Dat is het voor mij denk ik. Ik wil gewoon horen hoe ze de race hebben ervaren. Juist omdat het complimenteren van de fans zo'n holle uitspraak is geworden, zou je zeggen dat het weinig meer toevoegt. Ik vind het vergelijkbaar met mannen die op de een of andere manier in de sleur zijn beland dat ze iedere zaterdag een bloemetje voor hun vrouw halen. Dat is leuk en lief, maar het betekent zoveel meer als je dat spontaan doet ipv omdat het zaterdag is. Maar goed, misschien zit ik ook wel te zeuren

En persoonlijk, dat hele crowdsurfen meteen na de race... Hij weet toch dat hij eerst het standaard riedeltje moet aflopen met de perse conferentie, de pen, etc. + met z'n telefoon op podium was ook gewoon raar. Als hij dat allemaal zo geweldig vind, had hij ook gewoon in Londen moeten zijn. Daar kon hij alle aandacht krijgen die hij wou, zonder echte "verplichtingen" (qua pers etc).
Nouja, daar stoor ik me dan weer wat minder aan. Hij heeft zeker wat goed te maken want er zijn heel wat fans die geklaagd hebben over zijn afwezigheid, maar ik snap wel dat hij dit doet. Hij doet ook veel goed wat niet in beeld komt, dat verhaal over hoe hij zieke kinderen bezoekt die fan van hem zijn, daar voelt hij zich niet te goed voor.