1e getimde ronde in 1:22.2 (binnen n107%) vooralsnog.
1.17.9 zonder Q3-stand is niet gek, Mercedes zit er straks weer bij.
Die achterband...
"When you grow up your heart dies"
RIC op de baan.
Waaauw die slowmo van PER
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2017 14:07 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
OCO - PER 1 pot nat.. De slomo was iig cool.
Max P4 op 0.6s
Wel handig dat Dir reserve rijder is en bij Sky werkt. Scheelt weer reiskosten
Voor Sky is dit natuurlijk briljante reclame, dus die zijn terecht in hun nopjes.
Voor Sky is dit natuurlijk briljante reclame, dus die zijn terecht in hun nopjes.
MAG Doet een Dukes of Hazard jump
VAN op P7 tot nu toe, ook netjes.
Die gaat zo nog wel een keer.TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:11:
Snap niet dat DIR niet meer baantijd neemt.
Max P2!
Lekker hoor VER
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wow Max
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
U zei?TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:11:
Snap niet dat DIR niet meer baantijd neemt.
-
Dit zal wel beetje de maximale zijn van de RBR en daar gaan de rooie en zilveren zo echt wel overheen ben ik bang..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Well that escalated quickly... wow!
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En toen viel je internetverbinding even uit. Echt hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En beide mclarens binnen een aantal tienden van Bottas! En de Hulk binnen een tiende!
[ Voor 26% gewijzigd door RichardQG op 29-07-2017 14:16 ]
Dat chassis van McLaren is zo slecht nog niet.
McLaren die in Q1 niet meer naar buiten hoeft, dat is wennen
Kijk die PAL gaan dan
Toch netjes van DIR hoor.
Ik zou bijna zeggen, zet DIR volgend jaar in de auto in plaats van MAS
Pech voor Perez, had een snelle eerste sectortijd maar ronde verpest door mr. torpedo.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Kvyat mag de contactsleutels wel inleveren als ie nog zo'n kunstje flikt, of tijdens de start weer gaat lopen kloten.
We hebben een nieuwe favoriet voor dit weekend, GO DIR!
Wel knap, P19 en dan ook nog dichtbij STR qua tijd.
Wel knap, P19 en dan ook nog dichtbij STR qua tijd.
Waiting on the world to change
Massa volgend jaar echt met pensioen?
Van mij mag het.Jasphur schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:22:
Massa volgend jaar echt met pensioen?
Ferrari en met name Mercedes kunnen de turbokraan nog verder openschroeven, dat wordt uiteindelijk iets tussen P4 en P6 schat ik.Remy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:21:
Q1:
- Verstappen P2, dat belooft wat
Op naar Q2 en Q3
Jup. Maar PER reed hem eerder. Dusnachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:23:
PER & MAG zelfde tijd P15 P16 ..

Veel Williams goodwill dit weekeinde. Puntje zou top zijn (vergelijkbaar ALO / VAN 2016)
Ze kregen die headrest er bij DIR wel lastig uit. Ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat met de Halo er ook nog eens voor/boven.
Ik heb het vermoeden dat RB dat nu ook kan, schuin kijkend naar de performance van 't Renault-teamDaMarcus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:23:
[...]
Ferrari en met name Mercedes kunnen de turbokraan nog verder openschroeven, dat wordt uiteindelijk iets tussen P4 en P6 schat ik.
Mooie timing van PostNL, komen precies tussen de sessies.
Vergeet niet dat Renault een fabrieksteam is wat ook aan het opstomen is. Tevens is dit geen high speed circuit en komt het nu aan op het chassis.Remy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:25:
[...]
Ik heb het vermoeden dat RB dat nu ook kan, schuin kijkend naar de performance van 't Renault-team
Anders stond McLaren nooit zo comfortabel in Q2
Jup. Maar alles is volgens mij op maat gemaakt voor MAS.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:25:
Ze kregen die headrest er bij DIR wel lastig uit. Ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat met de Halo er ook nog eens voor/boven.
Dat zou voor de headrest toch niet uit moeten maken lijkt mij. Hij zat achterin een beetje vast. Misschien dat het stoeltje iets hoger is.Jasphur schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Jup. Maar alles is volgens mij op maat gemaakt voor MAS.
Hoe zit het met tracklimits hier. Want ik zie ze echt regelmatig mega wijd gaan.
Headrest niet. Stoeltje is op maat voor Massa dus ik denk dat de rest dan allemaal een beetje anders zit. Maar goed. Met de Halo word dat inderdaad een ramp.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Dat zou voor de headrest toch niet uit moeten maken lijkt mij. Hij zat achterin een beetje vast. Misschien dat het stoeltje iets hoger is.
Di Resta rijdt met zijn eigen stoeltje hoorde ik op Sky F1.Jasphur schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Headrest niet. Stoeltje is op maar voor Massa dus ik denk dat de rest dan allemaal een beetje anders zit. Maar goed. Met de Halo word dat inderdaad een ramp.
Max weer P2.
VER dit keer weer flink sneller dan RIC. 
Voor de uiteindelijke conclusie Q3 afwachten natuurlijk.
Voor de uiteindelijke conclusie Q3 afwachten natuurlijk.
[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 29-07-2017 14:33 ]
Dit kijkt wel lekker weg jongens! Weer een P2! Ben benieuwd hoe lang hij hem nog houdt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
- DaniëlWW2
- Niet online
Maxbot heeft de difficulty weer omlaag gegooid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gaat nog spannend worden zo met Q3, is Ferrari echt zo bloedsnel of heeft Mercedes de turbo nog niet aan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ziggo tv loopt 7 sec achter op live timing.. Valt wel mee toch..Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:32:
Heel irritant de ziggo stream loopt een fractie achter
Prima tijd! En dan te bedenken dat hij nog een beetje om HUL moest rijden in die bocht.
Ah joh, mijne loopt 1 minuut achter ongeveer hahaDijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:32:
Heel irritant de ziggo stream loopt een fractie achter
Volgens Toto Wolff heeft Mercedes het hier lastig. Dus klopt het wel zo'n beetje.DutchCrownNL schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:33:
Gaat nog spannend worden zo met Q3, is Ferrari echt zo bloedsnel of heeft Mercedes de turbo nog niet aan
Turbo is nog niet geïnstalleerdDutchCrownNL schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:33:
Het zou mooi zijn als McLaren beide auto's naar Q3 weet te loodsen
- DaniëlWW2
- Niet online
Die stream is denk ik nog zo'n 20 seconde...nachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Ziggo tv loopt 7 sec achter op live timing.. Valt wel mee toch..
Ric aant sandbaggen as usual.
De gezichten van de familie Palmer spreken boekdelen....
Maar ik kijk vandaag via de Ziggo appnachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Ziggo tv loopt 7 sec achter op live timing.. Valt wel mee toch..
Mooi verhaal van Olav over het lager staan tijdens de Q.
top 5 teams zouden in Parc Ferme de dempers coolen zodat de racehoogte hoger is dan de kwalificatiehoogte.
top 5 teams zouden in Parc Ferme de dempers coolen zodat de racehoogte hoger is dan de kwalificatiehoogte.
Blij omdat hij q2 haalt dus?pinda powerrr schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:36:
De gezichten van de familie Palmer spreken boekdelen....
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
VER en RIC geen tweede run in Q2.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Echt geniaal dat de teams steeds zulke loopholes vindennachtnet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:37:
Mooi verhaal van Olav over het lager staan tijdens de Q.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is logisch maar Ric?hansvk schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:38:
Let wel. Het is een gerucht hè.Dijkstraat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Echt geniaal dat de teams steeds zulke loopholes vindenBlijft toch altijd een kat en muis spel
Zonde van de banden. Snap ik we. RIC/VER zijn wel veilig.hansvk schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:38:
Merc heeft de turbo nu aan
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 29-07-2017 14:39 ]
Eerder omdat hij weer om zijn oren wordt gereden door zijn teamgenoot

Gat nasr p10 groot genoeg.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
HAM P1 met 1:16:693 even knopje ingedrukt
Daar heb je uiteraard gelijk in
Force India valt weer tegen.
Wel apart om te zien dat Max nu zoveel sneller is dan RIC, dit was in FP1 en FP2 totaal niet het geval. Goed dat Max nu weer de auto heeft om gas te geven!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1