Wagen terugbrengen en turbo vervangen in 15 min....? Kom op jongens...
Nee hoor. Er zijn meer mensen die ook voor RIC zijn.vliegnerd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
Ben ik de enige die ook voor RIC is? En het dus niet tof vind als hij uitvalt? Natuurlijk ben ik voor Max, maar liever RIC vooraan dan HAM.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben altijd nog voor RBR dus dit doet wel pijn.vliegnerd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
Ben ik de enige die ook voor RIC is? En het dus niet tof vind als hij uitvalt? Natuurlijk ben ik voor Max, maar liever RIC vooraan dan HAM.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wie is de Mol F1 Editionsjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Nee, ze hebben de monteurs een voor een van wagen laten wisselen en nu hebben ze de mol gevonden.
DUGG
Dat heb ik ook hoor, het is alleen zuur dat de pech van RBR allemaal bij VER terecht lijkt te komen. Dat moet een beetje 50/50 verdeeld te zijn om draaglijk te zijn. Maar RIC hoeft van mij niet uit te vallen, liever dat hij punten pakt voor het team of samen met VER op het podium eindigtvliegnerd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Vorig jaar.RoD schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Ik ook. Ik dacht, daar gaaaaan we weer. Had er uberhaubt geen rekening mee gehouden dat het ook RIC zou kunnen zijn
Wat een drama weer.Wanneer was het laatste probleemvrije weekend voor RB?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Olav
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik vind het eigenlijk nooit leuk als een coureur uitvalt door mechanische pech, ik zie ze liever vechten op de baanvliegnerd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
Regen in de race is altijd welkom maar in qualificatie vind ik het maar niks hoor, 30 seconden te laat/te vroeg de baan op kan betekenen dat je de Q2/Q3 niet haalt met het opdrogen/natter worden van de baan.
Vind het maar niks nu
Vind het maar niks nu

Smiling as the shit comes down...
Haha vanwege de druppels op de camera in de pitstraat dacht ik echt even dat er twee wagens op elkaar in reden. Maar nee.
Waarom staat er alleen achter VER al de hele tijd geen groene "I" van Intermediate?
Nog 3 minuten regen, dus blijft inters als band. Die baan is nooit in 5 minuten droog ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Precies jaDijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Ik vind het eigenlijk nooit leuk als een coureur uitvalt door mechanische pech, ik zie ze liever vechten op de baan
Hij heeft geen banden aan het chassis hangen nuGrrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:13:
Waarom staat er alleen achter VER al de hele tijd geen groene "I" van Intermediate?
DUGG
Omdat hij in de pits staat.Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:13:
"When you grow up your heart dies"
Ver staat nog binnen

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat is niet de reden daarvoor, het is best raar eigenlijk.
Dat kan soms behoorlijk hard gaan, hoge snelheid, temperatuur, als er totaal niet veel gevallen is trekken ze al heel snel lijnen op de baan.Breezers schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:13:
Nog 3 minuten regen, dus blijft inters als band. Die baan is nooit in 5 minuten droog ?
Gok dat Max dus wacht tot laatste deel, hij heeft een 'regenrondje' staan en kan gokken op droge run.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2017 14:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar vanaf dat moment word de baan wel elke lap droger (en dus sneller).Breezers schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:13:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gaat wel lekker, Hulkenberg p2, Palmer laatste tijd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER is nu ook buiten.
28 min + rode vlag. Als een turbo bereikbaar is moet het te doen zijn.TheBrut3 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:
Wagen terugbrengen en turbo vervangen in 15 min....? Kom op jongens...
Hij is er uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is dan ook wel weer logischJackBol schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:15:
[...]
Maar vanaf dat moment word de baan wel elke lap droger (en dus sneller).
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Meesterlijke tijd van Hulkenberg hoor, hij kwalificeerde zich vorig jaar in Oostenrijk als 2e in gelijke omstandigheden als nu.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hoe doet hij zijn outlap dan?Mach schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:14:
[...]
Hij heeft geen banden aan het chassis hangen nu
Maar er stond ook al niks toen hij zijn tijden zette.
Die camera die copse, maggots en becketts in 1 shot kan showen is echt gaaf
[ Voor 3% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 14:16 ]
Ver out

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Misschien heeft hij z'n eigen banden meegenomen, zonder chip/registratie.
Zet er dan LAP achter. Ik schrok me rot
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nu verstappen zn motor goed is en geen handicap meer heeft, heeft het team besloten dat Verstappen zonder banden moet gaan rijden
RBR zegt op Twitter dat RIC niet meer naar buitenkomt deze sessie. Nog niks over Q2. Maar ik verwacht er niks van
M'n Ziggo webstream ligt eruit
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
VER snelste in S1.
Nog steeds geen bandeninfo biJ VER
Daarnaast komt RIC de Q3 waarschijnlijk niet door, nu de baan opdroogt.Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:17:
RBR zegt op Twitter dat RIC niet meer naar buitenkomt deze sessie. Nog niks over Q2. Maar ik verwacht er niks van
VER ook snelste in S2.
RUim een seconde sneller
BAM
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hamilton S2sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:19:
VER ook snelste in S2.
Yatzee Max
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
VER dus gewoon op inters.
Nu wel.Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:18:
Nog steeds geen bandeninfo biJ VER
Alonso is klaar voor vandaag?
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:21 ]
Ondanks Honda ... Blijft McLarenVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:20:
Wat een fail regie, alle aandacht op de plof McLaren.
Een iets verkeerde lijn in de laatste sector bij een opdrogende baan kan zelfs een seconde in rook opgaan.swv schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:20:
[...]
Kon bijna niet anders. Hoewel HAM dichtbij is gekomen
No signature required.
Minus 30yorkick schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:21:
Alonso P1? ^^
Hoezo, hij rijdt toch nog steeds?sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:20:
Alonso is klaar voor vandaag. Verstandig.
OCO snelste in S1.
Occon gaat wel snel op de SS
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tijd in Q3 telt he mensen.. dit boeit niks.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij heeft het gehaald!
[ Voor 4% gewijzigd door JackBol op 15-07-2017 14:22 ]
Zie de edit... ik dacht op dat moment dat hij klaar was.
Da's knap strak qua tijd van Alonso
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Vind de onboard van ALO er niet echt lekker uitzien?
Gaaf
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik schakelde laat in maar Ric een probleem 17de?
Wat is er met ric ?
Tijd van werken, tijd van rusten
Dat is een BOT start/finish van ALO 
Motor kapoet, ws turbo (of hydrolisch).Wognummer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
[ Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2017 14:24 ]
Ontzettend lastig. Maar wat een gave manier om in de top 15 te komenRivanov schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
Vind de onboard van ALO er niet echt lekker uitzien?
Netjes, P1 Alonso
Auto is stuk, waarschijnlijk de turbo.Driek schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
Wat is er met ric ?
Yep, de wagen kapte ermee.Wognummer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
Auto kaduuk.Driek schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
Wat is er met ric ?
Dit is zo mooi
Go Alonso. Gummen met dat hok. P1

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
HAHAHAH
geweldig
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Auto viel nagenoeg stil, technische probs.Wognummer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:23:
Nice voor ALO.
Hahaha, zag die zure gezichten bij familie Stroll dan 
Geniaal van Alonso
Geniaal van Alonso
Op SS zelfs!
Haha, die Alonso, geweldige kerel toch
Alo

Leuk voor de boeken, maar verder heb je er helaas niks aan.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:25 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1