"When you grow up your heart dies"
En ik heb echt niks met mvr Pinkham
Maar voor de liefhebber
Twitter is @NataliePinkham
[ Voor 43% gewijzigd door Jasphur op 15-07-2017 13:07 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daar zal haar man blij mee zijn om te horen.Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:01:
En ik heb echt niks met mvr Pinkham
Opzich wel interessant, heb er ook wel eens over nagedacht waarom ze dat niet doen.sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:06:
Sky F1 grijpt dit weekend aan om een grid penalty regelaanpassing te pushen. Ze willen dat de straf voor een bak- en motorwissel etc. niet bij de coureur terecht komt maar bij het team. Dus het puntensysteem voor de constructeurs loskoppelen van dat van de coureurs. Er zit op zich wel wat in. Alleen dan zou dat in punten moeten en niet met boete moeten werken omdat dan de rijkere teams in het voordeel zijn.
Echter, om even een situatie te schetsen; stel dat Mercedes dit seizoen het constr. kampioenschap veilig kan stellen 5/6 races voor het einde, terwijl HAM/VET nog strijden om het kampioenschap. Met zo'n regelgeving zouden ze op dat moment elk weekend HAM kunnen voorzien met verse onderdelen. Als in dat geval Ferrari nog met bijv. RBR strijdt om P2 in het constr. kampioenschap, kunnen ze daar niet in mee gaan.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voorspelling kwalificatie:Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:45:
[...]
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind haar wel een mooie vrouw. Maar goed, heeft weinig te maken met de F1 op Silverstone
[...]
We zullen zien. Zou mooi zijn als hij inderdaad een Ferrari of Mercedes kan pakken, maar ik heb er een hard hoofd in. Heel misschien RAI, maar meer niet hoor.
1) Hamilton
2) Vettel
3) Bottas
4) Raikkonen
5) Verstappen
6) Ricciardo
Na gridstraf:
1) Hamilton
2) Vettel
3) Raikkonen
4) Verstappen
5) Perez
6) Hulkenberg
Ik vind het opzich wel een goed idee, alleen hoe doe je dat dan met teams die weinig punten hebben?(Sauber/McLaren) Gaan die dan negatief of blijven die dan op 0 staan. En als je dat doet zullen andere teams waarschijnlijk weer gaan klagen dat dat niet eerlijk issjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:06:
Sky F1 grijpt dit weekend aan om een grid penalty regelaanpassing te pushen. Ze willen dat de straf voor een bak- en motorwissel etc. niet bij de coureur terecht komt maar bij het team. Dus het puntensysteem voor de constructeurs loskoppelen van dat van de coureurs. Er zit op zich wel wat in. Alleen dan zou dat in punten moeten en niet met boete moeten werken omdat dan de rijkere teams in het voordeel zijn.
Dat laatste is dan een keuze van het team. Maar je kunt ervan uitgaan dat een Mercedes, Ferrari, Red Bull, enz. zo hoog mogelijk eindigen in het constructeurskampioenschap net zo belangrijk vindt. Er hangt voor hun namelijk een flink prijskaartje aan als ze laag eindigen. Dan kun je er wel veel geld tegenaan gooien om een coureur kampioen te maken maar het volgende jaar is je budget wel weer miljoenen lager.yorkick schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:11:
[...]
Opzich wel interessant, heb er ook wel eens over nagedacht waarom ze dat niet doen.
Echter, om even een situatie te schetsen; stel dat Mercedes dit seizoen het constr. kampioenschap veilig kan stellen 5/6 races voor het einde, terwijl HAM/VET nog strijden om het kampioenschap. Met zo'n regelgeving zouden ze op dat moment elk weekend HAM kunnen voorzien met verse onderdelen. Als in dat geval Ferrari nog met bijv. RBR strijdt om P2 in het constr. kampioenschap, kunnen ze daar niet in mee gaan.
Dan zullen ze eerst wel even moeten onderzoeken hoe ze die puntenverdeling het beste kunnen doen. Bijvoorbeeld starten met een aantal punten, bijvoorbeeld 250, en dan strafpunten in mindering brengen bij het vervangen van een bak, motor etc. Dan zou het zomaar kunnen dat een klein team dat betrouwbaar is opeens meer punten heeft dan een team dat maar lukraak onderdelen vervangt.Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:16:
[...]
Ik vind het opzich wel een goed idee, alleen hoe doe je dat dan met teams die weinig punten hebben?(Sauber/McLaren) Gaan die dan negatief of blijven die dan op 0 staan. En als je dat doet zullen andere teams waarschijnlijk weer gaan klagen dat dat niet eerlijk isOftewel het kan best wel lastig zijn
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 13:23 ]
Aan de andere kant is het op 0 blijven staan wel een mooie manier om te zorgen dat de McLaren-Honda's van dat seizoen zich ook nog echt kunnen ontwikkelen terwijl de coureurs ook daadwerkelijk kunnen racen.Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:16:
[...]
Ik vind het opzich wel een goed idee, alleen hoe doe je dat dan met teams die weinig punten hebben?(Sauber/McLaren) Gaan die dan negatief of blijven die dan op 0 staan. En als je dat doet zullen andere teams waarschijnlijk weer gaan klagen dat dat niet eerlijk isOftewel het kan best wel lastig zijn
Edit:
Dat kan misschien opgelost worden met het aantal punten dat wordt afgetrokken. Mogelijk dat je zelfs de plek in het constructeurs kampioenschap daarin kan laten meewegen.yorkick schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:11:
[...]
Opzich wel interessant, heb er ook wel eens over nagedacht waarom ze dat niet doen.
[ Voor 38% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 15-07-2017 13:20 ]
BOT
HAM
VET
RAI
VER
RIC
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Mooie acties, gedurende de hele race
- Een HAM/VET clash
- VER en ALO die de race uitrijden
Dan is het voor mij een geslaagde zondag! Met regen erbij een perfecte zondag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
voor 110 miljoen....Pierre schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:28:
Voor 100 miljoen krijgt Ferrari Dr Marko er ook bijHorner op SKY
Het kampioenschap blijft juist spannend tot het eind .. stel Mercedes ligt voor maar treft een paar bak/motorwissels, dan kan Ferrari nog dichterbij komen. Toch de laatste race gokken dat de boel heel blijft om maar geen punten in te hoeven leveren en dan toch stuk gaanyorkick schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:11:
[...]
En de mindere teams die weinig mankementen hebben kunnen dan toch vooruit komen en teams die niet scoren kunnen wat meer risico nemen en met meer wissels werken tot ze een goed package hebben
Ik vind dat ze dit zeker verder zouden moeten uitzoeken, zeker omdat de coureurs niet meer zo moedeloos gestraft worden met -30 plaatsen

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Laat me raden... dan heb je het het goed voorspeldPhysicalMagic schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:32:
Over anderhalfuur mijn Q voorspelling
Twitterbericht met bijbehorende plaatje.FreshMaker schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:30:
Williams geeft een weersvoorspelling
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/886158659398635520
Williams Racing: But... this is @SilverstoneUK. So a forecast of rain could mean the sun is about to burst out of the clouds!
#BritishGP #F1 #FP3

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 13:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Again; welk interview? Wat is er gezegd?SinergyX schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:44:
Zou die vandoorne nog enigzins positief het weekend ingaan, trekken ze dat wel weer recht bij dat interview, kolere wat een gehamer op dat 'negatieve' zeg
Mol bij Ziggo 14.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zie de topic warning... waar werd dat gezegd of kwam dat voorbij?SinergyX schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:44:
Zou die vandoorne nog enigzins positief het weekend ingaan, trekken ze dat wel weer recht bij dat interview, kolere wat een gehamer op dat 'negatieve' zeg
Waar kijk jij sky sport?Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:32:
Mooie uitleg bij Sky over de start sensors en hoe een jumpstart wordt gemeten.
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 13:55 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Voor een flesje wijnJasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:57:
Stroll. Die vliegt eruit
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:06 ]
[ Voor 47% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:07 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ik altijd als ik een rbr stil zie staanPierre schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:07:
Kut ik dacht even Max langs kant
DUGG
Echt jouw vloek he... Vertel dit nu maar aan RICDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:05:
Motorvermogen betekent nu niks meer. Kom op regen.
PSN: xMaurice93
Mwah levenswerk is het verkeerde woord. Levenservaring doorgevoerd in werk is beter denk ik.loekf2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:08:
Sta je als Andrew Newey naar je levenswerk te kijken
- DaniëlWW2
- Niet online

Ik denk niet dat hij de RB13 als z'n levenswerk beschouwd. Die man heeft al mooiere wagentjes gepend.loekf2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:08:
jammer idd dat zijn chassis nu niet ''echt'' getest kan worden met zo een brakke PUloekf2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:08:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 14:09 ]
Meende net te horen dat Crofty zei dat het toch niet het geval was.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:05:
Reed Verstappen nou te vroeg de pitstraat uit? Op SKY hadden ze een discussie hierover..
Lijkt me inderdaad sterk. Er staat een stoplicht langs de pit exit. Lijkt me niet dat je dat kan missen.SuBBaSS schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
[...]
Meende net te horen dat Crofty zei dat het toch niet het geval was.
Schijnt de turbo te zijn aldus RIC.loekf2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
Bak van RIC stuk ? Zat net een nieuwe in ? Bleef hangen zo te zien.
Denk het niet, de auto staat aan de andere kant van het circuitUltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
Klinkt als een turbo die het leven heeft gegeven. Benieuwd of ze die nog kunnen fixen voor Q2...
Inderdaad. En zou dat mogen als hij met deze tijd in Q2 zou komen?UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
Klinkt als een turbo die het leven heeft gegeven. Benieuwd of ze die nog kunnen fixen voor Q2...
Die wagen komt niet meer terug naar de pit voor Q2...UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
- DaniëlWW2
- Niet online
Iets rond de motor is klaar. Kan je niet zo snel vervangen.UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:09:
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hij stond ook te wachten voor het rode licht, echt geen ENKELE reden om daar doorheen te rijden. Je staat niet onder tijdsdruk, ondanks de naderende regen...JackBol schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:10:
[...]
Lijkt me inderdaad sterk. Er staat een stoplicht langs de pit exit. Lijkt me niet dat je dat kan missen.
Ik ook. Ik dacht, daar gaaaaan we weer. Had er uberhaubt geen rekening mee gehouden dat het ook RIC zou kunnen zijnDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:08:
Ik schrok me echt helemaal kapot, totdat ik de witte helm zag.
Wat een drama weer.

Nee, ze hebben de monteurs een voor een van wagen laten wisselen en nu hebben ze de mol gevonden.dr.lowtune schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:10:
Cursusje reliability engineering voor het team van RBR?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1