Acties:
  • +1Henk 'm!

• nzmsh
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:35
Hc10cue schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:46:
[...]

is het je gelukt een oplossing hierop te vinden? ik kon voorheen ook gewoon betalen met mij Revolut, maar krijg nu ik mijn account wil heractiveren dezelfde foutmelding :(
Helaas niet.
Ik heb een nieuw account gemaakt en iDeal gekozen :(

• Neophyte808
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 06:00

Neophyte808

Gadget inspector

U123456 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:36:
[...]
Misschien is dit de oplossing om achter je BSN te komen als deze inderdaad niet in je paspoort staat: Wikipedia: Btw-nummer (Nederland)
Om je aan te melden bij Revolut, Bunq of welke bancaire dienst dan ook heb je echt een BSN nodig.
Ik ben wel benieuwd naar de aandelen functionaliteit van Revolut, maar daarvoor heb ik idd een omzetbelastingnr. nodig.

Ik ben particulier, geen ZZP-er en heb geen eigen bedrijf. Is dan je BSN=BTW-nummer?

Anoniem: 567735

Neophyte808 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:57:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de aandelen functionaliteit van Revolut, maar daarvoor heb ik idd een omzetbelastingnr. nodig.

Ik ben particulier, geen ZZP-er en heb geen eigen bedrijf. Is dan je BSN=BTW-nummer?
Lijkt mij een kromme vertaling (als je de Nederlandstalige interface gebruikt) - als er gevraagd wordt naar een 'tax ID' o.i.d. dan is dat je BSN-nummer (voorheen: Sofi-nummer)

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Anoniem: 567735 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:18:
[...]
Lijkt mij een kromme vertaling (als je de Nederlandstalige interface gebruikt) - als er gevraagd wordt naar een 'tax ID' o.i.d. dan is dat je BSN-nummer (voorheen: Sofi-nummer)
Nogal wiedes aangezien je geen account aan kunt maken zonder BSN, zoals besproken in de vorige post die ik heb gequote.

Ik ga het proberen, thx!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge