Wij hebben zaterdag een feestje en we moeten zondag opruimen, dus vroeg op
En zorgen dat we om 14-00 uur klaar zitten. Mocht dat niet lukken ga ik de race opnemen voor het geval dat. En dan een mediastilte hanteren. Geen radio !

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tja shit happens
Weinig kans... Nog makkelijker volgas dan voorheen.Roamor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:27:
Waar ik wel naar uitkijk is hoe de 2017 auto's het door Eau Rouge gaan doen; hopelijk is dat nu weer meer een uitdaging dan de laatste paar jaren.
Mwah, dat wordt rechtervoetje naar beneden en zo naar bovenRoamor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:27:
Waar ik wel naar uitkijk is hoe de 2017 auto's het door Eau Rouge gaan doen; hopelijk is dat nu weer meer een uitdaging dan de laatste paar jaren.
Waiting on the world to change
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Meer de vraag welke antwoorden ze willen geven.Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:17:
Deel 2 van de persco op vrijdag lijkt mij wel interessantmits er goede vragen gesteld worden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Las wel iets over verzakking en een curb van 10cm, misschien dat een moeilijkheid.Roamor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:27:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hij zal toch wel getraind en geoefend hebben.nachtnet schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:42:
Mochten de Pitstops van Williams dit weekeinde tegenvallen dan zou ik hier de oorzaak zoeken:
[afbeelding]
Guy Martin gaat dit weekeinde voor een tv programma meedoen aan de pitcrew.
http://www.williamsf1.com...t-crew-for-the-belgian-gp
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Interessant? Ik verwacht dat het aardig slaapverwekkend wordt. De meest saaie coureurs die normaal al niks zeggen zullen samen helemaal een troosteloze bende zijn.Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:17:
Deel 2 van de persco op vrijdag lijkt mij wel interessantmits er goede vragen gesteld worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2017 13:14 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Vrijdag zijn er geen coureurs in de perscoMartinspire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:14:
[...]
Interessant? Ik verwacht dat het aardig slaapverwekkend wordt. De meest saaie coureurs die normaal al niks zeggen zullen samen helemaal een troosteloze bende zijn.
Eerste deel lijkt me veel leuker. En voor Vandoorne natuurlijk logisch dat ie er zit als thuisrijder. Hadden ze eigenlijk Hulkenberg erbij kunnen zetten, hadden ze hem helemaal in het Nederlands kunnen doen
Hij doelt op de team perscoMartinspire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:14:
[...]
Interessant? Ik verwacht dat het aardig slaapverwekkend wordt. De meest saaie coureurs die normaal al niks zeggen zullen samen helemaal een troosteloze bende zijn.
Eerste deel lijkt me veel leuker. En voor Vandoorne natuurlijk logisch dat ie er zit als thuisrijder. Hadden ze eigenlijk Hulkenberg erbij kunnen zetten, hadden ze hem helemaal in het Nederlands kunnen doen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zo slecht was hij nog niet eens zonder echt getraind te zijn:DoeEensGek schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:48:
[...]
Hij zal toch wel getraind en geoefend hebben.
Ze zullen zo jongen niet helemaal er zomaar neergooien lijkt me.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Toch verwacht ik niet dat hij de wheel gun krijgt.Tylocke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:04:
Zo slecht was hij nog niet eens zonder echt getraind te zijn:
[ Voor 7% gewijzigd door Dijkstraat op 23-08-2017 14:35 ]
Is die poster gemaakt door een stagiaire bij Renault? Er gaat iets ernstig mis met de verhoudingen van de auto haha
Zo te zien heeft Palmer er in gereden, want het rechter voorwiel staat wel erg ver naar links.Grimmie187 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Is die poster gemaakt door een stagiaire bij Renault? Er gaat iets ernstig mis met de verhoudingen van de auto haha
Nee hoor, Klopt gewoonGrimmie187 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Mwhoa, hij zit anders wel een meter te ver naar links; insturen doe je daar toch echt op de curb tenzij je met je in-lap bezig bent.nachtnet schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:51:
[...]
Nee hoor, Klopt gewoon
Pal heeft per ongeluk de wagen & helm van HUL gepakt en is bij het wegrijden uit de box tegen een muurtje gereden..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hoeft niet als je linker voorband 2x zo breed is als je rechter..MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:57:
[...]
Mwhoa, hij zit anders wel een meter te ver naar links; insturen doe je daar toch echt op de curb tenzij je met je in-lap bezig bent.
Het zijn alle 3 plekken waar ik niet graag zou willen staan/zitten. Als je band eraf pakt is de kans groot dat je het niet goed doet en of blijft haken, of die wat de nieuwe band erop zetten je aanstoot. Als je hem erop moet zetten kan het zijn dat je hem niet in een keer goed erop doet. Wheelgun kun je weer te langzaam zijn door niet goed onder rijden "op te pakken", of niet snel genoeg de wheelgun weg pakken waardoor je een band om de oren vliegt.TheBrut3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:30:
[...]
Toch verwacht ik niet dat hij de wheel gun krijgt.
Misschien dat hij bij een band mag staan om deze er af te halen. Lijkt mij dat je daar het minste mee fout kan doen.
Ben benieuwd in hoeverre de handtekening op de laatste pet nog lijkt op de eerste handtekening
Waarom? Omdat het kan!!
Leuke foto's!Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:38:
1939
[afbeelding]
1950
[afbeelding]
1956
[afbeelding]
1965
[afbeelding]
1966
[afbeelding]
2008
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 23-08-2017 17:39 ]
Spa 1998 was sowieso echt brutalpilskes schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:05:
Een paar crashes van Spa
[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 23-08-2017 18:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tot hij in 2012 werd ingehaald door Kimi boven Eau Rouge, wat een actie was dat!DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:41:
Schumi was hier ook weer onacceptabel en smerig aan het verdedigen, volgens sommige mensen hun standaarden dan.
Zover ik weet zijn de officiële namen en nummers vanuit het circuit:Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:46:
Alleen zie ik dat bocht 10 (8 in de start post) soms ook Rivage genoemd wordt. Welke naam heeft ie nou?
[ Voor 43% gewijzigd door TheBrut3 op 23-08-2017 19:25 ]
Enorm zinvolle info dit!Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:04:
[afbeelding]
Het gebouw is ook even hoog als het verschil tussen het laagste en hoogste punt van het circuit dacht ik.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kuch ik sla ze altijd overnachtnet schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:15:
Kees & Allard hebben weer een preview online gezet.
[video]
kijken optioneel
* nachtnet slaat deze grotendeels over tenzij uit de reacties gaat blijken dat er echt iets interessants gezegd wordt....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-08-2017 21:03 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Klopt. http://www.spa-francorcha...F_access-detailed-map.pdfTheBrut3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:57:
[...]
Zover ik weet zijn de officiële namen en nummers vanuit het circuit:
T1 - La Source
T2+3+4 - Raidillon
T5+6+7 - Le Combes
T8 - Bruxelles
T9 - Naamloos
T10+11 - Double Gouche (de Pouhon)
T12+13 - Fagnes
T14 - Campus
T15 - Paul Frère
T16+17 - Blanchimont
T18+19 - Chicane
Lijken meer bowling schoenenwarp schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:11:
[...]
Beetje try-hard die Humberto met z'n sneakers onder z'n pak.
* Bestla een IWC horloge heeftnachtnet schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:52:
[afbeelding] Niemand die BOT & Humberto Tan in Amsterdam gezien heeft vandaag?
edit: @Boinkie dus.
PSN: xMaurice93
While the iconic Eau Rouge hogs the limelight, a little further round the Spa-Francorchamps lap quietly lies another epic challenge for the F1 driver and his car. Turn 10, more commonly known as Pouhon, is a double apex left-hander, approached downhill and fast – at around 300km/h – with a blind entry. Total commitment is needed to be quick through here.
Jasphur schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit wel genoeg relevante informatie @JeroenTheStig en @Spotmatic
Mooi gedeelte is dat inderdaad!
[ Voor 23% gewijzigd door frankyboy707 op 24-08-2017 09:51 ]
[ Voor 22% gewijzigd door peeth op 24-08-2017 11:38 ]
Vincere Per Belli
Oh shit.TheBrut3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:58:
[...]
Spa 1998 was sowieso echt brutal
[video]
Je hoeft niet zo ver terug voor een mega klapper.
[video]
Top!, was al bijna vergeten dat er een cam hangt. Grappig om te zien hoe al die fotograven rennen om VET op de foto te krijgen.peeth schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:27:
Die webcam op Spa is leuk zeg, net kwam WHE langs wandelen voor zijn trackwalk.
[afbeelding]
Daar zit ik nog ergens, jammer dat met inzoomen ik mezelf nog niet terug kan vinden..
De foto is toch best groot haha. Neem aan dat je er al op geklikt had?Jurgen schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:40:
[...]
Daar zit ik nog ergens, jammer dat met inzoomen ik mezelf nog niet terug kan vinden..
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2017 11:44 ]
Volgende keer even gaan staan en zwaaienJurgen schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:40:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jazeker, maar het jammerre is dat mijn donkerblauwe / oranje outfit nou niet echt uniek isJasphur schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
De foto is toch best groot haha. Neem aan dat je er al op geklikt had?
[ Voor 14% gewijzigd door Jurgen op 24-08-2017 11:50 ]
Tip dan doe je een man kini aan, val je lekker opJurgen schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Jazeker, maar het jammerre is dat mijn donkerblauwe / oranje outfit nou niet echt uniek is
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
A3 is wel klein hoor. Heeft Tweakers geen vlag in hun goodiebag?Grimmie187 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:54:
Als nou iemand van jullie een tweakers logo op A3 meeneemt op de tribune kunnen wij 'Where's Waldo?' spelen voor de tv dit weekend..
Ik had het idee dat Renault vorig jaar veel dichter bij de Merc zat dan dit jaar; daarnaast was het chassis van de RB12 beter dan de RB13 (relatief gezien tov Merc/Ferrari) en het was ook gewoon een uitmuntende lap van VER.Stefie2010 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:56:
Weten we nog dat VER vorig jaar op P2 kwalificeerde op slechts 0.15 sec van ROS?![]()
Vind het opvallend dat het toen wel kon met de Renault motor op dit power sensitive circuit en een Merc Q3 maniac mode...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
RBR had toen meer downforce gezet om in de bochten juist bloedsnel te zijn en daarmee het verlies op het rechte stuk te compenseren als ik me niet vergis.Stefie2010 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:56:
Weten we nog dat VER vorig jaar op P2 kwalificeerde op slechts 0.15 sec van ROS?![]()
Vind het opvallend dat het toen wel kon met de Renault motor op dit power sensitive circuit en een Merc Q3 maniac mode...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Spa is een vrij lang rondje dus als je de "perfect lap" rijdt kun je veel tijd winnen.Stefie2010 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:56:
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2017 12:02 ]
Dit jaar is het een extra dun vleugeltje.Bastie-88 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:58:
[...]
RBR had toen meer downforce gezet om in de bochten juist bloedsnel te zijn en daarmee het verlies op het rechte stuk te compenseren als ik me niet vergis.
[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 24-08-2017 12:06 ]
Het tijdsverschil buiten beschouwing gelaten, maar HAM had hier toch een flinke gridstraf voor het vullen van mijn motoren pool. Die stond zo strak achteraan dat hij net 1 installation lap heeft gedaan in Q3 en toen is uitgestapt. Als HAM wel gewoon had meegedaan was het waarschijnlijk dus "gewoon" een P3 geweest.Stefie2010 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:56:
Punt is meer dat het verschil dit seizoen een stuk groter is met de top, ook al gaan ze weet ik veel hoeveel downforce zetten dit weekend. Ze zullen denk ik niet zo dichtbij Merc zitten in Q3 als vorig jaar.Bastie-88 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:58:
[...]
RBR had toen meer downforce gezet om in de bochten juist bloedsnel te zijn en daarmee het verlies op het rechte stuk te compenseren als ik me niet vergis.
Helaas, inmiddels al weer een uurtje off line. Wel een heel leuke camerapositie.nachtnet schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:37:
[...]
Duimen dat deze cam ook tijdens trainingen, Q & Race live is.. (mooi beeld voor op het extra scherm.)
Lewis zeker de stekker er even uitgetrokken om zijn iPhone 9+ Diamond editie op te kunnen laden?DJTimo schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:40:
[...]
Helaas, inmiddels al weer een uurtje off line. Wel een heel leuke camerapositie.
Voor zijn hondjesnachtnet schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:44:
[...]
Lewis zeker de stekker er even uitgetrokken om zijn iPhone 9+ Diamond editie op te kunnen laden?
Veel dunner dan die van vorig jaar lijkt ie niet te zijn?nachtnet schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:04:
[...]
Dit jaar is het een extra dun vleugeltje.
[afbeelding]
Het logo past er niet eens helemaal op
Testing, one, two ...
Waiting on the world to change
Interessant; de Haas F1 bolide heeft weer een nieuwe livery maar de kleding van het team is niet aangepast. Zou het om iets eenmaligs gaan dan?nachtnet schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:10:
Guenther zit bij Olav.
[afbeelding]
Via @haasF1Team.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Klopt dan was het P3. Helaas kunnen ze dit seizoen kunnen ze alleen maar dromen van zo een miniem tijdsverschil als dit op een Merc in Q3 op een power sensitive circuit.RobertMe schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:17:
[...]
Het tijdsverschil buiten beschouwing gelaten, maar HAM had hier toch een flinke gridstraf voor het vullen van mijn motoren pool. Die stond zo strak achteraan dat hij net 1 installation lap heeft gedaan in Q3 en toen is uitgestapt. Als HAM wel gewoon had meegedaan was het waarschijnlijk dus "gewoon" een P3 geweest.
KleurTylocke schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:00:
[...]
Interessant; de Haas F1 bolide heeft weer een nieuwe livery maar de kleding van het team is niet aangepast. Zou het om iets eenmaligs gaan dan?
Hamilton & Bottas to run new Merc engines (4th ICE, turbo & MGU-H). Haas cars fitted with new Ferrari engines.
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2017 13:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq