Juist daaromJackBol schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:24:
Op SS zelfs!
Wat een mega baas Alonso 
Dat gejuich van de tribunes
Dat gejuich van de tribunes
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
En in Q2 ligt hij er weer uit?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Driver of the qualify, Alonso!!
Alonso! Geweldig... hoop dat hij dat in Q3 ook kan. (jaja ik weet het, maar toch, als je headlines wil is dat perfect
)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Toch jammer dat niet hele kwali inters is
. dan had het nog verrassend kunnen worden wie er op pole zou staan..
Superleuk dit voor ALO. Ook al heeft hij er niks aan, hij is toch de beste.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het maakt me niet eens uit dat 'ie Verstappen van p1 af tikt. Als je iemand het gunt, is het Alonso wel.
Eventjes vond ik het sneu dat Alonso te laat was bij de finish om nog een tijd neer te zetten. Toen was hij niet te laat
En vervolgens P1 in Q1
Briljant!

Briljant!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Godsamme, ouders thuis van vakantie en ik moet helpen met de rotzooi verplaatsen. Mis ik bijna de hele Q1, waar Max kennelijk geweldig ging, en dan Alonso die opeens P1 staat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Q2 en Q3 worden waarschijnlijk weer het oude verhaal... helaas.
"When you grow up your heart dies"
Helpen rotzooi verplaatsen kan niet even een uurtje wachten ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:26:
Godsamme, ouders thuis van vakantie en ik moet helpen met de rotzooi verplaatsen. Mis ik bijna de hele Q1, waar Max kennelijk geweldig ging, en dan Alonso die opeens P1 staat.
Smiling as the shit comes down...
maar ik neem aan dat Alonso verder de baan niet meer opkomt door alle gridstraffen die hij toch krijgt?
Pessimist.sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:25:
Leuk voor de boeken, maar verder heb je er helaas niks aan.
Toch mooi dat hij zo'n risico neemt, met een paar tienden marge niet afgevlagd werd, en zo'n ronde neerzet.
[ Voor 20% gewijzigd door yorkick op 15-07-2017 14:28 ]
Hadden je ouders niet thuis kunnen komen tijdens de race? Dan zien we misschien Max weer een keer de finishlijn halenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:26:
- DaniëlWW2
- Niet online
Blijkbaar niet nee.ScrooLoose schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:27:
[...]
Helpen rotzooi verplaatsen kan niet even een uurtje wachten ?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar helpen ook maandelijkse botoxinjecties niet tegen.JeroenTheStig schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:24:
Hahaha, zag die zure gezichten bij familie Stroll dan
Zure mama Stroll zeg, whaha.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Twitter RenaultAnd wow @alo_oficial is P1!! Anyone up for using #Q1 as the grid? Because that race would be mega!
#BritishGP

[ Voor 18% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 14:29 ]
Ik vind dit wel een leuke startopstelling eig 
Misschien de Ferrari's een tikkie verder naar voren, maar DE 3 regenrijders op 1, 2 en 3
Misschien de Ferrari's een tikkie verder naar voren, maar DE 3 regenrijders op 1, 2 en 3
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kun je de hele Q niet ff wegblijven? Ik heb slechte ervaringen met jouw aanwezigheid hier.
RIC op Sky F1: ALO starting in round 15 or zo...
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:30 ]
En Max is er ook weer vroeg uit mooi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, we hadden al vastgesteld dat niet ik, maar @sjaool het probleem was.Spotmatic schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Kun je de hele Q niet ff wegblijven? Ik heb slechte ervaringen met jouw aanwezigheid hier.
Max z'n rondje was niet eens in beeld...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:26:
Haha Ricciardo zo droog in het interview
Alonso. Geef die man een topzitje alsjeblieft. Kan het niet volgen. Dagje weg, blijft het regenen of wat is de verwachting?
Ik ben er nog duss.... morgen volgt het echte bewijs.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Nee, we hadden al vastgesteld dat niet ik, maar @sjaool het probleem was.
Net toen je dat schreef gleed Max door.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Nee, we hadden al vastgesteld dat niet ik, maar @sjaool het probleem was.
ALO weer op P1.
Weer geen tijden in beeld bij Ziggo, geweldig
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 15-07-2017 14:34 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lekker handig staan de tijden er niet bij 
En ze zijn terug
En ze zijn terug
[ Voor 22% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 14:34 ]
Volgens de live timing nu HUL op P1. 1:31:085
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:35 ]
Dit ligt niet aan Ziggo hoor
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nou. Gaan we. Track position gaat giga belangrijk worden. 
Zonde. Was zoveel leuker geweest als gewoon nat was gebleven.
Zonde. Was zoveel leuker geweest als gewoon nat was gebleven.
Andere strategie voor de race. Ook ivm met +5 gridstraf.M3rcury schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:
Waarom zou Bottas op soft rijden?
Omdat hij een 5 grid penalty heeft en dus op een alternatieve strategie wil zitten dan de top 5 straks.M3rcury schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:
Om de race op te startenM3rcury schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:
Waarschijnlijk betere strategie, met zijn 5 plaatsen straf
- DaniëlWW2
- Niet online
Als hij nu een top 10 tijd rijd, dan kan hij morgen starten op soft.M3rcury schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:
BOT heeft een plannetje met die band denk ik
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
JohJasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:36:
Copy paste van Hamilton vorige week.Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:36:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als er in Q1 nou weer wat nattigheid valt.
Daarom heb ik dat ook doorgestreept
Dit wordt een gevalletje: wie komt het laatst over de streep voor de vlag valt, ze blijven verbeteren...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je was me net voor
[ Voor 90% gewijzigd door TinusTegengas op 15-07-2017 14:38 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hul goed! Renault er goed bij
Op palmer na natuurlijk
Op palmer na natuurlijk
[ Voor 31% gewijzigd door Tito129 op 15-07-2017 14:39 ]
De baan wordt blijkbaar ook steeds sneller, maar zeker netjesTito129 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:38:
Hul goed! Renault er goed bij
VER binnen voor nieuwe banden. Klein risicootje: als er nu een gele vlag komt te hangen ergens en je staat dan buiten de top10, ben je gezien.
Hm, Sainz nog steeds in pit? Iets met de sidepods?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Vettel zeikert
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PER heeft Angry VET op z'n dak
Bijna iedereen is nu binnen voor nieuwe sloffen.Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:39:
VER binnen voor nieuwe banden. Klein risicootje: als er nu een gele vlag komt te hangen ergens en je staat dan buiten de top10, ben je gezien.
Ik ga ff een regendans doen hier....
Hulkenberg is wel lekker op gang
VER rijdt alweersjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Bijna iedereen is nu binnen voor nieuwe sloffen.
`TinusTegengas schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:39:
Vettel zeikert
Weinig gezeik als ie wordt opgehouden in een snelle ronde door iemand in een in/outlap. Volgens mij heeft Vettel de ronde zelfs moeten afbreken.
Ik zag het net nadat ik op Verstuur had geklikt.

Wat ongelooflijk lelijk dat lidl-logo op de neus van de torro rosso's. Simpelweg verkachting van een prachtige livery.
HUL is ruim 1,5 sec sneller dan PAL....dat is best een groot verschil binnen hetzelfde team
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja, ik poste het toen VER als eerste binnen kwamsjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:41:
[...]
Ik zag het net nadat ik op Verstuur had geklikt.
Ben wel benieuwd wat nu verstandig is: nu al je snelle ronde doen, want je kunt raden dat iemand gaat spinnen in de laatste minuut of toch gokken op de beste baancondities en je snelste tijd later zetten...?
Volgens mij kun je dat logo nergens mooi in verwerken.Cranzai schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:41:
![]()
Wat ongelooflijk lelijk dat lidl-logo op de neus van de torro rosso's. Simpelweg verkachting van een prachtige livery.
VER doet dit slim: snelle tijd gezet, nog 2 minuut te gaan toen hij hem zette, nu een rustige ronde en dan nog 1x knallen.
Gewoon een 1:29 nu, komen er geen 10 onder je tijd hoor.Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:42:
[...]
Ja, ik poste het toen VER als eerste binnen kwam
Ben wel benieuwd wat nu verstandig is: nu al je snelle ronde doen, want je kunt raden dat iemand gaat spinnen in de laatste minuut of toch gokken op de beste baancondities en je snelste tijd later zetten...?
Het is vooral dat geel dat nergens in de livery past. Als ik me het goed herinneren staan ze ook op de mouwen van een wielerteam maar daar valt het ansich wel meeDennism schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Volgens mij kun je dat logo nergens mooi in verwerken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu even regen voor Q3 en dan wordt het nog spannend.

Quickstep rijd daar inderdaad mee, maar ook daar vind ik het niet mooi.Cranzai schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:44:
[...]
Het is vooral dat geel dat nergens in de livery past. Als ik me het goed herinneren staan ze ook op de mouwen van een wielerteam maar daar valt het ansich wel mee
Die tijd had hij net natuurlijk niet staanJoster schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:44:
[...]
Gewoon een 1:29 nu, komen er geen 10 onder je tijd hoor.
HUL P4 heel netjes.
VER > pit
Verschil tussen Palmer en Hulk toch wel weer een seconde.. Pijnlijk.
Leuk trouwens dat VAN door is
Leuk trouwens dat VAN door is
[ Voor 27% gewijzigd door Nat-Water op 15-07-2017 14:47 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Toch netjes van VAN!
- DaniëlWW2
- Niet online
Netjes Stoffel.

VAN > ALO, dat had ik niet verwacht
Toro Rosso is klaar, KVY P12 en SAI P14.
Williams toch ook weer zeer teleurstellend.
netjes van Stoffel
En dat gat bij Renault, toch Kubica laten instappen?
Weer slecht imosjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:47:
Toro Rosso is klaar, KVY P12 en SAI P14.
Met een opdrogende baan is alles mogelijk. Track. Position.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus iemand anders die de verschrikkelijk Honda motoren stiekem het beste vind klinken?
Gezien waar de andere Renaults staan kun je dat wel concluderen.
Nat of opdrogende baan brings out diffs.hjs schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:49:
Heeft de Hulk een upgrade welke Palm nog niet heeft? Staat erg hoog de Hulk nl.
VAN 10. Als Alonso < 11 reed dan lag VAN uit de top 10 & startte Alonso nog steeds als voorlaatste.
Als de auto van RIC niet onder parc ferme gerepareerd kan worden dan start hij achteraan. ALO kwalificeert als 13 + X => 20e, RIC zijn auto wordt aangepast en start als laatste
Ja ik ookDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:49:
Dus iemand anders die de verschrikkelijk Honda motoren stiekem het beste vind klinken?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
HUL is één van de beste regenrijders. Jong geleerd is oud gedaan, net als VER.hjs schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:49:
Heeft de Hulk een upgrade welke Palm nog niet heeft? Staat erg hoog de Hulk nl.
Alonso kwam later binnen dan VAN, en Palmer later dan Hulk volgens mij, dus dat klopt niet echt.
Gewoon kudo's voor VAN, en voor Palmer is dit niet meer uitzonderlijk.
Geweldig voor Stoffel dit. Verder HUL erg sterk, ben benieuwd of hij het vol kan houden in Q3. En natuurlijk of Max hem toch in de top 4 weet te prikken
.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1