Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Ik heb spanje gedaan omdat ik toch teveel spanjaarden had en lucas Perez wel een leuke aanvaller vond en met een chemstyle kaartje wel mooi was. Rest is inderdaad niet bijzonder voor mij. De grote kaarten zijn wel goed, maar om daar zoveel geld weer in te stoppen...tja

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 13-06-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02:27
Vandaag eens aan de gang gegaan met de ICON upgrade SBC en standaard icon SBC.

1. De standaard icon gedaan - kreeg klose...... had niet anders verwacht met mijn packluck 1 van de mindere icons.

2. Klose in de upgrade gegooid - Lothar Matthäus :D
3. Upgrade icon - Yashin :D
4. Upgrade icon Maradona :D
5. Upgrade icon Hernandez :)
6. Upgrade icon - Moore :)
7. Uit een singel player pak messi :D

Ik klaag voorlopig niet meer over me packluck haha :D

Dit is het team waar ik momenteel mee speel

https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/12181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb Europa afgerond, meeste had ik in de club. Heb net te veel in mijn Duitse team geïnvesteerd om een redelijk Engels fitness team te kunnen bouwen.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De dkt houdt voor mij gewoon op. Ik ga het nooit meer winnen.
Afgezien van de steeds extreme vertragingen elke week ben ik op papier gewoon beter, elke wedstrijd. En toch kom ik er niet door heen. Ik weet ook waarom, mijn keeper laat meer door dan de tegenstander.

Ik heb de meeste schoten op doel met de meeste nauwkeurigheid (dus ik schiet beter dan de tegenstander), de tegenstander een stuk minder. Dus ik zou gewoon in elk geval meer moeten winnen gezien de stats. Niet alles uiteraard.
Alleen mijn keepers laten relatief veel meer door. Veel meer. Maakt niet uit welke keeper ik heb. Maakt ook niet uit welke tegenstander.
Elke wedstrijd weer hetzelfde liedje. Heb alle screenshots ervan.
Tja dan houdt het op, hier is niets tegen te beginnen. Ik word gewoon genaaid.

Het lijk wel alsof als je een beter team hebt , dat dan je keeper zo lek wordt als een mandje.
Leuk ea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:20:
Afgezien van de steeds extreme vertragingen elke week ben ik op papier gewoon beter, elke wedstrijd. En toch kom ik er niet door heen. Ik weet ook waarom, mijn keeper laat meer door dan de tegenstander.

Ik heb de meeste schoten op doel met de meeste nauwkeurigheid (dus ik schiet beter dan de tegenstander), de tegenstander een stuk minder. Dus ik zou gewoon in elk geval meer moeten winnen gezien de stats. Niet alles uiteraard.
Alleen mijn keepers laten relatief veel meer door. Veel meer. Maakt niet uit welke keeper ik heb. Maakt ook niet uit welke tegenstander.

Het lijk wel alsof als je een beter team hebt , dat dan je keeper zo lek wordt als een mandje.
Leuk ea...
In plaats van klagen kan je ook gewoon zorgen dat je minder kansen tegen krijgt. Raar dat je de enige op het forum bent met dit probleem. Of je moet beter leren schieten. Ik weet niet hoe je schiet, maar 1 op 1 kan je het beste dubbel rondje doen en met spelers met hoge effect kan je het beste vanaf randje 16 de bal plaatsen. Ik wil anders wel een x een potje doen om je vervolgens tips te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
[...]

In plaats van klagen kan je ook gewoon zorgen dat je minder kansen tegen krijgt. Raar dat je de enige op het forum bent met dit probleem. Of je moet beter leren schieten. Ik weet niet hoe je schiet, maar 1 op 1 kan je het beste dubbel rondje doen en met spelers met hoge effect kan je het beste vanaf randje 16 de bal plaatsen. Ik wil anders wel een x een potje doen om je vervolgens tips te geven?
Nog minder kansen? Zoveel krijgt de tegenstander al niet.
Ik schiet goed. Dat zegt de nauwkeurigheid. Die is stukken beter dan de tegenstander.
Wat moet ik dan nog beter doen? De keeper van de tegenstander maakt echt reddingen, niet normaal ook.

Lijkt me leuk een potje :) maar ik speel pc, dat wordt moeilijk denk ik?

Het valt mij wel op dat ik in de dkt allerlei vertragingen tegenkom en dit soort dingen terwijl ik die niet in de divisies tegenkom. Ik heb echt het gevoel dat het niet mag of zo.

Kom nu ook volledige tots teams tegen in de dkt, die kan ik echt niet aan met mijn team.
Ok kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Denk die spelers die in de sbc moeten worden vast wat duurder dus coins te maken maar valt vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:20:

Leuk ea...
De enige statistiek die telt zijn goals, al het andere is ruis :)
Het enige wat we hieruit kunnen opmaken is dat je tegenstanders simpelweg efficienter zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:37:
[...]
De enige statistiek die telt zijn goals, al het andere is ruis :)
Het enige wat we hieruit kunnen opmaken is dat je tegenstanders simpelweg efficienter zijn.
Nee het spel is gewoon f**ked up. Dit gaat nergens meer over.
Whatever, whats new...

Edit : over de sbc's, ik lees dat er ook flits sbc's aan komen. Handig om daar een potje voor te hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-06-2018 06:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:55:
[...]

Nog minder kansen? Zoveel krijgt de tegenstander al niet.
Ik schiet goed. Dat zegt de nauwkeurigheid. Die is stukken beter dan de tegenstander.
Wat moet ik dan nog beter doen? De keeper van de tegenstander maakt echt reddingen, niet normaal ook.

Lijkt me leuk een potje :) maar ik speel pc, dat wordt moeilijk denk ik?

Het valt mij wel op dat ik in de dkt allerlei vertragingen tegenkom en dit soort dingen terwijl ik die niet in de divisies tegenkom. Ik heb echt het gevoel dat het niet mag of zo.

Kom nu ook volledige tots teams tegen in de dkt, die kan ik echt niet aan met mijn team.
Ok kan ik mee leven.
De nauwkeurigheid zegt niks. Ik kan ook 1 op 1 alles recht in handen van de keeper schieten en dan heb ik ook 100% nauwkeurigheid. Een potje gaat dan idd helaas niet lukken. Wat je dan misschien kan doen is een potje streamen zodat iemand van hier mee kan kijken en op die manier tips gaat geven. Bij mij is bijna elk schot een goal, maar dat komt ook omdat ik weet hoe ik van welke afstand moet schieten, maar als je nu al moeite hebt met scoren, wordt het volgende fifa nog wat. Dan moet je schoten timen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:46:
[...]
maar als je nu al moeite hebt met scoren, wordt het volgende fifa nog wat. Dan moet je schoten timen
Misschien ligt hem dat wel veel beter? Daarnaast werkt het misschien wel voor geen kut... Ook kan het nog zo vaak veranderen, het blijft toch FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gurbuh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:16:
Denk die spelers die in de sbc moeten worden vast wat duurder dus coins te maken maar valt vies tegen.
je kunt coins maken met de bronze pack methode. Maar hard gaat het niet. wel 20 spelers van Zuid korea in een keer verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
Wat is bij jullie trouwens de speler met de meeste gele kaarten? Hier is het prime Ferdinand met 64 kaarten in 436 wedstrijden :+ En toch maar 2x rood gepakt.
SIF Vrsaljko, het lijkt wel of elke tackle van hem een kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:00:
[...]

Misschien ligt hem dat wel veel beter? Daarnaast werkt het misschien wel voor geen kut... Ook kan het nog zo vaak veranderen, het blijft toch FIFA.
Lijkt mij erg moeilijk om dat goed te timen. Vooralsnog is het volgens mensen die fifa 19 hebben gespeeld momenteel erg OP (het kan nog slechter worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:32:
[...]

Lijkt mij erg moeilijk om dat goed te timen. Vooralsnog is het volgens mensen die fifa 19 hebben gespeeld momenteel erg OP (het kan nog slechter worden)
Daarnaast is het vooral afwachten hoe dit zal zijn tijdens release (en af het nog steeds zo werkt een maand na release :+)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:46:
[...]

De nauwkeurigheid zegt niks. Ik kan ook 1 op 1 alles recht in handen van de keeper schieten en dan heb ik ook 100% nauwkeurigheid. Een potje gaat dan idd helaas niet lukken. Wat je dan misschien kan doen is een potje streamen zodat iemand van hier mee kan kijken en op die manier tips gaat geven. Bij mij is bijna elk schot een goal, maar dat komt ook omdat ik weet hoe ik van welke afstand moet schieten, maar als je nu al moeite hebt met scoren, wordt het volgende fifa nog wat. Dan moet je schoten timen
Ok wat is die nauwkeurigheid dan wel?
Ik heb schoten die heerlijk richting de kruising gaan maar dat is het dus niet?

Ik vind het schieten sowieso raar, heb wel een paar keer gehad dat ik links in het doel wil schieten, dat hij rechts gaat.
Misschien mijn fout weet ik niet.
Vind het ook niet erg als iets heel moeilijk is om voor elkaar te krijgen als het maar mogelijk is.

Btw.. Al mijn tots ligue 1 spelers zijn minimaal verdubbeld in waarde.
Helaas heb ik een paar weken geleden thiago Silva niet gekocht voor 90k, nu een 500k waard... Tjonge als ik dat had geweten..

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 14-06-2018 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Helaas heb ik een paar weken geleden thiago Silva niet gekocht voor 90k, nu een 500k waard... Tjonge als ik dat had geweten..
One nation requirement voor WL, voornamelijk Brazilie en Frankrijk zijn tijdelijk omhoog geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind het schieten sowieso raar, heb wel een paar keer gehad dat ik links in het doel wil schieten, dat hij rechts gaat.
Vind het ook niet erg als iets heel moeilijk is om voor elkaar te krijgen als het maar mogelijk is.

De nauwkeurigheid is het hoeveelheid schoten op doel tegenover je totaal aantal schoten. Dus als jij 2x op goal schiet waarvan 1 naast heb je een nauwkeurigheid van 50%. Maakt niet uit of ze naar de kruising gaan of in de handen van de keeper rollen.

Neem eens een wedstrijd op en knal op YouTube. Dan geef ik daar wel feedback en tips op.

En analyseer ook je eigen potjes. Kijk herhalingen terug want blijkbaar doet jouw tegenstander iets goed wat jij niet doet. Als je weet dat je vaak tegengoals krijgt op een bepaalde manier; probeer dan te voorkomen dat je tegenstander in die positie komt. Probeer daarnaast de meest efficiënte manier te vinden om te scoren. Als voorbeeld: van 20 meter schieten is leuk en van de 10 vliegen er wel een paar in maar efficiënt is het niet. Dus denk aan afstand, schotkracht, hoek, speler (weakfoot en stats), timing en loopsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 08:28
Harribo schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:10:
[...]

Nee het spel is gewoon f**ked up. Dit gaat nergens meer over.
Whatever, whats new...

Edit : over de sbc's, ik lees dat er ook flits sbc's aan komen. Handig om daar een potje voor te hebben
Ik speel PC en wil wel een potje tegen je spelen, add me maar : kroonalex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met nauwkeurigheid wordt berekend hoeveel procent van je schoten op doel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Met nauwkeurigheid wordt berekend hoeveel procent van je schoten op doel gaat.
Mijn Fifa staat op engels, ik krijg het gevoel dat "Shots on Target" simpelweg heel slecht vertaald is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:15:
[...]

Mijn Fifa staat op engels, ik krijg het gevoel dat "Shots on Target" simpelweg heel slecht vertaald is ?
Of is het misschien pass accuracy? Dat komt eerder in de buurt kwa vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Of is het misschien pass accuracy? Dat komt eerder in de buurt kwa vertaling.
Nee. Pass accurancy is het aantal passes die aankomen in procenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Nee. Pass accurancy is het aantal passes die aankomen in procenten.
Dat snap ik, maar probeer de slechte Nederlandse vertaling te achterhalen. Is Nauwkeurigheid echt Shots on Target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Fraaank schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:01:
[...]

Dat snap ik, maar probeer de slechte Nederlandse vertaling te achterhalen. Is Nauwkeurigheid echt Shots on Target?
Staat toch bij "Nauwkeurigheid Schoten"? Of ben ik nu gek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
FIFA in het Nederlands is sowieso kansloos.... Ten eerste dat standaard commentaar, en zowel RWs als RBs die als RB worden aangeduid :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

Gurbuh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:
FIFA in het Nederlands is sowieso kansloos.... Ten eerste dat standaard commentaar, en zowel RWs als RBs die als RB worden aangeduid :')
Wat een duik. Dat lijkt wel een snoekbaars. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:44:
[...]

Wat een duik. Dat lijkt wel een snoekbaars. :+
Commentaar volume zet je toch gewoon op 0 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Ik heb Spaans commentaar omdat ik anders boos word als ze zeggen dat ik terecht achtersta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:11:
[...]

De nauwkeurigheid is het hoeveelheid schoten op doel tegenover je totaal aantal schoten. Dus als jij 2x op goal schiet waarvan 1 naast heb je een nauwkeurigheid van 50%. Maakt niet uit of ze naar de kruising gaan of in de handen van de keeper rollen.
Ah ok. Dat is dan een hele ruige nauwkeurigheids meting.

Misschien als ik tijd heb, knal ik er 1 op youtube. Maar de kans is niet zo groot, heb het ff druk nu.
Maar aanbod is aardig :)
Traeces schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:55:
Vandaag eens aan de gang gegaan met de ICON upgrade SBC en standaard icon SBC.
Die staan toch al heel lang in de upgrades of mis ik iets?
ajaxalex schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:12:
[...]
Ik speel PC en wil wel een potje tegen je spelen, add me maar : kroonalex
Leuk! Wanneer ik tijd heb weet ik niet, komende dagen druk geloof ik, maar wie weet...

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 14-06-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
de uitdaging in worldcup mode is nu al voorbij...
Heb voor 100K aan packs geopend, 4 x gespeeld en 4 x WK gewonnen en kan mn team al bijna niet meer upgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rondje + kruisje werkt dus echt voor geen ene KLOTE he. Hoe kunnen ze zoiets simpels eruit slopen?!?!? Stelletje randdebielen bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 04:04:
Rondje + kruisje werkt dus echt voor geen ene KLOTE he. Hoe kunnen ze zoiets simpels eruit slopen?!?!? Stelletje randdebielen bij EA
Fake shot? Werkt niet meer in wc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tots Immobile is echt een monster.
Maakt echt alles af, altijd aanspeelbaar!

Heb het gevoel dat de packweight ook aangepast is op FUT.
Pack steeds meer spelers. Gister uit een goldpack Inisgne, pack erna bale uit een 15K pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 04:04:
Het is wel een lastiger als je lags etc hebt maar lijkt me sterk dat ze het er ineens uit hebben gesloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Door de restricties van de Weekend League moet ik mijn team om gooien maar heb vrijwel geen coins. Omdat ik wat Spaanse TOTS spelers had gepackt ben ik daar mee gaan bouwen. Ik mis nog een CAM en wat fijne subs.

Ik heb nu dit team en 40k coins over: https://www.futbin.com//18/squad/5528062

Fifa 18 is wat mij betreft best dood aan het worden, ik speel alleen nog de Weekend League. Ik kan er ook voor kiezen wat spelers van mn oude team te verkopen. Dan maak ik rond de 500k aan coins, is dit een goede stap om vervolgens mn Spaanse WL team uit te breiden? Geen idee hoe lang die restrictie van 1 nationaliteit gaat duren namelijk.

Advies is welkom. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:17:
Tots Immobile is echt een monster.
Maakt echt alles af, altijd aanspeelbaar!

Heb het gevoel dat de packweight ook aangepast is op FUT.
Pack steeds meer spelers. Gister uit een goldpack Inisgne, pack erna bale uit een 15K pack.
Ik heb dat gevoel totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Symon1989 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:51:
Door de restricties van de Weekend League moet ik mijn team om gooien maar heb vrijwel geen coins. Omdat ik wat Spaanse TOTS spelers had gepackt ben ik daar mee gaan bouwen. Ik mis nog een CAM en wat fijne subs.

Ik heb nu dit team en 40k coins over: https://www.futbin.com//18/squad/5528062

Fifa 18 is wat mij betreft best dood aan het worden, ik speel alleen nog de Weekend League. Ik kan er ook voor kiezen wat spelers van mn oude team te verkopen. Dan maak ik rond de 500k aan coins, is dit een goede stap om vervolgens mn Spaanse WL team uit te breiden? Geen idee hoe lang die restrictie van 1 nationaliteit gaat duren namelijk.

Advies is welkom. Bedankt.
Iniesta of David Silva? Thiago is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
bvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:56:
[...]

dubbel sorry

[ Voor 9% gewijzigd door harrybeuker op 15-06-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
bvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:56:
[...]

ik vind hem ook 10x niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Gisteren de championship league sbc gedaan, voor een betere Engelse verdediger. Uit de packs oa Hummels en Lloris, op zich niet verkeerd, sbc was gratis zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Flits sbc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was dan echt een flits? Zie niks
Gewone fut heb ik het over he? Of krijgen we daar geen flits sbc's voor?

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 15-06-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:42:
[...]

Dat was dan echt een flits? Zie niks
Gewone fut heb ik het over he? Of krijgen we daar geen flits sbc's voor?
flits in 30 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie hem nu

edit: na de laatste update op de pc hangt het spel in de rust bij de sb, zeer irritant, kan alleen quitten en mijn overwinningen dus vergeten

[ Voor 87% gewijzigd door Harribo op 15-06-2018 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Kijk zo keept de Gea nou ook bij mij in het spel. Toch een kern van waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn inderdaad een flits die sbc's.
Gisteren 3 stuks. Waarschijnlijk rond de tijden van de wedstrijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:10:
[...]

Ze zijn inderdaad een flits die sbc's.
Gisteren 3 stuks. Waarschijnlijk rond de tijden van de wedstrijden?
Na de wedstrijd

In WC mode de Suárez SBC gedaan en wilde ook Kane doen. Miste nog een spits...krijg ik in een pack Kane als spits😀

De updates voor MOTM zijn ook doorgevoerd zie ik.

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 16-06-2018 09:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:35

Oekol

waka waka hey hey

bvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:45:
Kijk zo keept de Gea nou ook bij mij in het spel. Toch een kern van waarheid
. M'n vriendin vroeg of dit dezelfde keeper was van de champions league finale. Nee schat, maar ze hebben wel allebei zo'n ..staartje

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik klikte per ongeluk op de wc mode. Stonden er een paar packs klaar.
Open ik... Cristiano Ronaldo...
Laat ik de wc nu niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:35

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:11:
Ik klikte per ongeluk op de wc mode. Stonden er een paar packs klaar.
Open ik... Cristiano Ronaldo...
Laat ik de wc nu niet doen...
In WC ook R9 gepackt, doe ik ook niet. Gewone FUT ook niet meer eigenlijk. Zie niet echt in waarom nog. Maar normaal gesproken zou ik helemaal gek worden met R9 in mn team. Heb 3 potjes gespeeld en toen was het weer mooi geweest.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:00:
[...]

In WC ook R9 gepackt, doe ik ook niet. Gewone FUT ook niet meer eigenlijk. Zie niet echt in waarom nog. Maar normaal gesproken zou ik helemaal gek worden met R9 in mn team. Heb 3 potjes gespeeld en toen was het weer mooi geweest.
Ik vind WC echt prima om lekker casual te spelen. Heb alles al gepackt (muv de Gea en walker) om een elite/pro team te hebben. En speel als ik zin heb ff wat potjes. Ben wel benieuwd naar de upgrades nav real life optredens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:00:
[...]

Ik heb tot nu toe 25 potjes in WC mode gespeeld, vraag me voornamelijk wat ik met de resterende coins in FUT moet doen?

Alles in WC mode steken, of wachten op een sterke upgrade voor mijn FUT team (Ronaldo kan nu al, Ronaldinho/Maradonna bijvoorbeeld misschien ook wel).

Of simpelweg ff afwachten tot Futties/EooE ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
EooE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de WC mode wel leuk maar heb al een week een full icon team... en dan ook nog se beste icons.. gaat snel vervelen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:20:
Vind de WC mode wel leuk maar heb al een week een full icon team... en dan ook nog se beste icons.. gaat snel vervelen haha
Dit weekend Yashin en Blanc erbij gekregen, Mattheus erbij en dan is het helemaal klaar :+

Voor mijn normale FUT team TOTS Telles/Walker gehaald en een paar potjes in 41212/5212/4321 gespeeld ipv mijn gebruikelijke 352.

Denk dat FUT spelen nu wel redelijk gaat ophouden, nu er ook geen reden meer is om packs te grinden leg ik ook steeds vaker de controller weg ipv door te grinden met Squad Battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:40:
[...]

Dit weekend Yashin en Blanc erbij gekregen, Mattheus erbij en dan is het helemaal klaar :+

Voor mijn normale FUT team TOTS Telles/Walker gehaald en een paar potjes in 41212/5212/4321 gespeeld ipv mijn gebruikelijke 352.

Denk dat FUT spelen nu wel redelijk gaat ophouden, nu er ook geen reden meer is om packs te grinden leg ik ook steeds vaker de controller weg ipv door te grinden met Squad Battles.
Best jammer dat FUT nu dood is. Stop al mijn coins maar in WC. Maar ook daar is de lol er nu wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ervaar nog niet dat fut dood is.
Genoeg te kopen en te behalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:01:
Ik ervaar nog niet dat fut dood is.
Genoeg te kopen en te behalen
op de PC heeft het nooit geleefd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bijzonder dat dit zoveel verschil maakt... Ik speelde in het begin van Fifa 18 nog met een v2 PS controller. Een paar maanden geleden ging ie kapot en ging ik maar met mijn originele controller spelen. Die was zoveel gebruikt dat ie wel erg gevoelig was voor bewegingen. Het verdedigen vond ik opeens een stuk lastiger en het duurde best even voor ik weer gewend was. Nu zag ik 2 weken geleden een leuke aanbieding voor een nieuwe v2 controller en die toen maar gekocht. Vorige week toen de weekend league mee gespeeld en had het idee dat ie wel beter was, wat betrouwbaarder. Maar toch liep het niet zo lekker als normaal. Dit weekend liep het ook al niet lekker en nog erger... Ik vond er ook weinig aan maar was alweer vergeten dat ik een nieuwe controller had. Toen ik wilde stoppen toch nog een laatste potje met de oude gespeeld en wat een verschil! Naldo dribbelde opeens als Neymar en Neymar zelf was al helemaal niet meer te stoppen. Ook al verloor ik dat potje, ik had dat weekend nog niet lekkerder gespeeld. Toen nog even door gegaan en voor de rest bijna alles gewonnen... Bijzonder dat je met zo'n afgerafde controller heel anders kan spelen dan met een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
is er aankomend weekend weer die restrictie van 1 nationaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

harrybeuker schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:23:
is er aankomend weekend weer die restrictie van 1 nationaliteit?
Volgens mij in elk geval nog 2 WL’s, zal wel tot einde wk duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
peeweeherman schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:35:
[...]

drama dus! :( . Ik speel met een nederlands team en jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door harrybeuker op 18-06-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:15:
[...]

op de PC heeft het nooit geleefd :+
Waar haal je dat vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:35:
[...]

Dat wordt dus 3 weken geen wl. Ik heb 10 nationaliteiten in mijn elftal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
Weekend league gespeeld met dit team: https://www.futbin.com//18/squad/5544196
Ging niet heel soepel, met maar 8 wins op 20 wedstrijden. Ik mis toch mn CR7 IF en de Bruyne TOTS.

Zit te denken om het Spaanse team weer te verkopen en voor volgend weekend een Portugees of Belgisch team te maken.

POR:: https://www.futbin.com//18/squad/5544195
BE: https://www.futbin.com//18/squad/5544193
Alleen in beide teams mis ik achterin wat pace. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:12:
[...]

Waar haal je dat vandaan
  • Aangepaste WL ivm consoles
  • FUT Champions events is alleen voor consoles
  • Vele geklaag online over transfermarkt op pc
  • EA die zich minimaal inspant om iets te doen tegen exploits/cheaters in SQB/WL op PC
@Vissert
Ik wacht vooral op een price-drop voor Talisca/Neymar.
Een tijdje terug had ik TOTS Telles/Talisca samen voor 100k en daarna weer verkocht, Talisca alleen is nu al 150k+ :X

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 18-06-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik vind de voorwaarden wel verfrissend, geen full tots teams meer. Heb zelf al een aantal landen geprobeerd, maar je moet toch bij elke ntionaliteit ergens concessies doen, tenzij je erg veel munten hebt.
Heb nu Engels team, met niet al te beste verdedigers, en heb mijn Duitse team verruild voor Brazilië, ben benieuwd hoe dat gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Bossie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:30:
[...]
  • EA die zich minimaal inspant om iets te doen tegen exploits/cheaters in SQB/WL op PC
@Vissert
Ik wacht vooral op een price-drop voor Talisca/Neymar.
Een tijdje terug had ik TOTS Telles/Talisca samen voor 100k en daarna weer verkocht, Talisca alleen is nu al 150k+ :X
ik had talisca en verkocht voor 60k... 2 weken geleden denk die stijgt niet meer. Ik zoek hem bewust niet meer op doet pijn haha |:( is tot nu toe me duurste fout ooit maar goed you win some you lose some

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:58:
[...]

ik had talisca en verkocht voor 60k... 2 weken geleden denk die stijgt niet meer. Ik zoek hem bewust niet meer op doet pijn haha |:( is tot nu toe me duurste fout ooit maar goed you win some you lose some
Qua stats is deze prijs ook wel gerechtvaardigd, het is een Pogba met het uiterlijk van Bakayoko :+
Telles heb ik later alsnog teruggehaald voor 120k en het is waarschijnlijk de beste verdediger waar ik tot nu toe mee gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is @Bean77 al een tijd stil. Vakantie? Of wordt het tijd voor een Amber alert? :+

@Bossie ja het was te verwachten dat de markt zich weer iets zou herstellen. Jammer dat ik geen geld had om te investeren :(

[ Voor 42% gewijzigd door Vissert op 18-06-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:34:
Wat is @Bean77 al een tijd stil. Vakantie? Of wordt het tijd voor een Amber alert? :+

@Bossie ja het was te verwachten dat de markt zich weer iets zou herstellen. Jammer dat ik geen geld had om te investeren :(
Zoek de Bean idd.

Mbt Telles/Talisca, hun prijzen zijn gestegen toen de one-nation WL requirements bekend werden.
Will Talisca nog wel halen, maar het boeit me iets te weinig om daadwerkelijk te gaan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:30:
[...]
Ik weet niet precies wat er anders is met de WL. Dat van die Champions events wist ik niet.

Dat geklaag was vooral vanwege die ene keer dat de transfermarkt er een dag uit lag, dat was niet fijn. Verder hoor je mij niet klagen.
Vind de companion app vervelender omdat die traag draait. Ondanks dat ik een nieuwe snelle telefoon en wifi heb.

Irritante cheaters oid kom ik niet tegen. Wel irritante spelers, maar ach kinders denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Ik weet niet precies wat er anders is met de WL. Dat van die Champions events wist ik niet.

Dat geklaag was vooral vanwege die ene keer dat de transfermarkt er een dag uit lag, dat was niet fijn. Verder hoor je mij niet klagen.
Vind de companion app vervelender omdat die traag draait. Ondanks dat ik een nieuwe snelle telefoon en wifi heb.

Irritante cheaters oid kom ik niet tegen. Wel irritante spelers, maar ach kinders denk ik dan.
WL op PC heeft maar 25 wedstrijden ivm 40 op consoles.
Het geklaag mbt de transfermarkt is vooral omdat er minder spelers op PC zijn waardoor de prijzen vaak veel hoger liggen (of was dat op de switch?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 08:28
Bossie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:09:
[...]

WL op PC heeft maar 25 wedstrijden ivm 40 op consoles.
Het geklaag mbt de transfermarkt is vooral omdat er minder spelers op PC zijn waardoor de prijzen vaak veel hoger liggen (of was dat op de switch?).
Klopt, dat is het nadeel later in het spel, de transfermarkt is brak.

Maar die 25 potten maken het spel juist beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gek genoeg nog geïnvesteerd in eeen hoop Spellers bijvoorbeeld TOTGS Firmino en Bonucci OTW etc wtc maar die lopen nu weer aardig op... weer 2 ton terug die ik in de WC modus kan pompen... mis alleen nog Ronaldo en Messi verder heb ik iedereen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:49:
Ik had gek genoeg nog geïnvesteerd in eeen hoop Spellers bijvoorbeeld TOTGS Firmino en Bonucci OTW etc wtc maar die lopen nu weer aardig op... weer 2 ton terug die ik in de WC modus kan pompen... mis alleen nog Ronaldo en Messi verder heb ik iedereen wel...
Messi zit in de SBC. Alleen kan helaas maar 1 van 8 Otamendi erin gooien :)
Pack ik alleen effe een andere Argentijn...Maradona 😅

Ronaldo komt wrs in de laatste groep SBC morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 18-06-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil kiezen uit 2 ligue 1 tots spelers.
De ene is Thauvin 94, de andere Malcom 89.

Ik neig naar Thauvin, die heeft (veel) betere stats maar als ik de ratings van gebruikers bekijk, is iedereen meer gecharmeerd van Malcom terwijl ik niet kan zien waarom eigenlijk.
Mensen ervaringen met deze spelers?

Hier trouwens de vergelijking
https://www.futhead.com/compare/citp58621y18citp57766y18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wanneer krijgen geselecteerde PTG spelers mogelijk een upgrade? Is dat als ze motm zijn, of komt er totw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:34:
Ik wil kiezen uit 2 ligue 1 tots spelers.
De ene is Thauvin 94, de andere Malcom 89.

Ik neig naar Thauvin, die heeft (veel) betere stats maar als ik de ratings van gebruikers bekijk, is iedereen meer gecharmeerd van Malcom terwijl ik niet kan zien waarom eigenlijk.
Mensen ervaringen met deze spelers?

Hier trouwens de vergelijking
https://www.futhead.com/compare/citp58621y18citp57766y18/
Ik zie best veel pro's spelen met Thauvin. Ik zal ook voor Thauvin gaan. De reden dat Malcom meer geliefd was kwam door zn prijs tijdens de crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:51:
Wanneer krijgen geselecteerde PTG spelers mogelijk een upgrade? Is dat als ze motm zijn, of komt er totw?
Woensdag komt er in ieder geval een special team uit. Onbekend is of dat het gaat om classic heroes of om een totw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:23:
[...]

Ik zie best veel pro's spelen met Thauvin. Ik zal ook voor Thauvin gaan. De reden dat Malcom meer geliefd was kwam door zn prijs tijdens de crash.
Ok thanks koop ik die, lijkt me ook een betere investering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:36:
[...]
Beide. Elke WL toch zo'n 6 gevallen waar cheating een rol speelt. Misschien ervaar je het niet, dat kan ook.
Overweeg om te kappen met FIFA op pc, hoe jammer dat ook is, console trekt mij niet.
Het valt met name sterk op dat eenvoudige spelers een constante kracht en snelheid behouden, bijvoorbeeld Manolas (een van de slechtste schutters in de game) vanaf de 60 minuut 2x scoort van afstand en in de 90e buiten de 16 de winnende in de kruising maakt. Maar er zijn meerdere voorbeelden.
Bossie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:09:

[...]
Prijzen van spelers op pc liggen hoger, maar dat werkt zowel voor jezelf (verkoper) als tegen je (indien je koopt) per saldo gelijk.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:24:
[...]

Woensdag komt er in ieder geval een special team uit. Onbekend is of dat het gaat om classic heroes of om een totw.
classic heroes zijn de geruchten inderdaad. Maar het valt me tot nu toe vies tegen. Er werd gesproken over weekly objectives en dkt rewards. Deze week in ieder geval niks bijzonder gezien behalve de flits-SBC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
simons schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:58:
[...]

Beide. Elke WL toch zo'n 6 gevallen waar cheating een rol speelt. Misschien ervaar je het niet, dat kan ook.
Overweeg om te kappen met FIFA op pc, hoe jammer dat ook is, console trekt mij niet.
Het valt met name sterk op dat eenvoudige spelers een constante kracht en snelheid behouden, bijvoorbeeld Manolas (een van de slechtste schutters in de game) vanaf de 60 minuut 2x scoort van afstand en in de 90e buiten de 16 de winnende in de kruising maakt. Maar er zijn meerdere voorbeelden.

[...]

Prijzen van spelers op pc liggen hoger, maar dat werkt zowel voor jezelf (verkoper) als tegen je (indien je koopt) per saldo gelijk.
Maar als er minder aanbod is van hoge rated spelers dan zullen die prijzen dus wel een percentage hoger liggen. Dat gat ga je niet overbruggen met die paar honderd coin die je meer krijgt voor veelvoorkomende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:32:
[...]

Messi zit in de SBC. Alleen kan helaas maar 1 van 8 Otamendi erin gooien :)
Pack ik alleen effe een andere Argentijn...Maradona 😅

Ronaldo komt wrs in de laatste groep SBC morgen.
Ja ik weet het alleen heb geen 11 Argentijnen of Portugezen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
heb 11 Argentijnen alleen kom dus net op 82 rating uit ipv 83 :P en heb geen andere om dat omhoog te krijen.
Portugezen stik ik van aangezien ik deco en rui costa al tig keer heb gekregen en heb de Portugezen juist bewaard voor Ronaldo moet toch nu wel lukken :)

[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 19-06-2018 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

One Nation eis voor de WL is ingetrokken.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 20-06-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
SR8 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:22:
super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
SR8 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:22:
Ook voor aankomend weekend? Nee toch? Zou niet fijn zijn, heb mn hele team verkocht om aan die eis te voldoen....

https://www.futbin.com/18/squad/5547890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Symon1989 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Ook voor aankomend weekend? Nee toch? Zou niet fijn zijn, heb mn hele team verkocht om aan die eis te voldoen....

https://www.futbin.com/18/squad/5547890
Zou wel heel slecht zijn als dat voor komend weekend al zou zijn. Opeens de regels veranderen terwijl iedereen zijn team er op in gericht heeft... Leuk team heb je trouwens! Portugese teams ben ik afgelopen weekend niet tegen gekomen.

De nieuwe custom tactics zien er trouwens wel erg leuk uit:
https://www.futbin.com/news/articles/148/FUTFM

[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 20-06-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
sjakieman schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:16:
[...]

Zou wel heel slecht zijn als dat voor komend weekend al zou zijn. Opeens de regels veranderen terwijl iedereen zijn team er op in gericht heeft... Leuk team heb je trouwens! Portugese teams ben ik afgelopen weekend niet tegen gekomen.

Thanks, heb er nog niet mee gespeeld aangezien ik afgelopen weekend een Spaans team had.
Ik kan op dit moment niet inloggen op mn console dus kan het niet checken. Op twitter zie ik ook wat berichten voorbij komen dat het inderdaad geannuleerd is. Ik ga mn team maar weer verkopen en terug naar mn oude team.

https://www.futbin.com//18/squad/5556176

[ Voor 5% gewijzigd door Symon1989 op 20-06-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Symon1989 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:26:
[...]

Thanks, heb er nog niet mee gespeeld aangezien ik afgelopen weekend een Spaans team had.
Ik kan op dit moment niet inloggen op mn console dus kan het niet checken. Op twitter zie ik ook wat berichten voorbij komen dat het inderdaad geannuleerd is. Ik ga mn team maar weer verkopen en terug naar mn oude team.

https://www.futbin.com//18/squad/5556176
Even ingelogd en zie inderdaad niet meer staan dat je maar met 1 nationaliteit mag spelen. Heb mijn normale team ook nog dus voor mij geen groot probleem. Maar vind het wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe kaartjes vandaag :)

@sjakieman hoef niet eens in te loggen omdat te bevestigen, Talisca is alweer enorm gedropped :)

[ Voor 45% gewijzigd door Bossie op 20-06-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Inderdaad jammer, krijgen we die full tots weer, gaat me ook munten kosten

Check trouwens die upgrade van Lozano naar 91 :9

[ Voor 26% gewijzigd door peeweeherman op 20-06-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
sjakieman schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:16:
[...]

Dat ziet er wel weer gelikt uit. Eindelijk eens wat meer diepgang in die CT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
simons schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:58:
Eens, maar vind de weekend league rewards dan niet in verhouding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Spelers in de world cup hebben trouwens al een boost gekregen. Mijn wissel Lozano was opeens 84 terwijl hij daarvoor nog 78 was! Het gaat nog steeds erg makkelijk zonder icons en zonder topspelers dus ga zeker geen SBC's meer doen of pakjes halen (terwijl ik nog bijna 2 miljoen heb waar ik weinig mee doe). Nu is het nog een leuke uitdaging, anders wordt het heel snel saai vrees ik. Wel bijzonder hoe weinig moeite ik heb met alle full icon (+c. ronaldo, messi e.d.) teams ondanks mijn langzame verdediging. Het lijkt in deze mode veel minder uit te maken hoe goed de spelers zijn.

Dit is mijn team nu (Digne, Moutinho en Werner net 1 wedstrijd nieuw erbij): https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/16559

Helaas nog steeds geen rechtsback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een wedstrijdje tegen mijn broer speel? Ik wil met zijn FUT team tegen mijn FUT team bij mij thuis, dus met één playstation. Kan dit?
Pagina: 1 ... 208 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs