Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik kwam dit tegen: http://pocketnow.com/2017...ce-jio-eats-up-power-fast Herkenbaar?
martijn k. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:25:
Update geïnstalleerd hier. Dat nieuwe font is best leuk, staat standaard overigens niet aan.

Hoop dat mijn wifi nu minder batterij trekt, ook al zit ik de hele dag op 4g, wifi trok nog steeds 5%-8% accu weg (en heb scanning bij locatie uit staan!)
Heb je ook het volgende uitstaan?
  • Instellingen > "Wifi" > tandwiel > "Scannen altijd beschikbaar" uitschakelen
Mooi, thanks! Ik zal hem toevoegen. Hier is ook nog een snellere mirror: https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634789895

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 19:54
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:28:

Ik kwam dit tegen: http://pocketnow.com/2017...ce-jio-eats-up-power-fast Herkenbaar?

[...]

Heb je ook het volgende uitstaan?
[...]

Mooi, thanks! Ik zal hem toevoegen. Hier is ook nog een snellere mirror: https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634789895
Scannen altijd beschikbaar had/heb ik uiteraard ook uit staan. Morgen kan ik wel bepalen of de wifi nu minder accu trekt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Zijn er meer mensen met een behoorlijke batterij drain?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q6RHBzF.png

[ Voor 17% gewijzigd door Blekkienl op 01-08-2017 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Blekkienl schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:09:
[afbeelding]
Klopt, hebben meer mensen last van. Standbytijd is niet zo best van de Oneplus5.
Overigens zit je al op 4.5.7? Daar zijn weer 'optimalisaties' gedaan...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Ewivis schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Klopt, hebben meer mensen last van. Standbytijd is niet zo best van de Oneplus5.
Overigens zit je al op 4.5.7? Daar zijn weer 'optimalisaties' gedaan...
Nee ik zit op 4.5.6, maar 4.5.7 is nog niet uitgerolt toch? Mijn op is op tot date zegt die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Blekkienl schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Nee ik zit op 4.5.6, maar 4.5.7 is nog niet uitgerolt toch? Mijn op is op tot date zegt die
Wordt gefaseerd uitgerold. Gebruik Turbo VPN, VPN naar Duitsland en je kan hem zo downloaden.
Ik heb hem er al op staan. Zie hierboven ook dat er verbeteringen voor de standby zijn opgepakt.

Eerst dus 4.5.7 maar even testen voordat er verder nog gespeculeerd wordt over de standby tijd lijkt me ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blekkienl schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:09:
[afbeelding]
Pssstt...

Na de update kan je het volgende uitvoeren (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):
  • Instellingen > "Back-up maken en resetten" > uitzetten
  • Instellingen > "Locatie" > bolletjes rechtsboven > "Scannen" > "Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen" uitzetten
  • Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
  • Instellingen > "Opslag & geheugen" > "Opslag" > "Gegevens in het cachegeheugen" > "ok"
  • Je thema op donker/zwart zetten
  • Recovery > "English" > "Wipe data and cache" > "wipe cache" > "ok"
Als bovenstaande niet helpt, dan raad ik een factory reset aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

[...]

Pssstt...

Na de update kan je het volgende uitvoeren (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):
  • Instellingen > "Locatie" > bolletjes rechtsboven > "Scannen" > "Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen" uitzetten
  • Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
  • Instellingen > "Opslag & geheugen" > "Opslag" > "Gegevens in het cachegeheugen" > "ok"
Ik zou dit niet doen ik heb dit de vorige keer gedaan als je het poste en het heeft de battery drain alleen maar erger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daflux schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Ik zou dit niet doen ik heb dit de vorige keer gedaan als je het poste en het heeft de battery drain alleen maar erger gemaakt.
Dat is opmerkelijk. Op andere fora en bij andere users heeft het geholpen. Deze methode pas ik al een lange tijd toe, om de zoveel maanden, en werkt keer op keer goed. Ook in het OnePlus 3 en 3T topic :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

Dat is opmerkelijk. Op andere fora en bij andere users heeft het geholpen. Deze methode pas ik al een lange tijd toe, om de zoveel maanden, en werkt keer op keer goed. Ook in het OnePlus 3 en 3T topic :).
Ja ik heb dit vroeger ook al gedaan maar bij de OPO 5 lijkt het het omgekeerde effect te hebben.
Ik ben nu benieuwd met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julieve
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-01-2021
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

[...]

Pssstt...

Zou het aan te raden zijn dit bij een nieuw toestel gelijk te doen of heeft dat geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daflux schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:47:
Ja ik heb dit vroeger ook al gedaan maar bij de OPO 5 lijkt het het omgekeerde effect te hebben.
Ik ben nu benieuwd met de update.
Dat komt omdat hij dan weer opnieuw het cache even moet opvullen net zoals de data van Google Play Services. Dat kost ook weer CPU power etc. Kijk het even een paar dagen aan en kijk dan verder. :)
julieve schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:50:
Zou het aan te raden zijn dit bij een nieuw toestel gelijk te doen of heeft dat geen zin?
Dat kan, het is namelijk niet schadelijk, en het kan totaal geen kwaad. Vaak zijn dit soort dingen pas aan te raden als je op z'n minst 1 OxygenOS update hebt uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
martijn k. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:25:
[...]

Ik heb absoluut geen problemen met wifi verder, het viel me alleen op dat het veel accu trok zelfs als het niet in gebruik was.
Voel mij idd ook al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. de laatste update -> nieuws: OnePlus voegt elektronische beeldstabilisatie toe aan 4k-filmfunctie ... Ik ben momenteel nog aan het orienteren naar een nieuwe smartphone en OnePlus stond ook op het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34

Oekol

waka waka hey hey

martijn k. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:25:
Update geïnstalleerd hier. Dat nieuwe font is best leuk, staat standaard overigens niet aan.

Hoop dat mijn wifi nu minder batterij trekt, ook al zit ik de hele dag op 4g, wifi trok nog steeds 5%-8% accu weg (en heb scanning bij locatie uit staan!)
Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet, heb je een before & after misschien? Lijkt me leuk :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-09 21:40
De update nog niet geïnstalleerd, is de bug opgelost dat de voor- en familienaam aan elkaar geplakt is bij een berichtnotificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Mooi hier in Frankrijk met vpn geïnstalleerd. Smooth als ever,dus daar is niks mee.

Nieuwe beveiligingspatch 1 Juli en we zitten op 1 augustus. Tot nu mooi bij.

De beeldstabilisatie nog niet gezien of gemerkt maar de eerste gevoelens binnen de camera App lijken beter wat dat betreft.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 16:45
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:41:
[...]

Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet, heb je een before & after misschien? Lijkt me leuk :+
OnePlus Slate font:
OnePlus Slate font

Roboto font:
Roboto font

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Há nice! Dankje.

Welke is de nieuwe? Mijn voorkeur zou uit gaan naar de OnePlus Slate. Maar om het helemaal perfect te maken zouden ze dit soort teksten moeten uitlijnen naar beide buitenkanten. Dat vind ik zo mooi :9

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 16:45
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:16:
[...]

Há nice! Dankje.

Welke is de nieuwe? Mijn voorkeur zou uit gaan naar de OnePlus Slate. Maar om het helemaal perfect te maken zouden ze dit soort teksten moeten uitlijnen naar beide buitenkanten. Dat vind ik zo mooi :9
OnePlus Slate. Vind hem zelf ook fijner idd. Leest op een of andere manier net wat fijner. Roboto (al sinds Android 4.0 :o) is het standaard lettertype van Android zelf overigens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

gerbenp schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:19:
[...]

OnePlus Slate. Vind hem zelf ook fijner idd. Leest op een of andere manier net wat fijner. Roboto is het standaard lettertype van Android zelf overigens :).
Ah oke, ik zal eens op mijn OP3 kijken welke keuzes ik heb. Nooit naar gekeken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:34
Zijn er nog problemen met de wifi na de laatste update? Want ik sta op het punt aan te schaffen maar als de wifi niet goed is dan twijfel ik.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Clavat schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:50:
Zijn er nog problemen met de wifi na de laatste update? Want ik sta op het punt aan te schaffen maar als de wifi niet goed is dan twijfel ik.
Ik heb serieus nog nooit problemen gehad. Werkt perfect.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Laatst online: 12-09 23:06
Iemand tips of ervaring om een eventuele overstap van iOS (jarenlang iOS, nu iPhone 6 64GB) naar deze OP5 te maken? Een nieuwe iPhone voor €999 zie ik niet meer zitten en het grotere scherm spreekt me enorm aan gezien ik veel video's bekijk.
Ik las iets van Nova Launcher Prime + Tesla Reader om het iets meer iOS stylish te maken in het begin...

Ooit heb ik een Samsung S5 gekocht maar na 2 weken terug gewisseld voor een iPhone :?

[ Voor 16% gewijzigd door Cappuccino op 02-08-2017 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Cappuccino schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:42:
Iemand tips of ervaring om een eventuele overstap van iOS (jarenlang iOS, nu iPhone 6 64GB) naar deze OP5 te maken? Een nieuwe iPhone voor €999 zie ik niet meer zitten en het grotere scherm spreekt me enorm aan gezien ik veel video's bekijk.
Ik las iets van Nova Launcher Prime + Tesla Reader om het iets meer iOS stylish te maken in het begin...

Ooit heb ik een Samsung S5 gekocht maar na 2 weken terug gewisseld voor een iPhone :?
Waarom heb je destijds de S5 weer terug gebracht. In de basis is elk Android toestel namelijk min of meer hetzelfde qua werking. Soms met een sausje van de fabrikant er over waardoor het uiterlijk net even anders is en sommige dingen net even anders a werken of ingedeeld zijn.

Nova launcher kan maar dag maakt het niet per definitie meer iPhone achtig. Tesla unread geeft net als bij de iPhone een labelje van het aantal ongelezen mails bij het email icoontje. Wil je echt een iPhone look dan kom je volgens mij meer uit bij miui van xiaomi. Maar goed wellicht zijn er meerdere launchers die zo'n zelfde soort look geven.

Nova geeft mijn inziens niet de iPhone look die je zoekt, het geeft alleen veel meer instelmogelijkheden vergeleken met de standaard launcher.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Cappuccino schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:42:

Welkom in de wondere wereld van Android. Alles is eigenlijk naar wens te maken. Er zijn legio voorbeelden om een Android toestel zo goed als dezelfde werking en menu structuren te geven als iOS.
Hier een klein voorbeeld. YouTube: Make Android look like iOS! - (10) 2017
Ik zelf zweer daarom om deze reden bij Android , ik kan het namelijk precies zo laten werken als ik zelf fijn en/of mooi vind.
Met apps als KLWP , KWGT , Nova Launcher zijn de mogelijkheden helemaal extreem. Dit zijn slechts wat voorbeelden, er is nog zo veel meer.

Maar zou je eens kunnen vertellen wat je echt niet wil missen van iOS? Want wie weet is de oplossing simpeler dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:10
l3art schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:47:
[...]

Waarom heb je destijds de S5 weer terug gebracht. In de basis is elk Android toestel namelijk min of meer hetzelfde qua werking. Soms met een sausje van de fabrikant er over waardoor het uiterlijk net even anders is en sommige dingen net even anders a werken of ingedeeld zijn.

Nova launcher kan maar dag maakt het niet per definitie meer iPhone achtig. Tesla unread geeft net als bij de iPhone een labelje van het aantal ongelezen mails bij het email icoontje. Wil je echt een iPhone look dan kom je volgens mij meer uit bij miui van xiaomi. Maar goed wellicht zijn er meerdere launchers die zo'n zelfde soort look geven.

Nova geeft mijn inziens niet de iPhone look die je zoekt, het geeft alleen veel meer instelmogelijkheden vergeleken met de standaard launcher.
Ook de EMUI look van Huawei telefoons heeft een boel weg van iPhone. Dus mogelijk dat de Honor 8 pro wat is voor hem. Of de Huawei Mate 9, aangezien hij graag filmpjes kijkt ook de telefoon. Deze heeft een wat groter scherm en is echt maar marginaal groter dan een 5,5" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
Prachtig wakker worden zo met deze reacties! Daar wordt een mens blij van _/-\o_

Waarom ik de S5 (toen hij net uit was) terug verwisseld heb, is gewoon het feit dat ik hem na 2 weken niet echt gewoon raakte doordat de menu's wat anders in elkaar zaten, kleine dingen die anders waren, zaklamp die ik niet direct vond of omslachtiger, ... Klinkt misschien stom hoor voor jullie maar na jaren iOS zitten alle gewoontes ingebakken en heb ik misschien niet genoeg doorgebeten om de overstap te maken.
Als ik daarom een manier kan vinden om de overstap iets minder groot te maken qua gewoontes, dan zal dit al een hoop verschil maken.
Veel rare dingen doe ik niet, veel FB en netflix, surfen en whatsapp. Foto kwaliteit is voor mij op elk hedendaags toestel in orde. Een groter scherm dan 4,7" wil ik dit maal zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Cappuccino schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:41:
Prachtig wakker worden zo met deze reacties! Daar wordt een mens blij van _/-\o_

Waarom ik de S5 (toen hij net uit was) terug verwisseld heb, is gewoon het feit dat ik hem na 2 weken niet echt gewoon raakte doordat de menu's wat anders in elkaar zaten, kleine dingen die anders waren, zaklamp die ik niet direct vond of omslachtiger, ... Klinkt misschien stom hoor voor jullie maar na jaren iOS zitten alle gewoontes ingebakken en heb ik misschien niet genoeg doorgebeten om de overstap te maken.
Als ik daarom een manier kan vinden om de overstap iets minder groot te maken qua gewoontes, dan zal dit al een hoop verschil maken.
Veel rare dingen doe ik niet, veel FB en netflix, surfen en whatsapp. Foto kwaliteit is voor mij op elk hedendaags toestel in orde. Een groter scherm dan 4,7" wil ik dit maal zeker wel.
Als je het wat tijd geeft en er voor open staat ben je er zo aan gewend.
Je zou de HTC U11 ook kunnen overwegen, ik twijfel zelf ook nog tussen de Oneplus 5, U11 en de S8+ als opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zullen we er wel op letten dat dit niet teveel een aankoopadvies topic wordt? Laten we het wel bij de Op5 houden. RckStar_BE mag natuurlijk altijd een aankoopadvies topic openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cappuccino
l3art schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:18:
Zullen we er wel op letten dat dit niet teveel een aankoopadvies topic wordt? Laten we het wel bij de Op5 houden. RckStar_BE mag natuurlijk altijd een aankoopadvies topic openen.
Ja, m'n excuses. Qua looks lijkt de OP5 me de perfecte phone, daarom dat ik hier m'n post heb gemaakt en om raad vroeg vd gebruikers ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Cappuccino schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Ja, m'n excuses. Qua looks lijkt de OP5 me de perfecte phone, daarom dat ik hier m'n post heb gemaakt en om raad vroeg vd gebruikers ervan.
Ik ben ook van iPhone naar Android gegaan en Android is er zover op vooruit gegaan dat ik IOS al minder mistte. Ik zou het eerst zo even oroberen, kijk het een week aan. In begin zul je je wel even irriteren maar daarna raak je het gewoon en mis je IOS niet meer denk ik.

Al blijft het instellingen menu van IOS 100x beter vinden lees intuïtiever. Met Android zoek en kijk ik nog wel eens eens over instellingen heen. Weet niet of je dat met launchers ook oplost.
Maar goed dat is dan ook alles. er zitten ook handigheden op. Zaklamp is een S tekenen op scherm. Shazam een O. Allemaal zelf in te stellen.
Het heeft me wat irritatie gekost maar nu zou ik niet meer terug willen. Geef Android eens een kans. Zet ontwikkelaar opties aan dan kun je nog meer instellen.
Succes

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ben ik de enige die het nieuwe font niks vind?
Ik zie jubel berichten hier maar het enige wat me opvalt is dat het meer ruimte in beslag neemt. Meer ruimte tussen woorden denk ik.
Ik hou Roboto font nog wel even.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 02-08-2017 15:24 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:11
Maarten1337 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Heb je al geprobeerd om de zakmodus aan te zetten? (Instellingen > Geavanceerd > Zakmodus) Ik had het ook dat mijn OP5 hele tijd trilde in mijn broekzak tot ik dit aan heb gezet.
Yes zakmodus is ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft een wellicht nieuwe kleur geteased van de OnePlus 5:

http://www.theandroidsoul...w-color-option-very-soon/

https://m.weibo.cn/status/4136214569122763

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2017/08/OnePlus5_newcolor.jpg

Nu ook een video door OnePlus geteased:

https://twitter.com/oneplus/status/892701543845306368

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-08-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Waarschijnlijk een Gold variant.....

Afbeeldingslocatie: https://technave.com/data/files/mall/article/201706240317474721.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is te verwachten ja, heb je een bron van die afbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Laatst online: 13-09 15:56
Hebben mensen in Nederland al de nieuwe update? Of allemaal via VPN? Heb hem nog niet binnen helaas.. ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
floristevito schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:40:
Hebben mensen in Nederland al de nieuwe update? Of allemaal via VPN? Heb hem nog niet binnen helaas.. ben benieuwd!
Ik denk niet dat mensen hem in Nederland zonder VPN al binnen hebben, dat duurt nog een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohan040
Anonymoussaurus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:36:
[...]

Dat is te verwachten ja, heb je een bron van die afbeelding?
Denk dat dit gewoon een photoshopje is maar heb hem hier vandaan.
http://technave.com/gadge...-5-coming-soon-10382.html

Naam zal waarschijnlijk Mint Gold worden, dit heb ik ook al op meerdere plaatsen gelezen.

Hier nog wat afbeeldingen.

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/gizchina.it/wp-content/uploads/2017/06/Oneplus-5-mint-gold.jpg?resize=640%2C356&ssl=1

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/zvUJAWD5FfM/maxresdefault.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Gohan040 op 02-08-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
OnePlus 5T.....

[ Voor 6% gewijzigd door moca op 02-08-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Gewoon een nieuwe kleur, doen veel bedrijven een tijdje na de release, denk persoonlijk niet dat ze dit jaar een t variant uit gaan brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
floristevito schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:36:
[...]

Gewoon een nieuwe kleur, doen veel bedrijven een tijdje na de release, denk persoonlijk niet dat ze dit jaar een t variant uit gaan brengen..
Gezien de shitstorm die ze over zich heen hebben gekregen voor dit toestel denk ik het juist wel.
OP3 werd Juni 2016 uitgebracht
OP3 werd November 2016 uitgebracht
OP5 werd Juni 2017 uitgebracht
OP5t... hopelijk volgende maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Mmmh, enkel de video ('power in elegance') zou ook misschien een nieuwe powerbank kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ossi schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:42:
[...]

Gezien de shitstorm die ze over zich heen hebben gekregen voor dit toestel denk ik het juist wel.
OP3 werd Juni 2016 uitgebracht
OP3 werd November 2016 uitgebracht
OP5 werd Juni 2017 uitgebracht
OP5t... hopelijk volgende maand :+
Juist omdat fans zo boos daarover waren denk (en hoop) ik dat ze zo slim zijn dat dit jaar niet te doen..

+ Toen waren er voortijdig ook al zeer sterkte geruchten, nu niet echt..

We'll see, maar ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Heb sinds een weekje best wel last van battery drain.

Moet de OP5 tot 2x per dag aan de lader hangen. Maak wel gebruik van dash charge en laad dan van 30 tot 80 procent.

Meer mensen last van battery drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
aaaido schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:50:
Heb sinds een weekje best wel last van battery drain.

Moet de OP5 tot 2x per dag aan de lader hangen. Maak wel gebruik van dash charge en laad dan van 30 tot 80 procent.

Meer mensen last van battery drain?
Ik krijg zeker wel zo'n 5,5-6 uur SOT op een volle batterij.. Gebruik hem vaak vanaf 80-90 % (door Dash charge) en krijg dan meestal wel over de 5 uur SOT voor de laatste 15% bereikt is. Wel veel drain 's nachts in idle, maar wellicht is dat verbetert met de volgende update (zou als het goed is aan gewerkt zijn).

Kan je zien welke apps het meeste gebruiken? Cache verwijderen en opnieuw opstarten doet vaak wonderen. Je moet je telefoon eigenlijk minstens paar keer per week aan en uit zetten. Misschien helpt dat :)

[ Voor 8% gewijzigd door floristevito op 02-08-2017 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien komt er een variant waarin het scherm niet ondersteboven geplaatst is :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Stomme vraag misschien maar ik heb mijn telefoon laten vallen. Kan je het scherm van de op5 gewoon overal laten repareren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Donstil schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:37:
[...]

Misschien komt er een variant waarin het scherm niet ondersteboven geplaatst is :+
Dan zou ik m zowaar weer overwegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
JunkieLimbo schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:06:
Stomme vraag misschien maar ik heb mijn telefoon laten vallen. Kan je het scherm van de op5 gewoon overal laten repareren?
Ik betwijfel of reparateurs snappen dat ze het scherm ondersteboven moeten plaatsen.

*serieus*
Ja, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Ossi schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:48:
[...]

*serieus*
Ja, waarom niet?
Is toch een beetje een exoot. Kan me voorstellen dat het scherm niet overal te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Lijkt me prima werkje om zelf te doen. Maar waar zijn de schermen los te bestellen? Dat is eerder de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 17:34
Volgens mij is er ook een datum bekend op de teaser van gisteren.
Igg op hun website staat hetvolgende:

111

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:18

WCA

Ik zou m gewoon naar oneplus sturen, reparatieshops gebruiken geen originele (of tweedehandse) onderdelen aangezien oneplus de onderdelen niet aan derde partijen verkoopt. Oneplus doet het voor net geen 100 euro dacht ik, dus voor het geld hoef je het ook niet te laten

[ Voor 10% gewijzigd door WCA op 03-08-2017 09:23 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
  • Laatst online: 22-04-2020
Wie heeft er al krassen op de camera lens? Want als de phone op zijn back ligt hij toch vol op de lens.. Ik heb nu wel de carbon protector er rond zitten maar dan nog raakt de lens een honderste van een millimeter het oppervlak waar hij op ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pattong schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:27:
Wie heeft er al krassen op de camera lens? Want als de phone op zijn back ligt hij toch vol op de lens.. Ik heb nu wel de carbon protector er rond zitten maar dan nog raakt de lens een honderste van een millimeter het oppervlak waar hij op ligt.
Geen krassen hier. Maar ik heb de sandstone cover van oneplus. Dus de lens ligt er bij mij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:44
pattong schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:27:
Op aliexpress heb je voor 1 of 2 euro een camera lens cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Heeft de OP5 geen saffieren lens meer? Ik krijg mijn 3T lens niet bekrast al zou ik het graag willen...

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
GreNade schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:06:
Heeft de OP5 geen saffieren lens meer? Ik krijg mijn 3T lens niet bekrast al zou ik het graag willen...
Ik zou het niet weten.. Ik heb geen krassen, vroeg mij gewoon af of er snel al dan niet krassen opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

pattong schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Ik zou het niet weten.. Ik heb geen krassen, vroeg mij gewoon af of er snel al dan niet krassen opkomen.
Beetje rondkijkend lees ik dat ook de OP5 een saffieren lens heeft, pittig lastig om die met dagelijks gebruik te krassen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julieve
Weet iemand of je de standaard bestandsnamen die foto's krijgen kan wijzigen? Ik heb met mijn Samsung zo'n 8000 foto's gemaakt die standaard de naam krijgen DATUM_TIJD.extensie, blijkbaar doet de OnePlus het met IMG_DATUM_TIJD.extensie. Het zou fijner zijn als dat gewoon hetzelfde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 17:28
Je zou even moeten googlen naar een tooltje die in een batch bestandsnamen kan wijzigen, is denk ik de makkelijkste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
GreNade schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:06:
De Oneplus 5 heeft nog steeds een saffieren lens gelukkig :)

Zie:
https://www.theverge.com/...s-5-review-one-plus-phone

Bij design hebben ze het erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
floristevito schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

De Oneplus 5 heeft nog steeds een saffieren lens gelukkig :)

Zie:
https://www.theverge.com/...s-5-review-one-plus-phone

Bij design hebben ze het erover.
Die review overdrijft nog geen klein beetje naar de negatieve kant van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
pattong schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:28:
[...]

Die review overdrijft nog geen klein beetje naar de negatieve kant van de camera.
Ja mee eens. Naar mijn mening is dit ook nog veel te wijten aan software, aangezien het allemaal het nieuw is zo'n dual camera systeem. Ik ben er eigenlijk erg tevreden mee op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
floristevito schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Ja mee eens. Naar mijn mening is dit ook nog veel te wijten aan software, aangezien het allemaal het nieuw is zo'n dual camera systeem. Ik ben er eigenlijk erg tevreden mee op het moment.
Ik vind dat hij best wel vaak NIET de 2de camera gebruikt voor het inzoomen. Bijvoorbeeld als je binnen zit, dan gebruikt ie gewoon de 2x digitale zoom van de eerste camera (16 mp).

Buiten gaat het wel prima! Delen jullie deze ervaring ook?

Je kan het controleren door je vinger op de 2de (20 mp) lens te leggen en dan in te zoomen, dan kan je zien of hij de andere lens probeert te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pattong
floristevito schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Ik ben er ook content mee, en de foto's die hij zelf plaatst in de review zien er in mijn ogen schitterend uit toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ewivis schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Ik vind dat hij best wel vaak NIET de 2de camera gebruikt voor het inzoomen. Bijvoorbeeld als je binnen zit, dan gebruikt ie gewoon de 2x digitale zoom van de eerste camera (16 mp).

Buiten gaat het wel prima! Delen jullie deze ervaring ook?

Je kan het controleren door je vinger op de 2de (20 mp) lens te leggen en dan in te zoomen, dan kan je zien of hij de andere lens probeert te pakken.
Bij mij gebruikt hij ook binnen de tweede camera bij inzoomen.. Als ik mijn vinger ervoor doe zie je dat, echter, hij switch in dit geval automatisch naar de eerste terug (omdat hij merkt dat er iets voor de lens zit).. misschien heb jij dit zelfde. Maar dit is juist goed dat ze doen denk ik.

Misschien dat bij erg weinig licht hij iets anders doet, maar volgens mij zou hij dan ook gewoon de tweede moeten pakken.. weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
floristevito schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Bij mij gebruikt hij ook binnen de tweede camera bij inzoomen.. Als ik mijn vinger ervoor doe zie je dat, echter, hij switch in dit geval automatisch naar de eerste terug (omdat hij merkt dat er iets voor de lens zit).. misschien heb jij dit zelfde. Maar dit is juist goed dat ze doen denk ik.

Misschien dat bij erg weinig licht hij iets anders doet, maar volgens mij zou hij dan ook gewoon de tweede moeten pakken.. weird
Zou wel handig zijn als je kon zien dat hij de 2de lens pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ewivis schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:25:
[...]

Zou wel handig zijn als je kon zien dat hij de 2de lens pakt.
Bij mij zie ik dit omdat je in eerste instantie even kort ziet dat je vinger ervoor zit, enkele seconde later switcht hij.

Maar mee eens, een logo met erbij welke je gebruikt zou wel top zijn eigenlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
lubbertkramer schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:01:
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. de laatste update -> nieuws: OnePlus voegt elektronische beeldstabilisatie toe aan 4k-filmfunctie ... Ik ben momenteel nog aan het orienteren naar een nieuwe smartphone en OnePlus stond ook op het lijstje
Hier een video met de laatste update:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Ziet er goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
dan kan ik je beter dit filmpje aanraden..

YouTube: OnePlus 5 camera update with 4K video stabilization

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moca
Wereld van verschil. Denk dat ik m toch maar ga aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
moca schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:24:
[...]

Wereld van verschil. Denk dat ik m toch maar ga aanschaffen.
kan ik je aanraden, ik ben zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het lijkt erop dat Oxygen 4.5.7 is teruggetrokken door OnePlus:
https://forum.xda-develop...7-1-1-ota-t3627003/page47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou net vanavond VPN instellen op Duitsland voor de update binnen te halen, niet meer mogelijk dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Wou net vanavond VPN instellen op Duitsland voor de update binnen te halen, niet meer mogelijk dus?
Zal wel snel 4.5.8 kopen dan.. hopelijk.. Zit ook nog te wachten. Wel erg blij hoe Oneplus met software omgaat, snelle updates en goede software. Stock android (of bijna) blijft echt het beste.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Mijn batterij houdt het met de update vele male langer vol. Afgelopen twee weken haalde ik niet eens de avond, nu nog 50% over. Viel me vanochtend al op toen ie na ruim anderhalf uur uit de lader nog op 98% was.

Echt top, want baalde er al van dat ook deze weer niet een hele dag haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hier geen verschil in accuduur maar die was altijd al goed en s nacht denk 1 a halve % per uur leegloop. Heb wel wifi aan dat schijnt ook te schelen.

Ik game zelf niet en hem niks anders 456 gemerkt dat die niet goed zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:31
ErikRo schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:12:
Hier geen verschil in accuduur maar die was altijd al goed en s nacht denk 1 a halve % per uur leegloop. Heb wel wifi aan dat schijnt ook te schelen.

Scheelt wifi aan juist wel of niet? Ik dacht dat wifi aan altijd meer verbruikt. Heb zelf namelijk bij wifi die geavanceerde optie aan dat wifi uitgaat zodra m'n telefoon 'slaapt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
ErikRo schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:12:

1 a halve %? op een nacht? hoe staan jou instellingen? vliegtuigstand? deze nacht op 8u 6% verloren. ook altijd wifi aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pattong schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:39:
[...]

1 a halve %? op een nacht per uur?
Dus bij 8 uur slapen, gaat er dus tot maximaal 8% batterij weg ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zoals jullie misschien al opmerkte, gingen er geruchten over een nieuw iets van OnePlus. Blijkt dus de gouden variant van de OnePlus 5 te zijn.

https://mobile.twitter.co...status/893129357979516929

https://www.gizmochina.co...eplus-5-coming-next-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattong
MAX3400 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:42:
[...]

Dus bij 8 uur slapen, gaat er dus tot maximaal 8% batterij weg ;)
ahhhh zie het nu ook, ja nog vroeg zeker? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julieve
Is er bij OnePlus een mogelijkheid om een teller badge naast het icoon van Whatsapp en Gmail etc te krijgen op startpagina en menu met het aantal ongelezen berichten? Ik had het vanzelf bij Samsung S6 en ik mis het wel.

Ik lees elders dat er een nieuwe launcher geïnstalleerd moet worden Nova + Notifyer. Kan het ook anders? Dit lijkt me zo'n gedoe of is het minder erg dan het klinkt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08
julieve schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:19:
Is er bij OnePlus een mogelijkheid om een teller badge naast het icoon van Whatsapp en Gmail etc te krijgen op startpagina en menu met het aantal ongelezen berichten? Ik had het vanzelf bij Samsung S6 en ik mis het wel.

Ik lees elders dat er een nieuwe launcher geïnstalleerd moet worden Nova + Notifyer. Kan het ook anders? Dit lijkt me zo'n gedoe of is het minder erg dan het klinkt? O-)
Nieuwe launcher is zo geïnstalleerd en met nova heb je heel veel instelopties. Kun je hem nog meer naar je eigen hand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
julieve schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:19:

Nova launcher icm tesla unread kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-09 21:40
Misschien is dit niet het juiste topic, maar toch. Ik mis na de overstap van iOS naar Android bji het updaten van de apps, een korte beschrijving van wat er precies in de update verbeterd of opgelost is. Is dit op een of andere manier mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
briecht schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:59:
Misschien is dit niet het juiste topic, maar toch. Ik mis na de overstap van iOS naar Android bji het updaten van de apps, een korte beschrijving van wat er precies in de update verbeterd of opgelost is. Is dit op een of andere manier mogelijk?
Als je op de app klikt die geüpdate is zie je wat er is geüpdate zo doe ik dat in ieder geval

Acties:
  • +2 Henk 'm!
4.5.8 is zojuist uitgebracht voor de OnePlus 5.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.5.8 OTA for the OnePlus 5

Hier de changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qaJIJ9N.png

Het gemarkeerde deel is toegevoegd aan 4.5.8.

Download: http://otafsg.h2os.com/pa...all_1708032241_9a87b4.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:41:
4.5.8 is zojuist uitgebracht voor de OnePlus 5.
Even wachten op de incremental patch :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:50:
Als je hem eerder wilt: hij is al op te halen door VPN te gebruiken en dan te verbinden met Duitsland of Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
MAX3400 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:50:
[...]

Via een VPN in Duitsland is hij al beschikbaar, 49MB om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
en geïnstalleerd.

VPN op het wifi van het werk is helaas geblokkeerd dus heb hem maar via 4G binnen gehaald..
nu in 4 dagen tijd al bijna 2GB data verstookt |:( |:(

heb er gelukkig nog 8 over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Via een VPN in Duitsland is hij al beschikbaar, 49MB om te downloaden.
Had jij 4.5.7 al dan? Want hier was ie 310mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
DigitalError schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Had jij 4.5.7 al dan? Want hier was ie 310mb
die van mij was ook 49, dit zal idd waarschijnlijk komen omdat wij de 5.7 al hadden.

4.5.7 was ook rond de 300 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik VPN via DL maar hij zegt up to date te zijn met 4.5.7 niks 4.5.8 hier. Apart, nog even geduld dus.

Edit: twee.uur.later ging het wel

[ Voor 31% gewijzigd door ErikRo op 05-08-2017 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Als je hem eerder wilt: hij is al op te halen door VPN te gebruiken en dan te verbinden met Duitsland of Canada.
Misschien domme vraag :+ maar wat gebruiken jullie als VPN server ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 ... 26 ... 42 Laatste

Let op:
In het vorige topic hebben we de teugels een beetje laten vieren. In dit topic echter gaan we weer optreden zoals in alle andere topics.

Toestellen en prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen is hier offtopic en die berichten verdwijnen dan ook zonder communicatie naar de prullenbak.

Verder is dit topic alleen bedoeld voor ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
- Referall en kortingscode: OnePlus referraltopic
- Garantie, RMA en retour sturen: [OnePlus] RMA & Support
- Jelly / Jello probleem: [OnePlus 5] "Jelly" problemen
- OnePlus 5T: [OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten