Acties:
  • 0 Henk 'm!
NEYMAR! :)
En 100k 2500 fifapoints packs weg binnen 2 minuten......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
2 van die packs gekocht krijg er alleen maar troep uit van 3/4k haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
misschien een andere handige tip...ik heb net die marquee ff afgerond.
Gisteravond begonnen door de eerste twee te doen, toen was het rustig op de markt en kon je zo die 2 teams bij elkaar kopen..

Nu is het zo'n gekkenhuis dat je makkelijk voor een aantal spelers ruim onder de indicatie prijs blijft....

staan nu toch mooi 3 packs klaar 2 van 24 stuks en eentje van 12 stuks

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Friday 4 100(+) packs gekocht en kan daarmee mijn 100K die in geinvesteerd heb in Dost en co niet eens terug verdienen |:( |:(

ah wel eigen schuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:28:
Black Friday 4 100(+) packs gekocht en kan daarmee mijn 100K die in geinvesteerd heb in Dost en co niet eens terug verdienen |:( |:(

ah wel eigen schuld
TOTW sbc kwam zaterdag vorig jaar. Ik zou ze nog houden even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik koop echt geen packs zeker nu niet, valt toch altijd tegen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:31:
[...]

TOTW sbc kwam zaterdag vorig jaar. Ik zou ze nog houden even!
Komen ze gegarandeerd? ook 50x dost 10x keita 25x wesley sneijder ingekocht

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Julian-Intel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:35:
[...]

Kan ik niet zeggen de ene zegt ja het is al zeker de andere weet het niet. Ik denk dat ze nog komen. Hou ze dus zeker vast en niet verkopen nu met deze marktcrash!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thnx TijnFC voor je reactie. Ik wacht ook nog wel even hoor heb nog 100 83-84 players in mijn lijst.
Ik hoop dat ik er nog het een en ander mee kan terug verdienen. 100k minder en 80EUR aan packs , en dan nog niet eens kiet staan is wel K.U.T:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Julian-Intel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:35:
[...]

Mijn Dost heb ik gewoon gepacked tijdens een lightening round

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:45
Wat is het opeens met de penalty ziekte? Sta gewoon met l2 ervoor loopt tegen me aan penalty....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:39:
Thnx TijnFC voor je reactie. Ik wacht ook nog wel even hoor heb nog 100 83-84 players in mijn lijst.
Ik hoop dat ik er nog het een en ander mee kan terug verdienen. 100k minder en 80EUR aan packs , en dan nog niet eens kiet staan is wel K.U.T:)
We zitten midden in een enorme pack open fest. Dan is het logisch dat de prijzen dalen. Als EA wat SBCs er tegen aan kwakt dan herstelt dan van zelf. Je moet vandaag niet meer na je investeringen kijken totdat er wat pittigere SBCs zijn qua rating. Wat er tot nu toe aan SBCs langs kwam, kun je met zut voltooien dus gaat er niks stijgen. (Behalve de Icon shizzle natuurlijk maar die worden wat minder gedaan vanwege de hoge kosten.

Ik vind al die mensen die verkopen tijdens de mini crash wel fijn overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:39:
Allereerste Flash SBC was de beste SBC... je zou denken oke dit is het begin maar daarna werden ze alleen maar slechter... Ashley Young waar je weinig mee kan en wat slechte packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:47:
[...]

Ik vind al die mensen die verkopen tijdens de mini crash wel fijn overigens. :)
Inderdaad. Mijn dubbele spelers parkeer ik op de transferlijst en bekijk het rustig wanneer ik ze het best kan verkopen.

Overigens ben ik gaan puzzelen vanwege Neymar.
optie 1 is: https://www.futbin.com/18/squad/311582 waarbij ik overmars verkoop en Pogba upgrade naar zijn IF.
optie 2 is de boel omgooien naar een 41212(2) formatie https://www.futbin.com/18/squad/1565186

Optie 2 geeft me wat meer mogelijkheden. Ik ga er nog eens rustig overnadenken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 20:46
hoe kom je in godsnaam aan al zo'n team en al die icons bean? damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een
harrybeuker schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:02:
hoe kom je in godsnaam aan al zo'n team en al die icons bean? damn!
Wat fifa points gekocht bij de start en zodoende flink wat spelers 'goedkoop' kunnen halen. Geluk gehad met packs en geluk met op juiste moment kopen/verkopen.
Veel geluk dus. Maar helaas maakt een goed team nog geen goede speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:57:
[...]

Inderdaad. Mijn dubbele spelers parkeer ik op de transferlijst en bekijk het rustig wanneer ik ze het best kan verkopen.

Overigens ben ik gaan puzzelen vanwege Neymar.
optie 1 is: https://www.futbin.com/18/squad/311582 waarbij ik overmars verkoop en Pogba upgrade naar zijn IF.
optie 2 is de boel omgooien naar een 41212(2) formatie https://www.futbin.com/18/squad/1565186

Optie 2 geeft me wat meer mogelijkheden. Ik ga er nog eens rustig overnadenken.
Wat vind je van Petit tot nu toe?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Bean77 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:08:
Een
[...]

Wat fifa points gekocht bij de start en zodoende flink wat spelers 'goedkoop' kunnen halen. Geluk gehad met packs en geluk met op juiste moment kopen/verkopen.
Veel geluk dus. Maar helaas maakt een goed team nog geen goede speler ;)
zaten die icons in packs? van de WL zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:09:
[...]

Wat vind je van Petit tot nu toe?
Prima. Een beetje een opgepimpte Kante. Hij duikt echt overal op, loopt heel veel gaten dicht. In duels is die ook sterk genoeg. Van zijn long shots merk ik echter nog niks. Voordeel is dat hij met 1.85 ook een redelijk lengte heeft (in vergelijking met bijv Kante). Hij is voorlopig een blijvertje.
harrybeuker schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:09:
[...]

zaten die icons in packs? van de WL zeker?
Nee, gekocht. WL vind ik niks om 40 wedstrijden in een weekend te spelen. Ik heb nog anderen dingen te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
het gaat wel lekker....kon zo heel veel 82 rated spelers oppikken van verschillende ploegen...

vorige keer met dortmund gefaald maar nu weer de gok genomen.

Mn transfer lijst staat vol met porto benfica juve en napoli spelers...
Wat nu weggaat voor die prijs is meegenomen..

net nog wel een mooie met die sbc...ik koop een duitser...650 coins...had er 2 teveel...gooi ze erop 1000 1200 buy now...en direct weg....

Toen maar een hele rits gekocht...en was bijna een kwestie van 1 op 1 doorzetten en direct weg....echt niet normaal wat die sbc met de handel doet...

Alleen ik wil de packs die ik nu heb verzameld pas volgende week openen....hoop dat ik dan hogere kans op betere spelers heb aangezien er niet zoveel pack openings zullen zijn...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
ga alles verkopen straks ben de serie a helemaal beu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Wii4all schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:26:
het gaat wel lekker....kon zo heel veel 82 rated spelers oppikken van verschillende ploegen...

vorige keer met dortmund gefaald maar nu weer de gok genomen.

Mn transfer lijst staat vol met porto benfica juve en napoli spelers...
Wat nu weggaat voor die prijs is meegenomen..

net nog wel een mooie met die sbc...ik koop een duitser...650 coins...had er 2 teveel...gooi ze erop 1000 1200 buy now...en direct weg....

Toen maar een hele rits gekocht...en was bijna een kwestie van 1 op 1 doorzetten en direct weg....echt niet normaal wat die sbc met de handel doet...

Alleen ik wil de packs die ik nu heb verzameld pas volgende week openen....hoop dat ik dan hogere kans op betere spelers heb aangezien er niet zoveel pack openings zullen zijn...
welke duitser? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ik ben toch wel stiekem benieuwd of er al mensen gestopt zijn met squad battles?

Ik merk dat ik me steeds meer begin te irriteren en zelfs meer dan in weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
stomley schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
Ik ben toch wel stiekem benieuwd of er al mensen gestopt zijn met squad battles?

Ik merk dat ik me steeds meer begin te irriteren en zelfs meer dan in weekend league.
Al een aantal weken; het wordt enorm eentonig omdat de AI veelal op dezelfde manier speelt; ik heb door de week niet genoeg tijd om genoeg te spelen waardoor ik automatisch geen goede ranking kan halen en tot slot had ik het idee dat ik er online slechter van ging spelen; voorspelbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de tweede week. Ik heb wel wat beters te doen dan tegen de AI te ballen. Super saai vind ik dat.

Edit: Ik ben met twee gelijkspelen en de rest verloren gedegradeerd van 2 naar 5. Echt bizar hoe slecht ik plotseling geworden ben.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squad battles Doe ik door de weeks nog wel. Pak wat punten en eindig meestal ongeveer Gold 1 of Elite 3. De rewards zijn nog best nice.

Ik irriteer me wel steeds meer aan Squad Battles. Soms mag je gewoon niet winnen en zit alles zo overduidelijk tegen dat je bijna beter gelijk kunt stoppen.

Maar ik speel het eigenlijk alleen nog maar omdat ik momenteel geen tijd heb voor weekend league. In het weekend kan ik niet echt spelen en de SB rewards zijn best oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 23:18
Komen er morgen/zondag ook nog 100k/125k packs, of alleen maandag nog tijdens cyber monday?
Heb namelijk nog 6,5k Fifa Points die ik wil opmaken. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het gaat zo snel het was Meyer lag volgens mij aan de sbc

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb een vraagje over de chemistry.

Zorgen dat jullie altijd 100 hier op hebben of proberen jullie boven een X aantal score te behalen hiermee, en voel je dit als dit minder is?

Reden dat ik dit vraag is omdat ik verschillende topspelers heb (vind ik ;)) zoals dybala, Mertens, naingolan, bonucci, james rodriguez, Iniesta, Isco etc..... maar het is verschrikkelijk moeilijk om op 100 chemistry te geraken om deze spelers te combineren.

Ik heb vandaag Bergkamp uit een pack gehaald die ik zal verkopen en het is de bedoeling om Hazard aan te kopen.

Als de chemistry echt belangrijk is om hier hoog op te scoren, kan er mij iemand helpen aub? Deze spelers wil ik er zeker in hazard en dybala eventueel ook nainggolan maar als het nodig is kan ik deze er wel uit laten.

alvast bedankt voor jullie tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Nou heb ik gister een zooitje dost cazorla en keita's gekocht maar die zijn nog voor geen meter gestegen qua prijs... komt dit nog denken jullie of heb ik verkeerd gegokt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie SBC is deze om van te profiteren. Zo een beetje alles uit grote competities op wat niet een spits of keeper is en wel een afwijkende nationaliteit heeft is gestegen. Vooral non rares. Echt bizar. Ik heb een hele zwik matige gastjes verkocht voor tussen de 2 en 4k. Lachen, gieren, brullen deze deals.

Heb maar een Lacazette OTW gekocht om op de bank te zitten achter Morata en Lukaku. Wedden dat ze alledrie een hattrick maken dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

mod-edit: dit is niet bepaald constructief...

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 25-11-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
50 euro aan fifa punten, wat moeten wij gaan doen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik een topicreport aub

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 25-11-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow Dost voor 750 op te halen! Morgen waarschijnlijk TOTW SBC hij komt wel nog denk ik. Geduld is een schone zaak hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:52:
Wow Dost voor 750 op te halen! Morgen waarschijnlijk TOTW SBC hij komt wel nog denk ik. Geduld is een schone zaak hahaha
Weet je dat ZEKER? :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hoppa 3x, 50.000 pakje.

IF Icardi
IF Pukki
Koscielny,
Lichtensteiner.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:55:
Goedenavond,

Ik heb een vraagje over de chemistry.

Zorgen dat jullie altijd 100 hier op hebben of proberen jullie boven een X aantal score te behalen hiermee, en voel je dit als dit minder is?

Reden dat ik dit vraag is omdat ik verschillende topspelers heb (vind ik ;)) zoals dybala, Mertens, naingolan, bonucci, james rodriguez, Iniesta, Isco etc..... maar het is verschrikkelijk moeilijk om op 100 chemistry te geraken om deze spelers te combineren.

Ik heb vandaag Bergkamp uit een pack gehaald die ik zal verkopen en het is de bedoeling om Hazard aan te kopen.

Als de chemistry echt belangrijk is om hier hoog op te scoren, kan er mij iemand helpen aub? Deze spelers wil ik er zeker in hazard en dybala eventueel ook nainggolan maar als het nodig is kan ik deze er wel uit laten.

alvast bedankt voor jullie tips
Zie onderstaand artikel voor een gedetailleerde uitleg:
http://www.usgamer.net/ar...y-guide-what-is-chemistry

TLDR:
Chem is idd belangrijk en heeft impact op de stats van je spelers, Icons hebben sowieso altijd een oranje/medium link waardoor het misschien juist handig is om Bergkamp te houden icm al deze spelers uit verschillende competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop echt dat EA die ToTW SBC online gaat gooien.. Cazorla is inmiddels 1k en Dost 900 coins...
Had beter kunnen wachten en evt nu wat goedlope spelers opgehaald. Tot nu toe ben ik echt in de hype getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zouden jullie als tweede spits naast Gignac gebruiken?
Bergkamp 87, Litmanen 88 of Overmars 90 (en dan Reus naar LM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:44:
Wie zouden jullie als tweede spits naast Gignac gebruiken?
Bergkamp 87, Litmanen 88 of Overmars 90 (en dan Reus naar LM).
Statwise overmars of litmanen. Litmanen heeft betere positioning en finishing volgens mij. Overmars is sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37

Heb het 3 potjes vol gehouden. Single player is gewoon saai. Als ik een mega pack per potje zou krijgen zou ik het eventueel overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
038Zwolle schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:02:
Ik hoop echt dat EA die ToTW SBC online gaat gooien.. Cazorla is inmiddels 1k en Dost 900 coins...
Had beter kunnen wachten en evt nu wat goedlope spelers opgehaald. Tot nu toe ben ik echt in de hype getrapt.
Gewoon geduld hebben, er was net ook nog weer een flash sbc terwijl black friday echt al voorbij is. Kunnen tot en met maandag nog wel dingen gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaap. schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:03:
[...]

Gewoon geduld hebben, er was net ook nog weer een flash sbc terwijl black friday echt al voorbij is. Kunnen tot en met maandag nog wel dingen gebeuren.
Geloof ook dat ik gelezen had dat het doorgaat tot 14:00 uur vanmiddag. Ik wacht het natuurlijk ook wel af en als er niks komt helaas. Maar ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:56:
[...]

Statwise overmars of litmanen. Litmanen heeft betere positioning en finishing volgens mij. Overmars is sneller
Overmars heeft het tot nu toe erg goed gedaan, maar vraag me af or Reus dezelfde impact kan maken als LM.
Ben zelf erg benieuwd naar Bergkamp, 97 composure moet hem hem wel erg kil maken terwijl Litmanen simpelweg qua stats idd de beste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
038Zwolle schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:08:
[...]

Geloof ook dat ik gelezen had dat het doorgaat tot 14:00 uur vanmiddag. Ik wacht het natuurlijk ook wel af en als er niks komt helaas. Maar ben wel benieuwd
Maandag is ook nog Cyber Monday he, zou niet te gauw opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:15:
[...]

Overmars heeft het tot nu toe erg goed gedaan, maar vraag me af or Reus dezelfde impact kan maken als LM.
Ben zelf erg benieuwd naar Bergkamp, 97 composure moet hem hem wel erg kil maken terwijl Litmanen simpelweg qua stats idd de beste keuze.
Ja qua nostalgie zou ik gaan voor Litmanen of bergkamp. Waren toch de helden van vroeger voor mij.
Ik kan wel zeggen dat Litmanen heerlijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Er is nu in ieder geval weer een nieuwe flash sbc :)

Toch wel leuk dit soort extra opdrachten. Kan alleen niets uitpakken op het moment :+
Als ik dan dubbele heb moet ik quicksellen 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Jaap. op 25-11-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:25:
[...]

Ja qua nostalgie zou ik gaan voor Litmanen of bergkamp. Waren toch de helden van vroeger voor mij.
Ik kan wel zeggen dat Litmanen heerlijk speelt.
In welke positie gebruik je hem, hij lijkt mij vooral een CAM/CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:44:
[...]

Gebruik hem als cam ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:44:
[...]

Speel jij nog 352? Ik ga dat nu toch maar proberen of 4231 met lm en rm.

Gebruik je nog 1 van deze 2? Zo ja hoe bevalt het online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:58:
[...]

Speel jij nog 352? Ik ga dat nu toch maar proberen of 4231 met lm en rm.

Gebruik je nog 1 van deze 2? Zo ja hoe bevalt het online.
352 gebruik ik vaak voor Squad battles omdat het simpelweg het leukste speelst.
4231 wide gebruik momenteel online, ongeveer het hetzelfde als met 352, maar dan met aanvallend iets inleveren voor meer zekerheid achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

WTF|?! Wat ik nu meemaak. Ben ik bezig met een SB wedstrijd, wil ik wisselen word ik zomaar eruit gekicked, Moet ik mij opnieuw aanmelden en nu de wedstrijd verloren en 0 punten. Lekker bezig EA!??! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:41:
WTF|?! Wat ik nu meemaak. Ben ik bezig met een SB wedstrijd, wil ik wisselen word ik zomaar eruit gekicked, Moet ik mij opnieuw aanmelden en nu de wedstrijd verloren en 0 punten. Lekker bezig EA!??! 8)7 8)7 8)7
Dan heb je nog geluk dat je het nu pas meemaakt. Dit is mij al meerdere malen gebeurd, erg zuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:07
lekker avondje gister! tijdens de pack opening best wat aardige deals kunnen. Deze 2 teams gemaakt.
Mijn Serie A team wat versterkt met het volgende resultaat:

https://www.futbin.com/18/squad/575099 Hier heb ik Matuidi en Manolas nog achter de hand.
https://www.futbin.com/18/squad/1264566 Martial zou ik nog kunnen kopen. Maar even kijken hoe het loopt.

Op of aanmerkingen altijd welkom :)

Met deze teams is flink oefenen om vervolgens die @Vissert te gaan verslaan :p

Ohja ook nog voor 400K aan IF Zieler gekocht voor 10750 en 11.000. Tijdens de 100K en 125K packs raakte de markt nogal overspoeld met kaartjes. Hierdoor uitgekomen op deze prijs.

[ Voor 26% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 25-11-2017 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:18:
lekker avondje gister! tijdens de pack opening best wat aardige deals kunnen. Deze 2 teams gemaakt.

https://www.futbin.com/18/squad/575099 Hier heb ik Matuidi en Manolas nog achter de hand.
https://www.futbin.com/18/squad/1264566 Martial zou ik nog kunnen kopen. Maar even kijken hoe het loopt.

Ohja ook nog voor 400K aan IF Zieler gekocht voor 10750 en 11.000. Tijdens de 100K en 125K packs raakte de markt nogal overspoeld met kaartjes. Hierdoor uitgekomen op deze prijs.
@Vissert is de man hier? wat is je psn? voeg mij ook effe toe :) ben altijd wel benieuwd. psn harrybeuker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker

ik 100 keer mauricio (zit in een sbc. voor 1000 opgekocht en voor 2000 en 2100 verkocht :) Gisteren was het echt gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hebben mensen eigenlijk nog aardige spelers uit pakjes gehaald? Ik heb toch toegegeven en maar liefst 10! euro erin gestoken haha. Haalde er niks uit. Qua SBCs kwam er ook niet zoveel soeps uit.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jaap. schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:35:
Er is nu in ieder geval weer een nieuwe flash sbc :)

Toch wel leuk dit soort extra opdrachten. Kan alleen niets uitpakken op het moment :+
Als ik dan dubbele heb moet ik quicksellen 8)7
Op de ps4 start ik gewoon fifa opnieuw op als je in dat menu vastzit

Ik heb tot nu toe 5 pakjes verzameld met verschillende sbcs ik Wacht met openen tot volgende week mijn gevoel zegt me dat het dan wat rustiger is alhoewel er nu gigantisch veel gediscard en gekocht wordt

Dat buy now werkt nu super inderdaad beter dan hem er normaal opgooien mensen betalen liever wat extra dat ze een speler direct hebben dan dat ze hem cheap halen door een aantal keer te bieden

[ Voor 35% gewijzigd door Wii4all op 25-11-2017 12:06 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:33:
[...]

@Vissert is de man hier? wat is je psn? voeg mij ook effe toe :) ben altijd wel benieuwd. psn harrybeuker
Ik ben legendarisch :+ Nah :+ gewoon meestal net een slagje beter als lekkerboeien en dus een mooi streven voor hem om mij te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Vissert schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:15:
[...]

Ik ben legendarisch :+ Nah :+ gewoon meestal net een slagje beter als lekkerboeien en dus een mooi streven voor hem om mij te verslaan.
zo denk ik ook. Van verliezen kun je alleen maar beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wii4all schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
[...]

Op de ps4 start ik gewoon fifa opnieuw op als je in dat menu vastzit

Ik heb tot nu toe 5 pakjes verzameld met verschillende sbcs ik Wacht met openen tot volgende week mijn gevoel zegt me dat het dan wat rustiger is alhoewel er nu gigantisch veel gediscard en gekocht wordt

Dat buy now werkt nu super inderdaad beter dan hem er normaal opgooien mensen betalen liever wat extra dat ze een speler direct hebben dan dat ze hem cheap halen door een aantal keer te bieden
Ben bekend met die methode; dat kan op de pc ook, maar ik heb nog zo'n 30 packs staan wachten, o.a. van player upgrade sbc's. Beetje jammer om alles te moeten discarden. Geduld is een schone zaak. Kan me namelijk niet voorstellen dat Cahill/Horn en Benatia zo laag blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:22
Weet iemand of er verband is tussen de uitslagen in draft en de beloningen? Dus als je 4x wint met 3-0, de beloning hoger is dan dat je 4x met 1-0 wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jaap. schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:55:
[...]

Ben bekend met die methode; dat kan op de pc ook, maar ik heb nog zo'n 30 packs staan wachten, o.a. van player upgrade sbc's. Beetje jammer om alles te moeten discarden. Geduld is een schone zaak. Kan me namelijk niet voorstellen dat Cahill/Horn en Benatia zo laag blijven ;)
Nee klopt dat is net zo op maandag dan kan je cheap inslaan om ze vervolgens de volgende dag weer te verkopen alleen nu gaat het met veel meer tegelijk

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die Fekir wat? Zijn er geen snellere Fransen dan die Evra? Verder leuke teams, Mertens vond ik wel prettig toen ik nog een calcio team had.

Ik ben naar 41212(2) opstelling overgestapt. Dat geeft mij meer en betere opties dan 4321 (qua spelers).
Ondertussen sparen voor verdere toekomstige upgrades.
https://www.futbin.com/18/squad/1723157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ben blij dat ik afgelopen zondagavond mijn team heb samengesteld. Er is geen enkele sprake van een marktcrash. De Gea if , eriksen hero, Jesus if, Son if maar ook ramos en boateng allemaal gestegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:29:
Ben blij dat ik afgelopen zondagavond mijn team heb samengesteld. Er is geen enkele sprake van een marktcrash. De Gea if , eriksen hero, Jesus if, Son if maar ook ramos en boateng allemaal gestegen
Valt mij ook op inderdaad. Vraag mij af of er veel pricefixers zijn die de boel opkopen om vervolgens volgende week te verkopen.

Er is nu wel echt een overvloed aan lagere kaarten. Zou een handel in moeten kunnen zitten. Maar ik durf het nu op het moment even niet meer aan. Eerst maar wat geld terug verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gister had ik hey idee dat er een storm woedde nu is het was rustiger maar inderdaad de lagere ratings zijn er in overvloed

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:16:
[...]

352 gebruik ik vaak voor Squad battles omdat het simpelweg het leukste speelst.
4231 wide gebruik momenteel online, ongeveer het hetzelfde als met 352, maar dan met aanvallend iets inleveren voor meer zekerheid achterin.
Werken de instructies bij jou wel met 352? Net in squad battles zo hard verloren omdat mijn cdm en lm en rm gewoon niet mee terug kwamen waardoor er gigantische gaten waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Nou @038Zwolle; daar zijn ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik zou zeggen koop alle IF die je kan voor 12k :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

En... prijzen zijn stabiell (sarcasme)

[ Voor 16% gewijzigd door Julian-AMD op 25-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

nope echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik ben heel blij dat ik vanochtend nog een boel 84's heb ingekocht :)
Het zal even duren, maar ik ga hier zo hard op cashen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Jaap. schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:14:
Ik ben heel blij dat ik vanochtend nog een boel 84's heb ingekocht :)
Het zal even duren, maar ik ga hier zo hard op cashen <3
Laten we het hopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
zouden die 83"s ook nog gaan stijgen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

83 stijgen nu al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

eerste tvdw speler uit pakje 87 icardi.... ga er nog een paar doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip. Hier geen enquêtes spammen aub.

[ Voor 83% gewijzigd door F_J_K op 25-11-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

zo dan alle 83 en 84 verkopen alsof het gratis was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zijn ze dan! Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Zit even te bedenken wat handig is... Wachten op de schaarste of nu listen. Listen, zo ja... Voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Heb er 5 gedaan; Mustafi, Insigne, Raffael, Wilson en Castro.
Kostte me 50k omdat ik net mijn IF's gerelist had en dus een paar IFs moest kopen :p

De rest van de spelers de verkoop in en rustig verder met WL :)

Edit: my god, Cahil/Horn gaan nu al voor 5.5k instant.. Straks heb ik ze nog te goedkoop gelist lol

[ Voor 20% gewijzigd door Jaap. op 25-11-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Te vroeg gelist! -2800 gelist nu al 3700 waard (bas dost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

drie gedaan, icardi,mustafi en insigne... niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Eerste Cahil is weg voor 7.5k <3

Edit: ook de Benatia's en Horns beginnen te lopen.. Daamn.. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Jaap. op 25-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Alles gekocht voor 700 coins, verkoop ze nu voor 4-4500! Hahahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
zullen de prijzen vnvd zakken en morgen dan weer stijgen.....ik volg jullie pas een weekje maar tips van jullie hebben mij al meer als een ton opgeleverd 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
kalou schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:04:
zullen de prijzen vnvd zakken en morgen dan weer stijgen.....ik volg jullie pas een weekje maar tips van jullie hebben mij al meer als een ton opgeleverd 😁
Ga er niet vanuit aangezien deze SBC nog 4 dagen loopt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

OMFG... haal nu IF Pogba uit het pakje...
Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/pogba1.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door simons op 25-11-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch heerlijk dit 200.000k en counting. Begint alleen nu weer te jeuken om een pack te kopen |:( 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Goed te zien dat al die Stefan de Vrij'tjes die ik gister voor 700 bieden binnenhengelde nu voor 4600 de deur uitgaan 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

@Verwijderd bedankt voor je tips kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 08-10 18:25
Wat is zo speciaal aan die sqb die nu gaande is? 11 spelers van 83 inleveren plus 1 totw 10 spelers inleveren voor 1 dezelfde totw speler? Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Freshnub schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:40:
Wat is zo speciaal aan die sqb die nu gaande is? 11 spelers van 83 inleveren plus 1 totw 10 spelers inleveren voor 1 dezelfde totw speler? Wat zie ik over het hoofd?
Kans op Pogba of Vidal he. Of Hazard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar vooral je transfer list van 100/150 players verkopen voor 4 tot 10 keer je inleg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

simons schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:13:
[afbeelding]
Bizar! Tradable? Ik had helaas Dante en Zieler. Helaasch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 08-10 18:25
Skann schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:41:
[...]

Kans op Pogba of Vidal he. Of Hazard.
Ja maar untradable toch? En mijn geluk kennende zal ik de slechtste totw speler krijgen, dus ik ga maar mn 83 spelers verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Gewoon tradeable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
simons schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:13:
[afbeelding]
Lekker hoor..
Pagina: 1 ... 81 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs