Apart, weet je zeker dat dat airline staff was? Ik weet dat bij KLM het personeel altijd onderaan staat qua prioriteit, in vergelijking met betalende passagiers (logisch ook). Zelfs als ik een dienstreis maak met KLM (duty pax) ben ik de eerste die wordt gevraagd om aan de grond te blijven indien er bijv. payload restricties zijn of als de vlucht simpelweg overboekt is. Wellicht dat dit bij UA anders werkt.Blue-eagle schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:07:
Terug uit NYC, deze keer geen upgrade gekocht bij UA. En toen ik plaatsnam naast een vriendelijke oudere Indiase dame deed mijn scherm het niet. Ik klaag hierover, natuurlijk, en ik mocht meelopen met de stewardess. Er waren nog twee plekken beschikbaar: Business Class en Economy Comfort, al was die laatste een stoel tussen twee andere stoelen in. Dat wilde ik nou ook weer niet.
Dus ik dacht "Hoera, feestje, gratis Business Class!" maar dat feestje ging niet door. Ze hadden schijnbaar een collega in Economy Comfort zitten, aan het gangpad, en gaven zijn plek aan mij. Ik vermoed dat deze meneer wel de luxe van Business Class kreeg.
Dus, gratis EcoComf upgrade bij United. Wel jammer dat ze dan geen gebruik maken van de situatie om 1 klant enorm blij te maken met hun service en hun eigen personeel voorrang geven. Maar goed, ik mag niet klagen. Was toch een gratis upgrade ter waarde van €140 ofzo
NOSIG