Ik noem mijn situatie geen hel maar... Donderdag zou ik vanaf BHX terug vliegen naar AMS.
Net door de security heen toen ik een SMS kreeg dat de vlucht was geannuleerd (grote sneeuwstorm). Er stonden al zeker 400 anderen voor de KLM balies te brullen dat ze al een dag stonden te wachten dus ik had al weinig hoop toen ik m'n koffer inleverde.
Vervolgens uren op de luchthaven gestaan zonder dat het grond personeel wist dat de vlucht was geannuleerd. Aangezien er nog 500 anderen hun emoties aan het ventileren waren, zelf een van de laatste hotels die beschikbaar waren in de omgeving geboekt en na ruim 1,5 uur met de taxi aangekomen in het hotel (normaal 15 minuten ritje).
Aangezien KLM met een optie kwam om zaterdag 0615 met LH via FRA, zonder gegarandeerde vlucht van FRA naar AMS, gekeken wat er nog in Londen beschikbaar was. Uiteindelijk vlucht geboekt met BA van LCY naar RTM om 1635 dus snel alle spullen gepakt en balen dat ik 2 nachten vooruit betaald had voor mijn hotel terwijl ik maar 1 nacht ervan gebruik heb gemaakt (blijf toch een Nederlander

)
Vervolgens een aantal keer de trein uitgeknikkerd omdat ze stuk voor stuk niet meer verder reden en na 4 uur onderweg te zijn geweest vanuit Birmingham naar Londen, werd de luchthaven precies op het moment dat ik mijn koffer bij de dropoff op de band knikkerde gesloten...
Aangezien het een grote klerezooi is, besloten om een goed hotel op te zoeken en de geboden optie van BA voor komende zondag maar te accepteren aangezien ik geen energie meer had om überhaupt nog maar na te denken over een optie voor zaterdagmorgen 0615 vanaf BHX; had er toch niet meer gekomen omdat alles inmiddels dicht was (wegen en spoor). Even bakkie gedaan op ons hoofdkantoor vrijwel naast LCY en toen hotel geboekt voor vr - zo in het centrum van Londen.
Inmiddels hebben KLM/LH de vluchten van BHX weer moeten annuleren en optie die ik via hen heb gekregen nu dinsdag via BRU.
Nu dus hopen dat ik zondag weg kom hier want ik ben er wel een bietje klaar mee, vooral omdat ik een ontstoken oog heb die zo goed als dicht zit... Dat ik 2 dagen in een meeting heb gezeten op 1,5 uur vanaf BHX die best wel via video had gemogen werkt ook wel mee aan een relatief slecht humeur.
Tot zover mijn
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.