Aparte ervaring op KLM vluch van Bali naar Singapore.
Na het opstijgen heb ik het wat koud en vraag een stewardess een deken. Ze kinkt ja en loopt weg. Na 15min ziek ik ze de passagier achter me een deken geven, maar niet aan mij. Voor ik iets kan zeggen, is ze al weg. Dinner service begint dus niemand te bespeuren.
Na het eten probeer ik opnieuw en vraag ik het nog eens aan een (andere) stewardess.
-" Sorry, korte vlucht, we geven geen dekens."
-"Ja maar uw collega had me er een beloofd"
-"Ja die was dan waarschijnlijk fout dit doen we niet"
Ik had er geen zin in en er was nog maar 1u vliegen dus laat ik het "Ok, geen probleem. Weinig aan te doen, maar vind het gewoon spijtig dat men me 45min geleden een deken had beloofd en die dame achter mij er wel één kreeg" Ik kijk mijn film verder.
Ik dacht dat het daar ging stoppen. Nee, kwam de hoofd persur nog naar mij om zich te excuseren en 10min later nog die eerste stewardess ook. Had me dan gewoon een deken gegeven, had wat tijd gespaard lol. Of hebben ze zoveel angst dat iedereen dan ineens een deken gaat vragen?
Bij het uitstappen haal ik mijn koffer uit de bak en zie daar een nog ingepakt deken
Voor de rest perfecte (te koude )vlucht met ok eten en goede IFE op de 777. Volgende keer terug SQ met mooie dames en dekentje.