• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-03 03:20
Prawo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:20:
Heeft iemand al eens mmegemaakt dat een Revolut rekening volledig wordt geblokkeerd? Saldo, inkomende en uitgaande betalingen enz..
Toevallig onlangs een betaling van iemand ontvangen voor diensten die u vervolgens niet verricht hebt? In die hoek zou ik het zoeken…😉

[Voor 23% gewijzigd door AlexFL op 22-02-2023 02:33]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:45

JDx

Ben ik ^

disheaver schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:52:
[...]

Hier. Mijn account is 'deactivated', alleen mogelijkheid om bankoverboeking te doen, kaartbetalingen niet mogelijk en inkomend geld wordt ook geblokkeerd.

Behalve een algemene reden willen of kunnen ze niet aangeven wat de reden is. Zwaar belachelijk dat ze geen reden geven, geen waarschuwing, geen beroep mogelijkheid.
En het geld wat er nog op staat dan?

Dingen als Games enzo | Mijn 12600K systeem | En 3D/AI/PS hier

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:17:
[...]

En het geld wat er nog op staat dan?
Uitgaande bankoverschrijving is wel mogelijk. Ik heb een klacht gestuurd, kijken of ik daar een nuttigere reactie op krijg.

• Prawo
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
disheaver schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Uitgaande bankoverschrijving is wel mogelijk. Ik heb een klacht gestuurd, kijken of ik daar een nuttigere reactie op krijg.
Dat klopt niet. Lees het antwoord:

No, during this review stage we cannot perform any actions on the account, in order to ensure the review is finished accurately.

• disheaver
  • Niet online
Prawo schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Dat klopt niet. Lees het antwoord:

No, during this review stage we cannot perform any actions on the account, in order to ensure the review is finished accurately.
Ik weet niet wat de vraag was bij dit antwoord, maar mijn account is niet enkel geblokkeerd, maar wordt/is stopgezet (account deactivation)

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-03 15:12
Ik heb nu sinds een maand Revolut standard en heb vandaag voor de 2e keer een cashback ontvangen. Ik weet echter niet waarvoor? Weet iemand hoe dit zit? Er staat enkel "Revolut x you are awesome!" bij. Als ik in instellingen bij 'plan' kijk dan staat er dat ik nog geen cashback verdiend heb.

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:09
pascalw schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:54:
Ik heb nu sinds een maand Revolut standard en heb vandaag voor de 2e keer een cashback ontvangen. Ik weet echter niet waarvoor? Weet iemand hoe dit zit? Er staat enkel "Revolut x you are awesome!" bij. Als ik in instellingen bij 'plan' kijk dan staat er dat ik nog geen cashback verdiend heb.
Ik heb een paar keer een vraag gesteld via de chat, kreeg toen vanzelf een maand ook een cashback ontvangen, wellicht is dat het ?

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-03 15:12
Oh ja dat zou inderdaad kunnen, ik heb 2x contact gehad met de klantenservice.

• Prawo
disheaver schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:52:
[...]

Hier. Mijn account is 'deactivated', alleen mogelijkheid om bankoverboeking te doen, kaartbetalingen niet mogelijk en inkomend geld wordt ook geblokkeerd.

Behalve een algemene reden willen of kunnen ze niet aangeven wat de reden is. Zwaar belachelijk dat ze geen reden geven, geen waarschuwing, geen beroep mogelijkheid.
Is dit uiteindelijk opgelost of hebben ze je als klant definitief de deur gewezen?

Dat laatste overkwam mijn dochter vorige week. Ze kreeg zestig dagen om haar saldo op te nemen.
Zonder enige opgave van reden.
De chat verliep overigens wel oké, al kon men geen uitsluitsel geven.
Ben blij dat zij dit niet als haar hoofdaccount is gaan gebruiken. Je zult maar twee weken zonder geld komen te zitten en automatische afschrijvingen de mist in zien gaan.
Al met al een uiterst onbehoorlijke en klantonvriendelijke werkwijze. Ik zal Revolut ook zeker nooit meer aanbevelen.

[Voor 32% gewijzigd door Prawo op 02-03-2023 00:20]

• disheaver
  • Niet online
Prawo schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 00:12:
[...]

Is dit uiteindelijk opgelost of hebben ze je als klant definitief de deur gewezen?

Dat laatste overkwam mijn dochter vorige week. Ze kreeg zestig dagen om haar saldo op te nemen.
Zonder enige opgave van reden.
De chat verliep overigens wel oké, al kon men geen uitsluitsel geven.
Ben blij dat zij dit niet als haar hoofdaccount is gaan gebruiken. Je zult maar twee weken zonder geld komen te zitten en automatische afschrijvingen de mist in zien gaan.
Al met al een uiterst onbehoorlijke en klantonvriendelijke werkwijze. Ik zal Revolut ook zeker nooit meer aanbevelen.
Nee, geen verandering. Reactie op de klacht was met veel meer woorden precies dezelfde reactie: we sluiten je account, we geven geen reden op en we staan in ons recht.

De sluiting zelf kan ik nog een beetje respecteren, maar met name de onmiddellijke ingang niet. Wat je zegt, wat als je dit als primaire betaalrekening gebruikt en net op vakantie bent.

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06:33
disheaver schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:04:
[...]

Nee, geen verandering. Reactie op de klacht was met veel meer woorden precies dezelfde reactie: we sluiten je account, we geven geen reden op en we staan in ons recht.

De sluiting zelf kan ik nog een beetje respecteren, maar met name de onmiddellijke ingang niet. Wat je zegt, wat als je dit als primaire betaalrekening gebruikt en net op vakantie bent.
Wat jij schrijft zal ik ook never nooit een Neo bank als Revolut, N26, etc als hoofdrekening nemen, uitsluitend voor ‘erbij’. Zo werd bij fintech Vivid bank ook zomaar ineens mijn rekening daar gesloten, direct en zonder uitleg die ze ook blijkbaar niet hoeven te geven. Ik deed er niets bijzonders mee, maar het koste mij nog een dag of 10 om m’n geld teruggestort te krijgen en moest daar ook nog behoorlijk moeite voor doen met overschrijf formulieren omdat de app dichtgezet was. Bij de Nederlandse banken zal dat niet zo gauw gebeuren.

• Prawo
Bij Revolut was dat laatste in principe met een paar klikken geregeld.
Lastiger bleken de subaccounts in andere valuta, die waren minder dan 1 Euro zodat overboeken niet lukte. Revolut wilde eerst de toestemming die laatste centen maar als closing fee te beschouwen en bij hen te laten. De overboeking door hen naar een niet-Revolutrekening werd gerealiseerd na een kleine week en het sturen van stukken van die andere rekening.

• rogervdh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:47
Zijn er nog meer gebruikers die sinds een aantal dagen geen SMS ontvangen bij iDeal betalingen? Ik heb al meerdere keren met iDeal proberen te betalen met Revolut en de SMS komt vervolgens niet. Andere SMSjes ontvang ik wel probleemloos...

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08
Als je van Curve black upgrade naar Metal. Dan betaal je tijdelijk 15 euro teveel, de 9.99 euro van black heb ik terug gekregen na een paar dagen op de Hi kaart.
De terugbetaling van Curve bij Hi werkt nu ook.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rogervdh schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:27:
Zijn er nog meer gebruikers die sinds een aantal dagen geen SMS ontvangen bij iDeal betalingen? Ik heb al meerdere keren met iDeal proberen te betalen met Revolut en de SMS komt vervolgens niet. Andere SMSjes ontvang ik wel probleemloos...
Heb ik ook last van, de code die nodig is om de betaling te bevestigen komt niet door. Als je de optie krijgt om de sms opnieuw te verzenden komt hij wel door ( de 2e keer ) alleen is deze optie er vrijwel nooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rogervdh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:47
Trank00l schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:54:
[...]
Heb ik ook last van, de code die nodig is om de betaling te bevestigen komt niet door. Als je de optie krijgt om de sms opnieuw te verzenden komt hij wel door ( de 2e keer ) alleen is deze optie er vrijwel nooit.
Die optie heb ik nog nooit gehad. Krijg je die optie (soms) op de website waar je de 6-cijferige SMS code moet invullen? Ik vind het allemaal maar omslachtig zoals ze dat geïmplementeerd hebben. Eerst die 4-cijferige toegangscode, dan inlog authoriseren in de app (So far, so good), dan wéér die 4 cijferige toegangscode en dan nog eens 'n code via SMS. Het is allemaal wat veel van 't goede (en deels dubbel). Bij de gemiddelde bank kun je gewoon in de bankieren app autoriseren en that's it.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rogervdh schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:00:
[...]

Die optie heb ik nog nooit gehad. Krijg je die optie (soms) op de website waar je de 6-cijferige SMS code moet invullen? Ik vind het allemaal maar omslachtig zoals ze dat geïmplementeerd hebben. Eerst die 4-cijferige toegangscode, dan inlog authoriseren in de app (So far, so good), dan wéér die 4 cijferige toegangscode en dan nog eens 'n code via SMS. Het is allemaal wat veel van 't goede (en deels dubbel). Bij de gemiddelde bank kun je gewoon in de bankieren app autoriseren en that's it.
Ja, soms wel en soms niet. Begrijp er ook niks van eerlijk gezegd. Het is inderdaad allemaal wat omslachtig.

Edit: Vandaag werkte het weer wel op de normale manier. Waarschijnlijk lopen ze gewoon te kloten bij Revolut.

[Voor 7% gewijzigd door Trank00l op 08-03-2023 08:43]

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:08
Joint account is inmiddels live. Waarschijnlijk is het gisteren door middel van een app update gelanceerd. Ik ben benieuwd hoe goed het werkt.

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01
Vorig jaar ben ik in Curacao geweest en toen viel de wisselkoers van mijn reguliere MasterCard en bank me toch vrij tegen. Binnenkort ga ik opnieuw, maar deze keer gewapend met een Revolut.

Ik vond in dit topic een reactie uit 2018 over het toch vaak niet werken van Revolut daar. Is er iemand hier die recentere ervaringen kan delen? Is het voordeliger om daar Revolut te gaan gebruiken of valt de acceptatie van de kaart nog steeds tegen?

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-03 16:19
Ypho schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:50:
Ik zie nu dat dit vaker is voorgekomen bij mensen. Maar gisteren een top-up bij Revolut gedaan via iDeal (met ING). Geld is direct afgeschreven bij mijn ING rekening, maar bij Revolut nog steeds "Pending". Dit is overigens de eerste keer dat dit voorkomt bij mij, voorheen ging dit wel goed.

Support kan me niet echt verder helpen dan "we zijn er mee bezig, maar ik kan geen timeframe geven". Hebben andere gebruikers met dit probleem een idee hoe snel dit opgelost is? Ik ben een beetje huiverig om een tweede iDeal top-up te doen namelijk.
Nuevocasa schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:04:
[...]

Tijdje terug gehad, ook een 2e keer gedaan. Beiden mislukt. Daarna maar met gewone overboeking gedaan. Dat duurt dan een dag helaas maar kwam wel aan. Duurde iets van 3 werkdagen dat ik het geld terug had.
Ik heb nu exact hetzelfde, topup via ideal ging altijd goed, tot vandaag.
Topup via de Rabobank in mijn geval...

Is je geld uiteindelijk nog aangekomen op je Revolut rekening of teruggestort op je ING?
Heb je hier een verzoek voor moeten indienen of ging het automatisch?

[Voor 17% gewijzigd door Supershiva op 12-03-2023 12:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:39
Supershiva schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:06:
[...]

[...]

Is je geld uiteindelijk nog aangekomen op je Revolut rekening of teruggestort op je ING?
Na 3 dagen automatisch teruggestort.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:00
Supershiva schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:06:
[...]

[...]

Bij mij duurde het 4 dagen. Volgens de support medewerker was het een bug, die inmiddels opgelost moest zijn. Het geld is uiteindelijk bij mijn Revolut balans bijgestort (niet terug naar ING).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:58

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Waarom boeken jullie niet via IBAN over? Zeker vanaf Rabo is dat instant (in ieder geval de keren dat ik het heb gedaan).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redsandro
  • Niet online
Ik zie dit nieuws nu pas, maar jeetje, eindelijk:

https://www.independent.i...nt-accounts-42317297.html

Het is al langer een probleem om met je partner een account te delen bij een fintech. Hoe lossen jullie dat tot nu toe op?

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Redsandro schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:34:
Ik zie dit nieuws nu pas, maar jeetje, eindelijk:

https://www.independent.i...nt-accounts-42317297.html

Het is al langer een probleem om met je partner een account te delen bij een fintech. Hoe lossen jullie dat tot nu toe op?
Revolut gebruiken wij niet als main bank, dus wij hebben allebei een account. Staat wat geld op voor als de main bank eventueel niet werkt en we gebruiken het tijdens vakanties voor de gunstige wisselkoers. En daarnaast je kan toch vrij makkelijk over maken in Revolut, dus waarom zou je persé een gedeeld account willen?

• Redsandro
  • Niet online
Barrycade schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:06:
je kan toch vrij makkelijk over maken in Revolut, dus waarom zou je persé een gedeeld account willen?
Om GWE + internet + gemeentelijke belastingen te betalen. Dat is toch niet zo raar?

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Redsandro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 23:48:
[...]

Om GWE + internet + gemeentelijke belastingen te betalen. Dat is toch niet zo raar?
Nee hoor lekker doen, maar ik zelf heb Revolut niet als daily driver.

Maar moeten die kosten persé van een gezamenlijke?
Zitten toch verschillende mogelijkheden in de app om rekeningen te splitten, gepland overmaken etc in?

Voor je het weet moet je weer betalen en dan gaat het toch weer op een normale bank lijken.

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-03 19:04
rogervdh schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:27:
Ik heb vandaag voor de 2e keer een tikkie betaald via iDeal, beide keren geen SMS, alleen met vingerprint bevestigen. Wat mij wel opvalt dat deze betalingen niet instant zijn, terwijl deze naar ABN worden overgemaakt. Als ik zelf iets overboek naar een ABN rekening is dit wel een IP.
Iemand hier een verklaring voor?

• McGarrett
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Revolut is sinds een paar dagen geleden begonnen met reclame maken op de Nederlandse Televisie!
Blijkbaar zijn ze van plan (hopen ze) flink te groeien in NL🤪

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:26
jeroendh schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Ik heb vandaag voor de 2e keer een tikkie betaald via iDeal, beide keren geen SMS, alleen met vingerprint bevestigen. Wat mij wel opvalt dat deze betalingen niet instant zijn, terwijl deze naar ABN worden overgemaakt. Als ik zelf iets overboek naar een ABN rekening is dit wel een IP.
Iemand hier een verklaring voor?
IDeal betalingen lopen logischerwijs via het iDeal systeem, blijkbaar wordt de afschrijving eerst als reservering geboekt en op een later moment definitief. De ontvangende kant zal de betaling in het iDeal systeem wel gelijk als definitief zien.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:42
McGarrett schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:23:
Revolut is sinds een paar dagen geleden begonnen met reclame maken op de Nederlandse Televisie!
Heb nog niks gezien, maar kijk ook niet zoveel lineaire tv :P .
Al met al bieden ze een goed product aan, ik zelf heb het samen met N26 vaak genoeg gebruikt in landen waar geen euro wordt gebruikt.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 23:19
dutchnltweaker schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:10:
[...]

Heb nog niks gezien, maar kijk ook niet zoveel lineaire tv :P .
Al met al bieden ze een goed product aan, ik zelf heb het samen met N26 vaak genoeg gebruikt in landen waar geen euro wordt gebruikt.
Ze zochten een paar maanden geleden een Benelux Country Manager dus dat zat er in ja. Zolang ze maar zo innovatief blijven als ze nu zijn en niet langzaamaan in een traditionele bank veranderen.

• McGarrett
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Deezers schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Ze zochten een paar maanden geleden een Benelux Country Manager dus dat zat er in ja. Zolang ze maar zo innovatief blijven als ze nu zijn en niet langzaamaan in een traditionele bank veranderen.
…en zolang we geen herhaling krijgen van Bunq! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Alhoewel ik weet dat het niet uit zou moeten maken, een IBAN beginnende met NL zou toch fijn zijn!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03 20:37
McGarrett schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:23:
Ik zag hem daarnet voor het eerst, op ESPN2 tijdens de rust van Ajax - Feyenoord.

Voor mij inderdaad eigenlijk als enige nog een Nederlandse IBAN wenselijk.

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
mrfunk schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:40:
Alhoewel ik weet dat het niet uit zou moeten maken, een IBAN beginnende met NL zou toch fijn zijn!
In Frankrijk en Ierland bieden ze al nationale IBANs aan, dus wellicht volgt Nederland ook nog. Al is het inderdaad jammer dat dit soort ontwikkelingen überhaupt nodig zijn. Bij de IBAN-introductie had er natuurlijk voor een uniform systeem gekozen moeten worden, zodat we nu geen last van deze onzin zouden hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:39
NY_Giant schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:07:
[...]

In Frankrijk en Ierland bieden ze al nationale IBANs aan, dus wellicht volgt Nederland ook nog. Al is het inderdaad jammer dat dit soort ontwikkelingen überhaupt nodig zijn. Bij de IBAN-introductie had er natuurlijk voor een uniform systeem gekozen moeten worden, zodat we nu geen last van deze onzin zouden hebben.
Inderdaad, en dan ook geen codes van banken erin verwerkt. Je kan dan net als met je 06 een persoonlijke IBAN hebben die je ook mee kan nemen naar andere banken. Gemiste kans....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Eigenlijk zou een EU iban voor alle EU landen mooi zijn, geen geneuzel meer met lokale ibans.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:42
Net een mail gehad van revolut, met dit als inhoud :
We brengen enkele wijzigingen aan in de Algemene Voorwaarden voor onze persoonlijke accounts, die over 60 dagen in werking treden.

Wat is er veranderd?
We veranderen de timing van ons recht op verrekening. Dit betekent dat als je account negatief wordt, we onmiddellijk de equivalente waarde nemen van geld dat je in een andere valuta aanhoudt.

Dit zal je helpen om je Revolut-rekening ononderbroken te blijven gebruiken.

Meer informatie is beschikbaar in sectie 28 van onze Algemene Voorwaarden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:49
Revolut is geweldig en innovatief, Nederlandse banken zijn kut- maar niemand gebruikt Revolut als hoofdbank/daily driver.

De SNS, Rabo en ING hoeven nog niet bang te zijn voor fintech.

• Ultrafast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:10
dutchnltweaker schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:37:
Net een mail gehad van revolut, met dit als inhoud :
[...]
Hoe negatief wordt dat kan voorbeeld mogelijkheid bij huurauto of hotel mocht dat een schade ontstaat dan kan verhuurder op aansprakelijkheid kaarthouder.

Of er moet een maandelijk abbonement betaald voor revolut dan ontstaat een negatief saldo waar je moet onmiddelijk aanvult op rekening.

Zoiets gebeurt een kleine kans maar goed.
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee