Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
bro_naldo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:56:
Er komen weer geen btw actie aan bij MM.
Doe ik het zo goed?

http://www.mediamarkt.nl/...8-64gb-zwart-1531240.html

899 x .(100/121) = 743 euro
743 - 50 (cashback) = 693 euro?
[Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Vandaag de januari beveiligingspatch binnen gekregen: N950FXXU3BRA2. 707 MB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvtonger schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:04:
Vandaag de januari beveiligingspatch binnen gekregen: N950FXXU3BRA2. 707 MB groot.
Dan heb jij een "niet Nederlands"-toestel:

Voor PHN (Un-branded), VDF (Vodafone) & TNL (T-Mobile) is deze update (nog) niet beschikbaar!

Update is vooralsnog beschikbaar voor XEF (Frankrijk), XEH (Hongarije), XEO (Polen) & SEE (South East Europe)

Wat geeft "Software Service Provider" bij jou aan? Te vinden bij "Software Info", helemaal onderaan...

[ Voor 10% gewijzigd door henklbr op 23-01-2018 13:49 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Klopt, is een "grijs" model. Er staat XEH/PHN/XEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou net even de specificaties van de note 4 en 8 naast elkaar gek genoeg komt de 4 (mijn huidige mobiel) er beter uit hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:25:
Ik hou net even de specificaties van de note 4 en 8 naast elkaar gek genoeg komt de 4 (mijn huidige mobiel) er beter uit hoe kan dit?
Dit is natuurlijk een beetje loze opmerking zonder te vermelden welke specificaties je bedoelt. Praktisch alles (vrij logisch ook) is qua pure specificaties in het voordeel van de note 8. Het enige wat ik me kan voorstellen is de verwijderbare batterij, maar los daarvan zie ik echt niets in de specificaties waardoor je zou zeggen dat de note 4 beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Don't go there. :+

Het liefst zou ik de Note4 zien met de 'guts' van de Note8. Maarja, elk Samsung topmodel heeft verplicht die kwetsbare randen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
migros schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:37:
@swhnld Ik ben al sinds de eerste Note gebruiker van dit model. Ben helaas 2 jaar geleden overgestapt op een IPhone (uhum, vloeken in de kerk). Ben er niet trots op maar ja. Ik gebruik op de Note 8 dezelfde apps die ik op de IPhone gebruikte en met de IPhone haalde ik makkelijk een dag of 2. Met de Note 8 haal ik de dag gewoon niet. Als ik thuis ben zit ie constant aan de lader, want anders haalt ie het gewoon niet. Daar ben ik niet blij mee. Ik heb wel alles op full staan, ik wil wel de beste ervaring hebben. Nu kan het zijn dat anderen inderdaad 3 dagen er mee doen, maar die missen elke fijne ervaring met dit toestel. Als je je scherm op heel vaag zet in plaats van heel helder dan haal je de 3 dagen inderdaad. Nou ik weiger te comprimeren, ik wil het uiterste en dan haal ik dus geen 24 uur.
Dat is natuurlijk gewoon appels met peren vergelijken.
Iphone systeem(iOS) zit gewoon anders in elkaar dan bij android dat wil niet gelijk zeggen dat de dag niet zou kunnen halen.
We praten hier over totaal verschillende manieren van hoe de apps zijn geprogrammeerd alleen al om die reden kan het zijn dat je bij de iphone wel langer met batterij lading doet dan op de note 8.
Conclusie iets wat er het zelfde manier werkt en er uit ziet en dat op 2 totaal verschillende toestellen is gewoon niet met elkaar te vergelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
ik ga binnenkort misschien over stappen van iphone(iOS) naar samsung(Android) waarschijnlijk.
Ik zou graag willen weten van dit toestel of er mensen zijn die vaak dat pennetje gebruiken ?

Ik heb zelf het gevoel hebben dat ik het bijna niet ga gebruiken....
ik dacht toen dat ik beter galaxy s8+ kon nemen.
Alleen toen dacht ik van er zijn meer dingen dan alleen het pennetje wat ik ga missen als ik s8+ neem o.a
6 GB(note 8 ) werkgeheugen i.p.v 4 GB bij de s8+ dat ga ik denk ik ook wel missen als ik s8+ neem.
dubbele camera kan handig zijn aan de achterkant maar voor mij geen meer waarde waarschijnlijk.
Al heb ik wel het gevoel dat die optische zoom wel handig kan zijn voor mij gevoel ga dat wel gebruiken als ik note 8 neem!
En het scherm formaat is te verwaarlozen op beide toestellen dan zou je ze naast elkaar neer moeten zetten voor je het verschil gaat zien dit heeft geen invloed op mijn keuze voor welk toestel ik neem.
En dual sim is een plus punt en kan erg handig zijn al ga ik dat waarschijnlijk niet gebruiken omdat de keuze heb tussen 2 sim kaarten of 1 sim card en een extra micro sd card geheugen en ik kies voor 1 sim en extra geheugen waarschijnlijk.
Als ik niet gebruik maak van dual sim mogelijkheid dan kan ik ook S8+ nemen.
Alleen wat ik erg jammer vindt is dat de accu kleiner is(s8+) ik weet niet of dat voor mij een probleem gaat zijn als ik voor de note 8 ga.
Ik wil namelijk niet achteraf het probleem hebben dat de accu tijd tekort is voor me.
Helaas is dat moeilijk vast te stellen of ik dit een probleem is voor me.
ik hoop het hier o.a . achter te komen.

Zo dit zijn nu even de voor en nadelen op een rijtje die voor mij van toepassing zijn en misschien ga gebruiken!
Natuurlijk is de s8+ goedkoper dan de note 8 of groot verschil gaat maken als ik in september een van deze ga aanschaffen.
of ik neem geen van deze 2 telefoons in plaats daar van neem misschien s9+ dat kan ik pas zeggen als ik aan gekondigd is en wie weet is die in september wel ietsjes goedkoper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Allemaal persoonlijke afwegingen. Zelf kan ik niet meer zonder de dubbele camera op mijn iPhone dus dat is voor mij een vereiste voor een volgende telefoon. Ik wacht rustig af tot het najaar wat de Note 9 gaat brengen. De S9 lijkt vooralsnog slechts een kleine evolutie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:25:
HAHAHA knappe vergelijking... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Phusebox schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 06:41:
Allemaal persoonlijke afwegingen. Zelf kan ik niet meer zonder de dubbele camera op mijn iPhone dus dat is voor mij een vereiste voor een volgende telefoon. Ik wacht rustig af tot het najaar wat de Note 9 gaat brengen. De S9 lijkt vooralsnog slechts een kleine evolutie.
Je zit op het verkeerde forum goser. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qWq3dAIZLGi7S07iAC5zSByl/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tiGwlfgnhISiWQENLccSzjyK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t9IPbGOFhnXsNiVPnSaiDxx5/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 25 jan 18
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.***** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.1.1
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
- Other bug fixes
· The security of your device has been improved.
* Camera firmware updated

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 7.1.1
Changelist 12472670
Build date Mon, 8 Jan 2018 20:08:23 +0000
Security Patch Level 2018-01-01
Product code PHN
PDA N950FXXU3BRA2
CSC N950FOXM2BRA1
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/CTEOTk.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3; USE HOME_CSC_OXM !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19
henklbr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:32:
Altijd fijn dat je dit post! Dank daarvoor.
Het zal wel tot in februari gaan duren voor de OTAs ook daadwerkelijk gaan uitrollen, wat eigenlijk best wel weer spijtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
henklbr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:32:
Weet je toevallig ook of deze dezelfde baseband fix heeft als in de BQL3 versie?
Dan doel ik vooral op dat 4G prima werkt.

Verder had ik met de vorige (die ik nu dus draai) een oud bekend probleem wat ik ook met mijn OP3 had; na 15 - 20 minuten muziek via Bluetooth gaat ie stotteren en alleen een reset helpt.

Enne, weer bedankt voor het neerspammen hier. :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ballebek schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Weet je toevallig ook of deze dezelfde baseband fix heeft als in de BQL3 versie?
Dan doel ik vooral op dat 4G prima werkt.

Verder had ik met de vorige (die ik nu dus draai) een oud bekend probleem wat ik ook met mijn OP3 had; na 15 - 20 minuten muziek via Bluetooth gaat ie stotteren en alleen een reset helpt.

Enne, weer bedankt voor het neerspammen hier. :)
Baseband-fix: Mag aannemen van wel, want het land waarvoor deze "fix" was, heeft ook deze update gehad

Ik heb met geen enkele FW problemen gehad met mijn BT Bose koptelefoon (geen gestotter en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
henklbr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Baseband-fix: Mag aannemen van wel, want het land waarvoor deze "fix" was, heeft ook deze update gehad

Ik heb met geen enkele FW problemen gehad met mijn BT Bose koptelefoon (geen gestotter en zo)
Zowel met mn QC35 als in de Volvo.
Ik ga vanavond eens de boel leeghalen en flashen.

Edit: Leuke grap dat wanneer je de home_csc pakt je na het flashen gelijk "Erasing" ziet staan :')
Dat was dus gelukkig niet het geval.

[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 25-01-2018 19:01 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Is er al een fix voor die play services bug? Cache legen helpt bij mij niet. Batterij loopt als een gek leeg..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^LuKKie^ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Altijd fijn dat je dit post! Dank daarvoor.
Het zal wel tot in februari gaan duren voor de OTAs ook daadwerkelijk gaan uitrollen, wat eigenlijk best wel weer spijtig is.
Nee hoor: update is nu OTA beschikbaar voor de UN-branded (PHN) Note8! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 18:27
henklbr schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:09:
[...]

Nee hoor: update is nu OTA beschikbaar voor de UN-branded (PHN) Note8! ;)
Klopt hij is hem nu aan het downloaden, is dat dezelfde versie als die je gisteren postte ?

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Geen bluetooth, wifi en 4G+ problemen (meer). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
danield schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:48:
[...]

Klopt hij is hem nu aan het downloaden, is dat dezelfde versie als die je gisteren postte ?
Yeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn_8519 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:00:
Is er al een fix voor die play services bug? Cache legen helpt bij mij niet. Batterij loopt als een gek leeg..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uJIElBMFcVSe71OOFki2Gxfj/thumb.jpg

Wat voor "bug"? Heb er (nog) nooit last van gehad, bij geen enkele FW-versie...

Misschien door een app op je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Ik moest m gisteren 3x opladen bij normaal gebruik play services stond bovenaan met 30 procent. Net de update gedaan lijkt nu opgelost te zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:57:
[...]

[afbeelding]

Wat voor "bug"? Heb er (nog) nooit last van gehad, bij geen enkele FW-versie...

Misschien door een app op je toestel?
Knappe stats... ik haal 1 dag niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Havelock schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 06:19:
ik ga binnenkort misschien over stappen van iphone(iOS) naar samsung(Android) waarschijnlijk.
Ik zou graag willen weten van dit toestel of er mensen zijn die vaak dat pennetje gebruiken ?

Ik heb zelf het gevoel hebben dat ik het bijna niet ga gebruiken....
ik dacht toen dat ik beter galaxy s8+ kon nemen.
Alleen toen dacht ik van er zijn meer dingen dan alleen het pennetje wat ik ga missen als ik s8+ neem o.a
6 GB(note 8 ) werkgeheugen i.p.v 4 GB bij de s8+ dat ga ik denk ik ook wel missen als ik s8+ neem.
dubbele camera kan handig zijn aan de achterkant maar voor mij geen meer waarde waarschijnlijk.
Al heb ik wel het gevoel dat die optische zoom wel handig kan zijn voor mij gevoel ga dat wel gebruiken als ik note 8 neem!
En het scherm formaat is te verwaarlozen op beide toestellen dan zou je ze naast elkaar neer moeten zetten voor je het verschil gaat zien dit heeft geen invloed op mijn keuze voor welk toestel ik neem.
En dual sim is een plus punt en kan erg handig zijn al ga ik dat waarschijnlijk niet gebruiken omdat de keuze heb tussen 2 sim kaarten of 1 sim card en een extra micro sd card geheugen en ik kies voor 1 sim en extra geheugen waarschijnlijk.
Als ik niet gebruik maak van dual sim mogelijkheid dan kan ik ook S8+ nemen.
Alleen wat ik erg jammer vindt is dat de accu kleiner is(s8+) ik weet niet of dat voor mij een probleem gaat zijn als ik voor de note 8 ga.
Ik wil namelijk niet achteraf het probleem hebben dat de accu tijd tekort is voor me.
Helaas is dat moeilijk vast te stellen of ik dit een probleem is voor me.
ik hoop het hier o.a . achter te komen.

Zo dit zijn nu even de voor en nadelen op een rijtje die voor mij van toepassing zijn en misschien ga gebruiken!
Natuurlijk is de s8+ goedkoper dan de note 8 of groot verschil gaat maken als ik in september een van deze ga aanschaffen.
of ik neem geen van deze 2 telefoons in plaats daar van neem misschien s9+ dat kan ik pas zeggen als ik aan gekondigd is en wie weet is die in september wel ietsjes goedkoper!
Ik gebruik het pennetje vrij veel, voor wat tekenen, soms om wat preciezer te kunnen selecteren, maar ook voor sommige spelletjes, omdat je hand dan het scherm veel minder afdekt. Maar hier ben ik meer uitzondering dan regel denk ik.

Dubbele camera: gebruik ik ook regelmatig, zowel voor de zoom als voor de portrait mode.

Scherm: het Note 8 scherm heeft een wat scherpere radius aan de zijkanten, dus een groter deel van het scherm zonder vervorming. Klinkt als een detail maar maakt voor mij veel uit.

Accu: De Note8 accuduur doet als ik een aantal testen mag geloven niet onder voor die van de S8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Note 8 nu een paar dagen binnen en wil nog een goede glasprotectie aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de s-pen? Ik heb het spigen hoesje waar 2 cc in passen, daar moet het dus mee compatible zijn. Ik heb een jong kind wat heel blij is met mijn telefoon maar om die reden zoek ik dus nog een goede glasbescherming. Wanneer het toestel valt of stuk gaat dan niet in stukjes valt. Ik denk zelf aan de Eiger panzerglass, vind alleen die zwarte randen daarvan een no-go. Wie kan mij helpen? Omdat het om gebruikservaring van jullie gaat heb ik dit hier geplaatst en niet bij accessoires, hopelijk is dat goed.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2018 11:33 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:16:
Ik heb mijn Note 8 nu een paar dagen binnen en wil nog een goede glasprotectie aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de s-pen? Ik heb het spigen hoesje waar 2 cc in passen, daar moet het dus mee compatible zijn. Ik heb een jong kind wat heel blij is met mijn telefoon maar om die reden zoek ik dus nog een goede glasbescherming. Wanneer het toestel valt of stuk gaat dan niet in stukjes valt. Ik denk zelf aan de Eiger panzerglass, vind alleen die zwarte randen daarvan een no-go. Wie kan mij helpen? Omdat het om gebruikservaring van jullie gaat heb ik dit hier geplaatst en niet bij accessoires, hopelijk is dat goed.
Eerlijk? Hou je toestel bij je en koop een 50 euro smartphone voor je kind. Als je kind hem laat vallen of wie dan ook je weet nooit hoe hij valt.. Protectie of niet alles kan kapot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eigen telefoon voor een 4 jarige ben ik nog niet aan toe ;-)

Maar wat zijn jullie ervaringen met een screenprotector en de S pen? Of moet ik mijn vraag bij accessoire topic stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Ik heb de Whitestone Dome protector, die heeft geen zwarte randen, en werkt prima met de pen. Alleen niet goedkoop, en het aanbrengen is een hele procedure.
Ook even checken of het hoesje erbij past, omdat hij de gebogen randen ook grotendeels bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Nieuwe klein dingetje gevonden: geen mogelijkheid om 'm op 4G te krijgen. Instellingen zijn allemaal hetzelfde als op mn andere toestel en hij blijft op H+. Snel genoeg voor Tweakers overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:25
Ik krijg geen verbinding met Android Auto in mijn auto (welke ondersteund wordt), met mijn Note 8. Meer mensen dit probleem?

Googlen levert iets op met USB debuggen, maar dat helpt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lGsQO4Fht36X13Y1coud5i5s/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g53k3CO9BQbW2n4GSliYEFub/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NGnZsLzQP1v3abYDjpKOnw9C/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 02 feb 18

Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.***** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.1.1
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
- Other bug fixes
* Camera firmware updated

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 7.1.1
Changelist 12472670
Build date Fri, 26 Jan 2018 14:25:33 +0000
Security Patch Level 2018-01-01
Product code PHN
PDA N950FXXU3BRA8
CSC N950FOXM2BRA1
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/piuBF0.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3; USE HOME_CSC_OXM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Maar... Wat is er anders dan aan de vorige? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ballebek schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:39:
Maar... Wat is er anders dan aan de vorige? :)
Nobody knows, only Samsung does... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Sinds gisteren in het bezit van de Galaxy Note 8, nadat ik hem had gezien bij het Unpacking Event (thanks Tweakers) leek het me een leuke telefoon.

Nadat ik twee jaar een iPhone 5s in mijn bezit heb gehad, is het weer even wennen maar ik ben er erg blij mee.

Heeft iemand nog wat tips of trucs?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Markimoo schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:52:
Sinds gisteren in het bezit van de Galaxy Note 8, nadat ik hem had gezien bij het Unpacking Event (thanks Tweakers) leek het me een leuke telefoon.

Nadat ik twee jaar een iPhone 5s in mijn bezit heb gehad, is het weer even wennen maar ik ben er erg blij mee.

Heeft iemand nog wat tips of trucs?
YouTube: 200+ Samsung Galaxy Note 8 Tips, Tricks & Hidden Features

2 uur lang kijk plezier met tips en trucs... :+ Serieus, ik haalde er nog wel een aantal dingen uit die ik niet wist...

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 03-02-2018 14:26 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

@DerOllie super, bedankt!

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Laatste update gedraaid en nu direct toegang tot 4G. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Yes eindelijk de Oreo Update!!

Oreo Update Note 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik kon niet helemaal zien wat er op de foto stond, je liet me al beetje schrikken (verblijden)...
want vanmorgen las ik dit; nieuws: Samsung start Android 8.0-update voor bètaprogrammadeelnemers Galaxy ...

Note 8 kan niet lang meer duren.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
DerOllie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:17:
[...]

Ik kon niet helemaal zien wat er op de foto stond, je liet me al beetje schrikken (verblijden)...
want vanmorgen las ik dit; nieuws: Samsung start Android 8.0-update voor bètaprogrammadeelnemers Galaxy ...

Note 8 kan niet lang meer duren.
Word nu uitgerold voor de S8(+) dus ja ik hoop ook echt dat het niet zo lang meer duurt..
Ik had trouwens net een update van 500 nogwa MB.. security updates van januari en camerafirmware geüpdatet en nog een aantal dingetjes..

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 13-02-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Die patch ging echt supersnel, in nog geen 2 minuten van start installatie tot klaar.. Nog niet eerder zo snel gezien. Dacht eerst dat ie fout was gegaan, maar zo te zien is wel de patch van januari aanwezig...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
Ik heb het probleem met het zoeken van een app dan loopt ie bijna elke keer vast. Je swiped omhoog en dan bij telefoon zoeken de eerste letter invullen en dan hangt ie.

Ik had gehoopt dat dit zou worden opgelost, ik heb het sinds de vorige update. Deze nieuwe heeft dat ook niet opgelost. ( Finder is gestopt krijg ik dan ik heb al meerdere malen feedback verzonden )

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik blijf het belachelijk vinden dat de Note 8 niet gelijktijdig met de S8 (of eigenlijk eerder) de Oreo update krijgt. De Note 8 is het absolute vlaggenschip van 2017...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
danield schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:26:
Ik heb het probleem met het zoeken van een app dan loopt ie bijna elke keer vast. Je swiped omhoog en dan bij telefoon zoeken de eerste letter invullen en dan hangt ie.

Ik had gehoopt dat dit zou worden opgelost, ik heb het sinds de vorige update. Deze nieuwe heeft dat ook niet opgelost. ( Finder is gestopt krijg ik dan ik heb al meerdere malen feedback verzonden )
En als je de cache en gegevens wist van de Finder app? werkt het dan nog niet? Hier werkt het gewoon perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
MazeWing schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:44:
Ik blijf het belachelijk vinden dat de Note 8 niet gelijktijdig met de S8 (of eigenlijk eerder) de Oreo update krijgt. De Note 8 is het absolute vlaggenschip van 2017...
Waarom eerder :). S8 serie komt eerder uit en is toch echt de meest succesvolle vlaggenschip van Samsung elk jaar.

Maar zelfs hiermee zijn ze behoorlijk laat met het updaten buiten beveiliging updates na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
rohit schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:55:
[...]

En als je de cache en gegevens wist van de Finder app? werkt het dan nog niet? Hier werkt het gewoon perfect..
Bedankt Rohit

ik had dat moeten vermelden dat ik dat al had geprobeerd. Nog een keer gedaan en werkt helaas niet.
Ik zal denk ik moeten resetten maar daar heb ik nog niet zo'n trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

MazeWing schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:44:
Komt dat niet omdat er bij de Note 8 nog wat extra functionaliteit moet worden toegevoegd en getest waardoor het langer duurt om het uit te rollen?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
danield schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Bedankt Rohit

ik had dat moeten vermelden dat ik dat al had geprobeerd. Nog een keer gedaan en werkt helaas niet.
Ik zal denk ik moeten resetten maar daar heb ik nog niet zo'n trek in.
kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
Rohit schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:13:
[...]

kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:
Dankje Rohit
die veilige modus die kende ik niet. Als ik daarin opstart dan loopt ie niet vast met die standaard apps. Wel als ik 1 zoek die greyed out is maar ik denk dat dat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 17:33
Heeft er toevallig iemand anders last van tegenvallende batterijduur? 4 uur screen on time is het max wat ik haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fetih
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-05 15:25
Ik heb mijn Note 8 sinds 28 oktober 2017 en heb de onlangs gemerkt dat ik een ingebrand scherm heb. Ik heb dit destijds ook gehad met de Note 4, maar dat was na ruim 1,5 jaar. Ik had niet verwacht dat ik al na 3,5 maanden een ingebrand scherm zou hebben op mijn Note 8.

Zijn er nog andere met hetzelfde probleem op zo een korte termijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
danield schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Dankje Rohit
die veilige modus die kende ik niet. Als ik daarin opstart dan loopt ie niet vast met die standaard apps. Wel als ik 1 zoek die greyed out is maar ik denk dat dat normaal is.
Hmm dan denk ik dat je het beste even een backup kunt maken en de fabrieksinstellingen terug moet zetten..
Tunestwo schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:31:
Heeft er toevallig iemand anders last van tegenvallende batterijduur? 4 uur screen on time is het max wat ik haal...
Yup hier ook zelfde verhaal, niks speciaals erop in batterijverbruik staat Scherm bovenaan met soms maar 3 uur ofzo en dan is de accu al bijna dood...Hoop dat Oreo beter is voor de accu..
Fetih schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 02:47:
Ik heb mijn Note 8 sinds 28 oktober 2017 en heb de onlangs gemerkt dat ik een ingebrand scherm heb. Ik heb dit destijds ook gehad met de Note 4, maar dat was na ruim 1,5 jaar. Ik had niet verwacht dat ik al na 3,5 maanden een ingebrand scherm zou hebben op mijn Note 8.

Zijn er nog andere met hetzelfde probleem op zo een korte termijn?
Denk dat je dan toch iets verkeerds doet als je het al 2x hebt gehad.. Ik heb het in al die jaren nog nooit op mijn telefoons gehad...

[ Voor 41% gewijzigd door Rohit op 14-02-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fetih
Rohit schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:45:

Denk dat je dan toch iets verkeerds doet als je het al 2x hebt gehad.. Ik heb het in al die jaren nog nooit op mijn telefoons gehad...
Het ligt gewoon aan het toestel. Destijds had ik mijn Note 4 na 1,5 jaar opgestuurd naar Samsung. Binnen een week kreeg ik een nieuwe. Het valt onder garantie. Ik verwachte het uiteindelijk ook op mijn Note 8, maar niet na 3,5 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Fetih schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:32:
[...]

Het ligt gewoon aan het toestel. Destijds had ik mijn Note 4 na 1,5 jaar opgestuurd naar Samsung. Binnen een week kreeg ik een nieuwe. Het valt onder garantie. Ik verwachte het uiteindelijk ook op mijn Note 8, maar niet na 3,5 maanden.
Succes dan! Burn ins liggen 99% aan de gebruikers ;) Weet je hoe een scherm inbrand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Fetih schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:32:
[...]

Ik had 0,0 inbranding met mijn Note 4, die ik 3 jaar in gebruik heb gehad, met mijn Note 8, die ik vanaf de lauchday heb ook 0,0 inbrand.

Ik ben qua telefoongebruik een heavy user, vraag me toch af hoe jij die inbrand voor elkaar hebt gekregen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:37
Ik heb hiervoor een note 3 gehad en die heb ook op de launch date gekocht. In die jaren nooit een inbrander gehad. (Ook niet in de note 1 en 2) Maar ik had een klasgenoot die na een half jaar zijn note 3 ook dikke inbranders had. Je kon op een wit scherm gewoon whatsapp zien. Maar dat heeft hij dan ook zelf veroorzaak. Hij had altijd zijn scherm aan staan op Whatsapp en dan op zijn bureau liggen en dat de hele dag door.

Dus ik vraag mij af of je niet veel je scherm aan hebt op een statisch beeld. Oled kan namelijk niet zo goed tegen stilstaande beelden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Juist, hier ook op de Note edge, S7 edge, S8+ en nu de Note 8 niks aan het handje en alle toestellen meer dan een half jaar gebruikt per toestel...

Trouwens Oreo kan nog wel ff duren.. Las net dat de uitrol voor de S8 + is stop gezet...

[ Voor 23% gewijzigd door Rohit op 14-02-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Mijn laatste Note 4 had ook een beetje ingebrand scherm, de klok was op een witte achtergrond altijd wel zichtbaar... helaas niet op de juiste tijd, op die ene minuut per dag na :P

• Fetih
Destijds gaf zowel Vodafone als Samsung aan dat een ingebrand scherm een veel voorkomend probleem was met de Note 4. Ik heb dan ook binnen een week een nieuw toestel gekregen.

Ik ben vandaag langs geweest bij een Samsung Service Center. Binnen 1,5 uur is mijn Note 8 kosteloos gerepareerd. Nieuwe scherm, behuizing en achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fetih schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:52:
Destijds gaf zowel Vodafone als Samsung aan dat een ingebrand scherm een veel voorkomend probleem was met de Note 4. Ik heb dan ook binnen een week een nieuw toestel gekregen.

Ik ben vandaag langs geweest bij een Samsung Service Center. Binnen 1,5 uur is mijn Note 8 kosteloos gerepareerd. Nieuwe scherm, behuizing en achterkant.
Knap wat was er met je behuizing en achterkant dan? Eerlijk gezegd geloof ik er echt vrij weinig van.. Maar als het zo is dan wil ik als er ooit iets met mijn Note 8 gebeurd ook naar dat service center toe!

[ Voor 13% gewijzigd door Rohit op 16-02-2018 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fetih
Rohit schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:08:
[...]

Knap wat was er met je behuizing en achterkant dan? Eerlijk gezegd geloof ik er echt vrij weinig van.. Maar als het zo is dan wil ik als er ooit iets met mijn Note 8 gebeurd ook naar dat service center toe!
Ik heb niet gevraagd waarom de behuizing en achterkant ook vervangen is. Ik merkte gelijk de stickers langs de randen van de behuizing. Misschien wegens IP68?

Dat je er vrij weinig van gelooft is aan jou. Ik snap niet waarom ik zou liegen. Als er in de toekomst iets mis is met je Note 8, dan kun je via Samsung Support (website) een afspraak maken bij een Service Center in de buurt. Daar kunnen zij kijken wat er mis is met de Note 8 en of het onder garantie te repareren is. Zo ja, dan repareren zij het terwijl je wacht. Zo is het bij mij gegaan.

Ik kreeg ook een tegoedbon om even verderop bij een zaak koffie of thee te drinken. Alles in totaal, geweldige service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fetih schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb niet gevraagd waarom de behuizing en achterkant ook vervangen is. Ik merkte gelijk de stickers langs de randen van de behuizing. Misschien wegens IP68?

Dat je er vrij weinig van gelooft is aan jou. Ik snap niet waarom ik zou liegen. Als er in de toekomst iets mis is met je Note 8, dan kun je via Samsung Support (website) een afspraak maken bij een Service Center in de buurt. Daar kunnen zij kijken wat er mis is met de Note 8 en of het onder garantie te repareren is. Zo ja, dan repareren zij het terwijl je wacht. Zo is het bij mij gegaan.

Ik kreeg ook een tegoedbon om even verderop bij een zaak koffie of thee te drinken. Alles in totaal, geweldige service.
Ik geloof het niet omdat ik nauw contact heb met webcare/helpdesk van Samsung.. Die geven zelf ook aan dat het bijna niet kan maar goed als jij het zegt, zou ook niet weten waarom je zou moeten liegen dan zal het wel zo zijn... Ik heb laatst iemand met een ingebrand scherm ook doorverwezen naar service center en die werd ook afgewezen.. (S7 Edge)
Maar waar ben jij geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fetih
Rohit schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:07:
[...]

Ik geloof het niet omdat ik nauw contact heb met webcare/helpdesk van Samsung.. Die geven zelf ook aan dat het bijna niet kan maar goed als jij het zegt, zou ook niet weten waarom je zou moeten liegen dan zal het wel zo zijn... Ik heb laatst iemand met een ingebrand scherm ook doorverwezen naar service center en die werd ook afgewezen.. (S7 Edge)
Maar waar ben jij geweest dan?
Dat je het gelooft of niet, dat is aan jou. In ieder geval, ik ben langs geweest bij de Samsung Service Center in Amsterdam Noord aan de Mosveld 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fetih schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Dat je het gelooft of niet, dat is aan jou. In ieder geval, ik ben langs geweest bij de Samsung Service Center in Amsterdam Noord aan de Mosveld 125.
haha tja ik geloof je nu wel hoor, vind het gewoon zo vaag omdat dit echt serieus bijna nooit garantie kwestie is (woorden van Samsung helpdesk) en eigen ervaring... Maar ben blij voor je dat je weer een goed scherm hebt! Let je er dit keer wel een beetje op? Wat was er eigenlijk ingebrand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fetih
Rohit schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:16:
[...]

haha tja ik geloof je nu wel hoor, vind het gewoon zo vaag omdat dit echt serieus bijna nooit garantie kwestie is (woorden van Samsung helpdesk) en eigen ervaring... Maar ben blij voor je dat je weer een goed scherm hebt! Let je er dit keer wel een beetje op? Wat was er eigenlijk ingebrand?
Het ligt ook vaak aan de medewerker, die je treft. Bij mij zag je de Whatsapp logo, gebied waar je typt, statusbalk boven en het balkje onder (wat eigenlijk altijd verborgen is). Hopelijk gebeurt het niet weer, in ieder geval heb ik drie maanden garantie op de reparatiewerkzaamheden.

Maar als er in de toekomst iets mis is met je Note 8 (hopelijk niet), maak een afspraak en ga langs de Service Center. Ze zijn zeer behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fetih schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Het ligt ook vaak aan de medewerker, die je treft. Bij mij zag je de Whatsapp logo, gebied waar je typt, statusbalk boven en het balkje onder (wat eigenlijk altijd verborgen is). Hopelijk gebeurt het niet weer, in ieder geval heb ik drie maanden garantie op de reparatiewerkzaamheden.

Maar als er in de toekomst iets mis is met je Note 8 (hopelijk niet), maak een afspraak en ga langs de Service Center. Ze zijn zeer behulpzaam.
Klopt dan moet de monteur jou wel erg leuk hebben gevonden :9~
Maar zal het zeker onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 15:37
Heb ook al 2x mee gemaakt dat een Samsung telefoon met inbranding gewoon is gerepareerd onder de garantie. Dus ze doen het wel hoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinjiOnO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 14:09
Misschien weten de meesten dit al, toch wil ik het even delen. Ik heb net mijn Bixby knop een andere functie toegekend. Nu gebruik ik het als een back-knop. Geweldig handig tijdens webbrowsen bijvoorbeeld.

Google Play: Bixby Button Remapper - bxActions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
SinjiOnO schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:04:
Misschien weten de meesten dit al, toch wil ik het even delen. Ik heb net mijn Bixby knop een andere functie toegekend. Nu gebruik ik het als een back-knop. Geweldig handig tijdens webbrowsen bijvoorbeeld.

Heb diverse acties geprobeerd, maar blijft gewoon de Bixby app openen :?
Heb de autorisaties toegekend zoals in de app beschreven wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 18-02-2018 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Handig, thanks!

@metallicattim raar, hier werkt het wel gewoon. ;O

[ Voor 5% gewijzigd door Meg op 18-02-2018 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zijn al meerdere appjes voor. Ene werkt beter dan de ander. Ik had ook eentje die deed het wel, maar zodra je de telefoon opnieuw opstartte, was de mapping weer weg. Zolang Samsung niet zelf de mogelijkheid gaat geven om die knop aan te passen, blijft het een beetje hit en mis. Heb de knop nu gewoon uitgeschakeld, via Bixby, wel zo stabiel...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinjiOnO
DerOllie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:43:
[...]

Zijn al meerdere appjes voor. Ene werkt beter dan de ander. Ik had ook eentje die deed het wel, maar zodra je de telefoon opnieuw opstartte, was de mapping weer weg. Zolang Samsung niet zelf de mogelijkheid gaat geven om die knop aan te passen, blijft het een beetje hit en mis. Heb de knop nu gewoon uitgeschakeld, via Bixby, wel zo stabiel...
Voor mij werkt het volledig stabiel. Geen issues na het restarten. Het is wel belangrijk om de instructies goed te volgen. USB debugging en aansluiten op de computer om de rechten toe te kennen. Het verbaasd me dat tegenwoordig veel aan te passen is zonder root. Ik gebruik bijvoorbeeld Substratum voor een volledig zwarte theme (ook in apps zoals youtube en instagram) en SystemUItuner om de notification-bar en navigatie-bar te verbergen voor een cleane look.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2d7yqeu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2nu0xh2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/15p268o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nice! Das wel een flinke mod... maar donker thema is mooi ja...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:28
Welke substratum theme (of andere software) gebruik je voor de agenda op je bureaublad ??
SinjiOnO schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Voor mij werkt het volledig stabiel. Geen issues na het restarten. Het is wel belangrijk om de instructies goed te volgen. USB debugging en aansluiten op de computer om de rechten toe te kennen. Het verbaasd me dat tegenwoordig veel aan te passen is zonder root. Ik gebruik bijvoorbeeld Substratum voor een volledig zwarte theme (ook in apps zoals youtube en instagram) en SystemUItuner om de notification-bar en navigatie-bar te verbergen voor een cleane look.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinjiOnO
r_buren956 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:41:
Welke substratum theme (of andere software) gebruik je voor de agenda op je bureaublad ??
[...]
Alsjeblieft. Er zijn 9 verschillende skins voor de widget.

Google Play: Month: Calendar Widget

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 11:03
Ik heb de N9500 256GB vandaag gekregen. Echt een mooie telefoon. Ik had verwacht dat er veel Chinese apps en geen Google apps er op stonden, maar beide niet het geval. Natuurlijk is de lader wel Chinees. Wat is de type van de Europese Note 8 lader? Dan kan ik die even bestellen. Ik zal nog even verder spelen. :)

[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-02-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhySoSerious? schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:31:
Ik heb de N9500 256GB vandaag gekregen. Echt een mooie telefoon. Ik had verwacht dat er veel Chinese apps en geen Google apps er op stonden, maar beide niet het geval. Natuurlijk is de lader wel Chinees. Wat is de type van de Europese Note 8 lader? Dan kan ik die even bestellen. Ik zal nog even verder spelen. :)
Coolblue heeft originele opladers op voorraad: https://www.pdashop.nl/pr...r-quick-charge-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 11:03
Bedankt, dat is de EP-TA20EBECGWW die bij de Note 8 zit? Bij Amazon.de wat goedkoper ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
WhySoSerious? schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:31:
De N9500 heeft verschillende firmwares. In Hong Kong krijg je gewoon de Playstore en is ie vrij kaal, in China (mainland) zit er idd een berg bloatware op maar die versie wordt niet verkocht door de grote webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart-ehv
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-08 12:53
Als ik een bestand op het geheugenkaartje van de note wil openen via verkenner van de PC, dan kan ik deze niet opnieuw saven! (note 8 via usb op PC aangesloten)
Hij opent het bestand als alleen lezen, maar via eigenschappen is het "alleen lezen" vinkje uit,
deze kan ik ook niet wijzigen.
Weten jullie hoe ik dit op kan lossen, zodat ik gewoon bestanden kan openen en weer saven via verkenner PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
bart-ehv schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:42:
Als ik een bestand op het geheugenkaartje van de note wil openen via verkenner van de PC, dan kan ik deze niet opnieuw saven! (note 8 via usb op PC aangesloten)
Hij opent het bestand als alleen lezen, maar via eigenschappen is het "alleen lezen" vinkje uit,
deze kan ik ook niet wijzigen.
Weten jullie hoe ik dit op kan lossen, zodat ik gewoon bestanden kan openen en weer saven via verkenner PC?
Hetzelfde hier bart. Open een text file op de sd card van de note via de laptop, wijzig de inhoud, dan opslaan. Windows wil dan opslaan als; in folder C:\Windows\System32. Via dat venster is de note dan niet meer te benaderen.

Wel kun je de file eerst naar je laptop kopieren, dan wijzigen en terugzetten. Windows overschrijft dan de oude file op de sd card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Van mijn Note 8 is vorige week de accu vervangen omdat hij heel snel leeg liep. Ik zei al tegen ze Google Play Services staat vaak op 40% verbruik. Maar ze zeggen dat de accu echt defect was. Heb hem sinds vrijdag weer terug en moet hem nog steeds 3x per dag opladen met een sot van 2 uur dus doe er niets geks mee. Ze zeggen nu bij Samsung dat ik hem opnieuw op moet sturen voor reperatie maar ik denk dat ik even wacht totdat android 8 uitrolt kijken of dat het probleem oplost....Wel erg vervelend allemaal en ik had er een whitestone dome screenprotector op zitten die moest ik er ook afhalen anders namen ze m niet in ter reperatie. Zijn er nog anderen die dit probleem hebben ?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
martijn_8519 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:34:
Van mijn Note 8 is vorige week de accu vervangen omdat hij heel snel leeg liep. Ik zei al tegen ze Google Play Services staat vaak op 40% verbruik. Maar ze zeggen dat de accu echt defect was. Heb hem sinds vrijdag weer terug en moet hem nog steeds 3x per dag opladen met een sot van 2 uur dus doe er niets geks mee. Ze zeggen nu bij Samsung dat ik hem opnieuw op moet sturen voor reperatie maar ik denk dat ik even wacht totdat android 8 uitrolt kijken of dat het probleem oplost....Wel erg vervelend allemaal en ik had er een whitestone dome screenprotector op zitten die moest ik er ook afhalen anders namen ze m niet in ter reperatie. Zijn er nog anderen die dit probleem hebben ?
Mijne gaat ook wel sneller leeg dan andere die ik zo hoor maar niet dat ik hem per dag 3x moet opladen..

installeer accu battery eens: Google Play: Accu​Battery - Batterij

Daarmee kan je iets beter zien wat er precies verbruikt word en ook de kwaliteit van je accu. Post over een weekje eens wat je bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Ga ik doen dankje

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
En een keer met Odin naar de laatste firmware flashen met de factory default csc? Dat heeft bij mij de nodige issues in het verleden opgelost met telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Doen ze dat niet al bij Samsung zelf?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
martijn_8519 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:36:
Doen ze dat niet al bij Samsung zelf?
Ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19
3 maart 2018, en de februari update lijkt de Note 8 (PHN) bereikt te hebben.
https://www.galaxyclub.nl...nu-beschikbaar-nederland/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

@^LuKKie^ thanks! :-) Gelijk geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Er is nu ook een special edition 256GB versie oftwel Emperor edition sm-N900.

Ook is er inmiddels de olympic uitvoering een limited edition wit van kleur.

V&A niet toegestaan

[ Voor 68% gewijzigd door The Wizard op 04-03-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:25
Mistyguy79 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:47:
Ook is er inmiddels de olympic uitvoering een limited edition wit van kleur. Op mp biedt iemand die aan voor 1100eu gesealed. :9
Jammer dat de Olympische Spelen net voorbij zijn :P

[edit] Ik zie nu dat het écht een limited edition is, 4000 stuks voor olympische atleten en bobo's. Ben benieuwd wie zijn exemplaar te koop aanbiedt... :P

[ Voor 32% gewijzigd door Of-Aaargh op 04-03-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
De Olympische spelen zijn voorbij. En er zijn inmiddels al wat Olympische note8 modellen gespot die sporters wegdoen. Dus sla je slag als je de vraagprijs wilt & kunt betalen 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0IAOm5EGCgjqWSWc0BnFzrRd/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gOfy79pJVRLjVMaX6GGJyva8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PvCoF3a3iVjwu84kP1GoR4EN/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 05 mar 18

What's new:
* Android 7.1.1
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
- Other bug fixes

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 7.1.1
Changelist 12472670
Build date Tue, 6 Feb 2018 10:38:38 +0000
Security Patch Level 2018-02-01
Product code PHN
PDA N950FXXU3BRB2
CSC N950FOXM2BRA1
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/NKP3Rd.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Mistyguy79 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:37:
De Olympische spelen zijn voorbij. En er zijn inmiddels al wat Olympische note8 modellen gespot die sporters wegdoen. Dus sla je slag als je de vraagprijs wilt & kunt betalen 😉
Los van de kleur, weinig toegevoegde waarde lijkt mij?
henklbr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:40:
Staat er weer op, weinig verschil gemerkt tot nu toe behalve dat de animaties vloeiender lijken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mistyguy79 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:37:
700 euro valt toch best mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
henklbr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:40:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

What's new:
* Android 7.1.1
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
- Other bug fixes

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 7.1.1
Changelist 12472670
Build date Tue, 6 Feb 2018 10:38:38 +0000
Security Patch Level 2018-02-01
Product code PHN
PDA N950FXXU3BRB2
CSC N950FOXM2BRA1
Details for download with SamFirm: [afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !
Met dank aan Henk weer!

Helaas gaat de download meerdere keren niet goed hier, in ieder geval het encrypten. Anderen ook hier last van?

"Filename: C:\Note-8-Firmware\SM-N950F_1_20180207113527_zmbuqr9j96_fac.zip.enc4
Trying to download SM-N950F_1_20180207113527_zmbuqr9j96_fac.zip.enc4 to C:\Note-8-Firmware\SM-N950F_1_20180207113527_zmbuqr9j96_fac.zip.enc4
Download finished

Decrypting firmware...
Error decrypting file: Wrong key.
Decryption finished"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
Rohit schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:04:
[...]

Ik zie dat men 1100 euro vraagt. Dat is toch iets anders als 700 en dat puur voor een witte kleur. Want zo limited is ie ook weer niet. Als er nou 10-50 exemplaren waren wereldwijd dan is ie pas echt zeldzaam. Voor nog minder geld heb je 256GB. Dan heb je tenminste nog wat terug voor je teveel betaalde centen.
Ballebek schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:48:
[...]

Los van de kleur, weinig toegevoegde waarde lijkt mij?

[...]

Staat er weer op, weinig verschil gemerkt tot nu toe behalve dat de animaties vloeiender lijken te gaan.
Helemaal mee eens. Weinig toegevoegde waarde tenzij je perse een witte note8 wilt. En die kleine powerbank wat je erbij krijgt daar ga je ook geen paar honderd euro voor neerlappen. :P
Rohit schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:04:
[...]

Die 700€ is een gebruikte. Ik heb het over de gesealde dus een echte nieuwe toestel. En die vraagt zich 1100! Is inmiddels aangepast naar 950 omdat ze ziet dat 1100 niet haalbaar is. :)

[ Voor 49% gewijzigd door PaT op 06-03-2018 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
Als je als laatste gereageerd heb, gebruik dan de 'wijzig' knop en bewerk die laatste reactie. 3 berichten onder elkaar is niet de bedoeling

[ Voor 196% gewijzigd door PaT op 06-03-2018 07:19 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen
- RMA: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy Note 8] Het grote Accessoires topic