Havelock schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 06:19:
ik ga binnenkort misschien over stappen van iphone(iOS) naar samsung(Android) waarschijnlijk.
Ik zou graag willen weten van dit toestel of er mensen zijn die vaak dat pennetje gebruiken ?
Ik heb zelf het gevoel hebben dat ik het bijna niet ga gebruiken....
ik dacht toen dat ik beter galaxy s8+ kon nemen.
Alleen toen dacht ik van er zijn meer dingen dan alleen het pennetje wat ik ga missen als ik s8+ neem o.a
6 GB(note 8 ) werkgeheugen i.p.v 4 GB bij de s8+ dat ga ik denk ik ook wel missen als ik s8+ neem.
dubbele camera kan handig zijn aan de achterkant maar voor mij geen meer waarde waarschijnlijk.
Al heb ik wel het gevoel dat die optische zoom wel handig kan zijn voor mij gevoel ga dat wel gebruiken als ik note 8 neem!
En het scherm formaat is te verwaarlozen op beide toestellen dan zou je ze naast elkaar neer moeten zetten voor je het verschil gaat zien dit heeft geen invloed op mijn keuze voor welk toestel ik neem.
En dual sim is een plus punt en kan erg handig zijn al ga ik dat waarschijnlijk niet gebruiken omdat de keuze heb tussen 2 sim kaarten of 1 sim card en een extra micro sd card geheugen en ik kies voor 1 sim en extra geheugen waarschijnlijk.
Als ik niet gebruik maak van dual sim mogelijkheid dan kan ik ook S8+ nemen.
Alleen wat ik erg jammer vindt is dat de accu kleiner is(s8+) ik weet niet of dat voor mij een probleem gaat zijn als ik voor de note 8 ga.
Ik wil namelijk niet achteraf het probleem hebben dat de accu tijd tekort is voor me.
Helaas is dat moeilijk vast te stellen of ik dit een probleem is voor me.
ik hoop het hier o.a . achter te komen.
Zo dit zijn nu even de voor en nadelen op een rijtje die voor mij van toepassing zijn en misschien ga gebruiken!
Natuurlijk is de s8+ goedkoper dan de note 8 of groot verschil gaat maken als ik in september een van deze ga aanschaffen.
of ik neem geen van deze 2 telefoons in plaats daar van neem misschien s9+ dat kan ik pas zeggen als ik aan gekondigd is en wie weet is die in september wel ietsjes goedkoper!