Een stukje frustratie vanaf het platform, hoe sommige passagiers je dag goed kunnen verpesten.
Goed laatste vlucht die ik moest afhandelen was een vlucht naar Egypte met een B737. Kist kwam leeg binnen dus dat scheelt alweer de helft. Leek dus een fijne werkdag te zijn geweest en nu alleen nog even laden. Goed 35 koffertjes voor en 97 koffertjes achterin dus dat valt wel mee als je het vergelijkt met de zomerperiode. Nu zijn we helemaal klaar met laden en loop ik met de voorman even naar boven naar de gate om te kijken of er nog buggy's en dergelijke zijn, staan er nog twee vrouwen met een kind. Blijkt dus dat de datum van het paspoort van het kind verlopen is. En die vrouwen begonnen iedereen behalve zichzelf de schuld te geven. Het lag aan de douane, de beveiliging ga zo maar door. Tot huilens toe bijna. Gelukkig stond de steward stevig in zijn schoenen en liet ze echt niet aan boord gaan ondanks 1000x please, aangezien ze dan gelijk weer terug zouden worden gestuurd. Respect hoor, ik weet niet of ik zoveel geduld had met die lui.
Het lulligste is nou dat ze drie koffers hadden ingechecked en dus al waren geladen. Een van die koffers lag dus helemaal tegen de vleugel aan in de belly. Dus alle 97 koffers achterin die je netjes gestappeld hebt moesten gechecked worden tot dat de betreffende koffers waren gevonden. Natuurlijk was de laatste koffer die er uit moest ook een van de laatste die we checkten. Kortom dankzij hen mag je dubbel werk doen...
Dus dankzij twee van die .... zijn 100+ mensen ruim een half uur te laat vertrokken. Maar goed dat krijg je nou eenmaal als tickets voor Jan en allemaal betaalbaar zijn geworden.
Helaas is dit ook niet een uitzonderlijk geval en zijn er waarschijnlijk aardig wat vluchten die door laat komende passagiers worden vertraagt of zoals gevallen zoals deze bijvoorbeeld.
Nou zijn de tweakers die hier zitten wel doorgewinterde reizigers gelukkig. Maar het lijkt alsof bij sommige mensen het IQ halveert als ze op een luchthaven aankomen.

Of misschien schat ik de gemiddelde mens te hoog in dat kan ook.
[
Voor 198% gewijzigd door
upclocker op 19-04-2018 21:20
]