Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
bron: https://twitter.com/tgruener/status/885801527759261697Vettel not happy with visibility through shield (long-distance). More development work needed.
terug naar de tekentafel dus

[ Voor 30% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 12:03 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het was vantevoren al bekendgemaakt dat ze het scherm maar voor een paar ronden zouden testen.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:49:
Iemand al iets gelezen van VET zijn oordeel over de Shield. Volgens mij was hij er snel klaar mee.
[afbeelding]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat is geen roddel maar een feitTheBrut3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:03:
Ik hoorde een roddel dat Mercedes een Q3 mode heeft! Zou dat verklaren waarom ze altijd zo ver vooraan staan?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als je dat nog niet weet !!TheBrut3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:03:
Ik hoorde een roddel dat Mercedes een Q3 mode heeft! Zou dat verklaren waarom ze altijd zo ver vooraan staan?
Ja, de Mercs hebben een standje Q3 zodat ze meestal nog 0.5 - 1s harder kunnen in Q3. Ferrari heeft ook zo iets.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bottas heeft dat zelf bevestigd in Baku volgens mij.TheBrut3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:03:

[ Voor 26% gewijzigd door swv op 14-07-2017 12:06 ]
Dat is een kwestie van wennen denk ikTinusTegengas schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:03:
[...]
Uitstappen is ook minder makkelijk.
[video]
Zoals ik al zei is het even wachten tot de interviews op Youtube worden gezet. Het hele verhaal hier neerzetten is vrij lastig. Maar het komt er in principe op neer dat in de F1 een bepaald risico aanvaard moet worden. Toen werd er gevraagd of er coureurs zouden instappen als en FP1 niet met gordels gereden zou mogen worden. Horner zei toen dat als er ook maar een instapt en zonder gordels gaat rijden de rest zou volgen. Vrij korte uitleg, de video zal duidelijker zijn.Robsta86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:52:
[...]
Wat heeft hij dan globaal gezegd waar je het mee eens bent? Hier worden we niet bepaald wijzer van zo
Ik zit op mijn werk dus kan er niet een heel lang verhaal van maken.
"When you grow up your heart dies"
De tekst maakt het af
🕵️SPY: Carlos Sainz. Not a morning person... #RBSpy #BritishGP 🇬🇧
Het moet wel binnen een door de FIA aangegeven tijd. Weet even niet hoe snel het moet kunnen.
Volgens de heren op Sky F1 wel redelijk gevaarlijk voor een bepaald gedeelte van het lichaam...
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 14-07-2017 12:08 ]
AMuS story & pics: ams.to/shield
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Laat maar heel lang duren die ontwikkelingLasmibalsingh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:08:
Vettel not happy with visibility through shield (long-distance). More development work needed.
AMuS story & pics: ams.to/shield
Hij heeft er welgeteld 1 rondje mee gereden. Daarna was die er al klaar meeLasmibalsingh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:04:
[...]
Het was vantevoren al bekendgemaakt dat ze het scherm maar voor een paar ronden zouden testen.
-
Ben benieuwd. Over een half uurtje lunchpauze, lukt dat?sjaool schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Zoals ik al zei is het even wachten tot de interviews op Youtube worden gezet. Het hele verhaal hier neerzetten is vrij lastig. Maar het komt er in principe op neer dat in de F1 een bepaald risico aanvaard moet worden. Toen werd er gevraagd of er coureurs zouden instappen als en FP1 niet met gordels gereden zou mogen worden. Horner zei toen dat als er ook maar een instapt en zonder gordels gaat rijden de rest zou volgen. Vrij korte uitleg, de video zal duidelijker zijn.
Ik zit op mijn werk dus kan er niet een heel lang verhaal van maken.
Zonder vertekening in uitzicht kom je al snel op de canopy van straaljagers uit. Dat zal wel iets voor de nabije toekomst zijn.TinusTegengas schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:09:
[...]
Laat maar heel lang duren die ontwikkeling
[YouTube: https://youtu.be/ajA2G8fTQpA]
Gaat 'm niet worden... dan is het tijd voor een lekkere wandeling in de frisse lucht. Even achter mijn shield vandaan.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:11:
[...]
Ben benieuwd. Over een half uurtje lunchpauze, lukt dat?![]()
http://www.fia.com/file/59705/download?token=OI3c4VhZ
En de eerste officiële gridpenalty voor Alonso:
http://www.fia.com/file/59706/download?token=kITtZ6Pp
Beide download links
Gewoon met 1 oog dicht rijden, zie ook Guy Martin in de Speed aflevering waarin hij het landsnelheidrecord voor motorfietsen probeert te verbeteren:Bestla schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:11:
[...]
Zonder vertekening in uitzicht kom je al snel op de canopy van straaljagers uit. Dat zal wel iets voor de nabije toekomst zijn.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JmofaGwGmyI]
Dijkstraat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:18:
Besluit van de fia over Torro Roso:
http://www.fia.com/file/59705/download?token=OI3c4VhZ
Beide download links

voorzichtig met die grote steen waaronder je vandaan kruiptTheBrut3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:03:
Ik zou het doen!
Haha zo kan het natuurlijk ook

Overzicht van nieuwe motor onderdelen dit weekend:

Post-practice One van Sky:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zpytpNVl080]
[ Voor 10% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 12:32 ]
Evaluatie na FP1 met o.a. Christian Horner.
Edit: Ja, als we oude posts gaan editen kan ik ook sneller posten
[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 14-07-2017 12:34 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
https://www.motorsport.co...f-kimi-raikkonen-13838507
Anyway, hier is het antwoord op de vraag waarom: https://twitter.com/ScarbsTech/status/885810111637278720
RBRRed bull's brakes, less drilling to preserve temps as Silverstone is a light braking track

MERC

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 12:51 ]
https://twitter.com/FansOfSVettel/status/885809650339201024

[ Voor 24% gewijzigd door boschie_73 op 14-07-2017 12:46 ]
Tja.. Ik wilde wel een opmerking plaatsen tijdens FP1 toen het hier even lekker goot, maar daar heb je zo weinig aanD-Ed schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:42:
Knap zeg! Al zeker vier pagina's is er niemand over het weer begonnen![]()
-

Ligt het aan mij of spreken ze elkaar tegen bij de ES van Alonso?
The ES used by F Alonso is the fifth used.....
The ES used by the above drivers is one of four....
Hier ging mijn verhaal dus over.
Misschien had z'n collega gisteravond bier met shoarma op ;-)Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:53:
Wat ben je aan het doen als je een gasmasker op moet?
[afbeelding]
Maar ja, wij weten natuurlijk niets.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FP2 gaat waarschijnlijk nat worden.D-Ed schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:42:
Knap zeg! Al zeker vier pagina's is er niemand over het weer begonnen![]()
Als ik de reacties op Twitter lees is hij bezig met de benzinetank.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:53:
[afbeelding]
https://twitter.com/redbullracing/status/885809311670304768
Dat gezicht erbij

Bron: https://twitter.com/LuisFeF1/status/885812995443609600
[ Voor 23% gewijzigd door Dijkstraat op 14-07-2017 13:03 ]
Als je dit zo ziet dan geloof je toch nooit de geruchten dat hij weg wil bij Red Bull (niet te verwarren met het willen eisen van een betrouwbare auto). Het is toch veel te leuk bij Red Bull tussen al dat serieuze gedoe doorVigilate schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:57:
Geen idee of het al gepost is, zag nog niet voorbij komen:
https://twitter.com/redbullracing/status/885809311670304768
Dat gezicht erbijHij is er nog goed in ook.
misschien dat hij in het bodywork aan het slijpen,schuren,boren is. Dat stof wil je niet in je longen hebbenJasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:53:
[afbeelding]
https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/885770035490418689
Daar heb ik niks over gelezen. Ik weet wel dat de Lidl vorig jaar op de auto van Red Bull stond tijdens de race in Duitsland.TinusTegengas schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:11:
Sinds wanneer staat Lidl op de auto van TR?

SoowwwTinusTegengas schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:11:
Sinds wanneer staat Lidl op de auto van TR?

Als ze de kleur blauw matchend hadden gemaakt was het vast mee gevallen... maar nuswv schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:20:
[...]
SoowwwGoed voor Lidl dat ze zichtbaar zijn maar de auto wordt er niet knapper van.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Kan iemand mij vertellen waarom Horner er altijd (vaak) direct bij wordt gehaald en andere teambazen niet? Eigen keuze van Horner?Grrrrrene schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:33:
[video]
Evaluatie na FP1 met o.a. Christian Horner.
Edit: Ja, als we oude posts gaan editen kan ik ook sneller posten
Denk dat Horner wel wat recht te lullen heeft na de afgelopen races.LoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:35:
[...]
Kan iemand mij vertellen waarom Horner er altijd (vaak) direct bij wordt gehaald en andere teambazen niet? Eigen keuze van Horner?
Dit heeft te maken dat sky en red bull daar afspraken en waarschijnlijk ook een betaling over hebben.LoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:35:
[...]
Kan iemand mij vertellen waarom Horner er altijd (vaak) direct bij wordt gehaald en andere teambazen niet? Eigen keuze van Horner?
#BritLoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:35:
[...]
Geen idee, waarom Claire dan zo weinig though.
Dit kan ik me dus niet voorstellen. Een tv zender die voor interviews betaalt.. Het is niet alsof het een vast panellid is of iets dergelijks, maar een teambaas. En als het dan toch zo zou zijn; wat zou RBR er dan mee verdienen? Dat kleingeld dat een tv station ervoor neerlegt is toch een druppel op een gloeiende plaat? Of mis ik iets?Catmandos schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:36:
[...]
Dit heeft te maken dat sky en red bull daar afspraken en waarschijnlijk ook een betaling over hebben.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mogelijk omdat prio #1 van Red Bull is om het merk te promoten en dit weer extra screen time geeftLoeWn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:35:
[...]
Bla bla bla...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Volgens mij dat RB dan Sky betaaldscorpie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:39:
[...]
Dit kan ik me dus niet voorstellen. Een tv zender die voor interviews betaalt.. Het is niet alsof het een vast panellid is of iets dergelijks, maar een teambaas. En als het dan toch zo zou zijn; wat zou RBR er dan mee verdienen? Dat kleingeld dat een tv station ervoor neerlegt is toch een druppel op een gloeiende plaat? Of mis ik iets?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/885816163174830080
Wolff is anders ook altijd wel 'in' voor een praatje ?caspervc schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:43:
Ik denk ook dat Horner een vrij toegankelijke teambaas (van een topteam) is, in tegenstelling tot Wolf, Arrivabene en VJ Mallya
Hij komt iig wel zo over ( of mediatraining
[ Voor 61% gewijzigd door FreshMaker op 14-07-2017 13:46 ]
Super!FreshMaker schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:44:
Deze al gezien, een medic/marshall training ?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/885816163174830080
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De uitlaat en monkeyseat is een stuk omhoog geplaatst. Hoger dan normaal.

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 13:56 ]
Wolff hebben ze ook heel vaak in zo'n staande interview sessiecaspervc schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:43:
Ik denk ook dat Horner een vrij toegankelijke teambaas (van een topteam) is, in tegenstelling tot Wolf, Arrivabene en VJ Mallya
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Geen idee wat je bedoeld, maar als bedoeld dat ze warme lucht naar de achtervleugel leiden dan durf ik wel te zeggen dat het waarschijnlijk met downforce te maken heeft?Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:55:
Wat is hier de bedoeling van?
[afbeelding]
Volgens mij is dat gewoon hitte van de motor die je over de achtervleugel ziet gaan?Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:55:
Wat is hier de bedoeling van?
[afbeelding]
Wow Billy komt ff binnen rollen.......blijft een heftig beeld zo!
[ Voor 8% gewijzigd door Zahariac op 14-07-2017 14:01 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
@Spotmatic Zeker! Op uitnodiging van HAM hoorde ik gister ergens.

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 14:09 ]
Als de auto van Max het blijft doen zal het resultaat genoeg zijn om Perez in punten voorbij te gaan in het kampioenschap (45 om 50), met andere woorden hij zal gelijk een goed resultaat halen.
@Soggney Heb de stelling iets aangepast.
[ Voor 48% gewijzigd door Zahariac op 14-07-2017 14:16 ]
Uit rijden != in de punten rijden. Hoewel hij natuurlijk wel het dubbel en dik verdiend om nog eens op het hoogste schavotje te staan, kan hij evengoed als 12de finishen.Zahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:10:
Nog even een stelling tussendoor:
Als Max de race uit kan rijden zal hij genoeg punten halen om Perez voorbij te gaan (45 om 50).
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 12% gewijzigd door GAITii op 14-07-2017 14:14 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dat is misschien een idee voor Sainz als hij per se voor Red bull wil rijden, maar dan niet in de F1.
Daarom is het ook een stellingSoggney schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Uit rijden != in de punten rijden. Hoewel hij natuurlijk wel het dubbel en dik verdiend om nog eens op het hoogste schavotje te staan, kan hij evengoed als 12de finishen.
Weten we zondagmiddag pas..alwaysleft schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:17:
Ferrari en Mercedes gaan hard. Nu al de verbeterde motoren in het voordeel?
[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 14:18 ]
Naar het schijnt heeft Ferrari weer de achtervleugel gemonteerd die ze ook in Oostenrijk gebruikten. Dat verklaart waarom ze er nu beter bijstaan.alwaysleft schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:17:
Ferrari en Mercedes gaan hard. Nu al de verbeterde motoren in het voordeel?
-
Voor de mensen die het niet weten, de jongen uit de foto's is de jongen uit dit verschrikkelijke ongeluk/filmpje.Jasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:04:
@Zahariac Dat het de hitte van de motor is had ik ook wel begrepen, maar dat het zo uitzonderlijk hoog over de vleugel heen word geblazen is voor mij nieuw. Of in ieder geval nog nooit opgevallen.
@Spotmatic Zeker! Op uitnodiging van HAM hoorde ik gister ergens.
YouTube: Billy Monger Crash in F4😱
PSN: xMaurice93
Je begint er wel weer overPierre schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:22:
En weer zeuren over dat Ham er woensdag niet bij was man man
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
On Sky Sports lol
Ahzo haha, kan geen stream kijken hier helaas.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Tja, laten we dat dan maar hopenZahariac schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:10:
Als de auto van Max het blijft doen [...]
HAM nu ook op SS en RAI ook trouwensJasphur schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:34:
VET op supersofts! Go!
[ Voor 29% gewijzigd door Pierre op 14-07-2017 14:36 ]
Klein overstuurmomentje en beetje door t gras met 2 wielenPierre schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:35:
Ham er af hoor ik op Sky
Hamilton runs off at Becketts - which spoils his supersoft bid to usurp Bottas.
At the same time Palmer spins at Brooklands. Double trouble for the British pair.
"Car might be damaged..." says Hamilton sheepishly before returning to the pits. He did run over the kerbs quite hard on that last run.

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2017 14:40 ]
nope nu weer naar buiten op SSMikeyMan schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:37:
Verstappen staat alweer een tijdje in de pits. Geen problemen hoop ik?
Voordat hij naar binnen ging zei hij iets van "dit gaat niet werken zo" en toen was het gelijk "box box box"MikeyMan schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:37:
Verstappen staat alweer een tijdje in de pits. Geen problemen hoop ik?
Tweede sector + 0.416
Derde sector +0.610
Gaat dus voornamelijk nog om die tweede sector
[ Voor 73% gewijzigd door Zahariac op 14-07-2017 14:44 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1