Zo, daar komt weer een klein dagboekentry van mij

Afgelopen periode de SEGA Saturn en Nintendo Game Boy Color weer een update gegeven.
De Saturn was in eerste instantie voorzien van een
switchless region mod en een
Phantom modchip, aangevuld met een
Action Replay 4-in-1 cart. Hier maakte ik regelmatig gebruik van, verschillend van het spelen van mijn Japanse en Europese games, en af en toe een CD-R.
De
Fenrir ODE was afgelopen december in de aanbieding voor € 80,- excl. verzendkosten, en mede daarom ben ik toch overstag gegaan. Het plan was om deze te combineren met
Will's SaturnSwitcher zodat ik de originele CD-ROM drive kon behouden. Beide producten waren niet goed geleverd. De Fenrir was DOA en de SaturnSwitcher had een verkeerde 3d bracket erbij. Gelukkig was dit vrij snel geregeld en heb ik van beide leveranciers een vervangend product ontvangen.
Vrij zeker dat ik een beetje redundancy in mijn Saturn heb geintroduceerd, maar hier is het resultaat te zien: Een SEGA Saturn met Fenrir ODE én een Phantom modchip

Als kers op de taart heb ik mijn Action Replay geflashed met
Pseudo Kai Lite zodat ik ook nog mijn savegames kan beheren en cheatcodes kan gebruiken. Daar zal ik waarschijnlijk niet veel gebruik van maken, maar het menu van Pseudo Kai is naar mijn mening ook véél cooler dan die van de Fenrir.
Nu is het mogelijk om aan de achterzijde van de Saturn (bij het "batterijenklepje") te switchen tussen de ODE en CD-ROM speler. Dit vind ik voornamelijk prettig omdat ik nog regelmatig Japanse Saturn games aanschaf.
Okay, ik zei al dat er een kers op de taart zat, dus wat dit precies is weet ik ook niet. De slagroom bovenop de kers?

Binnen twee dagen vanuit Denemarken geleverd, tweemaal
Retro-bit Saturn 2.4Ghz wireless controllers.
Toevallig kreeg ik ook eindelijk mijn bestelling van Funnyplaying (via AliExpress) binnen. Een GBC IPS 2.0 laminated screen. Kennelijk heb ik een aantal brakke GBC moederborden hier (tweemaal mis), maar uiteindelijk is het goed gekomen. Ik vind de DMG stijl echt te gek en ben dan ook heel blij met deze "final version" van mijn Game Boy.