo'n grijs vlak met een donker vlak.hmartino schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:39:
De captcha had ik wel helaas.
Niet
Volgens mij zijn ze dan nog het een en ander aan het testen. Eerste doos was zonder captcha en blijkbaar de doos die direct daarop volgde had dat wel.Radjesh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:40:
[...]
Ik ook, zo'n grijs vlak met een donker vlak.
Ik kom deze keren met meerdere mogelijke boxen niet verder dan dat, als hij al laad.Radjesh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:40:
[...]
Ik ook, zo'n grijs vlak met een donker vlak.
Klopt, en beiden waren maar heel even in beeld.Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:41:
[...]
Volgens mij zijn ze dan nog het een en ander aan het testen. Eerste doos was zonder captcha en blijkbaar de doos die direct daarop volgde had dat wel.
Dank voor je reactie. Leuke prijs inderdaadmatroosoft schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:34:
[...]
Seiko, altijd goed.Maareh, kwaliteit van de uurwerken is erg hoog bij Seiko. Ze maken ook uurwerken voor andere fabrikanten dus die vind je ook terug in horloges van andere merken. Ben zelf erg fan van Seiko, mooi merk als je het mij vraagt.
Edit, niet veel geld trouwens voor een Seiko.
Wel een BITCH om te bemachtigen zeg.
Nee dan ben je altijd te laatRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:43:
Loont het om de pagina van de doos te refreshen als een bezetenen?
Nooit refreshen. Wacht het altijd gewoon af. Anders stuur je opnieuw een verzoek en sta je achteraan de rij.RayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:43:
Denk dat je meer kans hebt als je gewoon op koop klikt en vervolgens rustig afwachtRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:43:
Die komt vast wel weer voorbijmaxtrash schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:42:
zucht. wilde google home bestellen, maar hij stond op vinkje "afleveren op ander adres". Voor ik dat door had was het alweer voorbij. Leek wel een box zeg
yep maar ik heb ook een leven (denk ik)
Zo zit ik al sinds 17.00 op een item te wachten, hopelijk komt die nog een keer!
Google home echt al 6x gezien 😂! Ik zou even blijven kijken.
Niet
Nu was ik gewoon te laat
Maar goed, mag niet klagen, afgelopen twee hunts beide keren een doos weten te bemachtigen.
-
voor een box gebruik ik vrijwel altijd ibood zelf.hmartino schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:49:
Welke website gebruiken jullie, ibood of 1dagskoopjes of iets anders?
ja maar elke keer heel kortmiicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:48:
Er komen wel echt ziek veel dozen langs zeg
Nu was ik gewoon te laat
Maar goed, mag niet klagen, afgelopen twee hunts beide keren een doos weten te bemachtigen.
Via http://www.ibood.com/nl/nl/ of een andere url?miicker schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:49:
[...]
voor een box gebruik ik vrijwel altijd ibood zelf.
Slimste is om bij het huidige product eenmaal te klikken op "Ik neem er een". Dan moet je normaal nog eens rechts klikken op "ik neem er een", maar op die pagina verschijnen ook de nieuwe producten, wat je weer 1 klik scheelt.hmartino schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:50:
[...]
Via http://www.ibood.com/nl/nl/ of een andere url?
Nu dus deze pagina openen:
http://www.ibood.com/nl/n...a-beitel-en-borenset.html
Idd dat gevoel heb ik alweer. Maar goed kunnen ook krokodillentranen zijn hierzo. Wel leuk dat de boxen vaker voorbij komen sinds het einde van de middag. Dan zit je hier tenminste niet voor noppes te kijken naar Wehkamp achtige aanbiedingen.Pazo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:50:
Doos is echt gewoon niet doorheen te komen. Was echt heel snel deze keer, had mn muis toevallig net op 'ik neem er een' zitten dus was nog geen seconde in beeld en bestelde. Maar helaas, bij de Captcha er gelijk weer uit...
Iedereen veel suc6! En zal zeker wel deze keer een unbox foto maken/sheet invullen van de 2 dozen. Vorige doos was gewoon shit.
Dank je voor het delen van je tips. En fijne avond.Jaïr.exe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:55:
Nou, het dozenhunten stopt hier voor mij. Via het forum mag je dus niet 2x hetzelfde PayPal adres gebruiken voor een doos. Dat controleren ze met een steekproef.
Iedereen veel suc6! En zal zeker wel deze keer een unbox foto maken/sheet invullen van de 2 dozen. Vorige doos was gewoon shit.
Handige stickertip:hmartino schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:56:
[...]
Dank je voor het delen van je tips. En fijne avond.

Als je scherm aan het laden is, dan kan je de muis alvast positioneren.
Dankjewel, maar een canvas doek bestellen danJaïr.exe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:01:
[...]
Handige stickertip: [afbeelding]
Als je scherm aan het laden is, dan kan je de muis alvast positioneren.
Vond sommige 64gb varianten prima geprijsd voor refurbished iPhones. De PEAQ laptop voor 150 euro (i3 6th gen met 128gb ssd + 1tb hdd en fhd scherm) heeft al een 2de hands verkoopwaarde van minstens 270 euro (want nieuwstaat + doos + soort van bon). Dus heb wel spijt deze niet gekocht te hebben. Naar het merk kijkt men niet zo erg. Zolang er 6TH GEN, SSD + GIGA VEEL OPSLAG, SCHERP SCHERM, SNEL SNEL maar staat.Cyclia schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:02:
Mocht je nog geen iPhone, Kitchenaid of PEAQ laptop hebben, grijp je kans.
Je hebt gelijk. Waarschijnlijk is iedereen al tevreden. Mooiste producten komen helaas eerst.Cyclia schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:02:
Mocht je nog geen iPhone, Kitchenaid of PEAQ laptop hebben, grijp je kans.
weltrusten mensen
Nu een subwoofer om je ff lekker wakker te makenRayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:10:
De kussens, dit is voor mij een hint!
weltrusten mensen
Met deze song natuurlijk: YouTube: MINUS MILITIA - GAS D'R OP (Official Video)
Btw, ik zag dat de site producthistory.eu er mee moest stoppen van IBOOD, erg jammer. Dat overzicht met alle aanbiedingen en prijzen was erg handig.
Dat is idd jammer, en zelfs censuur.matroosoft schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:21:
Hoe duur was de Surface Pro 4 (refurb) een tijdje geleden?
Btw, ik zag dat de site producthistory.eu er mee moest stoppen van IBOOD, erg jammer. Dat overzicht met alle aanbiedingen en prijzen was erg handig.
€669,-matroosoft schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:21:
Hoe duur was de Surface Pro 4 (refurb) een tijdje geleden?
Thanks!
Hmm, ik zie nu dat je de producthistorie en prijzen ook kunt zien op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis. Alleen kun je dan niet alle aanbiedingen van vorige hunts doorzoeken.
[ Voor 40% gewijzigd door matroosoft op 29-08-2017 22:25 ]

Heeft de deo en de box overgeslagen

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west
+1. Meestal kom ik nog wel tot de betaalpagina, maar deze keer niet.

Dat gebeurt mij ook iedere keer inderdaad.van duin schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:31:
2 minuten tekst je order wordt verwerkt daarna lege winkelwagen
productreview: Edifier R1280DB Black review door Foritain
[ Voor 34% gewijzigd door hmartino op 29-08-2017 23:01 ]
GeluktVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:17:
[...]
Okee deal! Als het mij lukt koop ik er twee, zo niet en het lukt jou dan koop jij er twee. Komt wel goed.![]()
In het allerergste geval kost het ons beiden een setje retour zenden maar ik denk zomaar dat je een setje zo kwijt bent voor hetzelfde of zelfs iets meer via hier of MP.
-
Sorry, de pagina die je hebt opgevraagd kan niet worden gevonden.

Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453