Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
DitDutchCrownNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
Jongens het is gewoon goed dat Max naar binnen is gegaan, vergeten dat hij de laatste races niet eens de finish haalde?
Een 4e plek.CFC-Mathijs schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Zeker wel, gat was minder dan 18 sec. Was een risico geweest, maar wat heb je nu dan?
Stukje beter dan de afgelopen races hè ....
@DaniëlWW2 topic kan open blijvenVos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
Max is gefinisht! Woei!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gebruik normale woorden zegMisteRMeesteR schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
HAM heeft dus de gehele race op P1 gereden, wow! Respect voor onze aandachtshoer!
HAM++
Max gefinisht

Hulkenberg ook goed bezig
en Ricciardo vanaf 19
[ Voor 14% gewijzigd door Dijkstraat op 16-07-2017 15:31 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Serious??Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
Leuk einde van een verder saaie optocht.
Dat wel, maar ik gok dat Max daar toch anders over denkt zometeenSmultie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Een 4e plek.
Stukje beter dan de afgelopen races hè ....
Punten.CFC-Mathijs schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Zeker wel, gat was minder dan 18 sec. Was een risico geweest, maar wat heb je nu dan?
Hij had daar niets meer te verliezen, dus wat mij betreft niet. De verhalen dat hij die laatste ronde buiten moest blijven is een "als" verhaaal.Jasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
[...]
Jup. Maar dat is het mooie aan 'als' verhalen.
Wel een geweldig kampioenschap dit dit nu toe
En dan andere Tweakers terechtwijzen op zogenaamd Godwin posts....MisteRMeesteR schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
HAM heeft dus de gehele race op P1 gereden, wow! Respect voor onze aandachtshoer!
HAM++

DUGG
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 16-07-2017 15:32 ]
Ja. Wat is er nog meer gebeurt dan afgezien van de actie tussen VET en VER in het begin?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
P1 gereden, maar bijna geen media aandachtMisteRMeesteR schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:29:
HAM++
Dus de sponsoren zullen iets minder 'blij' zijn.
RBR en Renault hebben in dat opzicht betere zaken gedaan
Waiting on the world to change
Pssst, dat was ik niet hoor, ken je feitenMach schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:31:
[...]
En dan andere Tweakers terechtwijzen op zogenaamd Godwin posts....
www.google.nl
STR rost elkaar erafRivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:31:
[...]
Ja. Wat is er nog meer gebeurt dan afgezien van de actie tussen VET en VER in het begin?!
Inhaalraces van BOT en m.n. RIC
3 die er een lekke band aan over gehouden hebben.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat zal het zijn !RedHat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:31:
Ik heb @DaniëlWW2 weinig gezien in dit topic, dat verklaart wel waarom Max de finish gehaald heeft
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 16-07-2017 15:33 ]
De seriously was toch wel van jou ?MisteRMeesteR schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
[...]
Pssst, dat was ik niet hoor, ken je feiten.
DUGG

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik heb gewoon gekeken.RedHat schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:31:
Ik heb @DaniëlWW2 weinig gezien in dit topic, dat verklaart wel waarom Max de finish gehaald heeft
@sjaool Max is gefinished. Jij bent dus het probleem en dus bij deze verbannen uit dit topic.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2017 15:33 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of z'n band was geklapt.Erapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
Shit, als Max niet had gepit was ie gewoon 3de geworden.....
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
STR was in ronde 1. En dat RIC iedereen inhaalt is niet echt knap gezien krachtsverschil. Maargoed.Smultie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
[...]
STR rost elkaar eraf
Inhaalraces van BOT en m.n. RIC
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou me niks verbazen als dat komt door de kapotte band van RAI, die heeft vast wat van z'n voorvleugel afgeslagen toen de band het begaf.ricardo246 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
Ik hoorde...debree on track
3 die er een lekke band aan over gehouden hebben.
Ik kan 'm alvast vertellen hoorOdessa schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:33:
Zo...laat het gejank op Lewis zijn interview maar komen dames
* God bless
* Best fans
* I do this for you

Hij geeft er een nieuwe twist aan. Nu ook al geslijm vanuit de auto.Smultie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:33:
[...]
Ik kan 'm alvast vertellen hoor
* God bless
* Best fans
* I do this for you
Zit diep he? ..Smultie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:33:
[...]
Ik kan 'm alvast vertellen hoor
* God bless
* Best fans
* I do this for you
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 16-07-2017 15:34 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beste fans op het circuit waar hij op dat moment is! Niks aan gelogen!Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:33:
"You are the best fans out here". Natuurlijk HAM, hier, daar, overal topfans
Heeft RIC ergens om een plek moeten vechten? Ging allemaal vrij makkelijk aan de kant.Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Toch wel apart, als VER van achter naar voren komt is hij de beste rijder van het universum hier en als RIC hetzelfde doet is het niet zo bijzonder
Of lekke band en 7e..Erapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
(wat de reden van RB was om hem binnen te halen, banden waren net zo op als die van Vettel)
Helemaal mee eens.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Maar toch, als ze bij RBR gegokt hadden op uitrijden, dan dat Max nu P3 kunnen hebben. Dat is wel even minder voor een anders mooie race.
Hoorde VER al zeggen "Should have stayed out", het is wel wat lafjes van RBR om toch te pitten nadat FER lek rijdt.
Zoals hier eerder aangegeven hadden ze dat moeten doen toen VER aangaf dat hij blistering zag.
Hij heeft top gereden op het ene foutje na aan het begin en voor mij echt driver of the day.Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Toch wel apart, als VER van achter naar voren komt is hij de beste rijder van het universum hier en als RIC hetzelfde doet is het niet zo bijzonder
Waar vui zit, zit geen glans!
Bwoah
Ric is gewoon lucky!!!!! Max is echt waar veel beter joh!Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nee, maar HAM is vooral voor zichzelf en niet voor z'n fans.vhal schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Wat een reacties weer, heeft HAM jullie persoonlijk onrecht aangedaan of zo?
Goffer, nu heb ik het ook nagekeken ook.
Seriously Honesty
Pateto Petato
DUGG
RAI kwam voor verstappen weer naar buiten na zijn pitstop.Erapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:32:
RAI stond 7 sec achter Vettel op de timing namelijk. Terwijl max op bijna 9 zat.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hou eens op met die bullshit.Spotmatic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:36:
[...]
Nee, maar HAM is vooral voor zichzelf en niet voor z'n fans.
Haha, -1Mach schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:36:
[...]
Goffer, nu heb ik het ook nagekeken ook.
Seriously Honesty
Pateto Petato
www.google.nl
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kan het wel begrijpen gezien de hele situatie met die auto. Toch jammer dat het net een minuut te vroeg was voor Max.yorkick schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:35:
[...]
Helemaal mee eens.
Hoorde VER al zeggen "Should have stayed out", het is wel wat lafjes van RBR om toch te pitten nadat FER lek rijdt.
Zoals hier eerder aangegeven hadden ze dat moeten doen toen VER aangaf dat hij blistering zag.
Ja, Horner zei het al op de radio, om een lekke band te voorkomen. Hij is in ieder geval weer eens gefinished!Puc van S. schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:35:
[...]
Of lekke band en 7e..
(wat de reden van RB was om hem binnen te halen, banden waren net zo op als die van Vettel)
Bottas - Vettel? Kvyat - Sainz? Tactiek Verstappen? Een optocht is waar iedereen in zelfde positie rondjes rijdt. Volgens mij is daar geen sprake van. Bottas knap naar voren gereden, Ricciardo die moeite leek te hebben met de Force India's. Hulkenberg knap positie gehouden. Tja, regen had het mooier/spannender gemaakt. Maar voor een droge race op silverstone was dit voor mij toch redelijk vermakelijk..Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:31:
[...]
wilden het net zeggen-Sander- schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:37:
Haha, die Kimi zit erbij alsof hij op een verplichtr visite zit
Neuh, maar ik heb altijd het idee dat ik een herhaling van een herhaling van een herhaling zit te kijken. Ik kijk een film soms ook een 2e keer, zeker als het verhaal wat ingewikkeld was, je ziet altijd wat nieuws dan, maar geen 10x en ik denk dat ik deze manier van fans bedanken onderhand wel 100x heb gehoordvhal schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
Wat een reacties weer, heeft HAM jullie persoonlijk onrecht aangedaan of zo?

PSN: xMaurice93
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De RB13 krijgt een behoorlijke upgrade toch voor Hongarije? Hopelijk pakt het deze keer wat beter uit.Maurice079 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:37:
Nou. Ik begin alvast met duimen dat het in Hongarije wellicht iets dichter bij elkaar zit. Die optochten hebben we genoeg gezien de afgelopen seizoenen.
Daarom: prima beslissing om hem binnen te halen. Ja, p3 zat er heel misschien in, maar wat heb je daaraan als je in de laatste ronde uitvalt? Beter p4 met zekerheid pakkenRobertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
En als Max buiten was gebleven en was uit/teruggevallen met een klapband was dit topic te klein geweest.
Dit. Goede keus van Red Bull hem te pitten. Max heeft WK punten meer dan hard nodigRobertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
En als Max buiten was gebleven en was uit/teruggevallen met een klapband was dit topic te klein geweest.

Doe dat dan 5 ronden eerder een pak de snelste racerondeErapaz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:37:
[...]
Ja, Horner zei het al op de radio, om een lekke band te voorkomen. Hij is in ieder geval weer eens gefinished!
Dit dus ^^Robertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Winners never cheat, Cheaters never win
Daarnaast zijn Ham z'n woorden nog net iets leger geworden na afgelopen woensdag.Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:37:
[...]
Neuh, maar ik heb altijd het idee dat ik een herhaling van een herhaling van een herhaling zit te kijken. Ik kijk een film soms ook een 2e keer, zeker als het verhaal wat ingewikkeld was, je ziet altijd wat nieuws dan, maar geen 10x en ik denk dat ik deze manier van fans bedanken onderhand wel 100x heb gehoord
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dan nog, Ferrari en Mercedes hebben flinke stappen gezet.Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
[...]
De RB13 krijgt een behoorlijke upgrade toch voor Hongarije? Hopelijk pakt het deze keer wat beter uit.
Silverstone zou volgens Marko de race kunnen zijn wat ze op eigen kracht konden winnen. Ja, hij zei het echt
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dan was Max alsnog voor Hulkenberg gebleven want hij had ruim de tijd voor een pitstop, en dan nog wat. Ik begrijp de actie wel, maar het is wel zuur als je ziet wat er de minuut erna gebeurde.Robertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
Finland. UK. Finland
Hij kan er ook niks aan doen dat die Merc zo superieur is hé
Inderdaad, in the heat of the moment zal hij een mening hebben, maar als hij de data nu even bekijkt en de verhalen van links en rechts dan zal hij ook tevreden zijn.Robertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
Had Max dat niet al een beetje gedownplayed? Hij zei geloof ik iets van "we doen continu upgrades".Krukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
[...]
De RB13 krijgt een behoorlijke upgrade toch voor Hongarije? Hopelijk pakt het deze keer wat beter uit.
Woensdag was een free4all, leuk dat daar het hele circus was, maar dat waren echt niet 'de' fansRobertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:39:
[...]
Daarnaast zijn Ham z'n woorden nog net iets leger geworden na afgelopen woensdag.
95% van die mensen die daar waren, zullen nog nooit een circuit in het echt gezien hebben.
( de minder bedeelden daargelaten )
Maar de fans op het circuit, die zijn er echt voor gekomen
Wat heeft Max aan WK punten? Strijden om de titel zit er allang niet meer in. dan mogelijk met een 3e plaats naar het podium zou mij meer voldoening gevenalwaysleft schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:38:
[...]
Dit. Goede keus van Red Bull hem te pitten. Max heeft WK punten meer dan hard nodig
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1