[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.002 views

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
toolkist schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Heb alleen de 1e helft gezien, maar toen speelden ze in ieder geval in een nieuwe formatie (5-3-2) en dat werkte voor geen meter.
Maar juist dan verwacht ik dat de genoemde spelers hun ervaring laten gelden en het op een iets andere manier wel laten lopen. Ik kan me niet voorstellen dat als Messi, Pique, Mascherano of Iniësta iets zeggen dat niemand luisterd.

Paulinho heeft ook een goede presentatie gehad zag ik. Balletje hooghouden is het niet helemaal :p

Maar als je Paulinho koopt en misschien ook nog eens Dembele en Coutinho dan ben je toch gewoon helemaal de weg kwijt? Laat ze maar eens een stabiel team maken en dat ze dan gerichte aankopen doen. Die shit load van aankopen bij Bayern zeggen mij ook niets... :'(

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
One thing worse than sore losers. Sore winners.

Ik weet inmiddels beter, maar toch zou je bij een club als Real Madrid met haar koninklijke stempel meer klasse verwachten. Met klasse en respect winnen is nog veel triester voor de tegenstander dan dit soort trucjes moeten uithalen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Maar juist dan verwacht ik dat de genoemde spelers hun ervaring laten gelden en het op een iets andere manier wel laten lopen. Ik kan me niet voorstellen dat als Messi, Pique, Mascherano of Iniësta iets zeggen dat niemand luisterd.

Paulinho heeft ook een goede presentatie gehad zag ik. Balletje hooghouden is het niet helemaal :p

Maar als je Paulinho koopt en misschien ook nog eens Dembele en Coutinho dan ben je toch gewoon helemaal de weg kwijt? Laat ze maar eens een stabiel team maken en dat ze dan gerichte aankopen doen. Die shit load van aankopen bij Bayern zeggen mij ook niets... :'(
Iniesta is geblesseerd dus speelde niet. Mascherano werd op een hoopje gelopen door de linkerkant van Real en Pique had het druk met het corrigeren van alle fouten van Mascherano, Umtiti en de ruimtes die Real kreeg en perfect benutte.
Geen idee of Barca in de 2e helft hetzelfde systeen speelde, maar ik kan me voorstellen dat er in de rust wel is aangegeven aan de coach dat dit niet helemaal als een juiste tactiek werd gezien

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:34

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Catorce schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:15:

Ik weet inmiddels beter, maar toch zou je bij een club als Real Madrid met haar koninklijke stempel meer klasse verwachten. Met klasse en respect winnen is nog veel triester voor de tegenstander dan dit soort trucjes moeten uithalen.
Da's toch niet iets specifiek van Real? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, een team dat penalties van een duikende Suarez nodig heeft, die heeft veel respect en klasse. Het zijn woorden die al heel lang niets meer Barcelona te maken hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

[...]

Sorry maar dit gebeurt ook in de kelderklasse, weinig boeiend filmpje imo.

• Mosin
toolkist schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:30:
[...]

Iniesta is geblesseerd dus speelde niet. Mascherano werd op een hoopje gelopen door de linkerkant van Real en Pique had het druk met het corrigeren van alle fouten van Mascherano, Umtiti en de ruimtes die Real kreeg en perfect benutte.
Geen idee of Barca in de 2e helft hetzelfde systeen speelde, maar ik kan me voorstellen dat er in de rust wel is aangegeven aan de coach dat dit niet helemaal als een juiste tactiek werd gezien
Ik vind het gewoon erg zwak, dat een trainer wordt aangesteld die al direct met een falend systeem start.. Volgens mij is het Catorce die het mij vaker al heeft gezegd, dat het beleid binnen de club naar de klote loopt. Dat is nu duidelijk te zien en misschien maar goed ook.
[...]

Stel je gewoon even voor hoe de meneer op mijn profiel foto met 2 benen op Ramos zijn beentjes in ramt. Misschien helpt je dat voor nu, haha :P Slaat nergens op natuurlijk, maar dat is meneer Ramos he :F

• toolkist
  • Niet online
[...]

Nee Pique is het toonbeeld van klasse en respect voor de tegenstander _O-

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
toolkist schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Nee Pique is het toonbeeld van klasse en respect voor de tegenstander _O-
Messi is gelukkig ook nooit tegen de scheids aan het mekkeren of geel aan het vragen :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Het zijn gewoon die Spaanse pussies, heren :p
Barca en Real hebben beiden van die knakworsten rond lopen. Overal wel..

[ Voor 46% gewijzigd door Mosin op 17-08-2017 21:55 ]

• Bossie
Mosin schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:54:
Het zijn gewoon die Spaanse pussies, heren :p
Barca en Real hebben beiden van die knakworsten rond lopen. Overal wel..
uiteraard, zolang dat gedrag nog steeds word beloond door scheidsrechters houd het ook niet op.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mosin
Bossie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:16:
[...]

uiteraard, zolang dat gedrag nog steeds word beloond door scheidsrechters houd het ook niet op.
Ja, dat is ook zo. Maar het spelletje is toch ook niks meer. Het gaat over belachelijke grenzen heen.

• Catorce
gambieter schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:55:
[...]

Ja, een team dat penalties van een duikende Suarez nodig heeft, die heeft veel respect en klasse. Het zijn woorden die al heel lang niets meer Barcelona te maken hebben.
Wat hou ik toch van je, gambieter. Met je heerlijk objectieve Barcelona-haat die je in bijna elke post niet onder stoelen of banken probeert te schuiven O+ Een voorbeeld voor allen!

Wat je er ook van vindt, is het niet zo dat of een tegenstander slecht gedrag vertoont of niet je je er altijd boven dient te plaatsen? Het gedrag van Ramos is triest, punt. Als je dat niet los kan zien van andere zaken zegt dat een stuk meer over jou dan over anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Catorce schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:17:
Wat hou ik toch van je, gambieter. Met je heerlijk objectieve Barcelona-haat die je in bijna elke post niet onder stoelen of banken probeert te schuiven O+ Een voorbeeld voor allen!

Wat je er ook van vindt, is het niet zo dat of een tegenstander slecht gedrag vertoont of niet je je er altijd boven dient te plaatsen? Het gedrag van Ramos is triest, punt. Als je dat niet los kan zien van andere zaken zegt dat een stuk meer over jou dan over anderen.
Ah ja, je beroemde eigen "objectiviteit". Klagen over het andere team maar angstvallig stil blijven over het wangedrag van de eigen ploeg. Ik juich als Barcelona en Real verliezen, dus specifieke haat is er niet. Alleen pretendeert Real Madrid niet een schone club te zijn, die waan hangt nog wel rond Barcelona.

Ramos is een etter, net als Pique, net als Ronaldo, net als Suarez, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Catorce
gambieter schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:30:
[...]

Ah ja, je beroemde eigen "objectiviteit". Klagen over het andere team maar angstvallig stil blijven over het wangedrag van de eigen ploeg. Ik juich als Barcelona en Real verliezen, dus specifieke haat is er niet. Alleen pretendeert Real Madrid niet een schone club te zijn, die waan hangt nog wel rond Barcelona.

Ramos is een etter, net als Pique, net als Ronaldo, net als Suarez, etc.
Dan volg je alleen de officiële lijn van de club, ik ken bijna geen serieuze fan die met dit bestuur zegt dat de club anders is. Zelfs veel erger, zie mijn post op de vorige pagina. Ik weet niet welke waan je het anders over hebt, of je moet willen dat men elke referentie naar 'mes que un club' speciaal voor meneer gambieter en pleine publique weg haalt. Mijn insteek: ik hoop dat iedereen die gelinkt is aan dit bestuur de deur wordt gewezen en de opvolgers een lang en pijnlijk traject inzetten om zo wellicht iets van die term waarheid te laten zijn over een aantal jaar.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat niet om de club of het bestuur, het gaat om de spelers. Dat geneuzel over het bestuur heeft niets te maken met de wanacties, het geduikel, het klagen, janken, naaien etc op het veld.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Leeft die Iniesta trouwens nog :? Sinds Xavi weg is, is het met hem ook gedaan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:59:
Leeft die Iniesta trouwens nog :? Sinds Xavi weg is, is het met hem ook gedaan lijkt het.
Die is momenteel geblesseerd. Daarom speelde hij niet, maar ja, die is ook nog steeds erg belangrijk in het spel van FC Barcelona.

Hebben jullie eerder deze week ook naar Hoffenheim - Liverpool gekeken (op Veronica)? Dat was niet geweldig, maar wel vermakelijk om naar te kijken. Eindstand 1 - 2, maar het had qua kansen ook 5 - 3 kunnen zijn, als de spelers van Hoffenheim het vizier meer op scherp hadden staan. Ik hoop dat ik in de gelegenheid ben om naar de return te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:49:
Het gaat niet om de club of het bestuur, het gaat om de spelers. Dat geneuzel over het bestuur heeft niets te maken met de wanacties, het geduikel, het klagen, janken, naaien etc op het veld.
Wikipedia: Confirmation bias

Ga nou niet doen alsof het in de PL, Bundesliga, Serie A of Ligue 1 anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Catorce schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:10:
[...]

Wikipedia: Confirmation bias

Ga nou niet doen alsof het in de PL, Bundesliga, Serie A of Ligue 1 anders is.
Het vooroordeel word regelmatig door de spelers van Barca en Real bevestig, in de PL zie je dit sowieso veel minder doordat scheidsrechters meer fysiek voetbal toelaten en minder snel ingrijpen dan in bijvoorbeeld la liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:53:
[...]

Die is momenteel geblesseerd. Daarom speelde hij niet, maar ja, die is ook nog steeds erg belangrijk in het spel van FC Barcelona.
Gelukkig dat wij Thiago hebben. Het verkopen van hem aan Bayern is misschien wel het stomste wat ze hebben gedaan. Een unieke middenvelder verkopen, terwijl Barca juist een club is die zulke gasten nodig heeft.

Hoeveel wedstrijden zijn er al niet beslist door duikelen. No era penal.. ofzoiets :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:34:
[...]

Gelukkig dat wij Thiago hebben. Het verkopen van hem aan Bayern is misschien wel het stomste wat ze hebben gedaan. Een unieke middenvelder verkopen, terwijl Barca juist een club is die zulke gasten nodig heeft.

Hoeveel wedstrijden zijn er al niet beslist door duikelen. No era penal.. ofzoiets :')
Omdat ze per se Neymar wilden hebben en hem niet konden betalen verkochten ze Thiago. Nu wonnen ze met Neymar wel een treble en double, maar ik blijf het bestuur dit niet vergeven. Net als dat Asensio niet kopen voor 4M omdat je niet in 1x 4M af wil tikken maar dat in delen wil doen (op een begroting van 650M), en dan in plaats daar van Douglas halen. Wie? Juist. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:51:
[...]

Omdat ze per se Neymar wilden hebben en hem niet konden betalen verkochten ze Thiago. Nu wonnen ze met Neymar wel een treble en double, maar ik blijf het bestuur dit niet vergeven. Net als dat Asensio niet kopen voor 4M omdat je niet in 1x 4M af wil tikken maar dat in delen wil doen (op een begroting van 650M), en dan in plaats daar van Douglas halen. Wie? Juist. |:(
Ja, maar Thiago is voor Barca denk ik meer dan Neymar. Je weet namelijk nooit wat Thiago had kunnen betekenen voor hun en misschien hadden ze door Thiago zelfs nog extremere aanvallende impulsen. Die gozer kan echt ballen op maat geven waar je u tegen zegt.

Dat is al helemaal klote dan als ze Asensio op het oog hebben gehad. Zou misschien eens goed zijn als ze flink op hun dak krijgen een seizoen lang. Alleen die gasten in de top vinden zichzelf vaak erg geil en verstandig, dus dan moet je het maar met lede ogen aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hetzelfde voor Fabregas en Bellerin, spelers die ze te makkelijk hebben laten gaan en later inzien dat ze toch heel goed zouden kunnen gebruiken. Het is duidelijk dat Barcelona simpelweg aan kracht heeft verloren door een gebrek aan lange-termijn denken.

Pedro is ook een goed voorbeeld, misschien niet de superster maar wel een onderschatte, dienende speler die altijd deed wat er gevraagd werd.

Bij Real Madrid zag je afgelopen seizoenen juist dat spelers ervoor kozen om te blijven desondanks dat ze meer op de bank zouden zitten dan spelen, of verkocht werden met een terugkoop clausule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:15:
Hetzelfde voor Fabregas en Bellerin, spelers die ze te makkelijk hebben laten gaan en later inzien dat ze toch heel goed zouden kunnen gebruiken. Het is duidelijk dat Barcelona simpelweg aan kracht heeft verloren door een gebrek aan lange-termijn denken.

Pedro is ook een goed voorbeeld, misschien niet de superster maar wel een onderschatte, dienende speler die altijd deed wat er gevraagd werd.

Bij Real Madrid zag je afgelopen seizoenen juist dat spelers ervoor kozen om te blijven desondanks dat ze meer op de bank zouden zitten dan spelen, of verkocht werden met een terugkoop clausule.
Tja, dat kost ze nu de kop. Gelukkig maar. Wie niet op zijn bek gaat, zal het niet leren. Maar aan de ene kant kunnen jij en ik nog beter beleid voeren, dus ze mogen zich best wel schamen.
Toch blijft Barca een top club. Ondanks dom beleid kunnen ze zich heel veel mensen veroorloven.

Het gaat alleen maar om de knaken, want liefde voor je logo bestaat toch al niet meer. Bij Real op de bank zitten lijkt me dus helemaal geen slechte optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Corners nemen kan Daley Blind altijd wel. Echt zijn specialiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gelukkig dat mede spelers en trainers kritiek geven op Dembele zijn gedrag. Ik mocht dat ventje al vanaf dag 1 niet. Tunnelvisie speler eerste klas en nu zijn club en team ook nog eens in de steek laten..
Kwalletje :')

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 19-08-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Romelu Lukaku completed just 29% of his passes in the first half vs. Swansea.

7 attempted
2 completed

Struggling to link up play. ❌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Coutinho komt definitief niet naar Barcelona zo lijkt het, mooi. Zijn we daar ook van af, kan de club eindelijk schakelen naar Seri. Die moet voor +-40 af te halen zijn bij Nice, die heeft het profiel van Xavi en is een goed plan B voor Verratti. Als Dembele niet komt zie ik ze nog wel voor een veel te hoog bedrag Di Maria halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
Mooie afronding van Pogba. Niveau van de wedstrijd is verder niet echt hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

WTF, ik ben even 5 minuutjes weg en het gaat van 0-1 naar 0-4? Het is inderdaad geen mooie wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Iedereen van United behaalt een passpercentage van 80-90%. Lukaku 53 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Die had eraf gemoeten. Schopt gewoon iemand onderuit, krijgt geel (mocht van mij direct rood zijn, was gewoon natrappen). Afijn, daarna hetzelfde en dan geeft de scheids niks. Lachwekkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Die tweede vond ik terecht geen kaart hoor.
Naar mijn idee zijn de kaarten terecht wel en niet gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:50:
[...]

Die had eraf gemoeten. Schopt gewoon iemand onderuit, krijgt geel (mocht van mij direct rood zijn, was gewoon natrappen). Afijn, daarna hetzelfde en dan geeft de scheids niks. Lachwekkend!
Elke club verliest zijn glorie onder Mourinho. Ik had eerder ook zo'n schijt hekel aan Real, maar dat lag meer aan hem..
Dat getrap komt een beetje van hem af krijg ik het idee. Real was toen ook zo'n haantjes ploeg wat ik me ervan kan heugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kwartier onderweg bij Stoke. Scheids mist een pingel en het publiek van Stoke neemt het nog steeds kwalijk dat Ramsey destijds zijn been brak. Zegt veel over dat publiek, maar ja, wat verwacht je, Stoke On Trent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:47:
Kwartier onderweg bij Stoke. Scheids mist een pingel en het publiek van Stoke neemt het nog steeds kwalijk dat Ramsey destijds zijn been brak. Zegt veel over dat publiek, maar ja, wat verwacht je, Stoke On Trent :+
Ik meende dat ook te horen dat gefluit tegen Ramsey. Dit is volgens mij al jaren. Heb me er eerder over verbaasd. Bizar eigenlijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik was eigenlijk van plan om niet te klagen over de arbitrage maar dat was geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
In de herhaling met stilstaand beeld zie je dat het een centimeter buitenspel is, dus ze hebben net de juiste beslissing genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pieters kan straks nog mooi carrière maken op Broadway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een mietje zeg, van Ramsey werd verwacht dat ie op zou staan en door zou spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:17:
Wat een mietje zeg, van Ramsey werd verwacht dat ie op zou staan en door zou spelen...
Ja. Met zn afgezaagde been in zn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
In ieder geval alweer puntverlies voor Arsenal. Laat de banners, protesten en de #WengerOUT campagne maar weer van start gaan.

Ben ik blij dit ik seizoen geen geld in de club gestoken heb

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-08-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:19:
In ieder geval alweer puntverlies voor Arsenal. Laat de banners, protesten en de #WengerOUT campagne maar weer van start gaan.
Yup. Terecht verlies. 83% balbezit in de tweede helft en fantasieloze passes waar de keeper echt niet wakker van zal liggen.

Helaas zitten we nog twee jaar aan hem vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 19-08-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wenger is een goede coach, maar ik denk dat hij gewoon niet de aangewezen man is die de jeugdige oftewel verwaande spelers aan het voetballen krijgt. Als je ziet welke spelers hij even goed getraind heeft, dan is daar absoluut niks mis mee.
Is hij trouwens deels verantwoordelijk voor de transfers? Krijg altijd het idee dat hij een nieuwe Thiery Henry probeert te zoeken in spelers..

Gisteren even Dortmund aangezien. Götze lijkt het beter te doen in zijn fitheid, maar dat is nog even afwachten. Spel zag er grootendeels goed uit, alleen Götze stond enorm terug getrokken op het middenveld, terwijl Castro alles liep te verneuken in de aanval. Pulisic vond ik ook weer vreselijk irritant, maar die scoorde een best nette goal.

[ Voor 31% gewijzigd door Mosin op 20-08-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mosin schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:36:

Is hij trouwens deels verantwoordelijk voor de transfers? Krijg altijd het idee dat hij een nieuwe Thiery Henry probeert te zoeken in spelers..
hij is niet alleen deels verantwoordelijk, hij bepaalt zowat alles bij de club op voetbalgebied. Ooit had hij het voordeel dat hij de franse league en spelers beter kende dan anderen. Hij koopt liever een ruwe diamant voor weinig dan dat hij kant en klare speler koopt. Op zich niks mis mee hoor talent de kans geven, maar tegenwoordig kost een talentje van 18jaar 100miljoen plus.

Maar het is iedere jaar weer hetzelfde liedje, het weigeren versterkingen halen terwijl het seizoen al lang is begonnen. Het eindeloos doormodderen met dezelfde eeuwige talenten die vorig jaar niet goed genoeg waren voor een plek bij de top4. De magie is al lang uitgewerkt met Wenger (dat ze hem een nieuw contract hebben aangeboden is een schande!) er moet een nieuwe trainer komen en een bezem door de selectie heen want Wenger zal dat niet doen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

hij is niet alleen deels verantwoordelijk, hij bepaalt zowat alles bij de club op voetbalgebied. Ooit had hij het voordeel dat hij de franse league en spelers beter kende dan anderen. Hij koopt liever een ruwe diamant voor weinig dan dat hij kant en klare speler koopt. Op zich niks mis mee hoor talent de kans geven, maar tegenwoordig kost een talentje van 18jaar 100miljoen plus.

Maar het is iedere jaar weer hetzelfde liedje, het weigeren versterkingen halen terwijl het seizoen al lang is begonnen. Het eindeloos doormodderen met dezelfde eeuwige talenten die vorig jaar niet goed genoeg waren voor een plek bij de top4. De magie is al lang uitgewerkt met Wenger (dat ze hem een nieuw contract hebben aangeboden is een schande!) er moet een nieuwe trainer komen en een bezem door de selectie heen want Wenger zal dat niet doen.
Ja dat gaat inderdaad niet werken. Ik vind de selectie van Arsenal sowieso erg matig.
Kan me voorstellen dat je vuur poept als je Arsenal aan het kijken bent. Mooie club is het, maar het zou gewoon top zijn als ze met ee beste van Engeland en Europa kunnen mee draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aad de Mos :N hoopt dat Spurs scoort, zodat Chelsea moet aanvallen. Daar kan ik inkomen.
Chelsea scoort 1-0, volgens Aadje '" ideaal voor de wedstrijd, kan niet beter"... wat mis ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 12:14
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:27:
Aad de Mos :N hoopt dat Spurs scoort, zodat Chelsea moet aanvallen. Daar kan ik inkomen.
Chelsea scoort 1-0, volgens Aadje '" ideaal voor de wedstrijd, kan niet beter"... wat mis ik hier?
Dat was een vrij vaag verhaal idd :/

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:27:
Een goede verslaggever.
Chelsea is een beetje saai zonder Costa en Hazard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
vuurtjih schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:49:
[...]

Dat was een vrij vaag verhaal idd :/
Ik had echt het idee dat ie in slaap gedoezeld was en dacht dat Spurs gescoord had ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Lekker binnen gekopt Batshuayi. Pannekoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gouden wissel van Conte :+

Spurs geeft het cadeautje terug, tjeez.

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 20-08-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Keepersfoutje Lloris. Oei oei oei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Neymar even de show gesteeld in Parijs met 2 goals, 2 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tete en Traore hebben gisteren blijkbaar allebei gescoord voor Lyon, alleen alsnog gelijk gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
"Het Engelse Sky Sports weet het zeker: er is geen toekomst meer voor Jordy Clasie bij Southampton. De middenvelder heeft te horen gekregen dat hij per direct mag vertrekken." Aldus VI en Sky Sport News. Misschien dat de Nederlandse top 3 hem kan overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Tomski1986 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:03:
Neymar even de show gesteeld in Parijs met 2 goals, 2 assists.
Ja. Wat een gruwelijke acties allemaal. Hij lijkt echt helemaal los te gaan bij PSG. Bij Barca was hij nooit zo vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Catorce
Volgens mij hebben we hier nog een bevestiging.
http://www.fcupdate.nl/vo...bestuur-van-fc-barcelona/

Quote: "Ik heb vier gelukkige jaren bij Barcelona gehad, maar de club verdient beter. Ik hoop dat het weer beter met ze zal gaan en dat Barça weer een team kan creëren dat kan meedoen om de prijzen"

[ Voor 38% gewijzigd door Mosin op 21-08-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Nog meer transfernieuws: "Eerder maakte Wesley Hoedt al zijn vertrekwens bij Lazio kenbaar. Na de wedstrijd tegen SPAL (0-0) heeft zijn trainer Simone Inzaghi tegenover Premium Sport duidelijk gemaakt dat de Oranje-international morgen bij Southampton tekent. Hoedt wil altijd spelen en dat is in de Italiaanse hoofdstad niet het geval. Er lonkt dus een avontuur in de Premier League voor de ex-AZ'er."

"De Engelse tabloids zijn deze zondag opvallend eensgezind. Manchester City stelt de komende week naar verluidt alles in het werk om Alexis Sánchez over te nemen van Arsenal. The Sky Blues bereiden een bod van 55 miljoen euro voor op de dribbelaar wiens verbintenis op 30 juni 2018 al afloopt. Als de clubs eruit komen, kan Sánchez rekenen op een weeksalaris van 438.000 euro, waarmee hij de best betaalde speler in de Premier League wordt."

Bron VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:29:
@Catorce
Volgens mij hebben we hier nog een bevestiging.
http://www.fcupdate.nl/vo...bestuur-van-fc-barcelona/

Quote: "Ik heb vier gelukkige jaren bij Barcelona gehad, maar de club verdient beter. Ik hoop dat het weer beter met ze zal gaan en dat Barça weer een team kan creëren dat kan meedoen om de prijzen"
Aan de ene kant denk ik: mooi, weer wat extra druk op het bestuur. Hoe eerder ze weg zijn hoe beter.
Aan de andere kant: als er iemand met zijn vader geprofiteerd heeft van dit bestuur is het Neymar wel, waarbij hij en zn vader in die 4 jaar meer verdiend hebben dan Messi. Daarnaast zal hij vooral boos zijn over het gedoe rond die loyalty clause die ze niet wilden betalen/het eerst bij een notaris hebben liggen alvorens ze tot betaling over gaan. Dit is straatje schoon vegen, beetje jammer.

Dit is beter:
https://www.instagram.com/p/BX5lfBWlMr4/
Rivaldo die publiekelijk zijn ongenoegen uit over gang van zaken bij de club _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Catorce Wat schrijft Rivaldo?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond werd Barcelona - Real Betis uitgezonden door Ziggo Sport. Zakelijke overwinning voor Barcelona, omdat Betis niet bij machte was gebruik te maken van de ruimte die Barcelona hier en daar laat vallen. Geen bijzondere wedstrijd overigens, alleen het doelpunt van Sergi Roberto was wel aardig. Verder kan ik natuurlijk niet onbenoemd laten dat Messi drie maal de paal raakte. Soms is een dergelijke actie knapper en mooier dan een doelpunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Over mooie doelpunten gesproken. Deze goal van Real is echt om te smullen. Wát een voetbalmachine is dat. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Aan de ene kant denk ik: mooi, weer wat extra druk op het bestuur. Hoe eerder ze weg zijn hoe beter.
Aan de andere kant: als er iemand met zijn vader geprofiteerd heeft van dit bestuur is het Neymar wel, waarbij hij en zn vader in die 4 jaar meer verdiend hebben dan Messi. Daarnaast zal hij vooral boos zijn over het gedoe rond die loyalty clause die ze niet wilden betalen/het eerst bij een notaris hebben liggen alvorens ze tot betaling over gaan. Dit is straatje schoon vegen, beetje jammer.

Dit is beter:
https://www.instagram.com/p/BX5lfBWlMr4/
Rivaldo die publiekelijk zijn ongenoegen uit over gang van zaken bij de club _/-\o_
Ja, ik zie Neymar ook echt niet als onschuldige. In dat wereldje gebeuren wel meer dingen die zich niet horen.
Als hij over die clause zo boos is, dan is 'ie een kinderachtige kneus.

Wat zegt Rivaldo trouwens? Mijn Spaans is namelijk uitmuntend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.bbc.co.uk/sport/football/40993344

Man City zou de £275m (~€300m) afkoopsom van Lionel Messi willen betalen. Dat zou een leuke dikke middelvinger naar Neymar zijn, zo van "jij bent helemaal niet de duurste speler ooit" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als Barcelona dat dan wéér niet tegen kan houden... Wauw, wat zullen die zich dan gepiepeld voelen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:10:
[...]Ja, ik zie Neymar ook echt niet als onschuldige. In dat wereldje gebeuren wel meer dingen die zich niet horen.
Als hij over die clause zo boos is, dan is 'ie een kinderachtige kneus.

Wat zegt Rivaldo trouwens? Mijn Spaans is namelijk uitmuntend :p
Achteraf gezien had Barcelona helemaal geen reden/recht om daar nog moeilijk over te doen. Van wat ik zo bijelkaar gepuzzeld heb was per 1 juli z'n afkoopsom gestegen van 200 naar 222 miljoen zoals afgesproken in het contract (en zou geloof ik volgend jaar weer stijgen). Tegelijkertijd zou ie een loyaliteitsbonus van €25 miljoen krijgen als ie per 31 juli nog onder contract stond dus die twee kan je gewoon tegen elkaar wegstrepen O-) .

Messi is nog niet van plan z'n contract te verlengen terwijl dat hem al voorgeschoteld is dus mocht Manchester City hem nog wegkopen dan zou dat wel een mooi ultiem signaal aan het bestuur zijn >:) . Iniesta is ook nog onzeker las ik met aflopend contract ...
Die 40 miljoen voor Paulinho was blijkbaar zijn contractuele afkoopsom om daar nog wat van logica in te vinden als je het naast een Matuidi legt die voor 20 miljoen naar Juventus is met hooguit nog 10 miljoen aan triggers.

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 21-08-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:26:
[...]

Achteraf gezien had Barcelona helemaal geen reden/recht om daar nog moeilijk over te doen. Van wat ik zo bijelkaar gepuzzeld heb was per 1 juli z'n afkoopsom gestegen van 200 naar 222 miljoen zoals afgesproken in het contract (en zou geloof ik volgend jaar weer stijgen). Tegelijkertijd zou ie een loyaliteitsbonus van €25 miljoen krijgen als ie per 31 juli nog onder contract stond dus die twee kan je gewoon tegen elkaar wegstrepen O-) .

Messi is nog niet van plan z'n contract te verlengen terwijl dat hem al voorgeschoteld is dus mocht Manchester City hem nog wegkopen dan zou dat wel een mooi ultiem signaal aan het bestuur zijn >:) . Iniesta is ook nog onzeker las ik met aflopend contract ...
Die 40 miljoen voor Paulinho was blijkbaar zijn contractuele afkoopsom om daar nog wat van logica in te vinden als je het naast een Matuidi legt die voor 20 miljoen naar Juventus is met hooguit nog 10 miljoen aan triggers.
Dus Barca is ook gewoon kloterig geweest begrijp ik? Weet namelijk niet helemaal precies hoe het zit met de clausules, dus ik kan het best verkeerd begrepen hebben :9
Lees het net ook van Iniesta. Als ze bij Bayern deze man niet proberen te kopen, dan kan ik ze wel afschieten. Thiago en Inesta met Vidal/Martinez erachter _/-\o_

Robben en Ribery zijn over 1 jaartje ook klaar. Messi mag van mij rustig binnen lopen. Ik krijg bijna natte dromen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Dus Barca is ook gewoon kloterig geweest begrijp ik? Weet namelijk niet helemaal precies hoe het zit met de clausules, dus ik kan het best verkeerd begrepen hebben :9
Lees het net ook van Iniesta. Als ze bij Bayern deze man niet proberen te kopen, dan kan ik ze wel afschieten. Thiago en Inesta met Vidal/Martinez erachter _/-\o_

Robben en Ribery zijn over 1 jaartje ook klaar. Messi mag van mij rustig binnen lopen. Ik krijg bijna natte dromen >:)
Ja Barcelona heeft tot de allerlaatste dag gewacht met het uitbetalen geloof ik :+ (en ook nog geprobeerd eronderuit te komen onder het mom van dat ie al voor die datum met PSG in contact was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:44:
http://www.bbc.co.uk/sport/football/40993344

Man City zou de £275m (~€300m) afkoopsom van Lionel Messi willen betalen. Dat zou een leuke dikke middelvinger naar Neymar zijn, zo van "jij bent helemaal niet de duurste speler ooit" :+
Laat het maar gebeuren, maakt de BPL alleen maar leuker :)

Terwijl ik dit type knalt Rooney de 1-0 binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:35:
[...]

Laat het maar gebeuren, maakt de BPL alleen maar leuker :)

Terwijl ik dit type knalt Rooney de 1-0 binnen :D
Wat is die Sane slecht zeg, dat moet toch zo'n super talent zijn? Lijkt erop dat ie helemaal geen zin heeft ofzo, de manier ook hoe ie de bal verliest die de 0-1 inluidt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:37:
[...]

Wat is die Sane slecht zeg, dat moet toch zo'n super talent zijn? Lijkt erop dat ie helemaal geen zin heeft ofzo, de manier ook hoe ie de bal verliest die de 0-1 inluidt..
Ik vind Sane meestal juist positief opvallen terwijl ik me altijd erger aan Sterling.

edit: en dan een foute inworp :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 21-08-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hij laat het nu in ieder geval totaal niet zien. Ik zou em al voor die 0-1 gewisseld hebben, zo slaperig staat ie op het veld. Aguero is overigens niet veel beter, die lijkt een totaal gebrek aan vertrouwen te hebben. Hij wacht steeds net te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een heerlijke tweede gele kaart, zo enorm terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:45:
Wat een heerlijke tweede gele kaart, zo enorm terecht...
Idd, en daarvoor krijgt hij een lesje verdedigen van Baines.
Walker is een dom renpaard en kan met zijn snelheid vaak veel compenseren, beide backs van Everton zijn sowieso beter dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Lekkere goal van Rooney hoor! Ben echt blij voor hem en Everton. Verder weinig vermakelijk deze helft. Had echt veel meer tempo van City verwacht. Nu volhouden en afmaken! Hup Everton :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

Idd, en daarvoor krijgt hij een lesje verdedigen van Baines.
Walker is een dom renpaard en kan met zijn snelheid vaak veel compenseren, beide backs van Everton zijn sowieso beter dan hem.
Kieft vond het geen geel... 8)7 En die duikeling van Davies, die z'n been laat hangen en al neer ging voor er contact was, ook niet. "De scheidsrechter fluit de wedstrijd kapot"... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Ja Barcelona heeft tot de allerlaatste dag gewacht met het uitbetalen geloof ik :+ (en ook nog geprobeerd eronderuit te komen onder het mom van dat ie al voor die datum met PSG in contact was)
Met al dat geld wat ze hebben is het wel belachelijk natuurlijk..
Stiekem hopen dat iedereen de brui krijgt aan Barca :D Worden ze daar ook even op hun plek gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Barcelona klaagt Neymar aan wegens contractbreuk

[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 22-08-2017 17:22 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ongetwijfeld een besluit van het bestuur, na de opmerkingen van Neymar over hen de afgelopen dagen. Anders waren ze er wel eerder mee gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ze eisen de loyaliteits- bonus terug, die ze hem eind 2016 hebben betaald na contractverlenging

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:25:
Ze eisen de loyaliteits- bonus terug, die ze hem eind 2016 hebben betaald na contractverlenging
Dat snap ik. Maar waarom wordt dat nu 'ineens' zo gespeeld, en niet al vorige week bijvoorbeeld? 't is wel heel toevallig dat het een dag of 2 na die uitspraken van Neymar is.
Volgens mij zouden beide partijen er heel goed aan doen om elkaar voorlopig eens lekker te negeren, in ieder geval in de pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De soap van Barcelona, dan weet je het wel. Ik denk dat je gelijk hebt, maar kan ook zijn dat ze er overleg over hebben gehad, ook met jurist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hackus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:47:
De soap van Barcelona, dan weet je het wel. Ik denk dat je gelijk hebt, maar kan ook zijn dat ze er overleg over hebben gehad, ook met jurist...
Ach, dan halen ze dadelijk die 8.5 Miljoen terug, maar tekent Messi bij Guardiola :9

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 22-08-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:01:
[...]

Ach, dan halen ze dadelijk die 8.5 Miljoen terug, maar tekent Messi bij Guardiola :9
Of ook bij PSG. Maak die Qatari niet boos, dan vallen ze aan met geld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:14:
[...]

Of ook bij PSG. Maak die Qatari niet boos, dan vallen ze aan met geld >:)
Mbappe is toch ook nog steeds niet bevestigd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:01:
[...]

En dan lachen wanneer City op bezoek gaat bij Stoke en Messi :Y Die jongen gaat juist express hard aangepakt worden overal. Welcome to the Premier League son >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 06:21:
[...]

En dan lachen wanneer City op bezoek gaat bij Stoke en Messi :Y Die jongen gaat juist express hard aangepakt worden overal. Welcome to the Premier League son >:)
Dooschoppers en enkelbrekers. Laten we er lekker om juichen ;(

Als Messi gaat zie ik hem eerder z'n contract niet verlengen en volgend seizoen gaan. Vanaf de winter kan hij gratis een contract tekenen bij een andere club. Als de president niet weg is en de selectie niet dusdanig versterkt wordt om hem te overtuigen zie ik het wel gebeuren. Als hij dan volgend seizoen gaat is hij gratis en spaart die club 300M uit, dan kan hij vast een tekenbonus krijgen...

Hoop het niet, maar met mijn vertrouwen in dit bestuur op rock bottom zou ik het hem gunnen weg te gaan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:04:
[...]

Dooschoppers en enkelbrekers. Laten we er lekker om juichen ;(
Waar zeg ik dat zijn enkels gebroken worden :? Hard aanpakken door verdedigers kan ook zonder dat je uit de wedstrijd geschopt wordt. Er wordt nou eenmaal harder gespeeld, en er mag meer. Maar goed, het zal voor de bloempjes van La Liga aanpassen zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-08-2017 10:44 ]

• Mosin
Kaap schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:44:
[...]
Maar goed, het zal voor de bloempjes van La Liga aanpassen zijn...
''Begin de dag met een lachje'' Dankje :p

Het vervelende met Messi is dat je hem wel kapot moet trappen als hij je te vlug weg is. Daar moet je wel eerlijk in zijn. Wat bedoel je met harder? Knalhard van achter inlopen, invliegen met 300km p/u?
Blijft toch een sport waarbij hard spelen gepaard kan gaan met flinke blessures.

Denk dat misschien een beter voorbeeld is hoe Boateng hem een paar keer afstopte op het WK in 2014. Dat deed 'ie soms nog vrij sterk en netjes.

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Het vervelende met Messi is dat je hem wel kapot moet trappen als hij je te vlug weg is. Daar moet je wel eerlijk in zijn. Wat bedoel je met harder? Knalhard van achter inlopen, invliegen met 300km p/u?
Blijft toch een sport waarbij hard spelen gepaard kan gaan met flinke blessures.
In de Premier League wordt, en mag, er harder gespeeld worden. Veel fysieker. Scheidsrechters grijpen veel minder snel in. Je kan fysiek hard spelen zonder dat je iemand bewust probeert te blesseren.

Kijk eens een wedstrijd van bijvoorbeeld Stoke.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sterker nog. Als ik zie hoeveel die Spanjaarden tegen de scheidsrechter mekkeren zou ik denken dat ze dat wel fijn zouden vinden. Zie Ramos recent nog. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Mosin schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Denk dat misschien een beter voorbeeld is hoe Boateng hem een paar keer afstopte op het WK in 2014. Dat deed 'ie soms nog vrij sterk en netjes.
Bij Messi v Boateng moet ik altijd hier aan denken http://streamable.com/yvs3

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

In de Premier League wordt, en mag, er harder gespeeld worden. Veel fysieker. Scheidsrechters grijpen veel minder snel in. Je kan fysiek hard spelen zonder dat je iemand bewust probeert te blesseren.

Kijk eens een wedstrijd van bijvoorbeeld Stoke.
Ik denk dat juist Messi een speler is die ook in de PL velen te snel af is, waardoor je alsnog van die halve tackles krijgt op een enkeltje hier of daar. Laatst zag ik tegen Real dat volgens mij Ramos en Kovacic tegelijk op hem intrapten. Vind het nog wonderbaarlijk dat hij nooit krom gestampt is.

En als ik een PL wedstrijd zie vind ik het niet overduidelijk fysieker. Maar goed, daar let ik dan ook niet zozeer op.
JanW schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

Bij Messi v Boateng moet ik altijd hier aan denken http://streamable.com/yvs3
Mooie actie, eerlijk toegegeven. Maar omdat het Messi is wordt het wel wat overdreven..
Uiteindelijk heeft Boateng wel een wereld beker he :+

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 24-08-2017 12:12 ]

• Mosin
Foutje.. :(

[ Voor 97% gewijzigd door Mosin op 24-08-2017 12:10 ]

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:07:
[...]
Ik denk dat juist Messi een speler is die ook in de PL velen te snel af is
Ik vind hem helemaal niet bijzonder snel eigenlijk. Maar goed, ik vind aan heel de speler Messi niet zoveel aan. Ik verwacht ook gewoon dat ie in zijn gespreide bekende bedje in Barcelona blijft. En daar ben ik dan ook heel blij om als die niet naar Engeland komt.

• Catorce
Kaap schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

Ik vind hem helemaal niet bijzonder snel eigenlijk. Maar goed, ik vind aan heel de speler Messi niet zoveel aan. Ik verwacht ook gewoon dat ie in zijn gespreide bekende bedje in Barcelona blijft. En daar ben ik dan ook heel blij om als die niet naar Engeland komt.
Gespreid bedje? Juist de spelers die met hem spelen zitten daar in, hij mag zo vaak het werk opknappen als het team weer eens klote speelt... Ik hoop voor Messi dat de club het op de rails krijgt. Zo nee, dan mag hij - met pijn in het hart - van mij richting City gaan. Gratis op te halen volgende zomer! 8)7

Messi is overigens snel op de eerste meters, topsnelheid valt erg mee. Varana haalde hem vorig jaar nog eens indrukwekkend in, ondanks dat Messi op de eerste meters flink weg liep bij de verdediging van Real.

• Bossie
Catorce schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:37:
[...]

Gespreid bedje? Juist de spelers die met hem spelen zitten daar in, hij mag zo vaak het werk opknappen als het team weer eens klote speelt... Ik hoop voor Messi dat de club het op de rails krijgt. Zo nee, dan mag hij - met pijn in het hart - van mij richting City gaan. Gratis op te halen volgende zomer! 8)7

Messi is overigens snel op de eerste meters, topsnelheid valt erg mee. Varana haalde hem vorig jaar nog eens indrukwekkend in, ondanks dat Messi op de eerste meters flink weg liep bij de verdediging van Real.
Idd, zijn physiek is juist een voordeel tegen de vele bomen die in de PL verdedigingen staan.
Juist door zijn acceleratie is hij moeilijk af te stoppen, en door zijn lengte is het erg lastig om hem af te stoppen.

Een simpele schouderduw van bijvoorbeeld Smalling/Fellaini is bij Messie op gezichtshoogte en daardoor vrijwel simpelweg altijd een vrije trap + geel.

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

Ja snel en behendig.
Ik vind Messi heel goed, niet mijn voetballer en veel dingen worden overdreven. Buiten dat denk ik ook wel dat hij gewoon thuis blijft bij Barca.
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.