Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verrassend, gaat het regenen in Engeland?MaXeRs schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:47:
[...]
Komt wel goed.
Volgens Weather.com gaat het volgende week zondag regenen.
https://www.motorsport.co...ferrari-criticism-928742/
http://www.espn.co.uk/f1/...re-laggard-kimi-raikkonen
[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 09-07-2017 19:10 ]
het wordt echt tijd voor een "F1-wat-denken-we-dat-het-weer-wordt-oh-achteraf-bleek-het-toch-droog"-topic....MaXeRs schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:47:
[...]
Komt wel goed.
Volgens Weather.com gaat het volgende week zondag regenen.
Balen van Max natuurlijk, had gehoopt dat hij de race uit zou rijden en eventueel nog mee zou strijden voor het podium. Maar helaas.
De Verstappen tribune bleef wel gewoon vol, alleen met minder enthousiasme.
De race zelf was tot op paar ronden voor het einde niet echt heel spannend, totdat het nog close werd voor P1, P3 en beetje voor P10 (evt eerste punt voor Palmer). Mooi verdedigd van Ricciardo en Vettel kwam net te kort om echt aan te vallen.
Jammergenoeg werkte de F1 app bij mij niet oftewel het was lastig om rondetijden te vergelijken en te zien wie op wie inliep. En voor een volgende keer wellicht ook een goedkoop scannertje kopen voor commentaar.
Wat ik trouwens wel opmerkelijk vond was dat Perez geen drive through kreeg voor 'ignoring blue flags' en ik snapte niks van de strategie van Kimi, door die strategie is hij 5e geworden.
Al met al toch een erg leuk weekend met ook mooie evenementen rondom de races, zoals elke avond een concert, een mooie airshow voor de race en toch is een camping ook wel leuk in plaats van een appartement of hotel. Denk wel voor herhaling vatbaar, misschien 3 corner package of weer Red Bull tribune.
Gemaakt van brandhout
Zijn meer circuits die zulke bekers hebben. Maar van hout.... mja...
Wat betreft Hamilton; ik vind het al jaren een erg vervelend persoon. Los van zijn coureurs kwaliteiten. Qua houding, doen en laten... niet iemand waarmee ik door 1 deur zou kunnen. En wat er al gezegd werd, ik geloof het ook wel dat hij privé erg eenzaam is.
[ Voor 29% gewijzigd door Naboo op 09-07-2017 19:22 ]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Stefie2010 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:19:
[...]
Pffff, en begrijp jij wel dat de exposure van niks ook daadwerkelijk niks is?
Maar goed ik geef je het laatste woord, bedankt voor het delen van je uitgebreide marketing kennis. We zullen binnenkort dan wel een daling gaan zien in het aantal verkochte Mercedes personenauto's, Monster drankjes en Bose geluidsproducten. Die Plooij toch.
Haters everywhere but I don’t really care
Is er dan iemand die die kerel serieus neemt? Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die hout snijdt. Het enige wat hij doet is publiekelijk zijn werknemers neersabelen. I.m.o. een typische manager die verder totaal geen idee heeft van autosport.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:09:
Marchionne heeft ook weer een interview voor de race gegeven..
Beetje overdreven, maar helaas wel eerder gezien..
Laat toch gaan. 9 vd 10 races wordt er weinig gesproken over het weer in deze topicreeksen. Er waren dit keer kansen op een knotsgekke kwali en race indien de onstabiele lucht door het warme weer zou zorgen voor een of meerdere onweersbuien, zoals de dagen ervoor ook al hadden laten zien. We hunkeren bijna allemaal wel weer naar regenrace en een auto van Verstappen die heel blijft. In plaats daarvan hebben we voor een groot deel naar een saaie race gekeken waarbij men tot 44 ronden lang op US kon rijdenP.O. Box schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:12:
[...]
het wordt echt tijd voor een "F1-wat-denken-we-dat-het-weer-wordt-oh-achteraf-bleek-het-toch-droog"-topic....

Ik beloof je dat wanneer er weer in de zandbak geracet wordt er hier niet over het weer gepraat gaat worden
Please Max, ga daar nooit naar toe, wat vind ik dat echt een k*t team. Dat is altijd al zo geweest. Volgens mij is het een mega kille bedoening als je daar werkt.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:09:
Marchionne heeft ook weer een interview voor de race gegeven..
Lachend als een boer met kiespijn. Lijkt mij een "team order" ipv echt vrijwillig.pilskes schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:31:
Wel mooi dat HAM ook op de overwinningsfoto van het team staat:
[afbeelding]
Verwijderd
Ja en wie hebben dan wel wat te zoeken in die studio? Ik word ook moe van al het kritiek in het forum van personen die zelf ook helemaal niks te melden hebben en alleen maar in de negatieve modus zitten. Drink een biertje, verwen je vrouw of zij jouOme Ernst schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:10:
[...]
Je krijgt wat je betaald. Ziggo heeft hem en die andere dropveter, Rob Kamphues in dienst. Ik, en vele met mij
snappen niet wat die gasten in een Formule 1 programma doen. En de studiogasten die ze hebben, de Chris Zegertjes die niets te melden hebben, maar ¨altijd Formule 1 kijken¨ en alleen maar interessant links en rechts kijken, naar wat de deskundigen zeggen..
Ok, dat ben ik kwijt.![]()
Ik heb niets tegen Chris Zegers en al die andere gasten, maar imho hebben die niets te zoeken in dit programma. Maak gewoon een poule van zeg 15 mensen die in de autosport werken en er daardoor voldoende verstand van hebben, en nodig die bij toebeurt uit. En er mag heus wel een vaste deskundige in zitten, niets mis mee, maar een leek in de studio....
Waarom nog zoveel soft? En dan ook nog eens lange stints waardoor je volgens mij meer verliest dan goed maakt?
Misschien, maar hij staat daar normaal nooit als ie lager dan P3 eindigt.Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:34:
[...]
Lachend als een boer met kiespijn. Lijkt mij een "team order" ipv echt vrijwillig.
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 09-07-2017 19:48 ]
Ach, ik vind Robert Doornbos de laatste tijd een beetje irritant. Maar qua kennis kan ik hem weer waarderen. Ik heb geen problemen met Olav Mol, al vind ik wel dat hij dit jaar best veel fouten maakt. Ook met bijvoorbeeld boardradio's. Daar zit ie er regelmatig naast met wat er gezegd wordt.Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:44:
[...]
Ja en wie hebben dan wel wat te zoeken in die studio? Ik word ook moe van al het kritiek in het forum van personen die zelf ook helemaal niks te melden hebben en alleen maar in de negatieve modus zitten. Drink een biertje, verwen je vrouw of zij jouBe happy
Jack Plooij, mja, de ene keer doet ie het prima, de andere keer niet.
Ik zit sowieso in de categorie; race kijken en alle randzaken er omheen... tja... dat ben ik morgen toch weer vergeten. Dus ik kan mij er niet druk om maken verder. Al ben ik het er mee eens dat als je een BN-er op de bank zet die verder weinig te melden heeft, geen toegevoegde waarde is. Dan liever iemand voor met inhoudelijke kennis.
In dit geval was het ook vooral Coronel die zat te klootzakken.Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:50:
[...]
Ach, ik vind Robert Doornbos de laatste tijd een beetje irritant. Maar qua kennis kan ik hem weer waarderen. Ik heb geen problemen met Olav Mol, al vind ik wel dat hij dit jaar best veel fouten maakt. Ook met bijvoorbeeld boardradio's. Daar zit ie er regelmatig naast met wat er gezegd wordt.
Ik zit sowieso in de categorie; race kijken en alle randzaken er omheen... tja... dat ben ik morgen toch weer vergeten. Dus ik kan mij er niet druk om maken verder. Al ben ik het er mee eens dat als je een BN-er op de bank zet die verder weinig te melden heeft, geen toegevoegde waarde is. Dan liever iemand voor met inhoudelijke kennis.
Verwijderd
Ik vind Doornbos wel oke, al de racers zijn ook echt "mannetjes" met soms irritant gedrag en niet iets kunnen toegeven, ach het hoort erbij. Ik vind Olav top, tja hij zit er wel eens naast. Plooij is niet mijn eerste keuze, maar ik vond Allard Kalf echt niks. En Lammers is echt een dramaNaboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:50:
[...]
Ach, ik vind Robert Doornbos de laatste tijd een beetje irritant. Maar qua kennis kan ik hem weer waarderen. Ik heb geen problemen met Olav Mol, al vind ik wel dat hij dit jaar best veel fouten maakt. Ook met bijvoorbeeld boardradio's. Daar zit ie er regelmatig naast met wat er gezegd wordt.
Maar misschien moeten ze eens DaniëlWW2 uitnodigen in de studio
Ik niet maar Onze Max heeft daar genoeg aan.Mad-Matt schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:50:
[...]
Met 1 rechtstuk en een halve bocht heb je daar niet zo veel aan
En dan heb je iets gemist vorig jaar met de inhaal actie op de huidige wereld kampioen in het natte.
[ Voor 8% gewijzigd door MaXeRs op 09-07-2017 20:11 ]

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarom ik nu weer?Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:58:
[...]
Ik vind Doornbos wel oke, al de racers zijn ook echt "mannetjes" met soms irritant gedrag en niet iets kunnen toegeven, ach het hoort erbij. Ik vind Olav top, tja hij zit er wel eens naast. Plooij is niet mijn eerste keuze, maar ik vond Allard Kalf echt niks. En Lammers is echt een dramaIk was geen fan van Kamphues maar hij doet het best aardig de laatste tijd. Ik kijk toch nog met plezier de voorbeschouwing en de nabeschouwing. Dat gastje met die pet, de zogenaamde F1 expert is wel super irritant
![]()
Maar misschien moeten ze eens DaniëlWW2 uitnodigen in de studio
Wil je echt een introverte autist daar hebben zitten? Ik denk het toch niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Als je in ieder geval een weekendje kunt zonder voorspellingen echter ...DaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:49:
[...]
Waarom ik nu weer?
Wil je echt een introverte autist daar hebben zitten? Ik denk het toch niet.
Verder hebben de auto's echt te veel last van vuile lucht als ze elkaar rijden. Als je een paar tienden achter je tegenstander rijdt en je bent sneller, dan moet je hem er minstens naast kunnen zetten. Dat is dit seizoen al een aantal keer het geval geweest en steeds lukt het de 2de auto niet om een aanval te doen.
Je conclusie klopt niet.Erapaz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:09:
Race net pas in de herhaling gekeken. Ricciardo mazzelt wéér naar het podium en Max heeft wéér pech. Het begint nu echt een patroon te worden. Hopelijk komt Max niet in een negatieve spiraal terecht en kan hij dit jaar nog wat mooie races laten zien.
Verder hebben de auto's echt te veel last van vuile lucht als ze elkaar rijden. Als je een paar tienden achter je tegenstander rijdt en je bent sneller, dan moet je hem er minstens naast kunnen zetten. Dat is dit seizoen al een aantal keer het geval geweest en steeds lukt het de 2de auto niet om een aanval te doen.
Ricciardo mazzelt niet naar het podium, die heeft een keurige race achter de rug.
Goede start, Raikkonen voorbij en in de slotfase Hamilton van zich af gehouden.
Meer had ik niet van hem verwacht. Prima race.
Mede mogelijk gemaakt door het uitvallen Max en de penalty van Hamilton....alwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:17:
[...]
Je conclusie klopt niet.
Ricciardo mazzelt niet naar het podium, die heeft een keurige race achter de rug.
Goede start, Raikkonen voorbij en in de slotfase Hamilton van zich af gehouden.
Meer had ik niet van hem verwacht. Prima race.
Hamilton ok, maar Max stond achter hem op de grid. Ik vond Ric nu gewoon een sterke race rijden. De vorige race had hij wel wat gelukErapaz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:18:
[...]
Mede mogelijk gemaakt door het uitvallen Max en de penalty van Hamilton....
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 21:25 ]
Die achter hem starte?Erapaz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:18:
[...]
Mede mogelijk gemaakt door het uitvallen Max en de penalty van Hamilton....

Dan gaan ze dus echt waarschijnlijk iedere race in racetrim vechten voor de laatste podium plek. Me like!
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 09-07-2017 21:33 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ok, eens. Ik had verwacht dat Max Ricciardo zou pakken bij de start. Hij start het hele jaar al goed en ook zijn kwalificaties zijn flink verbeterd. Twee punten waar Max aan moest werken heeft hij opgelost. Het begint zo onderhand alleen een beetje vervelend te worden dat hij steeds buiten zijn schuld om uitvalt en de andere Red Bull op het podium eindigt.
Damn, niet alleen de snelste, maar weer terug naar de oude tijden. Want voor mijn gevoel waren de pitstop tijden een beetje gedaald (~0,5s), maar Williams is nu dus weer gewoon terug naar net boven de 2s.Dijkstraat schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:03:
Vertrouwd gezicht weer, Willliams de snelste pitsop![]()
[afbeelding]
Die van Monaco is ook niet van hout.
"When you grow up your heart dies"
Mag iedereen zijn eigen brandstof samenstellen?alwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:29:
Red Bull verwacht trouwens volgende week weer een kleine stap te maken, door nieuwe brandstof wat ze dan meenemen.
Dan gaan ze dus echt waarschijnlijk iedere race in racetrim vechten voor de laatste podium plek. Me like!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ben benieuwd. Vergeet ook niet dat Ferrari in Silverstone waarschijnlijk met hun nieuwe motor gaan rijden, waar Haas deze race al mee reed.alwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:29:
Red Bull verwacht trouwens volgende week weer een kleine stap te maken, door nieuwe brandstof wat ze dan meenemen.
In principe wel, maar deze moet wel aan een bepaalde samenstelling van stoffen voldoen.Martinusz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:48:
[...]
Mag iedereen zijn eigen brandstof samenstellen?
-
Dan zal Max wel uitvallen door een kapotte brandstoftoevoeralwaysleft schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:29:
Klapband.Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:53:
[...]
Dan zal Max wel uitvallen door een kapotte brandstoftoevoer
Zullen we dit soort speculaties bewaren voor het Silverstone-topic?Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:53:
Dan zal Max wel uitvallen door een kapotte brandstoftoevoer
Ik was vanmiddag al een beetje zuur dat ik de start gemist heb en daarna nog een tikkeltje extra zuur toen ik meekreeg dat Max er al uit lag...

Verder heb ik wel de race gekeken, maar vond deze wel wat saai. Tot op de laatste paar ronden natuurlijk.
-
Within limits ja, de samenstelling van de brandstof wordt voor sommige teams zelfs per race geïndividualiseerdMartinusz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:48:
[...]
Mag iedereen zijn eigen brandstof samenstellen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Chris Zegers een leek noemen gaat wel wat ver. Die jongen zat samen met Jan Lammer in raceteam State of Art en in 2011 heeft hij de Dakar rally gereden.Ome Ernst schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:10:
[...]
Ik heb niets tegen Chris Zegers en al die andere gasten, maar imho hebben die niets te zoeken in dit programma. Maak gewoon een poule van zeg 15 mensen die in de autosport werken en er daardoor voldoende verstand van hebben, en nodig die bij toebeurt uit. En er mag heus wel een vaste deskundige in zitten, niets mis mee, maar een leek in de studio....
Als het goed is staat dat topic incl. timer al klaar voor deze week..Edd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:59:
[...]
Zullen we dit soort speculaties bewaren voor het Silverstone-topic?
[..]
Ja dat is behoorlijk frustrerend.Erapaz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:34:
[knip]
Het begint zo onderhand alleen een beetje vervelend te worden dat hij steeds buiten zijn schuld om uitvalt...
Liever een RBR dan een tweede Mercedes of Ferrari toch?...en de andere Red Bull op het podium eindigt.
Ik snap niet waarom je zijn teamgenoot het niet gunt, ben je bang dat men aan het einde van het seizoen naar het aantal punten kijkt en denkt dat Max de mindere is van de twee?
Dit soort speculaties zijn gewoon geen grappen meer en kunnen dus beter achterwege gelaten worden. Ik zou zeggen iedereen die zulke grappen over Max maakt een raceban op het forum aan de broek.Edd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:59:
[...]
Zullen we dit soort speculaties bewaren voor het Silverstone-top
Maar even lief doen en 17 minuten naar Will Buxton kijken?
Overigens schijnt het nu noodweer te zijn op en rond het circuit..
bwoah, leek is misschien wat overdreven, maar hij zit bepaald niet vanwege enig talent in de racerij. Ik heb met eigen ogen gezien hoe hij in de clio cup 100 meter eerder remde dan iedere andere deelnemer voor de tarzanbochtsjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:03:
[...]
Chris Zegers een leek noemen gaat wel wat ver. Die jongen zat samen met Jan Lammer in raceteam State of Art en in 2011 heeft hij de Dakar rally gereden.

Dit dus, blijkbaar heeft de man geen flauw benul waar hij mee bezig isRichard117 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:13:
[...]
Precies, in de RTL tijd kwam hij ook al langs.
Ik ken trouwens wel verhalen over hem uit de Dakar. Dat bleek niet helemaal zijn ding te zijn, hij dacht namelijk echt dat hij een soort reisprogramma ging doen en onderweg van het landschap kon genieten.
[ Voor 27% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-07-2017 22:16 ]
Precies, in de RTL tijd kwam hij ook al langs.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:03:
[...]
Chris Zegers een leek noemen gaat wel wat ver. Die jongen zat samen met Jan Lammer in raceteam State of Art en in 2011 heeft hij de Dakar rally gereden.
Ik ken trouwens wel verhalen over hem uit de Dakar. Dat bleek niet helemaal zijn ding te zijn, hij dacht namelijk echt dat hij een soort reisprogramma ging doen en onderweg van het landschap kon genieten.
Waar ik mij meer aan erger, is dat ze een tijdje geleden een boxer op de bank hadden zitten die serieus vertelde dat hij pas na Barcelona 2016 F1 is gaan kijken...
PSN: xMaurice93
Niets,..Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:14:
Even voor de goede orde. Wat is er precies op tegen om dat soort gasten uit te nodigen voor de uitzending? Mogen daar enkel doorgewinterde F1 veteranen zitten?
Ze zouden ook eens bv Fatima Moreira de Melo kunnen uitnodigen, die doet voor o.a. Boulevard regelmatig interviews met VER & verslag van Races en evenementen..
Ik vind het juist wel verfrissend dat zulke mensen daar ook zitten. Zo maken ze het programma ook toegankelijker voor mensen die nog niet zolang of voor het eerst F1 kijken. Met Max is toch een hele nieuwe generatie en soort kijkers aangeboord.Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:14:
Even voor de goede orde. Wat is er precies op tegen om dat soort gasten uit te nodigen voor de uitzending? Mogen daar enkel doorgewinterde F1 veteranen zitten?
Hebben we in ieder geval een beter aanzicht dan bij Chris hehe. Ik stoor me er in ieder geval niet zo aan, maargoed, ieder heeft zo zijn eigen voorkeur:)nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:17:
[...]
Niets,..
Ze zouden ook eens bv Fatima Moreira de Melo kunnen uitnodigen, die doet voor o.a. Boulevard regelmatig interviews met VER & verslag van Races en evenementen..
Doorgewinterde F1 veteranen hebben we niet zoveel in Nederland en Jos Verstappen is niet bepaald een spraakwatervalMaurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:14:
Net zoals het volkomen idioot is om bijvoorbeeld Linda de Mol in de studio voor de halve finale van de champions league neer te zetten.
Helemaal mee eens. Mijn interesse voor de sport is pas echt gewekt sinds de instroom van Max bij RB. Ik ben van mening dat ik het spelletje inmiddels heel goed doorheb en ik vind het supertof om alles te volgen. Ik vind het dan prima als er in de uitzending een gast (BN-er) zit die er over mee kan praten. Het is jammer dat op dit forum sporadisch mensen als mindere kijker worden aangezien als je pas een jaartje kijkt. Maar nogmaals, iedereen mag dat uiteraard op zn eigen manier zien.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:19:
[...]
Ik vind het juist wel verfrissend dat zulke mensen daar ook zitten. Zo maken ze het programma ook toegankelijker voor mensen die nog niet zolang of voor het eerst F1 kijken. Met Max is toch een hele nieuwe generatie en soort kijkers aangeboord.
Ze zitten daar om een analyse te geven over de race die we net gezien hebben, dan verwacht ik wel dat je enige kennis van zaken hebt als je daar gaat zitten.Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:14:
Bij praatprogramma's over andere sporten wordt er toch ook niet zomaar iemand neer gezet omdat hij/zij de sport toevallig leuk vind.
Dat hele programma is gemaakt voor mensen die hun eerste formule 1 race zien. Kamphuis is ook te dom om te poepen overigens. F1 café is bij vlagen te harden maar het programma van de zondag is prima om je drankje en je snacks klaar te zetten maar verder écht een belediging voor iedereen die motorsport langer volgt.JeroenTheStig schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:22:
[...]
Doorgewinterde F1 veteranen hebben we niet zoveel in Nederland en Jos Verstappen is niet bepaald een spraakwaterval, maar je kunt in ieder geval mensen uitnodigen die het wereldje kennen en weten wat autoracen inhoudt. Dan voel ik mij als doorgewinterde f1-fan niet serieus genomen als ze er één of ander onbenul als Remy Bonjaski in de studio zetten die totaal niets in te brengen heeft.
Net zoals het volkomen idioot is om bijvoorbeeld Linda de Mol in de studio voor de halve finale van de champions league neer te zetten.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Misschien moeten we VER maar wat spiegels en zwarte katten sturen..nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:32:
interview bij Buxton van VER is wel prima. @14:20 paddock pass video.
-
Zou een prima programma zijn
Blijft mooi VER Duits te horen praten, mooie beelden ook van de track-parade.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NEjSPaP22Ek]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zFaPQfZk8Xc]
Veel beelden van rond de track, ook met de Nederlanders..
[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 09-07-2017 23:37 ]
Dit stukje dus.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:32:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ge7emLJO43g]
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 09-07-2017 22:40 ]
idd, goed stukje. Volwassen reactie, hoop echt dat het volgende race beter gaat.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:32:
Zonder gekheid, zelfs die mag gerust een keer langskomen.
Ik ben alleen nog niet uit over de vaste sidekick. Ik dacht eerst altijd Lammers, maar inmiddels denk ik wel dat Tung beter is en misschien zaken wat luchtiger kan uitleggen voor de leek zegmaar. Kan Lammers gewoon een keer bijschuiven. Ik zie het wel zitten hoor
Ik denk idd dat die samenstelling best een te pruimen programma bij op zou leveren.vosss schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:36:
Ik blijf het zeggen hoor, Doornbos moet gewoon dat programma overnemen, Kamphues buiten flikkeren en zelf gaan presenteren. Als vaste sidekick Ho-Ping Tung daar neerzetten en elke Grand Prix iemand uit de pool Arie, vd Garde, Coronel, Lammers, van der Zande en zo zijn er nog wel een paar te bedenken die daar prima geschikt voor zouden zijn.
I
Ohw, en hoe dan ook die etter achter de laptop er vandaan houden...
Verder was het een best ok race vandaag trouwens
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dit waarbij ik wil aanvullen dat er ook behoorlijk wat Nederlandse technische mensen in de F1 werkzaam zijn (geweest). Geef die mensen ook een podium want die hebben misschien nog wel meer zinnige dingen te vertellen dan die (ex)coureurs.vosss schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:36:
Ik blijf het zeggen hoor, Doornbos moet gewoon dat programma overnemen, Kamphues buiten flikkeren en zelf gaan presenteren. Als vaste sidekick Ho-Ping Tung daar neerzetten en elke Grand Prix iemand uit de pool Arie, vd Garde, Coronel, Lammers, van der Zande en zo zijn er nog wel een paar te bedenken die daar prima geschikt voor zouden zijn.
Kamphues vind ik sinds Nurburgring 2003 al een l*l, dus die zal ik niet missen
Voor iedereen die de sitiatie niet kent, hij had toen een programma waarin hij Jos Verstappen zou volgen. Blijkbaar zat er nog wat oud zeer uit de karttijd tussen Jos en Kamphues waardoor Jos weigerde mee te werken aan het programma. Waarop Kamphues begon te zuigen en het programma gebruikte om Jos af te branden.
Als Jos nu nog met de studio belt, is het nog altijd een ander dan Kamphues die het gesprek voert. Die gaat daar dus ook echt niet als expert aanschuiven
Ik gok dat de meeste Nederlands al naar huis zijn. Qua regen weet ik het niet maar onweer zat net ten oosten van het circuit en trekt verder richting ONO.[nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017
Overigens schijnt het nu noodweer te zijn op en rond het circuit..
[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 09-07-2017 22:55 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zeker. Zet daar een keer Kees van de Grint neer. Ook een geschikt heerschap die ook nog eens leuk kan vertellen. Eens dus wat het technische stuk aangaatRichard117 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:51:
[...]
Dit waarbij ik wil aanvullen dat er ook behoorlijk wat Nederlandse technische mensen in de F1 werkzaam zijn (geweest). Geef die mensen ook een podium want die hebben misschien nog wel meer zinnige dingen te vertellen dan die (ex)coureurs.
Kamphues vind ik sinds Nurburgring 2003 al een l*l, dus die zal ik niet missen![]()
Voor iedereen die de sitiatie niet kent, hij had toen een programma waarin hij Jos Verstappen zou volgen. Blijkbaar zat er nog wat oud zeer uit de karttijd tussen Jos en Kamphues waardoor Jos weigerde mee te werken aan het programma. Waarop Kamphues begon te zuigen en het programma gebruikte om Jos af te branden.
Als Jos nu nog met de studio belt, is het nog altijd een ander dan Kamphues die het gesprek voert. Die gaat daar dus ook echt niet als expert aanschuiven
Wat heb je dan liever? Kees van de Grint met zijn blousjes die stijver zijn dan zijn pieleke?Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:14:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G3ljX--0jAw]
Ik gun het Ricciardo zeker wel, een van de leukere coureurs op de grid. Ik denk dat het uitvallen extra frustrerend is als blijkt dat er een podium of racewin had ingezeten.Hippocampus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:05:
[...]
Ja dat is behoorlijk frustrerend.
[...]
Liever een RBR dan een tweede Mercedes of Ferrari toch?![]()
Ik snap niet waarom je zijn teamgenoot het niet gunt, ben je bang dat men aan het einde van het seizoen naar het aantal punten kijkt en denkt dat Max de mindere is van de twee?
Bedankt. Nou zit ik weer met dat deuntje in mijn kopsjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:58:
Even wat luchtigers hoor... Ik krijg toch altijd wel een prettig gevoel als ik dit hoor na een race....
[video]
ik hoor liever dit:sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:58:
Even wat luchtigers hoor... Ik krijg toch altijd wel een prettig gevoel als ik dit hoor na een race....
[video]
[YouTube: https://youtu.be/jn3NutK3Y-0?t=14s]
Die tijd komt wel weer, gewoon geduld hebben.
@TinusTegengas Ik ook nog steeds hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 10-07-2017 00:32 ]
Ik vond Zegers reuze meevallen? Waar had je precies moeite mee? Alleen als Hamilton-fan zul je wellicht problemen hebben met de manier waarop hij Hamilton affakkelde, hoewel ik wel vind dat hij daar een punt heeft: Hamilton heeft de arrogantie om zo te reageren, terwijl de rest van de coureurs in ieder geval nog probeert een normaal gesprek met Plooij te voeren. Van mij mag Plooij ook vervangen worden, maar hoe slecht de vraag ook: je hebt wel te maken met fans die naar dat interview luisteren en ook willen weten hoe je de race hebt ervaren. Dus als professional mag je dan wel normaal reageren, vind ik.Stefie2010 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:09:
[...]
Uhm, ze hebben iets gezien wat niks voorstelde. Wat wel opviel was dat Zegers zich in de studio als een malloot aan het gedragen was.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt, het is ook allemaal de schuld van VER zijn rijstijlLasmibalsingh schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:04:
Gezien hoevaak Verstappen dit weekend op de curbs is gestuiterd, een aantal maal in de grindbak is gestuiterd en zelfs eenmaal de muur heeft geraakt vond ik het niet vreemd dan hij versnellingsbak/koppelingsproblemen had. Vanaf nu moet Max gewoon proberen om zich net als Ricciardo minder te bewijzen op vrijdag / zaterdag en zich te focussen op de race.

Zoals eerder gezegd is het 80% materiaal en 20% rijder in de Formule 1. Helaas is het zo dat de 80% bij VER niet betrouwbaar is. Ligt het aan het team, ligt het aan de wagen? Zal vast een combinatie van factoren zijn, maar frustrerend is het in ieder geval wel.
Wilde je zeggen dat het handig was dit weekend? In vrije training op jacht naar het baanrecord en de auto verliezen. En onder (dubbel) geel alsnog gas geven in de kwalificatie en ook de zandbak in.Woudloper schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:28:
[...]
Klopt, het is ook allemaal de schuld van VER zijn rijstijl
Sorry maar in beide gevallen was er geen reden, in mijn ogen, om die wagen nog verder te pushen, zeker niet in Q3 toen Grosjean al stilstond.
Just my 2 cents.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Absoluut niet handig. Elke keer dat je de auto beschadigd hebben de monteurs extra werk om alles weer op orde te krijgen. De wagen van RIC parkeren ze in de garage en kunnen ze focussen op de details ipv schade herstel.MAX3400 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:31:
[...]
Wilde je zeggen dat het handig was dit weekend? In vrije training op jacht naar het baanrecord en de auto verliezen. En onder (dubbel) geel alsnog gas geven in de kwalificatie en ook de zandbak in.
Sorry maar in beide gevallen was er geen reden, in mijn ogen, om die wagen nog verder te pushen, zeker niet in Q3 toen Grosjean al stilstond.
Just my 2 cents.
Dat zal voor Ziggo beter zijn javosss schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:36:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
elke keer gezeik met die auto, dan doet hij het.. wilt het ook meteen het beste eruit halen en gaat over zn limiet.. en bam, terug bij af.. weer schade/reparatie.
Mocht het nu echt echt aan VER zelf liggen met name zijn rijstijl.. zal RBR daar heust wel op attenderen.
Het blijft topsport, en dat filmpje over die bout.. wow gaaf, maar zo complex is het wel..en het zal zeker en vast nog veel verder gaan.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2017 10:05 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als het aan zijn rijstijl lag, dan had het team inmiddels allang publiekelijk dat gezegd hoor. Verstappen heeft zelf behoorlijk af op Red Bull, als daar geen reden voor ozu zijn, dan hadden Horner en co dat prima laten horen.Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:49:
Als het aan zijn rijstijl lag, zou je toch meer verwachten dat steeds dezelfde zaken kapot gaan, wat hebben we nu al gehad remmen, versnellingsbak, accu....?
(Ter uitbreiding van jouw argument)
[ Voor 7% gewijzigd door swv op 10-07-2017 10:05 ]
Foutje bedanktMikeyMan schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:01:
Het was niet de bak maar de koppeling.

Maargoed ik meen in ieder geval gehoord te hebben van VER dat die tik van KVY/ALO de genadeklap was. Dus als dat kan, zou het ook kunnen dat die actie in de grindbak in Q3 al een voorzetje had gegeven??
Vragen vragen..
Verwijderd
Op zich natuurlijk geweldig voor alle doorgewinterde 'experts' die hier komen en hun vermeende kennis van de sport kunnen gaan vergelijken met de tech-info die ze dan van de genoemde heren teruggekopt krijgen.vosss schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:36:
In mijn optiek is de doorsneekijker iemand die ge-entertained wil worden en niet geïnteresseerd is hoe de boutjes, moertjes en nippeltjes in elkaar gedraaid worden. Ze willen maar één ding en Verstappen zien winnen. Op het moment dat Verstappen de race uit is zie je het watergebruik dan ook toenemen en de kijkcijfers dalen. Neen, laat die gasten gewoon nu doen en blijven doen wat ze nu doen en als je als kijker echt de techdingen wilt weten, dan kan je altijd nog hier terecht bij de 'experts'
Het hoeft niet tot de laatste nippel te gaan, maar Kamphues en zijn pietje-pet als grappige sidekick zijn wel echt het onderste niveauVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:07:
[...]
Op zich natuurlijk geweldig voor alle doorgewinterde 'experts' die hier komen en hun vermeende kennis van de sport kunnen gaan vergelijken met de tech-info die ze dan van de genoemde heren teruggekopt krijgen.
In mijn optiek is de doorsneekijker iemand die ge-entertained wil worden en niet geïnteresseerd is hoe de boutjes, moertjes en nippeltjes in elkaar gedraaid worden. Ze willen maar één ding en Verstappen zien winnen. Op het moment dat Verstappen de race uit is zie je het watergebruik dan ook toenemen en de kijkcijfers dalen. Neen, laat die gasten gewoon nu doen en blijven doen wat ze nu doen en als je als kijker echt de techdingen wilt weten, dan kan je altijd nog hier terecht bij de 'experts'
Ze hadden het over kansen en mogelijkheden, en ineens onderbrak Kamphues het, omdat het 'gedoe om niets was'
Om vervolgens een item te openen over wat de 'weekbladen' opperde ( wéér de "ruzie" tussen VET en HAM
Dan had Plooij maar de vraag moeten stellen: "Hoe heb je de race ervaren?" Een open vraag, zo moeilijk is dat niet.Grrrrrene schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:26:
[...]
Ik vond Zegers reuze meevallen? Waar had je precies moeite mee? Alleen als Hamilton-fan zul je wellicht problemen hebben met de manier waarop hij Hamilton affakkelde, hoewel ik wel vind dat hij daar een punt heeft: Hamilton heeft de arrogantie om zo te reageren, terwijl de rest van de coureurs in ieder geval nog probeert een normaal gesprek met Plooij te voeren. Van mij mag Plooij ook vervangen worden, maar hoe slecht de vraag ook: je hebt wel te maken met fans die naar dat interview luisteren en ook willen weten hoe je de race hebt ervaren. Dus als professional mag je dan wel normaal reageren, vind ik.
En nee, ik ben geen HAM fan, kijk volkomen objectief. Maar Zegers die de hele persoonlijkheid van HAM belachelijk begint te maken op basis van 2 simpele directe Plooij vragen vind ik te ver gaan, zeker voor iemand als Dhr. Zegers.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Verwijderd
It was a difficult race. The crowd was great very great. The public is fantastic. Great circuit very great circuit. Thanks to the crowd for the support. ..Stefie2010 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:10:
[...]
Dan had Plooij maar de vraag moeten stellen: "Hoe heb je de race ervaren?" Een open vraag, zo moeilijk is dat niet.
Ik blijf het zeggen hoor, wat moet hij in godsnaam anders zeggen dan?Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:14:
[...]
It was a difficult race. The crowd was great very great. The public is fantastic. Great circuit very great circuit. Thanks to the crowd for the support. ..
Ik geef altijd af op interviews met voetballers, maar volgens mij geldt voor bijna elke sport dat er weinig zinnigs te zeggen is. Vooral omdat je telkens het hele raceweekend een microfoon onder je neus hebt bij F1.Jackson6 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:17:
[...]
Ik blijf het zeggen hoor, wat moet hij in godsnaam anders zeggen dan?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1