Shit wat ben ik jetlagged, normaal weinig last van maar nu...
Vloog dinsdag 11:00 NL tijd naar Perth, kwam daar rond 6:00 uur NL tijd aan, lokaal 1300. Zon 3 uur geslapen, ik slaap zeer slecht in vliegtuigen. Die dag netjes wakker gebleven en zelfs actief geweest tot ik het echt niet meer trok, om 19.30 in slaap gevallen. Ben wel 4 keer wakker geworden maar net lang genoeg om op de klok te kijken.. Om 7:00 uitgerust opgestaan.. Die avond echter totaal geen slaap, tot een uur of 3.30 wakker gelegen. Weer 7:00 eruit (want werk) en zo is de ellende eigenlijk begonnen. Die dag zelfs nog 30km gefietst en om 22.30 in slaap gevallen, werd om 4:00 wakker... Ok, dat was dus gister.
Vlucht naar Brisbane. Was wat brakjes, maar boeie, was toch maar een reisdag. Gisteravond om 22:00 gaan slapen en verdorie, wordt ik serieus om 1:00 wakker. Kon de slaap niet meer vatten en van ellende om 5:00 opgestaan. Heb een actieve (vrije) dag gehad vandaag en bij terugkomst in appartement om 15:00 stortte ik in. Maar slapen leek me geen goed plan, dus heb maar ff 2 bakken koffie genomen... En ik ben nu (19:00 lokale tijd) weer aan het wandelen, ben over de slaap heen. Maar ik moet nog eten dus ik denk dat het wel goedkomt....
Iemand tips? Ik moet vanaf morgen wel gewoon fris en fruitig zijn.... Dus ik hoop dat ik niet weer om 1:00 wakker wordt