kan iemand mij de css sturen.We Are Borg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:19:
Donker != darkmode. Tweakers heeft dat officieel niet, wel met custom css
2020 +1 != dark mode == SAD!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
kan iemand mij de css sturen.We Are Borg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:19:
Donker != darkmode. Tweakers heeft dat officieel niet, wel met custom css
custom css snippet: Tweakers Perfect Dark + custom css snippet: Addon voor Perfect Dark snippet lijken het meest te worden gebruikt volgens https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/.tweakn00b schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:23:
[...]
kan iemand mij de css sturen.
2020 +1 != dark mode == SAD!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Maar hier heeft tweaknoob toch niets aan? Hij kan geen custom CSS kopen met zijn hoeveelheid karmapunten?Yorinn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:41:
[...]
custom css snippet: Tweakers Perfect Dark + custom css snippet: Addon voor Perfect Dark snippet lijken het meest te worden gebruikt volgens https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/.
1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!
Hoezo niet? In die links staat ook de CSS code.cleef schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:12:
[...]
Maar hier heeft tweaknoob toch niets aan? Hij kan geen custom CSS kopen met zijn hoeveelheid karmapunten?
Als je het gebruik van custom CSS niet kan activeren heb je er niet zoveel aanYorinn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:26:
[...]
Hoezo niet? In die links staat ook de CSS code.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ok mooi, daar heb ik zelf geen ervaring mee.Raven schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:53:
@Laguna Gelukkig zijn er browseraddons waarmee je die CSS code kan gebruiken
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Weet je zeker dat je daar kan komen als je de custom css feature nog niet geactiveerd hebt (al dan niet door het ontbreken van de benodigde hoeveelheid karma)?Yorinn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:26:
[...]
Hoezo niet? In die links staat ook de CSS code.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, snippets zijn publiek toegankelijk, ook als je zelf de custom css feature niet hebt.Hero of Time schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:14:
[...]
Weet je zeker dat je daar kan komen als je de custom css feature nog niet geactiveerd hebt (al dan niet door het ontbreken van de benodigde hoeveelheid karma)?
Iemand die dat kan verifiëren?
Intentionally left blank
Dat wist ik ook niet, maar zit voornamelijk op mobiel dus dan heb je dat niet zoveel aan. Op Chrome forceer ik de dark mode overigens (Chrome://flags, zoek op dark) maar dan kan je het forum niet meer lezen ;-) dus daar gebruik ik nu Firefox op Android voor.Raven schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:53:
@Laguna Gelukkig zijn er browseraddons waarmee je die CSS code kan gebruiken
[ Voor 15% gewijzigd door cleef op 12-12-2020 00:07 ]
Met custom css kun je het nog enigszins kerstachtig maken:CyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:45:
Vind het wel jammer dat Tweakers.net dit jaar weer geen kerstmodus heeft (met aan/uitknop):
Femme in "[FP] Kerst-thema?"
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Je kan je hele Firefox profiel op de PC/Laptop synchroniseren met de Android versie van Firefox en dus ook alle Add-ons als het goed is!cleef schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:02:
Dat wist ik ook niet, maar zit voornamelijk op mobiel dus dan heb je dat niet zoveel aan. Op Chrome forceer ik de dark mode overigens (Chrome://flags, zoek op dark) maar dan kan je het forum niet meer lezen ;-) dus daar gebruik ik nu Firefox op Android voor.
Lekker handig
Edit: bedacht me met daar Firefox wel addons heeft, darkreader op Android doet het wel ok met het forum dus gebruik die maar nu. Misschien hebben meer mensen er wat aan
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zover ik kon achterhalen werken er maar een paar add-ons op Firefox voor Androidnero355 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:17:
[...]
Je kan je hele Firefox profiel op de PC/Laptop synchroniseren met de Android versie van Firefox en dus ook alle Add-ons als het goed is!
[ Voor 26% gewijzigd door jdh009 op 13-12-2020 20:26 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Hoi.
Ik denk niet dat ze zo snel van mening zullen veranderenbasdej schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:27:
Zijn er momenteel nog steeds geen plannen voor dark mode?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Goed dat je dit benoemd! HWI had echt een omslachtig manier voor de dark mode. Als je OS op dark mode stond dan was de site ook dark mode. Helaas had ik toentertijd, bijvoorbeeld omdat Dark Mode pas in Android 10 officieel ondersteuning was, niet altijd dus dark mode.nero355 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:35:
[...]
Het heeft minstens een jaar gekost om de heren van Hardware.Info daarvan te overtuigen dus ik gok dat het hier minstens net zo lang zal duren!![]()
[ Voor 24% gewijzigd door JJnl op 04-01-2021 16:08 ]
Ik hoop dat je Stylus bedoelde. Stylish blijf ik ver van wegJJnl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:07:
Super oude thread, maar: even Stylish installeren:
Edit: Mega trage server op dit moment, maar uiteindelijk kom je er wel.
Ik schat de crew van T.net wel beter in dan dat. In sommige gevallen is dark mode een accessibility-instelling (ligt eraan wat je doel ermee is). Dus dit achter een paywall stoppen is niet anders dan rolstoelers een toeslag te laten betalen voor het gebruik van de lift.Joop schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 00:38:
Ik weet niet of dit daadwerkelijk serieus wordt overwogen (zal mogelijk deels afhangen van de resultaten uit de enquête), maar dan is iig iedereen op de hoogte die deze enquête niet heeft gehad.
Het is natuurlijk nooit zo makkelijk als je denkt. Maar zou je met ons kunnen delen welke frontend tools jullie gebruiken? Misschien dat iemand een aanzet kan doen, dan is het voor jullie misschien wel minder werk dan je denktikloon schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:58:
[...]
Als het voor ons echt zo gemakkelijk was hadden we het natuurlijk allang gedaan. Maar zo is het helaas niet.
日本!🎌
Theoretisch wel ja, maar ook in theorie nietWe Are Borg schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:18:
@_Thanatos_ het is niet alleen het eenmalig neerzetten. Bij elke nieuwe feature heb je potentieel een tweede stylesheet bij te houden en te testen
[ Voor 15% gewijzigd door _Thanatos_ op 28-01-2021 09:54 ]
日本!🎌
Dat is dus precies wel het probleem... 20 jaar legacy doet dat, en dat betekent dus feitelijk dat dat eigenlijk helemaal opnieuw opgezet moet worden._Thanatos_ schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:52:
[...]
Want ik neem aan dat er een theme in T.net zit, ergens in de code, tenzij je het leuk vind om al je kleuren te hardcoden
[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 28-01-2021 10:41 ]
Intentionally left blank
Legacy kan een bitch zijn ja, ik ken het probleem. Maar de website is al een paar keer opnieuw gebouwd toch? Een beetje legacy kan blijven bestaan, maar het is dan ook zaak om die legacy tijdig op te ruimen, want vroeg of laat gaat het in de weg zitten. Gewoon wegflikkeren en kijken wat er omvaltcrisp schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Dat is dus precies wel het probleem... 20 jaar legacy doet dat, en dat betekent dus feitelijk dat dat eigenlijk helemaal opnieuw opgezet moet worden.
We zijn een aantal jaren terug wel overgestapt op SASS en zijn toen variabelen gaan gebruiken, maar ook toentertijd is er eigenlijk geen echt nieuw begin gemaakt waardoor het nog steeds een rommetje is met veel CSS files die eigenlijk enkel gerenamed zijn naar SCSS
We zijn druk bezig om onze frontend te vernieuwen, maar dat is een aardige klus en gaat dus nog wel even duren.
日本!🎌
Ik kan me zelfs Lemmings herinneren dus dat komt vast wel goed!_Thanatos_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:49:
Goed dat jullie daarmee bezig zijn, maar ik denk wel echt dat het het overwegen waard is om de website themeable te maken, o.a. om een dark mode aan te kunnen bieden (maar ook bijv een christmas mode, een rainbow mode, of een heatwave mode)
Mouze88 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:18:
Bizar dat een site als tweakers anno 2021 geen dark modus heeft, en dat noemt zichzelf een tech site. Daarnaast de meest gevraagde feature door de tweakers. Waar blijft dit?
Ah, daar gaan we weer... De zijlijn roepers... Lees RobIII in "Feature Tweakers.net Nachtmodus." voor de gein eens.bhartman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:34:
Een feature request uit 2017 die nog steeds openstaat..... sluit ‘m dan gewoon en zeg dat dit niet gaat gebeuren Tweakers..... dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Waar heb jij het nou weer over? Zijlijn roepers?RobIII schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:43:
Ah, daar gaan we weer... De zijlijn roepers... Lees RobIII in "Feature Tweakers.net Nachtmodus." voor de gein eens.
2016.Mouze88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:53:
En die post die jij linkt slaat kant noch wal, want volgens dit topic is een nachtmodus toch echt wel de meest gewaardeeerde feature request onder de tweakers:
Meest gewaardeerde feature requests
[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 30-01-2021 00:03 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Moet je nagaan, sinds 2016 al inderdaad, 5 jaar! Dat het geen prioriteit heeft is wel duidelijk ja.....RobIII schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:58:
2016.
En het kan wel meest gewaardeerd (geweest) zijn, dat wil niet zeggen dat 't prioriteit heeft. Er zijn soms belangrijker dingen die je moet prioriteren boven 'nice to have' zaken als een dark mode.
Zo dan... de arrogante spat eraf. Kan duidelijk zien dat de admins dus ook niet meer opjectief zijn hier op tweakers...RobIII schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:43:
Ah, daar gaan we weer... De zijlijn roepers... Lees RobIII in "Feature Tweakers.net Nachtmodus." voor de gein eens.
Wat doet die 2016 er toe? Wat doet het er toe wat de prioriteiten van @Mouze88 zijn? Ik dat topic staat duidelijk:RobIII schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:58:
[...]
2016.
En het kan wel meest gewaardeerd (geweest) zijn, dat wil niet zeggen dat 't prioriteit heeft. Er zijn soms belangrijker dingen die je moet prioriteren boven 'nice to have' zaken als een dark mode.
All I'm saying is: jij bepaalt de prioriteiten niet en jij hebt niet de kennis / inzichten die de mensen die er over gaan wél hebben.
Deze feature was toen al de populairste, dus volgens jullie eigen topic zou er aan gebouwd gaan worden.De populairste feature gaan we bouwen en de twee minst verkozen features verwijderen we uit onze backlog.
Prioriteiten is hier inderdaad een belangrijk woord. Zeker, mensen met verstand moeten hier over beslissen. Zo is het blijkbaar belangrijk om premium abonnementen de wereld in te slingeren onder de noemer "daar worden onze gebruikers beter van", maar als diezelfde gebruikers al 5 jaar om een nachtmodus vragen, is die vraag te lastig.Als we een feature request om wat voor reden dan ook niet wenselijk vinden zullen we het bijbehorende topic sluiten. De feature verdwijnt dan uit de lijst.
Intentionally left blank
Zit er gewoon in hoor:Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:48:
(ik heb die op Reddit niet snel gezien bijvoorbeeld).
Ik zie het niet als klagen maar het onder de aandacht blijven brengen. Juist omdat het een zakelijke beslissing is. Een afweging van kosten vs baten en daarbij is het niet slecht om aan te tonen dat veel mensen er baat bij hebben.Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:48:
Blijven klagen en argumenten blijven herhalen die jaren geleden al zijn gezegd helpen echt niet in het hoger op de prioriteitenlijst te krijgen. Dus voor de vrede, houd het commentaar aub voor je.
[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 30-01-2021 16:26 ]
Ah, daar dus. Maar mijn hemel, wat een gedrocht is dat.GekkePrutser schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Zit er gewoon in hoor:
[Afbeelding]
Tweakers begint echt een beetje achter te lopen op dit gebied en als techsite is dat wel een beetje schrijnend, vind ik ook wel.
De enige reacties die ik de laatste tijd heb gezien, is "het is 20xx, waarom is het er nog niet" en "voor een tech site blablabla". Elke. keer. weer. Er is geen enkele variatie in het commentaar. Niets opbouwend, alleen maar klagend en verwijtend dat het er nog niet is.[...]
Ik zie het niet als klagen maar het onder de aandacht blijven brengen. Juist omdat het een zakelijke beslissing is. Een afweging van kosten vs baten en daarbij is het niet slecht om aan te tonen dat veel mensen er baat bij hebben.
Je denkt dat pas met de laatste reactie van 'm dat het er komt? Maanden geleden is er al wat over gezegd en daarvoor werd er ook al naar gehint dat het op de planning staat.Maar heel tof te horen van @crisp dat het misschien toch kan gebeuren!
Ik vind het prima te doen met reddit eigenlijjk. Het gaat me om de leesbaarheid 's nachts / 's avonds.Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Ah, daar dus. Maar mijn hemel, wat een gedrocht is dat.Het gooit elk beetje accent wat op de site aanwezig is voor de verschillende elementen en schiet dat naar Jupiter. Als dat de uitwerking is die je wilt, ja, dan is het vast super simpel te doen. Maar ik zie liever een fatsoenlijke implementatie, dan zo'n hacky, fugly, afgrijselijke "oplossing" die daar is.
Dat is inderdaad jammer en kort door de bocht. Maar ik hoop wel dat bijv. het aantal reacties in het topic wordt meegenomen in de overwegingen. Het is duidelijk dat dit een zware inzet vereist, en het blijven aantonen van de noodzaak vanuit gebruikersperspectief lijkt me dan wel handig om dit te onderschrijven. Juist als het om een zware taak gaat, lijkt het me belangrijk aan te tonen hoeveel gebruikers hier baat bij hebben zodat de waarde van de investering hierin aangetoond kan worden.Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:59:
[...]
De enige reacties die ik de laatste tijd heb gezien, is "het is 20xx, waarom is het er nog niet" en "voor een tech site blablabla". Elke. keer. weer. Er is geen enkele variatie in het commentaar. Niets opbouwend, alleen maar klagend en verwijtend dat het er nog niet is.
Die eerdere post had ik niet opgemerkt, sorry!Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Je denkt dat pas met de laatste reactie van 'm dat het er komt? Maanden geleden is er al wat over gezegd en daarvoor werd er ook al naar gehint dat het op de planning staat.
[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 30-01-2021 17:08 ]
Het werkt opzich wel prima, maar ik vind Reddit voor de rest gewoon vreselijk irritant om te gebruiken omdat zowat elke reactie ingeklapt wordt en je die dus apart moet openen om te lezen wat er staat, want soms is "het vervolg" wel degelijk nuttig, ondanks wat de moderators/gebruikers daar vinden!Hero of Time schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:59:
Ah, daar dus. Maar mijn hemel, wat een gedrocht is dat.Het gooit elk beetje accent wat op de site aanwezig is voor de verschillende elementen en schiet dat naar Jupiter. Als dat de uitwerking is die je wilt, ja, dan is het vast super simpel te doen. Maar ik zie liever een fatsoenlijke implementatie, dan zo'n hacky, fugly, afgrijselijke "oplossing" die daar is.
Dat is waar, Reddit is behoorlijk shit in het gebruik. Als je te diep reacties open klapt dan moet hij ook de hele pagina verversen, en het 'nieuwe' design zit zo vol geramd met javascript dat het zelfs een moderne i7 op zijn knieen brengt.nero355 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:07:
[...]
Het werkt opzich wel prima, maar ik vind Reddit voor de rest gewoon vreselijk irritant om te gebruiken omdat zowat elke reactie ingeklapt wordt en je die dus apart moet openen om te lezen wat er staat, want soms is "het vervolg" wel degelijk nuttig, ondanks wat de moderators/gebruikers daar vinden!
[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 30-01-2021 21:18 ]
Het is toch gewoon zo? Wat moet ik dan zeggen? Kan het moeilijk zelf doen toch? Wil je een donatie om het op touw te zetten? Maak een crowd-fund aan en zet het op de front page, dan heb je gegarandeerd binnen een week genoeg donaties om die dark mode erdoorheen te jassen.De enige reacties die ik de laatste tijd heb gezien, is "het is 20xx, waarom is het er nog niet" en "voor een tech site blablabla". Elke. keer. weer. Er is geen enkele variatie in het commentaar. Niets opbouwend, alleen maar klagend en verwijtend dat het er nog niet is.
Als tussenoplossing hebben we een tijdje geleden al Custom CSS snippets geïntroduceerdcs-tweak schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:13:
Is het een idee om met de community hier het Minimum Viable Product van deze feature te bepalen?
Ik snap dat @Hero of Time aangeeft dat de ‘oplossing’ van Reddit verre van chique is. En tegelijkertijd is de behoefte van bijvoorbeeld @GekkePrutser om in ieder geval iets aan de leesbaarheid ‘s nachts te doen.
Er zijn toch vast middenwegen te bedenken waardoor je al 1e stappen kan gaan zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 30-01-2021 23:21 ]
Intentionally left blank
Nou, zoals ik al zei: Dark Reader brengt je al 80% op weg. Voor mij een acceptabele oplossing, dus ik ben eigenlijk persoonlijk al uit de brand, zeker nu Dark Reader ook in firefox op mobiel werkt. Maar native zou mooier zijn (al helemaal met autodetectie zodat dark reader het gewoon in kan schakelen in plaats van zijn eigen ding bedenken). Ik zie mezelf niet echt (meer) als klager hoewel ik het wel jammer vind dat het er niet in zit. Hoe Dark Reader het precies doet weet ik eigenlijk niet, maar het werkt best subliem. Alleen een enkele site wordt stuk gemaakt. O365 bijvoorbeeld, die gaat bij mij dan enorm knipperen, maar O365 heeft tegenwoordig gewoon een eigen dark mode. Oh en de remote console van Scaleway gaat echt compleet over de zeik. Maargoed, dat is klein fruit.cs-tweak schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:13:
Is het een idee om met de community hier het Minimum Viable Product van deze feature te bepalen?
Ik snap dat @Hero of Time aangeeft dat de ‘oplossing’ van Reddit verre van chique is. En tegelijkertijd is de behoefte van bijvoorbeeld @GekkePrutser om in ieder geval iets aan de leesbaarheid ‘s nachts te doen.
Er zijn toch vast middenwegen te bedenken waardoor je al 1e stappen kan gaan zetten?
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 30-01-2021 23:26 ]
Intentionally left blank
Soms ben ik bijna gelukkig
Ja en nee. Genoeg mensen die overdag ook geen zon in hun gezicht willen. Mijn OS interface is donker, de tools die ik gebruik hebben waar mogelijk een donker uiterlijk. Waarom moet dan Tweakers als uitzondering een schijnwerper zijn en blijven?JukeboxBill schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:23:
Ik vind het ook niet nodig om hier energie in te steken. Als je niet kunt slapen, omdat er geen nachtmodus op Tweakers zit, dan moet je eerder van je computer afgaan.
Als jij liever in light mode werk, prima, power to you. Maar niet zo denigerend richting dark mode aanhangers. Ik vind dark mode gewoon fijner kijken. 's ochtends, 's middags, en 's avonds. In vol zonlicht en in de schaduw. Of ik nou moe of fris ben, honger of dorst, bril of geen bril, maakt niet uit. Sommige mensen wisselen tussen dark en light, andere werken altijd in light mode, en weer anderen werken altijd in dark mode.JukeboxBill schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:23:
Ik vind het ook niet nodig om hier energie in te steken. Als je niet kunt slapen, omdat er geen nachtmodus op Tweakers zit, dan moet je eerder van je computer afgaan.
日本!🎌
Dat klopt ik heb er inderdaad naar gekeken en toen ook een _fix_ ervoor gemaakt. Maar het lijkt erop dat jij die nooit hebt gekregen of bij jouw simpel weg niet doet. Ik ben maar met een tandenborstel over de fix heen gegaan en wat aanpassingen gedaan en hopelijk nu wel werktGekkePrutser schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:21:
[...]
Het enige dat met Dark Reader op Tweakers bij mij niet goed werkt zijn de iconen en logo's in de bovenste balk, en de avatars op GoT. Op een mobiel worden ze in stukjes gehakt, op de PC verdwijnen ze gewoon soms, op de frontpage worden ze ook verknipt. De ontwikkelaar van Dark Reader was hier ook actief en die zou er naar kijken maar het gebeurt nog steeds bij mij
PS: Voorbeeldje:
[Afbeelding]
Heeft voor mij niks te maken met niet kunnen slapen, maar ik vind het gewoon rustiger voor de ogen als ik 's avonds alleen wat sfeer verlichting aan heb, is tegen een fel witte website aankijken gewoon veel minder prettig.JukeboxBill schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:23:
[ Voor 48% gewijzigd door anandus op 04-02-2021 17:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Er wordt nogal vaak lacherig om gedaan, maar je onderschat echt hoe idioot veel werk het is.Mouze88 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:57:
Ziet er goed uit! Je zou toch denken, als je dat met een extensie van 33 euro voor elkaar kan krijgen, ........
[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 04-02-2021 17:52 ]
Daar is ook al een reactie op de FP op gekomen door de devvers;walterworld schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:21:
Zou het dan?![]()
🌓 🌗 🌝🌚
Maak nu gebruik van Custom CSS snippet van @EotT welke het goed doet.
Toch is het prettiger als het standaard zit ingebouwd.
Gezien het maantje.
[Afbeelding]
plan: Denk mee over de nieuwe frontpage
Je hebt de easter egg gevondenInderdaad, darkmode (en andere soorten theming) maken deel uit van onze visie op het ontwerp waar we technisch nog op aan het voorbereiden zijn.
Met de nadruk op het woordje 'visie'. Technisch moet er nog heel wat grondwerk verzet worden voordat theming op een voor ons onderhoudbare manier mogelijk is, dus dit is iets voor op de langere termijn.Yorinn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:23:
[...]
Daar is ook al een reactie op de FP op gekomen door de devvers;
bozhoyo in 'plan: Denk mee over de nieuwe frontpage'
[...]
Intentionally left blank
Visie is prima, zonder goed voornemens komt er sowieso niks van. Al met al vind ik dit dus echt positief nieuws! En door dit te implementeren wordt er, afgaand op alle eerdere reacties, ook heel veel technical debt afbetaald, daar zal het hele ontwikkelteam, en uiteindelijk iedereen die iets met T.net doen heeft (prive of zakelijk) uiteindelijk baat bij hebben!crisp schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:35:
[...]
Met de nadruk op het woordje 'visie'. Technisch moet er nog heel wat grondwerk verzet worden voordat theming op een voor ons onderhoudbare manier mogelijk is, dus dit is iets voor op de langere termijn.
Dan pak je de Search bovenaan erbij!Toysoldier91 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:53:
Ik heb niet alle pagina's door gespit, dus wellicht dat het al eens benoemd is, maar ik vond de volgende oplossing voor Chrome (android):
Dat is allemaal leuk en aardig, totdat Google weer voor de zoveelste keer een chrome://flag verwijdert of aanpast...1. Open Chrome.
2. In the address bar, type chrome://flags.
3. In the search bar, type Dark.
4. Under the Force Dark Mode for Web Contents, tap on Default and switch to Enabled when the pop-up menu appears.
5. Tap Relaunch at the bottom.
Werkt aardig goed op de voorpagina, maar niet lekker op het forum. Ik ga nog even met de verschillende opties spelen. Scheelt me iig koppijn als ik in bed lig te lezen.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Je gaat me toch niet vertellen dat je daarop surft met een gemaximaliseerd venster van je browser héJuancho schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:53:
Ik irriteer me eignelijk ook aan de light mode van Tweakers.
Ik werk op een ultra wide curved scherm en dan is het gewoon erg fel aan je ogen.
Het forum van Tweakers niet nee, dan wordt je letterlijk verblind. Maar bijv. een ander forum heeft een setting dat je je eigen formaat kan kiezen. En dan heb je maar een klein stukje links en rechts over wat ook nog eens donker is. Scheelt scrollen, scheelt fel licht aan je ogen.nero355 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat je daarop surft met een gemaximaliseerd venster van je browser hé![]()
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Je kunt ook een abo nemen. Hoef je niks te unlocken. Graag gedaanHexaDroid schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:06:
Waarom moet ik karma hebben om css te unlocken? Wat achterhaald systeem is dat zeg. Dus mijn ogen mogen uitbranden omdat ik nieuw ben, leuk!
Over mij
Dark mode achter een abbo.RobIII schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:58:
[...]
Je kunt ook een abo nemen. Hoef je niks te unlocken. Graag gedaan
Dan neem je geen abbo. Niemand die je dwingt
Over mij
Had je al gezien dat dit topic al meer dan 4 jaar oud is?BaggerDeBagger schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:31:
...
Maar dat moet geen probleem zijn, want ik verwacht dat Tweakers na 3 maanden toch wel native dark mode bezit
...
Maar nog steeds relevant toch?GreenScyth schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:13:
[...]
Had je al gezien dat dit topic al meer dan 4 jaar oud is?
Bedankt voor je bijdrage, daaggg.MrOizo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:52:
Belachelijk dat dit jaren moet duren voor zo'n tech site als dit. Een goede reden om minder vaak op tweakers te zitten: spaart m'n batterij met oled.daaggg
walterworld schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:19:
[...]
Zie dat je ondertussen voldoende Karma bij elkaar hebt verzameld voor een custom CSS.
Jullie hebben allemaal gelijk, ik wil het zeker niet goed praten wat Tweakers hier doet.Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:29:
Is toch ook achterlijk dat je daar karma punten voor nodig hebt![]()
[...]
Het is achterlijk dat je punten kunt inwisselen voor extra features? Dat concept bestaat volgens mij al heel lang, om vaste bezoekers wat extra's te kunnen geven en niet gelijk iedereen op één grote hoop te gooien, of ze gewoon te oormerken (hoi zwitsals).Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:29:
Is toch ook achterlijk dat je daar karma punten voor nodig hebt![]()
[...]
Dat is helemaal prima, maar deze feature kunnen ze toch wel gewoon open zetten? Ze slaan nogal de plank mis met het ontbreken van een dark mode en dan maken ze het verdomd lastig het via een custom css te doen waar je karma punten voor nodig hebt.Prx schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:59:
[...]
Het is achterlijk dat je punten kunt inwisselen voor extra features? Dat concept bestaat volgens mij al heel lang, om vaste bezoekers wat extra's te kunnen geven en niet gelijk iedereen op één grote hoop te gooien, of ze gewoon te oormerken (hoi zwitsals).
Geen idee hoeveel karmapunten je eigenlijk in moet wisselen voor die functie (gezien ik hem al jaren heb), wat staat er nu voor dan?
Karma punten kan je relatief simpel verdienen door wat reacties te plussen en te minnen op homepage of op het forum likes uit te delen.Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:02:
[...]
Dat is helemaal prima, maar deze feature kunnen ze toch wel gewoon open zetten? Ze slaan nogal de plank mis met het ontbreken van een dark mode en dan maken ze het verdomd lastig het via een custom css te doen waar je karma punten voor nodig hebt.
Daarnaast ben ik al sinds 19 december 2005 lid van tweakers en een dagelijkse, vaste bezoeker. Nog nooit een karma punt uitgegeven en ik heb er nu 2541 van de benodigde 4096.... Laat maar zitten dan
https://add0n.com/stylus.htmlPrx schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:54:
https://addons.mozilla.or...ferral&utm_content=search
https://chrome.google.com...flepgmgfhcdegkbkekifodacd
https://microsoftedge.mic...kkgkbmnfojgicnicdnmimfhoo
Daarmee kun je het zelf in je browser oplossen (heb zomaar 3 random gepakt hoor, misschien nog betere beschikbaar).
Weet niet of je deze pagina kunt bereiken:
https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/
Maar anders paste ik de CSS voor de "Perfect Dark" snippets wel ergens.
Nou ze hadden wel geteld 0,0 karma punten opgeleverdRoD schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:09:
[modbreak]Een aantal reacties om hulp bij karma farming zijn verwijderd. Dit is niet de bedoeling.[/]
Ehm...Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:02:
Dat is helemaal prima, maar deze feature kunnen ze toch wel gewoon open zetten?
Tja, blijkbaar ben je vooral een lurker en dan levert het je uiteindelijk niks op :Ze slaan nogal de plank mis met het ontbreken van een dark mode en dan maken ze het verdomd lastig het via een custom css te doen waar je karma punten voor nodig hebt.
Daarnaast ben ik al sinds 19 december 2005 lid van tweakers en een dagelijkse, vaste bezoeker. Nog nooit een karma punt uitgegeven en ik heb er nu 2541 van de benodigde 4096.... Laat maar zitten dan
Aantal reacties : 157 (0,03 per dag)
Forumreacties : 122 (0,02 per dag)
Misschien kan je een modje eens lief aankijken en vragen of je genoeg Karma kan krijgen voor je verjaardagMouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:07:
Das discriminatie tegen de lurkers
Idd. Kunnen ze echt niks beter verzinnen om hun 'actieve' mensen te belonen. Een dark mode is een basis feature dat voor iedereen moet beschikbaar zijn. Ik kom oprecht minder op tweakers omdat ik geen dark mode kan aanzetten. En nee ik ga geen third party crap installeren daarvoor.Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:07:
Das discriminatie tegen de lurkers
Dan ben je dus eigenlijk gewoon een lurker. Ik bedoel het niet gemeen, maar ik ben pas lid sinds 2016 en alles wat ik doe is een beetje kleppen over desktop hardware op het forum en reageren op de frontpage. Daar heb ik in relatieve no-time 60K+ karmapunten mee "verdiend". Volgens het grafiekje had ik na 8 maanden ofzo al 4K punten.Mouze88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:02:
[...]
Dat is helemaal prima, maar deze feature kunnen ze toch wel gewoon open zetten? Ze slaan nogal de plank mis met het ontbreken van een dark mode en dan maken ze het verdomd lastig het via een custom css te doen waar je karma punten voor nodig hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door youridv1 op 09-08-2022 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq