[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 71 Laatste
Acties:
  • 402.906 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dit zijn gewoon erfenissen uit de Bernie tijd. Elk jaar wordt de molensteen zwaarder. Ze moesten wel voor De GP het contract beeindigen, anders zaten ze er nog een jaar aan vast. Verder heeft Carey in de Media al eerder gezegd dat ze het huidige contract niet wilde heronderhandelen maar Silverstone aan extra inkomsten wilde helpen. Hij heeft er zelf dus ook een handje van om via de media te onderhandelen.

Voor Silverstone zat er niet veel op dan het contract dat elk jaar 1M£ duurder werd op te zeggen.

Overigens is het lekker sensatie in de media, maar dit is gewoon business. BRC en FOM onderhandelen een nieuw contract en in 2020 wordt er gewoon geraced.

Het doel van Liberty Media is niet de circuits maximaal uit te knijpen, het is hun doel om goede TV te maken.

Er zullen de komende tijd nog wel meer lijken uit de Bernie kast komen die Chase zal moge. Opruimen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

JackBol schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:14:
[...]

Het contract heeft een opzegclausule met 2-jaar notice, en die invoken ze nu. Ze doen alleen maar iets wat ze eerder hebben afgesproken. Als FOM hier niet blij mee is, hadden ze geen opzegclausule in het contract moeten bouwen.

Daarnaast weet Chase Carey dat de UK markt enorm belangrijk is voor F1 en dat het Silverstone contract praktisch gezien een wurgcontract is.

Ook ziet hij dingen zakelijk. Hij zal niet uit emotie een nieuw Silverstone contract in de weg gaan staan.
Probleem is vooral dat als Silverstone een beter contract krijgt, elke baan zijn contract gaat doorscheuren. Elke baan betaald teveel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:18

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goede actie van Hamilton dat ie nota bene in de uk er niet bij is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Martinspire schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:25:
[...]

Probleem is vooral dat als Silverstone een beter contract krijgt, elke baan zijn contract gaat doorscheuren. Elke baan betaald teveel
Ik verwacht niet dat ieder contract heeft een escape clausule heeft. Bernie lijkt me niet echt een man van contract templates.

Maar je hebt wel gelijk, daarom probeert Chase de deur dicht te houden.

Dit zijn de lijken die de komende tijd nog wel uit de kast komen vallen. Maar dat was te verwachten. Liberty is gewoon een nieuwe commerciele wind. Circuits en Teams zullen hun contract-positie heroverwegen en daar actie op ondernemen.

OTOH, verwacht je nu echt dat andere FOM contractanten rustig achterover zullen leunen zonder hun contract nog eens te heroverwegen?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:08:
Goede actie van Hamilton dat ie nota bene in de uk er niet bij is. :X
Jup. Hij had even rust nodig voor twee daagjes zei hij gister op Twitter :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:39
ScrooLoose schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:15:
Ik zou het niet erg vinden als Silverstone verdwijnt, vond het nooit zo'n bijzonder circuit.
Ik kan wel een paar circuits bedenken die ik daar voor in de plaats zou willen zien.
Magnycours en Estoril bijvoorbeeld, of Hockenheim weer, stuk voor stuk interessantere circuits dan Silverstone.
Ik wel; ik vind Silverstone een mooi circuit met vaak leuke races. Het wordt nu met de bredere auto's ook nog heftiger om Maggots en Becketts een beetje leuk door te komen, net als Stowe trouwens :9

Hockenheim was nog wel leuk in de oude layout met de jankende v10 en v12's tegen de rev-limiters aan op de rechte stukken maar sinds die aangepast is naar de huidige layout vind ik het niet zoveel meer aan.
Dan liever Imola weer terug, en (ondanks de politieke spanningen) Turkije :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Laatst online: 21:39
nachtnet schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:31:
[...]

Zie diverse berichten: o.a. Dat Honda helemaal de F1 uitgaat, Dat Honda nu alleen bevestigd dat de handtekening nog niet gezet is, dat het "fake-news" is en dat de deal gewoon doorgaat.
Zo, dat zou helemaal wel heftig zijn om voor de 2e keer zonder noemenswaardige resultaten met de staart tussen de benen de F1 te verlaten! Zul je zien dat McLaren "iets" vindt in de winter (a la dubbele diffuser) waardoor ze volgend jaar met kop en schouders boven iedereen uitsteken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:24:
[...]

Jup. Hij had even rust nodig voor twee daagjes zei hij gister op Twitter :P
Snap ik ook, maar doe dat dan een weekje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Snap ik ook, maar doe dat dan een weekje later.
Is wellicht een statement? Als ik dat artikel van @nachtnet zo lees kan dat een reden zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Stelletje pauwen daar :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEhOawMXsAIZrFw.jpg

En iemand is los gegaan in Photoshop

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEckQyoWsAEdY0C.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 10:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:44

Edd

Sauber heeft ook weer een teambaas. Zoals de geruchten het al deden vermoeden is het Vasseur geworden.

https://www.sauberf1team....as-the-new-team-principal

[ Voor 25% gewijzigd door Edd op 12-07-2017 10:21 . Reden: Link naar originele Sauber artikel ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:19
Edd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:19:
Sauber heeft ook weer een teambaas. Zoals de geruchten het al deden vermoeden is het Vasseur geworden.

https://www.sauberf1team....as-the-new-team-principal
Maar nog nergens officieel nieuws over de Honda - Sauber deal te vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:21
Kopenhagen is één van de steden die vanaf 2020 een race wil organiseren. Ben benieuwd of het een beetje mooie layout is.

NL: http://www.gpupdate.net/n...ule-1-plannen-kopenhagen/
Voor wie Deens kan: http://jyllands-posten.dk...kmt-hen-over-knippelsbro/
Afbeeldingslocatie: http://adn.gpupdate.net/large/308921.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
leesvoer: Speedweek - Max Verstappen: Auch für 100 Millionen kein wechsel. +4min

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Wat ik me afvraag over die Londen demo, alle teams doen mee, maar hebben alle teams wel een demo auto, de RB7-RB8 zijn toch alweer 5-6 jaar oud als voorbeeld.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:38
Maak je daar maar geen zorgen over...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

thalantis schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:34:
Wat ik me afvraag over die Londen demo, alle teams doen mee, maar hebben alle teams wel een demo auto, de RB7-RB8 zijn toch alweer 5-6 jaar oud als voorbeeld.
Zouden ze niet de gewone autos inzetten? Aangezien ze toch in de buurt moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er buiten de geplande momenten om niet met actuele auto's getest mag worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 04-10 12:08
ScrooLoose schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:15:
Ik zou het niet erg vinden als Silverstone verdwijnt, vond het nooit zo'n bijzonder circuit.
Ik kan wel een paar circuits bedenken die ik daar voor in de plaats zou willen zien.
Magnycours en Estoril bijvoorbeeld, of Hockenheim weer, stuk voor stuk interessantere circuits dan Silverstone.
maggots beckets en bocht 1 na de oude start posities vergeten?

Kortom: ik wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:23

scorpie

Supra Addict

Buiten dat denk ik niet dat teams er zo happig om zijn om die auto's in te zetten met alle kans op schade / extra draaiuren van alle onderdelen etc.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

maussert schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:02:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er buiten de geplande momenten om niet met actuele auto's getest mag worden.
Getest? Op demo banden heb je er niks aan? Kan me inderdaad niet voorstellen dat een team als sauber een demo-team klaar heeft staan voor dergelijke momenten.

Volgens mij zou dit geschaard kunnen worden onder een camera-dag oid of een shakedown. Dat mag wel met de huidige autos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sniffels schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:03:
[...]

maggots beckets en bocht 1 na de oude start posities vergeten?

Kortom: ik wel !
Kortom... Jij bent ze wel vergeten? :+

Er mag van mij wel vaker van circuits gewisseld worden, een stel vaste circuits is prima maar de hele calender niet.

Er zijn genoeg goede circuits om een heel stel in roulatie te gooien, paar jaar "daar" , paar jaar "hier"
Snap wel dat het lastig is met investeringen die gedaan moeten worden maar toch... :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 04-10 12:08
ScrooLoose schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:18:
[...]

Kortom... Jij bent ze wel vergeten? :+

Er mag van mij wel vaker van circuits gewisseld worden, een stel vaste circuits is prima maar de hele calender niet.

Er zijn genoeg goede circuits om een heel stel in roulatie te gooien, paar jaar "daar" , paar jaar "hier"
Snap wel dat het lastig is met investeringen die gedaan moeten worden maar toch... :)
Om het jaar Hockenheimring en Nürburgring voor Duitsland vond ik prima. maar bijvoorbeeld een jaar Spa of Monaco overslaan zou F1 onwaardig zijn voor mij.
Maar sinds/door Toca2 (sorry old-skool) heb ik wat met Silverstone, dus tja dat is een persoonlijk 'gevoel/kronkel".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:36

Destruction

(ex-)Automonteur

DonJunior schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:26:
Eens kijken wie er sneller is dan Bottas met zijn: .0.201 seconden.
https://f1-start.glitch.me/

Ik kom zelf op [afbeelding] 8)

:o Move over Bottas!
0.203 hier. Ik kom eraan, Valtteri! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MsYbgUz3eck3zzUvPu4qQkj4/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 12-07-2017 11:54 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:51:
Ik ben fan van iedereen :D

Maar even serieus. Ik ben gewoon fan van de F1 sport. Dat Max nu mee doet maakt het wel leuker om 1 team wat aandachtiger te volgen. Maar als Max van team veranderd ga ik niet ineens Red Bull minder leuk vinden en het andere team de hemel in prijzen oid.

Overigens merk ik dat ik ook echt voor Bottas en Alonso begin te zijn. Weet niet waarom :P
Buiten de sport ansich, heb ik datzelfde wel een beetje

Maar vaak is het eerder een underdog-gegeven, dan echt op de man gespeeld.
De komst van Verstappen heeft (gelukkig) wel weer wat media aandacht in de normale pers meegebracht, voorgaande jaren was het niet meer dan een berichtje op pagina X dat Hamilton kampioen geworden was.
Nu heeft het AD en Telegraaf ineens (spontaan) kennis in huis, en analyseren ze het de hele sport als professionals, wat soms wel heel ver kan gaan, door de oranje bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DesireHD schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:46:
Zie nu geruchten voorbij komen dat de deal tussen Sauber en Honda geklapt is. Bron: twitter Olaf Mol

Zou de exit van juffrouw Kaltenborn toch nog wat consequenties hebben?
Dit gerucht is gebaseerd op een bron die niet bij Sauber of Honda vandaan komt noch bij hun sponsors, rijders of leveranciers.

Als bron wordt vermeld "umfeld von McLaren", wat dus net zo goed een promo chick van Michael Kors kan zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

warp schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Dit gerucht is gebaseerd op een bron die niet bij Sauber of Honda vandaan komt noch bij hun sponsors, rijders of leveranciers.

De bron wordt vermeld als "umfeld von McLaren", wat dus net zo goed een promo chick van Michael Kors kan zijn. :+
Inmiddels meld autosport.com het ook en die plaatsen niet zulke hearsay.

Ga er maar van uit dat de deal voor nu van tafel is. En persoonlijk sluit ik een totale exit van Honda eind 2017 ook niet uit.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:01:
[...]

Zouden ze niet de gewone autos inzetten? Aangezien ze toch in de buurt moeten zijn?
Volgens mij mag je de huidige F1 wagens volgens de reglementen niet eens inzetten voor dit soort evenementen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
L1nt schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:49:
[...]

Inmiddels meld autosport.com het ook en die plaatsen niet zulke hearsay.

Ga er maar van uit dat de deal voor nu van tafel is. En persoonlijk sluit ik een totale exit van Honda eind 2017 ook niet uit.
Als ik het artikel op Autosport.com erbij pak. http://www.autosport.com/...al-called-off-say-sources lijkt het toch wel sterk op een rehash van de hear-say bronnen. En blijft dit artikel omgeven van woorden als geruchten, van horen zeggen en bronnen

Kortom nog steeds onduidelijk hoe het nu zit. @L1nt

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:36

Destruction

(ex-)Automonteur

Hoevaak heb je het geprobeerd? :P

* Destruction haalde dit meteen de 1e poging. Ja, echt waar.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:50:
[...]

Volgens mij mag je de huidige F1 wagens volgens de reglementen niet eens inzetten voor dit soort evenementen. ;)
Zoals aangegeven; voor camerawerk en/of shakedown mag je wel e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:06:
[...]

Getest? Op demo banden heb je er niks aan? Kan me inderdaad niet voorstellen dat een team als sauber een demo-team klaar heeft staan voor dergelijke momenten.

Volgens mij zou dit geschaard kunnen worden onder een camera-dag oid of een shakedown. Dat mag wel met de huidige autos.
Er zijn genoeg zaken die je kunt testen ookal rijdt je op demo banden. De meeste teams hebben hun filmdag al benut.

Het mag gewoon niet, heb het ook niet verzonnen. En waarom zou een team als Sauber geen demo auto kunnen hebben? De auto's van voorgaande jaren gaan niet naar de autosloop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:21:
[...]

Zoals aangegeven; voor camerawerk en/of shakedown mag je wel e.e.a.
Maar dan wel op een circuit. Je kunt ervan uitgaan dat ze op dit event niet met de F1 wagens gaan rijden die aankomende zondag aan de start zullen verschijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Als ik het artikel op Autosport.com erbij pak. http://www.autosport.com/...al-called-off-say-sources lijkt het toch wel sterk op een rehash van de hear-say bronnen. En blijft dit artikel omgeven van woorden als geruchten, van horen zeggen en bronnen

Kortom nog steeds onduidelijk hoe het nu zit. @L1nt
Waar menig F1 site elke scheet plaatsen is Autosport nog steeds een heel stuk zorgvuldiger met het plaatsen van zulke berichten.
Dat zij het plaatsen geeft aan dat er voldoende rook is om een kern van waarheid te bevatten.

Kortom, als Autosport.com het meld kun je er bijna van uit gaan dat het verhaal (grotendeels) wel klopt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Indrukwekkend van Max. Gewoon een motiverende speech geven. Held.

https://nl.motorsport.com...-red-bull-fabriek-929637/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Poging1 was hier 0.237, poging2 0.217 alles erna was stukken hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Een mooi antwoord op alle geruchten: je schouders eronder en laten zien dat je het me je huidige team wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:14
devil-strike schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:56:
Poging1 was hier 0.237, poging2 0.217 alles erna was stukken hoger.
We kunnen niet allemaal perfect zijn ;)

Grapje natuurlijk he

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:51
:+ Als je puur naar de cijfers kijkt Is de auto van ver niet echt beter geworden

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Was deze al geplaatst? Geinig filmpje van de F1 coureurs voor F1live in London

https://www.formula1.com/...e_their_London_lingo.html

Het is druk in London Edit: never mind, dit is een foto van x-aantal jaar geleden. Dacht 15.
Had even stille hoop dat ze met een klassiekertje aan het rijden waren.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEeEc-TXgAAOBfB?format=jpg&name=large

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 14:40 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Porsche neemt binnen 2 weken besluit of ze in gaan stappen in de F1

http://www.auto-motor-und...f1-einstieg-12248334.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Laatst online: 26-09 19:17
DonJunior schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:32:
[...]

We kunnen niet allemaal perfect zijn ;)

Grapje natuurlijk he
Hehehe, gelukkig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 13:07

pinda powerrr

Slow down...

Jackson6 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Zei mijn baas dat maar eens over me :P
Die geeft het, als je maar weg gaat?

>:)

#inkoppertje :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
thalantis schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:34:
Aan de plaatjes op Twitter te zien zijn het allemaal oude auto's in de (helaas) 2017 liveries. Mij lijkt het zoveel mooier als ze gewoon de originele liveries erop houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Erapaz Ik verwacht dat dit te maken heeft met de herkenbaarheid van het huidige seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:21:
@Erapaz Ik verwacht dat dit te maken heeft met de herkenbaarheid van het huidige seizoen.
Vooral sponsorgeld zal meespelen. Mobil1/ Esso vind het vast niet leuk als ze nog met Total sponsoring rijden red bull etc.
Ook BWT zou dan de komende 3 jaar niet op de demo auto van FI te zien zijn bijv.

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 12-07-2017 16:33 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is denk vooral een geld kwestie waarom ze met de huidige varianten rijden. En dan de hijgende sponsoren in hun nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:50
YakuzA schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:32:
[...]

Vooral sponsorgeld zal meespelen. Mobil1/ Esso vind het vast niet leuk als ze nog met Total sponsoring rijden red bull etc.
Ook BWT zou dan de komende 3 jaar niet op de demo auto van FI te zien zijn bijv.
Aansluitend op de sponsoring van de verschillende brandstoffabrikanten: zouden ze wel met de brandstof rijden waarmee ze het betreffende jaar van de auto ook reden? Of zijn die verschillen zo klein/performance gerelateerd (las, volgens mij hier, dat de brandstof ~98% standaard moet zijn) dat de motor hier gewoon tegen kan?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 24-09 10:53
alesandro_46 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:38:
[...]

Aansluitend op de sponsoring van de verschillende brandstoffabrikanten: zouden ze wel met de brandstof rijden waarmee ze het betreffende jaar van de auto ook reden? Of zijn die verschillen zo klein/performance gerelateerd (las, volgens mij hier, dat de brandstof ~98% standaard moet zijn) dat de motor hier gewoon tegen kan?
Weet het niet zeker, maar ik denk dat de motor er wel tegen kan. Daarnaast zullen ze dat ding echt maar op 60% laten draaien o.i.d. om er zoveel mogelijk kilometers nog uit te kunnen slepen.

De teams zullen er weinig zin in hebben om nog nieuwe blokken te moeten maken voor een oude demo auto.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014

TinusTegengas

Formula Racing

Dit zou wel vet zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9w2B25dGadALRlnVLrCgeHnL/full.jpg

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 10:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Al ben ik enorm fan van de huidige livery, is dit ook wel ENORM vet!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Het is een behoorlijk kippenhok bij de brieving nu.

Filmpje in de tweet

https://twitter.com/haasf1team/status/885168469456687105

@TinusTegengas gaan we een beetje oude koeien uit de sloot halen? :+ Jasphur in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2" maar blijft inderdaad een erg gave livery.

@Dijkstraat bandjes staan nog steeds slordig.
Dat kan toch niet :o
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEi8Cp7XcAAfzH8?format=jpg&name=large

[ Voor 60% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
@Jasphur Is toch ongekend :( Gaat zoveel geld in om en dan kunnen de bandjes niet recht staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 10:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

waarom RBR met een oud model daar?

Of zijn het allemaal oude modellen met nieuwe livery?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Mad-Matt schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:41:
waarom RBR met een oud model daar?

Of zijn het allemaal oude modellen met nieuwe livery?
Het zijn allemaal 'oude' auto's met nieuwe livery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:14
Wat ik wel raar vind is dat RBR met afstand de lelijkste auto daar heeft. Mercedes heeft dan ook een oudere die echt afwijkend is, maar die RBR met die hoge neus vind ik echt niks. Vraag me dan ook sowieso af waarom alleen zij tweeën zo op het eerste gezicht met zo'n "aparte" auto daar zijn. Is dat wellicht omdat RBR & Merc ook demo's gaan geven met deze auto's, en de rest alleen tentoon wordt gesteld?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Ik ben weer terug van vakantie @nachtnet dus ben vanaf morgen weer van de partij met de filmpjes en foto's. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Bij meer mensen de video en audio vreselijk out of sync bij de Live stream?

Never mind. Pinkham saves the day

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:02:
Jup en niet zo een beetje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 19:39
Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:02:
volgens mij zagen we mensen in beeld waar de audio niet van was hopelijk word het nu beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ziggo zelf ook aardig brakke kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
Loopt nu wel synchroon volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:18
Hier loopt ie inmiddels ook goed. Kom maar door!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Who the f is Tom Grannan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjvg
geen idee heb een idee dat zo lang hij zingt het geluid wel uit kan maar de beelden zijn wel mooi.

een soort jaar clip van meerde jaren :D

jos verstappen was ook nog even in beeld met die brand

[ Voor 9% gewijzigd door hjvg op 12-07-2017 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het begint al goed. Goede muziek en prachtige beelden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
Geen idee, maar mooie beelden!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Schumi in betere tijden. :D

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
Haha Horner. Mooie vent

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:17

Kiwi

Gadgetfreak

"At least Toto is here" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Prachtige sneer van Horner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XNL073
  • Laatst online: 19:55
Mooie sneer naar Hamilton van Horner!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Waarom kan Arivabene niet vaker interviews doen? Hoor liever hem dan een HAM.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEjQLueXsAA4E3R.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Idd jammer dat Hamilton er niets is.. Had mooi even zijn rap-kunsten kunnen tonen op het podium :+
Ben benieuwd hoe dat zondag zal gaan, als hij op het podium staat.. Ik hoorde net wel een kleine boe.
Maar goed, men zal zondag dan wel weer juichen, want het blijft een Brit.

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Je kan Arivabene uit Italië halen. Maar je zult Italië nooooit uit Arivabene halen. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:44

Pierre

Van nature lui!

Alleen als hij die shades afzet

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:18:
Waarom kan Arivabene niet vaker interviews doen? Hoor liever hem dan een HAM.

[afbeelding]
The coolest boyband :+

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wel geinig. Veel mensen op Twitter vragen zich af waarom dit event op zo'n kort termijn is aangekondigd. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:23

AzzKickah

06-CENSORED

I have to say, I love this shit :D Mag van mij avondvullend zijn :)

Kom maar op met die demo's!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:22:
Wel geinig. Veel mensen op Twitter vragen zich af waarom dit event op zo'n kort termijn is aangekondigd. Iemand een idee?
Terreur dreiging, veiligheid van de crowd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
AzzKickah schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:22:
I have to say, I love this shit :D Mag van mij avondvullend zijn :)

Kom maar op met die demo's!
Kvyat kondigde net al een ritje met een v8 aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
:+ :+ Zojuist via livestream van YouTube zitten kijken maar slechte kwaliteit.. Kom ik erachter dat Ziggo Sport ook live in de uitzending zit :+ :+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:22:
had ergens gelezen volgens mij op gpupdate of hier durf niet zeker te zeggen

dat de burgemeester van londen dit alleen wou laten door gaan als er geen reclame voor werd gemaakt en daarom de late aankondiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

D-Ed schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:23:
:+ :+ Zojuist via livestream van YouTube zitten kijken maar slechte kwaliteit.. Kom ik erachter dat Ziggo Sport ook live in de uitzending zit :+ :+ _/-\o_
Volgens mij dezelfde stream, ook niet geweldig dus :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
Ik vind dit echt heel erg tof, goede ontwikkeling dit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:44

Pierre

Van nature lui!

Loepje zuiver hier de stream

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:39
Lekker op de woensdag avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Youtube maakt er zeker een goede kwaliteit van.

Die woorden van Brawn smaken naar meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lekker streamen naar de Chromecast. De beeldkwaliteit is prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Edd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:24:
[...]

Volgens mij dezelfde stream, ook niet geweldig dus :+
Beter dan op mijn (nieuwe) MiBox..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
kuch.. Kwaliteit van F1 uitzendingen .. :+

Prima evenement,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:41
Wat is dit een heerlijke woensdagavond!
Dit mogen ze vaker gaan doen, en dan het geluid van die motoren op de achtergrond :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:27:

Prima evenement,...
(nu)Prima evenement idd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:27:

Prima evenement,...
Misschien tijd voor een apart topic voor dit soort evenementen :+

-

Pagina: 1 ... 9 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1