Klopt inmiddels heb ik dat ook.Bossie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:19:
[...]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat er in elke opponent update een potje is die je simpelweg niet mag winnen.
Klopt idd, ik heb sinds de release eigenlijk alleen maar SB in het weekend gespeeld om ff snel gold2/3 rewards mee te pakken.Murrays schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:18:
[...]
Klopt inmiddels heb ik dat ook.Vaak merk je het al snel in de wedstrijd die je niet mag winnen. De passes komen niet aan en je raakt altijd eerst de paal/lat. Maar SB voelt inmiddels wel elke week meer als een grind aan.
De komende drie weken, kan ik wel doordeweeks gamen maar het bizarre is dat ik meer uitkijk naar de daily SBC dan de opponent update in SB.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jammer dat die offline Futmas toernooitjes er niet meer zijn, was altijd wel leuk voor wat snelle rewards.
Offline toernooitjes zijn er helemaal niet meer he? Alleen offline seasons....
Was altijd wel leuk die offline en online toernooitjes met bijvoorbeeld silver and bronze players, dan had je nog een reden om daar ook een leuk team mee te maken.
Offline toernooitjes zijn er helemaal niet meer he? Alleen offline seasons....
Was altijd wel leuk die offline en online toernooitjes met bijvoorbeeld silver and bronze players, dan had je nog een reden om daar ook een leuk team mee te maken.
PSN: Maichel
Die offline potjes zijn toch voor niemand leuk, het is alleen handig om snel beloningen te verdienen, maar het maakt in principe niks uit wie je opstelt.
Heb besloten mijn BPL team allemaal te verkopen en volledig te switchen naar La Liga.
Dit is inmiddels mijn team
. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.. Was echt tijd voor iets nieuws.
Deulofeu (scream) - Ben Yedder (TOTGS) - Dembele
Modric - Casemiro - Kroos
Alba - Varane - Pique - Carvajal
Ter Stegen
Dit is inmiddels mijn team
Ter Stegen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als het goed is komen vanavond futmas Alba en futmas Bakambu. Misschien handig om nu nog coins te pakken voor de normale Alba aangezien die zeker in prijs gaat dalen.hmr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:54:
Heb besloten mijn BPL team allemaal te verkopen en volledig te switchen naar La Liga.
Dit is inmiddels mijn team. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.. Was echt tijd voor iets nieuws.
Ter Stegen
Thanks.. heb hem gister voor 21 en de laagste buyout is nu 28 vanavond maar even afwachten dan !Vissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:02:
[...]
Als het goed is komen vanavond futmas Alba en futmas Bakambu. Misschien handig om nu nog coins te pakken voor de normale Alba aangezien die zeker in prijs gaat dalen.
*instant sell.. haha
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
is er nog een betere ra in de serie a dan florenzi?
Lichtsteiner als je de snelheid kan missen.kalou schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:12:
is er nog een betere ra in de serie a dan florenzi?
Heb bijna hetzelfde team. Hoe speelt Kroos? Wil ik graag weten. Wil hem denk ik ook kopen.hmr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:54:
Dit is inmiddels mijn team. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.. Was echt tijd voor iets nieuws.
Ter Stegen
Gister maar twee potjes kunnen spelen met hem. Hij is een god met passes, maar wel echt rete traag. Gebruik hem voornamelijk als spelverdeler en modric als dribbelaar.Grudgie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:21:
[...]
Heb bijna hetzelfde team. Hoe speelt Kroos? Wil ik graag weten. Wil hem denk ik ook kopen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is hij wel de coins waard?hmr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:24:
[...]
Gister maar twee potjes kunnen spelen met hem. Hij is een god met passes, maar wel echt rete traag. Gebruik hem voornamelijk als spelverdeler en modric als dribbelaar.
Speel nu met Kovacic. Isco. Modric en Casemiro op middenveld.
Is die Herrera SBC het echt waard? Ik twijfel namelijk om met 'm te halen op dit moment staat Alli daar. Hij zou als vervanger voor Alli dienen.
Hier mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/2379101
Hier mijn team:
Kan ik je vanavond pas een goed antwoord op gevenGrudgie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:26:
[...]
Is hij wel de coins waard?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik had hetzelfde en heb Herrera wel gehaald. Ik had wel op het goede punt wat highrated spelers gehaald en had nog een untradeable IF liggen. Dus voor mij waren de kosten beperkt. Dit is mijn team:Murrays schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:28:
Is die Herrera SBC het echt waard? Ik twijfel namelijk om met 'm te halen op dit moment staat Alli daar. Hij zou als vervanger voor Alli dienen.
Hier mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/572210
Ik heb 1 potje met hem gespeeld en zijn passing is fenomenaal. In mijn team verving hij ook Alli.
Alli heeft beter schot en 4 star skills. Herrera is een betere passer en veel beter in verdediging en daarnaast ook 4 star WF. Daarnaast heeft Herrera ook H/H workrates waardoor hij overal te vinden is.
YouTube: FUTMAS HERRERA (86) REVIEW!!! | FIFA 18 FUTMAS HERRERA PLAYER REVIEW
Ik zit voornamelijk te wachten op 83 Junozovic voor mijn middenveld, verwacht dat hij redelijk betaalbaar zal zijn.Vissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:02:
[...]
Als het goed is komen vanavond futmas Alba en futmas Bakambu. Misschien handig om nu nog coins te pakken voor de normale Alba aangezien die zeker in prijs gaat dalen.
https://www.futbin.com/18/player/695/Zlatko%20Junuzović/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lijkt mij een leuke kaart ja! Hoop wel dat zijn def stats beter zijn. Hij komt nu net te kort voor een box to box middenvelder.Bossie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]
Ik zit voornamelijk te wachten op 83 Junozovic voor mijn middenveld, verwacht dat hij redelijk betaalbaar zal zijn.
https://www.futbin.com/18/player/695/Zlatko%20Junuzović/
Ik ben aan het sparen voor Neuer als vervanger van Fahrmann. Niet dat hij het slecht doet maar dat is volgens mij de meest logische versterking van dit elftal.
https://www.futbin.com/18/squad/2018286
Leuk team! IF Jesus? SIF Mahrez?servival7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:59:
Ik ben aan het sparen voor Neuer als vervanger van Fahrmann. Niet dat hij het slecht doet maar dat is volgens mij de meest logische versterking van dit elftal.
Voor mijn 2e team maar even inform germain gehaald. Was vorig jaar toch wel een heerlijke speler.
Tweede team is om squad battles mee te spelen en main team nu eens serieus te gaan spelen in divisies. Nu divisie 5.
Tweede team is om squad battles mee te spelen en main team nu eens serieus te gaan spelen in divisies. Nu divisie 5.
Aurier staat wel in de totw predictions! Wat zal ik doen wachten en gokken op morgen in de hype verkopen?😂
Ik zou in de hype verkopen.Razz89 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:14:
Aurier staat wel in de totw predictions! Wat zal ik doen wachten en gokken op morgen in de hype verkopen?😂
IF Jesus is veel te duur. En SIF Mahrez is toch niet beter dan Willian?
Sowieso Aurier in de hype verkopen.. verwacht nog wel dat hij vandaag en morgen gaat stijgen... morgen rond de klok van 3 verkopen. Heb er zelf ook een aantal op de kop getikt.. hopen dat ie de max bin haalt.
Bedankt ik heb 'm toch gedaanVissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:36:
[...]
Ik had hetzelfde en heb Herrera wel gehaald. Ik had wel op het goede punt wat highrated spelers gehaald en had nog een untradeable IF liggen. Dus voor mij waren de kosten beperkt. Dit is mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/572210
Ik heb 1 potje met hem gespeeld en zijn passing is fenomenaal. In mijn team verving hij ook Alli.
Alli heeft beter schot en 4 star skills. Herrera is een betere passer en veel beter in verdediging en daarnaast ook 4 star WF. Daarnaast heeft Herrera ook H/H workrates waardoor hij overal te vinden is.
YouTube: FUTMAS HERRERA (86) REVIEW!!! | FIFA 18 FUTMAS HERRERA PLAYER REVIEW
Geen ideeservival7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:26:
[...]
IF Jesus is veel te duur. En SIF Mahrez is toch niet beter dan Willian?
Nu hawk maar kan zijn dat ik hem switch naar een hunter of catalyst.Murrays schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:36:
[...]
Bedankt ik heb 'm toch gedaanZie wel hoe die bevalt. Met welke chem style gebruik je Herrera of basic?
[ Voor 28% gewijzigd door Vissert op 19-12-2017 11:38 ]
Wellicht een idee om in wat Mascherano's te investeren, aangezien die hoogstwaarschijnlijk uit packs zal gaan na de winterstop
[ Voor 30% gewijzigd door Maichel op 19-12-2017 12:00 ]
Ook geprobeerd, Fahrmann doet het veel beter bij mij dan Neuer. Hoor dit ook op meer plekken online.servival7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:59:
PSN: Kidjuh
Klopt, ik was ook overgestapt op Neuer maar had echt rare acties. Toen teruggegaan naar Fahrmann en Jesus IF gekocht - beste keuze uit mijn FIFA 18 carrièreKidjuh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:20:
[...]
Ook geprobeerd, Fahrmann doet het veel beter bij mij dan Neuer. Hoor dit ook op meer plekken online.
Verwijderd
Goede tip ! Als de prijzen worden zoals bij Adrien Silva word ik FIFA miljonair.Maichel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:59:
Wellicht een idee om in wat Mascherano's te investeren, aangezien die hoogstwaarschijnlijk uit packs zal gaan na de winterstop
Verwijderd
Damn, Van Basten 91 is naar ongeveer 600K gedaald. Had hem gekocht voor 730K enkele weken geleden. Wanneer denken jullie dat ik hem weer voor winst kan verkopen?
Verwijderd
Eind januari waarschijnlijk als de markt zijn laatste piek heeft..Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:25:
Damn, Van Basten 91 is naar ongeveer 600K gedaald. Had hem gekocht voor 730K enkele weken geleden. Wanneer denken jullie dat ik hem weer voor winst kan verkopen?
Heel tevreden hier over Neuer, pakt ballen die onmogelijk lijken te zijn.pimmf schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:23:
[...]
Klopt, ik was ook overgestapt op Neuer maar had echt rare acties. Toen teruggegaan naar Fahrmann en Jesus IF gekocht - beste keuze uit mijn FIFA 18 carrière
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb er 30 nu, wel zat zo.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:25:
[...]
Goede tip ! Als de prijzen worden zoals bij Adrien Silva word ik FIFA miljonair.
Zal die hype echt zo groot worden? Zo'n gewilde speler lijkt het me toch ook niet te worden?
Mja dat was Adrien Silva ook niet....Murrays schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:19:
[...]
Zal die hype echt zo groot worden? Zo'n gewilde speler lijkt het me toch ook niet te worden?
https://www.futbin.com/18/player/287/Adrien%20Silva/
En anders maak ik sowieso nauwelijks verlies, heb ze voor heel laag.
[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 19-12-2017 13:21 ]
Verwijderd
Het gaat ook niet om de populariteit maar meer om het hebben denk ik of het unieke ervan dat die er niet meer is.. daarom schieten de prijzen omhoog.Murrays schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:19:
[...]
Als die verhuist naar Real bijvoorbeeld en nog in packs voorkomt zal er weinig veranderen qua waarde.
Verwijderd
Okee dan bewaar ik hem nog zolang, maar als ik het goed begrijp gaat alles chronisch dalen vanaf februari? Voor elke dure speler?Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:33:
[...]
Eind januari waarschijnlijk als de markt zijn laatste piek heeft..
Verwijderd
Dat is wel de trend al jaren in FUT, er zijn ook Youtubers die schema's hebben gemaakt van vorig jaar wanneer de pieken en de dalen zijn geweest dat helpt ook vaak.. Na TOTY heb je vaak een piek ( de hoogste ) en daarna crasht de markt weer en blijft alles laag tot de volgende fifaVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:28:
[...]
Okee dan bewaar ik hem nog zolang, maar als ik het goed begrijp gaat alles chronisch dalen vanaf februari? Voor elke dure speler?
Het verschil met nu en andere versie's is dat de gamers veel meer geld hebben, waardoor spelers ook duurder zijn. Hiermee bedoel ik de allerbeste (duurste) spelers. Denk aan CR7. Waar hij dit jaar 2 mil koste was dit vorig jaar ~500k minder. Je hebt nu SB, Seasons en WL om geld te maken. En nog wat geluk met daily/weekly objectives.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:37:
[...]
Dat is wel de trend al jaren in FUT, er zijn ook Youtubers die schema's hebben gemaakt van vorig jaar wanneer de pieken en de dalen zijn geweest dat helpt ook vaak.. Na TOTY heb je vaak een piek ( de hoogste ) en daarna crasht de markt weer en blijft alles laag tot de volgende fifa
Ben benieuwd naar de markt dit jaar. 2 dagen geleden 85's opgekocht voor ongeveer 8-9k. Op het moment verkopen deze voor 14k.
Verwijderd
Okee top thanks, en dat de markt duur is omdat er geen goude kaartjes te packen zijn als die speler een TOTY kaart heeft gekregen toch? Hoe zit dat met TOTS? Dan zijn er van elke competitie toch 20+ spelers met een TOTS-kaartje? Lijkt mij dat de piek rond mei/juni hoger is dan, of zie ik dat verkeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:37:
[...]
Dat is wel de trend al jaren in FUT, er zijn ook Youtubers die schema's hebben gemaakt van vorig jaar wanneer de pieken en de dalen zijn geweest dat helpt ook vaak.. Na TOTY heb je vaak een piek ( de hoogste ) en daarna crasht de markt weer en blijft alles laag tot de volgende fifa
Verwijderd
JA de echt dure zullen wel duur blijven maar Neymar Lukaku etc zijn ook al tonnen gezakt.SlqmLqck schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:45:
[...]
Het verschil met nu en andere versie's is dat de gamers veel meer geld hebben, waardoor spelers ook duurder zijn. Hiermee bedoel ik de allerbeste (duurste) spelers. Denk aan CR7. Waar hij dit jaar 2 mil koste was dit vorig jaar ~500k minder. Je hebt nu SB, Seasons en WL om geld te maken. En nog wat geluk met daily/weekly objectives.
Ben benieuwd naar de markt dit jaar. 2 dagen geleden 85's opgekocht voor ongeveer 8-9k. Op het moment verkopen deze voor 14k.
Ja ik heb 83-84 kaarten gekocht voor leuk geld.. vooral de Spaanse doen het erg goed.. Koke, Asensio etc maar niet met zoveel marge als jou.. 3 a 4 k winst per kaart en heb er 100 dus gaat goed! Nu investen in IF's
Verwijderd
Klopt ja! Die verdwijnen dan net als TOTWVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:46:
[...]
Okee top thanks, en dat de markt duur is omdat er geen goude kaartjes te packen zijn als die speler een TOTY kaart heeft gekregen toch? Hoe zit dat met TOTS? Dan zijn er van elke competitie toch 20+ spelers met een TOTS-kaartje? Lijkt mij dat de piek rond mei/juni hoger is dan, of zie ik dat verkeerd?
Piek in Mei Juni was er vorig jaar ook niet maar het kan zijn dat de opzet dit jaar veranderd en dat je wel eens gelijk kan hebben.. het blijft afwachtten en kaarten houden soms maanden om goede klappers te maken denk ik.. Vaak staan op Futbin en Futhead predictions waar je veel aan hebt.. ruim van te voren geven die tips
Ik had mij zondag nog snel een ranking hoger gehaald (om 19.00) dus voor de sluiting van 23.00, maar ik heb een ranking lager qua rewards gekregen. Had mijn minimaal, maar wel gehaald, voor Silver 2, maar ik kreeg de rewards van Silver 3.
Is dit een bug of heb ik wat over het hoofd gezien of zit er soort van decay op de punten, dat de punten minder worden na X uur?
Is dit een bug of heb ik wat over het hoofd gezien of zit er soort van decay op de punten, dat de punten minder worden na X uur?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Als het over SB gaat dan gaat de grens steeds omhoog, dus het kan best zijn dat jou puntenaantal om 19.00 genoeg was maar om 22.00 niet meer en je dus terugzakt.icy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:00:
Ik had mij zondag nog snel een ranking hoger gehaald (om 19.00) dus voor de sluiting van 23.00, maar ik heb een ranking lager qua rewards gekregen. Had mijn minimaal, maar wel gehaald, voor Silver 2, maar ik kreeg de rewards van Silver 3.
Zoals Leroy al zegt. De grens gaat omhoog. Het is gebaseerd op een vast percentage. Dus elite is geloof ik als je bij de hoogste 1% zit.icy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:00:
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om meerdere spelers tegelijkertijd op de transferlijst te zetten? Ben nu ook aan het investeren in Mascherano en kost behoorlijk veel tijd om 1 voor 1 te doen. Deze vraag geldt ook voor spelers die al in mijn club zitten..
Ik snap dit soort handelen nooit. Spelers die ik koop dalen altijd alleen maar.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:50:
[...]
JA de echt dure zullen wel duur blijven maar Neymar Lukaku etc zijn ook al tonnen gezakt.
Ja ik heb 83-84 kaarten gekocht voor leuk geld.. vooral de Spaanse doen het erg goed.. Koke, Asensio etc maar niet met zoveel marge als jou.. 3 a 4 k winst per kaart en heb er 100 dus gaat goed! Nu investen in IF's
Hoe bepaal je wanneer je welke if koopt?
Verwijderd
Hoeveel spelers kopen jullie dan als je denkt dat een speler meer waard zal worden? Om toch het risico te beperken als deze toch niet zou omhoog gaan
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:25:
[...]
Goede tip ! Als de prijzen worden zoals bij Adrien Silva word ik FIFA miljonair.
Zarate is ook van 350/400 coins naar 6000 gegaan, sinds hij Watford voor de zandbak verlaten heeft. Dus gewoon een aantal voor een bedrag dat zo dicht mogelijk bij het minimum ligt en anders bepalen hoeveel risico zou willen nemen. Aangezien hij 83 en La Liga is, kan hij voor veel SBC's/MM's gebruikt worden dus kan wel redelijk stijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:08:
Hoeveel spelers kopen jullie dan als je denkt dat een speler meer waard zal worden? Om toch het risico te beperken als deze toch niet zou omhoog gaan
[...]
Verwijderd
Oke thx. Zal mij ook eens moeten aan wagen en wat geduld hebben 😁 en hopen op een mooie winst.
Pompi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:13:
[...]
Zarate is ook van 350/400 coins naar 6000 gegaan, sinds hij Watford voor de zandbak verlaten heeft. Dus gewoon een aantal voor een bedrag dat zo dicht mogelijk bij het minimum ligt en anders bepalen hoeveel risico zou willen nemen. Aangezien hij 83 en La Liga is, kan hij voor veel SBC's/MM's gebruikt worden dus kan wel redelijk stijgen.
Verwijderd
Op basis van de aankomende SBC's of spelers die in TOTW predictions zitten .. Zoals Aurier nu en die dan net voordat de nieuwe TOTW uitkomt verkopen.servival7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:17:
[...]
Ik snap dit soort handelen nooit. Spelers die ik koop dalen altijd alleen maar.
Hoe bepaal je wanneer je welke if koopt?
Verwijderd
Ligt aan hoeveel geld je hebt en hoeveel risico je wil nemen.. Ik heb 25 Mascherano gekocht voor totaal ongeveer 50kVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:08:
[...]
Ah, dus had even iets meer punten moeten scoren. Weet ik dat voor aankomende zondag.Vissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:14:
[...]
Zoals Leroy al zegt. De grens gaat omhoog. Het is gebaseerd op een vast percentage. Dus elite is geloof ik als je bij de hoogste 1% zit.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Huppa drama in SBC land!!
Virgil van Dijk SBC en 2 wedstrijden in de MM waar spelers nu al voor 6k gaan en je er zeker 8 nodig hebt.
Virgil van Dijk SBC en 2 wedstrijden in de MM waar spelers nu al voor 6k gaan en je er zeker 8 nodig hebt.
Voor de gein gisteren normaal kaartje Mbappé gekocht voor 75k. Maar die speelt wel lekker zeg. Erg beweegelijk, snel. Lekker spelertje. Alleen jammer dat die niet speelt in La Liga
Junuzovic was 25k maxVissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:41:
Lang leve BPM!Vissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:41:
PSN: Kidjuh
Hahaha inderdaad, toch even 100k binnen dankzij die MM. En wat rode spelers weggegooid voor eerst Herrera en zonet van Dijk.
Verwijderd
Virgil doe ik niet. Het is gewoon een dure IF van die gozer. Bailly is hem op bijna alle vlakken de baas. Maar wel leuk, een speciale NL kaart natuurlijk.Vissert schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:41:
De MM was geweldig. Heb een enorme hoeveelheid bronzen pakketjes geopend tijdens het forenzen. Nauwelijks iets verkocht. Tot vanavond.
Edit: omdat ik graag dom doe met mijn coins heb ik de MM zelf ook allemaal voltooid. Haal er een Kane en (geen grapjes) 2 spelers van Coventry en eentje van Wycombe weer uit. Top spel is dit ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 22:06 ]
Van Dijk, wat een kaart. Had alles van te voren cheap ingekocht en besloten een paar te gaan doen. Deze is het geworden
Iemand hier wel eens met 2 man samen gespeeld? Dat is pas verpest door ea doordat elke pass hij blijft denken dat de ai loopt en daardoor zoveel verpest wordt.
Is het mogelijk om een leuke hybrid te maken van Calcio A & Ligue 1? Ik dacht qua formatie aan 4-3-1-2
Voorin heb ik Mbappe & IF Cavani, als CM bevalt Verratti erg goed. Ik kan echter geen goede CAM vinden en vind de centrale verdedigers in de Ligue 1 ook niet top.
Iemand suggesties voor een leuke combi? Budget is in totaal ongeveer 1 miljoen.
Voorin heb ik Mbappe & IF Cavani, als CM bevalt Verratti erg goed. Ik kan echter geen goede CAM vinden en vind de centrale verdedigers in de Ligue 1 ook niet top.
Veratti begint op CAM, ingame switchen met IF Bonaventura. IF Bonaventura is echt een beest op CAM. Overige middenvelders en verdedigers kan je eigenlijk verder zelf invullen (passend maken binnen je budget). Aan top verdedigers schiet je in ieder geval geen tekort in Calcio A.gaizka schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:46:
Is het mogelijk om een leuke hybrid te maken van Calcio A & Ligue 1? Ik dacht qua formatie aan 4-3-1-2
http://www.futhead.com/18/squads/2160135/
Als je geen zin hebt in IG switchen, kan je er eventueel zoiets van maken met IF Bonaventura op 8 chem (loyalty + coach bonus):
http://www.futhead.com/18/squads/2160267/
De bovenstaande squads zijn overigens niet echt creatief. Geen NLW of iets dergelijks, waar de FUT community toch wel op kickt.
[ Voor 16% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 20-12-2017 00:30 ]
Ik heb altijd netjes een reservedoelman op de bank, maar heb die na mijn ruim 600 potjes echt nog nooit gebruikt. Ik snap dat het in theorie nodig is, maar heeft iemand het ooit meegemaakt dat hij de reservedoelman gebruikte? Of kan je die net zo goed vervangen door een speler die je misschien wel gebruikt?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Dat laatste, sowieso is het bij mij in 250 wedstrijden maar 1x voorgekomen dat een speler geblesseerd raakte die ik gelijk moest wisselen (wel altijd 85+ fitness op mijn spelers). Dus dat een keeper geblesseerd raakt lijkt me onwaarschijnlijk.Exar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:44:
Ik heb altijd netjes een reservedoelman op de bank, maar heb die na mijn ruim 600 potjes echt nog nooit gebruikt. Ik snap dat het in theorie nodig is, maar heeft iemand het ooit meegemaakt dat hij de reservedoelman gebruikte? Of kan je die net zo goed vervangen door een speler die je misschien wel gebruikt?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Keeper kan eigenlijk niet geblesseerd raken of rood krijgen. 1x gehad dat de tegenstander echt rood had moeten krijgen. 1 op 1 situatie en na een sprint van 50 meter schopt Begovic mijn spits neer in de 16. Was slechts heel.Exar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:44:
Probeer nog steeds met Kante te verkopen maar zie dat ook die prijzen inmiddels van 190k richting 160/165k gedaald zijn.
Wat is wijsheid?
Voor dit bedrag verkopen of wachten?
Wat is wijsheid?
Ik wil geen advies geven, maar ik zie hem al weken dalen. Ik wacht ook nog steeds op het juiste moment voor mijn franse teamMiggell schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:32:
Probeer nog steeds met Kante te verkopen maar zie dat ook die prijzen inmiddels van 190k richting 160/165k gedaald zijn.
Wat is wijsheid?
Voor een goed bod is ie van jouSlqmLqck schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:34:
[...]
Ik wil geen advies geven, maar ik zie hem al weken dalen. Ik wacht ook nog steeds op het juiste moment voor mijn franse team
De prijzen van Mascherano gaan al langzaam omhoog zie ik, mooi
Bedankt voor de tips! Ik ga er wat moois van maken!OnderDeMotorkap schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:20:
[...]
Veratti begint op CAM, ingame switchen met IF Bonaventura. IF Bonaventura is echt een beest op CAM. Overige middenvelders en verdedigers kan je eigenlijk verder zelf invullen (passend maken binnen je budget). Aan top verdedigers schiet je in ieder geval geen tekort in Calcio A.
http://www.futhead.com/18/squads/2160135/
Als je geen zin hebt in IG switchen, kan je er eventueel zoiets van maken met IF Bonaventura op 8 chem (loyalty + coach bonus):
http://www.futhead.com/18/squads/2160267/
De bovenstaande squads zijn overigens niet echt creatief. Geen NLW of iets dergelijks, waar de FUT community toch wel op kickt.
Heb hem toch verkocht.. net iets te langzaam voor het spel wat ik speel..Grudgie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:26:
[...]
Is hij wel de coins waard?
Ben nu wel opzoek naar een goede middenvelder en heb 85k over. Een laliga middenvelder naast Modric / Paulinho / Casemiro
[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 20-12-2017 09:57 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Was ik al bang voor. Kijk naar scream kaart Kovacic. Die speelt lekker.hmr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:56:
[...]
Heb hem toch verkocht.. net iets te langzaam voor het spel wat ik speel..
Ben nu wel opzoek naar een goede middenvelder en heb 85k over. Een laliga middenvelder naast Modric / Paulinho / Casemiro
Nu Kroos niks is moet ik ook verder kijken. Misschien wel IF Iniesta.
Waarom niet voor de makkelijke oplossing?Grudgie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:04:
[...]
Was ik al bang voor. Kijk naar scream kaart Kovacic. Die speelt lekker.
https://www.futbin.com/18...mane%20Demb%C3%A9l%C3%A9/
Dembele is snel, lekker aanvallen vanaf het middenveld
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Saul IF was vorig jaar erg goed, Koke doet het ook altijd prima.Grudgie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:04:
[...]
Was ik al bang voor. Kijk naar scream kaart Kovacic. Die speelt lekker.
Dembele heb ik al.Mars18 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:09:
[...]
Waarom niet voor de makkelijke oplossing?
https://www.futbin.com/18...mane%20Demb%C3%A9l%C3%A9/
Dembele is snel, lekker aanvallen vanaf het middenveld
Ik ook!
Speel
Deulofeu (scream) - Ben Yeder (TOGTS) - Dembele
Modric - casemiro - paulinho
ALba - varane - pique - carvajal
Ter Stegen
Misschien dus wel IF Kovasic proberen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Scream Kovacic. Scoort ook nog best wel vaak.hmr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:15:
[...]
Ik ook!
Speel
Deulofeu (scream) - Ben Yeder (TOGTS) - Dembele
Modric - casemiro - paulinho
ALba - varane - pique - carvajal
Ter Stegen
Misschien dus wel IF Kovasic proberen?
Heb Isco op de CAM en wil heel graag de IF versie.
Waarom stijgt deze nu dan?Maichel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:43:
Omdat hij een transfer gaat maken naar China, en dan dus niet meer in packs zit na de winterstop.
Adrien Silva ging ook uit packs, kijk maar wat er met de prijs gebeurde
https://www.futbin.com/18/player/287/Adrien%20Silva/
(En die kaart is nog veel onbruikbaarder dan Mascherano
[ Voor 28% gewijzigd door Maichel op 20-12-2017 10:23 ]
Had op Futhead gezien dat gister de prijs 9600 was en nu rond de 6000. Hoe kan dit? Misschien domme vraag maar zit er niet zo in als jullieSkann schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:28:
Van Dijk, wat een kaart. Had alles van te voren cheap ingekocht en besloten een paar te gaan doen. Deze is het geworden
Oké, maar het is toch een vrij trage speler.Maichel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:19:
[...]
Omdat hij een transfer gaat maken naar China, en dan dus niet meer in packs zit na de winterstop.
Dat boeit niet, gaat erom dat hij dus heel erg zeldzaam zal worden. Spelers die uit packs gaan, stijgen altijd in waarde omdat ze dus niet meer te krijgen zijn.Ferdi_lwd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:24:
[...]
Oké, maar het is toch een vrij trage speler.
Kijk maar eens naar die kaart van Adrien Silva

[ Voor 7% gewijzigd door Maichel op 20-12-2017 10:26 ]
Nog even een vraag tussendoor... ik zie vaak tegenstanders met een rotgang druk zetten op de speler met de bal. Zeg maar nogal aggresief inkomen met een verdediger. Hoe doe je dat?!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mensen dumpen hun Van Dijk omdat ze de FUTMAS versie unlockenFerdi_lwd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:22:
[...]
Had op Futhead gezien dat gister de prijs 9600 was en nu rond de 6000. Hoe kan dit? Misschien domme vraag maar zit er niet zo in als jullie
Zit er een kans in dat de prijs weer zal stijgen na de kerst?Skann schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:41:
[...]
Mensen dumpen hun Van Dijk omdat ze de FUTMAS versie unlocken
Kante toch nog kunnen verkopen voor 175000.
Van plan om mijn team om te gooien naar een LaLiga team.
Iemand nog tips kwa spelers?
Budget is 230K
Budget is 230K
Zie mijn post hierboven..Miggell schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:44:
Kante toch nog kunnen verkopen voor 175000.
Budget is 230K
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tot deze week elke Marquee matchups gedaan. Maar de prijzen nu zijn me toch iets te gortig.
BPM mocht je de vierde league nog moeten. Daar zitten ze vrij vaak in.ajaxalex schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:48:
Tot deze week elke Marquee matchups gedaan. Maar de prijzen nu zijn me toch iets te gortig.
Ik heb ze net afgerond, moest nog een speler van Wycombe, maar die dus ook gepackt nu. Wel een goudmijntje hoor deze MMajaxalex schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:48:
Alleen een beetje dom van ondergetekende om de dag voor release van MM alle bronze spelers door de silver upgrade te gooien

Het is trouwens ook best raadzaam om spelers te kopen die een winter-upgrade krijgen (en dus meer waard worden). Je weet natuurlijk niet welke dat zijn....maar ook daar zijn predictions voor. Op deze manier heb ik enkele jaren terug veel coins gescoord, toendertijd met (IF? Niet sure...) Rakitic.
Er zijn wel veel sites met "Predictions"
FIFA Winter Upgrades, also known as January Upgrades, are usually updated into FIFA Ultimate Team (FUT) around February 15th. Bronze, Silver, Gold and In-form players in-game and card stats are upgraded based on their real-world performances and can fetch more coins once upgraded. Over 130 players were upgraded in the last update.
Mertens en Icardi verwacht ik. Deze if's heb ik bewaard;)Maichel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:03:
Het is trouwens ook best raadzaam om spelers te kopen die een winter-upgrade krijgen (en dus meer waard worden). Je weet natuurlijk niet welke dat zijn....maar ook daar zijn predictions voor. Op deze manier heb ik enkele jaren terug veel coins gescoord, toendertijd met (IF? Niet sure...) Rakitic.
[...]
Ik heb zelf nog geen predictions gezien, maar komen Tolisso/Raffael/Yarmolenko daar in voor ?Maichel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:03:
[...]
Speel wel bundesliga, maar kijk/volg het verder niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 20-12-2017 11:20 ]
Waarschijnlijk speelt de tegenstander dan met een Custom tactic,hmr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:31:
Nog even een vraag tussendoor... ik zie vaak tegenstanders met een rotgang druk zetten op de speler met de bal. Zeg maar nogal aggresief inkomen met een verdediger. Hoe doe je dat?!
Je kunt daar bijv de pressure en aggression instellen.
Verwijderd
Goede tip denk ik inderdaadMaichel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:43:
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs