Vanuit verzamel perspectief en ook gemak is dit natuurlijk een no brainer, dat is geen discussie.
Verder schijnen er ook diverse updates in te zitten, gfx, online play, rewind + save states. En ook was museum features.
Maar, en ik vraag me dan af ok ik de enige ben die niet mee gaat in de hype want......waren de turtles games echt zo goed? De snes game, ja dat is een hele fijne beat em up.
En als je kamp sega was of bent, is ook de md game erg goed........maar turtles op de nes?! vooral het eerste deel was (Zelfs voor de nes en back in the day) grafisch matig imho, en de gameplay super frustrerend. De overige delen niet veel gespeeld (misschien dat ik zo deel 3 even snel aanslinger, ben wel benieuwd nu door @
Linksquest zijn opmerking) en tsja, mijn standpunt over handheld games/gaming moge bekend zijn. Corrigeer me absoluut als de gb games wel masterworks zijn hoor. Maar heb nooit het idee gehad iets te missen.
En dan hebben we nog de fighters......als streetfighter fan en toch ook wel iemand die de tekenfilm leuk vond, was het een match made in heaven, ik wilde de game zo graag! echter...het was de top tijd van de snes....weet even niet welke game ik wel gehaald dan wel gekregen had, maar niet tournament fighter.
Maar we konden games huren! vol enthousiasme gaan spelen en........ok? ja het is een fighter, ja het heeft turtles, maar het had niet de synergy die ik verwachte. Major disclaimer, ik speelde hem alleen en dit genre is natuurlijk leuker met zijn 2en maar toch....denk dat je op de snes met streetfighter, mk (met name 2, en mogelijk 3......1 natuurlijk gecensureerd en wat clunky) en killer instinct veel beter af bent, heck misschien zijn de neo geo conversies zelfs beter.....iig TLDR, die games doen het voor mij ook niet!
Dus euh ja.....ben wel benieuwd naar schredders revenge. En qua fighter is er een leuke romhack TMNT x Justice League Turbo die ik nog wel een keer wil checken. Maar deze is geen day one purchase voor mij.
Ok bij mij is vrijwel niets dat

maar toch