Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe en wanneer krijgt men de wl rewards?
Normaal kreeg ik ze volgens mij als popup in de companion app?

edit: kreeg ze opeens

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 28-06-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Was mijn PL team zat en de boel maar verkocht en zodoende een calcio A team voor teruggekocht.

De muntjes zijn op, maar wil toch op den duur een betere rechtsback halen. Iemand suggesties? Zanetti icon vind ik niks. Speel niet met icons en is me ook te duur voorlopig

https://www.futbin.com/18/squad/5608402

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik speel al sinds de bday kaarten uit zijn met bday peres als RA. Bevalt uitstekend.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 23:15
Nou de WC mode op PC is ook al verziekt door cheaters. Alle wedstrijden tot de halve finale gewonnen met minimaal 3 doelpunten verschil.
Halve finale verlies ik met 9-2.
We hadden net zoveel schoten op goal, alleen schoot hij alles vanaf 30 meter binnen, en ik kon vanaf de 5 meter de bal nog niet in de goal krijgen door De Gea of doordat mijn spelers ineens full retard gingen.

En voordat iedereen hier weer begint over dat de andere speler beter was, scripting etc. Bullshit. Scripting zorgt inderdaad wel eens voor een goal of 2, max 3. Niet 9 goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Shreddaaa schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:33:
Nou de WC mode op PC is ook al verziekt door cheaters. Alle wedstrijden tot de halve finale gewonnen met minimaal 3 doelpunten verschil.
We hadden net zoveel schoten op goal, alleen schoot hij alles vanaf 30 meter binnen, en ik kon vanaf de 5 meter de bal nog niet in de goal krijgen door De Gea of doordat mijn spelers ineens full retard gingen.

En voordat iedereen hier weer begint over dat de andere speler beter was, scripting etc. Bullshit. Scripting zorgt inderdaad wel eens voor een goal of 2, max 3. Niet 9 goals.
Heel herkenbaar ..., het is erger geworden helaas jammer dat ea pc zo links laat liggen maarja geen esport

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:33:

Herkenbaar, zo frustrerend.
Ik ervaar vaak een lag(?) , spelers kunnen dan opeens niets meer, dan ben ik machteloos maar dat was bij jou niet het geval?

Ik geloof niet dat het cheaters zijn, hoe zouden ze dat moeten doen?

Denk zelf dat het iets is met verbinding icm scripting.
Dat ea de pc links laat liggen ben ik niet van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:28:
[...]

Herkenbaar, zo frustrerend.
Ik ervaar vaak een lag(?) , spelers kunnen dan opeens niets meer, dan ben ik machteloos maar dat was bij jou niet het geval?

Ik denk dan toch echt dat die lag met jouw internet verbinding te maken hebt. Raar dat bijna niemand anders dat ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
1e potje FUT online, 80+ rated in divisie 10 ... Dat is niet het ergste. Ik had potentie om te winnen, maar dat gaat moeilijk als de hele wedstrijd uit lagg spikes bestaat. Chagrijnig word je er van ....

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

cuadrado uit de sbc

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:23:
[...]

Ik denk dan toch echt dat die lag met jouw internet verbinding te maken hebt. Raar dat bijna niemand anders dat ervaart.
Ben niet de enige. Het is een vertraging, waar dat door komt weet ik niet. Ik denk de verbinding. Of scripting moet alles zo traag maken. Whatever, het is duidelijk ik herhaal mijzelf. Gelukkig ben ik dus niet de enige.
We zullen het ermee moeten doen.

Heb nu geen vertraging , win nu potjes in de wl, 6 gespeeld, 4 gewonnen. Wereld van verschil.

Heb nu in mijn Ligue1 Gustavo en Thiago Silva gekocht (zie trouwens dat er ook een futbal T Silva is gekomen...tja...).
Ze hadden even tijd nodig om te wennen maar vooral Thiago Silva...die is verdedigend echt super. Lost alles rustig en bekwaam op. Geeft ook veel rust achter in.
Verder blijft Mariano voor zijn stats ook een super spits

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 30-06-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:28:
[...]

Hoe cheats werken? niet heel erg ingedoken want je komt nogal snel op allerlei shaddy sites die linken naar Jasmin die live ofzo..anyways, meest bekende cheat is dat al je spelers 99 rating krijgen. Dat valt nogal snel op als de meest trage verdedigers Neymar zo bijbenen.
Een andere cheat is dat de game wordt geïnjecteerd en deels de controle over neemt, valt op indien de passing en met name de splijtende pass voor de 16 altijd perfect is. Ook herken je de cheat indien jouw passing direct wordt opgepikt door de verdediger/middenvelder die voor jouw speler komt te staan.
Een andere cheat die bekend is die van de 45/90 minuut scoren.

Laat EA de pc links liggen? ik vind van wel, je moet eens kijken hoe lang ze er hebben over gedaan om in het begin je rating te fixen (maandenlang rating 49 gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:24:
[...]

Hoe cheats werken? niet heel erg ingedoken want je komt nogal snel op allerlei shaddy sites die linken naar Jasmin die live ofzo..anyways, meest bekende cheat is dat al je spelers 99 rating krijgen. Dat valt nogal snel op als de meest trage verdedigers Neymar zo bijbenen.
Een andere cheat is dat de game wordt geïnjecteerd en deels de controle over neemt, valt op indien de passing en met name de splijtende pass voor de 16 altijd perfect is. Ook herken je de cheat indien jouw passing direct wordt opgepikt door de verdediger/middenvelder die voor jouw speler komt te staan.
Een andere cheat die bekend is die van de 45/90 minuut scoren.

Laat EA de pc links liggen? ik vind van wel, je moet eens kijken hoe lang ze er hebben over gedaan om in het begin je rating te fixen (maandenlang rating 49 gehad).
Serieus ik geloof niet dat je kunt cheaten met dit systeem. Nergens staat een manier hoe. Er wordt veel beweerd.
Enige die cheat is het spel zelf.

Onderhoud en opvangen van problemen laat soms idd te wensen over.
Komt denk ik ook omdat het op een pc en Windows draait, dat is volgens mij veel complexer en storingsgevoeliger als een console.
Dat wil volgens mij niet zeggen dat ze er alles aan proberen te doen.

Wat mij stoort is de overmaat aan scripting en de soms trage servers.
Dat laatste ook mbt de companion app, laden van de transfer lijst duurt aantal seconden bij mij terwijl ik een rappe telefoon heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-06-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
FIFA18 is toch realistischer dan ik dacht. Schoten van ver buiten strafschop gaan er ook in real life zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:30:
[...]

Serieus ik geloof niet dat je kunt cheaten met dit systeem. Nergens staat een manier hoe. Er wordt veel beweerd.
Enige die cheat is het spel zelf.
Ik denk dat een kwoot van 1 van mijn meest favoriete film-personen op zijn plaats is:
"If you wanna play blind man, then go walk with a shepherd. But me, my eyes are wide fuckin’ open."
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Frankrijk- Argentinië toch best aardig op een potje Fifa lijken !🙌🏾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
elite1 gehaald met squadbattles. zit op 75000 punten. top100 is gewoon 100k en hoger. bizar! ik speel alles op legendarisch. top100 moet dus wel op ultimate spelen. echt sick!. nu al dikkere beloning dan de wl binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:08:
elite1 gehaald met squadbattles. zit op 75000 punten. top100 is gewoon 100k en hoger. bizar! ik speel alles op legendarisch. top100 moet dus wel op ultimate spelen. echt sick!. nu al dikkere beloning dan de wl binnen :)
Dat is knap gedaan.
Ik heb het er niet voor over, dat is dan elke dag fifa spelen en dat wil ik niet
Geniet van de rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
harrybeuker schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:08:
De beloningen komen toch pas morgen? Gemiddeld gezien zijn het toch flut packs :) Daarom ben ik gestopt om elite1 te halen want de packs zijn hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 01-07-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:35:
Ik vond Frankrijk- Argentinië toch best aardig op een potje Fifa lijken !🙌🏾
Rusland - Spanje was precies weekend league voor mij. Aardig, maar uiteindelijk net niet goed genoeg, spel van een team dat niet door een ptb, dat echt totaal niet kan of wil voetballen, heen komt. En dan verliezen op penalties. Fifa is pokke realistisch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
bvbal79 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:17:
[...]

De beloningen komen toch pas morgen? Gemiddeld gezien zijn het toch flut packs :) Daarom ben ik gestopt om elite1 te halen want de packs zijn hetzelfde.
het was inderdaad dikke ruk. een 84 rated baily volgens mij als hoogste. 1x en nooit meer voor mij dus.
Je moet er zoveel tijd in steken en wat je er voor terug krijgt is dikke bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:54:
[...]

het was inderdaad dikke ruk. een 84 rated baily volgens mij als hoogste. 1x en nooit meer voor mij dus.
Je moet er zoveel tijd in steken en wat je er voor terug krijgt is dikke bagger.
Inderdaad, was er al bang voor.

Je kunt met de wl een tots pack met 2 tots spelers verdienen als je , op de pc, 18 van de 25 wedstrijden weet te winnen, dat is pas een pack dan.
De rest is 99% niet iets waar je op zit te wachten. Laat je dus niet verleiden door mooie plaatjes van zogenaamde geweldige packs.

Enfin ben je wijzer :)
Volgens mij kan je beter de markt in de gaten houden en (top)spelers kopen als de prijs laag is en verkopen als de prijs hoog is (-5%) . Dan verdien je wat en dan kan je een speler die je graag wilt hebben kopen.
Dat is een wat langere termijn strategie wat geduld vergt maar dat kan beter werken.
Ik hou sommige spelers bij in wat weken op mijn watchlist, dan weet ik wanneer ik het beste kan kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 02-07-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Ik grind vaak ff elite 3 en laat het daarbij, 30-35K daarvoor is voldoende.
Vorige week Higuain maar vaak niets, hoewel de 20k leuk meegenomen is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Bossie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Ik grind vaak ff elite 3 en laat het daarbij, 30-35K daarvoor is voldoende.
Vorige week Higuain maar vaak niets, hoewel de 20k leuk meegenomen is.
Het heeft in het begin van het spel ook veel meer waarde dan nu natuurlijk. In september / oktober zijn de spelers nog veel meer waard en dus is je pack weight automatisch hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:47:
[...]

Het heeft in het begin van het spel ook veel meer waarde dan nu natuurlijk. In september / oktober zijn de spelers nog veel meer waard en dus is je pack weight automatisch hoger :)
Klopt, ik speel SQB ipv seasons, het voornaamste voorschil is dat je met SQB nog een meevaller kan hebben met de pack rewards.

Na de Fabrepass objective, had ik deze week ook wel een player objective verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:53:
[...]

Klopt, ik speel SQB ipv seasons, het voornaamste voorschil is dat je met SQB nog een meevaller kan hebben met de pack rewards.

Na de Fabrepass objective, had ik deze week ook wel een player objective verwacht.
In 1 jaar pas 1 meevaller gehad. TOTS Lukaku, rest was allemaal ruk. Doe het voor de muntjes en het is fun om tegen veel afwisselende teams offline te spelen.

Wat ik niet begrijp is dat sommige 86 spelers een max bin hebben van maar 11.000 terwijl er ook zijn die vele malen hoger zijn. Zo kan ik mijn 86 Azpi nooit met veel winst meer verkopen, afgelopen weekend was hij zo zeldzaam ivm met de SBC. Heb je daarentegen een Busquets 86 dan kun je daar 30k voor vragen. Zo maak je het spel wel dood inderdaad....

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 02-07-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker

meer geluk dan wijsheid maar wel een brute goal gemaakt in de WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
effe flits SBC gedaan. Krijg ik in een pack Falcao 84, Fekir 84, Werner 83 en Rashford 81. Kreeg ik zulke packs maar in het begin😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jongens moeten we niet even het account van @Bean77 hacken? Hij is nu al zo lang weg. Zonde als zijn team geen wedstrijdritme meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:36:
[...]

Rusland - Spanje was precies weekend league voor mij. Aardig, maar uiteindelijk net niet goed genoeg, spel van een team dat niet door een ptb, dat echt totaal niet kan of wil voetballen, heen komt. En dan verliezen op penalties. Fifa is pokke realistisch. :)
Haha zeker weten, kijk maar naar België - Japan... gebeurt ook vaak in FIFA🙌🏾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

net een lekkere MM SBC, met behoorlijk zeldzame spelers.
voor 50k zilveren en bronzen spelers kunnen verkopen en op de koop toe nog Neymar gekregen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat vinden jullie een lekkere rw in een 4321 heb nu salah tots maar ben benieuwd wie bij hem in de buurt komt.. liefst passend in een bpl squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:05:
Wat vinden jullie een lekkere rw in een 4321 heb nu salah tots maar ben benieuwd wie bij hem in de buurt komt.. liefst passend in een bpl squad
PTG Willian, TOTS Mahrez tenzij je alleen lobbed through balls doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bossie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:10:
[...]

PTG Willian, TOTS Mahrez tenzij je alleen lobbed through balls doet.
Idd met PTG Willian heb je ook nog kans op een grote upgrade... (is nu al niet meer verkrijgbaar op de markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:22:
[...]

Idd met PTG Willian heb je ook nog kans op een grote upgrade... (is nu al niet meer verkrijgbaar op de markt)
Ik lees dat dat er vandaag geen TOTM komt, ben je ook in de aap gelogeerd met je MOTM Willian als je zijn PTG kaart hebt. Vandaar de commotie op de transfermarkt. Ze gaan weg voor max BIN prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:34:
[...]

Ik lees dat dat er vandaag geen TOTM komt, ben je ook in de aap gelogeerd met je MOTM Willian als je zijn PTG kaart hebt. Vandaar de commotie op de transfermarkt. Ze gaan weg voor max BIN prijzen...
Vandaag niet, of helemaal geen "IF"s voor de eerste knockout ronde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:10
Het is vandaag een feestdag in de US. Zal morgen wel komen schat ik. Maar waar halen jullie die info vandaan?

[ Voor 51% gewijzigd door goosche op 04-07-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Wie oh wie heeft er tips? Tegenstanders met een zeer laag teamgeest krijgen het zelfs voor elkaar om met 5-0 te winnen. Alle maar dan ook alle passes komen bij hun aan. Ik heb +- 80 teamgeest. Aannemen gaat met moeite en duurt 2 seconden, draaicirkels van een vrachtwagen. Moet nog 2 wedstrijden met 6 punten in divisie 10, dit is echt een dieptepunt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
goosche schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:20:
Het is vandaag een feestdag in de US. Zal morgen wel komen schat ik. Maar waar halen jullie die info vandaan?
Reddit. Maar er is toch een MOTM met mooie kaarten ertussen. Heb daarom op de gok de MM maar gedaan. Koste me uiteindelijk 15K..Maar natuurlijk een Fahrmann 84 als hoogste eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:52:
Wie oh wie heeft er tips? Tegenstanders met een zeer laag teamgeest krijgen het zelfs voor elkaar om met 5-0 te winnen. Alle maar dan ook alle passes komen bij hun aan. Ik heb +- 80 teamgeest. Aannemen gaat met moeite en duurt 2 seconden, draaicirkels van een vrachtwagen. Moet nog 2 wedstrijden met 6 punten in divisie 10, dit is echt een dieptepunt ....
Klinkt als dat de cheat ai weer bezig is of slechte verbindingen
Beter een ander moment proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 23:15
SwooX schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:52:
80 teamgeest is al niet best... en als je in divisie 10 al met 5-0 verliest, gaat t heel pittig worden voor je.
Gewoon kop omhoog, blijven proberen en dan leer je er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
@Harribo Ik las daar laatst inderdaad een stukje over, echter is dit op de Xbox. Wat mij dan wel opviel was op het moment dat ik op passen drukte, dat de speler van de tegenstander al direct tussen de man van de pass en de ontvanger ging staan. Maar het kan ook natuurlijk aan mij liggen.

@Shreddaaa Daar heb je gelijk in, maar ik verloor tegen 40 teamgeest met alles door elkaar. Ondertussen is mijn teamgeest 100 en heb ik een leuk basis elftal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:09:
@Harribo Ik las daar laatst inderdaad een stukje over, echter is dit op de Xbox. Wat mij dan wel opviel was op het moment dat ik op passen drukte, dat de speler van de tegenstander al direct tussen de man van de pass en de ging staan. Maar het kan ook natuurlijk aan mij liggen.
Nee dat kan gebeuren. Dat vind ik niet zo vreemd, dan kan je zeggen : de verdediger is alert.

Wat bij mij gebeurt is veel erger:ik zie een spits vrij staan, druk op de pass knop, gaat hij opeens een paar stappen achteruit achter de verdediger staan. Ook niet dat hij de diepte in loopt of zo

Ander ding is bijvoorbeeld deze: er valt een bal hoog op mijn helft. De bal komt bij 2 spelers die naast elkaar staan : speler van mij en 1 van de tegenstander. De tegenstander heeft al de cursor staan boven zijn mannetje. Mijn cursor verschijnt pas boven mijn speler als hij de bal rustig heeft kunnen aannemen.

Dit soort dingen zuigt gewoon. Heel raar. Of het nu cheat ai of trage verbinding is, ik weet het niet.
Weet wel dat het dan praktisch voor mij onmogelijk is om dan een wedstrijd te winnen.
Zo zijn er meer dingen met zo'n vertraging.

Wat jij beschrijft herken ik ook: spelers die seconden ergens over doen, geen draaicirkel hebben etc
Ik snap niet waarom dat gebeurt, als dat cheat ai is, dan is het wel in het extreme door gevoerd

Wat ik zelf ondervonden heb: als je in de gelegenheid bent, speel eens ochtends. Dan schijnt het vaak niet te bestaan en win ik de helft van de wedstrijden in de wl.

Daarom vermoed ik steeds meer dat het aan de ea servers ligt oid? Dat het te druk is?
Op de pc he

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-07-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
SwooX schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:09:
@Harribo Ik las daar laatst inderdaad een stukje over, echter is dit op de Xbox. Wat mij dan wel opviel was op het moment dat ik op passen drukte, dat de speler van de tegenstander al direct tussen de man van de pass en de ontvanger ging staan. Maar het kan ook natuurlijk aan mij liggen.

@Shreddaaa Daar heb je gelijk in, maar ik verloor tegen 40 teamgeest met alles door elkaar. Ondertussen is mijn teamgeest 100 en heb ik een leuk basis elftal staan.
Zoals hierboven al is beschreven, het ligt voor grootste gedeelte aan jezelf. Blijven oefenen dan komt het vanzelf.

Ook met minder teamgeest kunnen mensen van je winnen, dat heeft met je eigen kunde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ben benieuwd naar de monthly weekend league rewards van vanavond! Heb weer elite 3 gehaald dus als het goed is weer 12 TOTS spelers van 86 en hoger. Hopelijk niet al te veel dubbele...

Edit: Helaas 4 dubbele. Kimmich als beste, die had ik al als tradable en kan ik dus nu verkopen.

Edit2: Van de spelers die ik nu heb kan ik de volgende 2 teams maken:
https://www.futbin.com/18/squad/5642111
https://www.futbin.com/18/squad/5642113

2 teams dus met veel untradables... Verder heb ik ook nog o.a. de volgende TOTS spelers Matic, Mbabu, Godin, Glik, Oblak, Douglas Costa, Busquets, Gomez, Lemar, Rabiot, Gnabry, Alisson, Rodriguez, Thauvin, Bailey, de Ligt, Filipe Luiz, Allan, Young, Marcelo en ook nog TOTY Modric.

En ik heb ook nog 2,3 miljoen + een tradable TOTS Kimmich dus... Hoe zouden jullie (1 van de) 2 teams hiermee nog beter maken?

[ Voor 75% gewijzigd door sjakieman op 05-07-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
tots adan(92) gepacked en tots immobile(96)

zouden jullie adan gebruiken ipv prime van der sar? hij komt wel op 7 chem met blanc en benatia voor hem:
https://www.futbin.com/18/compare/19065/31/17695
gea91 lijkt ook nog weer beter

[ Voor 22% gewijzigd door harrybeuker op 05-07-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrybeuker schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:51:
tots adan(92) gepacked en tots immobile(96)

zouden jullie adan gebruiken ipv prime van der sar? hij komt wel op 7 chem met blanc en benatia voor hem:
https://www.futbin.com/18/compare/19065/31/17695
gea91 lijkt ook nog weer beter
Altijd voor de Gea gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier oa tots Lukaku, Naldo, en nog wat L1 spelers, mooi sbc materiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tots hradecky gekocht voor 72k (pc) .
In mijn lique 1 team krijg ik toch geen goede chemie met een keeper van lengte.
Puur gekocht om de stats. Daarvoor de Gea nif 90 verkocht voor 115k

Je zegt altijd voor de Gea gaan maar er zijn toch betere keepers?
Ik wilde tots Handanovic maar had er net niet de coins voor

Edit: lees overal dat Hradecky extreem slecht is, snel maar weer verkopen dan

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-07-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 20:33
Goedemiddag allen,

Ben nu een tijdje pro aan het spelen en bij de start van een nieuw seizoen (Master League) kan ik de optie klassieke spelers aan of uit zetten.
Wanneer ik een speler als Zidane, Beckham of Ronaldo als voorbeeld neem kan ik deze niet terugvinden in mijn zoekopdrachten.

Doe ik iets verkeerd, is er een lijst met spelers die ik wel kan vinden?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Thijs2012 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:51:
Goedemiddag allen,

Ben nu een tijdje pro aan het spelen en bij de start van een nieuw seizoen (Master League) kan ik de optie klassieke spelers aan of uit zetten.
Wanneer ik een speler als Zidane, Beckham of Ronaldo als voorbeeld neem kan ik deze niet terugvinden in mijn zoekopdrachten.

T.
Dit is het FUT topic. Groter kans dat je antwoord krijg in het algemeen FIFA18 topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:16:
[...]

Ik heb tots hradecky gekocht voor 72k (pc) .
In mijn lique 1 team krijg ik toch geen goede chemie met een keeper van lengte.
Puur gekocht om de stats. Daarvoor de Gea nif 90 verkocht voor 115k

Je zegt altijd voor de Gea gaan maar er zijn toch betere keepers?
Ik wilde tots Handanovic maar had er net niet de coins voor

Edit: lees overal dat Hradecky extreem slecht is, snel maar weer verkopen dan
Nope. De Gea is de beste :)

Nou zijn er niet zo hele grote verschillen denk ik..want de aanvallers zijn wat mij betreft in het voordeel in dit spel. Maar sinds ik hem heb worden net niet wedstrijden net wel.

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 06-07-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:48:
[...]

Nope. De Gea is de beste :)

Nou zijn er niet zo hele grote verschillen denk ik..want de aanvallers zijn wat mij betreft in het voordeel in dit spel. Maar sinds ik hem heb worden net niet wedstrijden net wel.
Hij is inderdaad een goede keeper.

Ik speelde een paar keer tegen tots Handanovic, daar was toen echt niet langs te komen. Dus het kan nóg beter denk ik dan.

Hradecky nu 4 wedstrijden meegemaakt, hij is nog geen wereld keeper maar houdt echt wel wat tegen ondanks wat velen op het net beweren. Ik laat hem nog ff staan.

Het grote nadeel van de Gea (nif) vond ik zijn balbehandeling. Tenminste ik neem aan dat dat de relevante stat is bij het weg stompen van ballen.
Hij stompte mij teveel de bal direct weer naar een tegenstander, dat kostte mij wel wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs2012 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:51:
Goedemiddag allen,

T.
Wist niet dat deze optie in Fifa zat?🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:40:
[...]

Hij is inderdaad een goede keeper.

Ik speelde een paar keer tegen tots Handanovic, daar was toen echt niet langs te komen. Dus het kan nóg beter denk ik dan.

Hradecky nu 4 wedstrijden meegemaakt, hij is nog geen wereld keeper maar houdt echt wel wat tegen ondanks wat velen op het net beweren. Ik laat hem nog ff staan.

Het grote nadeel van de Gea (nif) vond ik zijn balbehandeling. Tenminste ik neem aan dat dat de relevante stat is bij het weg stompen van ballen.
Hij stompte mij teveel de bal direct weer naar een tegenstander, dat kostte mij wel wedstrijden
Voordeel van de Gea is dat hij een trait heeft waardoor hij ballen met zn benen stopt. Daardoor zijn dubbeltap schoten (wat het beste werkt en de meeste spelers doen) minder effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe poppetjes om je zoet te houden
Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.cc/fpcgc7l1b/classicheroesfut.jpg

Over de Gea, zal eens kijken ook naar de traits

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 06-07-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Eerst kon al niet inloggen bij FUT omdat ik niet kon inloggen bij de EA servers. Toen ik er eindelijk in zat 1 potje kunnen spelen maar nu kan ik in de weekend league geen tegenstander meer vinden... Gaat weer lekker! Of ben ik de enige met deze problemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:18:
Nieuwe poppetjes om je zoet te houden
[afbeelding]

Over de Gea, zal eens kijken ook naar de traits
Ook nieuwe poppetjes om mij weer even bezig te houden :9
https://www.futbin.com/18/squad/2390910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 20:33
Oeps, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge, ging ik bijna de mist in met het aankopen van fut festival Granqvist
Er zijn 3 roze festival Granqvists: een 90,91 en 92.

Gelukkig per ongeluk de goede, 92, gekocht voor 70k. Kijken of dat handel wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Trek ik net toch een zuurstok Kante uit het elektrum pakketje van de flash sbc 😘

BIN staat op 550k, maar staat geen te koop, hoe lang duurt het voordat BIN wordt aangepast?

Hij speelt trouwens wel errug lekker, denk dat ik hem nog even houd

[ Voor 52% gewijzigd door peeweeherman op 08-07-2018 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wie zouden jullie kiezen op de cdm positie? Prime Rijkaard icon of fernandinho tots? Price is zowat hetzelfde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Razz89 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 08:40:
Wie zouden jullie kiezen op de cdm positie? Prime Rijkaard icon of fernandinho tots? Price is zowat hetzelfde..
ik heb zelf Rijkaard, best een baas, tenzij je tegen van die hele beweeglijke CAMs moet, zoals een Mahrez, dan reageert hij soms te traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
peeweeherman schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:24:
Trek ik net toch een zuurstok Kante uit het elektrum pakketje van de flash sbc 😘

BIN staat op 550k, maar staat geen te koop, hoe lang duurt het voordat BIN wordt aangepast?
Dat overkwam mij slechts 1x met fifa 18

Je kunt een lijst zien van price updates. Zie daar om de paar dagen wat staan. Ff veranderen naar eigen platform
Die zuurstok kaartjes worden vaak geupdate nu maar garanties heb je niet.

Ik zou nog ff wat dagen wachten, Kante is natuurlijk een topper die gewild is

edit: kwam in de wl een tegenstander tegen die niet zo goed was maar aangezien het weer 1 grote stroperige trage zooi is online en vol met cheat ai (depay struikelt over een pass over de grond, yeah right) ,
kreeg hij wel geteld 1 kans, die er uiteraard ook in ging.
vervolgend quitte hij , kreeg hij mooi die overwinning toegewezen, was nog geen rust
tja...

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 08-07-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Gister mijn team maar weer eens omgegooid. Speel alleen nog wat squad battles dus heb nergens meer op gelet. Heb er nu ook meer plezier in!

https://ibb.co/djttgo

David Villa in de spits omdat ik die graag wilde proberen voordat ik voor zlatan zou gaan. Bevalt echter zo goed dat dat voorlopig word uitgesteld. Bradley op het middenveld voor de chem maar wat knapt hij veel vuil werk op, koopje!

(Alleen Alba, de Bruyne en Puyol untradeable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unione. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:30:
Gister mijn team maar weer eens omgegooid. Speel alleen nog wat squad battles dus heb nergens meer op gelet. Heb er nu ook meer plezier in!

https://ibb.co/djttgo

David Villa in de spits omdat ik die graag wilde proberen voordat ik voor zlatan zou gaan. Bevalt echter zo goed dat dat voorlopig word uitgesteld. Bradley op het middenveld voor de chem maar wat knapt hij veel vuil werk op, koopje!

(Alleen Alba, de Bruyne en Puyol untradeable)
Heb hetzelfde maar dan Villa/Giovinco aan de rechterkant. Villa is echt bizar goed, heb een tijdje met zowel Ibra en Villa gespeeld maar ben wat ongelukkig geweest met waardedalingen van kaartjes waardoor ik nu moest kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gaan we in FIFA 18 door met updaten van de teams tot eind september trouwens. Bv Paulinho nu naar China etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vaak aan het eind nog wel een update, maar tegen die tijd komt F19 ook in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:21:
Tjonge, ging ik bijna de mist in met het aankopen van fut festival Granqvist
Er zijn 3 roze festival Granqvists: een 90,91 en 92.

Gelukkig per ongeluk de goede, 92, gekocht voor 70k. Kijken of dat handel wordt
ze zijn nu onder de 40K..heb er ook maar 1 gehaald en bij de volgende FOF SBC kijken of er winst in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:27:
[...]

ze zijn nu onder de 40K..heb er ook maar 1 gehaald en bij de volgende FOF SBC kijken of er winst in zit.
Ja ik zag het... Zucht...
Dat wordt geen winst voor mij vrees ik

Edit : heb hradecky weg gedaan, hij liet opeens alles door.
Iemand zei op een forum dat het net een bronzen keeper was, dat bleek nu ook. En dat voor rating 93 heel vreemd.
Daarna tots Alison geprobeerd maar was niet zo geweldig.
Toch maar weer de Gea nif terug gekocht.
Enige andere optie zou tots handanovic nog zijn, de rest waag ik mij voorlopig ff niet aan

Nog net 8 potjes van de wl binnen gesleept.
Het viel niet mee. Ten eerste door de vertragingen (verschrikkelijk maar moest avonds spelen) en ten tweede door mijn slechte keeper.
Ten derde door een paar fouten van mij en ten vierde door top teams.
Het viel mij nu op dat er nu ook teams waren die echt volledig bestaan uit pl tots spelers bijvoorbeeld, Aguero voorop... Dat was zwaar.
Volgende wl kan niet minder gaan.
Ik vond 25 potjes wl al een opgave. Was moe en had andere dingen te doen. Maar enfin mag weer mee doen

Heb impulsief ptg Vardy 81 gekocht voor 44k.
Met het idee dat hij een upgrade krijgt... Beetje te snel gekocht misschien

[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 10-07-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:46:
[...]

Ja ik zag het... Zucht...
Dat wordt geen winst voor mij vrees ik

Edit : heb hradecky weg gedaan, hij liet opeens alles door.
Iemand zei op een forum dat het net een bronzen keeper was, dat bleek nu ook. En dat voor rating 93 heel vreemd.
Daarna tots Alison geprobeerd maar was niet zo geweldig.
Toch maar weer de Gea nif terug gekocht.
Enige andere optie zou tots handanovic nog zijn, de rest waag ik mij voorlopig ff niet aan

Nog net 8 potjes van de wl binnen gesleept.
Het viel niet mee. Ten eerste door de vertragingen (verschrikkelijk maar moest avonds spelen) en ten tweede door mijn slechte keeper.
Ten derde door een paar fouten van mij en ten vierde door top teams.
Het viel mij nu op dat er nu ook teams waren die echt volledig bestaan uit pl tots spelers bijvoorbeeld, Aguero voorop... Dat was zwaar.
Volgende wl kan niet minder gaan.
Ik vond 25 potjes wl al een opgave. Was moe en had andere dingen te doen. Maar enfin mag weer mee doen

Heb impulsief ptg Vardy 81 gekocht voor 44k.
Met het idee dat hij een upgrade krijgt... Beetje te snel gekocht misschien
Nogmaals een rating hoeft niks te zeggen. En al helemaal niet met keepers. Heb op fifa 17 bijv. Bijna het hele jaar Butland gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Geinig dat de goedkoopste gouden IF nu 16k zijn. Had een zootje voor 9900 gekocht. Dat gaat lekker nu zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin elke fifa editie altijd met een serie-a team om vervolgens halverwege altijd te switchen naar BPL.
Met de transfer van Ronaldo lijkt de gebruikelijke switch in ieder geval niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Denk sla mijn slag met die MM. Maar die Japanners die ik heb ingeslagen uit die clubs verkopen voor geen meter. Laat staan de MLS spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
bvbal79 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:28:
Denk sla mijn slag met die MM. Maar die Japanners die ik heb ingeslagen uit die clubs verkopen voor geen meter. Laat staan de MLS spelers
Legia Warschau daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:04:
[...]

Nogmaals een rating hoeft niks te zeggen. En al helemaal niet met keepers. Heb op fifa 17 bijv. Bijna het hele jaar Butland gebruikt.
Ok maar serieus het niveau van brons voor een tots van 93? Gaat wel erg ver niet
Ik ga steeds meer van de Gea houden

Ik had nog een paar legia spelers. Had er meer moeten in slaan..

Uit de packs weer helemaal niks.
Laatste 5 maanden maximaal Cavani nif 88...
Schandalig gewoon... Nooit een topper
Heb ik nu zoveel pech of overkomt meer mensen dit?
Of investeer ik misschien niet genoeg volgens de ea stats? Of is het bedoeling dat ik zeker echt geld ga investeren? Daar doe ik niet aan mee.
Ik open genoeg packs.
Snap het idee wel, ook de uitdaging maar íets meer geluk mag wel.
Enfin zal niet de enige zijn.

In top elektrum pack van de flits ssu Kagawa als beste daarna bagger. En die Kagawa is ook bijna niets waard.
En hoezo "top" spelers? Met zilveren spelers waar niemand op zit te wachten?

Wordt er wat verdrietig van...
Hobbel maar door..
Heb gelukkig al een aardig team

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 11-07-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Skann schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:37:
[...]

Legia Warschau daarentegen... ;)
Ja baal een beetje. FUT Analtyics had gewoon alle 4 de wedstrijden voorspeld. Had er wel op ingekocht maar niet extra voor de poolse wedstrijd, waren vooraf al prijzig.

De weekly objective van deze week mogen ze wel vaker doen ik heb bijna nooit tijd voor de WL maar zo kun je toch proberen zonder de DKT te winnen (heb deze week 3 x in de finale gestaan zonder succes)

[ Voor 28% gewijzigd door bvbal79 op 11-07-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Op dit moment heb ik onderstaand team, heb nog 500k te besteden, iemand een idee?
Van deze basis elf zijn alleen Jesus, Ronaldinho, Bergkamp en Telles verhandelbaar.

Fut team

En dit zijn mijn wissels:

bench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:19:
Op dit moment heb ik onderstaand team, heb nog 500k te besteden, iemand een idee?
Van deze basis elf zijn alleen Jesus, Ronaldinho, Bergkamp en Telles verhandelbaar.

[afbeelding]

En dit zijn mijn wissels:

[afbeelding]
Wellicht Bergkamp inruilen voor TOTS Talisca? Heb je wat meer kracht op het middenveld.

Hoe bevalt Schmeigel je? Hoor daar weinig goeds over, zou daar eerder De Gea neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
TimoVeld schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Wellicht Bergkamp inruilen voor TOTS Talisca? Heb je wat meer kracht op het middenveld.

Hoe bevalt Schmeigel je? Hoor daar weinig goeds over, zou daar eerder De Gea neer zetten.
Daar heb ik ook over na gedacht maar vind jammer dan Talisca geen 4 ster skills heeft...

Schmeichel is dikke prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 12-07-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
De stoute schoenen aangetrokken en toch de FOF SBC gedaan, gezien ik zelf ook niet meer goed wist wat ik zou moeten doen met al mijn spelers en geld. Toch nog dat beetje pack luck en Valencia 92 eruit gehaald. Alleen hoe ga ik hem inpassen in mijn team?

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Hij lijkt me beter qua stats dan zanetti. Mijn overweging nu is om Zanetti maar eruit te halen (echter niet tradable) en de boel te spiegelen en dan een goede LB uit de Spaanse competitie te halen. Jordi Alba moet ik alleen nog aardig wat voor sparen helaas. Alternatief is starten met Valencia voorlopig als LB (chem 8 ), maar kan hij daar ook uit de voeten denk ik dan. Of toch starten en gelijk bij start Zanetti wisselen voor Valencia, ik vraag me af wat voor invloed dat op chemstyle heeft, volgens mij nihil (

Lastig, benieuwd wat jullie zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:44:
De stoute schoenen aangetrokken en toch de FOF SBC gedaan, gezien ik zelf ook niet meer goed wist wat ik zou moeten doen met al mijn spelers en geld. Toch nog dat beetje pack luck en Valencia 92 eruit gehaald. Alleen hoe ga ik hem inpassen in mijn team?

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Hij lijkt me beter qua stats dan zanetti. Mijn overweging nu is om Zanetti maar eruit te halen (echter niet tradable) en de boel te spiegelen en dan een goede LB uit de Spaanse competitie te halen. Jordi Alba moet ik alleen nog aardig wat voor sparen helaas. Alternatief is starten met Valencia voorlopig als LB (chem 8 ), maar kan hij daar ook uit de voeten denk ik dan. Of toch starten en gelijk bij start Zanetti wisselen voor Valencia, ik vraag me af wat voor invloed dat op chemstyle heeft, volgens mij nihil (

Lastig, benieuwd wat jullie zouden doen.
Welke spelers kan je eigenlijk krijgen bij die SBC? Elke willekeurige of alleen de nieuwste?

Wissels hebben maar 5 chem dus zou 'm dan als LB neerzetten. Dat is trouwens 7 ipv 8 chem maar dat is best te doen. Zanetti heeft 4 weak foot dus bij de start van de wedstrijd wissel ze je alleen van plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:54:
[...]

Welke spelers kan je eigenlijk krijgen bij die SBC? Elke willekeurige of alleen de nieuwste?

Wissels hebben maar 5 chem dus zou 'm dan als LB neerzetten. Dat is trouwens 7 ipv 8 chem maar dat is best te doen. Zanetti heeft 4 weak foot dus bij de start van de wedstrijd wissel ze je alleen van plaats.
Alle..ik heb dus redelijk wat gelukkig met Valencia. Er zaten er een heleboel slechtere bij. Goed idee om Zanetti te wisselen in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik waag mij er niet aan. Meer dan 90% kans dat ik een speler trek waar ik niets mee kan. Uiteraard dan weer untradable...

Had trouwens zowaar een beetje packluck : Kroos nif 90. Toch 60k
Maar de spelers die voor mijn team nu een aanvulling zijn, zijn echt te duur. Mbappe, griezman, Neymar. Leuk dat ik dan Kroos trek maar qua coins kom ik er lang niet

Tots Falcao ff gekocht, ben benieuwd

Overweeg nog om de liga sbc te doen om zo griezman 92 te krijgen. Maar ja untradable he

Verder benieuwd hoe de weerstand zal zijn in de wl nu mensen zich konden kwalificeren zonder de dkt helemaal te winnen

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 12-07-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
die dkt winnen is een crime zeg. weer in de finale eruit. Het is me ook niet gegund om 4x achter elkaar te winnen. Volgens mij heb ik niks te zoeken in de WL en kan beter buiten van het weer genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 13:53

kevinn

PSN; southation

bvbal79 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 23:59:
die dkt winnen is een crime zeg. weer in de finale eruit. Het is me ook niet gegund om 4x achter elkaar te winnen. Volgens mij heb ik niks te zoeken in de WL en kan beter buiten van het weer genieten :)
Met de weekly challenge krijg je toch toegang tot WL met 6x winst in DKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wie kan me helpen deze squad af te maken?
https://www.futbin.com/18/squad/5684394

Ik switch ingame naar 4231.
Untradables zijn eriksen,kane,alba,pique,kroos

Heb buiten dit team nog 800k.

Switch maar wat je denkt dat het beste staat ook al moet er een untradable uit..

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen.. want dan speel ik hier mee me laatste weken fifa 18 mee uit haha.

Alvast bedankt voor de opkomende mogelijke squads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:54:
Ik waag mij er niet aan. Meer dan 90% kans dat ik een speler trek waar ik niets mee kan. Uiteraard dan weer untradable...

Had trouwens zowaar een beetje packluck : Kroos nif 90. Toch 60k
Maar de spelers die voor mijn team nu een aanvulling zijn, zijn echt te duur. Mbappe, griezman, Neymar. Leuk dat ik dan Kroos trek maar qua coins kom ik er lang niet

Tots Falcao ff gekocht, ben benieuwd

Overweeg nog om de liga sbc te doen om zo griezman 92 te krijgen. Maar ja untradable he

Verder benieuwd hoe de weerstand zal zijn in de wl nu mensen zich konden kwalificeren zonder de dkt helemaal te winnen
Snap niet wat je het probleem vindt van untradeble spelers. Je investeert gewoon in een speler die je gebruikt (je bent de coins wel kwijt, maar die haal je zo weer uit wl) en als je het niet meer wilt gebruiken heb je een geweldige supersub, wat ook erg belangrijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 23:59:
Dat is de reden dat ik elk weekend probeer in de wl te blijven
De dkt winnen vind ik ook heel erg moeilijk.
Ik speel dat ochtends als ik kan, dan heb ik het minste last van lag en de meeste kans
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Snap niet wat je het probleem vindt van untradeble spelers. Je investeert gewoon in een speler die je gebruikt (je bent de coins wel kwijt, maar die haal je zo weer uit wl) en als je het niet meer wilt gebruiken heb je een geweldige supersub, wat ook erg belangrijk is
Moet je hem wel steeds gebruiken natuurlijk.
Want je zit er wel aan vast. Als je iets anders wil, heb je geen waarde

Hoewel Griezman natuurlijk een topper is en zijn 90 versie al 250k is.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 13-07-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
kevinn schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:31:
[...]

Met de weekly challenge krijg je toch toegang tot WL met 6x winst in DKT?
Daarom...ik heb me geplaatst. Maar ik weet niet wat ik moet verwachten met deze resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 13:53

kevinn

PSN; southation

bvbal79 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:07:
[...]

Daarom...ik heb me geplaatst. Maar ik weet niet wat ik moet verwachten met deze resultaten.
Jij bent niet de enige die zich op deze manier heeft gekwalificeerd ;) Van de 40 potjes is 12-18 wins wel haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
kevinn schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Jij bent niet de enige die zich op deze manier heeft gekwalificeerd ;) Van de 40 potjes is 12-18 wins wel haalbaar.
Ik denk niet dat ik met dit weer 40 potjes ga spelen. Dat gaat mijn gezin nooit goed vinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Razz89 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:41:
Wie kan me helpen deze squad af te maken?
https://www.futbin.com/18/squad/5684394

Ik switch ingame naar 4231.
Untradables zijn eriksen,kane,alba,pique,kroos

Heb buiten dit team nog 800k.

Switch maar wat je denkt dat het beste staat ook al moet er een untradable uit..

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen.. want dan speel ik hier mee me laatste weken fifa 18 mee uit haha.

Alvast bedankt voor de opkomende mogelijke squads!
De Bruyne TOTS. Speel met zijn SBC en die vind ik al goed op CAM, maar sommige hebben hem ook op CM staan. Staat verdedigend ook zijn mannetje en een goed schot van afstand.
Wil je verdedigend wat meer dan kun je Kante FOF overwegen, maar die zijn bijna niet op de markt

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 13-07-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:54:
[...]

Hmm, Ik mis young...best raar, de rushes op de flank die ik met hem maakte lukt met zowel Zanetti als Valencia niet goed :( Young dus maar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8 wedstrijden tots Falcao... Schiet en kopt ze er makkelijk in tot nu toe. Staat steeds op de juiste plaats en elk schot of kopstoot is raak. Hoop dat het zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Mijn zoontje heeft laatst fifa gespeeld en sindsdien klopt mijn button layout niet meer als ik online speel.
Ik heb dan maar 2 knoppen die werken. Offline heb ik nergens last van. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:35:
Mijn zoontje heeft laatst fifa gespeeld en sindsdien klopt mijn button layout niet meer als ik online speel.
Ik heb dan maar 2 knoppen die werken. Offline heb ik nergens last van. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Waarschijnlijk zijn je controls aangepast, ff checken op welke mode je controller staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
ik heb nu TOTS adan. met daarvoor blanc en TOTS benatia. Is het de moeite waard om de gea 91 daar neer te zetten? hjij komt niet op 10 chem. Zou met de manager nog wat kunnen doen zodat die 1 hoger komt.
Of tots handadovic er neer zette? die heeft ook die saved by feet treat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:50:
ik heb nu TOTS adan. met daarvoor blanc en TOTS benatia. Is het de moeite waard om de gea 91 daar neer te zetten? hjij komt niet op 10 chem. Zou met de manager nog wat kunnen doen zodat die 1 hoger komt.
Of tots handadovic er neer zette? die heeft ook die saved by feet treat
Tots Adan wilde ik proberen, niet aan toe gekomen. Bevalt niet?
Gewoon de Gea weer gehaald. Mijn enige optie was nog tots Handanovic, maar of hij nu echt stukken beter is dan de Gea vraag ik me af. Heb 1x tegen hem gespeeld. Ok hij hield er wat uit maar uiteindelijk won ik het potje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
mijn eerste WL ervaring. 6-7. Vind dat toch niet slecht. 2 van de 7 verloren met strafschoppen en 1 in de verlenging. Verder gelukkig niet meer dan 3 doelpunten tegen gekregen. Maar jongens..ik ben het na 13 potjes wel zat. Hoe houden jullie dit vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Harribo schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:10:
[...]

Tots Adan wilde ik proberen, niet aan toe gekomen. Bevalt niet?
Gewoon de Gea weer gehaald. Mijn enige optie was nog tots Handanovic, maar of hij nu echt stukken beter is dan de Gea vraag ik me af. Heb 1x tegen hem gespeeld. Ok hij hield er wat uit maar uiteindelijk won ik het potje wel.
gea 91 er nu staan en voor mij de beste keeper die ik gehad heb (PRIME VDS en TOTS ADAN en Christmasbuffon)
Pagina: 1 ... 210 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs