ja helemaal mee eens. maar wat zou jij wijsheid vinden? James otw is nu van 160k naar 90k gezakt.. halen en hopen op een stijging weer of niet?Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:03:
[...]
Alle prijzen zakken nu. Otw gaat altijd nog extremer mee. Is een speculatie kaart. Dus als de markt zakt, is het voor velen de eerste die ze verkopen. En andersom, als mensen makkelijke investeringen zoeken in een stabiele of stijgende markt kopen ze otw. Lijkt alsof de prestaties van spelers niet uitmaakt. Aurier en (vooral) Lukaku maken kans op totw. En ze blijven zakken.
Ik heb de afgelopen twee dagen erg veel gewisseld tussen 4321 en 41212 Narrow, maar nog niet echt een keuze kunnen maken.stomley schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:38:
Heb eindelijk mijn team gevonden.
421212 met scream perisic en belotti in de spits.
Daarachter komt dan Litmanen op cam en de missende link was pjanic op cm.
In 4321 scoor ik veel, maar incasseer ik ook veel meer dan in 41212 N.
In 41212 N, blinkt Petit veel ontzettend uit als CDM, maar vind het niet echt leuk spelen tot nu toe.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik merk dat ik met de 41212n veel meer rust in mijn spel heb. Ik speel veel op het middenveld de bal rond tot ik de bal in de 16 of rond de 16 kwijt kan aan belotti of perisic.Bossie schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:21:
[...]
Ik heb de afgelopen twee dagen erg veel gewisseld tussen 4321 en 41212 Narrow, maar nog niet echt een keuze kunnen maken.
In 41212 N, blinkt Petit veel ontzettend uit als CDM, maar vind het niet echt leuk spelen tot nu toe.
Ik heb juist dat ik meer kansen krijg hierdoor, maar merk wel dat de balans op mijn middenveld heel belangrijk is. De rossi ruimt alles op, pjanic geeft heerlijk de bal rond en matuidi rent achter alles aan.
Verwijderd
1. Geen idee. Kijk alleen United en weet niet eens waar James speelt (Bayern gok ik)Razz89 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:06:
[...]
ja helemaal mee eens. maar wat zou jij wijsheid vinden? James otw is nu van 160k naar 90k gezakt.. halen en hopen op een stijging weer of niet?
2. Kijk eens naar de kaart onder de otw. Als die gekelderd is, zal het met een volgende IF niet veel beter gaan.
Wie koopt James? En wie de geupgrade versie? Haalt hij een andere speler in als beste speler in zijn positie? Zo ja, gaat het hard, zo nee dan kan het zo maar traag gaan.
Lukaku bijvoorbeeld. Wie koopt hem? Iemand die op zoek is naar de beste target forward in de BPL. Morata heeft nog 2 upgrades nodig voordat hij beter is. Maar kopers van een type Lacazette en Griezman halen hem niet. En als Benteke 5 IF's haalt (voorbeeld he) dan is Lukaku FiF ook niks meer waard.
Dus als James de beste Cam in de Bundesliga is (in fifa) en aardig kan gaan spelen (in het echt) (lees assists en doelpunten) dan lijkt hij me een prima investering. Als er 3 buli spelers beter zijn op Cam, die allemaal al een paar IF's hebben zou ik er van afblijven.
En trouwens waarom is de futmas kaart van Mkhytarian zo enorm duur terwijl het nauwelijks een upgrade op zijn base card is. Raar af en toe bij EA.
Ik vind 4321 de makkelijkste maar ook lastigste formatie om tegen te spelen. Sommige spelers kunnen 4321 echt compact neerzetten en goed verdedigen waardoor het moeilijk doorkomen is.Bossie schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:21:
[...]
Ik heb de afgelopen twee dagen erg veel gewisseld tussen 4321 en 41212 Narrow, maar nog niet echt een keuze kunnen maken.
I like how you keep the mouse running...
SB ook afgerond, alle potjes deze week gewonnen op legendary en elite 1 bereikt.
Vanaf volgende week eens proberen om de eerste 2 teams uit elke batch op ultimate te gaan spelen. Ben benieuwd wat dat brengt.
Combi Son-Jesus voorin werkt heel prettig en Bergkamp zie ik ook niet meer uit mijn team verdwijnen. Wat dat betreft is dat wel een grote verassing. Hoeveel ballen hij buiten het strafschop gebied erin heet geschoten weet ik niet meer, maar als cam had hij een aantal hattricks.
Vanaf volgende week eens proberen om de eerste 2 teams uit elke batch op ultimate te gaan spelen. Ben benieuwd wat dat brengt.
Combi Son-Jesus voorin werkt heel prettig en Bergkamp zie ik ook niet meer uit mijn team verdwijnen. Wat dat betreft is dat wel een grote verassing. Hoeveel ballen hij buiten het strafschop gebied erin heet geschoten weet ik niet meer, maar als cam had hij een aantal hattricks.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Welke versie van Bergkamp gebruik je? Twijfel tussen de SBC van Rui Costa of Bergkamp. Speel met Overmars en Promes als untradable dus Bergkamo heeft tot nu toe de voorkeur :-)Bean77 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:59:
SB ook afgerond, alle potjes deze week gewonnen op legendary en elite 1 bereikt.
Ik heb de 90 versie. Rui Costa heb ik ook maar die speelt als cm. Ik heb met Costa nooit als cam gespeeld, dus kan daar niet over oordelen hoe hij op die positie speelt.roybr schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:07:
[...]
Welke versie van Bergkamp gebruik je? Twijfel tussen de SBC van Rui Costa of Bergkamp. Speel met Overmars en Promes als untradable dus Bergkamo heeft tot nu toe de voorkeur :-)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
PTB en threaded through-ball in de omschakeling, kun je weer 90 minuten achter de young french forward aanrennenExodus FC schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:50:
[...]
Ik vind 4321 de makkelijkste maar ook lastigste formatie om tegen te spelen. Sommige spelers kunnen 4321 echt compact neerzetten en goed verdedigen waardoor het moeilijk doorkomen is.
Dit is het nu, heb gisteren Vidal/Boatank en Deco in de versnipperaar gegooid voor Petit:
https://www.futbin.com/18/squad/2342703
Weet nog niet wat de volgende stappen zijn, eerst maar eens afwachten wat Keita/Junozovic gaan kosten tijdens Futmas. Bakayoko zou ook nog een goedkope aanvulling kunnen zijn.
Vind het soms wel wat chaotisch qua passing, maar dat moet te tunen zijn in de custom tactic, hoewel het per game wel erg verschillend is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Thnx. Deze week eens uitproberen. Wel de 87 versie ben ik bang.Bean77 schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:20:
[...]
Ik heb de 90 versie. Rui Costa heb ik ook maar die speelt als cm. Ik heb met Costa nooit als cam gespeeld, dus kan daar niet over oordelen hoe hij op die positie speelt.
Misschien kun je eerst eens een andere CAM testen met Med/Low workrates om te zien of dat wel in je team past.roybr schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:29:
[...]
Thnx. Deze week eens uitproberen. Wel de 87 versie ben ik bang.
Ik heb ook elite 1, 82.663 punten, denk je dat dat genoeg is? Vorige week is hij op 80 geëindigd zag ik. Heb nog 4 wedstrijden te spelen eventueel maar wil liever naar bedBean77 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:59:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nog nooit naar gekeken om eerlijk te zijn. Thnx! Morgen weer eens wat meer over lezen voordat ik 505k uitgeef :-).Bossie schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:51:
[...]
Misschien kun je eerst eens een andere CAM testen met Med/Low workrates om te zien of dat wel in je team past.
Ik had hiervoor speciaal een squad gemaakt met Mandzukic in de spits, genaamd 'score header'. De eerste tegenstander had een soortgelijke squad(naam), dus heb ik 'm direct een bericht gestuurd om elkaar 3 kopgoals te gunnen. Daarna ookVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:06:
[...]
Ik heb vanmiddag een keer of 4 gequit totdat ik een normale gast tegen kwam. Eindelijk kopgoal nummer 1 gemaakt. Heb ik een speler erbij waar ik natuurlijk echt nooit mee ga spelen.
even nog 10 doelpunten laten maken om dat gratis goud pakketje te krijgen.
Het was blijkbaar de 5de pot van die kerel, omdat de tegenstanders zelf kopgoals wilden maken, maar het zelf niet deden toestaan.. fut community at it's finest.
Tot toe elke week elite 3/1 geeindigt . Vandaag weer alleen maar zooi in m’n packs. Ik ga er maar eens mee stoppen. Nog niks redelijks gepackt en SB staan me steeds meer tegen. Het word echt een grind
Na een heel slecht begin in de WL toch nog Goud 3 gehaald door de laatste 4 wedstrijden allemaal te winnen, en dus gekwalificeerd voor volgend weekend.
Ik ga dat wel anders aanpakken, nu 2x door gespeeld tot 3:30 uur en 1:30 uur, daar raak je vermoeid van, en ga je automatisch slecht spelen.
Blanc en Ferdinand in het centrum geven zoveel rust, volgend weekend moet ik echt meer gaan halen.
Ik ga dat wel anders aanpakken, nu 2x door gespeeld tot 3:30 uur en 1:30 uur, daar raak je vermoeid van, en ga je automatisch slecht spelen.
Blanc en Ferdinand in het centrum geven zoveel rust, volgend weekend moet ik echt meer gaan halen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel ook counter met 41212, maar dat vind ik inderdaad het lastigst, spelers die heel snel naar voren kunnen spelen en rushen met 4321. Dan krijg je er soms wel 3 om je oren in 10 minuten, alsof er een storm over je heen komt.Bossie schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:27:
[...]
PTB en threaded through-ball in de omschakeling, kun je weer 90 minuten achter de young french forward aanrennen
Dit is het nu, heb gisteren Vidal/Boatank en Deco in de versnipperaar gegooid voor Petit:
https://www.futbin.com/18/squad/2342703
Van de legends vind ik Rui Costa is bizar goed trouwens, gister een paar potjes tegen gespeeld en die loopt geregeld 4-5 maan voorbij alsof ze er niet staan. Zelf heb ik hem niet, maar tot zover de lastigste speler om tegen te spelen.
Voor mij was het het weekendje wel. Vrijdag en zaterdag een complete vormcrisis. Door de crisis op de markt ook meerdere spitsen in en verkocht. O.a IF Salah en IF Son.
Voor mijn gevoel werd ik zaterdagavond weer een niveau lager gezet want het voetbal begon beter te lopen. 87 Bergkamp gehaald als CAM. Na een prima overwinning ook nog van @Lekkerboeie86 kunnen winnen. Zondag ging het eigenlijk weer redelijk maar natuurlijk geen tijd op zondag
Zondagochtend wel een gooi gedaan naar karmaspeler van 2017. Ik stond 3-1 voor in 1 van de leukste potjes dit jaar. Beide 41212 formatie met mooi voetbal en veel kansen. Helaas pakte ik rood door een domme overtreding. Vlak daarna maakte zijn keeper een eigen goal(4-1) door in de 5 meter op te staan en zijn eigen goal in te lopen. Dit vond ik dusdanig zielig dat ik zelf maar een eigen goal heb gemaakt. Met 15 min te spelen dacht ik het wel vol te houden. 4-4 en helaas verloren in de 118e min
Met al die karmapunten had ik minstens prime Henry en prime Ronaldo verwacht in mijn packs. Ook dat was teleurstellend 
Gisteravond Bergkamp verkocht en IF Fernandinho gehaald voor meer stabiliteit op het middenveld.
https://www.futbin.com/18/squad/572210
Ja hij is briljant in alles,
Ja M/L workrates is echt heel kut
Ja je hebt de snelheid van 90 Bergkamp nodig
Sta dan gewoon wat eerder op in het weekend
Hoe lang nog voordat je in de top 100 staat Mars?
Voor mijn gevoel werd ik zaterdagavond weer een niveau lager gezet want het voetbal begon beter te lopen. 87 Bergkamp gehaald als CAM. Na een prima overwinning ook nog van @Lekkerboeie86 kunnen winnen. Zondag ging het eigenlijk weer redelijk maar natuurlijk geen tijd op zondag
Zondagochtend wel een gooi gedaan naar karmaspeler van 2017. Ik stond 3-1 voor in 1 van de leukste potjes dit jaar. Beide 41212 formatie met mooi voetbal en veel kansen. Helaas pakte ik rood door een domme overtreding. Vlak daarna maakte zijn keeper een eigen goal(4-1) door in de 5 meter op te staan en zijn eigen goal in te lopen. Dit vond ik dusdanig zielig dat ik zelf maar een eigen goal heb gemaakt. Met 15 min te spelen dacht ik het wel vol te houden. 4-4 en helaas verloren in de 118e min
Gisteravond Bergkamp verkocht en IF Fernandinho gehaald voor meer stabiliteit op het middenveld.
Bossie schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:21:
[...]
Klote dat jij er ook last van hebt maar "gelukkig" ben ik dus niet enige. Hoe bevalt je 4321? Ik heb een beetje hetzelfde met beide formaties. 4321 is een formatie met veel aanvallende intenties. Je krijgt meer goals tegen maar door het tempo en het feit dat je zelf veel scoort is het een leuke formatie. Nu ik zelf wat meer ben gewend aan de 41212 (2) merk ik dat ik daar zelf ook meer plezier uit haal. Genoeg mogelijkheden tot counteren maar ook meer balans op het middenveld om spelers kapot te spelen.Bossie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:26:
[...]
Passen en verdedigen, voelt alsof ik alles met enorme inputlag speel want alles waarbij reactie-tijd van belang is verlies ik.
Squadbattles gaat eigenlijk wel, online zijn het free-wins voor de tegenstander.
Dit weekend een paar potjes met de 87 Bergkamp gespeeld en ik snap nu een hoop dingenBean77 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:00:
[video]Bergkamp blijft me verbazen. Deze goal is zo typisch voor hem. Buiten het strafschop gebied (ook erbinnen overigens) is hij bijzonder trefzeker. Of het nu met een finesse shot is of gewoon met een hard schot.
Uit de draai, met zijn WF en dan van deze afstand![]()
Was tegen een 83 rated 100 chem team.
Pff je bent niet goedMars18 schreef op maandag 18 december 2017 @ 06:58:
Na een heel slecht begin in de WL toch nog Goud 3 gehaald door de laatste 4 wedstrijden allemaal te winnen, en dus gekwalificeerd voor volgend weekend.
Ik merk dat het niet te combineren is met een gezin, dochter van 15 maandenVissert schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:44:
Voor mij was het het weekendje wel. Vrijdag en zaterdag een complete vormcrisis. Door de crisis op de markt ook meerdere spitsen in en verkocht. O.a IF Salah en IF Son.
Voor mijn gevoel werd ik zaterdagavond weer een niveau lager gezet want het voetbal begon beter te lopen. 87 Bergkamp gehaald als CAM. Na een prima overwinning ook nog van @Lekkerboeie86 kunnen winnen. Zondag ging het eigenlijk weer redelijk maar natuurlijk geen tijd op zondag![]()
Zondagochtend wel een gooi gedaan naar karmaspeler van 2017. Ik stond 3-1 voor in 1 van de leukste potjes dit jaar. Beide 41212 formatie met mooi voetbal en veel kansen. Helaas pakte ik rood door een domme overtreding. Vlak daarna maakte zijn keeper een eigen goal(4-1) door in de 5 meter op te staan en zijn eigen goal in te lopen. Dit vond ik dusdanig zielig dat ik zelf maar een eigen goal heb gemaakt. Met 15 min te spelen dacht ik het wel vol te houden. 4-4 en helaas verloren in de 118e minMet al die karmapunten had ik minstens prime Henry en prime Ronaldo verwacht in mijn packs. Ook dat was teleurstellend
[...]
[...]
Klote dat jij er ook last van hebt maar "gelukkig" ben ik dus niet enige. Hoe bevalt je 4321? Ik heb een beetje hetzelfde met beide formaties. 4321 is een formatie met veel aanvallende intenties. Je krijgt meer goals tegen maar door het tempo en het feit dat je zelf veel scoort is het een leuke formatie. Nu ik zelf wat meer ben gewend aan de 41212 (2) merk ik dat ik daar zelf ook meer plezier uit haal. Genoeg mogelijkheden tot counteren maar ook meer balans op het middenveld om spelers kapot te spelen.
[...]
Dit weekend een paar potjes met de 87 Bergkamp gespeeld en ik snap nu een hoop dingen
[...]
Pff je bent niet goedSta dan gewoon wat eerder op in het weekend
Hoe lang nog voordat je in de top 100 staat Mars?
Komend weekend ook nog zelf een toernooi organiseren.
Het zou beter zijn om idd gewoon op tijd naar bed te gaan en om 05:00 er uit te gaan om te spelen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Pele in mijn packs!
https://www.futbin.com/18/player/7102/Bryan%20Pelé/
@hierboven; ik weet eigenlijk niet wat de volgende upgrade moet zijn, Vidal/Boatank/Tolisso OTW terughalen of simpelweg doorgronden voor een goede spits/cam (Bergkamp?) of simpelweg een CB Icon.
Gisteravond overigens een een squadbattle gespeeld tegen een team dat overduidelijk bedoelt was voor de Carrol objective. 451 met Primo Ferdinand in de spits. Uiteraard na 10 minuten achter door de twee goals van Ferdinand die speelde als TOTS Ibra met high/med workrates
@hierboven; ik weet eigenlijk niet wat de volgende upgrade moet zijn, Vidal/Boatank/Tolisso OTW terughalen of simpelweg doorgronden voor een goede spits/cam (Bergkamp?) of simpelweg een CB Icon.
Gisteravond overigens een een squadbattle gespeeld tegen een team dat overduidelijk bedoelt was voor de Carrol objective. 451 met Primo Ferdinand in de spits. Uiteraard na 10 minuten achter door de twee goals van Ferdinand die speelde als TOTS Ibra met high/med workrates
[ Voor 76% gewijzigd door Bossie op 18-12-2017 09:34 ]
Ga met de hype mee,Bossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:31:
Pele in mijn packs!
https://www.futbin.com/18/player/2469/Cristiano/
Blijf je in de 4321 hangen of ga je toch voor 41212?Bossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:31:
Pele in mijn packs!
Ik heb hiervoor een ticket lopen bij EA, maar ze nemen mij niet echt serieus..Reeker schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:58:
Hoe kan het dat ik zo ontiegelijk vaak dc van de EA servers? Eindelijk een keer 5-0 voor op Legendary en na de pot knalt ie eruit..
Voor nu 4321, dat is simpelweg leuker.Vissert schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:11:
[...]
Blijf je in de 4321 hangen of ga je toch voor 41212?
41212 N kan ook wel, maar dan zou ik nog een versterking moeten halen (Thiago bijvoorbeeld) of ADP of CAM gaan gebruiken.
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik heb na lang handelen eindelijk 230k. Ik dacht dat dat best veel was, maar dat valt me toch tegen na het lezen van de berichten
haha... Maken jullie een paar duizend winst per kaart of zo? Ik heb me tot nu toe bezig gehouden met handelen van een aantal spelers. Maar pak zo'n 200 coins per kaart, dat schiet niet echt op. Iemand tips?
Speel op de PS4 btw
Ik ben m'n club aan het opruimen, zie 2 kaarten van shadow. Maar niks op de transferlijst. Zijn deze duur?
shadow kaarten zijn heel gewild. Weet even niet precies hoe duur, maar vorige week waren deze nog rond de 4k.ajaxalex schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:38:
Ik ben m'n club aan het opruimen, zie 2 kaarten van shadow. Maar niks op de transferlijst. Zijn deze duur?
Mooi dan klap ik ze eruit voor de maxstomley schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:39:
[...]
shadow kaarten zijn heel gewild. Weet even niet precies hoe duur, maar vorige week waren deze nog rond de 4k.

Als je geen kaarten op de transfermarkt ziet, dan gewoon voor het maximale aanbieden.ajaxalex schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:38:
Lol binnen 5 seconden wegchengbondkwok schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:41:
[...]
Als je geen kaarten op de transfermarkt ziet, dan gewoon voor het maximale aanbieden.
Wow dat is heel lekker
GeldFerdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:36:
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik heb na lang handelen eindelijk 230k. Ik dacht dat dat best veel was, maar dat valt me toch tegen na het lezen van de berichtenhaha... Maken jullie een paar duizend winst per kaart of zo? Ik heb me tot nu toe bezig gehouden met handelen van een aantal spelers. Maar pak zo'n 200 coins per kaart, dat schiet niet echt op. Iemand tips?
Speel op de PS4 btw
Squad battles, geluk met pulls (eriksen, Mbappe, Hazard) en een speler vinden welke je cheap kan kopen en met paar 100 coins winst gelijk insta sellen en dat 50x per uur (helaas is deze nu door meer gevonden)Ferdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:36:
Hoe komen jullie in godsnaam aan zoveel coins? Ik heb na lang handelen eindelijk 230k. Ik dacht dat dat best veel was, maar dat valt me toch tegen na het lezen van de berichtenhaha... Maken jullie een paar duizend winst per kaart of zo? Ik heb me tot nu toe bezig gehouden met handelen van een aantal spelers. Maar pak zo'n 200 coins per kaart, dat schiet niet echt op. Iemand tips?
Speel op de PS4 btw
Haha, dan doe ik het dus toch nog niet zo gek

Pakjes openen doe ik niet meer sinds FIFA16. Heb nog nooit een IF speler eruit gehaald. Dat geluk is niet aan mij.. dan blijf ik toch maar ff handelen en neem ik genoegen met ca. 200 per kaart winststomley schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:05:
[...]
Squad battles, geluk met pulls (eriksen, Mbappe, Hazard) en een speler vinden welke je cheap kan kopen en met paar 100 coins winst gelijk insta sellen en dat 50x per uur (helaas is deze nu door meer gevonden)
zijn de packs van squad battles en SBC'sFerdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:11:
[...]
Pakjes openen doe ik niet meer sinds FIFA16. Heb nog nooit een IF speler eruit gehaald. Dat geluk is niet aan mij.. dan blijf ik toch maar ff handelen en neem ik genoegen met ca. 200 per kaart winst
Squad battles heb ik nog niet gespeeld. Zal me er eens in verdiepen. Thanx!
Het is heel saai, maar prima als je niet weet of je iets tussendoor moet doen.Ferdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:15:
[...]
Squad battles heb ik nog niet gespeeld. Zal me er eens in verdiepen. Thanx!
Speel je dan op een bepaald moment zo'n pack vrij?stomley schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:17:
[...]
Het is heel saai, maar prima als je niet weet of je iets tussendoor moet doen.
In de openingspost staat een stukje:Ferdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:24:
[...]
Speel je dan op een bepaald moment zo'n pack vrij?
Een nieuwe Single Player modus om rewards te verdienen door middel van het verslaan van opstellingen van tegenstanders, zonder tegen de tegenstander te hoeven spelen. Je speelt namelijk tegen de computer, en hoe moeilijker de opstelling en moeilijkheidsgraad, des te meer punten je kan verdienen en zo betere rewards te krijgen!
Op 7 december had ik dit geplaatst. Ik val nu in herhaling (excuses hiervoor), maar ik denk dat dit wel relevant voor je is. Deze manieren hebben mij sinds het begin van FUT 18 toch wel 2 miljoen coins opgeleverd. De gemiddelde winst per kaart varieert bij mij van 1k (voor minder doe ik geen moeite) tot 10k (in bijzondere gevallen 30/40k). Het komt er op neer dat je inspeelt op vraag/aanbod. Er zijn vast meerdere/betere manieren, maar dit zijn de mijne.Ferdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:36:
Speel op de PS4 btw
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 7 december 2017 @ 04:15:
[...]
Een tijdje terug (ergens in oktober) had ik tips geplaatst hoe ik het aanpak. Het werkt goed aangezien ik mijn vriendin de tips had verteld en ze binnen 2 weken meer dan 350k bij elkaar had gehandeld. Even in het kort:
1. Spelers inkopen op zondagnacht/donderdagavond en na 2 dagen verkopen.
2. Speles kopen die een IF krijgen (non if gaat uit packs, check bijvoorbeeld nu de prijs van Roussilon, 3x duurder geworden sinds zijn IF).
3. IF's in week van release kopen, na 2 weken verkopen. (Als ze uit de packs zijn, stijgen ze in waarde).
4. Bronzen packs van 400 coins openen, inhoud doorverkopen. (Conditie items en spelers kan je makkelijk kwijt voor 200 per stuk, sommige spelers zelfs voor 3k oid).
5. Bieden op dure bronzen spelers, soms koop je ze in voor 150, terwijl minimale BIN 2k is bijvoorbeeld.
6. Nu alvast inkopen doen voor de competitie sbc van bijvoorbeeld calcio A en MLS. Investeer vooral in zilveren/bronzen spelers die geen alternatief hebben. Mensen zullen masaal jagen op die ene zilveren/bronzen speler omdat er dan geen alternatief is.
7. MM sbc voorspellingen volgen en ruim op tijd daarin investeren. Koop alleen spelers voor minimale prijs zodat je er uiteindelijk geen verlies op maakt.
Mocht het niet helemaal duidelijk zijn, doe even een dm, dan leg ik het in detail uit met voorbeelden. Dit zijn eigenlijk risicoloze manieren. Als je klappers wilt maken kan je handelen in OTW kaarten bijvoorbeeld. Groot risico, maar het loont soms ook goed.
Net de Futmas SSU van vandaag gedaan maar helaas was een 79 Valteri het hoogst 
Gisteravond uit de eerste SSU een TOTW Aboubakar gehaald
Gisteravond uit de eerste SSU een TOTW Aboubakar gehaald
Dankjewel!!OnderDeMotorkap schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:28:
[...]
Op 7 december had ik dit geplaatst. Ik val nu in herhaling (excuses hiervoor), maar ik denk dat dit wel relevant voor je is. Deze manieren hebben mij sinds het begin van FUT 18 toch wel 2 miljoen coins opgeleverd. De gemiddelde winst per kaart varieert bij mij van 1k (voor minder doe ik geen moeite) tot 10k (in bijzondere gevallen 30/40k). Het komt er op neer dat je inspeelt op vraag/aanbod. Er zijn vast meerdere/betere manieren, maar dit zijn de mijne.
[...]
Team Of The Week, komen zoals in de naam elke week uit. Om precies te zijn op woensdag avond 19uFerdi_lwd schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:22:
[...]
Dankjewel!!Misschien slome vraag, en staat dit ergens, maar wanneer komen de TOT spelers uit?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier was ik naar op zoek. Dankje!Leoon. schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:25:
[...]
Team Of The Week, komen zoals in de naam elke week uit. Om precies te zijn op woensdag avond 19u
Op maandag/dinsdag wordt er op futhead wel voorspellingen gedaan (totw predictions), die vaak grotendeels kloppen. In de middag rond 4 uur post EA de TOTW op Twitter, daarmee is het officieel bevestigd. Vanaf 19:00 uur kunnen ze gepacked worden zoals hierboven vermeld.
Verwijderd
Probeer ook te kijken naar Marquee Matchups, dat zijn vaak aankomende derby's of grote wedstrijden... prijzen van die teams willen ook vaak stijgen op het moment van SBC
IF Pogba maar op de transferlijst gezet. Prima speler, maar ik vrees dat hij rond de kerst wel veel in waarde kan gaan dalen.
Ondertussen maar eens nadenken wat voor hem in de plaats te gaan halen.
IF Griezmann?Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:09:
IF Pogba maar op de transferlijst gezet. Prima speler, maar ik vrees dat hij rond de kerst wel veel in waarde kan gaan dalen.
Het blijft toch heel fijn om een team met zes legends te verslaan
Ik speel voor het eerst in fifa 18 FUT en een market crash is dan ook totaal nieuw voor mij. Is dit elk jaar? Blijven de prijzen zo laag als ze eenmaal zijn gezakt?
Die zullen geleidelijk weer stijgen tot de volgende crashBlackBarryNL schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:59:
Ik speel voor het eerst in fifa 18 FUT en een market crash is dan ook totaal nieuw voor mij. Is dit elk jaar? Blijven de prijzen zo laag als ze eenmaal zijn gezakt?
Die kerstkaart van Carrol speelt echt voor geen meter. Draait als een tank en is niet vooruit de branden.
Bedankt voor het aangeven hoef ik geen moeite meer te doen voor die 2 kopgoals in die losse online wedstrijden!Exodus FC schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:04:
Die kerstkaart van Carrol speelt echt voor geen meter. Draait als een tank en is niet vooruit de branden.
Heb zojuist per ongeluk Ozil op de transferlist gezet met een VEEL te lage startprijs....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Je hebt er als SBC vuller natuurlijk wel wat aan. En om vrienden mee te vernederen.Murrays schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:09:
[...]
Bedankt voor het aangeven hoef ik geen moeite meer te doen voor die 2 kopgoals in die losse online wedstrijden!
Ik had Kluivert 85, maar vond hem wat log aanvoelen en niet lekker spelen.
Heb nu Crespo 85 gekocht, hopen dat hij beter bevalt! Iemand ervaring met hem?
Voor mij geen optie als RCM. MIsschien nog doorsparen voor een icon.
Link je team eens?Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:38:
[...]
Voor mij geen optie als RCM. MIsschien nog doorsparen voor een icon.
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door hmr op 18-12-2017 18:14 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er blijft nu al 2 dagen een speler in mijn Transferkandidaten lijst staan. Wat ik ook doe, ik krijg hem er niet uit... “Item niet gevonden”. Iemand hier een oplossing voor?
Vandaag Rui Costa SBC gedaan en Desailly 88 gekocht.
Momenteel het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/2362169
Ben heel benieuwd hoe ze gaan bevallen.....
Momenteel het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/2362169
Ben heel benieuwd hoe ze gaan bevallen.....
Staat hij bij je reserves of de normale versie?
Foutje bij wijziging.stomley schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:20:
[...]
Staat hij bij je reserves of de normale versie? NVM zag je wijziging niet.
[ Voor 5% gewijzigd door stomley op 18-12-2017 18:21 ]
https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ik heb nog genoeg bpl leen spelers die ik maar eens ga proberen. Gullit 86 is redelijk binnen bereik en dat gaat hem denk ik worden. Weliswaar 78 stamina maar:
1. Het is Gullit
2. Het is Gullit
3. Zijn haardos
4. Het is Gullit
Waarom niet Petit als LCM, ontzettend allround, high/high en linksbenig, dan kan Costa naar RCM.Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:33:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ik heb nog genoeg bpl leen spelers die ik maar eens ga proberen. Gullit 86 is redelijk binnen bereik en dat gaat hem denk ik worden. Weliswaar 78 stamina maar:
1. Het is Gullit
2. Het is Gullit
3. Zijn haardos
4. Het is Gullit
Kun je nog ff doorgrinden naar grote ruud met stamina.
Zou haast denken dat Costa overbodig is in jouw team, je zou hem eventueel in de Petit SBC kunnen mikken.
Matthäus of Petit? lijken mijn prima spelersBossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:44:
[...]
Waarom niet Petit als LCM, ontzettend allround, high/high en linksbenig, dan kan Costa naar RCM.
Zou haast denken dat Costa overbodig is in jouw team, je zou hem eventueel in de Petit SBC kunnen mikken.
[ Voor 3% gewijzigd door Luncatic12 op 18-12-2017 19:00 ]
Ik heb Crespo 85 ongeveer een week nu. Ik speel met hem in een 2 spitsen systeem. Crespo is linker spits en naast hem staat Mbappe. Mbappe scoort een stuk meer, maar in mijn 2e team scoort mijn rechter spits ook neer dan de linker. Crespo's looplijnen zijn goed, hij is sterk en kan zich goed meten in duels met fysiek sterke verdedigers zoals Kompany. Zijn afronding had ik beter verwacht, maar dat ligt meer aan mezelf, ik mis teveel low driven omdat ik onvoldoende hard schiet. Als ik alle 1 op 1 kansen er in zou schieten zou het een doelpuntenmachine zijn. Is hij 600k waard? Mbappe doet hetzelfde, en is misschien wel beter voor een fractie van de prijs. Maar het gaat ook om de fun. Voor mij is hij het waard.gaizka schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:33:
Ik had Kluivert 85, maar vond hem wat log aanvoelen en niet lekker spelen.
Ik heb Petit 90 gehad, erg fijne speler, maar dat vind ik meer een cdm dan een cm. Ik wil daar meer voetballend vermogen hebben en Rui Costa heeft dat. Petit90 vind ik meer een bal afpakker en daar heb ik Vieira al voor.Bossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:44:
[...]
Waarom niet Petit als LCM, ontzettend allround, high/high en linksbenig, dan kan Costa naar RCM.
1e potje ultimate SB met 2-1 verloren. Viel me nog mee, bijna niet op doel kunnen schieten lol
Herrera 86Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:12:
[...]
Ik heb Petit 90 gehad, erg fijne speler, maar dat vind ik meer een cdm dan een cm. Ik wil daar meer voetballend vermogen hebben en Rui Costa heeft dat. Petit90 vind ik meer een bal afpakker en daar heb ik Vieira al voor.
1e potje ultimate SB met 2-1 verloren. Viel me nog mee, bijna niet op doel kunnen schieten lol
edit: eerste two potjes op legendary easymode gewonnen, zonder echt uit te kunnen lopen qua score.
Had bakayoko toegevoegd, en hij is simpelweg idioot OP.
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 18-12-2017 19:21 ]
Hoe kan het dat ik in 1x geen speler gegevens meer kan zien onderin het beeld? Ik zie ook niet meer hoe de conditie is van de speler. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Of weet iemand een oplossing?
Hebben jullie ook als je de webapp laad dat er dit links onderin staat in chrome?
Als dat niet zo is ben ik een beetje bang dat mijn laptop ziek is, terwijl ik nergens last van heb. Google levert mij echt 0 hits op.
Als dat niet zo is ben ik een beetje bang dat mijn laptop ziek is, terwijl ik nergens last van heb. Google levert mij echt 0 hits op.
Special kits voor Real, Juve, Bayern and Man-U zijn gereleased, je krijgt de kit ook ingame als een van deze clubs als favoriet had ingesteld:
YouTube: FIFA 18 | Exclusive Digital 4th Kits ft. Manchester United, Real Mad...
@hierboven, mij nooit opgevallen maar open je browser eens in dev mode een track ff wat er daadwerkelijk met dat URL gedaan word.
YouTube: FIFA 18 | Exclusive Digital 4th Kits ft. Manchester United, Real Mad...
@hierboven, mij nooit opgevallen maar open je browser eens in dev mode een track ff wat er daadwerkelijk met dat URL gedaan word.
Ja hij is bizar op. Daarom vind ik het ook heerlijk als ik iemand versla die hem gebruikt en alle op spelers.Bossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:19:
[...]
Herrera 86
edit: eerste two potjes op legendary easymode gewonnen, zonder echt uit te kunnen lopen qua score.
Vind het wel grappig, bij Chelsea valt hij vaak juist negatief op, eigenlijk is het gewoon een domme kracht zeker ivm met zijn voorganger (Matic).stomley schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:26:
[...]
Ja hij is bizar op. Daarom vind ik het ook heerlijk als ik iemand versla die hem gebruikt en alle op spelers.
Klopt. In het echt is die maar middelmatig. Vooral slecht met de bal.Bossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:31:
[...]
Vind het wel grappig, bij Chelsea valt hij vaak juist negatief op, eigenlijk is het gewoon een domme kracht zeker ivm met zijn voorganger (Matic).
Ja erg leuk die Herrera, 128k ookBossie schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:19:
[...]
Herrera 86

Heb mezelf beloofd om sbc spelers dit jaar tot het minimum te beperken omdat het veelal coin drains zijn.
Geconcentreerd blijven spelen, dan win je op een gegeven moment de eerste 2 potjes makkelijk met 5 doelpunten. Bal voorin vasthouden, kijken waar spelers lopen en dan driehoekje en dan afronden
Kreeg een draft token uit mijn dagelijkse sbs draft. Wat is jullie advies? Tegen de cpu doen of online? Ik speel de laatste tijd niet heel veel, zit in D4.
offline op amateur/beginner en na 5 minuten de controller neerleggen.Exodus FC schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:35:
Kreeg een draft token uit mijn dagelijkse sbs draft. Wat is jullie advies? Tegen de cpu doen of online? Ik speel de laatste tijd niet heel veel, zit in D4.
Seizoenen vlieg ik nu lekker door. In divisie 7 bijna alles met dikke cijfers gewonnen. Vervolgens ga ik eens wl kwalificatie proberen en ga ik er weer kansloos af. Snap er geen kut van.
Verwijderd
Mijn team is voor nu even klaar.. dit is het geworden!
https://www.easports.com/...Id=dAfkrfGCnNsYT:FFA18PS4
Hoeveel salaris zit hier in joh?Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:48:
Halfjaar salaris?
Verwijderd
Hahaha valt mee 80 euro ongeveer.. veel handelen!! Zoals mijn laatste investering in Granqvist Hero;) allemaal gekocht voor 15,5 verkocht voor minimaal 45k per stuk! Zo kom je aan coins;)Grudgie schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:49:
[...]
Hoeveel salaris zit hier in joh?
Halfjaar salaris?
Hoe doet Gullit het als cm? conditie problemen in de 2e helft?Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:48:
Ik moet nog wat spelers verkopen en dan haal ik hem zeer waarschijnlijk ook.
Verwijderd
Conditie probleem vind ik meevallen.. hij is belangrijk verdedigend en aanvallend. Goed afstandsschot en goede passing! Weet niet of ik hem de muntjes waard vind maar vind het gewoon vet om hem te hebben..Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:52:
[...]
Hoe doet Gullit het als cm? conditie problemen in de 2e helft?
Ik moet nog wat spelers verkopen en dan haal ik hem zeer waarschijnlijk ook.
Iemand iets waard vinden is altijd subjectiefVerwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:56:
[...]
Conditie probleem vind ik meevallen.. hij is belangrijk verdedigend en aanvallend. Goed afstandsschot en goede passing! Weet niet of ik hem de muntjes waard vind maar vind het gewoon vet om hem te hebben..
Ga er maar vanuit dat de meeste WL spelers minimaal in D5 spelen, ik denk dat het merendeel D1-3 speelt.servival7 schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:43:
Seizoenen vlieg ik nu lekker door. In divisie 7 bijna alles met dikke cijfers gewonnen. Vervolgens ga ik eens wl kwalificatie proberen en ga ik er weer kansloos af. Snap er geen kut van.
Zitten jij en @Bossie nou mijn nieuwe aanwinst belachelijk te maken?Bean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:53:
[...]
Ja erg leuk die Herrera, 128k ookWas een leuke supersub geweest.
Heb mezelf beloofd om sbc spelers dit jaar tot het minimum te beperken omdat het veelal coin drains zijn.
Geconcentreerd blijven spelen, dan win je op een gegeven moment de eerste 2 potjes makkelijk met 5 doelpunten. Bal voorin vasthouden, kijken waar spelers lopen en dan driehoekje en dan afronden
Laat je hem ook dat geinige kerst shirtje aantrekken?Vissert schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:22:
[...]
Zitten jij en @Bossie nou mijn nieuwe aanwinst belachelijk te maken?Herrera for president
Ik heb anders een mooi nieuw Madrid shirtje. Zou Herrera sowieso halen als ik BPL zou spelenBean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:27:
[...]
Laat je hem ook dat geinige kerst shirtje aantrekken?![]()
Hmmm Herrera is we een fijn kaartje denk ik . Ik speel nu met zijn 84 kaart eb bevalt prima. Helaas al m’n coins geïnvesteerd in kaarten dus op dit moment nog niks opleveren

Ik ben ook zeer te spreken over Gullit 86. Zowel als CM als CAM. Hij is overal, passes komen altijd aan en schieten gaat ook helemaal mooi. Die blijft voorlopig
geen last van stamina issues overigens, maar zoals ik al zei ik houd niet 90 min de sprintknop vast
Welke chem kaart heb je op hem? hunter?Nachtapotheker schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:23:
Ik ben ook zeer te spreken over Gullit 86. Zowel als CM als CAM. Hij is overal, passes komen altijd aan en schieten gaat ook helemaal mooi. Die blijft voorlopiggeen last van stamina issues overigens, maar zoals ik al zei ik houd niet 90 min de sprintknop vast
Echt heel die SB onzin is zo rigged als iets. Niet eens vermakelijk om te spelen na een werkdag waar je u tegen zegt. 3-0 voor met 14 shots on target, minuut of 65 en ik speel plotseling tegen het barcelona van een jaartje of 3 terug. Ik ben niet meer zo'n heethoofd als vroeger maar wat zou ik m'n televisie nu kunnen slopen. Ongelooflijk hoe die devs daar een game op zo'n botte manier elk jaar weer kunnen verprutsen.
Gisteren helaas net niet gepromoveerd naar divisie 3, zonde.
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat er in elke opponent update een potje is die je simpelweg niet mag winnen.Reeker schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:35:
Echt heel die SB onzin is zo rigged als iets. Niet eens vermakelijk om te spelen na een werkdag waar je u tegen zegt. 3-0 voor met 14 shots on target, minuut of 65 en ik speel plotseling tegen het barcelona van een jaartje of 3 terug. Ik ben niet meer zo'n heethoofd als vroeger maar wat zou ik m'n televisie nu kunnen slopen. Ongelooflijk hoe die devs daar een game op zo'n botte manier elk jaar weer kunnen verprutsen.
Als dat jou overhaalt om eens een potje te spelen dan wil ik mijn team best een kerstshirt gevenBean77 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:27:
[...]
Laat je hem ook dat geinige kerst shirtje aantrekken?![]()
Zijn 84 kaart beviel mij ook prima! Gisteren 1 potje gedaan met de futmas versie. Voelt wel briljant aan hoor. Een beetje vergelijkbare passing als 87 Bergkamp.038Zwolle schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:04:
Hmmm Herrera is we een fijn kaartje denk ik . Ik speel nu met zijn 84 kaart eb bevalt prima. Helaas al m’n coins geïnvesteerd in kaarten dus op dit moment nog niks opleveren
True, echt bizarBossie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:19:
[...]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat er in elke opponent update een potje is die je simpelweg niet mag winnen.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs