Zo, weer terug uit Spa en morgen weer er opnieuw heen.

Om 6.00 vertrokken in Oirschot en behoorlijk op tijd op de tribune @ Les Combes (rond 8.30-9.00). Tijdens de 2e training zaten we bij Pouhon en toen ik lichte druppels voelde zijn we op tijd richting de auto gegaan (dus 15.10 vertrokken ongeveer) maar het begon harder en harder te regenen.

Uiteindelijk rond 15.50-16.00 vertrokken en na een snelle pitstop bij een Subway rond 18.45 thuis.
Morgen maar wat eerder vertrekken (half uurtje I guess) wegens de voorspelde drukte.
Nu had ik alleen een discussie met 1 van de figuren die mee was: ik ga morgen het liefst meteen na de kwalificatie direct naar huis, omdat ervaringen van voorgaande jaren leert dat als je meteen weg bent je nog relatief weinig file hebt en dus behoorlijk op tijd thuis. Maar die persoon beweert dat we beter nog de GP2-race kunnen kijken en dan naar huis "want dan zijn de files gegarandeerd weg, bovendien kunnen we toch gratis kijken". Ik denk dat hij daar zéér optimistisch in is: de files zijn dan niet opgelost en je sluit dan mooi achter aan en dan sta je gewoon nog een paar uur vast (zeker omdat het vrijdags rustig is en dit jaar zowel de zaterdag als zondag volledig uitverkocht zijn en dus topdrukte). Heeft iemand ervaring hierin?