het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik had het gelezen, goed nieuws. Jij hebt ook meegeholpen toch met o.a. testen? Kun je wat meer vertellen over het team en de techniek?zomertje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
Vandaag komt er een update van het Stratis team over de Breeze wallet met tumblebit. Tumblebit is interessant want het is decentraal anonimiseren van bitcoin. En daar is vast genoeg vraag naar
Zal het nieuws zijn dat ze het gaan uitstellen?zomertje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
Vandaag komt er een update van het Stratis team over de Breeze wallet met tumblebit. Tumblebit is interessant want het is decentraal anonimiseren van bitcoin. En daar is vast genoeg vraag naar
Waar heb jij dit nieuws gevonden?zomertje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
Losse statements zonder link er bij zijn een soort van omgekeerde linkdrop, toch?
#medetweakersopvoeden
yup, 1 ETH vanochtend om half 9 gedeposit. Heeft er 1,5 uur over gedaan maar gelukkig nog op tijd!freekdamen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:09:
[...]
Iemand al meegedaan aan de presale? Heb me ingeschreven maar na de negatieve reacties op KYC een beetje terug houdend.
75000 eth binnengehaald binnen 6 uur en de ico sale is nu al afgelopen! (zouden nog een 2e en 3e ronde komen, is niet meer van toepassing)
Ik verwacht van deze coin wel het een en ander!
[ Voor 21% gewijzigd door Steelo op 20-09-2017 13:56 ]
Ltrz,....
Ik vind de techniek moeilijk uit te leggen, maar in meerdere transacties worden de btc's door elkaar gehusseld zodat je btc anoniem wordt. Tumblebit is een bestaand project, een linkje daarover: https://news.bitcoin.com/tumblebit-unlinkable-payment-hub/Tom schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:21:
[...]
Ik had het gelezen, goed nieuws. Jij hebt ook meegeholpen toch met o.a. testen? Kun je wat meer vertellen over het team en de techniek?
Stratis implementeert dit in een wallet en heeft hiervoor een tumblebit ontwikkelaar ingehuurd: Nicolas Dorier.
Ik mocht meehelpen met het testen en daarbij viel me op dat je dus een aantal block cycles nodig hebt om het hele tumblen te doen, dus het duurt ook een poos om te testen. En als er wat fout gaat moet er weer geupdate worden en ga je weer een dagje of 2 testen.
Op dit moment is Nicolas aan het finetunen zodat 1 server 100 clients aan kan zonder gekke dingen als dubbele transacties en time out achtige fouten.
De wallet is nog niet vrijgegeven, de aankondiging gaat over de status van de wallet op dit moment.
Op de slack van Stratis.
Copy from slack
chris_stratis [9:20 PM]
Hi all, we would first like to thank you all for your patience! we have taken on board the concerns raised around our communications and we are currently restructuring our comms and the way we report our development progress to the community. We will improve our community communication significantly in the coming weeks, starting right now.
You can expect a full update on the Breeze wallet in the next 48 hours.
It is with great pleasure that I can announce the release of the Stratis Identity App. The Stratis Identity app provides Microsoft Azure B2C Active Directory among other features.
https://stratisplatform.c...ncept-public-beta-release (edited)
Ik denk dat het wel weer goed komt omdat er actief ontwikkeld wordt en er een goed idee achter zit. Echter is er ook aardig wat concurrentie en is de 'hype' een beetje voorbij.
Ik heb een tijdje terug mijn SC weggedaan, de coin stond behoorlijk stil en de hype en marketing ligt bij de concurrenten. SC zelf is redelijk stil geweest de laatste tijd....CodeIT schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:16:
Wat denken jullie wat SiaCoin (SC) gaat doen? Met de laatste 'crash' is deze mee naar beneden gegaan, maar is (nog) niet hersteld.
Ik denk dat het wel weer goed komt omdat er actief ontwikkeld wordt en er een goed idee achter zit. Echter is er ook aardig wat concurrentie en is de 'hype' een beetje voorbij.
Dus als ik het goed begrijp gaat de annoucement van zometeen alleen over 'de status van de wallet op dit moment' & 'the Stratis Identity App'?zomertje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:01:
[...]
De wallet is nog niet vrijgegeven, de aankondiging gaat over de status van de wallet op dit moment.
Ja, zie ook de quote een paar posts hierboven.Pvesh schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:19:
[...]
Dus als ik het goed begrijp gaat de annoucement van zometeen alleen over 'de status van de wallet op dit moment' & 'the Stratis Identity App'?
Ik was vanmorgen al om 6 uur wakker, dus direct ETH overgemaakt. Op die manier had je nog kans op een eventuele verdubbeling of bonus coins.Steelo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:52:
[...]
yup, 1 ETH vanochtend om half 9 gedeposit. Heeft er 1,5 uur over gedaan maar gelukkig nog op tijd!
75000 eth binnengehaald binnen 6 uur en de ico sale is nu al afgelopen! (zouden nog een 2e en 3e ronde komen, is niet meer van toepassing)
Ik verwacht van deze coin wel het een en ander!
Echter na 1.5 uur was mijn TXS out of gas, ik had 3000 ipv 300000 ingevuld

in de ochtend ben ik niet zo scherp.
wel rond half 9 opnieuw gedaan, duurde ongeveer 45 minuten voordat hij erdoor was.
ben benieuwd, ergens rond december wordt de coin tradable op exchanges volgens mij.
Vervolgens als proef 2 euro overgemaakt en die stond 2 uur later op mn account!
Direct maar een wat groter bedrag overgemaakt om eens te gaan spelen met handelen in crypto, maar nu duurt het al uren, ze hebben me verwend vanmorgen!
* Oogje gaat op zn gemak dit topic doorlezen voor tips & trics
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Als je hier gaat lezen kom je er achter dat meer mensen problemen hebben met Kraken.Oogje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:23:
Vanmorgen een account aangemaakt bij Kraken, tm tier2 was binnen no-time geregeld.
Direct maar een wat groter bedrag overgemaakt om eens te gaan spelen met handelen in crypto, maar nu duurt het al uren, ze hebben me verwend vanmorgen!
FIAT deposit voor Tier2 is $2000 per dag (dollar en niet euro dus). Heb je meer dan $2K overgemaakt, dan zou ik de support even zsm contactenOogje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:23:
Vanmorgen een account aangemaakt bij Kraken, tm tier2 was binnen no-time geregeld.
Pusherman_ schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:35:
[...]
Losse statements zonder link er bij zijn een soort van omgekeerde linkdrop, toch?
#medetweakersopvoeden
Medetweakers opvoeden? Beetje denigrerend. Je moet in dit draadje toch de mogelijkheid hebben om een link met mede-geïnteresseerden te kunnen delen zonder hier een uitgebreide samenvatting verschuldigd te hoeven zijn. Er worden bij bovenstaande links toch korte redenaties gegeven? Het is niet alsof er alleen een URL gepost wordt. Wat voor informatie zou je nog meer verwachten als iemand vermeldt dat er een pre-sale gestart is? Dit soort informatie is juist waarvoor ik hier kom.Pusherman_ schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:17:
Zijn dit niet gewoon verkapte linkdrops?
Het is toch niet zo moeilijk om er even wat meer info voor je medetweaker bij te zetten?
Vind het supervet dat er iemand hier post die meegeholpen heeft bij het testen van Breezewallet... krijgt diegene te lezen dat hij opgevoed moet worden

Zoals @Tranze al opmerkte heeft Kraken zo nu en dan nogal wat problemen. Vooral als het wat drukker is wordt de Kraken site traag en vaak zelfs onbereikbaar. Ook krijg je gekke dingen als een order plaatsen, error krijgen, niets zien om er een uur later achter te komen dat de order toch is geplaatst.Oogje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:23:
Als Kraken werkt is het een fijne exchange, maar op het moment dat je het echt nodig hebt (sterk dalende of stijgende koersen waardoor het druk is) dan laat Kraken het af weten.
Oftewel: kijk ook eens naar b.v. Bittrex of Bitstamp (kijk sowieso even rond).
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Oh dat is helemaal niet denigrerend bedoeld. Als dat wel zo overkwam, mijn welgemeende excuses.yinx84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:40:
[...]
[...]
Medetweakers opvoeden? Beetje denigrerend. Je moet in dit draadje toch de mogelijkheid hebben om een link met mede-geïnteresseerden te kunnen delen zonder hier een uitgebreide samenvatting verschuldigd te hoeven zijn. Er worden bij bovenstaande links toch korte redenaties gegeven? Het is niet alsof er alleen een URL gepost wordt. Wat voor informatie zou je nog meer verwachten als iemand vermeldt dat er een pre-sale gestart is? Dit soort informatie is juist waarvoor ik hier kom.
Vind het supervet dat er iemand hier post die meegeholpen heeft bij het testen van Breezewallet... krijgt diegene te lezen dat hij opgevoed moet worden. Niet ieder feitje dat hier gepost wordt is een bron verschuldigd en is al helemaal geen 'verkapte linkdrop'.
Ik vind het juist te gek hoe veel goede en informatieve informatie hier wordt gedeeld, echter er wordt ook een hoop maar geroepen en in het topic geworpen zonder enige context.
We zitten hier volgens mij allemaal met het doel om onze kennis over Crypto's te delen en daardoor te vergroten. Er komt zoveel voorbij dat het niet altijd even overzichtelijk is en niet iedereen er tijd voor heeft om elke 'kreet' of 'link' helemaal uit te pluizen.
Daarom zijn er door de mods al kaders gesteld en wordt er af en toe ingegrepen. Mijn idee was om als we iets posten, te zorgen dat het aan de voorkant (door de poster) al informatief en compleet is, zodat er door de lezers niet onnodig moeite gedaan hoeft te worden om na te gaan wat er bedoeld wordt. Op deze manier kost het 1 persoon ietsje meer moeite (deze heeft de info toch al opgezocht), maar scheelt het een paar duizend lezers veel moeite.
Bedadankt voor je feedback, ik zal in het vervolg mijn 'opbouwende kritiek' anders verwoorden.
Als je het na 14:30 hebt overgemaakt kan de bank het vaak pas de volgende dag verwerken. 's Ochtends overmaken betekent vaak wel dat het binnen paar uur erop staat. Altijd belangrijk om je Kraken reference mee te sturen (note to selfOogje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:23:

Daarna zou ik BTC, ETH of LTC kopen en dit inderdaad zo snel mogelijk overboeken naar je Bittrex account of Binance of Bitstamp, dat zijn denk ik hier toch wel de meest gangbare beurzen.
Bitstamp ondersteund ook SEPA overboekingen. Kan je dus rechtstreeks EURO's naar overmaken, zoals bij KrakenRookert25 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:31:
[...]
Daarna zou ik BTC, ETH of LTC kopen en dit inderdaad zo snel mogelijk overboeken naar je Bittrex account of Binance of Bitstamp, dat zijn denk ik hier toch wel de meest gangbare beurzen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bornclean
Voor deposit/withdrawals? Of orders?Bornin1972 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:51:
Bitstamp hanteert hogere fees dan Bittrex...
Voor orders rekent Bitstamp 0.25%, net zoals Bittrex:
https://bittrex.com/fees
https://www.bitstamp.net/fee_schedule/
Sterker nog, Bittrex rekent voor iedere transactie 0.25% en Bitstamp heeft een fee schedule waar de transactiekosten lager worden naarmate je meer handelt.
Oja, natuurlijk, helemaal gelijkbeany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:32:
[...]
Bitstamp ondersteund ook SEPA overboekingen. Kan je dus rechtstreeks EURO's naar overmaken, zoals bij Kraken
Precies, dat zijn juist zaken die ik graag wil lezen, daar kun je ook goed je voordeel mee doenyinx84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:40:
[...]
Vind het supervet dat er iemand hier post die meegeholpen heeft bij het testen van Breezewallet...
https://stratisplatform.c...vacy-protocol-dev-update/
Breeze Wallet with Breeze Privacy Protocol Released
(Powered by TumbleBit and Stratis Blockchain Technology)
Breeze Wallet with TumbleBit has a new name: Breeze Wallet with Breeze Privacy Protocol. Breeze Wallet will be the first wallet of its kind that will not only provide a fully featured crypto wallet, it will also include a unique coin shuffling and swapping technology. The protocol takes small denominations of bitcoins from a source wallet in Breeze, shuffles and swaps the coins with others, and then transfers those coins to a destination wallet.
The process is powered internally by TumbleBit to add privacy to your coins. It is likely to be used by discerning individuals and businessses that accept cryptocurrencies and do not want to leave traces that may reveal their customer and supplier lists.
Alpha Available Now
Stratis Internal and select community testing of Breeze Wallet with Breeze Privacy Protocol is complete and we’d like to offer you, our community, the opportunity to take a look, download and try the Alpha. The new wallet is available now for Windows, Mac and Ubuntu. Download details are available here: (https://github.com/Breeze...entation/alpha/option1.md ) . This release runs only on testnet and is an alpha/experimental release.
The work has focused on developing a smooth user experience as well as deep integration into the Stratis Blockchain Technology. There is no longer a need to run BitCoin Core alongside Breeze Wallet when using the protocol to shuffle and swap coins. That functionality is now completely provided by Stratis Blockchain technologies. This work moves us closer to our vision where MasterNodes provide discoverable services – such as the privacy protocol – to the Stratis network in a decentralized, scalable, trustless way.
We’d like to point out that the Breeze Privacy Protocol is a CPU intensive service and although we will be providing a test server, places on the server are limited and part of the goal of the community alpha is to stress the server. Please do not be disappointed if you cannot get on this server – we are working with our community to add more server power. If you are interested in running a server please get in touch.
We’d like to also extend a warm thank you to our dedicated community testing team who have done an excellent job helping to get Breeze and the core NTumbleBit technology to a solid alpha release state. A special mention to badass, zomertje, sigma, demon and kabbie. And lastly to all our capable development team across all functions. Last but not least thanks to Nicolas Dorier and the TumbleBit dev team from MIT. This was a team effort and you guys are awesome.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 20-09-2017 19:56 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toch heeft hij wel een punt.FireFox1980 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 01:01:
[...]
Ik weet niet waarom jij handelt, maar ik voor de euro's. Dus of mijn coins nu meer waard worden omdat de alts stijgen tov de bitcoin en de bitcoin gelijk blijft, of de alts tov de bitcoin gelijk blijven en de bitcoin stijgt, dat zal mij een worst wezen. Als het maar stijgt.
Waarom zou je in altcoins gaan handelen als ze in waarde minder waard worden t.o.v. de bitcoin. Dan had je net zo goed geen altcoins aan kunnen schaffen. Als je met je altcoins niet de waardestijging van bitcoin kunt overstijgen dan moet je niet in altcoins gaan handelen.
Bitcoin blijft de meest betrouwbare coin, het beïnvloed de hele markt. Bij Bittrex en Binance moet je niet voor niets het aantal BTC invoeren als je een order plaatst.
[ Voor 7% gewijzigd door rvT op 20-09-2017 21:58 ]
https://binance.zendesk.c...659531--Binance-Lists-BQX
Word nog niet verhandeld daar maar Sinds deze aankondiging is de bqx nu al 18,85% gestegen.
Nu nog op Bittrex en dan ‘TO THE MOON’
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Ik zit toevallig in de Walton Chain Slack en ik zag toevallig ook $WTC openstaan op twitter waardoor ik direct nieuwe berichten toegevoegd zag worden.
Een onbekend persoon post op Twitter en Slack deze afbeelding:

Vervolgens vraagt diegene of het bericht klopt en of iemand het kan bevestigen.
Vervolgens daalt de prijs in 1,5uur tijd van 0,000363 naar 0,000290 (-20,1%)
De prijs is drastisch gedaald, alle coins zijn gedumpt, het wordt duidelijk dat het niet waar is. (Het is immers 's nachts in China.......) Inmiddels staat de prijs weer terug op 0,00034
Er worden smerige spelletjes gespeeld in de cryptowereld. Graag alert blijven dus!!
[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 20-09-2017 23:33 ]
Anoniem: 965835
Jammer dat ik dit niet gezien had, anders bijgekocht.rvT schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:21:
Wauw. Net ooggetuige geweest van een mooi staaltje FUD.
Ik zit toevallig in de Walton Chain Slack en ik zag toevallig ook $WTC openstaan op twitter waardoor ik direct nieuwe berichten toegevoegd zag worden.
[afbeelding]
De prijs is drastisch gedaald, alle coins zijn gedumpt, het wordt duidelijk dat het niet waar is. (Het is immers 's nachts in China.......) Inmiddels staat de prijs weer terug op 0,00034
Er worden smerige spelletjes gespeeld in de cryptowereld. Graag alert blijven dus!!
Dit krijg je als iedereen zich als een stel makke schaapjes door dit soort berichten laat leiden. Iedereen die in paniek verkocht is dus zijn/haar geld nu kwijt.
Anoniem: 232547
Toch is de angst voor de-listing op Binance enigszins gegrond. Als China besluit dat alle Chinese bedrijven moeten stoppen omdat de ICO niet volgens hun plan is verlopen dan zitten wij met nutteloze munten. De oorverdovende stilte vanuit WTC helpt ook niet per sé.rvT schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:21:
[afbeelding]
Heb een week of twee geleden bijna exact zo'n verhaal gepost. Ook FUD op Slack, waarna de koers eerst dipte en daarna omhoog schoot. Ben sindsdien ook niet meer lid van de Slackchannel.. ik hou nu de twitter van Waltonchain en Binance in de gaten voor nieuws.rvT schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:21:
[afbeelding]
Spannende tijden voor WTC holders hoor... zit er redelijk diep in... al sinds 0,55 cent. Er zou meer informatie gedeeld worden na de Chinese ICO-refund komende maandag. Dit gaat óf huge zijn (aankondiging van nieuwe exchanges, nieuws over hun blockchain)... of het gaat toch slecht nieuws zijn. Ik ga de gok wagen en hodlen. Calculated risk!

Grappig, zit jij ook niet in Kyber? Ik zit ook in Kyber & Walton. Ik heb Walton paar weken terug voor 20k sats gekocht dus sta nog op ~ x1,5. Wat bedoel je precies met Chinese ICO-refund? Gaat WTC dat vrijwillig aanbieden aan hun coinholders?yinx84 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:16:
[...]
Heb een week of twee geleden bijna exact zo'n verhaal gepost. Ook FUD op Slack, waarna de koers eerst dipte en daarna omhoog schoot. Ben sindsdien ook niet meer lid van de Slackchannel.. ik hou nu de twitter van Waltonchain en Binance in de gaten voor nieuws.
Spannende tijden voor WTC holders hoor... zit er redelijk diep in... al sinds 0,55 cent. Er zou meer informatie gedeeld worden na de Chinese ICO-refund komende maandag. Dit gaat óf huge zijn (aankondiging van nieuwe exchanges, nieuws over hun blockchain)... of het gaat toch slecht nieuws zijn. Ik ga de gok wagen en hodlen. Calculated risk!
[afbeelding]
De fee (bij Kraken) is vrij hoog voor dure coins die je gaat overboeken. Ik zou dus een goedkopere coin kiezen om over te boeken naar een andere exchange, bijvoorbeeld ripple. Gaat nog sneller ook volgens mij.Rookert25 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:31:
[...]
BTC: 0.001 * ~3300 = €3.30
LTC: 0.02 * ~ 43 = €0.86
XRP: 0.02 * ~0.16 = €0.0032
Zie voor withdrawal fees van kraken: https://support.kraken.co...-are-the-withdrawal-fees-
NB: Wel even op eventuele koersverschillen tussen de exchanges letten uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door jt81 op 21-09-2017 10:26 ]
Zit niet in KyberGrazendeKoe schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:59:
[...]
Grappig, zit jij ook niet in Kyber? Ik zit ook in Kyber & Walton. Ik heb Walton paar weken terug voor 20k sats gekocht dus sta nog op ~ x1,5. Wat bedoel je precies met Chinese ICO-refund? Gaat WTC dat vrijwillig aanbieden aan hun coinholders?
Die ICO-refund was inderdaad uit eigen initiatief gestart vanuit Waltonchain. Waarschijnlijk een tactische move om in goed daglicht te komen staan bij de officials.
Yep, maar ICO-prijs was lager dus weinig animo denk ik.GrazendeKoe schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:59:
[...]
Grappig, zit jij ook niet in Kyber? Ik zit ook in Kyber & Walton. Ik heb Walton paar weken terug voor 20k sats gekocht dus sta nog op ~ x1,5. Wat bedoel je precies met Chinese ICO-refund? Gaat WTC dat vrijwillig aanbieden aan hun coinholders?
Anoniem: 381524
Deze gozer vind Walton Coin helemaal niks (heb er zelf geen research naar gedaan overigens..) en hij heeft er over het algemeen wel kijk op...rvT schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:21:
[afbeelding]
Yep, same for NEO, maar wie gaat er nu ooit zijn geld terugvragen voor de ICO prijs van AntShares, da's pure kapitaalvernietiging dus meer een cosmetische actie dan een realistische.Rookert25 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:31:
[...]
Yep, maar ICO-prijs was lager dus weinig animo denk ik.
Ik heb zelf even een voorraadje van 500 BAT gekocht in de hoop dat de Mercury release morgen de prijs wat opdrijft.
Twijfel nog of ik er vanmiddag niet even wat kapitaal uit moet trekken, heb zomaar een voorgevoel dat we morgen en dit weekend weer wat FUD over ons heen krijgen i.c.m. de gebruikelijke weekend dip...
[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 21-09-2017 11:09 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Anoniem: 958017
Same here .. ook een lading BAT ingeslagen .. hopelijk geeft de release een boost !p0st schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:41:
[...]
Yep, same for NEO, maar wie gaat er nu ooit zijn geld terugvragen voor de ICO prijs van AntShares, da's pure kapitaalvernietiging dus meer een cosmetische actie dan een realistische.
Ik heb zelf even een voorraadje van 500 BAT gekocht in de hoop dat de Mercury release morgen de prijs wat opdrijft.
Twijfel nog of ik er vanmiddag niet even wat kapitaal uit moet trekken, heb zomaar een voorgevoel dat we morgen en dit weekend weer wat FUD over ons heen krijgen i.c.m. de gebruikelijke weekend dip...
Anoniem: 958017
Ik heb gedeelte Ark in de "Ark Client wallet" zitten dewelke geinstalleerd is op mijn pc.
Nu stel je wilt plots een gedeelte ARK wegtrekken uit de wallet .. maar je hebt de pc niet bij .. kan je ergens bv via je tablet/tel inloggen om online dit te doen ?
Ja als je een programma hebt waarmee je kan inloggen op je PC(bijv. Teamvieuwer, VNC viewer). Maar volgens mij is het met alle wallets zo, dat je het maar op 1 apparaat kan 'Installeren' als ik het goed heb(correct me if i'm wrong)Anoniem: 958017 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:52:
Even een ( noob ) vraag ivm Ark.
Ik heb gedeelte Ark in de "Ark Client wallet" zitten dewelke geinstalleerd is op mijn pc.
Nu stel je wilt plots een gedeelte ARK wegtrekken uit de wallet .. maar je hebt de pc niet bij .. kan je ergens bv via je tablet/tel inloggen om online dit te doen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Son Gohan op 21-09-2017 12:06 ]
Dit lees ik vaker en het is logisch dat het goedkoper is om via bijvoorbeeld LTC of XRP je coins over te boeken.jt81 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:20:
[...]
De fee (bij Kraken) is vrij hoog voor dure coins die je gaat overboeken. Ik zou dus een goedkopere coin kiezen om over te boeken naar een andere exchange, bijvoorbeeld ripple. Gaat nog sneller ook volgens mij.
BTC: 0.001 * ~3300 = €3.30
LTC: 0.02 * ~ 43 = €0.86
XRP: 0.02 * ~0.16 = €0.0032
Zie voor withdrawal fees van kraken: https://support.kraken.co...-are-the-withdrawal-fees-
NB: Wel even op eventuele koersverschillen tussen de exchanges letten uiteraard
Maar, stel je hebt 5 BTC die je van de ene naar de andere exchange wil overmaken. Als je gelijk BTC zou overmaken is dat 0.001 * ~3300 * 5 = €16,50. In geval je dit via XRP doet is dit in totaal maar €0,016. Scheelt toch even €16,484. Maar kan dit wel uit? Want je moet je BTC omzetten naar XRP op de exchange waarvan je verstuurt en vervolgens op de exchange waar je je vermogen ontvangt weer omzetten van XRP naar BTC.
Je betaalt 2 keer een trading fee dat klopt. Maar dat is maar 2 * 0.25% in de meeste gevallen. Uiteraard kan de prijs in de tussentijd ook dalen of stijgen en verlies of verdien je er ook geld aan/mee.GrazendeKoe schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:04:
[...]
Dit lees ik vaker en het is logisch dat het goedkoper is om via bijvoorbeeld LTC of XRP je coins over te boeken.
Maar, stel je hebt 5 BTC die je van de ene naar de andere exchange wil overmaken. Als je gelijk BTC zou overmaken is dat 0.001 * ~3300 * 5 = €16,50. In geval je dit via XRP doet is dit in totaal maar €0,016. Scheelt toch even €16,484. Maar kan dit wel uit? Want je moet je BTC omzetten naar XRP op de exchange waarvan je verstuurt en vervolgens op de exchange waar je je vermogen ontvangt weer omzetten van XRP naar BTC.
Hahah vanaf 2:20 zegt ie iets héél terecht. Ik weet over welke Youtuber hij het heeft (deze: https://www.youtube.com/channel/UCLTJOVX81Xtb6I5zbsbXADw) en toevallig keek ik gisteravond het desbetreffende filmpje die hij afzeikt en ik ben het met deze Crypto Beak eens.Anoniem: 381524 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:39:
[...]
Deze gozer vind Walton Coin helemaal niks (heb er zelf geen research naar gedaan overigens..) en hij heeft er over het algemeen wel kijk op...
[video]
Die Cryptofuture dude zegt op den duur echt over Waltcoin: "Als de totale marketcap in USD stijgt, zal ook de prijs per coin stijgen". Mind = BLOWN
Maar goed, @helpneeded: jij vindt dat deze Youtuber over het algemeen een goede kijk er op heeft? Ik ga 'm volgen en vaker zijn filmpjes bekijken. Het heeft wel wat verfrissends, deze man, hoe die praat, ik kan er wel om lachen. Weer wat anders dan die commerciële bimbo's op Youtube.
[ Voor 15% gewijzigd door GrazendeKoe op 21-09-2017 13:15 ]
De *5 klopt niet helemaal, de fee blijft 0.001 BTC of je nu 1 of 10 BTC overboekt.GrazendeKoe schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:04:
[...]
Dit lees ik vaker en het is logisch dat het goedkoper is om via bijvoorbeeld LTC of XRP je coins over te boeken.
De 0.25% trading fee gaat wel over het gehele bedrag (~3300*<#BTC>*0.0025 dus).
Dit betekent kleine bedragen overboeken goedkoper is met LTC of XRP maar bij grotere transacties kan BTC beduidend goedkoper zijn.
Aangezien bij bijv. Electrum de 'mnemonic phrase' je private key bepaald, lijkt het me geen probleem om de wallet op meerdere locaties te zetten. Uiteindelijk staat je vermogen in de blockchain, niet in je wallet. De wallet geeft alleen toegang tot een specifiek segment van alle betalingen die ooit gemaakt zijn. En updates op je wallet komen sowieso via het netwerk binnen.Pvesh schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:58:
[...]
Maar volgens mij is het met alle wallets zo, dat je het maar op 1 apparaat kan 'Installeren' als ik het goed heb(correct me if i'm wrong)
Ah dat is wel een goede tip, had ik helemaal niet aan gedacht. Is er ergens een handige calculator te vinden die voor je uitrekent wat de goedkoopste manier is? Ik kan me voorstellen dat het een irritant klusje kan zijn als je dit elke x zelf even moet uitrekenen.JJ16v schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:17:
[...]
De *5 klopt niet helemaal, de fee blijft 0.001 BTC of je nu 1 of 10 BTC overboekt.
Dit betekent kleine bedragen overboeken goedkoper is met LTC of XRP maar bij grotere transacties kan BTC beduidend goedkoper zijn.
Hmm, je hebt gelijk inderdaadJJ16v schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:17:
[...]
De *5 klopt niet helemaal, de fee blijft 0.001 BTC of je nu 1 of 10 BTC overboekt.
(Op dit moment is tot ongeveer 1300 euro ripple als tussenstation goedkoper, bij hogere bedragen is door het eenmalig trading fee betalen direct BTC kopen en overboeken goedkoper.)
Je kan je ARK ook onder brengen in de ARK lite wallet. Dat is een open source hosted wallet. Dus met je passphrase kun je er bij. Dat kan vanaf overal.Anoniem: 958017 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:52:
Even een ( noob ) vraag ivm Ark.
Omdat het opensource en github is, moet je denk ik wel ff de code inspecteren
Het is bizar dat er in 1 uur tijd ruim 200 dollar van de koers afgaat.
Blijkbaar is er weer ergens paniek, maar ik kan niet vinden wat. Iemand een idee?
Kan het niet zo snel vinden.beany schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:32:
Wie heeft er nu weer zitten twitteren???
Blijkbaar is er weer ergens paniek, maar ik kan niet vinden wat. Iemand een idee?
Het is de laatste week wel triest in cryptoland weinig verdienen met de top 5 coins voor mij.
Gaat het bij iemand hier wel goed momenteel op die ICO's nagelaten
Anoniem: 632329
Ja idd. Geen idee was ook al aan t zoeken. Gaat hard naar beneden. Irritant de laatse wekenbeany schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:32:
Wie heeft er nu weer zitten twitteren???
*Na 30 keer is het uiteindelijk gelukt.
[ Voor 26% gewijzigd door chr0me1 op 21-09-2017 17:45 ]
Kraken nog steeds brak? Ben paar weken ook terug overgestapt naar Bittrex door brakke engine van Kraken. Toen heeft Kraken zo ongeveer alle trading functies eruit gehaald waardoor alles weer sneller zou moeten gaan, maargoed heeft weinig geholpen zo te horen.chr0me1 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:42:
Kan weer geen order plaatsen bij Kraken... Man man wat slecht!
*Na 30 keer is het uiteindelijk gelukt.
Gisteravond een voorgevoel, alles omgezet naar USDT en nu ik thuiskom ben ik blij met de dip die ik zieSlux schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:36:
[...]
Kan het niet zo snel vinden.
Het is de laatste week wel triest in cryptoland weinig verdienen met de top 5 coins voor mij.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik eind van de middag, maar gisteren was nog beter geweestTaro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:20:
[...]
Gisteravond een voorgevoel, alles omgezet naar USDT en nu ik thuiskom ben ik blij met de dip die ik zie
Ik kijk wel weer na het weekend, tot die tijd heeft het weinig zin lijkt het.
[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-09-2017 19:10 ]
Koers-stabiele coin uitkiezen waarbij je met coin emissies je vermogen ziet groeien...Slux schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:36:
[...]
Kan het niet zo snel vinden.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Misschien had hij het licht boven zijn hoofd uit moeten doen voor hij de foto maakte...
https://www.enterprisetim...ragonchain-announces-ico/yinx84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:04:
https://dragonchain.com
Projectje van ex-Disney mensen. Staan ook nog een zooitje grote bedrijven in de rest van de cv's... waard om in de gaten te houden. Ziet er legit uit allemaal!
Ico is gepland voor 2 oktober.
Ook direct een mogelijke overhype natuurlijk. Maar kan interessant zijnJust the connection between Dragonchain and Disney will give a lot of investors a reason to trust the ICO. That is something that most ICO announcements do not have.
[ Voor 23% gewijzigd door Viper® op 21-09-2017 19:44 ]
Anoniem: 604938
FunFair is, net als vele andere, een utility token voor blockchain gokken. Echter biedt FunFair nogal wat voordelen ten opzichte van de bekendere tokens. Ik heb beneden een link staan naar hun blog waar ze het zelf uitleggen, maar zal ook wat in eigen woorden verwoorden:
- FunFair gebruikt StateChannels die openblijven per gok sessie. Als gevolg heb je maar twee transacties nodig om te gokken, een om de sessie te openen, een om te sluiten. Of je nou 1 ronde videopoker speelt of drie uur roulette, twee ethereum transacties zijn er nodig. Dit reduceert de kosten en tijd tussen rondes gigantisch ten opzichte van andere gokplatformen.
-FunFair heeft al een groot aantal games in de showcase staan en alhoewel de branding nog wat ouderwets overkomt, zien de games er veelbelovend uit: https://showcase.funfair.io/ Hier kun je games uitproberen op het testnet.
Wat FunFair voor mij ook erg intressant maakt is de transparantie van het team. De CEO, Jez San, is erg actief in de discord en telegram en is erg realistisch over de status van het project. Jez heeft een uitgebreid verleden als ondernemer (SuperFX voor Snes, Star Fox 2, pkr.com). Jez kent het wereldje en heeft de contacten.
Is het allemaal maneschijn en rozegeur? Verre van. FunFair wil licenses gaan verkopen aan casino operators. Oftewel, ze bieden whitelabel games aan die FUN en hun state channels gebruiken. Het voordeel hiervan is dat de casino operators zelf verantwoordelijk zijn voor de vergunningen in het land waar ze opereren (dus Holland Casino met hun monopolie zou een klant kunnen zijn voor de Nederlandse markt). Dat betekent wel dat als ze geen licenses verkopen, of de casinos die ze gestrikt hebben geen speler trekken, dat de FUN token dan niet gebruikt gaat worden. Wel lijkt deze aanpak voor de lange termijn veiliger, waar concurrenten de wet secundair stellen is FunFair vanaf dag 1 al bezig met het legaal opereren.
Een grote hoeveelheid tokens die ze in achter de hand gehouden hebben voor Phase 2 ICO wordt misschien geburned om legal reasons, maar het echte plan is nog niet bekend. Het kan dus zijn dat de supply hevig afneemt, of ze gaan ze toch allemaal verkopen. Ikzelf denk dat ze realistisch zijn en een grote hoeveelheid burnen. Ze willen dit binnen de wazige lijntjes van de wet doen en met het recente China geneuzel nemen ze uitgebreid de tijd om een beslissing te nemen.
Marketing doen ze momenteel ook nog niet echt. Het team heeft meerdere malen aangegeven natuurlijke groei te willen en niet te marketen met beloftes en things to come. Persoonlijk vind ik dit een professionele aanpak, maar menigeen op de Discord is van mening dat er meer marketing moet komen wil de coin niet vergaan in de vergetelheid.
Launch staat gepland eind dit jaar, waar ze met 15 a 20 games de markt op willen. De grote vraag is hoeveel operators ze kunnen strikken. Hier doen ze nog geen uitspraken over. Men zegt dat ze geen marketing willen doen op basis van nog niet gesloten contracten, maar het is natuurlijk niet uit te sluiten dat de verkopen en geïnteresseerden tegenvallen.
Hier de link naar de vergelijking tussen de verschillende casino tokens (door FunFair zelf): https://funfair.io/transaction-cost-comparison/
Hier staat een uitgebreide raportage met realistische "reasons to buy" en "reasons to sell": https://www.valemount.io/funfair/
huh?? Koers-stabiele coin die aan emissies doet ?? lijkt mij niet echt een stabiele coin als ze coins bij creëren..Swerfer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:59:
[...]
Koers-stabiele coin uitkiezen waarbij je met coin emissies je vermogen ziet groeien...
ICO is een vorm van emissie voor een nieuwe shit coin.
ik snap anders niet wat je bedoelt
Daytraden in BTC op Bitfinex is voor mij de way to go, nog geen cent kwijtgeraakt.Slux schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:36:
[...]
zolang ik mijn verstand maar gebruik
Excuses voor al het bovenstaande
Wat ik niet snap is dat ik bij Bitfinex een stop had staan op 265 met een limit op 260, nu is alles voor 260 weg gegaan terwijl de prijs niet eens onder de 262 is gekomen. Dan had dit toch nooit verkocht moeten worden voor exact 260, maar ergens tussen 260 en 265?
Snap niet zo goed wat Disney daar nou mee moet.Viper® schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:42:
[...]
https://www.enterprisetim...ragonchain-announces-ico/
Ico is gepland voor 2 oktober.
[...]
Ook direct een mogelijke overhype natuurlijk. Maar kan interessant zijn
Funfair is dan een stuk logischer. Lijkt beetje op Edgeless.
Je kan de koers reguleren door bij vraag nieuwe coins te releasen wat een stijgende prijs weer drukt. De nieuwe coins worden dan deels verdeeld onder de huidige coin houders, die hun aantal dus zien groeien. Bij een dalende koers worden weer coins opgekocht om de prijs weer te laten stijgen. Verder kunnen indien nodig fees worden geburnt wat ook stabiliserend werkt. Er zijn diverse van deze coins, waaronder Tether al werkt die wel iets anders. Corion is hierin een nieuwe en die houd de prijs altijd op $1Slux schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:04:
[...]
huh?? Koers-stabiele coin die aan emissies doet ?? lijkt mij niet echt een stabiele coin als ze coins bij creëren..
ICO is een vorm van emissie voor een nieuwe shit coin.
ik snap anders niet wat je bedoelt
Corion heeft een wallet waarbij je service provider kan worden of je er bij aansluiten. Alleen zo kan je coin emissies claimen en dwingt mensen om de wallet te gebruiken en dus niet gaat speculeren op exchanges, wat dan ook geen zin heeft omdat de koers toch niet stijgt.
De coins die je in je wallet hebt zijn dus waardevast en als je niets uitgeeft, dan zal de totale waarde ook nooit zakken, maar kan wel stijgen (in aantal coins, niet in prijs).
Dit is in het kort hoe Corion werkt, als je de uitgebreide whitepapers leest, dan wordt het vanzelf duidelijk.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Anoniem: 239170
Ik heb geen wallet voor Ripple, wilde het juist van exchange naar exchange sturen zonder eerst naar een wallet over te zetten.
Geloof dat Bittrex tags alleen voor je eigen administratie zijn, maar zou het even googlen.Anoniem: 239170 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:56:
Ik wil wat Ripple van Kraken naar Bittrex sturen echter Bittrex vraagt om een tag en volgens mij kan ik deze nergens invullen bij de withdraw van Kraken. Iemand een idee hoe ik dat toch voor elkaar kan krijgen of is het onmogelijk?![]()
Ik heb geen wallet voor Ripple, wilde het juist van exchange naar exchange sturen zonder eerst naar een wallet over te zetten.
Anoniem: 970525
Tags zijn idd voor eigen administratie. Zet er gewoon Wallet bij ofzo.Anoniem: 239170 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:56:
Ik wil wat Ripple van Kraken naar Bittrex sturen echter Bittrex vraagt om een tag en volgens mij kan ik deze nergens invullen bij de withdraw van Kraken. Iemand een idee hoe ik dat toch voor elkaar kan krijgen of is het onmogelijk?![]()
Op 265 is je order gestart, je hebt deze erin gezet voor 260, daar heeft iemand het dus ook voor gekocht. Logisch, want dat was redelijk 'goedkoop' op dat moment.Meessen schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:19:
Shit was vergeten mijn stop loss te verhogen met de stijging van ether, nu is de boel verkocht voor een te laag bedrag -.-
Wat ik niet snap is dat ik bij Bitfinex een stop had staan op 265 met een limit op 260, nu is alles voor 260 weg gegaan terwijl de prijs niet eens onder de 262 is gekomen. Dan had dit toch nooit verkocht moeten worden voor exact 260, maar ergens tussen 260 en 265?
Gelijk toen ik thuis kwam maar even de tijd genomen om wat te shuffelen in mijn alts. Hieronder een lijstje van de coins die ik zelf heb en waarom, ter info mijn totale crypto vermogen is <1000 dollar
- DLT - Agrello - Zeer interessante ICO uit Estland m.b.t. rechtsgeldige smart contracts, net op de markt
- BMC - BlackMoon - Vandaag op de markt vanuit ICO en gelijk onder ICO prijs, interessant Asset Mgt concept
- IOT - IOTA - Bijzondere ontwikkeling o.b.v. tangles met een groeiend team met key-players, wel al vrij hoge MCap
- BQX - BitQuence - Beetje FOMO coin voor nu, lijkt potentie te hebben qua concept met o.a. het kopen van crypto in baskets en voorspellende functies
- NAV - Eerder al gehad toen hij €1+ was, goede ontwikkelingen, vandaag weer teruggekocht in de dip
- ARK - Veel van gehad, veel aan verdiend, nu nog een paar omdat er nog veel potentie is
- NEO - Al vanaf AntShares gehodld, verkocht en ge-day-trade, nu nog een paar over voor shits&giggles
- EDG - Edgeless - Casino gebaseerd op blockchain met 0 edge voor het huis. Gekocht toen de hype startende was, verkocht toen de koers kelderde, nu weer wat gekocht
- VTC - Vertcoin - Fork van LTC met veel minder promotie, wel veel shills. Ik mine deze coin al wekenlang met mijn 1070, elke dag 2-3 "gratis" VTC
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 21-09-2017 21:26 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mining ban in China. Laat het ze nou maar helemaal blokkeren, dan zijn we er gelijk klaar mee, i.p.v. iedere 3 dagen een berichtje.romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:55:
Iemand al wat meer duidelijkheid betreft de plotselinge drop van vanavond?
Over een week staat ie weer boven de $4k
Als je je BTC verkoopt om later bijv. weer lager in te kopen, wat koop je er dan voor terug? USDT?6820s schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:19:
[...]
Daytraden in BTC op Bitfinex is voor mij de way to go, nog geen cent kwijtgeraakt.
zolang ik mijn verstand maar gebruik
Het enige puntje is dat ik vandaag in 50 NEO heb geïnvesteerd. Ik ben startende, is dit verstandig en moet ik hopen op een comeback?OverSoft schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:31:
[...]
Mining ban in China. Laat het ze nou maar helemaal blokkeren, dan zijn we er gelijk klaar mee, i.p.v. iedere 3 dagen een berichtje.
NEO in je wallet zetten, lekker GAS laten genereren en er de komende maanden niet naar omkijken. Betere nachtrust gegarandeerd!romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:39:
[...]
Het enige puntje is dat ik vandaag in 50 NEO heb geïnvesteerd. Ik ben startende, is dit verstandig en moet ik hopen op een comeback?
Zal wel schrikken zijn dan vandaag. Ik heb een tijd NEO gehad, maar uiteindelijk met wat verlies verkocht omdat de koers maar bleef dalen. Ergens komt er een minimum, niemand weet wanneer, als het vandaag is, dan is jouw investering in NEO prima. Ik denk dat NEO aan het eind van het jaar wel flink hoger staat, maar of hij eerst nog door een dieper dal gaat...romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:39:
[...]
Het enige puntje is dat ik vandaag in 50 NEO heb geïnvesteerd. Ik ben startende, is dit verstandig en moet ik hopen op een comeback?
Ik dacht dat limit betekende dat je voor de huidige markt waarde wilt verkopen, maar niet lager dan het limiet (260 hier)Knielen schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:22:
[...]
Op 265 is je order gestart, je hebt deze erin gezet voor 260, daar heeft iemand het dus ook voor gekocht. Logisch, want dat was redelijk 'goedkoop' op dat moment.
Zo kunnen ze er meer mee verdienen, zullen er vast genoeg zijn die er van profiteren.OverSoft schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:31:
[...]
Mining ban in China. Laat het ze nou maar helemaal blokkeren, dan zijn we er gelijk klaar mee, i.p.v. iedere 3 dagen een berichtje.
Ik heb al enige tijd NEO en twijfel steeds meer over of ik ze wel moet houden, de rek is er volgens mij uit. Tov mijn andere Alt coins (o.a. XVG,TRIG) presteert NEO de laatste tijd erg slecht. Wil je geld verdienen, dan moet je de juiste ICO zien te vinden (weet je pas achteraf), of op het juiste moment in BTC of ETH instappen. Ik handel de laatste 2 weken voornamelijk met ETH en een beetje BTC en dat levert veel meer op dan alle andere coins. Het is daarnaast ook veel overzichtelijker om 1 of 2 munten te hebben, al kunnen de klappen wel harder aankomen omdat ze hard omhoog of hard omlaag gaan.romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:39:
[...]
Iedereen zo zijn eigen mening. Je weet pas over een tijdje of het slim was
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb ze voor 17,95$ gekocht dus ik laat ze wel gewoon staan. (Denk ik?Taro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:48:
[...]
Ik heb al enige tijd NEO en twijfel steeds meer over of ik ze wel moet houden, de rek is er volgens mij uit. Tov mijn andere Alt coins (o.a. XVG,TRIG) presteert NEO de laatste tijd erg slecht. Wil je geld verdienen, dan moet je de juiste ICO zien te vinden (weet je pas achteraf), of op het juiste moment in BTC of ETH instappen. Ik handel de laatste 2 weken voornamelijk met ETH en een beetje BTC en dat levert veel meer op dan alle andere coins. Het is daarnaast ook veel overzichtelijker om 1 of 2 munten te hebben, al kunnen de klappen wel harder aankomen omdat ze hard omhoog of hard omlaag gaan.
Iedereen zo zijn eigen mening. Je weet pas over een tijdje of het slim was
Voordeel is dat ik pas heb ingekocht op c.a. $17.95. Inderdaad een vriend vertelde mij precies hetzelfde. Dus vandaar ook de inkoop, ik zie alleen de prijs maar dalen en dalen dus vroeg het me af.Swerfer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:44:
[...]
Zal wel schrikken zijn dan vandaag. Ik heb een tijd NEO gehad, maar uiteindelijk met wat verlies verkocht omdat de koers maar bleef dalen. Ergens komt er een minimum, niemand weet wanneer, als het vandaag is, dan is jouw investering in NEO prima. Ik denk dat NEO aan het eind van het jaar wel flink hoger staat, maar of hij eerst nog door een dieper dal gaat...
Kan ik deze gewoon in de Bittrex wallet laten staan? (Excuses voor de noob vragenWaking_The_Dead schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:43:
[...]
NEO in je wallet zetten, lekker GAS laten genereren en er de komende maanden niet naar omkijken. Betere nachtrust gegarandeerd!
[ Voor 35% gewijzigd door romano128 op 21-09-2017 21:51 ]
Anoniem: 239170
Ik vraag het dus hierom:Anoniem: 970525 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:10:
[...]
Tags zijn idd voor eigen administratie. Zet er gewoon Wallet bij ofzo.
If the tag is not included in your transfer, we cannot credit your account. Please do not directly deposit from an exchange or pool unless they allow you to specify a tag.
Toen ik een adres genereerde is er ook een 9 cijferige tag aangemaakt waarvan Bittrex wil dat ik die ook invul maar bij Kraken kan ik volgens mij alleen een adres invullen...
Wat ik dus niet snap is dat normaal gesproken met eender welke coin een adres voldoende is?
Dat kan, ja. Maar dan krijg je er wel geen GAS voor. Al zijn ze bij Bittrex de mogelijkheid wel aan het bekijken om GAS uit te keren.romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:48:
[...]
Kan ik deze gewoon in de Bittrex wallet laten staan? (Excuses voor de noob vragen)
Tether lijkt op papier heel goed. Mijn kritiek is dat ik weinig gevonden heb over een wallet op PC of een officiele hardware wallet. Een ander puntje van kritiek is dat sommige mensen twijfels hebben of Tether betrouwbaar is...
Hebben jullie suggesties voor deze problematiek? In deze BEAR-market(?) tijden is een goede plan van aanpak i.v.m. crypto-portfolio waardedalingen IMO essentieel.
Zijn er hardwarewallets die van plan zijn om Tether te ondersteunen? het liefst heb ik geen coins op exchanges langer dan nodig is.
bij voorbaat dank
Niemand hier heeft een glazen bol. De afgelopen periode zou BTC weer snel naar 4.000 gaan en ETH naar 295, maar als ik het vanavond aankijk, kan het ook zo nog maar weer veel verder naar beneden gaan. Als ik nu investeer doe ik dat alleen als ik achter de laptop kan blijven zitten. Als ik de nacht in ga, dan verkoop ik, ik heb er nog geen vertrouwen in.romano128 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:48:
[...]
Ik heb ze voor 17,95$ gekocht dus ik laat ze wel gewoon staan. (Denk ik?) Thanks voor de tips, zou nu een goed moment zijn voor bijvoorbeeld BTC? Ik heb wel wat te spenderen wat kwijt kan, en zou dit graag in de crypto handel spenderen. (Wel logische keuzes maken, al is het starten nog wat lastig merk ik)
Corion is net een maandje uit de ICO en nog niet op een exchange. Cryptopia zou de eerste moeten zijn, nog deze maand. Of Corion een succes wordt is dus erg moeilijk te zeggen, maar ik heb me er goed ingelezen en vond dit eigenlijk de beste ICO rond juli om aan mee te doen, puur op basis van de whitepapers. Met niet-koersstabiele coins kan je je niet echt beschermen tegen waardedaling. Spreiden in de top 50 coins geeft wel meer zekerheid. Na dips komen er altijd weer ups...boksen79 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:17:
wat zijn de beste manieren om je crypto(portfolio) tijdelijk te beschermen tegen waardedalingen??? Ik lees wat over Tether(USDT) en Corion, maar wat vinden de ervaren posters de beste oplossing.
Tether lijkt op papier heel goed. Mijn kritiek is dat ik weinig gevonden heb over een wallet op PC of een officiele hardware wallet. Een ander puntje van kritiek is dat sommige mensen twijfels hebben of Tether betrouwbaar is...
Hebben jullie suggesties voor deze problematiek? In deze BEAR-market(?) tijden is een goede plan van aanpak i.v.m. crypto-portfolio waardedalingen IMO essentieel.
Zijn er hardwarewallets die van plan zijn om Tether te ondersteunen? het liefst heb ik geen coins op exchanges langer dan nodig is.
bij voorbaat dank
Dat deed het toch ook en toen crashte het weer.Taro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:24:
[...]
Niemand hier heeft een glazen bol. De afgelopen periode zou BTC weer snel naar 4.000 gaan en ETH naar 295, maar als ik het vanavond aankijk, kan het ook zo nog maar weer veel verder naar beneden gaan. Als ik nu investeer doe ik dat alleen als ik achter de laptop kan blijven zitten. Als ik de nacht in ga, dan verkoop ik, ik heb er nog geen vertrouwen in.
Klopt, maar als je dan uitstapt is het toch prima? Het kan niet altijd eindeloos blijven stijgen.Memocrat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:29:
[...]
Dat deed het toch ook en toen crashte het weer.
Wie had verwacht dat het zou stoppen bij 3k? Vervolgens werd er massaal ingekocht, waarop de prijs weer ging stijgen. De informatie over China druppelde verder binnen, waardoor de prijs weer steeg. Toen bereikte het de 4k, waarop coindesk claimde dat als het 4k zou halen aan het einde van de dag, dat de prijzen dan naar 5k zouden gaan.Taro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:32:
[...]
Klopt, maar als je dan uitstapt is het toch prima? Het kan niet altijd eindeloos blijven stijgen.
En nu zitten ze weer op 3600 dollar. Maar hij gaat zeker naar 6000 dollar. Dat moet wel, want de dagtraders moeten hun geld hebben en dan gaat het helemaal gebeuren, ofzo.
Je zegt indirect dat er dus geen pijl op te trekken valt. Dat is ook zo, we hebben het hier immers niet over multinationals die per kwartaal rapporteren. Groot nieuws kan ieder moment bekend worden en heeft direct impact, verder moet je gewoon naar de koers kijken, soms per 30 minuten en soms per minuut om trends te kunnen zien. En stap dan in als een dal bereikt lijkt te zijn en verkoop als je het gevoel hebt op een piek te zitten. En iedere keer zal je achteraf zeggen dat je te laat of te vroeg was, maar achteraf is dat makkelijk praten. Als je op 80% van een dal of een piek zit, dan doe je het goed.Memocrat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:09:
[...]
Wie had verwacht dat het zou stoppen bij 3k? Vervolgens werd er massaal ingekocht, waarop de prijs weer ging stijgen. De informatie over China druppelde verder binnen, waardoor de prijs weer steeg. Toen bereikte het de 4k, waarop coindesk claimde dat als het 4k zou halen aan het einde van de dag, dat de prijzen dan naar 5k zouden gaan.
En nu zitten ze weer op 3600 dollar. Maar hij gaat zeker naar 6000 dollar. Dat moet wel, want de dagtraders moeten hun geld hebben en dan gaat het helemaal gebeuren, ofzo.
Wat ik ook erg laat meewegen in mijn besluiten, is het sentiment op o.a. dit forum. Als veel mensen zeggen dat er binnenkort toch echt weer een dal zal volgen, een ATH is bereikt, men alles heeft verkocht, het niet langer zo door kan gaan, dan stap ik uit. 2-3-4 dagen later gebeurt dat dan vaak ook, dan wacht je weer tot een historisch dal + een beetje is bereikt en stap je weer in. De trend op de lange termijn is immers omhoog, dus het dal zal waarschijnlijk iedere keer iets minder laag zijn omdat men bang is de boot te missen (geen garantie!)
ETH laat bijvoorbeeld de afgelopen uren mooie pieken en dalen zien, beweeg mee met de golf, ik ben vanavond 3x ingestapt en 3x uitgestapt. Nu zegt mijn gevoel dat hij weer verder omhoog kan gaan gedurende de nacht, maar ik twijfel nog net te hard, en dus verkoop ik nu. Morgen kijk ik weer verder, mis je het juiste instapmoment, dan komt er over een aantal weken echt wel weer een nieuwe kans.
Leuk om met klein verschil te kopen en verkopen. Sprokkel je toch wat eurotjes bij elkaar
Wat versta jij onder uitstappen alles laten uitbetalen in euro's of omzetten naar een tussenmunt?Taro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:24:
[...]
Wat ik ook erg laat meewegen in mijn besluiten, is het sentiment op o.a. dit forum. Als veel mensen zeggen dat er binnenkort toch echt weer een dal zal volgen, een ATH is bereikt, men alles heeft verkocht, het niet langer zo door kan gaan, dan stap ik uit.
Verder mooie strategie als je 3x hebt weten in en uit te stappen met winst.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
+1ErikRo schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 01:17:
[...]
Wat versta jij onder uitstappen alles laten uitbetalen in euro's of omzetten naar een tussenmunt?
Verder mooie strategie als je 3x hebt weten in en uit te stappen met winst.
ja gebruiken jullie tussenmunten zoals Tether of bedoel je FIAT?
[ Voor 9% gewijzigd door boksen79 op 22-09-2017 02:33 ]
https://twitter.com/SatoshiLite/status/911067464796053506
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om