Ik ben niet snel jaloers, maar nu dus wel. NICE!Petje72 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:53:
Afgelopen weekend dan eindelijk de PS3 TEST op kunnen halen op het postkantoor. Kwam uit Canada, is dik 2 maanden onderweg geweest. Het is een PS3 Test-console dat is gebruikt door Timegate, er staat een beta-versie op van Section 8 Prejudice en deze is speelbaar! is wel een mooi apparaat, ik ben het nog aan het ontdekken.
[Afbeelding]
Er zijn 2 modes waarin je het apparaat kan opstarten:
1) debug/programma mode. Power button kort indrukken en dan staat hij in debug-mode
[Afbeelding]
geen idee wat je hier mee kan, in ieder niet de game zo spelen met de controller, krijg dan een fout melding dat eerst een andere game moet quitten maar er draait niets, althans niet dat ik kan zien. Misschien op een tweede scherm via de composiet uitgang? ik heb nu alleen HDMI aangesloten.
2) Game mode. Power button 10 seconden inhouden, hij knippert dan 1x en hij start in "normale" mode op. Je ziet dan het menu zoals een normale PS3 en je kan ook de game Prejudice spelen. Daarnaast in het settingsmenu 20+ opties die je kan instellen, daar moet ik nog induiken hoe en wat.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
kort filmpje van de settings![]()
https://vimeo.com/467333933
Heerlijk die debug/test stations van de PS2 en PS3