[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 62.865 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:10

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En guess what ... het is zeiknat nu op Silverstone 8)7 |:(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
De man blijft zijn bijnaam eer aan doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net afgekeken, moest later beginnen, dat was even paar keer billenknijpen :D

Briljant stukje verdedigen van Max, maar ook bergen kudo's aan RIC van zover terug komen. Laat wel duidelijk zien, ze zijn ver te traag voor FER/MERC, maar nu nog sneller dan de rest. Al verwacht ik nog steeds dat de rest eerder gat dicht met RBR dan RBR met FER/MERC.

En dan de laatste gok, had hij 2 rondjes kunnen doen ipv pitten.. safe op 4 of uitvallen in late top 10, goede gok :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:31
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE3R4P7XgAE9nFl?format=jpg&name=large

Staat ie dan. Tussen de Mercs

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dijkstraat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:11:
[afbeelding]
De overwinning viel zo uit de lucht voor Hamilton :+
Mevrouw liet een flinke scheet en daar ging de beker :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Voor de HAM fans. Hamoji by C Formats GmbH
https://appsto.re/nl/cYxjjb.i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
max schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:42:
Ok, ik ben er klaar mee. Dat gezeik op HAM de godganse tijd.

Is het een cliché praatje? Ja. Lijken het soms holle woorden? Ja.
Ik bedacht me laatst dat als je zoveel wint danwel op het podium staat het een wonder is als je elke keer wat origineels te vertellen hebt.

Je ziet t al aan de schoen van RIC, dat worden mensen ook snel zat. We zijn gewoon met zn allen verwende mensen die niet 3x t zelfde willen zien/horen :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

Ware het niet dat de Ferrari's schade hadden en dat toch niet meer in zich hadden. En de Mercedes rijders reden nog op de normale banden rondt. Ham op Soft, Bot op Supers. Had dus eigenlijk Bottas sneller verwacht.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51

SuBBaSS

-has Ryzen

Oogje schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:56:
[...]

Ik bedacht me laatst dat als je zoveel wint danwel op het podium staat het een wonder is als je elke keer wat origineels te vertellen hebt.

Je ziet t al aan de schoen van RIC, dat worden mensen ook snel zat. We zijn gewoon met zn allen verwende mensen die niet 3x t zelfde willen zien/horen :P
Kom, de man heeft toch rap-aspiraties? Moet ie natuurlijk wel een beetje kunnen freestylen. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Oogje schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:56:
Daarom doet RIC dat ook niet meer, of min of meer met tegenzin (Baku maakte DC z'n schoen los, Oostenrijk vroeg Brundle ernaar voor goede doel).

Daarnaast, HAM krijgt een vraag gesteld, en zijn antwoord is "geweldige fans". Hij hoeft niet eens creatief te zijn, hij hoeft maar de vraag te beantwoorden. En persoonlijk, dat hele crowdsurfen meteen na de race... Hij weet toch dat hij eerst het standaard riedeltje moet aflopen met de perse conferentie, de pen, etc. + met z'n telefoon op podium was ook gewoon raar. Als hij dat allemaal zo geweldig vind, had hij ook gewoon in Londen moeten zijn. Daar kon hij alle aandacht krijgen die hij wou, zonder echte "verplichtingen" (qua pers etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:10:
[...]

Daarnaast, HAM krijgt een vraag gesteld, en zijn antwoord is "geweldige fans". Hij hoeft niet eens creatief te zijn, hij hoeft maar de vraag te beantwoorden.
Dat is het voor mij denk ik. Ik wil gewoon horen hoe ze de race hebben ervaren. Juist omdat het complimenteren van de fans zo'n holle uitspraak is geworden, zou je zeggen dat het weinig meer toevoegt. Ik vind het vergelijkbaar met mannen die op de een of andere manier in de sleur zijn beland dat ze iedere zaterdag een bloemetje voor hun vrouw halen. Dat is leuk en lief, maar het betekent zoveel meer als je dat spontaan doet ipv omdat het zaterdag is. Maar goed, misschien zit ik ook wel te zeuren :P
En persoonlijk, dat hele crowdsurfen meteen na de race... Hij weet toch dat hij eerst het standaard riedeltje moet aflopen met de perse conferentie, de pen, etc. + met z'n telefoon op podium was ook gewoon raar. Als hij dat allemaal zo geweldig vind, had hij ook gewoon in Londen moeten zijn. Daar kon hij alle aandacht krijgen die hij wou, zonder echte "verplichtingen" (qua pers etc).
Nouja, daar stoor ik me dan weer wat minder aan. Hij heeft zeker wat goed te maken want er zijn heel wat fans die geklaagd hebben over zijn afwezigheid, maar ik snap wel dat hij dit doet. Hij doet ook veel goed wat niet in beeld komt, dat verhaal over hoe hij zieke kinderen bezoekt die fan van hem zijn, daar voelt hij zich niet te goed voor.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:50:
[...]

Ligt eraan waar je band klapt. Maar tien rondjes eerder al naar SS was beter geweest voor Max. Kon toen ook al met gemak en dat wat pushen, was het mogelijk geweest. :)
Dan was VET ook naar binnen gegaan. BOT kon hij toch niet meer inhalen. RAI kwam voor VER weer naar buiten dus had het VER nog niks gescheeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:50

pinda powerrr

Slow down...

Ik weet waar Hamilton het vandaan heeft, het is dat Britse nationalisme! Heb nog SKY aan staan en my god....het kwijl komt de speakers uit lopen :r

Er staan daar drie presentatoren te oreren hoe geweldig de Britse gschiedenis is en dat de Britten een veel beter publiek hebben dan bv Monza, waar alleen maar Ferrari fans staan. Echt hoor...ik snap dat je trots bent op je landgenoot, maar dit is echt té erg!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:22:
[...]

Dan was VET ook naar binnen gegaan. BOT kon hij toch niet meer inhalen. RAI kwam voor VER weer naar buiten dus had het VER nog niks gescheeld.
Dat zei ik inderdaad ook al: als VER was gestopt voor nieuwe banden hadden de Ferrari's (Vettel in ieder geval) een gratis pitstop gehad. En dan was de band van VET niet geploft en had RBR niet met beide auto's een plekje winst. Dus ja, leuk, dat achteraf gepraat, maar vergeet niet dat iedere wijziging in de strategie ook effect heeft op de andere teams.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
pinda powerrr schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:23:
Ik weet waar Hamilton het vandaan heeft, het is dat Britse nationalisme! Heb nog SKY aan staan en my god....het kwijl komt de speakers uit lopen :r

Er staan daar drie presentatoren te oreren hoe geweldig de Britse gschiedenis is en dat de Britten een veel beter publiek hebben dan bv Monza, waar alleen maar Ferrari fans staan. Echt hoor...ik snap dat je trots bent op je landgenoot, maar dit is echt té erg!
Ajoh. Zo heeft elk land welk een rijder heeft rijden wel iemand om op te hemelen en concurenten om aftezeiken. Geniet van de sport en wees blij dat dit seizoen toch best wel spannend is. Vind ik in ieder geval.

Wat ik persoonlijk doe na een race is de tv uitzetten en wachten tot er hier in dit topic korte fragmentjes van diverse tv-stations worden geplaatst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Edd

Ik ben heel stiekem eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van Hulkenberg. Even afgezien van Palmer heeft Renault het toch goed gedaan deze race en lijkt het erop dat ze tijdens de race toch wel aardig wat pace hebben gevonden.
De grote vraag gaat natuurlijk zijn of ze dit kunnen doorzetten over 2 weken.

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

HUL is voorbij gekomen op Sky en hij was erg happy met het resultaat. Hij had eerder een P6, maar deze was meer verdiend vond hij

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:40:
HUL is voorbij gekomen op Sky en hij was erg happy met het resultaat. Hij had eerder een P6, maar deze was meer verdiend vond hij
https://twitter.com/F1/status/886612033608630272

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog wat veren in de reet van Horner bij Verstappen YouTube: Christian Horner - Post Race Interview - 2017 British GP

Oeps, al gepost ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 16-07-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:59:
[...]

Heeft die de F2 of F-E New York gewonnen? Nooit van gehoord iig.
Eerlijk is eerlijk, er staat niks over de Tour de France in de topicwarning. Maar goed, als je zelf al aangeeft dat het offtopic is, vraag je er ook om dat er wat van gezegd wordt :P

Ik snap niet waarom er zo doorgezeurd wordt (o.a. op Sky) over dat Max misschien wel bij Vettel in het team zit volgend seizoen. Hoe duidelijk wil je het hebben dat hij dat zelf ook niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:01:
Ik snap niet waarom er zo doorgezeurd wordt (o.a. op Sky) over dat Max misschien wel bij Vettel in het team zit volgend seizoen. Hoe duidelijk wil je het hebben dat hij dat zelf ook niet wil.
Vraag mezelf ook af waar dat vandaan komt. Bij The Inside Line ging het ook al over Max en(naar) Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:12:
[...]

Vraag mezelf ook af waar dat vandaan komt. Bij The Inside Line ging het ook al over Max en(naar) Ferrari.
Zullen nog de naweeën zijn van het verhaal van vorige week? Waarbij een Engelse krant op basis van informatie die ze hadden gekregen van een Spaanse krant schreef dat VER naar Ferrari zou gaan in 2018 en SAI daardoor naar Red Bull zou gaan. Alleen is het wel heel toevallig hoe dat verhaal is gaan rollen, en dat ook nog eens in het weekend dat SAI aangaf volgend jaar voor een topteam te werken. Oftewel, de familie Sainz heeft dit verhaal zelf op gang gebracht?

En daarnaast natuurlijk offtopic hier omdat het niet over de GP van UK gaat, en is het al besproken in het algemene F1 topic

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jasphur
Deze foto is al eerder geplaatst in dit topic.
Maar wat mij betreftbia het de leukste foto van het seizoen tot nu toe. Prachtig! :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE3mBUYW0AAq65k?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 09:22

The_Scarabial

MTB for life!

^mooie foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Jasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:24:
Deze foto is al eerder geplaatst in dit topic.
Maar wat mij betreftbia het de leukste foto van het seizoen tot nu toe. Prachtig! :D

[afbeelding]
HAM out making some more selfies

:')

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:01:
[...]

Eerlijk is eerlijk, er staat niks over de Tour de France in de topicwarning.
Fixed, stelletje kinders }:| :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Zie het maar zo, hoe erger een land op deze manier bezig is, hoe waardelozer het land nu is. ;)
Klopt vrij aardig tussen landen zoals Frankrijk, Rusland, de VS, GB of de Italië. :+

Aan de andere kant heb je Duitsland, glorieus Duitsland waar ze hun geschiedenis liever niet bespreken, maar wel een goed georganiseerd land zijn. Te goed want Mercedes motoren. :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2017 18:57 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/awards/dhl-fastest-pit-stop-2017/_jcr_content/featureContent/image_9.img.jpg/1500219406651.jpg
Snelste pitsop weer voor Williams bijna onder de 2 seconden _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Net bij toeval even op Sporza een samenvatting gekeken en het was gewoon een goede race. Er valt nauwelijks over te discussieren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:50

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:59:
Net bij toeval even op Sporza een samenvatting gekeken en het was gewoon een goede race. Er valt nauwelijks over te discussieren.
Nou, slotje dan maar :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StealthyPeanut schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:22:
Ik zeg juist dat die pit al eerder had moeten plaatsvinden dan ronde 50 van de 51. Dat had later ook nog mogelijkheden geboden omdat Max dan met SS had kunnen jagen. Er kan altijd wat gebeuren. Verder was Vettel die was gaan pitten ook geen gegeven.

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2017 19:05 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:03:
[...]

Ik zeg juist dat die pit al eerder had moeten plaatsvinden dan ronde 50 van de 51. Dat had later ook nog mogelijkheden geboden omdat Max dan met SS had kunnen jagen. Er kan altijd wat gebeuren. Verder was Vettel die was gaan pitten ook geen gegeven.
Nou, voor mij was dat echt wel een gegeven. Vettel had, met Verstappen op veilige pitsafstand, gratis van zijn flatspot af kunnen komen die hij opliep toen hij op Bottas verdedigde. Waarom zou je hem zo'n cadeautje doen als je eigen banden in betere (maar ook niet geweldige) staat zijn?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:56:
[...]

Zie het maar zo, hoe erger een land op deze manier bezig is, hoe waardelozer het land nu is. ;)
Klopt vrij aardig tussen landen zoals Frankrijk, Rusland, de VS, GB of de Italië. :+

Aan de andere kant heb je Duitsland, glorieus Duitsland waar ze hun geschiedenis liever niet bespreken, maar wel een goed georganiseerd land zijn. Te goed want Mercedes motoren. :P
Dan zou Nederland het meest waardeloze land van allemaal zijn want de Max circle-jerks die elke keer weer op Ziggo Sport plaatsvinden, DIE gaan echt alle proporties te buiten ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51

SuBBaSS

-has Ryzen

Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:13:
[...]

Dan zou Nederland het meest waardeloze land van allemaal zijn want de Max circle-jerks die elke keer weer op Ziggo Sport plaatsvinden, DIE gaan echt alle proporties te buiten ;)
Stel jij hier nou Max gelijk aan ons hele land?
Da's wel wat overdreven hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
SuBBaSS schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Stel jij hier nou Max gelijk aan ons hele land?
Da's wel wat overdreven hoor. ;)
Ach, een overdreven reactie valt hier in dit topic meestal niet uit de toon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 13:11
Dijkstraat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:57:
[afbeelding]
Snelste pitsop weer voor Williams bijna onder de 2 seconden _/-\o_
Had RIC niet een 2.1s stop vandaag, of heb ik dat verkeerd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
-ION- schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:35:
[...]

RIC heeft maar 1 stop gemaakt, en ondanks dat ik continu heb zitten kijken van "hoe snel was die nu?" (na de "fail"stop van VER) heeft er niks bij bestaan. Ondanks dat de pitstop in beeld was en die balk onderin stond bleef er alleen [PIT] in staan, dus geen tijd met hoe lang hij daadwerkelijk stil heeft gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

epo

Jasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:59:
Mja, er was nauwelijk spanning in de race. Hammie met zijn snelste auto heel knap naar de vijfde Silverstone overwinning (elk jaar de snelste auto dus echt knap >:) ). Max kon niet veel doen, bolide te traag. Vettel kon niks bijzonders meer want Max heeft hem netjes kunnen verdedigen en op op het einde wat Ferrari misery, bandjes boem :/ Dus hopelijk Hongarije een stuk beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 11:43
Nieuwe nickname Bottas? ROBOTTAS. (Reddit)
https://streamable.com/daxz9

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Losstaand van het filmpje neem ik aan? En volgensmij heeft hij die nickname gekregen na Oostenrijk. Iets met een start waar hij een reactie tijd als een robot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-03 21:06

wickedm3n

Always having fun!

-ION- schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:35:
[...]

Ik heb het ook gezien.
Ik heb ook het idee dat er niks van dat hele lijstje klopt.. Verstappen was zeker niet sneller dan Riciardo en stroll stond 4.2 sec stil volgens mij.

In progress: VW kever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:51:
[...]

Ben ik het wel een beetje mee eens, een goed resultaat, maar in die auto mag je dat ook wel verwachten.

Ik zou BOT of HAM verkiezen.
Lol, want BOT en HAM doen het ondanks de auto?????

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00

Ziggo presentatoren en half Nederland doet dat gelukkig helemaal niet!

Ow. Wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

AzzKickah

06-CENSORED

wickedm3n schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:49:
[...]

Ik heb het ook gezien.
Ik heb ook het idee dat er niks van dat hele lijstje klopt.. Verstappen was zeker niet sneller dan Riciardo en stroll stond 4.2 sec stil volgens mij.
Verstappen had meer dan 1 stop.
Stroll ook(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
wickedm3n schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:49:
[...]

Ik heb het ook gezien.
Ik heb even gezocht en inderdaad bij Stroll stond 4.2 en Riccardo stond 2.1. Misschien zijn die tijden in lijst gecorrigeerde tijden? Eigenlijk de eerste keer dat dit wordt opgemerkt :P

Edit: Overigens heeft Stroll twee keer gepit en alleen de eerste keer stond in beeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

UltraSub schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:56:
[...]

Ziggo presentatoren en half Nederland doet dat gelukkig helemaal niet!

Ow. Wacht....
Chauvinisme is prima, maar ze proberen er echt veel meer van te maken dan het is. Zo van "kijk eens hoe enthousiast ze zijn". Tjah, ze zijn gewoon met veel, maar heel bijzonder zijn ze echt niet. Elk ander publiek reageert net zo. En bovendien zitten de meesten toch overdekt (tribune die overdekt is of met paraplu's e.d.), dus hoe slecht kun je het hebben.

Er is al jaren niks bijzonders aan die baan, of de race. Het is leuk dat ze bij C4 en Sky enthousiast zijn, maar ze doen echt alsof ze legendarische races zien met goddelijk publiek. Pfff. De race van vandaag was op de actie van Max of de faal van Ferrari na, niet veel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2017 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:03:
[...]

Chauvinisme is prima, maar ze proberen er echt veel meer van te maken dan het is. Zo van "kijk eens hoe enthousiast ze zijn". Tjah, ze zijn gewoon met veel, maar heel bijzonder zijn ze echt niet. Elk ander publiek reageert net zo. En bovendien zitten de meesten toch overdekt (tribune die overdekt is of met paraplu's e.d.), dus hoe slecht kun je het hebben.

Er is al jaren niks bijzonders aan die baan, of de race. Het is leuk dat ze bij C4 en Sky enthousiast zijn, maar ze doen echt alsof ze legendarische races zien met goddelijk publiek. Pfff. De race van vandaag was op de actie van Max of de faal van Ferrari na, niet veel aan.
Volgens mij vergeet je de inhaalacties van RIC en BOT. Genoeg actie en spanning hoor. Zou je het ook een saaie race hebben gevonden als VER vanaf p20 naar p5 reed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Volgens mij vergeet je de inhaalacties van RIC en BOT. Genoeg actie en spanning hoor. Zou je het ook een saaie race hebben gevonden als VER vanaf p20 naar p5 reed?
Mogelijk wel. Ik vond dat de verdedigende partijen echt heel matig waren. Alleen maar met eigen races bezig en daardoor totaal irrelevant. Bottas heeft alleen met Vettel wat moeite gehad en Ricciardo eigenlijk met niemand niet. Note bene Hulkenberg (die hij uiteindelijk 2 keer inhaalt) zit hem niet in de weg, terwijl bij de eerste actie wel wat meer gedaan had kunnen worden en hij dan misschien een plek hoger had gestaan.

Ik snap dat als je toch al niet voor podium bezig bent, je misschien minder naar voren kijkt, maar dit was erg slecht. En ook niet eens meer weten dat ie ermee in gevecht is geweest 8)7

Dat is ook meteen mijn reden dat de race gewoon niet bijzonder was: het inhalen is er gewoon erg brak. Maggots & Beckets zijn leuk voor de plaatjes, maar niet voor de spanning. Al zijn er genoeg andere plekken waar er simpelweg weinig gebeurt.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2017 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:14:
[...]

Mogelijk wel. Ik vond dat de verdedigende partijen echt heel matig waren. Alleen maar met eigen races bezig en daardoor totaal irrelevant. Bottas heeft alleen met Vettel wat moeite gehad en Ricciardo eigenlijk met niemand niet. Note bene Hulkenberg (die hij uiteindelijk 2 keer inhaalt) zit hem niet in de weg, terwijl bij de eerste actie wel wat meer gedaan had kunnen worden en hij dan misschien een plek hoger had gestaan.

Ik snap dat als je toch al niet voor podium bezig bent, je misschien minder naar voren kijkt, maar dit was erg slecht. En ook niet eens meer weten dat ie ermee in gevecht is geweest 8)7

Dat is ook meteen mijn reden dat de race gewoon niet bijzonder was: het inhalen is er gewoon erg brak. Maggots & Beckets zijn leuk voor de plaatjes, maar niet voor de spanning.
De statistieken zullen snel wel weer beschikbaar komen maar deze race zijn er toch wel heel veel inhaal acties geweest hoor, dat de meesten ervoor kozen om niet te verdedigen dat ligt aan die rijder, niet aan het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:20:
[...]

De statistieken zullen snel wel weer beschikbaar komen maar deze race zijn er toch wel heel veel inhaal acties geweest hoor, dat de meesten ervoor kozen om niet te verdedigen dat ligt aan die rijder, niet aan het circuit.
Hoeveel mooie acties heb jij gezien dan?

Verder is het circuit zwaar op de banden vanwege de hoge snelheid, en daardoor moeten ze extra veel sparen. Dus het is ook wel iets van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

rammes

koekebakker 1e klas

Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:22:
[...]

Verder is het circuit zwaar op de banden vanwege de hoge snelheid, en daardoor moeten ze extra veel sparen. Dus het is ook wel iets van de baan.
niet zeuren, de ene vond het een mooie race, de ander niet. klaar.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[...]

Er was bovengemiddeld veel actie, hoewel het wel typisch is de laatste tijd dat de spanning vooral aan het begin en eind van de race zit. Op de een of andere manier loopt er op het eind altijd iemand in op een ander wat mogelijk tot een strijd leidt, al duurt de race altijd (ook vandaag voor Bottas als RAI geen probleem had gehad) net een ronde of 2 te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

rammes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:23:
[...]

niet zeuren, de ene vond het een mooie race, de ander niet. klaar.
Zullen we het topic dan maar op slot gooien? Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
[...]

Ik zou graag een bron zien van dat de coureurs de banden extra moesten sparen en daardoor niet konden verdedigen. Want dit is volgens mij echt onzin.

Je hebt gelijk dat de inhaalacties vaak niet spannend waren maar als een coureur niet verdedigt dan gaat dat op elk circuit zo zijn. We moeten blij zijn dat er op dit circuit met deze 2017 auto's tenminste ingehaald kan worden, dat zal over 2 weken in hongarije totaal anders zijn op die veredelde kartbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:28:
[...]

Ik zou graag een bron zien van dat de coureurs de banden extra moesten sparen en daardoor niet konden verdedigen. Want dit is volgens mij echt onzin.

Je hebt gelijk dat de inhaalacties vaak niet spannend waren maar als een coureur niet verdedigt dan gaat dat op elk circuit zo zijn. We moeten blij zijn dat er op dit circuit met deze 2017 auto's tenminste ingehaald kan worden, dat zal over 2 weken in hongarije totaal anders zijn op die veredelde kartbaan.
Hoeveel banen hebben we dit seizoen gehad welke niet (of echt maar net) met een 1-stopper te doen waren dit seizoen? En vergelijk dan even of dat de leukste races waren. Ik hoef het niet eens uit te zoeken om te weten dat het gewoon daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:28:
[...]

Buiten "niet verdedigen". Vorig jaar werd hier gereden op Soft, Medium, Hard, nu op SuperSoft, Soft, Medium, dus 1 compound zachter, wat dus dus betekend meer slijtage (of meer sparen). Daarnaast was volgens Pirelli de beste strategie een twee stopper met 2x supersoft en 1x soft, echter hebben de meesten gewoon supersoft => soft (of andersom) gereden. Daarnaast hebben in ieder geval Vettel & Verstappen aangetoond dat een 1 stopper net (niet) ging. In Teds Notebook werd vermeld dat de banden van Vettel echt op waren, bij RAI zou dat het niet geval zijn en was er een ander issue. De banden van Verstappen zullen ook echt op zijn geweest, anders gingen ze natuurlijk niet meer voor die extreem late pitstop. En de kapotte band van RAI was de trigger om het risico niet te willen lopen (waarbij Vettel heeft laten zien wat het gevolg was als ze wel zouden doorrijden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 10-06 21:37

p0st

Dutch Reefer

Geweldig filmpje weer, echt een heerlijk duo! RIC: Do you think VET will invite you to his birthday party next year? VER: Nah, but we'll meet up in the sauna _/-\o_

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:14:
[...]

Dat is ook meteen mijn reden dat de race gewoon niet bijzonder was: het inhalen is er gewoon erg brak. Maggots & Beckets zijn leuk voor de plaatjes, maar niet voor de spanning. Al zijn er genoeg andere plekken waar er simpelweg weinig gebeurt.
Weet niet hoor. Ik vind het een vette baan, mede door cops maggots en beckets.
En er waren echt genoeg inhaalacties. Overigens erg eens met je wat betreft de hulk. Damn wat liet die het makkelijk gaan. -O-

[ Voor 70% gewijzigd door UltraSub op 16-07-2017 21:39 . Reden: Quote toegevoegd. Refresh first :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Martinspire schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:29:
[...]

Hoeveel banen hebben we dit seizoen gehad welke niet (of echt maar net) met een 1-stopper te doen waren dit seizoen? En vergelijk dan even of dat de leukste races waren. Ik hoef het niet eens uit te zoeken om te weten dat het gewoon daar aan ligt.
Dat ligt dan toch aan deze nieuwe 2017 banden die amper slijten en niet aan het circuit....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:39:
[...]

Dat ligt dan toch aan deze nieuwe 2017 banden die amper slijten en niet aan het circuit....?
En ook daar was genoeg fun mee te beleven deze race, toch? De gok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
RobertMe schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:34:
[...]

Buiten "niet verdedigen". Vorig jaar werd hier gereden op Soft, Medium, Hard, nu op SuperSoft, Soft, Medium, dus 1 compound zachter, wat dus dus betekend meer slijtage (of meer sparen). Daarnaast was volgens Pirelli de beste strategie een twee stopper met 2x supersoft en 1x soft, echter hebben de meesten gewoon supersoft => soft (of andersom) gereden. Daarnaast hebben in ieder geval Vettel & Verstappen aangetoond dat een 1 stopper net (niet) ging. In Teds Notebook werd vermeld dat de banden van Vettel echt op waren, bij RAI zou dat het niet geval zijn en was er een ander issue. De banden van Verstappen zullen ook echt op zijn geweest, anders gingen ze natuurlijk niet meer voor die extreem late pitstop. En de kapotte band van RAI was de trigger om het risico niet te willen lopen (waarbij Vettel heeft laten zien wat het gevolg was als ze wel zouden doorrijden).
De 2016 en 2017 banden verschillen als dag en nacht. Dit seizoen hoeven de coureurs amper de banden meer te sparen. Dit is al maanden en 100x langsgekomen.

Vorig seizoen moesten ze banden sparen om grip te behouden, dit seizoen houdt de band zijn grip, maar blijkbaar kan ie klappen zoals bij VET en RAI.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UltraSub
Stefie2010 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:45:
[...]

De 2016 en 2017 banden verschillen als dag en nacht. Dit seizoen hoeven de coureurs amper de banden meer te sparen. Dit is al maanden en 100x langsgekomen.

Vorig seizoen moesten ze banden sparen om grip te behouden, dit seizoen houdt de band zijn grip, maar blijkbaar kan ie klappen zoals bij VET en RAI.
En dat is precies wat leuk is!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
Nu het toch over banden gaat ;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE3qqXAWsAA4B04.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• UltraSub
Ok. Altijd al fan geweest van Buxton. Maar gezien het gezeik over Plooij.
Mensen die Plooij graag horen. Kijk deze eens helemaal, geen geskip. Luister naar hoe de vragen worden gesteld. Kijk naar de reacties van de coureurs en anderen. Kijk hoe hij vragen stelt over gevoelige punten. Zie hoe objectief Will is. En kom dan nog eens met droge ogen zeggen dat je niet ziet wat Plooij fout doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Waarom is die DRS ooit uitgevonden? Ik zeg volgend jaar afschaffen. Inhalen is nu veel te makkelijk. Zit me er steeds meer aan te ergeren. Alleen de snelste auto hebben profijt en hebben dus nog meer voordeel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Lol. Hamilton post de foto zelf ook op z'n Instagram en BOT kan er wel mee lachen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c4mib2B.jpg

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28
Waarom is Wehrlein achter de safety car in hemelsnaam voor 1 rondje naar Mediums gegaan?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Anoniem: 68880 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:20:
Waarom is die DRS ooit uitgevonden? Ik zeg volgend jaar afschaffen. Inhalen is nu veel te makkelijk. Zit me er steeds meer aan te ergeren. Alleen de snelste auto hebben profijt en hebben dus nog meer voordeel.
Juist voor meer inhaalacties is het uitgevonden haha. En wist je dat als bijvoorbeeld Max Grosjean aan het lappen is en op minder dan 1 seconde achterstand door de DRS check gaat. En achter Max zit Vettel op minder dan een seconde dat zowel Max als Vettel DRS hebben? Wel lullig voor Grosjean dan inderdaad.

En hij moet al in een gewoon vliegtuig zitten ipv privejet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE4hqhhXcAEjPuO.jpg:large

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2017 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Richard117 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:40:
[...]

Waarom is Wehrlein achter de safety car in hemelsnaam voor 1 rondje naar Mediums gegaan?
Bandenreglement, maar dan moet je natuurlijk wel kunnen uitrijden, en de kans dat dat zou lukken was al klein. Maar Wehrlein reed al laatste dus die dubbele stop maakte toch niet uit. Heeft hem dus niks gekost, maar met heeele kleine kans op 'winst'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Richard117 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:40:
[...]

Om zo te voldoen aan het bandenreglement om vervolgens de race uit te rijden op de soft banden. Alleen de soft banden sleten te snel waardoor hij alsnog moet wisselen naar de Super soft.

quote van het team
“The race did not go as we hoped it would. When the safety car came out at the beginning of the race, we made the decision to complete the mandatory pit stop and change to medium tyres. I then returned to the pit one lap later in order to switch to soft tyres, with the goal to drive on them until the end of the race. Unfortunately the tyres lost more and more grip, due to which I had to change again. I hope that we have a better weekend in Budapest.”

[ Voor 39% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Toch, beter gegokt dan helemaal niets en toch achteraan rijden. Hij heeft volgens mij lang in de top 15 gereden, maar uiteindelijk moest ie dus extra stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28
Dijkstraat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:54:
[...]

Om zo te voldoen aan het bandenreglement om vervolgens de race uit te rijden op de soft banden. Alleen de soft banden sleten te snel waardoor hij alsnog moet wisselen naar de Super soft.

quote van het team

[...]
Toch bijzonder dat dus blijkbaar zowel Sauber, Ferrari als Red Bull dachten dat ze meer dan 30 ronden op die banden konden rijden, maar dat uiteindelijk niet konden. Wellicht te weinig focus op long runs gehad in de FP's?

Niet dat ik het erg vind hoor, wat mij betreft hebben teams en coureurs alles al te veel onder controle door alle data die ze ontvangen. Dus laat het maar "fout" gaan, dat komt de spanning van de races ten goede.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:08

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:33:
[...]

Ik heb gewoon gekeken. ;)
@sjaool Max is gefinished. Jij bent dus het probleem en dus bij deze verbannen uit dit topic. :+
Ik zal Hongarije nog een keer live kijken. Valt Max dan uit dan weten we het zeker. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Richard117 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:35:
[...]

Toch bijzonder dat dus blijkbaar zowel Sauber, Ferrari als Red Bull dachten dat ze meer dan 30 ronden op die banden konden rijden, maar dat uiteindelijk niet konden. Wellicht te weinig focus op long runs gehad in de FP's?
Als je net 25 rondjes op SS hebt gedaan snap ik best dat je verwacht dat de S het _ietsjes_ langer volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Grrrrrene schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:30:
[...]

Als je net 25 rondjes op SS hebt gedaan snap ik best dat je verwacht dat de S het _ietsjes_ langer volhouden.
Mwoah. Je kunt er 30 op SS rustig aan doen en in 25 een S helemaal aan gort rijden. Wat ik bedoel te zeggen, het ligt aan zoveel factoren. Hoe hard je pushed. Traffic. Paar keer goed verremmen, in gevechten zitten of niet, enz enz.

Ik zag net een foto op SkySports van het moment dat de band van Vettel het begeeft en schrok van de staat van de rest van de banden, althans op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:33:
[...]

Mwoah. Je kunt er 30 op SS rustig aan doen en in 25 een S helemaal aan gort rijden. Wat ik bedoel te zeggen, het ligt aan zoveel factoren. Hoe hard je pushed. Traffic. Paar keer goed verremmen, in gevechten zitten of niet, enz enz.
Tuurlijk, maar je weet ook dat de coureur daar allemaal zelf bij is. In de eerste 18 rondjes heeft Vettel aardig zitten pushen. Daarnaast: Ricciardo heeft 32 rondjes gedaan op SS waarin hij praktisch het hele veld heeft ingehaald: ook gepusht. Je hebt gelijk dat je je banden aardig kunt oproken en van VET had ik dat ook wel verwacht na zijn flatspot toen Bottas zat te pushen. Vergelijk ook RAI met 5 ronden minder dan VER op z'n banden.
Ik zag net een foto op SkySports van het moment dat de band van Vettel het begeeft en schrok van de staat van de rest van de banden, althans op de foto.
Geen wonder gezien die flatspot: normaal kom je dan vrij snel binnen omdat het niet te doen is op het rechte stuk en iedere keer heeft hij de neiging om precies daar te blokkeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:39:
[...]

Ik zal Hongarije nog een keer live kijken. Valt Max dan uit dan weten we het zeker. :+
He, weg jij. Je bent verbannen uit dit topic. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:59:
[...]

Ik ben gisteravond om half elf gaan kijken, het was dik half drie voordat ik op mijn bed lag... Nu dus een beetje brak. :P

Maar het was de moeite waard, wat een gave wedstrijd met een leuke ontknoping. Red Bull heeft maximaal gescoord met een mooie inhaalwedstrijd voor RIC en natuurlijk het prachtige gevecht tussen Max en VET. :D

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 17-07-2017 08:26 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
UltraSub schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:33:
[...]

Praten over een foto is makkelijker als we de foto zien :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE3vR_nXgAU5MXY?format=jpg&name=large

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2017 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DaniëlWW2 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:59:
[...]

anders ban je @nachtnet ook gelijk als je dan toch bezig bent :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18
Anoniem: 68880 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:20:
Poeh en dan is dit seizoen al redelijk saai wegens het weinige inhalen, en jij wilt dan dat ze nog minder inhaalacties gaan uitvoeren?
Maar wel leuk dat heel de wereld baalt, incl alle teams en coureurs dat het inhalen bijna niet meer mogelijk is.. En jij zegt dat inhalen nu veel te makkelijk is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sjaool schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:39:
[...]

Kun je dan niet wachten tot Italië? Hongarije en België zijn races waar we veel van Max en RBR verwachten. Monza is niet echt boeiend, dus als ie daar uitvalt, zal het weinig mensen iets uitmaken denk ik (dat wordt echt P5 en P6). En anders, doe maar gewoon alles opnemen. Hij heeft genoeg pech gehad. We kunnen wel iets voor je verzinnen om in plaats van dat te doen. Desnoods leggen we allemaal 10 euro in voor iets leuks ofzo :+ :X

[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 17-07-2017 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:14:
[...]

Kun je dan niet wachten tot Italië? Hongarije en België zijn races waar we veel van Max en RBR verwachten. Monza is niet echt boeiend, dus als ie daar uitvalt, zal het weinig mensen iets uitmaken denk ik (dat wordt echt P5 en P6). En anders, doe maar gewoon alles opnemen. Hij heeft genoeg pech gehad. We kunnen wel iets voor je verzinnen om in plaats van dat te doen. Desnoods leggen we allemaal 10 euro in voor iets leuks of zo :+ 8)7 :X
}) Ach, ik heb van alle races maar één race van Max gemist dus om nu te zeggen dat het door mij komt. :P

[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 17-07-2017 10:12 . Reden: quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:18:
[...]

}) Ach, ik heb van alle races maar één race van Max gemist dus om nu te zeggen dat het door mij komt. :P
Ja. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pas op hoor of ik geef je een race ban...oeps... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe langer ik naar die foto van VET en zijn banden zit te kijken, hoe meer ik mij verbaas dat linksachter niet lek gereden is.

En weet iemand al wat de oorzaak was van Kimmi's 'gebroken' band? Al een reactie vanuit Pirelli?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

210667

LopendeVogel schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:11:
[...]

Poeh en dan is dit seizoen al redelijk saai wegens het weinige inhalen, en jij wilt dan dat ze nog minder inhaalacties gaan uitvoeren?
Maar wel leuk dat heel de wereld baalt, incl alle teams en coureurs dat het inhalen bijna niet meer mogelijk is.. En jij zegt dat inhalen nu veel te makkelijk is :D
Zou ook een voorstander zijn van het afschaffen van DRS. Liever minder, maar wel echte inhaalacties zonder de hulp van het gekunstelde DRS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Jasphur schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:31:
[...]

Praten over een foto is makkelijker als we de foto zien :D

[afbeelding]
Als ik niet op mobiel had gezeten had ik hem erbij gelinked ;)
Thanks, zo wordt het wel een stuk duidelijker ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
210667 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:47:
[...]

Zou ook een voorstander zijn van het afschaffen van DRS. Liever minder, maar wel echte inhaalacties zonder de hulp van het gekunstelde DRS.
Nja ik deel de gedachten van Max wel en dat is dat DRS bijna niks meer voorstelt.
Dit zag je ook bijv gisteren op de langere stukken, ja Vettel kwam iets dichter in de buurt van Max dankzij de DRS maar kon er niks speciaals mee doen. Snelheid verschil (op ziggo zag je 2x km/u meters rechts onder in beeld), dat kwam toch echt grotendeels wegens de betere Ferrari motor, niet dankzij het flut drs systeem.
Vorig jaar zag je ze echt een flinke snelheid maken en vol gas erlangs scheuren, nu zou dat veel minder van toepassing zijn dankzij de downforce en etc?

[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 17-07-2017 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 21:34

scorpie

Supra Addict

LopendeVogel schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat het hele inhalen een perceptie is. Als al die coureurs zich als tamme lammetjes laten inhalen is er geen gevecht, en heb je de perceptie dat het 1 grote Trulli-train is zo'n race.. Als ze allemaal Max' truukjes laten zien, zou het op de baan veel spannender zijn.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:31
Hulkenberg heeft anders duidelijk uitgelegd waarom hij zich zo makkelijk liet inhalen.
Hij was in gevecht met de force india's en dat verdedigen hem tijd kost en geen nut heeft.
Dus verdedigen met een RBR of Ferrari is totaal overbodig. Jammer voor de kijkers maar het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
UltraSub schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Als ik niet op mobiel had gezeten had ik hem erbij gelinked ;)
Thanks, zo wordt het wel een stuk duidelijker ja.
offtopic: ik zat ook op mijn mobiel :P Het is wat meer gekloot, maar het is wel te doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
tlpeter schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:00:
Hulkenberg heeft anders duidelijk uitgelegd waarom hij zich zo makkelijk liet inhalen.
Hij was in gevecht met de force india's en dat verdedigen hem tijd kost en geen nut heeft.
Dus verdedigen met een RBR of Ferrari is totaal overbodig. Jammer voor de kijkers maar het is nou eenmaal zo.
Precies, elke coureur heeft een doel, en het doel is niet van iedereen: team Ferrari, team Mercedes of team RBR inhalen.
Natuurlijk kon Hulkenberg zijn banden helemaal slopen zodat hij van de Force India's kon verliezen maar wel even 15 sec spektakel laten zien tegen een RBR of Mercedes, mja wie heeft hij daarmee? Precies wat jij en Hulkenberg zeggen: zichzelf.

Zelfde als even schreeuwen dat Sauber maar eens team Ferrari en Mercedes moet verslaan, dat gaat hem gewoon niet worden.. Die hebben andere teams die ze willen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
tlpeter schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:00:
Bedoel je dat hij zich daardoor makkelijk door RIC liet inhalen? Want daar was een andere reden voor, tenminste wat hij zelf aangaf na de race, en dat was dat zijn Renault wat problemen gaf met de power distributie. Hij gaf aan dat als hij die problemen niet had gehad hij er wel een mooi gevecht met RIC van kon maken.

De Force India's finishden ook meer dan 30 seconden achter hem.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1