Toon posts:

[F1] Seizoen 2017 - deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste
Acties:
  • 393.215 views

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:17
nachtnet schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:28:
[...]

Ja, had ik ook gezien, maandag lijkt mij niet de juiste race dag.. :+

en omdat @Martinspire de startpost al gezien had.. hier een kleine trailer.. (uiteraard niet met alle juiste informatie.)

[afbeelding]
[afbeelding]
Puik werk! Hulde! _/-\o_

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:01
nachtnet schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:28:
[...]

Ja, had ik ook gezien, maandag lijkt mij niet de juiste race dag.. :+
Zeg dat eens tegen de New Zealanders haha

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:08
HONDA RA617H engine.

& vanavond nog een laatste F1-Report van 2017:

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:57
Genoeg heatshields bij Honda :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:05

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lol at de intro van de fb live preview.
Gooood mornin’ :)
[YouTube: https://youtu.be/ZIlVCvgZcUU]

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan iemand even opsporen waar het steeds misgaat? Erg belangrijk voor 2019. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:13:
[...]
Honda

Na vijf keer mijn bril gepoetst te hebben zag ik toch dat het filmpje zélf zo wazig was ;)

Deze is wat beter; YouTube: How can the look of the F1 halo be improved?

[Voor 46% gewijzigd door hardware-lover op 13-12-2017 23:51]

Testing, one, two ...

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Even wat nostalgie, nog voordat de F1 echt F1 was, de GP auto's in o.a. nazi tijdperk:

Ik vond het heerlijk om al die oude beelden van bv Spa weer te zien.
Bijna 500 pk in '39..
spoiler:
Als VAG überhaupt al terugkomt dan zou het mij niks verbazen als ze Bugatti gaan gebruiken hiervoor en het feit dat het toen ook al 1,5 liter blokken waren ( 8 cilinder met turbo ) en de Mercs domineerden :+

Nav: https://thejudge13.com/20...ic-transcendence-of-1938/ , soms hebben ze best wel iets informatiefs.

[Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 14-12-2017 01:15]

Wear Sunscreen!

• TheBrut3
Maar het is toch nog niet bekend hoe de halo er exact uit gaat zien bij de teams? Ik neem aan dat het een stuk mooier wordt weggewerkt dan de opzet halo's die tot nu toe zijn getest.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:13:
Nergens, ik zie hier een 100% betrouwbare motor voor 2018! 0 pannen en meer power dan de Renault op deze foto's. Huilen gaan ze bij McLaren, huilen zeg ik je!
Humma Kavula schreef op donderdag 14 december 2017 @ 01:07:
spoiler:
Als VAG überhaupt al terugkomt dan zou het mij niks verbazen als ze Bugatti gaan gebruiken hiervoor en het feit dat het toen ook al 1,5 liter blokken waren ( 8 cilinder met turbo ) en de Mercs domineerden :+
Waarom een spoiler tag? :+
Ik verwacht Audi of Lamborghini. Audi als straatauto concurrent van Mercedes of Lamborghini als tegenhanger van Ferrari, McLaren en Aston Martin. Bugatti wint VAG commercieel te weinig mee, verwacht ik.

Maar ze komen toch alleen als ze de regels naar hun hand kunnen zetten, net als bij het WEC.

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:12:
[...]

Maar het is toch nog niet bekend hoe de halo er exact uit gaat zien bij de teams? Ik neem aan dat het een stuk mooier wordt weggewerkt dan de opzet halo's die tot nu toe zijn getest.
Reken er maar niet op dat er veel verschil in zal zitten. Hooguit wat extra vleugeltjes zoals laatst getest door o.a. McLaren.

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het valt mij op dat alle 'onafhankelijke' journalisten zo positief zijn over die HALO. Ze zijn allemaal op die perso in Hongarije geweest en sindsdien zeggen ze eigenlijk allemaal 'Ja, dit is goed, belangrijk, etc'.

Terwijl er volgens mij nog geen 1 fan is geweest die hier het belang van in ziet.

Ik hoef de hele discussie over de HALO an sich niet nogmaals te voeren, dat kreng komt er nu eenmaal, maar ik vind het erg raar dat er zoveel journalisten in het bootje van de FIA zijn gaan zitten.

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
BlauweFles schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:42:
[...]

Het valt mij op dat alle 'onafhankelijke' journalisten zo positief zijn over die HALO. Ze zijn allemaal op die perso in Hongarije geweest en sindsdien zeggen ze eigenlijk allemaal 'Ja, dit is goed, belangrijk, etc'.

Terwijl er volgens mij nog geen 1 fan is geweest die hier het belang van in ziet.

Ik hoef de hele discussie over de HALO an sich niet nogmaals te voeren, dat kreng komt er nu eenmaal, maar ik vind het erg raar dat er zoveel journalisten in het bootje van de FIA zijn gaan zitten.
Ik denk ook dat er een bepaalde afspraak gemaakt is toen, want er was een bizarre omslag plotseling. Ineens kwam een hele rij journalisten met positieve artikelen en tweets over de halo, waar ze voor die tijd helemaal niet zo positief waren.

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 09:48
FTFY
sjaool schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:28:
@Destruction Waarom is dat jammer? Sirotkin is nu niet een van de minste coureurs. Ik snap de keuze wel, ook zou hij Stroll op sleeptouw kunnen nemen want die heeft echt iemand nodig om voor hem te sturen...
:P

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Humma Kavula schreef op donderdag 14 december 2017 @ 01:07:
Even wat nostalgie, nog voordat de F1 echt F1 was, de GP auto's in o.a. nazi tijdperk:
[video]
Ik vond het heerlijk om al die oude beelden van bv Spa weer te zien.
Bijna 500 pk in '39..
Eigenlijk stiekum misschien de enige echte F1 periode, omdat er elk jaar teams bijkwamen en teams verdwenen, en ook alles gemaakt en gereden werdt met gekke kerels in gekke concepten gemaakt in stiekume schuurtjes.

Die tijd doet me denken aan een film over een vliegwedstrijd met absurde propeller vliegtuigen (oude film), en aan de cartoon wacky races.

Zelfs in de tijd van Jim Clark begon alles al op elkaar te lijken. (dus toen was de ware oorspronkelijke spirit van F1 al overleden.)

wmb gooien ze het weer helemaal open, en dan 1 apart constructeurs kampioenschap en 1 rijders kampioenschap als volledig aparte lopende series.

En dan alle restricties/regels voor de autobouwers gewoon de prullenbak in. (behalve natuurlijk zeer simpel/duidelijk gedefinieerde limieten tbv de gezondheid van de rijder.)

How do you save a random generator ?

• BlauweFles
  • Niet online
Tleilaxu schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:00:
[...]

Ik denk ook dat er een bepaalde afspraak gemaakt is toen, want er was een bizarre omslag plotseling. Ineens kwam een hele rij journalisten met positieve artikelen en tweets over de halo, waar ze voor die tijd helemaal niet zo positief waren.
Precies! En dat vind ik dus raar. Het is natuurlijk 1 grote kliek die F1, maar je hoopt dat er onafhankelijke journalisten zijn die nog wel handelen zoals je mag verwachten.

• Jasphur
Tleilaxu schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:00:
[...]

Of er een afspraak gemaakt is of niet laat ik even in het midden.

Maar tijdens die persco zijn de beelden van de Halo test getoond (en vrij gegeven). Als ik Scarborourgh mag geloven, en eigenlijk doe ik dat wel. Waren de beelden plus uitleg dusdanig overtuigend dat de negatieve opinie die de journalisten hadden is omgezet naar een positieve. De meeste, Scarbs inclusief, vinden de Halo inderdaad esthetisch wel een doorn in het oog. Maar het is niet anders. We kunnen hoog en laag blijven springen, maar de Halo is een feit voor in ieder geval aankomend seizoen.

• nachtnet
Jasphur schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:22:
[...]

Of er een afspraak gemaakt is of niet laat ik even in het midden.

Maar tijdens die persco zijn de beelden van de Halo test getoond (en vrij gegeven). Als ik Scarborourgh mag geloven, en eigenlijk doe ik dat wel. Waren de beelden plus uitleg dusdanig overtuigend dat de negatieve opinie die de journalisten hadden is omgezet naar een positieve. De meeste, Scarbs inclusief, vinden de Halo inderdaad esthetisch wel een doorn in het oog. Maar het is niet anders. We kunnen hoog en laag blijven springen, maar de Halo is een feit voor in ieder geval aankomend seizoen.
Die persco incl beelden is eerder in deel 1 van dit topic gepost.. Jammer blijft dat de halo voorlopig alleen voor f1 verplicht is geworden. in andere open-wheel klassen is er blijkbaar geen gevaar :X Wat @YakuzA zegt dus.. YakuzA in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2"

[Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 14-12-2017 16:26]

• Jasphur
@nachtnet klopt. En dat blijft ook raar. Maar ik wilde alleen even inhaken op het verhaal van waarom de journalisten ineens positief werden op de Halo.

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Ik kwam van de week deze tegen op youtube.
YouTube: Tiff Needell - The Crashes That Changed Racing
Sorry voor de belabberde kwaliteit.

Wel grappig om te zien dat Sterling Moss in de jaren 50 een helm nog “a bit sissy” vondt en dat Nascar best lang tegen het Hans systeem is geweest en het uiteindelijk een dodelijk ongeval heeft gekost voor het veplicht werd gemaakt.

Ik ben persoonlijk ook nog geen fan van de Halo, maar ik zou er niet vreemd van opkijken als er over 10 jaar een soortgeijke docu uit komt waar hetzelfde gesproken wordt over de Halo en de coureurs van nu voor gek verklaard worden dat ze dit niet wilde.

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05 12:47
neocon schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:13:...
Ik ben persoonlijk ook nog geen fan van de Halo, maar ik zou er niet vreemd van opkijken als er over 10 jaar een soortgeijke docu uit komt waar hetzelfde gesproken wordt over de Halo en de coureurs van nu voor gek verklaard worden dat ze dit niet wilde.
Ik denk niet dat dat zo'n vaart zal lopen met de acceptatie van de Halo
Groot verschil met de HANS device is dat er de afgelopen 25 jaar maar 1 dode is gevallen die met een Halo mogelijk voorkomen had kunnen worden, terwijl er tientallen coureurs met een HANS gered hadden kunnen worden.
Alle recente formule 1 doden op één na, zijn gebeurd met historische F1 wagens.

• nachtnet
@Boppo84 zoek anders even die (fia) persco op. Daarin werden een tiental voorbeelden aangehaald waarbij de halo gewenst zou zijn geweest. (ook een aantal near misses.)

Toro Rosso zegt ondertussen moeite te hebben met de afmetingen & indeling van de Honda motor..

https://www.motorsport.co...llenge-toro-rosso-988567/

Als ze zeggen dat het lastig is zou het zomaar kunnen dat ze met een topwagen aan de start verschijnen. ;)

• Jasphur
Boppo84 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:39:
[...]

Ik denk niet dat dat zo'n vaart zal lopen met de acceptatie van de Halo
Groot verschil met de HANS device is dat er de afgelopen 25 jaar maar 1 dode is gevallen die met een Halo mogelijk voorkomen had kunnen worden, terwijl er tientallen coureurs met een HANS gered hadden kunnen worden.
Alle recente formule 1 doden op één na, zijn gebeurd met historische F1 wagens.
1 dode is er natuurlijk al 1 teveel al denk ik dat dat ongeluk met een Halo ook dodelijk was afgelopen. En het gaat natuurlijk niet altijd om ongelukken met dodelijk afloop. Blijvend- en/of zwaar letsel is natuurlijk ook een rede voor dergelijke veiligheidsmaatregelen. Maar wat @nachtnet zegt. :)

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Er zijn in de recente geschiedenis twee doden gevallen, maar ook het ongeval met De Villota was waarschijnlijk niet minder slecht afgelopen met een halo.

• TheBrut3
Best grappig
Key says that the Faenza team does much more of its own development than is generally believed.

"I think there's a lot more going on at STR than people think. People don't know STR, it's really frustrating.

"Although it makes a lot of sense to join together [with RBR] where you can, we've got our own aero department in Bicester, with our own wind tunnel, and that's entirely independent because it has to be legally.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die dat denken. Als je zag hoe klote het STR team de 2e helft van het jaar ging, dan is mijn eerste gedachte niet: "Goh, daar zal wel veel RBR technologie in zitten" :+

• YakuzA

YakuzA

nachtnet schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:35:
[...]

Die persco incl beelden is eerder in deel 1 van dit topic gepost.. Jammer blijft dat de halo voorlopig alleen voor f1 verplicht is geworden. in andere open-wheel klassen is er blijkbaar geen gevaar :X
Das niet waar, F2 gaat ook met halo rijden volgend jaar.

Andere open wheel klasses die onder de regels van de FIA vallen zullen mogelijk ook volgen zodra er een nieuw chassis gemaakt wordt. (vaak is daar x jaar hetzelfde chassis)

/edit: vind de halo ook lelijk, hoop vooral dat ze het stukje naast de rijdershelm beter zichtbaar gaan maken vanaf de zijkant. bij sommige designs kan je de helm al bijna niet meer zien als je van opzij kijkt.

[Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 14-12-2017 17:14]

PSN

• nachtnet
37 min season review met VER & RIC.

https://redbullracing.redbull.com/video/sofa-2017

[Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 14-12-2017 18:59]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Motorsport.com neemt ook GPUpdate.net over... Ze blijven aan de gang. Zo is er dadelijk niets meer onafhankelijk :X

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou, zo ziet het er allemaal zo beroerd nog niet uit ;)

Testing, one, two ...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 11:53

Arfman

Drome!

hardware-lover schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:34:

[video]
Als je dit in Februari 2017 had laten zien d.m.v. een tijdmachine was de Alonso hypetrain ongekend geweest :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Cranzai
MikeyMan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:38:
Motorsport.com neemt ook GPUpdate.net over... Ze blijven aan de gang. Zo is er dadelijk niets meer onafhankelijk :X
An sich vind ik de berichtgeving van motorsport.com altijd wel erg prettig maar dan wel de engelse variant.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Cranzai schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:36:
[...]

An sich vind ik de berichtgeving van motorsport.com altijd wel erg prettig maar dan wel de engelse variant.
Ik ook, maar ik vind het geen pre dat alles onder dezelfde vlag komt te vallen. Liever wat variatie dan een vertaling van een en hetzelfde artikel overal.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 11:12

Martinspire

Awesomeness

MikeyMan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:21:
[...]

Ik ook, maar ik vind het geen pre dat alles onder dezelfde vlag komt te vallen. Liever wat variatie dan een vertaling van een en hetzelfde artikel overal.
En in principe blijft de GPUpdate crew werken aan Nederlandse content. Dus op zich vind ik dat dan niet zo erg. En waarschijnlijk zag Motorsport wel hoe populair GPUpdate in NL was, dus dan liever die lezers erbij en hopen dat er ook nog een paar een abonnement afnemen. Iets wat ik me nu wel zie doen.

Vraag me alleen wel af wat er met de site gaat gebeuren. Of ze die nog levend houden of dat die misschien door gaat linken naar de nieuwe site. Kan me voorstellen dat ze nu gewoon wat meer betaald gaan krijgen en dus hun eigen project laten liggen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Jasphur
hardware-lover schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:34:

[video]
Maar ALO kan ook wel wat :D

• YakuzA

YakuzA

Pannenkoeken bakken, toch? :+

PSN

• LoeWn
  • Laatst online: 26-05 09:49
"let's call him 'wooahh' from now" _/-\o_

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MikeyMan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:38:
jah ik ' schrok' er ook van - ze zijn druk met de overnames. nog weinig van de jongens van gpupdate gehoord hierover (zullen denk ik wel 'wat' whatsappjes ontvangen hebben :+)

goed, gpupdate is (in mijn optiek) niet best nieuws, maar wat nog vele male erger is;
https://www.autobahn.eu/6...girl-in-de-f1-is-nakende/ :'(

[Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2017 09:54]

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:13

sjaool

Every life should have 9 cats

himlims_ schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:24:
[...]
goed, gpupdate is (in mijn optiek) niet best nieuws, maar wat nog vele male erger is;
Helaas is de huidige maatschappij flink aan het vertrutten. Niks kan of mag meer. Nog even en de coltrui kan weer van stal. :|

"When you grow up your heart dies"

• TheBrut3
Gridgirls... Ja leuk maar voor mij geen must. Alleen weer de reden waarom er weer iets weg moet doet mij weer denken aan de hele zwarte pieten en vuurwerk discussies hier. Zo jammer! Alleen daarom ben ik al tegen.

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:17

pinda powerrr

Slow down...

sjaool schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:13:
[...]

Helaas is de huidige maatschappij flink aan het vertrutten. Niks kan of mag meer. Nog even en de coltrui kan weer van stal. :|
En dan heb je een Brit aan het roer (Brawn), die zijn helemaal zo preuts als wat :X

Waiting on the world to change

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 14:21

mark-k

AKA markkNL

himlims_ schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:24:
[...]

jah ik ' schrok' er ook van - ze zijn druk met de overnames. nog weinig van de jongens van gpupdate gehoord hierover (zullen denk ik wel 'wat' whatsappjes ontvangen hebben :+)

Hypocriet gezeik ook altijd. Al jaren zijn al die feministen etc aan het zeiken dat vrouwen moeten kunnen doen wat ze willen en moeten kunnen dragen wat ze willen zonder er door scheef aangekeken te worden (en daar ben ik het ook wel mee eens), maar zodra de wens van die vrouw dan is om geld te verdienen door in een kort rokje naast een auto te staan dan is het opeens walgelijk en moet het verboden worden... Voorvechters voor vrijheid alleen als het hun uitkomt.

Niemand van die dames wordt gedwongen daar te staan, hell, ik zou zo met ze ruilen, beetje lachen naar de camera met een parapluutje in de hand en verder lekker van dichtbij F1 wagens bekijken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mark-k schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:59:
ik zou zo met ze ruilen, beetje lachen naar de camera met een parapluutje in de hand en verder lekker van dichtbij F1 wagens bekijken.
kunnen we je inschrijven?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik gok dat ik te lelijk ben om de selectie door te komen, maar zolang ik zelf geen kosten hoef te maken vind ik t prima :P

• powah33
  • Laatst online: 17:24
Wat mij betreft mag Jean Todt, Bernie Ecclestone achterna.
Die kleine hobbit maakt meer kapot dan dat hij goed doet.

Eerst die opgevoerde stofzuiger motortjes introduceren, Dan de verschrikkelijke halo.
Van 4 naar 3 motoren per seizoen gaan, terwijl we vechten tegen al die gridstraffen, durft meneer nu te zeggen dat de bolides te betrouwbaar zijn.

Wat wil die seniele man nu?!

https://www.f1today.net/n...cedes-zijn-te-betrouwbaar

https://f1manager.info/ranking

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-05 00:16
mark-k schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:59:
[...]

Hypocriet gezeik ook altijd. Al jaren zijn al die feministen etc aan het zeiken dat vrouwen moeten kunnen doen wat ze willen en moeten kunnen dragen wat ze willen zonder er door scheef aangekeken te worden (en daar ben ik het ook wel mee eens), maar zodra de wens van die vrouw dan is om geld te verdienen door in een kort rokje naast een auto te staan dan is het opeens walgelijk en moet het verboden worden... Voorvechters voor vrijheid alleen als het hun uitkomt.
offtopic:
Het lijkt er vooral mee te maken te hebben dat deze personen zich nogal onzeker voelen (ongetwijfeld door social media, beauty ideaal, etc.). De minder aantrekkelijke dames mogen alles doen/aantrekken wat ze willen, een gewicht boven 120 kg is niks mis mee, etc. Echter, de aantrekkelijke dames mogen zich vooral niet te aantrekkelijk kleden of bijvoorbeeld een beetje bij een race rondlopen en naar de camera lachen.

Nou is er naar mijn mening genoeg mis met de huidige maatschappij qua social media en iedereens "perfecte" leven daarop en diens negatieve impact op mens mental health. Maar om dan maar alles wat linkt naar vrouwelijk schoon te verbieden...
Niemand van die dames wordt gedwongen daar te staan, hell, ik zou zo met ze ruilen, beetje lachen naar de camera met een parapluutje in de hand en verder lekker van dichtbij F1 wagens bekijken.
Ja precies

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

powah33 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:31:

Eerst die opgevoerde stofzuiger motortjes introduceren, Dan de verschrikkelijke halo.
Van 4 naar 3 motoren per seizoen gaan, terwijl we vechten tegen al die gridstraffen, durft meneer nu te zeggen dat de bolides te betrouwbaar zijn.

Hoewel zijn observatie klopt dat Mercedes nauwelijks problemen gehad heeft betekent dat niet dat ze te betrouwbaar zijn. Het is toch alleen maar goed dat je auto niet halverwege aan de kant staat omdat een bougie ff niet helemaal lekker wil (Hoi Max :w ). Wat wil hij straks, dat iedere rijder minimaal 5 races niet moet finishen? Maar meteen doortrekken naar andere sporten, wielerfietsen waar standaard 10% van het peloton het frame doormidden breekt, zorgen voor boterosie bij de hoogspringers zodat die na 10x aanzetten hun been breken?

Er zou gewoon geen enkele auto meer door knullige technische problemen aan de kant moeten komen. Crashen kan gebeuren, maar niemand denkt yay wat een leuke race, de accu van Vettel deed het niet zo goed dus we hebben weer totaal geen actie gezien.

• nachtnet
mooi post season verhaal van McLaren. Over alles wat na het seizoen terug komt en opnieuw gebruikt wordt.
In 2017 McLaren sent an average of 33.5 tonnes of air-freight to each and every race. We have five sets of sea-freight, each of which fits into two 40ft sea containers.
https://www.mclaren.com/f...eparing-for-2018-3174957/

En de nieuwe McLaren gaat MCL33 heten..

[Voor 32% gewijzigd door nachtnet op 15-12-2017 16:29]

• Jasphur
Net de nieuwe aflevering van The Grand Tour gekeken. En Jeremy zei dat RAI tijdens de podiumceremonie in Mexico, een extreem lange slok nam van zijn champagne. Iemand toevallig nog beeld hiervan? :P

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 21:28

Remy

Moderator General Chat

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Twitter

• Jasphur
Oja. Met Hardwell. I remember now. Dankje

• Jasphur
Als iemand zijn woonkamer wilt versieren.
Gave posters.

En de hoop blijft.
TT Assen geschikt voor F1

[Voor 77% gewijzigd door Jasphur op 16-12-2017 16:03]

• YakuzA

YakuzA

Alle dromen over aston Martin F1 motoren kunnen mogelijk de ijskast in:
https://www.nu.nl/auto/50...adviseurs-in-verkoop.html

PSN

• Cranzai
YakuzA schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:38:
Waarom?

In dat artikel wordt alleen aangegeven dat de huidige eigenaren het automerk willen verkopen. Aangezien de eigenaar een investeringsfonds is snap ik dat ze nu hun investering terug willen. Echter snap ik niet wat voor invloed dit zou moeten hebben op de werkzaamheden binnen aston martin.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

YakuzA schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:38:
Het is waarschijnlijker dat ze naar de beurs gaan ipv het bedrijf echt te verkopen, dus dat hoeft helemaal geen probleem te zijn.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

Oekol

waka waka hey hey

powah33 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:31:

Lekker makkelijk om dingen als de halo waar zeker 5+ jaar aan ontwikkelingstijd en onderzoek bij komt kijken bij hem in de schoenen te duwen. Heeft die beste man vrij weinig mee van doen gehad.

Ik had iemand anders voor me, door je vergelijking met Ecclestone, dacht de net nieuwe eigenaar van F1 die er echt niks aan kan doen :D

[Voor 7% gewijzigd door Oekol op 17-12-2017 10:18]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:54

Pierre

Van nature lui!

Zo en onze Massa is ook lekker bezig geweest http://en.f1i.com/news/288608-massa-karting-brawl.html

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wat kon Massa daar aan doen dan? Het betreft een team genoot van hem die dat gedaan heeft.

Wear Sunscreen!

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Nog even weer een stukje Max-verheerlijking. De top-5 starts van 2017:

YouTube: F1: The Top Five Starts Of 2017

[Voor 27% gewijzigd door AGee op 17-12-2017 17:21]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:05
naitsoezn schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:21:

[video]
Zijn ze stiekem niet op z'n minst Mexico vergeten? Niet veel plekken gewonnen, maar ook zonder dat Hamilton & Vettel elkaar van de baan reden zou hij eerste gelegen hebben.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:54

Pierre

Van nature lui!

Humma Kavula schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:07:
Wat kon Massa daar aan doen dan? Het betreft een team genoot van hem die dat gedaan heeft.
Daar gaat het niet over vind ik, het feit dat hij gaat knokken vind ik niet kunnen. Als ik dat wil zien kijk wel naar Rico Verhoeven O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:33
Pierre schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:07:
[...]

Daar gaat het niet over vind ik, het feit dat hij gaat knokken vind ik niet kunnen. Als ik dat wil zien kijk wel naar Rico Verhoeven O-)
Je zegt dat Massa lekker bezig is geweest. Die lag eerste en is bij dat hele vecht incident niet betrokken geweest. Dus wat is je punt?

• sjaool

sjaool

[video]
Drie van de vijf. Niet slecht. :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:44:
[...]

Drie van de vijf. Niet slecht. :P
Welles. Mexico had er ook nog bij gemoeten en Bottas zijn start weg. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[video]
smakelijk; wat is die RBL toch wel beest op de weg; soms hoor je m voor de apex al gas geven :? ... _/-\o_

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:11
himlims_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:08:
[...]

smakelijk; wat is die RBL toch wel beest op de weg; soms hoor je m voor de apex al gas geven :? ... _/-\o_
Met Renault (under)power kan dat natuurlijk prima :p.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• nachtnet
alesandro_46 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:15:
[...]

Met Renault (under)power kan dat natuurlijk prima :p.
Met een Honda natuurlijk ook, Vraag maar aan ALO. :+

Die reed vol gas door een bocht en vervolgens was zijn auto in de war.. _/-\o_

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:17:
[...]

Met een Honda natuurlijk ook, Vraag maar aan ALO. :+

Die reed vol gas door een bocht en vervolgens was zijn auto in de war.. _/-\o_
zal me niet verbazen wanneer torro-rosso as. seizoen boven mclaren eindigd :X :+ om jaar daarna een honda bij max erin te frotten :X :O :)

• nachtnet
Volgens diverse tweets vanuit Italië lijkt Ferrari de nieuwe 2018 wagen op 22 februari te gaan presenteren.

en morgen kan VER wederom sportman van het jaar worden bij het NOC-NSF Sportgala.

• nachtnet
Vroeg kerstkado.

[F1] Seizoen 2018 - deel 1

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze blijft nog even open, voor 2017 onderwerpen. Ja, nu zijn er weer twee topics. Dit doen we als modjes om jullie te testen of jullie alert zijn en blijven. >:) :+

• nachtnet
Als het 2017 toch open blijft? Heeft iemand al ergens die wiskundige driverranking gezien van die ?Italiaanse? statisticus?

Dat zou nog goed leesvoer kunnen zijn.

• BlauweFles
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:19:
Als het 2017 toch open blijft? Heeft iemand al ergens die wiskundige driverranking gezien van die ?Italiaanse? statisticus?

Dat zou nog goed leesvoer kunnen zijn.
https://f1metrics.wordpress.com

Deze? Interessante analyses heeft de beste man.

Verassende uitkomst.

spoiler:
Sainz staat bovenaan. Vettel boven Hamilton. Ricciardo boven Max. Stroll laatste als je Baku niet meeneem.

[Voor 23% gewijzigd door BlauweFles op 18-12-2017 18:34]

• nachtnet
BlauweFles schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:14:
[...]

[..]
+1 :Y

https://f1metrics.wordpre...ics-end-of-season-report/

[Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 18-12-2017 18:53]

• Destruction
  • Laatst online: 01:25

Destruction

(ex-)Automonteur

nachtnet schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:46:

en morgen kan VER wederom sportman van het jaar worden bij het NOC-NSF Sportgala.
Totaal zinloze nominatie. Max heeft daar meermaals over gezegd dat hij zo'n prijs pas verdient heeft als hij WK geworden is. De kans dat Max aanwezig is morgen is bijzonder klein en dan kan iedereen (.. van het gepeupel that is) weer miepen dat-ie arrogant is :z

Ik zou die prijs dus lekker aan een van de anderen geven :)

Citroen Berlingo 2.0HDi '05 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• nachtnet
Destruction schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:17:
[...]

Totaal zinloze nominatie. Max heeft daar meermaals over gezegd dat hij zo'n prijs pas verdient heeft als hij WK geworden is. De kans dat Max aanwezig is morgen is bijzonder klein en dan kan iedereen (.. van het gepeupel that is) weer miepen dat-ie arrogant is :z

offtopic:
Dumoulin & Kramer zijn natuurlijk ook niet heel bijzondere alternatieven..

• sjaool

sjaool

Destruction schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:17:
[...]

Die kans is gegarandeerd 0%. Max is op vakantie zoals hij al meerdere malen verkondigd heeft. ;)

• ralph075
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:57:
[...]

Die kans is gegarandeerd 0%. Max is op vakantie zoals hij al meerdere malen verkondigd heeft. ;)
Net als vorig jaar en toen won hij hem ook. Dus gegarandeerd 0% zou ik het niet per se noemen.

• Extigo
  • Laatst online: 20:59
ralph075 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:59:
[...]

Net als vorig jaar en toen won hij hem ook. Dus gegarandeerd 0% zou ik het niet per se noemen.
Hij bedoelt dat de kans 0% is dat Max aanwezig zal zijn.

Steam

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20
nachtnet schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:03:
[...]

offtopic:
Dumoulin & Kramer zijn natuurlijk ook niet heel bijzondere alternatieven..
Want?

• ralph075
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:31:
[...]

Hij bedoelt dat de kans 0% is dat Max aanwezig zal zijn.
Ah, my bad..... 8)7 Ja, die kans is 100% zeker 0%

[Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 19-12-2017 12:46]

• Paulus07
  • Niet online
Wat een gezeur weer rondom kimi: https://www.nu.nl/formule...nstantere-prestaties.html

Zal die op een gegeven moment ook niet gewoon zoiets hebben van: doei! :P

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Paulus07 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:08:
Wat een gezeur weer rondom kimi: https://www.nu.nl/formule...nstantere-prestaties.html

Tsja, afgelopen seizoen hebben ze Kimi op het matje geroepen vanwege zijn tegenvallende prestaties, maar ondertussen slachtofferen ze hem elke race, om dan vervolgens te gaan klagen :/

Ferrari.. Nope, ik zal ze niet missen als ze de daad wél bij het woord gaan voegen en vertrekken.

Citroen Berlingo 2.0HDi '05 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 16:41
Als ze de nieuwe regels in gaan voeren zoals bedacht zijn Mercedes en RBR ook weg dus dan valt er weinig te missen.. ;)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Waarom zouden de anderen vertrekken als Ferrari vertrekt? Ferrari is aan het roeptoeteren om hun zin te krijgen. Ik heb niets met het merk (afgezien van de F40 die ik gewoon cool vindt), en ik zal ze niet missen als ze vertrekken.

• Grimmie187
Omdat Mercedes en RBR exact dezelfde bezwaren hebben op de nieuwe regels als Ferrari? Marchionne reageert misschien op zn Italiaans maar inhoudelijk hebben de 3 top teams vrijwel hetzelfde standpunt.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BlauweFles schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:14:
[...]

Verassende uitkomst.

spoiler:
Sainz staat bovenaan. Vettel boven Hamilton. Ricciardo boven Max. Stroll laatste als je Baku niet meeneem.
Wat betreft je spoiler: heb je ook de analyse van pech (mechanische problemen) en race incidenten (o.a. Maleisië) bekeken?

spoiler:
Dan is de verhouding VER - RIC ineens heel anders.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Vos
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Na een 'analyse' van alle uitvallen:

Updated points tally: 264 for Verstappen, 252 for Ricciardo

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Paulus07 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:08:

nofi; maar is dat niet een beetje terecht? persoonlijk had ik al eerder afscheid genomen van kimi, maar goed we zitten niet in board bij ferrari :+ echter vind ik de kritiek wel terecht. Zijn prestatie of gebrek aan consistentie is, om in kimi zijn woorden te spreken: 'mwoah' :+

[Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 20-12-2017 09:41]

• RobertMe
  • Laatst online: 00:05
himlims_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:41:
[...]

nofi; maar is dat niet een beetje terecht? persoonlijk had ik al eerder afscheid genomen van kimi, maar goed we zitten niet in board bij ferrari :+ echter vind ik de kritiek wel terecht. Zijn prestatie of gebrek aan consistentie is, om in kimi zijn woorden te spreken: 'mwoah' :+
Het "probleem" tegelijkertijd is wel dat Ferrari hem een aantal keren heeft geslachtofferd. Monaco was misschien onbewust dat de overcut daar beter werkte dan de undercut (waardoor Vettel hem langs kwam). Maar kijk ook naar bv Hongarije waar Vettel problemen had met zijn auto (probleem met stuur) maar Raikonnen hem niet langs mocht. En zo heeft Ferrari nog wel een aantal races gehad waarbij Raikonnen werd "tegengehouden". Zoals volgensmij ook races waarbij Raikonnen al heel lang over zijn banden aan het klagen was, hij met van het langste op die banden reed, maar maar niet mocht pitten.

• LoeWn
  • Laatst online: 26-05 09:49
Zeker weten dat RAI benadeeld word. Maar aan de andere kant. Laten we 'ns kijken naar het aantal podiums in de afgelopen 3 jaar:

Vettel 29 - Räikkönen 16

Uitgesplist in plekken

3e plaats: Vettel 13 - Räikkönen 9
2e plaats: Vettel 9 - Räikkönen 7
1e plaats: Vettel 7 - Räikkönen 0

Zelfs VER en RIC hebben al meer wins gehaald. Terwijl ze een mindere auto hebben..

Benadeeld of niet.. Anders had hij er echt niet veel meer van gebakken.. Weg er mee

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36
Heb altijd wel sympathie gehad voor Räikkönen, maar je kunt niet ontkennen dat hij weinig afdwingt de laatste tijd. Wat de reden ook mogen zijn, het is duidelijk dat de druk er flink opgezet wordt door Ferrari. Iets waar ze sowieso wel een handje van hebben eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:41
Ze hebben bij RBR nog mazzel gehad, de motor had nog minder moeten zijn dan ie nu was. Aldus Renault. Vrees het ergste voor 2018 als je ziet dat Renault er lage verwachtingen op nahoudt.

https://nl.motorsport.com...roffen-motor-2017-989857/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:16

Crazy D

I think we should take a look.

LoeWn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:02:
Zeker weten dat RAI benadeeld word. Maar aan de andere kant. Laten we 'ns kijken naar het aantal podiums in de afgelopen 3 jaar:

Vettel 29 - Räikkönen 16

Uitgesplist in plekken

3e plaats: Vettel 13 - Räikkönen 9
2e plaats: Vettel 9 - Räikkönen 7
1e plaats: Vettel 7 - Räikkönen 0

Zelfs VER en RIC hebben al meer wins gehaald. Terwijl ze een mindere auto hebben..

Benadeeld of niet.. Anders had hij er echt niet veel meer van gebakken.. Weg er mee
Mwah hoewel ik vind dat ie ondertussen ook weleens mag stoppen, de echte pit is eruit.. Op zich geen slechte 2e rijder. Aardig wat 2e, 3e, en 4e plekken gehaald. 2 of 3 of zo waar hij lager dan 4e eindigde. Als hij die ook in de top 4 was geëindigd, was het eigenlijk best wel een goede 2e rijder. Maar ja, met de historie van Kimi verwacht je misschien meer. Ik bedoel, Barrichello is in mijn herinnering ook niet echt een top-race-monster maar reed wel stabiel z'n top 4 plekken (en dat was ook nog eens jarenlang in de tijd dat Ferrari iedereen bij wijze van spreken na 5 racerondes al aan het lappen was). Volgens mij wil Ferrari helemaal geen 2 rijders die volle bak knokken, liever 1 topper die veel wint, en de nummer 2 die netjes z'n podiums pakt. Goed voor t constructuerskampioenschap (dat sleep je op die manier wel binnen).

Exact expert nodig?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Lekker Ventje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:00:
Ze hebben bij RBR nog mazzel gehad, de motor had nog minder moeten zijn dan ie nu was. Aldus Renault. Vrees het ergste voor 2018 als je ziet dat Renault er lage verwachtingen op nahoudt.

https://nl.motorsport.com...roffen-motor-2017-989857/
Had die nog meer kapot moeten gaan ofzo? :')
Als ze bij Honda nu eindelijk hun zaakjes een beetje op orde krijgen, dan wegwezen. Renault, ik geloof er echt niet meer in...

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Raikkonen wordt 100% zeker door Ferrari benadeeld. Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat hij bij Lotus reed, dat was een rampenbak maar daarmee behaalde hij iirc podiums en overwinningen. Natuurlijk gaan de jaren tellen en natuurlijk moet het een keer afgelopen zijn, maar de tegenvallende prestaties van Kimi komen met name omdat Ferrari hem ook niet laat winnen.

Als VET achter RAI rijdt of komt te rijden terwijl hij op p2 of p3 ligt, verzint Ferrari iets om VET voor RAI te krijgen. Ook laat men RAI regelmatig nog lang doorrijden op versleten banden, etc.. Nee, als ze RAI echt willen wegen zullen ze hem een seizoen lang 100% eerlijke kans tov VET moeten gunnen. Dan, en alleen dan, kunnen ze zien waartoe hij nog in staat is en of hij al dan niet het zitje nog verdient.

Het is nou ook weer niet zo dat RAI, zoals BOT, vaak echt mijlenver achter blijft. Dus imo is de kritiek op RAI niet helemaal eerlijk. Ze moeten daarbij ook niet vergeten dat RAI nogsteeds de laatste coureur is die ze een WK bezorgd heeft.

[Voor 13% gewijzigd door Destruction op 20-12-2017 12:05]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er loopt nu wel e.e.a. Door elkaar tussen het 2017 en 2018 topic :?

• Grimmie187
Crazy D schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:17:
[...]

Mwah hoewel ik vind dat ie ondertussen ook weleens mag stoppen, de echte pit is eruit.. Op zich geen slechte 2e rijder. Aardig wat 2e, 3e, en 4e plekken gehaald. 2 of 3 of zo waar hij lager dan 4e eindigde. Als hij die ook in de top 4 was geëindigd, was het eigenlijk best wel een goede 2e rijder. Maar ja, met de historie van Kimi verwacht je misschien meer. Ik bedoel, Barrichello is in mijn herinnering ook niet echt een top-race-monster maar reed wel stabiel z'n top 4 plekken (en dat was ook nog eens jarenlang in de tijd dat Ferrari iedereen bij wijze van spreken na 5 racerondes al aan het lappen was). Volgens mij wil Ferrari helemaal geen 2 rijders die volle bak knokken, liever 1 topper die veel wint, en de nummer 2 die netjes z'n podiums pakt. Goed voor t constructuerskampioenschap (dat sleep je op die manier wel binnen).
Precies dit. Ferrari kiest in principe altijd voor 1 WDC coureur en 1 WCC coureur. In dat opzicht zijn er niet zoveel coureurs die het veel beter kunnen doen door met constante podiumplekken WCC punten te pakken. Ik ben het wel met jullie eens dat het tijd is voor jong talent en Kimi na volgend jaar vervangen kan/moet worden (ondanks het feit dat ik het een uniek karakter en fijne kerel vind).

Van de dreigementen van Marchionne zal hij zich trouwens geen kont aantrekken, als je Kimi zijn social media in de gaten houdt is hij al lang bezig om de suffe huisvader uit te hangen.. Ik gok dat hij het wel best vind voor 2019 en dat LeClerc al lang een (voor)contract getekend heeft.

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

MikeyMan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:05:
En da's dan ook de reden dat we dit topic maar op slot doen. Experiment van @DaniëlWW2 gefaald :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MikeyMan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:05:
Je hebt gelijk, dit werkt niet echt.

Dus bij deze het slotje. :)

Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het topic voor 2017. Discussie over het nieuwe seizoen kan inmiddels in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 *O*

Alle weekend-topics van 2017: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee