Q2 was 1:29.243JackBol schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:26:
[...]
Q3 was 1:29.287. Dat gaat er in P1 nog wel aan.
En 1e! (op de soft, terwijl Kimi op SuperSoft rondrijdt)Pierre schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:24:
Zo je kijkt even niet en staat Max 2e bam
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Ver P1 op soft
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Vettel rijdt ondertussen zonder shield?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je let even niet op en hij staat op P1..Pierre schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:24:
Zo je kijkt even niet en staat Max 2e bam
-
Er valt helemaal niks te concluderen nog..Theuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:27:
[...]
En 1e! (op de soft, terwijl Kimi op SuperSoft rondrijdt)
Massa die zijn auto sloopt:

Zo Max liep ook flink te vonken

[ Voor 15% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 10:29 ]
Je wilt dat glas zo zuiver mogelijk hebben. Ga je het vormen en buigen krijg je vervorming, blurren en andere effecten die je niet wilt hebben. Ik denk dat ze in de F1 beter naar een ander soort helm en vizier kunnen gaan kijken.scorpie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:26:
Is het toegestaan om die aero-unit vrijuit te shapen zodanig dat het meer lucht in de luchtinlaat drijft? Dan kan de turbo harder spoelen en kunnen de auto's harder
Of ben ik op het verkeerde spoor?
"When you grow up your heart dies"
Er valt te concluderen dat op dit moment max snelste tijd neergezet heeft.
Dat dit nog niet betekend dat hij de race wint, dat snappen wij ook wel.
Maakt het niet minder leuk om te volgen.
De tijden maken me ook niet meer uit, als wordt ie 9e, als die auto maar heel blijft.
Klopt natuurlijk, maar blijft mooi te zien dat hij er netjes bijzit.
Het grootste probleem van niets te concluderen is het extra motorvermogen wat Mercedes erbij zet in Q3. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen naar mijn idee.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Ja. Daar is iets kapot gegaanDijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:28:
Massa die zijn auto sloopt:
[afbeelding]
Gaaf plaatje

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 10:31 ]
Dat weet je nog nietTheuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:30:
[...]
Klopt natuurlijk, maar blijft mooi te zien dat hij er netjes bijzit.
precies. pas in de qualifying weet je hoe de zaken ervoor staan.Het grootste probleem van niets te concluderen is het extra motorvermogen wat Mercedes erbij zet in Q3.
why? omdat Mercedes het dus beter voor elkaar heeft en mensen er nog steeds in blijven trappen?Daar zouden ze echt iets aan moeten doen naar mijn idee.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
1:29.876 voor BOT
Half uurtje FP1 en we zitten al bijna op de poletijd van vorig jaarJasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:33:
1:29.876 voor BOT
Natuurlijk hebben ze het beter voor elkaar. Maar de verschillen tussen veel teams zijn terug te voeren op engine modes (imho). Als je die eruit haalt krijg je volgens mij gewoon veel spannendere races!mystic schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:33:
why? omdat Mercedes het dus beter voor elkaar heeft en mensen er nog steeds in blijven trappen?
En dat lijkt me nu net de bedoeling om de sport spannend te maken.
Nu nog betere koffie...
Die rijdt zo de garage van RBR in (ik wil hier rijden)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
ze moeten juist minder technische belemmerende regels invoeren wmb. En als één team het beter doet dan de rest, houd dat alleen maar in dat de andere teams dus niet hard genoeg hun best doenTheuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:37:
[...]
Natuurlijk hebben ze het beter voor elkaar. Maar de verschillen tussen veel teams zijn terug te voeren op engine modes (imho). Als je die eruit haalt krijg je volgens mij gewoon veel spannendere races!
Bij voetbal hoeft Ajax toch ook niet met loden schoenen te lopen omdat ze alles winnen?
Dat Mercedes blijkbaar zo'n goed blok heeft dat het in de kwalificatie voor een paar ronden een paar procent meer vermogen aan kan: chapeau, dat doen ze dan goed.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verstappen lijkt er goed bij te zitten.
Goede eerste indruk. Red Bull is dit seizoen altijd beter in racetrim.
Helder weer is anders. Welcome to Silverstone 

Verwijderd
Zal het budget geen rol spelen denk je? Zonder de beperkingen zal da afstand van de 3 topteams tvo de andere nog groter worden.mystic schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:40:
[...]
ze moeten juist minder technische belemmerende regels invoeren wmb. En als één team het beter doet dan de rest, houd dat alleen maar in dat de andere teams dus niet hard genoeg hun best doen![]()
Bij voetbal hoeft Ajax toch ook niet met loden schoenen te lopen omdat ze alles winnen?
Dat Mercedes blijkbaar zo'n goed blok heeft dat het in de kwalificatie voor een paar ronden een paar procent meer vermogen aan kan: chapeau, dat doen ze dan goed.
Blijkbaar hebben ze de motor dus beter voor elkaar dat die meer piekbelastingen aan kan dan andere motoren, daar wil je ze toch niet voor straffen?Theuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:37:
[...]
Natuurlijk hebben ze het beter voor elkaar. Maar de verschillen tussen veel teams zijn terug te voeren op engine modes (imho). Als je die eruit haalt krijg je volgens mij gewoon veel spannendere races!
Goh alle Merc powered auto's het snelst, verrassend
Het gaat om een soort turboboost stand die de ze van het team maar beperkt mogen inzetten. Van mij mogen ze die speciale standen om een voordeel te krijgen gewoon verbieden.rik86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:46:
[...]
Blijkbaar hebben ze de motor dus beter voor elkaar dat die meer piekbelastingen aan kan dan andere motoren, daar wil je ze toch niet voor straffen?
Maar goed, elk team kan een turbo boost zoals die ontwikkelen. Dat de Mercs kiezen om ze op bepaalde momenten in te zetten is niets anders dan af en toe het gaspedaal wat verder indrukken dan normaal als het nodig is.sjaool schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Het gaat om een soort turboboost stand die de ze van het team maar beperkt mogen inzetten. Van mij mogen ze die speciale standen om een voordeel te krijgen gewoon verbieden.
again: why? ze straffen omdat ze het dus beter voor elkaar hebben dan een ander team? Dat is toch kansloossjaool schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Het gaat om een soort turboboost stand die de ze van het team maar beperkt mogen inzetten. Van mij mogen ze die speciale standen om een voordeel te krijgen gewoon verbieden.
Na Q3 mogen ze toch eigenlijk geen aanpassingen meer doen? Dan idd ook geen instellingen in het motormanagement aanpassen (dus gewoon niet meer aan de knopjes zitten).sjaool schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Gewoon kwalificeren in de setup als waar je mee gaat racen

Als het zo makkelijk ging dan had elk team wel zoiets... Dat dit niet het geval is (althans niet in dezelfde mate) geeft wel aan dat er toch wat meer bij komt kijken dan slechts een knopje indrukken.rikpro schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:51:
[...]
Maar goed, elk team kan een turbo boost zoals die ontwikkelen. Dat de Mercs kiezen om ze op bepaalde momenten in te zetten is niets anders dan af en toe het gaspedaal wat verder indrukken dan normaal als het nodig is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lage 1.28 denk ikDanster schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:55:
1.29.1 wordt de kwalificatie een 1.27?
Zo ronderecord verbroken al.
Goed er bij zitten? 1.1 seconden op HAM. Dat was afgelopen week al de helft minder. En dat was een lange-rechte-stukken-circuit.alwaysleft schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:41:
Verstappen lijkt er goed bij te zitten.
Ach. Gelukkig zeggen tijden nog niet zoveel in FP1
Vraag me af of iedereen ook zou vinden dat RB Renault niet gebruik zou mogen maken van een extra power stand mochten ze deze hebben en als hierdoor VER steeds hoog scoorde in Q3....
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ben benieuwd wat ze kunnen op de super soft
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Haha, te vroeg getypt.LoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:56:
[...]
Goed er bij zitten? 1.1 seconden op HAM. Dat was afgelopen week al de helft minder. En dat was een lange-rechte-stukken-circuit.
Ik gok op een hoge 1:26..Danster schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:55:
1.29.1 wordt de kwalificatie een 1.27?
-
Dat is wel heel erg optimistisch haha.
Ik verwacht ook een beetje midden 1:27

Lijkt wel of de Ferrari's wat problemen hebben. Zie ze regelmatig glijden en dat op de supersoft's
Wie weet of HAM in vorm is dit weekend. Even een dikke middelvinger naar de 'haters' van de afgelopen dagenJasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Dat is wel heel erg optimistisch haha.
Ik verwacht ook een beetje midden 1:27
Ferrari is niet echt stabiel aan de achterkant
Is het eigenlijk bekend waarom dat nieuwe team niet rijdt?

Geen coureurs.Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
Is het eigenlijk bekend waarom dat nieuwe team niet rijdt?![]()
[afbeelding]
Ach, dat was in Oostenrijk niet andersEdd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:00:
Verstappen weet ze ook wel weer uit te kiezen..
met wie hij op de foto gaat

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het is inmiddels de helft minder!LoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:56:
[...]
Goed er bij zitten? 1.1 seconden op HAM. Dat was afgelopen week al de helft minder. En dat was een lange-rechte-stukken-circuit.
VER met een overstuurmoment in Becketts, desondanks toch anderhalvetiende sneller dan RIC.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De auto's voldoen niet aan de specificaties.Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
Is het eigenlijk bekend waarom dat nieuwe team niet rijdt?
Mogelijk dat je het anders moet zien, misschien hebben ze niet eens een speciale turbo mode ontwikkeld, maar zien ze gewoon dat ze X vermogen uit de motor kunnen halen bij de normale motor ontwikkeling, echter wanneer X vermogen altijd beschikbaar is, is de motor niet betrouwbaar genoeg om met Y aantal motoren het seizoen door te komen zonder gridstraf(fen).Spotmatic schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:52:
[...]
Als het zo makkelijk ging dan had elk team wel zoiets... Dat dit niet het geval is (althans niet in dezelfde mate) geeft wel aan dat er toch wat meer bij komt kijken dan slechts een knopje indrukken.
En hebben ze daardoor "veilige" (het kan natuurlijk altijd nog kapot gaan) engine modes voor de motoren om de VT's, Q1,Q2 en Race mee te rijden en hebben ze de max vermogen engine mode die ze in Q3 (of andere speciale situaties) korte tijd kunnen inzetten. Waarbij ze berekend hebben dat wanneer ze dit zo doen ze theoretisch gezien het hele seizoen kunnen rijden zonder gridstraffen.
Ik had begrepen dat deze wagens geen coureur nodig hebben, maar zelfstandig zijn.swv schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
Geen coureurs.
Toro Rosso krijgt verder geen straf voor het verhaal over de wheel tethers. Maar de fia wil wel verder onderzoek naar het productieproces ervan omdat er nog wat onduidelijkheid is.
Precies, dus tel er nog 0.4 seconde bij voor de band is het dus een flinke achterstand. In kwali derde team, in racetrim misschien vechten met de top 2 teams
Er zijn wat problemen met de ophanging:Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
Is het eigenlijk bekend waarom dat nieuwe team niet rijdt?![]()
[afbeelding]

Fred Flintstone ff bellenperpixel schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:12:
[...]
Er zijn wat problemen met de ophanging:
[afbeelding]
Is STR al weer op de baan geweest of zijn ze nog steeds met de vloer bezig ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hij is net weer op de baan.Breezers schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:15:
Is STR al weer op de baan geweest of zijn ze nog steeds met de vloer bezig ?
Ook leuk om te zien hoe VAN het gat met ALO gedicht heeft. Waar hij vroegere races op 0.3 tot 0.5 zat, was het vorige race al geslonken tot 0.1. En nu zelfs 0,05.
Het middenveld zit ook ongelooflijk dicht op elkaar (tussen plaats 7 en 15).
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Heeft ALO al zijn nieuwe Powerunit dan? vorige race reed ALO met oude spec en VAN met de nieuwelukadad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:21:
Ook leuk om te zien hoe VAN het gat met ALO gedicht heeft. Waar hij vroegere races op 0.3 tot 0.5 zat, was het vorige race al geslonken tot 0.1. En nu zelfs 0,05.
Die geweldig grote update van Force India pakt niet zo goed uit?
Ze doen een Saubertje denk ik.robpol schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:23:
Die geweldig grote update van Force India pakt niet zo goed uit?
Sauber is toch wel erg sneu als je achteraan bezig bent op 4 seconden tov de top en bijna 1 seconde op de eerst volgende
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik blijf gewoon plaatjes spammen hoor.

Wat is er met Rexona gebeurd? Sure? Beetje Axe > Lynx verhaal?

[ Voor 50% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 11:31 ]
Alonso krijgt sowieso een nieuwe energy store en Honda verwacht dat hij nog meer nieuwe onderdelen gaat krijgen.Rdit schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:23:
[...]
Heeft ALO al zijn nieuwe Powerunit dan? vorige race reed ALO met oude spec en VAN met de nieuwe
Helemaal niks mis meeJasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:25:
Ik blijf gewoon plaatjes spammen hoor.
[afbeelding]
wat is er eigenlijk met renault?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Hmm, misschien heb je een punt.lukadad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:21:
Ik zat vorige race juist te denken dat Vandoorne wel erg tegenvalt. Consequent een stuk langzamer dan zijn teamgenoot en weet eigenlijk nooit op te vallen. Ik heb zijn statistieken echter niet gedetailleerd bekeken, dus misschien is mijn gevoel verkeerd.
Daarnaast blijft het lastig voor hem met één van de beste courerurs van het veld als teamgenoot en een draak van een auto.
edit:
even opgezocht
quali 8-0 in het voordeel van Alonso.
Races moeilijk te vergelijken aangezien ze bijna nooit finishen.
[ Voor 7% gewijzigd door Tleilaxu op 14-07-2017 11:29 ]
ALO gebruikt op vrijdag de nieuwe powerunit en krijgt al een gridpenalty.
http://www.gpupdate.net/e...ish-grand-prix-grid-drop/
http://www.gpupdate.net/e...ish-grand-prix-grid-drop/
Als Belg hou ik VAN wel wat in de gaten en ik denk dat de buitenwereld zijn prestaties flink onderschat.Tleilaxu schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:27:
[...]
...
Daarnaast blijft het lastig voor hem met één van de beste courerurs van het veld als teamgenoot en een draak van een auto.
ALO heeft schijt aan de teamrichtlijnen en durft in de race gewoon de quali-mode te gebruiken om toch maar een snelle ronde te kunnen afleggen. Aan brandstof sparen doet ALO ook niet. Gewoon knallen.
VAN volgt als rookie de teamrichtlijnen meer en dan moet de auto in één stuk aan de finish geraken.
Tuurlijk, VAN heeft al enkele fouten gemaakt, ook heel stomme, maar het is pas zijn eerste volledig F1-jaar. Zijn leercurve is dan ook positief.
Ferrari valt mij voor FP1 toch nog iets tegen. Hopelijk weten ze het in FP2 er toch iets beter bij te zitten.
En helaas, maar ik had gehoopt op een FP zonder problemen met een Renault-motor. Maar op de valreep toch Kvyat die nog een probleem heeft. Nu maar hopen dat het niet overslaat naar RB
En helaas, maar ik had gehoopt op een FP zonder problemen met een Renault-motor. Maar op de valreep toch Kvyat die nog een probleem heeft. Nu maar hopen dat het niet overslaat naar RB
-
Yup, Unilever promoot hun Engelse merknaam Sure.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:25:
Ik heb ook het idee dat Alonso liever een halve race rijd waarin hij nog kan vechten voor posities, dan een hele race voorbij worden gereden om de auto te sparen.lukadad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Als Belg hou ik VAN wel wat in de gaten en ik denk dat de buitenwereld zijn prestaties flink onderschat.
ALO heeft schijt aan de teamrichtlijnen en durft in de race gewoon de quali-mode te gebruiken om toch maar een snelle ronde te kunnen afleggen. Aan brandstof sparen doet ALO ook niet. Gewoon knallen.
VAN volgt als rookie de teamrichtlijnen meer en dan moet de auto in één stuk aan de finish geraken.
Tuurlijk, VAN heeft al enkele fouten gemaakt, ook heel stomme, maar het is pas zijn eerste volledig F1-jaar. Zijn leercurve is dan ook positief.
Toch netjes van VER 0,5 sec achter HAM.
Respectievelijk SS vs S hè.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:36:
HAM/BOT op S en VER (en de rest) op SS, dus zit nog een paar tiendes extra in helaas.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:36:

Sauber rijdt volgens mij ook meer mee als baan opvulling dan dat ze echt racen

[ Voor 39% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 11:40 ]
@swv en @metallicattim Ah daar was ik niet van op de hoogte.
Opvallend dat nog niemand met merc motor de ss heeft geprobeerd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zat die sectortijden te kijken, opvallend dat het grootste verlies voor alle teams (tov Merc) sector 2 is, ziet er iets speciaals in dat deel dat ze trager zijn? Zelfs sauber, 1 sec in S1/S3, maar gewoon 2sec in S2.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand al iets gelezen van VET zijn oordeel over de Shield. Volgens mij was hij er snel klaar mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 11:50 ]
Ik ben het eens met Horner wat betreft de Shield en Halo vs veiligheid. 
Het hele verhaal komt vast nog wel online te staan.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 14-07-2017 11:50 ]
Zo en Max krijgt weer een paar veren in zijn kont van Horner
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat heeft hij dan globaal gezegd waar je het mee eens bent? Hier worden we niet bepaald wijzer van zosjaool schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:50:
Ik ben het eens met Horner wat betreft de Shield en Halo vs veiligheid.
voor iedereen die de shield niet mooi vindt 

The @RenaultSportF1 2027 F1 concept

Is it true Kubica has been on your simulator for Renault to see how quick he is? Horner: "He might have been." #F1
[ Voor 29% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 11:53 ]
Doe mij maar gewoon de red bull x2010Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:52:
voor iedereen die de shield niet mooi vindt![]()
[...]
[afbeelding]
https://image.redbull.com.../533/1/red-bull-x2010.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2017 11:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
S2 is voornamelijk meerdere high-downforce bochten en waar pk's ook redelijk belangrijk zijn.SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:44:
Zat die sectortijden te kijken, opvallend dat het grootste verlies voor alle teams (tov Merc) sector 2 is, ziet er iets speciaals in dat deel dat ze trager zijn? Zelfs sauber, 1 sec in S1/S3, maar gewoon 2sec in S2.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
link?Pierre schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:51:
Zo en Max krijgt weer een paar veren in zijn kont van Horner
Ik zou het doen!
Was op Sky Sports
Dat ding was niet te besturen

En die Sebastiaan Loeb maar een top tijd neerzetten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1