Ik vraag me altijd af waar iedereen dan toch ondersteuning voor nodig heeft. Voor als je een fout maakt ofzo? Of een vraag?oscarwashere schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 20:36:
Ik ben Revolut aan het proberen, nu ze een Nederlandse nevenvestiging hebben lijkt het mij wel interessant. Opzich ben ik wel onder de indruk van de gelikte app, (gratis) mogelijkheden en natuurlijk de beloofde 'spaarrente' van 3,9% APY. Dat laatste blijkt niet echt met spaarrekening te zijn helaas, maar een beleggingsvorm met een 1/7 risico en 'beloofd' rendement. De garantie wijkt ook af daardoor.
Een van de zaken die mij opviel bij het vergelijken van de pakketten, is dat ze geen 'prioritaire klantenondersteuning' via chat bieden voor klanten met het gratis pakket. Nu snap ik dat betalende klanten op die manier dus voorrang krijgen op ondersteuning, maar was benieuwd of hier misschien mensen zijn met een gratis pakket die wel eens ondersteuning nodig hebben gehad. Hoe verliep dat? Goede bereikbaarheid is voor mij namelijk nog een van de redenen om bij een grote NLse naam te blijven.
ik heb eigenlijk nog nooit mijn bank willen benaderen eigenlijk.
Ja houd er ook rekening mee dat je het hoge box3 VRHtarief (overige bezittingen) betaalt voor het 'spaargeld' (belegd) op de revolut spaarrekening.
[ Voor 5% gewijzigd door de Peer op 29-12-2023 20:43 ]
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018