[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
ybos schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:43:
[...]

Ligt er helemaal aan wat je doel is he ;)
Zo zal het voor veel mensen weinig boeien wat de verhouding alt/BTC is omdat hoop mensen handelen om euro's te verdienen (iedereen lijkt me).
Alleen een hoop mensen proberen eerst meer BTC te vergaren om op een nader te bepalen moment dit om te zetten in euro's.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon is die gewoon zoveel mogelijk BTC verzamelt en meer niet, gaat gewoonweg op lange termijn om keiharde euro's/dollars oftewel cash.
Klopt. Maar als je meer bitcoins wil vergaren om uiteindelijk meer euro's binnen te halen kun je volgens mij wel op je aankoop waarde letten. Als je met BTC winst verkoopt zal bij een stijgende bitcoinprijs je winst toch meegroeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:42:
[...]

Ow is dat het? 8)7 De mensen die gebruik maken van Bittrex snappen wat ik bedoel.
Ik wou gewoon even bevestigen dat Outlook er uitlicht hoor. Vooral in de UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
Camiel schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:49:
[...]

Klopt. Maar als je meer bitcoins wil vergaren om uiteindelijk meer euro's binnen te halen kun je volgens mij wel op je aankoop waarde letten. Als je met BTC winst verkoopt zal bij een stijgende bitcoinprijs je winst toch meegroeien.
Uiteraard, maar dat geldt voor dalende prijs BTC exact het omgekeerde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Voor iedereen die neerkijkt op TA's. Dit is er eentje die je niet kan negeren:
https://www.tradingview.c...C-WORMHOLE-PARABOLIC-INC/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
https://medium.com/@jshoc...n-market-cap-16c7004cdec8

Interessante posts zijn dit altijd, had het gisteren moeten lezen, enkele zijn al 80-160% gestegen, was snelle profit geweest. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waking_The_Dead schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:58:
Voor iedereen die neerkijkt op TA's. Dit is er eentje die je niet kan negeren:
https://www.tradingview.c...C-WORMHOLE-PARABOLIC-INC/
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Iemand hier mee bekend?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dit klinkt allemaal net even te mooi.
Je maakt 10.000 aan btc over naar hun. Ze traden voor je en je krijgt elke maand 2500 voor 1 jaar (voorbeeld).

To good to be true lijkt het.
Echter hoor ik net van kennis dat ze eerste betaling al binnen is (hij is met 100 begonnen).

Afgezien van de spelfouten in de website roept dit maar scam. Alleen zie ik hem niet aangezien het geld (weliswaar in btc) binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:54:
[...]

Uiteraard, maar dat geldt voor dalende prijs BTC exact het omgekeerde ;)
Natuurlijk maar dat maakt dus weinig uit als je doel is van een beetje coins meer coins te maken. Dat is ook mijn doel, natuurlijk kijk ik met een een schuin oog ook naar BTC->EUR maar alleen om dat eventueel (tijdelijk) om te zetten als koersen in elkaar storten en ik later goedkoper kan terugkopen. Mijn focus ligt desondanks op het genereren van meer BTC omdat ik verwacht dat de waarde (uiteindelijk) zal blijven stijgen.

Het geeft mij ook veel meer rust overigens als ik niet/minder naar de BTC/EUR/USD koers kijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:46
ApC_IcE schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:18:
Iemand hier mee bekend?
https://cryp.trade/?lang=en

Je maakt 10.000 aan btc over naar hun. Ze traden voor je en je krijgt elke maand 2500 voor 1 jaar (voorbeeld).

Echter hoor ik net van kennis dat ze eerste betaling al binnen is (hij is met 100 begonnen).

Afgezien van dr spelfouten in de website roept dit maar scam. Alleen zie ik hem niet aangezien het geld (weliswaar in btc) binnenkomt
Ja de eerste investeerders krijgen hun geld terug... Zodat zij goede promotors zijn, na een tijdje stoppen de betalingen en dan komen er excuses dat de betaling fout is gegaan, bank werkte niet mee, of iedereen nog even geduld wil hebben etc etc. eindigend in dat niemand meer geld krijgt. Klassiek verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier mee bekend?

Afgezien van dr spelfouten in de website roept dit maar scam. Alleen zie ik hem niet aangezien het geld (weliswaar in btc) binnenkomt
Ponzi? Dat is het eerste wat in me opkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zo werkt het vaak met scams: eerste betalingen wel doen, vertrouwen kweken, nog meer geld ophalen door goede verhalen en vervolgens als dat geld binnen is er vandoor gaan.

If it sounds too good to be true, it probably is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
BB-One schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:24:
[...]

Ja de eerste investeerders krijgen hun geld terug... Zodat zij goede promotors zijn, na een tijdje stoppen de betalingen en dan komen er excuses dat de betaling fout is gegaan, bank werkte niet mee, of iedereen nog even geduld wil hebben etc etc. eindigend in dat niemand meer geld krijgt. Klassiek verhaal.
Inderdaad in het begin betalen ze vaak uit om vertrouwen te kweken naarmate van tijd je instapt met meer geld zullen er problemen optreden en kun je fluiten naar je geld.

edit: zoals Randle (die sneller was) hierboven ;P

[ Voor 4% gewijzigd door zorss op 18-09-2017 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Iemand hier mee bekend?

Het is een deposit voor 1 jaar.. Het gratis geld voor iedereen, dat daar nog iemand intrapt. Natuurlijk betalen ze de eerste dagen/maanden uit, anders kan jouw kennis andere mensen niet besmetten met zijn 'gratis geld voor iedereen' verhalen.

Zolang je kennis zijn inleg niet terug heeft, is het al zorgelijk genoeg voor hem. Mag die hopen dat hij nog genoeg mensen er warm voor maakt, na hem. Dan zit hij met heel veel geluk zijn 12 maanden uit, maar verwacht het niet.

200+% rendement op jaarbasis, gegarandeerd. Dat je überhaupt twijfelt of dit wat is, is echt zorgelijk :>

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 18-09-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Alredy?
Get Started Trade?

Serieus? :')

Nee, bij die website en het verhaal gaan bij mij de alarmbellen wel rinkelen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Doet mij aan BitConnect denken een beetje, maar dan slechter.. Bitconnect lopen ook de meningen over uiteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Iemand hier mee bekend?

Snel geld terughalen en nooit meer terugkomen. :w Piramidespel eerste klas. Zonde om bij een beleggingsproduct met kans op eenvoudig rendement als crypto's alsnog op zoek te gaan naar idiote neppe rendementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 20:25
Iemand hier mee bekend?

Hier hebben ze laatst bij nieuwsuur een hele uitzending aan gewijd. Dit is echt 100% scam, eerst paar betalingen doen idd, vertrouwen kweken zodat je meer inlegd en opeens smorgens alles foetsie dan zeggen ze ja hadden een slechte trade etc. Dus weer inleggen en daarna krijg je helemaal geen contact meer.
Zelfde als de plus500 equivalenten.
Zelfs onze proxy geeft aan dat dit scam/ illegal site is.

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 18-09-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rookert25 schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:35:
[...]

Snel geld terughalen en nooit meer terugkomen. :w Piramidespel eerste klas. Zonde om bij een beleggingsproduct met kans op eenvoudig rendement als crypto's alsnog op zoek te gaan naar idiote neppe rendementen.
Doet mij gelijk terugdenken aan "Banners Broker".

Ponzi scheme waarbij je banners koopt die 'inkomen' genereren. Eerste instappers worden uitgebetaald van de latere instappers.

http://performance.nl/201...sbroker-com-piramidespel/

piramide spellen leveren alleen wat op als je bovenin de boom zit. Verder is het illegaal, nooit aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
in hoeverre gaan mensen hier hun bitcoins opnemen ivm de aankomende chinese ban?

Ik twijfel om alles op te nemen en te wachten wat er daarna gebeurd. De markt is nu weer aan het aantrekken en mijn verlies (ik was net ingestapt) is nu net weer minder aan het worden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

madmaus schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:39:
in hoeverre gaan mensen hier hun bitcoins opnemen ivm de aankomende chinese ban?

Ik twijfel om alles op te nemen en te wachten wat er daarna gebeurd. De markt is nu weer aan het aantrekken en mijn verlies (ik was net ingestapt) is nu net weer minder aan het worden.
Volgens mij heeft de markt al gereageerd op de Chinese ban, dat was vrijdag. In aanloop naar de bitcon fork kwam de onzekerheid overigens ook vrij laat op gang (ook al was het al maanden bekend). Echter, volgens CryptoCompare zijn de meeste Chinezen al naar Japan vertrokken ondertussen. Dus op basis van dat zou je niet verwachten dat de daadwerkelijke sluiting van de Chineze beurzen nog voor een nieuwe dip zorgt (wellicht die paar uur voordat de beurs dicht gaat).
Erapaz schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:09:
[...]

Verschillende TA's hadden al een bouch voorspelt na de dip van vrijdag. Normaal hebben we in het weekend een dipje, die is er zondagmiddag even geweest. Omhoog is dus weer business as usual :)
Bij Investing.com kun je voor diverse periodes (en vrij veel coins) in 1 oogopslag zo'n 12 TA's zien voor de BTC/USD.

Zijn er nog meer van dit soort websites met wellicht nog betere informatie? Btw, de verschillende periodes die zijn te selecteren, betekenen toch in hoeverre historische data wordt meegenomen? (alleen laatste minuut, laatste dag, maand, etc.) ?

[ Voor 39% gewijzigd door Malarky op 18-09-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Malarky schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:42:
[...]

Volgens mij heeft de markt al gereageerd op de Chinese ban, dat was vrijdag. In aanloop naar de bitcon fork kwam de onzekerheid overigens ook vrij laat op gang (ook al was het al maanden bekend). Echter, volgens CryptoCompare zijn de meeste Chinezen al naar Japan vertrokken ondertussen. Dus op basis van dat zou je niet verwachten dat de daadwerkelijke sluiting van de Chineze beurzen nog voor een nieuwe dip zorgt (wellicht die paar uur voordat de beurs dicht gaat).
Die reactie was meer op de aankondiging van de ban dacht ik. Zou de daadwerkelijke ban niet voor meer onzekerheid zorgen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:49
madmaus schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:39:

Ik ben juist zonet ingestapt. Op 4010. Was niet helemaal zeker of ze de 4000 grens zouden bereiken maar nu dat is gebeurt verwacht ik dat hij nog wel even door stijgt. Denk dat het fomo gevoel nu wel aanwezig is. Bitcoins die de 4K grens doorbreekt is natuurlijk nieuws!

En over China, als je hier kijkt:
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Dan valt het aandeel van de Chinezen handelaren wel mee, ongeveer 9%. Dus die zullen allemaal wel nog verkocht moeten worden. (Prijzen bij die handelaren zijn dan ook maar 3400 dollar). Denk dat we daar de ergste klap al wel van hebben gehad. Die 9% gaat geen grote klapper meer worden. Maar goed dan praat ik ook alleen maar mijn eigen wallet na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
een bekende scam, ze betalen 1 a 2 twee uit, gaan er dan vandoor met het geld. niet doen!
Iemand hier mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Malarky schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:28:
[...]

Het is een deposit voor 1 jaar.. Het gratis geld voor iedereen, dat daar nog iemand intrapt. Natuurlijk betalen ze de eerste dagen/maanden uit, anders kan jouw kennis andere mensen niet besmetten met zijn 'gratis geld voor iedereen' verhalen.

Zolang je kennis zijn inleg niet terug heeft, is het al zorgelijk genoeg voor hem. Mag die hopen dat hij nog genoeg mensen er warm voor maakt, na hem. Dan zit hij met heel veel geluk zijn 12 maanden uit, maar verwacht het niet.

200+% rendement op jaarbasis, gegarandeerd. Dat je überhaupt twijfelt of dit wat is, is echt zorgelijk :>
Mee eens hoor.
Mijn eerste reactie is, stuur me even een berichtje als je na die 4 maanden je inleg terug hebt.
Dan praten we verder.

Ja ook ik ben af en toe verkouden en ruik niet alle scams er tussen uit. :')

Soms is iets echt to good to be true, but what if. :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

madmaus schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:48:
[...]

Die reactie was meer op de aankondiging van de ban dacht ik. Zou de daadwerkelijke ban niet voor meer onzekerheid zorgen?
Als blijkt dat de Chinese beurzen geen rol van betekenis meer spelen (in te zien via o.a. coinmarketcap) dan zou ik niet weten waarom het voor onzekerheid zou zorgen?

Wat ik vooral opvallend vond vrijdag is dat er voor miljoenen werd gekocht op 3000BTC/USDT (de marketorders beukten uren lang tegen die grens). Slechts een enkele minuut nadat alles was opgekocht en de BTC in 1x dropte naar bijna 2900, publiceerden de Chinezen het nieuws dat de 2 belangrijkste beurzen 4 weken extra mogen openblijven.

Dat nieuws kwam uit rond 14:10 onze tijd op vrijdag, ook de minuut dat de pump begon (op 14:12 op Poloniex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Malarky schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:53:
[...]

Als blijkt dat de Chinese beurzen geen rol van betekenis meer spelen (in te zien via o.a. coinmarketcap) dan zou ik niet weten waarom het voor onzekerheid zou zorgen?

Wat ik vooral opvallend vond vrijdag is dat er voor miljoenen werd gekocht op 3000BTC/USDT (de marketorders beukten uren lang tegen die grens). Slechts een enkele minuut nadat alles was opgekocht en de BTC in 1x dropte naar bijna 2900, publiceerden de Chinezen het nieuws dat de 2 belangrijkste beurzen 4 weken extra mogen openblijven.

Dat nieuws kwam uit rond 14:10 onze tijd op vrijdag, ook de minuut dat de pump begon (op 14:12 op Poloniex).
Slimme Chinezen _/-\o_

Ik zou het wel weten als ik een gesanctioneerd land was zoals Noord-Korea; dit is snel poen verdienen om de lopende boodschappen te betalen en niemand houdt je tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

[...]

Iets met marktmanipulatie en voorkennis :X

Dat je dit nog opvallend vind? :> :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Viper® schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:17:
[...]

Waar lees jij dit dan. Als je niet geaccepteerd wordt krijg je geen ICX tokens maar je ETH wordt gewoon gerefund

[...]

[...]
Er stond eerst letterlijk. No refunds!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Live stream techcrunch OMG :

YouTube: Live from Disrupt SF 2017 Day 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
[...]

Dat is niet zo vreemd.
Ik had ook orders openstaan op 3010, 2980 en 2960
Nadat de hele drop begon hadden vrij veel traders al het idee dat er veel support was op $3000
Is ook niet vreemd dat er juist rond die bedrag vrij veel mensen inkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Borstvoeding ?
lees smart contract breast milk, cloud milk 8)7
wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Slux schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:23:
[...]

Borstvoeding ?
lees smart contract breast milk, cloud milk 8)7
wat een onzin
Net afgelopen, OMG was hiervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:35:
[...]

Zeker Ziggo met variabele ip adressen?
Ik heb daar met KPN ook last van, laatste deel van IPv6 adres is iedere keer anders, kunnen ze helaas niet mee omgaan. Wel een support ticket voor ingediend.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Iemand in de ICO voor smartcontract?

Ik heb niet genoeg eth staan en de ico stopt al overmorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Iemand hier mee bekend?

***members only***

Afgezien van de spelfouten in de website roept dit maar scam. Alleen zie ik hem niet aangezien het geld (weliswaar in btc) binnenkomt
Grote kans dat ze dit nog enige tijd blijven doen, totdat er meer vertrouwen is en mensen zoals jij anderen vertellen dat het wél werkt. Als ze voldoende BTC binnen hebben zullen ze wel stoppen met uitbetalen....

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Taro schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:01:
[...]

Grote kans dat ze dit nog enige tijd blijven doen, totdat er meer vertrouwen is en mensen zoals jij anderen vertellen dat het wél werkt. Als ze voldoende BTC binnen hebben zullen ze wel stoppen met uitbetalen....
Er zijn een aantal mensen die dus wat hebben overgemaakt, vervolgens hun beloofde btc terug krijgen.
Alles roept naar spam.
Ik zeg ook niet dat het werkt. Ik zeg wat anderen mij vertellen.
Straks ben ik nog diegene die mensen aanspoort het te doen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Spheris ico is ook bizar.
Die willen even 2 triljard tokens op de markt brengen.
1.240.000.000.000 bij de ico die morgen in gaat.
voor 300.000 tokens bij 1 eth betekend dit dat ze 1.2 miljard op willen halen bij de ico 8)7 .
Helemaal gestoord of niet..
Het project zelf ziet er wel goed uit maar of het investeren hierin de moeite waard is.
Waarschijnlijk zal de prijs op een exchange lager liggen dan de ico prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ApC_IcE schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:08:
[...]

Er zijn een aantal mensen die dus wat hebben overgemaakt, vervolgens hun beloofde btc terug krijgen.
Alles roept naar spam.
Ik zeg ook niet dat het werkt. Ik zeg wat anderen mij vertellen.
Straks ben ik nog diegene die mensen aanspoort het te doen. ;w
Dat laatste hoor je mij niet zeggen hoor :) Maar als iets te mooi is om waar te zijn zouden meer mensen aan de alarmbel mogen trekken en voorzichtiger mogen zijn. Mensen die hier geld in investeren kan je wel waarschuwen, maar die leren alleen door een keer erg hard te vallen. Hopelijk was het niet hun pensioen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Taro schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:16:
[...]

Dat laatste hoor je mij niet zeggen hoor :) Maar als iets te mooi is om waar te zijn zouden meer mensen aan de alarmbel mogen trekken en voorzichtiger mogen zijn. Mensen die hier geld in investeren kan je wel waarschuwen, maar die leren alleen door een keer erg hard te vallen. Hopelijk was het niet hun pensioen...
Achja, eerlijk is eerlijk: een return van vele 1000en procenten per jaar als je het goed doet klinkt ook te mooi om waar te zijn (ik ga niet tegen de discussie in :P )

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Iemand hier mee bekend?

***members only***

Als het lijkt op Ponzi, is het Ponzi.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:57
brick5492 schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:39:
[...]

Ik vind de Coinbase app anders best lekker werken hoor. Overzichtelijk, stabiel en eur>eth en eth>eur gaat meteen instant. :)

Vraag me overigens wel af hoe veilig deze apps allemaal zijn, gewoon een simpele 4 cijferige pincode (niet eens bij default!) bij Coinbase is eigenlijk wel een beetje jammer als je met meer geld speelt...maken deze apps gebruik van dezelfde security technieken als bank apps?
Ik heb een tijdje Blockfolio gebruikt, maar uiteindelijk overgestapt op Coins. Voordeel wat mij betreft is dat beide apps los staan van je eigen Wallet op een Exchange. Hierdoor moet je wel handmatig ingeven hoeveel coins je hebt, wanneer je die hebt gekocht en tegen welke prijs. Hierdoor heb je geen beveiligings issues en heb je met coins ook een mooi uitziende app met actuele koersen van bijv Bittrex.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Voor wie Python kan programmeren is net een aankondiging geweest om een toepassing te schijven voor de munt RISE.Hoofdprijs: 2500USD uitbetaald in RISE.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Camiel schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:32:
[...]

Eigenlijk moet je helemaal niet te veel naar de waarde ten opzichte van de euro kijken. Het allerbelangrijkste is de waarde van de munt in bitcoin (als je het hebt over handelen in alt munten)
Zo kan het zijn dat een munt in euro's verlies oplevert, maar de waarde ten opzichte van de bitcoin juist is gestegen.
Ik leer het allemaal ook nog, dus kan het mis hebben :) Maar iets met sat waarde enzo..
Ik weet niet waarom jij handelt, maar ik voor de euro's. Dus of mijn coins nu meer waard worden omdat de alts stijgen tov de bitcoin en de bitcoin gelijk blijft, of de alts tov de bitcoin gelijk blijven en de bitcoin stijgt, dat zal mij een worst wezen. Als het maar stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Ik kreeg zojuist een email notificatie van inlog activiteit op mijn Bittrex account die ik niet herkende.

Direct gekeken uiteraard, maar mijn wallets waren onaangeroerd.
Password direct veranderd.
Viel me op dat ik geen notificatie kreeg toen ik zelf inlogde, dus gecheckt, die functie stond opeens uitgeschakeld!

Duidelijk iets niet aan de haak en meteen account tijdelijk gedisabled en ticket aangemaakt.
Btw, 2FA stond aan.

Be careful.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 01:01:
[...]

Ik weet niet waarom jij handelt, maar ik voor de euro's. Dus of mijn coins nu meer waard worden omdat de alts stijgen tov de bitcoin en de bitcoin gelijk blijft, of de alts tov de bitcoin gelijk blijven en de bitcoin stijgt, dat zal mij een worst wezen. Als het maar stijgt.
Dit dus. Als de bitcoin harder stijgt met 200% en mijn coins maar met 100%, maak ik verlies in bitcoins maar winst in euro's. Aangezien ik nog niet met bitcoins betaal wanneer ik boodschappen doe, kijk ik liever naar euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rop380 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 01:25:
Ik kreeg zojuist een email notificatie van inlog activiteit op mijn Bittrex account die ik niet herkende.

Viel me op dat ik geen notificatie kreeg toen ik zelf inlogde, dus gecheckt, die functie stond opeens uitgeschakeld!

Duidelijk iets niet aan de haak en meteen account tijdelijk gedisabled en ticket aangemaakt.
Btw, 2FA stond aan.

Be careful.
Dit is wel vreemd ja. Doe geen moeite met een ticket aanmaken. Bittrex heeft al 5 dagen niet gereageerd op mijn ticket. 8)7

Iemand een idee hoe je in contact kan komen met een medewerker van Bittrex?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2017 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Nieuwe dag, nieuwe geruchten uit China; koersen dalen alweer *O* :O

https://www.cryptocoinsne...trading-maybe-mining-wsj/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Btw, 2FA stond aan.

Be careful.
Heb je gekeken bij settings, daar is een log van (de laatste) 100 acties, dus grote kans dat de login daar wel te zien is ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 01:28:
[...]

Dit is wel vreemd ja. Doe geen moeite met een ticket aanmaken. Bittrex heeft al 5 dagen niet gereageerd op mijn ticket. 8)7

Iemand een idee hoe je in contact kan komen met een medewerker van Bittrex?
Niet, helaas. Bij mij duurde het 9 dagen voordat ik reactie kreeg. En neem vooral ook geen moeite om via Twitter contact met ze te zoeken want daar reageren ze ook niet op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus

Btw, 2FA stond aan.

Be careful.
Er waren grote problemen met outlook (hotmail) waardoor mails super vertraagd aankomen, maandag hele dag lag het eruit en die mails kwamen vanaf 23:00 heel langzaam binnen.
Wellicht was die notificatie van een paar uur eerder maar kwam die niet binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
madmaus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:16:
[...]

Er waren grote problemen met outlook (hotmail) waardoor mails super vertraagd aankomen, maandag hele dag lag het eruit en die mails kwamen vanaf 23:00 heel langzaam binnen.
Wellicht was die notificatie van een paar uur eerder maar kwam die niet binnen.
Ik had inderdaad hetzelfde. Had gisterenavond ingelogd op Bittrex en kreeg vanochtend om half 7 een inlog notificatie. Schrok me ook rot, gelijk gekeken maar bleek niets aan de hand te zijn gelukkig. Zal wel hebben gelegen aan het feit dat outlook eruit laag gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Als dit waar is gaar de koers echt goed omlaag denk ik 65% van de miners zit daar

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:40
TheDudez schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:50:
Als dit waar is gaar de koers echt goed omlaag denk ik 65% van de miners zit daar

[...]
71% :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Ik zag ergens voorbij komen op reddit en twitter dat het document in de link uit 2013 komt.

https://twitter.com/btcdrak/status/908998917995552776

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:15

[...]
Op korte termijn wel ja. Denk dat dit juist goed nieuws is. Crypto heeft China niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
o-TANK-o schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:08:
[...]

Ik zag ergens voorbij komen op reddit en twitter dat het document in de link uit 2013 komt.

https://twitter.com/btcdrak/status/908998917995552776
Nog meer FUD.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met CoinExchange? Ik heb gisteren ETH verstuurd echter staat bij bitstamp transaction completed alleen staat mijn eth nog niet bij CoinExchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Zitten er hier al mensen in Neblio? Dit bedrijf heeft kort geleden een ico gehad welke onder de radar is gebleven. Ondertussen zitten ze op 4x de ICO prijs, met een redelijk stabiele prijs. Ze zitten alleen nog op Cryptopia, maar zitten hier wel constant in de top 5 wat betreft de volumes. Vaak zijn ze te vinden op de eerste 2 plekken.

Neblio is een platform welke Blockchain wil aanbieden aan de enterprise via restful API's met in ieder geval de volgende talen: Python, Go, JS, Ruby, .NET en Java.

Het idee is hetzelfde als Stratis, maar deze besteden in mijn ogen wel erg veel aandacht aan andere projecten. De investeerders komen ook grotendeel van Stratis. Als je naar hun Slack gaat zie je veel dezelfde nanen langs komen.

Voor mensen welke waarden hechten aan projecten welke nog een lage marketcap hebben zitten hier goed, want de niet verkochte tokens zijn vernietigd. Geruchten zijn dat ze snel op meerdere Exchanges te vinden zijn, maar zo heeft elke coin zijn geruchten.

Actieve community/developers. Regelmatige updates en nog veel groeimogelijkheden.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
om mijzelf te quoten:
Uitstroom van Yuan veroorzaakt meer schade dan dat mining winst voor hun economie is.
Hele punt is dat China controle wil hebben over Yuan.

Daarbij kunnen ze zelfs cryptominen zelfs verbieden, maar op welke grond dat ze dat willen doen is mij een raadsel. Dat is vooralsnog 1 van de redenen waarom het minen gewoon is toegestaan.

Afgelopen maand heeft China drastische maatregelen genomen tegen deze schaduweconomie.
Je kan geen bankrekening meer openen als buitenlander, Je kan geen simkaart meer kopen zonder je te registreren. Allemaal mede dankzij de exchanges. Daarvoor waren er al tig maatregelen genomen tegen deze exchanges zonder het gewenste effect.

Ook het bannen van ICO's had niet het juiste effect, want binnen 7 dagen stond de BTC/ETH koers weer terug bij af.

Het sluten van exchanges in China die BTC/fiat trading toelaat ook geen juiste effect hebben.

Daarom zeg ik dat het bannen van cryptomining de enige manier is om dit te stoppen.
Voor ons is het te hopen dat regeringen inzien dat het reguleren van crypto totaal geen zin heeft.
ik hoop niet dat ik gelijk ga krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
SirDarkAngel schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:52:
Zitten er hier al mensen in Neblio? Dit bedrijf heeft kort geleden een ico gehad welke onder de radar is gebleven. Ondertussen zitten ze op 4x de ICO prijs, met een redelijk stabiele prijs. Ze zitten alleen nog op Cryptopia, maar zitten hier wel constant in de top 5 wat betreft de volumes. Vaak zijn ze te vinden op de eerste 2 plekken.

Neblio is een platform welke Blockchain wil aanbieden aan de enterprise via restful API's met in ieder geval de volgende talen: Python, Go, JS, Ruby, .NET en Java.

Het idee is hetzelfde als Stratis, maar deze besteden in mijn ogen wel erg veel aandacht aan andere projecten. De investeerders komen ook grotendeel van Stratis. Als je naar hun Slack gaat zie je veel dezelfde nanen langs komen.

Voor mensen welke waarden hechten aan projecten welke nog een lage marketcap hebben zitten hier goed, want de niet verkochte tokens zijn vernietigd. Geruchten zijn dat ze snel op meerdere Exchanges te vinden zijn, maar zo heeft elke coin zijn geruchten.

Actieve community/developers. Regelmatige updates en nog veel groeimogelijkheden.
en ze hebben 10% staking percentage op jaar basis. In ieder geval meer dan de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

[...]
Laten we dat hopen. Crypto sale dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
ionn schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:36:
[...]

Laten we dat hopen. Crypto sale dan :+
Ik begrijp het even niet. Waarom als China niet meer mag minen zou de prijs dalen?
Er worden toch minder munten geminded, ergo lagere inflatie dus dan wordt de munt toch meer waard?

Ik ben maar een leek, maar snap die daling dan niet adhv deze maatregel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Matthias87 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:40:
[...]

Ik begrijp het even niet. Waarom als China niet meer mag minen zou de prijs dalen?
Er worden toch minder munten geminded, ergo lagere inflatie dus dan wordt de munt toch meer waard?

Er zou dan meer angst in de markt komen, zo zie ik het. En dat gebeurt zowat met elk beetje negatief nieuws in deze markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Matthias87 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:40:
[...]

Er worden gewoon even veel munten gemined. Ik denk dat je even moet inlezen in het mining gedeelte van crypto zoals de block reward en de difficulty adjustment. Dit is basis.

Miners zullen vertrekken uit China waardoor de rest tijdelijk meer winst zal maken door lage difficulty. Wat veel belangrijker is hoe Bitmain verder zal kunnen doen. Ik lees dat Japan al bezig is met ASIC's te ontwikkelen.

[ Voor 16% gewijzigd door rednaz420 op 19-09-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die problemen hebben gehad met Bitstamp.net qua geld overmaken of afhalen?

Ik lees op google vele verhalen van mensen die geld storten of willen afhalen maar dat het nooit terecht komt. En dat Bitstamp support ze niet verder helpt en eigen schuld geeft 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even los van het China/mining maar Rusland gaat zich er vanuit de staat ook mee bemoeien, crypto's worden hoogstwaarschijnlijk legaal/gereguleerd en (de topman van) Radius gaat zich bezig houden met mining. Dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk in hetzelfde rijtje terechtkomen als Rosneft, Gazprom en Rostelecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Sinds kort in SmartCash gestapt. Hebben een mooi rewards programma, maar ik probeer uit te vinden of je die rewards ook krijgt als je de coins in je wallet van de exchange laat staan (Cryptopia). Nergens informatie over te vinden. Cryptopia zelf ook al gemaild maar nog geen bericht. Hier toevallig iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:59:
Zijn er mensen die problemen hebben gehad met Bitstamp.net qua geld overmaken of afhalen?

Ik lees op google vele verhalen van mensen die geld storten of willen afhalen maar dat het nooit terecht komt. En dat Bitstamp support ze niet verder helpt en eigen schuld geeft 8)7 :X
Ik heb nu twee keer geld overgemaakt naar bitstamp, beide keren heb ik het gewoon ontvangen op bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
zorss schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:21:
[...]

Ik heb nu twee keer geld overgemaakt naar bitstamp, beide keren heb ik het gewoon ontvangen op bitstamp.
Ook geen problemen met bitstamp.
Voordelen zijn ook geen withdraw fee en tot 1 oktober geen fee om te wisselen naar ETH. Dus makkelijk euros sprokkelen met traden tot 1 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Red Pulse ICO op 8 oktober. Mensen die zich hebben aangemeld krijgen binnen 2 weken te horen of ze geweigerd of geaccepteerd zijn.

Eerste ronde duurt een uur met een cap van 1000 dollar per deelnemer. Zo zullen whales dus pas later hun kans moeten pakken.

Helaas voor mij is mn NEO ongeveer de helft waard van toen ik het kocht, dus kan minder RPX kopen dan verwacht, maar het zij zo. Doe er wel nog aan mee.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Xamsix schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:41:
Red Pulse ICO op 8 oktober. Mensen die zich hebben aangemeld krijgen binnen 2 weken te horen of ze geweigerd of geaccepteerd zijn.

Eerste ronde duurt een uur met een cap van 1000 dollar per deelnemer. Zo zullen whales dus pas later hun kans moeten pakken.

Helaas voor mij is mn NEO ongeveer de helft waard van toen ik het kocht, dus kan minder RPX kopen dan verwacht, maar het zij zo. Doe er wel nog aan mee.
Dit stukje tekst vond ik vooral fijn:
We have hired a team of Hong Kong advisors from a "Big Four" accounting and advisory firm, as well as outside legal counsel, to advise us on our entire RPX sale process, and to ensure we are fully compliant with laws in Hong Kong SAR.
Big Four zal erop gebrand zijn om dit strak te laten verlopen en hun trackrecord op dit gebied uit te breiden, mooie nieuwe markt voor advies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
sorry als dit reeds gepost is geweest, vond dit wel leuk weetje:

https://thehackernews.com...ryptocurrency-mining.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Xamsix schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:41:

Zoals ik de email begrijp, wordt alleen de NEO-GUI wallet ondersteunt? Die is helaas alleen voor Windows OS te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
MaZo schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:04:
[...]
Zoals ik de email begrijp, wordt alleen de NEO-GUI wallet ondersteunt? Die is helaas alleen voor Windows OS te krijgen.
Volgens mij komt er een nieuwe wallet GUI wallet, maar ik heb geen idee of die alleen op windows draait. Heb mijn huidige wallet ook op Windows, dus niet echt naar gekeken verder.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
http://www.hln.be/hln/nl/...stekker-uit-bitcoin.dhtml

Modbreak:Zie topicwaarschuwing over linkdrops

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 19-09-2017 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:40
AUB geen nieuws posten van de Nederlandse/Belgische media, zij zijn een beetje traag van begrip. Want dit wisten wij al sinds vorige week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Pvesh schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:18:
[...]

AUB geen nieuws posten van de Nederlandse/Belgische media, zij zijn een beetje traag van begrip. Want dit wisten wij al sinds vorige week..
Dit idd. de koers is allang weer rechtgetrokken na die daling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Daniel_SJD schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:01:
Sinds kort in SmartCash gestapt. Hebben een mooi rewards programma, maar ik probeer uit te vinden of je die rewards ook krijgt als je de coins in je wallet van de exchange laat staan (Cryptopia). Nergens informatie over te vinden. Cryptopia zelf ook al gemaild maar nog geen bericht. Hier toevallig iemand die dat weet?
Nee. Volgens mij word het niet op je balance toegevoegd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Pvesh schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:18:
[...]

http://www.telegraaf.nl/d...uikt_in_digimunten__.html

dit is wel actueler nieuws denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC en XRP verzonden van Kraken naar Bitstamp. Hoelang duurt dit normaal gesproken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• o-TANK-o
Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:28:
BTC en XRP verzonden van Kraken naar Bitstamp. Hoelang duurt dit normaal gesproken?
Ik liep zelf gisteren tegen een te volle mempool voor BTC aan: https://blockchain.info/charts/mempool-count?timespan=30days

Mijn transactie deed er uiteindelijk 10 uur over of zo. Ondanks een poging tot child-pay-for-parent om mijn te lage fee op te krikken (nu was dat op zich een experimentje van mij - leek niets uit te halen... weet iemand of het zou hebben moeten werken?).

Bij exchanges zit je verder met een aantal confirmations dat ze graag willen zien voordat ze je account de coins toekennen (dus nadat het block met je transactie gemined is). En chances are dat je weinig zicht hebt op het versturen (en dus minen) van de transactie, omdat je direct tussen exchanges boekt. Duimen en afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjoost schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:38:
[...]

Ik liep zelf gisteren tegen een te volle mempool voor BTC aan: https://blockchain.info/charts/mempool-count?timespan=30days

Mijn transactie deed er uiteindelijk 10 uur over of zo. Ondanks een poging tot child-pay-for-parent om mijn te lage fee op te krikken (nu was dat op zich een experimentje van mij - leek niets uit te halen... weet iemand of het zou hebben moeten werken?).

Bij exchanges zit je verder met een aantal confirmations dat ze graag willen zien voordat ze je account de coins toekennen (dus nadat het block met je transactie gemined is). En chances are dat je weinig zicht hebt op het versturen (en dus minen) van de transactie, omdat je direct tussen exchanges boekt. Duimen en afwachten dus...
Net binnen gekregen allemaal, das snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Luno breid uit met exchange naar Europa:

https://techcrunch.com/20...ises-9m-bitcoin/?ncid=rss

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Zo te zien zakt alles weer. Wat is er nu weer aan de hand? Mag van mij nog wel even zakken goedkoop lisk inkopen. :+

Usenet handleidingen

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:35

Hoogie2004

Whohooooo

TheDudez schreef op woensdag 20 september 2017 @ 06:53:
Zo te zien zakt alles weer. Wat is er nu weer aan de hand? Mag van mij nog wel even zakken goedkoop lisk inkopen. :+
Ik gok dit soort berichten:
https://www.bloomberg.com...-currency-splitting-again

Over dat Bitcoin in November misschien weer splitst in 2 munten.

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:27:
[...]

Ik gok dit soort berichten:
https://www.bloomberg.com...-currency-splitting-again

Over dat Bitcoin in November misschien weer splitst in 2 munten.
Misschien? Dit is toch al maanden geleden aangekondigd?

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:35

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:39:
[...]

Misschien? Dit is toch al maanden geleden aangekondigd?
Ja, maar de geruchten zijn dus dat de miners weer niet een consensus hebben, en we dus niet als Bitcoin verder gaan op de nieuwe hardfork (zoals bij Ethereum), maar als 2 munten....

* Hoogie2004 denkt dat ie het zo goed uitlegt, correct me if i'm wrong

My iRacing profile | Strava

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://dragonchain.com

Projectje van ex-Disney mensen. Staan ook nog een zooitje grote bedrijven in de rest van de cv's... waard om in de gaten te houden. Ziet er legit uit allemaal!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Presale van ICON is gestart: https://icon.foundation/en/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
Iemand al meegedaan aan de presale? Heb me ingeschreven maar na de negatieve reacties op KYC een beetje terug houdend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:33
yinx84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:04:
https://dragonchain.com

Projectje van ex-Disney mensen. Staan ook nog een zooitje grote bedrijven in de rest van de cv's... waard om in de gaten te houden. Ziet er legit uit allemaal!
Zijn dit niet gewoon verkapte linkdrops?

Het is toch niet zo moeilijk om er even wat meer info voor je medetweaker bij te zetten?

Verwijderd

Ik heb nu al een aantal maanden XLM - lumen stellar in bezit.... De koers doet vrijwel niets en ik heb er geen verlies/winst op... Zit te twijfelen of ik zal overstappen op een andere coin. Zijn er meer mensen die geen geduld meer hebben voor deze coin? Ze brengen ook vrijwel geen (spannend) nieuws naar buiten. Niemand heeft een glazen bol, maar ik vraag me af of iemand nog vertrouwen heeft in deze coin en wat hier de onderbouwing voor is?

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Pusherman_ schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:17:
[...]

[...]

Het is toch niet zo moeilijk om er even wat meer info voor je medetweaker bij te zetten?
Klopt, alleen ik heb dit eerder aangekondigd met wat info erbij, dat blijf ik niet herhalen natuurlijk.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
freekdamen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:09:
[...]

Iemand al meegedaan aan de presale? Heb me ingeschreven maar na de negatieve reacties op KYC een beetje terug houdend.
Ik had wat ETH gestuurd vanochtend, maar niet opgelet op de gas limit van 30000
dus die van mij stond te laag dus die is gecanceled.
Warning! Error encountered during contract execution [Out of gas]
Het was nog vroeg vanmorgen, had gas limit van 30000 ingevuld :')

-update-
Opnieuw aangeboden en inmiddels verified. Lijk dus mee te doen. Mits ik niet afgekeurd wordt op de KYC

Red Pulse heb ik nog steeds interesse in. Heb al tijden NEO in m'n wallet. Helaas is 8 Oktober in mijn vakantie dus dat wordt misschien wat lastig

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 20-09-2017 10:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:26:
Ik heb nu al een aantal maanden XLM - lumen stellar in bezit.... De koers doet vrijwel niets en ik heb er geen verlies/winst op... Zit te twijfelen of ik zal overstappen op een andere coin. Zijn er meer mensen die geen geduld meer hebben voor deze coin? Ze brengen ook vrijwel geen (spannend) nieuws naar buiten. Niemand heeft een glazen bol, maar ik vraag me af of iemand nog vertrouwen heeft in deze coin en wat hier de onderbouwing voor is?
Stilstaand geld verliest waarde, dat kun je beter vrijmaken en opnieuw investeren. Qua munt geen mening, hij staat idd vooral niks te doen en persoonlijk zie ik dat ook niet direct veranderen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
FireFox1980 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 01:01:
[...]

Je bent je er bewust van dat de waarde van een altcoin afhankelijk is van:

- de satoshi-waarde van desbetreffende altcoin afgezet tegen Bitcoin;
- de waarde van Bitcoin afgezet tegen USD/EUR?

Het voorspellen van de waarde van een altcoin uitgedrukt in USD/EUR is eigenlijk onbegonnen werd omdat je ook nog eens afhankelijk bent hoe Bitcoin het in fiatwaarde doet. Stel je koopt OMG en op de afgelopen 24 uur is deze in USD waarde gedaalt, dan baal jij dus. Maar het kan zo maar zijn dat de waarde uitgedrukt in satoshi van OMG is gestegen. Dat ie gedaald is in fiatwaarde komt dan alleen maar omdat Bitcoin een duik naar beneden heeft gemaakt. Totaal vertekend beeld krijg je dan.

Aangezien het eigenlijk onmogelijk is om snel een altcoin om te zetten in fiat, vind ik het niet slim meer om te rekenen hoeveel een coin waard is in USD. Als we Satoshi Nakamoto mogen geloven, blijft Bitcoin wel steeds (op den duur) naar een ATH gaan. Dan ben je blij als je je portfolio geprobeerd hebt op te krikken uitgedrukt in Bitcoin.

Mijn conclusie is (en hier kwam ik zelf pas na 4,5 maand achter) dat je je portfolio moet proberen te verhogen in Bitcoin. Uiteindelijk levert dat ook het meeste fiat op. De waarde in fiat van een altcoin wordt veel te veel vertekend door de koers van Bitcoin/fiat.

Edit voorbeeldje: Mijn positie in Waves is gestegen uitgedrukt in USD, maar uitgedrukt in Bitcoin sta ik in verlies. Had ik alles in Bitcoin laten zitten, had ik nu tevens meer waarde gehad in USD.

Ik las eens een comment van iemand hierop: "Wil je short term handelen, moet je kijken naar waarde in fiat. Zit je er in voor de lange termijn, verzamel dan zoveel mogelijk Bitcoin. Onbewust heb ik de proef op de som genomen, want newbie, maar ik kan me nu goed vinden in die uitspraak. Waar ik in juni nog een portfolio waarde had van ongeveer 6,5 Bitcoin is deze nu geslonken tot ~4 stuks.

[ Voor 15% gewijzigd door GrazendeKoe op 20-09-2017 10:34 ]

Verwijderd

Zijn er hier mensen met een Nano Ledger S die deze gekoppeld hebben aan een Parity wallet?

Bijna alle instructies die ik online kan vinden gaan over een MEW icm een een Nano Ledger S. en is dus weinig te vinden over de Parity wallet en de stappen die ik moet doorlopen om eea werkend te krijgen..

Doel: mijn ICO tokens die ik in mijn Parity heb/nog ga ontvangen de komende weken veilig opslaan op mijn Nano Ledger S.

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
freekdamen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:09:
[...]

Ik wilde meedoen, maar heb 'm overgeslagen. Vooral om de slechte communicatie van ICON over ontvangen ETH van mensen die niet door de KYC komen; eerst vermelden dat die ETH lockt blijft en later toch maar refund...

Daarnaast nu opeens KYC, is ook niet echt een voordeel. Ook blijven je ICON coins tot december lockt, moet je gewoon nog even 2 a 3 maanden wachten. Die tijd gebeurt er dus niks en dat is lang in cryptoland. Ik gok er op dat ik ze onder ICO prijs kan kopen zodra ze op de exchanges komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:26:
De vraag die jij jezelf moet stellen is wat jou uiteindelijke doel is geweest met het kopen van deze munt. Handel je in munten of zit jij er in voor de lange termijn ?

Volgens mij weet je het zelf niet gezien jou vraag. Beide doe je blijkbaar niet. Besef gewoon dat je nog vroeg in de markt zit en dat het mogelijk wat tijd kost alvorens de boom er in komt.

Lees jezelf ook in en neem dan jou besluit. Ik proef uit jou bewoordingen dat je er blind ben in gegaan in de hoop op een snelle stijging en dat je nu ongeduldig wordt en gaat twijfelen.
Pagina: 1 ... 100 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).