Ik snap je wens, het meeste fastfood probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Toch kan ik op Schiphol best prima eten vinden.
*even m'n frustraties van de afgelopen reis kwijt*
Ik was een paar weken geleden om 18:00 in Madrid voor een overstap. Gigantische luchthaven, maar helaas was de MacDonald's het enige wat er open was. Dan ben je niet blij met je combinatie van je Nederlandse ritme en gezonde eetlust...
Het fastfood is al 20x te duur, dan zou ik de prijzen van een fatsoenlijk menu in een restaurant al helemaal niet willen weten.
Als ik een overstap van 3+ uur heb, ja, dan wil ik gewoon een goede maaltijd kunnen eten in plaats van kleffe meuk. Dat is geen vreemde gedachte?wildhagen schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:22:
Ja ik ook, denk niet dat er ook maar iemand is die daar op zijn gemak enkele uren gaat liggen tafelen voor zijn plezier. Iedereen heeft wel een hekel aan luchthavens denk ik.
Bij mij zit er een gigantisch groot verschil tussen fastfood en Michelin-sterren. Je hebt bijvoorbeeld nog zoiets als eetcafé's of normale restaurants. Gewoon een schnitzel/biefstukje/bord pasta, ik noem maar wat. Voedsel waarbij je niet na 2 uur alweer honger hebt.Als je sjiek wil eten, neem je desnoods wat meer de tijd, en ga je eerst het centrum in voor je naar de luchthaven gaat.