rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het een cliché praatje? Ja. Lijken het soms holle woorden? Ja. Moet elke race weer herhaald worden dat dat allemaal zo is en moeten er tig pagina's aan besteed worden? Nee.
Op straat zeg je ook niet tegen iedereen die je tegen komt en waarvan je vindt dat die gek haar heeft, dat ie dat heeft. Hou eens op zeg.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ja, komen wat aerodynamische verbeteringen aan en wat meer in vergelijking met deze GP.Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:41:
[...]
Had Max dat niet al een beetje gedownplayed? Hij zei geloof ik iets van "we doen continu upgrades".
Hmm zou kunnen, ik dacht dat Horner er wel enthousiast over was maar dat was hij vorige keer ookGrrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:41:
[...]
Had Max dat niet al een beetje gedownplayed? Hij zei geloof ik iets van "we doen continu upgrades".
PSN: xMaurice93
Zou hij tussen de lakens ook zo los zijn?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar zoals eerder aangegeven, een race uitrijden is ook belangrijk, 3e of 4e doet er dan niet toe lijkt me, zeker niet als je naar de vorige races van Max kijkt..CFC-Mathijs schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:41:
[...]
Wat heeft Max aan WK punten? Strijden om de titel zit er allang niet meer in. dan mogelijk met een 3e plaats naar het podium zou mij meer voldoening geven
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Maar wel achter Ricciardo, wat misschien nog wel erger is (niet per se voor mij, maar voor andere Tweakers)DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:40:
[...]
Nee, dan was Max alsnog voor Hulkenberg gebleven want hij had ruim de tijd voor een pitstop, en dan nog wat. Ik begrijp de actie wel, maar het is wel zuur als je ziet wat er de minuut erna gebeurde.
Mag ook wel met 1,5 seconde achterstandKrukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:42:
[...]
Hmm zou kunnen, ik dacht dat Horner er wel enthousiast over was maar dat was hij vorige keer ook
Misschien nog wel stijverMad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:42:
Triest eigenlijk hoe RAI op het podium is.
Zou hij tussen de lakens ook zo los zijn?
39
Heb je het ze allemaal gevraagd? "Ben je een echte F1-fan?"FreshMaker schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:41:
[...]
Woensdag was een free4all, leuk dat daar het hele circus was, maar dat waren echt niet 'de' fans
95% van die mensen die daar waren, zullen nog nooit een circuit in het echt gezien hebben.
( de minder bedeelden daargelaten )
Zie je eigen opmerking over minder bedeelden.Maar de fans op het circuit, die zijn er echt voor gekomen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
I felt something between my legs.. yep it is still there
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Max had gewoon 12-15 rondjes voor het einde moeten pitten, toen klaagde hij al over banden. Pak je 20 sec achterstand maar die had ie wel dik goed gemaakt, natuurlijk weet je dat van tevoren niet, maar hij had ook nul te verliezen en alleen maar te winnen door die extra stop.YakuzA schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:36:
[...]
RAI kwam voor verstappen weer naar buiten na zijn pitstop.
RAI stond 7 sec achter Vettel op de timing namelijk. Terwijl max op bijna 9 zat.
Dom dom dom van Red Bull.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, een beetje wel. Iedere keer rijdt hij weg, en zie je hem pas weer na de finish. Ik zou Hamilton graag eens vechtend voor een plek zijn kunstjes zien maken. Zien of hij Verstappen of Alonso kan verslaan qua racen.vhal schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Wat een reacties weer, heeft HAM jullie persoonlijk onrecht aangedaan of zo?
Zo'n Hulkenberg was vandaag een complete aanfluiting, wat racen betreft, maar dat is een andere ergenis.
Achteraf praten is altijd makkelijk hé.Phusebox schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:44:
[...]
Max had gewoon 12-15 rondjes voor het einde moeten pitten, toen klaagde hij al over banden. Pak je 20 sec achterstand maar die had ie wel dik goed gemaakt, natuurlijk weet je dat van tevoren niet, maar hij had ook nul te verliezen en alleen maar te winnen door die extra stop.
Dom dom dom van Red Bull.
Hadden ze toen wel gepit en had VET toen z'n bandenprobleem gehad, dan was de wereld ook weer te klein geweest hier.
Op dat moment was het gewoon een gok.
https://twitter.com/F1/status/886581221311913985
En terrecht!Exocet schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:46:
RIC driver of the day.
jupErapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:46:
Zit er nou een GoPro op de champagne fles van Hamilton?
Maar dat MAX een gouden toekomst heeft staat vast. (mits er geen zware crashes etc komen.)
Nou Daniël had ik toch gelijkExocet schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:46:
RIC driver of the day.
(* met het risico op een ban
[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 16-07-2017 15:50 ]
Als je een halve ronde op een kapotte band moet rijden en dan nog een pitstop moet maken. Dat ga je niet reddenDaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:40:
[...]
Nee, dan was Max alsnog voor Hulkenberg gebleven want hij had ruim de tijd voor een pitstop, en dan nog wat. Ik begrijp de actie wel, maar het is wel zuur als je ziet wat er de minuut erna gebeurde.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij runt een site voor POV champagne spuit liefhebbers?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waar?alwaysleft schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:46:
Hamilton gaat crowdsurfen.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Onterecht.Spotmatic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:48:
RIC is dus driver of the day...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ligt eraan waar je band klapt. Maar tien rondjes eerder al naar SS was beter geweest voor Max. Kon toen ook al met gemak en dat wat pushen, was het mogelijk geweest.Vos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Als je een halve ronde op een kapotte band moet rijden en dan nog een pitstop moet maken. Dat ga je niet redden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
rechtstreeks te volgen op p*rnhubErapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Hij runt een site voor POV champagne spuit liefhebbers?
ok nou ben ik nieuwschierig wie dan wel? HAM?
Ben ik het wel een beetje mee eens, een goed resultaat, maar in die auto mag je dat ook wel verwachten.
Ik zou BOT of HAM verkiezen.
Zeker na zijn begin dit seizoen.Bestla schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:47:
MAX moet gewoon elke race uitrijden met een zo best mogelijk resultaat. Daar win je het meest mee, de rest is glazen bol kijken.
Maar dat MAX een gouden toekomst heeft staat vast. (mits er geen zware crashes etc komen.)
Al moet ik wel zeggen, als je 'm in die 1e lap weer zag gaan, dat was echt billen knijpen. Ik vind het echt enorm knap dat hij na zoveel tegenslag nog steeds vecht voor iedere mm. Je kan iemand zoveel trainen als je wilt, maar voor dit soort dingen moet het echt goed zitten tussen je oren.
Het is driver of the day he, niet defender of the daySpotmatic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:51:
Wie heeft het beste verdedigd vandaag???
dat hebben er meer, ooit is hem gevraagd om te zeggen " get in the chopper"Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:51:
Ik vind Toto net The Terminator als hij praat
Ik zou het doen!
Het is allemaal als als als. Als Bottas en Vettel elkaar geraakt hadden zat Max heel goed.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:50:
[...]
Ligt eraan waar je band klapt. Maar tien rondjes eerder al naar SS was beter geweest voor Max. Kon toen ook al met gemak en dat wat pushen, was het mogelijk geweest.
Dat geldt dan toch helemaal voor Mercedes, dat "in die auto mag je dat ook wel verwachten"?Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:51:
[...]
Ben ik het wel een beetje mee eens, een goed resultaat, maar in die auto mag je dat ook wel verwachten.
Ik zou BOT of HAM verkiezen.
HAM heeft niet eens hoeven verdedigen vandaag. Wat dat betreft zou ik ook voor BOT gegaan zijn.
Inderdaad, dan had hij 2e gestaanVos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:52:
[...]
Het is allemaal als als als. Als Bottas en Vettel elkaar geraakt hadden zat Max heel goed.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
zijn daar beelden van??rammes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:52:
[...]
dat hebben er meer, ooit is hem gevraagd om te zeggen " get in the chopper"
Niemand heeft hem ook maar 1 strobreed in de weg gelegd, zijn pace was verder niet fantastisch en uiteindelijk wordt ie ook maar 6e.Exocet schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:46:
RIC driver of the day.
Bottas heeft in ieder geval nog wat laten zien qua pace (al was Vettel wel erg makkelijk in te halen de eerste keer).
Nee, ik vond Verstappen beter. Is volgens mij de enige die nog een serieuze verdediging heeft laten zien en daarbij niemand van de baan af kegelen/duwen
Gezien de afgelopen 7 races voor Max snap ik volkomen dat het team voor zeker ging. Zeker 4e of heel misschien 3e (op iffy banden) is toch een makkelijke keuze?Vos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:52:
[...]
Het is allemaal als als als. Als Bottas en Vettel elkaar geraakt hadden zat Max heel goed.
- DaniëlWW2
- Niet online
Weet ik ook wel, maar toch. Het was minder dan optimaal van RBR nu. Eerst risico nemen met de band, en dan op het laatst alsnog pitten terwijl het tien rondjes eerder al bekent was, en kon. Zeker als je dan de chaos bij Ferrari ziet, dan is het jammer.Vos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:52:
[...]
Ik zei het hier (niet op GoT) al meteen. Met zoveel ruimte achter je en niets te winnen voor je maak je gewoon een stop en gok je dat er misschien nog wat gebeurt.Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:45:
[...]
Achteraf praten is altijd makkelijk hé.
Hadden ze toen wel gepit en had VET toen z'n bandenprobleem gehad, dan was de wereld ook weer te klein geweest hier.
Op dat moment was het gewoon een gok.
Dat is gewoon F1 Tactics 101.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eerlijk is eerlijk, dat doet ie toch wel leuk
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tuurlijk fans vinden het prachtig, verdiend ook natuurlijk.DutchCrownNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:56:
[...]
Eerlijk is eerlijk, dat doet ie toch wel leuk

[ Voor 38% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 15:57 ]
hehe, beetje kort.
Totaal offtopic, deze stond in de lijst

YouTube: Arnold Schwarzenegger Driving Formula 1 Edition
[ Voor 45% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 15:59 ]
Daar ben ik het niet mee eens. Als je voor je 2 auto's ziet met bandenproblemen die ongeveer gelijk met jou gepit zijn moet je geen risico's nemen. Het is zoals al vaker gezegd allemaal erg speculatief: als het fout gaat zegt iedereen hier: "Maar je zag toch dat Ferrari ook bandenproblemen had? Waarom zijn ze dan doorgereden? Ze hebben Max weer in de steek gelaten t.o.v. RIC".DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:54:
[...]
Weet ik ook wel, maar toch. Het was minder dan optimaal van RBR nu. Eerst risico nemen met de band, en dan op het laatst alsnog pitten terwijl het tien rondjes eerder al bekent was, en kon. Zeker als je dan de chaos bij Ferrari ziet, dan is het jammer.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Vrees eigenlijk dat het wel tegenvalt, denk dat Ferrari nu al wel heeft laten zien dat ze niet tegen de developments van Merc kunnen opboksen... Hamilton gaat gewoon easy die wereldtitel pakken denk ik... Hoop dat ik het fout heb tho
Hopelijk blijft het zo spannend tot aan het einde van het seizoen
Of je maakt geen stop en gokt dat er voor je wat gebeurt, dat scheelt toch 18 sec. Dat het in dit geval om banden ging, die op springen stonden is dan niet het dingetje wat je verwacht, zeker niet als het mogelijk ook bij je eigen auto kan gebeuren.Phusebox schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:54:
[...]
Ik zei het hier (niet op GoT) al meteen. Met zoveel ruimte achter je en niets te winnen voor je maak je gewoon een stop en gok je dat er misschien nog wat gebeurt.
Dat is gewoon F1 Tactics 101.
Waiting on the world to change
Ik denk dat Ferrari het ontwikkelen van Mercedes, en misschien ook Red Bull, niet bij kan houden.Dijkstraat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:03:
[...]
Hopelijk blijft het zo spannend tot aan het einde van het seizoen
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
- DaniëlWW2
- Niet online
Lees nog eens. Liever had ik tien rondjes ervoor al de wissel naar SS gezien. Het kon gewoon. Wachten tot het laatste rondje terwijl het kon, geen plaats te winnen of te verliezen, lijkt me dan logisch. Dat de chaos daarna begon maakt het er niet beter op.Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Als je voor je 2 auto's ziet met bandenproblemen die ongeveer gelijk met jou gepit zijn moet je geen risico's nemen. Het is zoals al vaker gezegd allemaal erg speculatief: als het fout gaat zegt iedereen hier: "Maar je zag toch dat Ferrari ook bandenproblemen had? Waarom zijn ze dan doorgereden? Ze hebben Max weer in de steek gelaten t.o.v. RIC".
Pace is nog niet goed genoeg om Mercedes uit te dagen maar om op deze manier 19 punten te verliezen is erg zuur.
Wat betreft Vettel vs. Max: Ik denk dat ze ongeveer dezelfde maneuvre flikte direct na elkaar, dus om het even. Max had daar aan de buitenkant wel moeten liften als er een muur had gestaan, maargoed die stond er niet..
Ik vrees met je mee. Maar stel dat als als als over twee weken VET en HAM uitvallen omdat er een tijger over de baan loopt en ze daarom moeten uitwijken en dan tegen een dinosaurus aanknallen. En BOT pakt p1 dan staan er dus mooi drie man aankop.Snowdog schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:02:
[...]
Vrees eigenlijk dat het wel tegenvalt, denk dat Ferrari nu al wel heeft laten zien dat ze niet tegen de developments van Merc kunnen opboksen... Hamilton gaat gewoon easy die wereldtitel pakken denk ik... Hoop dat ik het fout heb tho
Ik ben er inderdaad ook bang voor dat Ferrari de ontwikkeling van Mercedes niet gaat bijhoudendaniellammers schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:03:
[...]
Ik denk dat Ferrari het ontwikkelen van Mercedes, en misschien ook Red Bull, niet bij kan houden.

Ja, maar er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren. Voor hetzelfde geld maakt Vettel een remfout of ploft z'n band en kan VER hem pakken als hij geen pitstop maakt. Achteraf heb je gelijk, maar in de split second momenten dat een team een beslissing moet maken snap ik best dat ze hem buiten houden. Door te pitten geef je Ferrari nml ook een gratis pitstop en je weet dat VET een flinke flatspot op z'n band had. Dan kun je ze beter verplichten om door te rijden, wat hem nu p4 heeft gebracht. Was Max gestopt zoals jij voorstelt, was VET direct binnengekomen en was VER 5e geëindigd.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:04:
[...]
Lees nog eens. Liever had ik tien rondjes ervoor al de wissel naar SS gezien. Het kon gewoon. Wachten tot het laatste rondje terwijl het kon, geen plaats te winnen of te verliezen, lijkt me dan logisch. Dat de chaos daarna begon maakt het er niet beter op.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8r1cNARNjxY]
[ Voor 18% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 17:30 ]
Denk het ook. Red Bull zal op den duur de plek van Ferrari overnemen.Dijkstraat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:05:
[...]
Ik ben er inderdaad ook bang voor dat Ferrari de ontwikkeling van Mercedes niet gaat bijhouden
No offense maar ik denk dat de updates van dit weekend wel hebben laten zien dat RBR flink achter zowel Mercedes als Ferrari staat.daniellammers schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:03:
[...]
Ik denk dat Ferrari het ontwikkelen van Mercedes, en misschien ook Red Bull, niet bij kan houden.
Wat betreft Mercedes vs. Ferrari ben ik het wel met je eens dat het pittig moeilijk gaat worden om Mercedes bij te houden wat betreft ontwikkeling..
- DaniëlWW2
- Niet online
Ben bang van niet dit seizoen. Het verschil in vermogen is te groot, en het chassis van Ferrari is veel beter dan vorig jaar.alwaysleft schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:09:
[...]
Denk het ook. Red Bull zal op den duur de plek van Ferrari overnemen.

De overwinning viel zo uit de lucht voor Hamilton
Of zou het z'n bedoeling zijn z'n kroonjuwelen zo goed te verbergen?
Ja sorry, ben echt niet van het slappe handje ofzo, maar kan het ook niet meer ont-zien.

tja, die man geniet gewoon van wat hij doet, heerlijk tochLoeWn schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:16:
5e gp op rij waarbij RIC bij de interview na de race zegt "it was fun"
Achteraan beginnen is, op de kansen op een goed resultaat na, ook gewoon fun. Ik speel vaak race sims en start dan graag achteraan zodat je lekker veel kunt inhalen en continu in gevecht bent. Vooraan beginnen is vrij saai hoorLoeWn schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:16:
5e gp op rij waarbij RIC bij de interview na de race zegt "it was fun"
Toch denk ik dat Alonso graag nog eens een hele race vanvoor op P1 wil rijdenGrrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:18:
[...]
Achteraan beginnen is, op de kansen op een goed resultaat na, ook gewoon fun. Ik speel vaak race sims en start dan graag achteraan zodat je lekker veel kunt inhalen en continu in gevecht bent. Vooraan beginnen is vrij saai hoor
No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 97% gewijzigd door Grimmie187 op 16-07-2017 16:27 ]
Tuurlijk, uiteindelijk telt het resultaat. Maar dat neemt niet weg dat als achteraan starten een gegeven is, je best kunt genieten van zo'n inhaalrace. Zeker als je dan nog p5 pakt ookBlokker_1999 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:22:
[...]
Toch denk ik dat Alonso graag nog eens een hele race vanvoor op P1 wil rijden
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1