Mark_GAE schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:04:
Omdat ik er met de zoekfunctie niet uitkom, stel ik de vraag maar eens hier.
Ik wil mijn originele Xbox aansluiten op mijn 4K tv. Nu vraag ik mij af welke kabel ik daar het beste voor kan gebruiken, iemand tips? Wordt zeer gewaardeerd!

HDMI! Via de link van Snefkens, kun je vast de benodigde mods wel vinden
(serieuze antwoord: wat de andere zeiden)
Ik moet hier nog steeds mijn rgb scart kabel is aansluiten zodat ik weer een console minder via comops(h)ite op een van mijn crt's heb, maar ik heb weinig /interesse/kennis/love voor de org xb.
(en de semi dwangmatige neuroot in mij vind dat ik dan ook mijn scart wisselaar setup anders moet indelen, inclusief labeltjes printen

)
.....heb wel diverse arcade roms op het ding staan die ik eigenlijk verder zou willen verkennen, met stip op 1 'in the hunt'
Maar er zijn vast genoeg toppers die ik zou kunnen proberen. Mocht je tips hebben dan hou ik me aanbevolen, maar ik ben geen fan van fps op console, die vallen zo goed als allemaal al af
----------------------
Hang-on/grinden in het algemeen.
Jullie hebben uiteraard gelijk, vooral als ik verder ben bij games krijg ik af en toe die interne strijd.....haal ik meer lol uit kort andere games verkennen of echt grinden op een titel? En het antwoord is precies wat jullie zeggen......waar ik zin in heb!
Gisteren (misschien ook een tip voor de fans hier) asteroids op de xbox360 gekocht voor het magistrale bedrag van 1 euro, wel digitaal dus verzameltechnisch is de waarde wellicht nog minder dan dat.
Maar vond het erg leuk om het spel even te spelen, en hoewel deze game echt extreem moeilijk lijkt te zijn qua achievements vind ik de core gameplay al leuk
(heb die game ook gemaxed in retroachievements voor de atari 2600, maar yin en yang, die game en achievements zijn dan weer super simpel

)
en ja zal vast ook wel kijken wel achievements ik WEL kan aftikken.
Daarover gesproken.....@snefkens @
Seroczynski hoever zijn jullie gekomen met nes castevania?
Met de mentale reasoning dat je niet moet bitchen over de mechanics/controls van de game maar ze moet accepteren vind ik het een tof spel, maar volgens mij is dit een van de games waar de term 'nintendo hard' vandaan komt!
Ik heb die game daarom maar even weggelegd en overweeg zelfs om gewoon maar te zeggen....laat hem voor als je ooit wel weer die drang krijgt, en focus je op de 16 bit vanias......de snes versie schijn relatief makkelijk te zijn en word erg vaak genoemd als beste snes game oooit, de pce game is natuurlijk helemaal een klassieker en de md versie.....
hrmmm ik wil de sega megadrive fans (inclusief mezelf tegenwoordig!) niet voor het hoofd stoten maar op basis van gfx en geluid is die game voor mij echt nr 3 in het rijtje........maar goed je 'hoort' die game natuurlijk nog steeds gespeeld te hebben..........