Weet niet hoor. Ik vind het een vette baan, mede door cops maggots en beckets.Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:14:
[...]
Mogelijk wel. Ik vond dat de verdedigende partijen echt heel matig waren. Alleen maar met eigen races bezig en daardoor totaal irrelevant. Bottas heeft alleen met Vettel wat moeite gehad en Ricciardo eigenlijk met niemand niet. Note bene Hulkenberg (die hij uiteindelijk 2 keer inhaalt) zit hem niet in de weg, terwijl bij de eerste actie wel wat meer gedaan had kunnen worden en hij dan misschien een plek hoger had gestaan.
Ik snap dat als je toch al niet voor podium bezig bent, je misschien minder naar voren kijkt, maar dit was erg slecht. En ook niet eens meer weten dat ie ermee in gevecht is geweest
Dat is ook meteen mijn reden dat de race gewoon niet bijzonder was: het inhalen is er gewoon erg brak. Maggots & Beckets zijn leuk voor de plaatjes, maar niet voor de spanning. Al zijn er genoeg andere plekken waar er simpelweg weinig gebeurt.
En er waren echt genoeg inhaalacties. Overigens erg eens met je wat betreft de hulk. Damn wat liet die het makkelijk gaan.

[ Voor 70% gewijzigd door UltraSub op 16-07-2017 21:39 . Reden: Quote toegevoegd. Refresh first :) ]