[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.777 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
.oisyn schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:48:
[...]

Misschien moet die "technisch analist" maar ander werk gaan zoeken :P (tenzij hij bedoelt dat niemand de koers direct kan manipuleren natuurlijk, zoals een centrale bank dat wel kan)
Die bodem op $2960 had ie echter wel spot on, dus zo'n slechte TA is ie misschien niet :)

Ik vind dat verhaal van die CIO (en bij de Rabobank staat dat voor Chief Investment Officer) dubieuzer. Vraagtekens zetten bij de koers van bitcoin snap ik wel. Niemand kan uitleggen waarom het zo krankzinnig stijgt en daalt. Maar ook de onderliggende blockchaintechnologie overhyped noemen is bezopen. De Rabo-versie van de Kodak-baas die niks zag in digitale fotografie.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anders schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:54:
[...]

Die bodem op $2960 had ie echter wel spot on, dus zo'n slechte TA is ie misschien niet :)

Ik vind dat verhaal van die CIO (en bij de Rabobank staat dat voor Chief Investment Officer) dubieuzer. Vraagtekens zetten bij de koers van bitcoin snap ik wel. Niemand kan uitleggen waarom het zo krankzinnig stijgt en daalt. Maar ook de onderliggende blockchaintechnologie overhyped noemen is bezopen. De Rabo-versie van de Kodak-baas die niks zag in digitale fotografie.
Hij gaf aan rond de 3000, 2800 zou kunnen maar dat was vrij laag. Spot on als je het mij vraagt. Als je op 3000 een btc koop had geplaatst had je nu mooie winst gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

NouNee schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:26:
Ik weet niet of dit al gedeeld is, anders delete ik het:

After Jamie Dimon criticized "Bitcoin is a scam" that Bitcoin has drastically dropped, the Bitcoin world community has discovered that JP Morgan Securities (a subsidiary of JP Morgan Chase) sneakily bought large amounts of bonds. of the Bitcoin Tracker One XBT Provider. The information is not verified by the parties involved, but the transaction history of JP Morgan Securities at Nordnet Bank Denmark is displayed at the following link:

https://www.nordnet.dk/mu...rketplace=11&limit=100000
En dit geloof ik meteen.
Is het JP fucking Morgan (de sneak) of iemand anders. Maar dit geloof ik echt. Al die banken die de boel opzettelijk beinvloeden en vervolgens zelf profiteren zit in hun bloed.

Chinese overheid profiteerd of wie dan ook.
Heel lullig voor de mensen die uit emotie handelen en verlies nemen. Vervolgens gaat het weer omhoog en dan missen sommigen de trein. Diegene die ze btc heeft verkocht bij het gerucht en gekocht bij het nieuws profiteerd oook mee! Sell at rumours and buy at news 👌

Zelf vast gehouden en ik sta vandaag weer in de plus. (Ik kom van -25%)

[ Voor 7% gewijzigd door ApC_IcE op 16-09-2017 10:30 ]

Verwijderd

LALA schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:46:
Ik hoor niets meer over de Chinezen zie alléén maar stijgende prijzen. Eigenlijk niets aan het handje dus? NAV coin weer verdubbeld vanaf het dieptepunt vandaag :F Had ik die ook maar gekocht, heb er alléén maar naar gekeken :/
Er komt nog wel een moment. Eind deze maand als het nieuws opnieuw komt dat china wat weer wat shit banned :P

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Slux schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:07:
Die flapdrol van een Lee is alleen maar bezig de markt te manipuleren zodat ie zelf lekker kan shorten.

Op dit soort momenten is het wel jammer dat er geen enkele regulering is om dat ventje de achter slot en grendel te krijgen.

Merkte het gister al aan een aantal tweets dat ie melde dat hij niet aan het handelen was, lag er een beetje te dik op
Waar baseer je dat op? Zijn broer is CEO by BTCC. Charlie had dus inside information. Dit heeft hij ook gedeeld via twitter maar later weer verwijderd omdat mensen hem af zitten te branden.

Het lijk me dus vrij duidelijk dat hij veel meer informatie had over de regulatie en bans in China. Als je hem serieus had genomen had je dus flink kunnen cashen.

Daarnaast als hij continue onzin verteld of manipuleerd dan is zijn reputatie snel voorbij. Helemaal als je creator bent van Litecoin wat nog steeds een van de beste coins is.

Dus welke manipulatie heb je het precies over? Even afgezien of hij echt niet heeft gehandeld. Maar dat is ook speculatie of heb je bewijs dat hij wel heeft gehandeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anders
Het BTC-volume groeit op dit moment weer terwijl de koers wat zakt. Redelijke kans dat er een retrace aankomt, en dus wellicht kans om nog wat goedkope bitcoins in te slaan.

Als de retrace serieus is zullen de alts ook dalen denk ik, dus ik verkoop nu een aantal hoge om ze straks weer goedkoper terug te kopen.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Anders schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:04:
Het BTC-volume groeit op dit moment weer terwijl de koers wat zakt. Redelijke kans dat er een retrace aankomt, en dus wellicht kans om nog wat goedkope bitcoins in te slaan.

Als de retrace serieus is zullen de alts ook dalen denk ik, dus ik verkoop nu een aantal hoge om ze straks weer goedkoper terug te kopen.
Met die strategie ben ik een aantal keer nat gegaan. Los van de enorme procenten winst per saldo dit jaar. Maar tegen beter weten in doe ik nu hetzelfde met eth. Heb er steeds meer. Hoop op dip tot 172 maar 201 is ook prima. Groeit het mooi door.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Anders schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:04:

Het kan dat het terugvalt rond $3800.

https://twitter.com/NicTrades/status/908744866536071169

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anders
destroyer6670 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:15:
Met die strategie ben ik een aantal keer nat gegaan. Los van de enorme procenten winst per saldo dit jaar. Maar tegen beter weten in doe ik nu hetzelfde met eth. Heb er steeds meer. Hoop op dip tot 172 maar 201 is ook prima. Groeit het mooi door.
Ach ja. Een deel van mijn alt-geld zit nu met 5-20% winst (thx Lomo) in een dag tijd weer in BTC. Als ik de retrace verkeerd inschat betekent het dat de BTC koers zelf ook weer stijgt, dus dan is het resultaat alsnog positief :)

Overigens hou ik nog wat kruit achter de hand want ik sluit helemaal niet uit dat er nog een serieuzere koersval komt. De markt zit tjokvol met verse amateurs (zoals ik) en ik acht het best mogelijk dat whales daar misbruik van gaan maken. Grote kans dat ze de afgelopen twee dagen al buikpijn van het lachen hebben gekregen.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 21:16
Gaat een onofficieel rapport rond dat China zo'n beetje alle exchanges gaat blokkeren.
China blijft het nieuws en dus de koers beheersen :/

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Is stop loss (limit) niet meer mogelijk op kraken?

[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 16-09-2017 12:57 ]

Verwijderd

iemand meer info over die roomer?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 13:34 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:22
Meessen schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:53:
Is stop loss (limit) niet meer mogelijk op kraken?
Zodra Kraken traag wordt, gooien ze ook elke keer de withdraw van BTC dicht, zodat je de BTC niet naar een andere exchange kan overmaken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vlaflipper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-08 06:37
Voor wie het nog niet wist, BTC-e is weer terug onder een nieuwe naam genaamd WEX. Als je de afgelopen week je crypto niet hebt weggehaald. Dan hebben ze 30% van je crypto omgezet in tokens welke atm 50% waarde van de betreffende crypto munt betreft. Dus een waardeverlies van rond de 18%.

Oude twitter:
https://twitter.com/btcecom
Nieuwe twitter:
https://twitter.com/WEXnz

Website:
https://wex.nz/

[ Voor 3% gewijzigd door vlaflipper op 16-09-2017 13:49 ]

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Uitstappen of niet? The big question. Ik vrees langs de ene kant weer voor een dip. De markt is nu zo manipuleerbaar... een beetje slecht nieuws en alles zakt terug in elkaar. Ook veel mensen die ingestapt zijn, hebben dit gedaan om van de boom te profiteren en weer even uit te stappen. De boom is voorbij nu.

Anderzijds moet het slechte nieuws ondertussen toch verwerkt zijn? Het geld dat uit de cryptowerekd is gehaald zit er allang nog niet terug in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
vlaflipper schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:47:
Voor wie het nog niet wist, BTC-e is weer terug onder een nieuwe naam genaamd WEX. Als je de afgelopen week je crypto niet hebt weggehaald. Dan hebben ze 30% van je crypto omgezet in tokens welke atm 50% waarde van de betreffende crypto munt betreft. Dus een waardeverlies van rond de 18%.

Oude twitter:
https://twitter.com/btcecom
Nieuwe twitter:
https://twitter.com/WEXnz

Website:
https://wex.nz/
Had vanmorgen net even gekeken.
Staat een order open van 3400 euro twv 16 btc
Dus je kan wel even snel cashen mocht je het vertrouwen.

EUR trading wil daar nog niet vlotten. Volume van 17btc in de afgelopen 24u zegt ook nog niet zoveel.

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

vind dit wel een vrij goede interface voor bitfinex nogal vrij accuraat ook
zeker voor zij die naar zoiets op zoek zijn

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:14
Adnanos schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:54:
Het geld dat uit de cryptowerekd is gehaald zit er allang nog niet terug in.
Er zit geen geld in de cryptowereld of bij bedrijven. Puur consumenten die Bitcoin aan elkaar verkopen,nergens geld dat vastzit bij een bedrijf. De mensen die miljoenen hebben verdient zijn er al echt wel met een grote som geld uit gegaan waarvoor duizenden mensen kleine bedragen er voor in hebben gestopt

[ Voor 19% gewijzigd door President op 16-09-2017 14:54 ]

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
President schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:53:
[...]

Er zit geen geld in de cryptowereld of bij bedrijven. Puur consumenten die Bitcoin aan elkaar verkopen,nergens geld dat vastzit bij een bedrijf. De mensen die miljoenen hebben verdient zijn er al echt wel met een grote som geld uit gegaan waarvoor duizenden mensen kleine bedragen er voor in hebben gestopt
De cryptohandel is nog te aantrekkelijk om het meeste geld er niet terug in te stoppen. De mensen die miljoenen hebben verdiend, hebben de knowhow om dat opnieuw te doen. Er is voor hen op dit moment geen betere investering.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
biggydeen2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:23:
[...]

Waar baseer je dat op? Zijn broer is CEO by BTCC. Charlie had dus inside information. Dit heeft hij ook gedeeld via twitter maar later weer verwijderd omdat mensen hem af zitten te branden.

Het lijk me dus vrij duidelijk dat hij veel meer informatie had over de regulatie en bans in China. Als je hem serieus had genomen had je dus flink kunnen cashen.

Daarnaast als hij continue onzin verteld of manipuleerd dan is zijn reputatie snel voorbij. Helemaal als je creator bent van Litecoin wat nog steeds een van de beste coins is.

Dus welke manipulatie heb je het precies over? Even afgezien of hij echt niet heeft gehandeld. Maar dat is ook speculatie of heb je bewijs dat hij wel heeft gehandeld?
Je geeft er zelf al antwoord op
Charlie had dus inside information. Dit heeft hij ook gedeeld via twitter

Dat is dus niet zijn taak en daar manipuleer je de markt mee.
Toen het via officiële bronnen naar buiten kwam stabiliseerde de markt ook.

Alsof hij niet zou weten dat mensen hem zouden afbranden...

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat een voltooide sell order op Bittrex, je te weinig BTC oplevert?
Zojuist is er een sell order volledig voltooid, maar in plaats van 0.13 BTC heb ik maar 0,088 BTC ontvangen in mijn wallet. Er staan geen sell orders meer open en er heeft daarna geen andere transactie plaatsgevonden. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
Slux schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:24:
Je geeft er zelf al antwoord op
Charlie had dus inside information. Dit heeft hij ook gedeeld via twitter

Dat is dus niet zijn taak en daar manipuleer je de markt mee.
Taak? Manipulatie? Grappig eigenlijk. We prijzen bitcoin omdat het een niet-gereguleerde munteenheid is, we willen dat de overheid zich er niet mee bemoeit maar ondertussen zitten we wel te klagen als iemand de boel mogelijk manipuleert. Bizar. Als je het ongereguleerd wilt, moet je niet klagen als je het ongereguleerd krijgt.
Toen het via officiële bronnen naar buiten kwam stabiliseerde de markt ook.
Andermaal: heeft niks met Charlie Lee te maken .De markt komt altijd in beweging na geruchten en stabiliseert weer nadat het nieuws officieel is.
Alsof hij niet zou weten dat mensen hem zouden afbranden...
Opnieuw de vraag: wat had ie dan moeten doen? Het voor zich moeten houden en zijn volgers in the dark houden? Was dat beter geweest? Wat een kul. Je kunt die man ook gewoon prijzen dat ie de informatie publiekelijk deelde in plaats van er stiekem zijn voordeel mee te doen.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:27
Remius schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:55:
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat een voltooide sell order op Bittrex, je te weinig BTC oplevert?
Zojuist is er een sell order volledig voltooid, maar in plaats van 0.13 BTC heb ik maar 0,088 BTC ontvangen in mijn wallet. Er staan geen sell orders meer open en er heeft daarna geen andere transactie plaatsgevonden. Iemand hier ervaringen mee?
Staat er geen buy order ergens open? Die zet hij in je wallet onder reserved.
en kijk ook even bij je market history onder actual rate.

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Rox92 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:04:
[...]

Staat er geen buy order ergens open? Die zet hij in je wallet onder reserved.
en kijk ook even bij je market history onder actual rate.
Nee ik heb verder geen buy orders open staan. Mijn BTC balance was 0 en zou dus nu 0,13 BTC moeten zijn. Als ik naar de completed order kijk zie ik niks bijzonders. Alle units zijn filled en actual rate klopt ook. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anders schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:03:
[...]

Taak? Manipulatie? Grappig eigenlijk. We prijzen bitcoin omdat het een niet-gereguleerde munteenheid is, we willen dat de overheid zich er niet mee bemoeit maar ondertussen zitten we wel te klagen als iemand de boel mogelijk manipuleert. Bizar. Als je het ongereguleerd wilt, moet je niet klagen als je het ongereguleerd krijgt.

[...]

Andermaal: heeft niks met Charlie Lee te maken .De markt komt altijd in beweging na geruchten en stabiliseert weer nadat het nieuws officieel is.

[...]

Opnieuw de vraag: wat had ie dan moeten doen? Het voor zich moeten houden en zijn volgers in the dark houden? Was dat beter geweest? Wat een kul. Je kunt die man ook gewoon prijzen dat ie de informatie publiekelijk deelde in plaats van er stiekem zijn voordeel mee te doen.
Ik klaag helemaal niet, ik verdien er lekker aan zoals het gaat.

Maar zo lang de markt gemanipuleerd kan worden door bepaalde personen zal crypto nooit mainstream worden.

Daar zit dus het puntje, de markt was nooit zo in een paniek beweging gekomen als hij het voor zich had gehouden.

En ja dat had hij voor zich moeten houden, of op een normale manier vertellen met een bron erbij en zonder het te verwijderen en melden dat ie niet aan het handelen was, en niet met een excuses aankomen dat iedereen over hem heen viel, die man is echt wel intelligent genoeg om dat zelf te weten.

Wat ik al eerder aangaf als voorbeeld, als je directeur bij Shell bent en je gaat een 3rde van je bedrijf sluiten dan kan je dat niet via een tweet naar buiten brengen voordat het officieel naar buiten is gebracht.
Het is zelfs strafbaar, voorkennis..

Maar goed iedereen zijn mening, ik vind het zelf een beetje dubieus zoals het gebracht is en zie dat een tweet genoeg is om de markt in paniek te brengen, en imo het daarom nog te amateuristische markt is om echt volwassen te worden en als mainstream mee te doen.
Dus nog genoeg tijd om lekker te handelen in deze bubbel :+

• vlaflipper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-08 06:37
SonyEricsson schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:16:
[...]

Had vanmorgen net even gekeken.
Staat een order open van 3400 euro twv 16 btc
Dus je kan wel even snel cashen mocht je het vertrouwen.

EUR trading wil daar nog niet vlotten. Volume van 17btc in de afgelopen 24u zegt ook nog niet zoveel.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar nog niet zo veel om te gaan handelen. Wacht eerst even tot de dumps van China voorbij zijn en de markt weer aan trekt en kijken wat er met WEX gebeurd. Zelf investeer ik ook niet zo veel. Maar idd wel een leuke order. Het probleem is echter dat er momenteel een limiet is op het weghalen van currencies.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Waarom stijgt koers nu plotseling weer? Vind het wel voldoende zo voor vandaag, beter wat stabiliteit ipv hush hush.

• Rox92
Remius schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:10:
[...]

Nee ik heb verder geen buy orders open staan. Mijn BTC balance was 0 en zou dus nu 0,13 BTC moeten zijn. Als ik naar de completed order kijk zie ik niks bijzonders. Alle units zijn filled en actual rate klopt ook. ;(
Gaat natuurlijk ook nog een beetje fee van 0.25% af maar dat is niet zoveel. Zou even contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Voor wie nog niet op de hoogte is over de bitcion :+

http://www.dumpert.nl/med...wereld_over_bitcoins.html

Sorry dat het een beetje offtopic is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Hebben meer mensen zich verdiept in de presale van ICON, een Zuid-Koreaanse crypto?

Het idee klinkt goed, maar het is erg lowkey (is al 2 jaar in ontwikkeling). Ze schijnen al veel agreements met banken en ziekenhuizen te hebben en hebben de overheid achter zich.

Info: https://www.reddit.com/r/..._eth_koreas_first_crypto/

[ Voor 4% gewijzigd door Trent900 op 16-09-2017 21:33 ]

Verwijderd

Zijn er mensen die kennis en ervaring hebben over bitcoin bots? Bots die voor je kopen en verkopen?

Is dit te adviseren, zoniet waarom? Ik ben benieuwd of het een scam is namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 18:51
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:01:
Zijn er mensen die kennis en ervaring hebben over bitcoin bots? Bots die voor je kopen en verkopen?

Als een ontwikkelaar een werkende bot had waarmee geld te verdienen was hoefde hij zijn bot niet te verkopen aan anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:01:

Ik ken een verhaal van een bot die prima werkte. Iedereen gaf er positieve reviews over en iedereen ging het gebruiken. totdat na een maand ineens iedereen zijn geld weg was......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
Slux schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:38:
Het is zelfs strafbaar, voorkennis..
Door rood licht rijden is ook strafbaar. Maar ook daar is hier geen sprake van.

https://www.afm.nl/~/prof...andel-voorwetenschap.ashx
Het essentiële kenmerk van handel met voorwetenschap is dat een oneerlijk voordeel wordt
behaald uit voorwetenschap ten nadele van derde partijen die niet van deze informatie op de
hoogte zijn
Charlie Lee brengt echter juist derde partijen op de hoogte dus kan er per definitie al geen sprake zijn van handel met voorkennis. Sterker nog, hij voorkomt juist dat anderen met voorkennis kunnen handelen door geruchten (die waar bleken) publiek te maken.

Daarnaast vallen cryptoexchanges ook nog eens niet onder de financiële instrumenten waar handel met voorwetenschap betrekking op heeft. Zie hoofdstuk 1.2 van de genoemde link.

In het buitenland (oa VS) bestaan vergelijkbare definities.

Verder blijf ik erbij: willen we een ongereguleerde markt? Dan krijgen we een ongereguleerde markt. Wie dat niet kan handelen is niet geschikt om erin te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Zo, ik heb maar wat ETH's in ICO's gepompt; KICKICO, Electroneum en Change,
En nu op naar de maan! :Z

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Steelo schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:50:
Zo, ik heb maar wat ETH's in ICO's gepompt; KICKICO, Electroneum en Change,
En nu op naar de maan! :Z
Ook meegedaan aan Kyber? Vraag is nu al x3 tov ico-prijs.

En waarom bovenstaande ico's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:03
Iemand ook MyTrackNet.com gezien? ziet er best interessant uit :)

ICO moet nog starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anders schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:15:
[...]

Charlie Lee brengt echter juist derde partijen op de hoogte dus kan er per definitie al geen sprake zijn van handel met voorkennis. Sterker nog, hij voorkomt juist dat anderen met voorkennis kunnen handelen door geruchten (die waar bleken) publiek te maken.
Je geeft het antwoord zelf ook al.
Er is juist wel sprake van voorkennis want hij en zijn omgeving kunnen short posities innemen en dan de wereld in brengen.

Wat gebeurt er dan ? Hij verdiend er dik aan om het publiek te maken en de onwetende belleger is de sjaak.

Als het via de officiële kanalen naar buiten wat gekomen wat hij niet is, dan was de schade beperkt gebleven.

En nogmaals als je iets de wereld in brengt om te delen waarom verwijder je het dan weer ? omdat je verdrietig wordt omdat er een paar negatief op reageren ? onzin, het was gewoon om paniek te zaaien imo, ja zijn verhaal klopte maar hij liet wel essentiële dingen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Komt er toch nog een leuke weekend dip....,BTC is wederom aardig aan het inkakken,heb al een buy order klaar staan.

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
papaleo schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:52:
Komt er toch nog een leuke weekend dip....,BTC is wederom aardig aan het inkakken,heb al een buy order klaar staan.
Ik plas er net weer naast de laatste dagen, zet ik een order klaar gaat de boel weer omhoog :X

Echt wel irritant dat een SEPA betaling in het weekend nooit verwerkt wordt anno 2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
GAS is sinds donderdag toegevoegd in Polo. Mooi, kan ik mijn gratis GAS daar verkopen.

Met RISE gaat het goed. Morgen is er nieuws.

Mcventure (main dev): Good news for Python Developers coming up on Monday. Stay Tuned!

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Slux schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:38:
[...]

Maar zo lang de markt gemanipuleerd kan worden door bepaalde personen zal crypto nooit mainstream worden.
Dat is slechts een kwestie van tijd. Hoe groter de hele cryptocurrencymarkt is, hoe lastiger het zich laat manipuleren. Kijk naar de normale beurzen en valuta, de dagelijkse verschillen in waarde zijn lang niet zo extreem als in cryptocurrency, terwijl ook daar positief en negatief nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Slux schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:24:
Als het via de officiële kanalen naar buiten wat gekomen wat hij niet is, dan was de schade beperkt gebleven.
Dus jij denkt dat de markt nauwelijks in beweging was gekomen als China out of the blue exchanges was gaan sluiten. Dezelfde markt die zonder aanwijsbare oorzaak in anderhalve maand tijd is verdrievoudigd in waarde.

Right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Zelf afgelopen week mijn (0.1) bitcoin verkocht op 3200 euro. Ik verwacht eigenlijk dat na de piek nu weer een dal komt mede ook door het gebeuren in China.

Niemand zal weten wat er echt gaat gebeuren maar wat zijn jullie verwachtingen? Ik wil mij niet bang laten maken door kleine schommelingen en twijfel nu op welk moment ik weer zal kopen. (Litecoin ook verkocht op 50-55 of zo)

Heb er (maar) 150 euro ingestoken een paar jaar terug dus is voor mij ook meer voor de lol ervan dan dat ik er iets van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Bakkels schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:50:
[...]

Klopt absoluut. Maar moet je daar nou juist regulering op toepassen? Dat kan dan een kant uit gaan die voor mijn gevoel compleet haaks staat op het principe van cryptocurrency als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast krijg ik altijd een beetje jeuk van wat ik het 'consumentenbond-principe' noem. Dat de consument maar altijd en overal beschermd moet worden, en dat als er iets mis gaat, de schuld ook nooit bij diezelfde consument ligt, ook al is het een gevolg van de keuzes die diegene zelf heeft gemaakt.

We willen met zijn allen een onafhankelijke valuta, weg van de overheden, banken en hun reguleringen, maar als je verkeerde keuze maakt moet diezelfde overheid je wel beschermen? You can't have your cake and eat it..
Dit slaat de plank alleen maar volledig raak. Nederland kenmerkt zich door linkse bureaucratische onzin. 70 procent van de Nederlandse burgers houdt zijn handjes bij het minste of geringste in de lucht. Gevolg is dat er gevallen rondlopen die te beroerd zijn om te werken en in plaats van juist aan de samenleving bij te dragen door belasting te betalen leven voor verschillende uitkeringen en bijstand en op die manier nog meer te besteden hebben dan een hardwerkende Jan Modaal, verschrikkelijk.

Voor iedereen die mee wil doen aan crypto, ik heet je van harte welkom. Maar wees dan ook bereid er voor te werken en kennis te vergaren. Gelukkig vind ik het hier op Tweakers.net over het algemeen prima in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Grote winkel in zuid afrika (kaapstad) accepteert betalingen met bitcoin !!

https://www.reddit.com/r/...lers_in_south_africa_now/

[ Voor 28% gewijzigd door o-TANK-o op 17-09-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Slux schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:01:
[...]

Ik plas er net weer naast de laatste dagen, zet ik een order klaar gaat de boel weer omhoog :X

Echt wel irritant dat een SEPA betaling in het weekend nooit verwerkt wordt anno 2017
Ja...,hadden we maar voorkennis dan was het niet meer zo moeilijk ;)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Google, apple en nog meer willen api toevoegen dat je met crypto kan betalen bij de betaalmogelijkheden!!

https://www.coindesk.com/...pt-crypto-compatible-api/

[ Voor 38% gewijzigd door o-TANK-o op 17-09-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@o-TANK-o
Zie topicwaarschuwing:
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Zou je je reacties uit willen breiden met wat begeleidende tekst over wat er in de link te vinden is? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
.oisyn schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:07:
@o-TANK-o
Zie topicwaarschuwing:

[...]

Zou je je reacties uit willen breiden met wat begeleidende tekst over wat er in de link te vinden is? :)
Oh yes! sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ik ben van plan om Navcoin en Verge te kopen, gezien litebit niet meer echt te vertrouwen is, welke exchange gebruiken jullie om makkelijk coins te kopen? Dit was namelijk wel een groot voordeel van litebit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
jesse111 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:17:
Ik ben van plan om Navcoin en Verge te kopen, gezien litebit niet meer echt te vertrouwen is, welke exchange gebruiken jullie om makkelijk coins te kopen? Dit was namelijk wel een groot voordeel van litebit imo.
Op de snelle, dure manier zijn er inderdaad litebite, maar ook:
https://anycoindirect.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Ik gebruik coinbase, zend ik het door naar bittrex om daar te traden voor alt coins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
o-TANK-o schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
[...]

Ik gebruik coinbase, zend ik het door naar bittrex om daar te traden voor alt coins..
Dit zal wat naïef klinken, ik heb wat coins (o.a) Verge bij Litebit staan, wat is hier dan mis mee om dit daar te hebben staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RisingSun schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:04:
[...]

Dit zal wat naïef klinken, ik heb wat coins (o.a) Verge bij Litebit staan, wat is hier dan mis mee om dit daar te hebben staan?
Ze zijn inmiddels twee keer gehackt waardoor alle klantgegevens op straat zijn beland. (Naam, adres, iban, email, portfolio enz)

Amateurs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Trent900 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:32:
Hebben meer mensen zich verdiept in de presale van ICON, een Zuid-Koreaanse crypto?

Het idee klinkt goed, maar het is erg lowkey (is al 2 jaar in ontwikkeling). Ze schijnen al veel agreements met banken en ziekenhuizen te hebben en hebben de overheid achter zich.

Info: https://www.reddit.com/r/..._eth_koreas_first_crypto/
Hoe werkt zo'n tokensale precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
kmbkjb schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:45:
[...]

Op de snelle, dure manier zijn er inderdaad litebite, maar ook:
https://anycoindirect.eu/
Ziet er wel okay uit, maar ik neem aan dat ik dan eerst BTC moet kopen, die overzetten naar bittrex (of een andere exchange) en dan kan ik pas Verge & NAV kopen?

Het voordeel aan litebite is dat ze super veel coins aanbieden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
RisingSun schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:04:
[...]

Zoals Luuk al zegt, is Litebit al 2 keer gehacked in korte tijd.. Alles wat je daar dan hebt staan in je wallet kan dan weg zijn. Zoiezo als je voor holden gaat moet je het niet op een exchange laten staan. Altijd zelf je portemonnee beheren. Beste nog op een beveiligde hardware wallet.
Ik koop alleen Btc op coinbase (betaald wel veel vergeleken met sommige andere sites, maar vertrouw deze site wel en heb er tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee). Die stuur ik dan vervolgens naar de Bittrex wallet om daar altcoins te kopen. Die stuur ik dan vervolgens weer vanaf bittrex naar mijn eigen wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Gebruik google 2fa op litebit, verander nogmaals je ww en laat je koop transactie gelijk naar je bittrex eth/btc wallet deposit'en.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

nietmachine48 schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:45:
[...]

Ook meegedaan aan Kyber? Vraag is nu al x3 tov ico-prijs.

En waarom bovenstaande ico's?
Ik was helaas te laat voor Kyber, alleen als je je van te voren had aangemeld kan je nog aan die ico meedoen.

KICKICO klinkt erg interessant omdat ik nog geen blockchain bedrijf gevonden heb die in hetzelfde vaarwater als kickstarter/indiegogo zit. En ik voorzie met hun 80000ETH die ze hebben binnengehaald wel het een en andere.
Change is net als monaco en tenx, dus waarom niet dan een ico joinen, puur om hopelijk snel te cashen en wie weet lukt het Change wel snel om een 'echte' crypto bank te worden.
En electroneum omdat ze veel aan p.r. hebben gedaan (reclame posters in london) en zich o.a. op het minen op mobieltjes richten. Klinkt uniek en ze hebben een degelijke dashboard.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Doe het dan ook 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Laatst online: 15-09 19:57
o-TANK-o schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:54:
[...]

Ik koop alleen Btc op coinbase (betaald wel veel vergeleken met sommige andere sites, maar vertrouw deze site wel en heb er tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee). Die stuur ik dan vervolgens naar de Bittrex wallet om daar altcoins te kopen. Die stuur ik dan vervolgens weer vanaf bittrex naar mijn eigen wallet.
Mocht je vaker via Coinbase kopen is het handiger om dat via GDAX te doen. GDAX is onderdeel van Coinbase en middels een limit order betaal je 0 fees. Even cash overmaken naar Coinbase (is ook gratis) en je hebt bitcoins tegen de marktprijs.

Zie ook deze video voor uitleg: YouTube: How To Stop Paying Coinbase Fees

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
jesse111 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:49:
[...]

Ziet er wel okay uit, maar ik neem aan dat ik dan eerst BTC moet kopen, die overzetten naar bittrex (of een andere exchange) en dan kan ik pas Verge & NAV kopen?

Het voordeel aan litebite is dat ze super veel coins aanbieden :/
Bittrex is de "standaard" goedkope manier. Eerst moet je via Kraken(slechte site imo) of Bitstamp (Sepa overboeking en geen withdrawal fee) BTC of ETH aanschaffen en daarna via bittrex de Altcoins kopen

Via anycoin kan je ook andere munten aanschaffen:
Bitcoin (BTC)
Ether (ETH)
Monero (XMR)
Stratis (STRAT)
NEO (NEO)
Ether Classic (ETC)
Pivx (PIVX)
Litecoin (LTC)
Gulden (NLG)
Dogecoin (DOGE)
Dash (DASH)
Blackcoin (BLK)
Peercoin (PPC)
Zcash (ZEC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Zo gaat toch weer goed omhoog deze ochtend is er iets van goed nieuws naar buiten gekomen? Of vooral geen slecht nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Heeft iemand ervaringen met de baggere exchange van Blockchain.info?
Ik gebruik blockchain.info niet meer maar heb er nog wel een klein bedrag op vast staan omdat ze geen refund sturen na een mislukte omzetting van Bitcoin naar ETH |:(

Als ik naar de order history kijk krijg ik de volgende melding "Your pending transaction expired before we received your deposit and will be returned to you shortly."

Ik wacht hier inmiddels al een week op en echt reageren op mailtjes doen ze niet.
Ben ik genaaid of moet ik nog meer geduld hebben?

(kennelijk is het exchange gedeelte uitbesteed aan ShapeShift?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 11:38
Hi, even een vraagje over wallets.

Ik maak gebruik van een Legder nano s en heb in één eth wallet verschillende munten zitten.
Dat vind ik wel zo handig maar misschien is het verstandiger om voor elke munt een aparte wallet te hebben. Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
zorss schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:27:
Zo gaat toch weer goed omhoog deze ochtend is er iets van goed nieuws naar buiten gekomen? Of vooral geen slecht nieuws?
Verschillende TA's hadden al een bouch voorspelt na de dip van vrijdag. Normaal hebben we in het weekend een dipje, die is er zondagmiddag even geweest. Omhoog is dus weer business as usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen als jullie willen verkopen of kopen bij Kraken? Het mislukt vaak of het duurt gewoonweg 1-2 minuten voordat ik wat kan kopen/verkopen.

Hoe zit dit bij andere exchanges? Ik zit er al aan te denken om naar Bitstamp over te stappen.

Ook omdat Bitstamp goed beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:29:
Hebben jullie ook problemen als jullie willen verkopen of kopen bij Kraken? Het mislukt vaak of het duurt gewoonweg 1-2 minuten voordat ik wat kan kopen/verkopen.

Hoe zit dit bij andere exchanges? Ik zit er al aan te denken om naar Bitstamp over te stappen.

Heb m'n verificatie bij Bitstamp ook in gang gezet nadat Kraken meerdere uren onbereikbaar was afgelopen vrijdag. Eerder ook al eens een probleem gehad dat een order niet was uitgevoerd. Voor mij is het genoeg geweest met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 07:44

Lees elke willekeurige pagina hier in dit topic en je ziet het: Kraken is flut. Ik ben allang geleden overgestapt naar Bittrex.

Zie dat het hier nog niet gemeld is, maar ICON, de ICO van woensdag a.s., heeft deze ochtend KYC geïntroduceerd: https://medium.com/helloi...o-token-sale-e66085dc7a55. Vanwege het feit dat het twee dagen voorafgaand van de ICO wordt gecommuniceerd én dat je de tokens kunt kopen terwijl je nog niet geverifieerd bent, met hierbij de mogelijkheid dat je geweigerd wordt en je tokens niet vrijgegeven worden, wordt er begrijpelijk negatief op gereageerd.

Sowieso doe ik nooit mee aan ICO's met KYC. Ik weet niet hoe het zit met de privacyregeling in andere landen en vertrouw onbekende personen/bedrijven/wetten niet met mijn persoonsgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Orangelights23 schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:05:
[...]

Lees elke willekeurige pagina hier in dit topic en je ziet het: Kraken is flut. Ik ben allang geleden overgestapt naar Bittrex.

Zie dat het hier nog niet gemeld is, maar ICON, de ICO van woensdag a.s., heeft deze ochtend KYC geïntroduceerd: https://medium.com/helloi...o-token-sale-e66085dc7a55. Vanwege het feit dat het twee dagen voorafgaand van de ICO wordt gecommuniceerd én dat je de tokens kunt kopen terwijl je nog niet geverifieerd bent, met hierbij de mogelijkheid dat je geweigerd wordt en je tokens niet vrijgegeven worden, wordt er begrijpelijk negatief op gereageerd.

Sowieso doe ik nooit mee aan ICO's met KYC. Ik weet niet hoe het zit met de privacyregeling in andere landen en vertrouw onbekende personen/bedrijven/wetten niet met mijn persoonsgegevens.
Wat een scam is dat dan. Als je gegevens niet geaccepteerd worden, ben je dus je geld kwijt. Het leek me best interessant om er aan deel te nemen, maar nu ik dit lees zeker niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ook een mooi verhaal: Kim Nilsson of WizSec: how the bitcoins were stolen from Mt. Gox

source: https://davidgerard.co.uk...-were-stolen-from-mt-gox/
Hackernews comments: https://news.ycombinator.com/item?id=15272152

Video is 38 minuten lang, maar meer dan de moeite waard. Er wordt uiteengezet hoe de analyse is uitgevoerd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:22

Na het debakel van vrijdag, heb ik vanmorgen al mijn Cryptocoins van Kraken naar Bittrex overgemaakt. Helemaal klaar met het feit dat je niet kan traden op kritieke momenten en dat ze ook de Withdraw van BTC meteen dichtgooien op die momenten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

CorvusGS schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:50:
[...]

Heb m'n verificatie bij Bitstamp ook in gang gezet nadat Kraken meerdere uren onbereikbaar was afgelopen vrijdag. Eerder ook al eens een probleem gehad dat een order niet was uitgevoerd. Voor mij is het genoeg geweest met Kraken.
Ben ook geswitched naar Bitstamp - heb enorm veel gemist dankzij Kraken afgelopen week. Orders die niet uitgevoerd werden, etc.

Heel irritant!

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tom schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:07:
[...]

Dat is slechts een kwestie van tijd. Hoe groter de hele cryptocurrencymarkt is, hoe lastiger het zich laat manipuleren. Kijk naar de normale beurzen en valuta, de dagelijkse verschillen in waarde zijn lang niet zo extreem als in cryptocurrency, terwijl ook daar positief en negatief nieuws is.
Belangrijkste is denk ik dat er gereguleerd wordt op de beurs... Als dingen uit de klauwen lopen en de prijzen alle kanten opschieten, dan wordt de handel stilgelegd. Met de diverse crypto's zijn er nog teveel partijen die enorme hoeveelheden van wallet naar wallet weten te goochelen en daarmee de prijs enorm kunnen laten stijgen of dalen.

Het gros van de mensen haalt er een grijpstuiver uit, maar er zijn partijen die bij veel mensen vermogen weten weg te halen met het manipuleren van alles.

En gezien er elke dag weer honderden crypto's bijkomen, verleggen de grote partijen zich naar de nieuwe crypto's om daar weer verder te gaan. De gelukszoekers volgen vanzelf (en daar zullen mensen echt nog wel aan verdienen) en dit schuift steeds verder op.

In dat opzicht (mening) zijn de crypto's in ieder geval geen aanvulling op een fatsoenlijke samenleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
fredkroket schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:53:
[...]

Belangrijkste is denk ik dat er gereguleerd wordt op de beurs... Als dingen uit de klauwen lopen en de prijzen alle kanten opschieten, dan wordt de handel stilgelegd. Met de diverse crypto's zijn er nog teveel partijen die enorme hoeveelheden van wallet naar wallet weten te goochelen en daarmee de prijs enorm kunnen laten stijgen of dalen.

Het gros van de mensen haalt er een grijpstuiver uit, maar er zijn partijen die bij veel mensen vermogen weten weg te halen met het manipuleren van alles.

En gezien er elke dag weer honderden crypto's bijkomen, verleggen de grote partijen zich naar de nieuwe crypto's om daar weer verder te gaan. De gelukszoekers volgen vanzelf (en daar zullen mensen echt nog wel aan verdienen) en dit schuift steeds verder op.

In dat opzicht (mening) zijn de crypto's in ieder geval geen aanvulling op een fatsoenlijke samenleving.
Wat een morraalridder ben je ook :+ Persoonlijk vind ik dat wel de charme van crypto. En iedereen weet dat er gemanipuleerd word etc, dan vind ik niet dat je moet gaan huilen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom alle crypto exchange Apps slecht zijn. Is het zo moeilijk om 1 redelijk app te maken?

Kraken, Bitstamp...noem het maar op. Allemaal bagger apps. Ik moet via de browser openen en dat gaat niet al te lekker op mijn iPad of mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
ionn schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:13:
[...]

Wat een scam is dat dan. Als je gegevens niet geaccepteerd worden, ben je dus je geld kwijt. Het leek me best interessant om er aan deel te nemen, maar nu ik dit lees zeker niet meer.
Waar lees jij dit dan. Als je niet geaccepteerd wordt krijg je geen ICX tokens maar je ETH wordt gewoon gerefund
If the contributor is identified as USA, China, or Singapore nationality, the contributor’s Token Sale participation will be canceled. The distributed ICX needs to be refunded.
The ETH contributed to the Token Sale will be refunded. The contributor’s ICX will be locked up until the refund process is completed.
[IMPORTANT!] Token Sale contributors need to go through a separate KYC process. A detailed KYC process will be announced separately. For contributors who do NOT qualify for the KYC requirements: the contributor’s ICX will be collected and the contributor’s ETH will be REFUNDED.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
Viper® schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:17:
[...]

Waar lees jij dit dan. Als je niet geaccepteerd wordt krijg je geen ICX tokens maar je ETH wordt gewoon gerefund
Dit is echt net een half uur geleden op de site gezet, dus een update van hun policy. Vind dit totaal niet professioneel van ICON. Leuk dat ze hun policy aanpassen, maar een bedrijf met een beetje verstand had dit natuurlijk al lang aan zien komen en hoewel het ze siert dat ze het alsnog aanpassen, is dit ronduit slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Het hebben van een goede exchange is cruciaal binnen de cryptomunten heb ik al gemerkt.
Als ik op verkopen/kopen druk betekent dat ook verkopen/kopen en als je dan in onzekerheid blijft zitten minuten lang of het wel is uitgevoerd ... is zo'n exchange afgeschreven om deze flitshandel te doen.

Hoor hier dat Kraken populair is binnen nederlands crypto kopers, maar is de reden alleen maar omdat je met iDeal BTC kan kopen en SEPA kunt gaan?

Ze mogen dan wel veel altcoins hebben, maar als ik al dat klagen over het uitvoeren van orders lees en het daardoor mislopen van geld ... wat is dan de onderbouwing om te blijven hangen.

Zit zelf bij Bittrex en of deze mijn voorkeur zal blijven houden moet nog bewezen worden.

Binnen de gewone beurshandel zat ik bij BinkBank, maar toen De Giro opkwam met veel lagere kosten ben ik direct overgestapt.
Nadeel was in het begin dat De Giro, zeker in de beginfase, ook performance problemen kende, maar tegenwoordig is het bij hun ook gewoon KLIK = GO!

Denk dat er in de toekomst nog wel nieuwe echanges bij gaan komen, die begrijpen dat performance een key ding is als je klanten wil behouden ... zeker kleine spelers, want grote spelers hebben zeker te weten achterdeuren die binnen milliseconden werken ... kost wat, maar verdien je zeker terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Orangelights23 schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:20:
[...]

Dit is echt net een half uur geleden op de site gezet, dus een update van hun policy. Vind dit totaal niet professioneel van ICON. Leuk dat ze hun policy aanpassen, maar een bedrijf met een beetje verstand had dit natuurlijk al lang aan zien komen en hoewel het ze siert dat ze het alsnog aanpassen, is dit ronduit slecht.
je hebt gelijk, vreemd verhaal.

https://www.reddit.com/r/...funds_if_you_dont_comply/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Heb mij aangemeld bij Tradingview om wat betere grafieken te hebben.
Nu zijn er ook mensen die schijnbaar graag lijntjes trekken (idea), met of zonder betekenis, maar de boodschap die ze nu vooral willen geven ... hij gaat (lees moet) omhoog (ze zitter er te duur in?).

Nu ben ik ook geen super TA goeroe, maar als je om iets duidelijk te maken 25 lijntje moet tekenen op een manier dat je er iets positiefs in gaat zien ... dan snap je het niet helemaal.
Ook worden er TA lijnen getrokken die zich niet aan geldende TA regels houden ... zo kan je dus elke richting kloppend maken.

Maar leuk om te zien dat mensen het proberen, maar of het waarde heeft ....

Nu zullen er wel een paar zijn binnen Tradingview die dichter bij de waarheid zitten, alleen heb ik die nog niet echt gevonden. :+

De recente dip zat nagenoeg op een fibornacci level.
Heb gemerkt dat die indicator nogal een grote groep gebruikers heeft binnen de cryptomuntjes.
Bij veel uitleg in fora en YT is het gebruikelijk om deze indicator te gebruiken.
Maar ook hier, deze indicator is ook geen garantie op succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boltinus schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:53:
Heb mij aangemeld bij Tradingview om wat betere grafieken te hebben.
Nu zijn er ook mensen die schijnbaar graag lijntjes trekken (idea), met of zonder betekenis, maar de boodschap die ze nu vooral willen geven ... hij gaat (lees moet) omhoog (ze zitter er te duur in?).

Nu ben ik ook geen super TA goeroe, maar als je om iets duidelijk te maken 25 lijntje moet tekenen op een manier dat je er iets positiefs in gaat zien ... dan snap je het niet helemaal.
Ook worden er TA lijnen getrokken die zich niet aan geldende TA regels houden ... zo kan je dus elke richting kloppend maken.

Maar leuk om te zien dat mensen het proberen, maar of het waarde heeft ....

Nu zullen er wel een paar zijn binnen Tradingview die dichter bij de waarheid zitten, alleen heb ik die nog niet echt gevonden. :+

De recente dip zat nagenoeg op een fibornacci level.
Heb gemerkt dat die indicator nogal een grote groep gebruikers heeft binnen de cryptomuntjes.
Bij veel uitleg in fora en YT is het gebruikelijk om deze indicator te gebruiken.
Maar ook hier, deze indicator is ook geen garantie op succes
Geen een indicator is een garantie op succes. Daarom heet het een indicator...

Hoe meer indicatoren een bepaalde kant op wijzen, hoe aannemelijker het is dat het die kant op gaat. Het kan echter ook niet die kant op gaan. Dat is nog steeds het risico dat je neemt zoals bij elke investering.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2017 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:09:

Hoe meer indicatoren een bepaalde kant op wijzen, hoe aannemelijker het is dat het die kant op gaat. Het kan echter ook niet die kant op gaan. Dat is nog steeds het risico dat je neemt zoals bij elke investering.
De cryptomarkt laat echter zien dat de bekendere indicatoren een goede voorspelling kunnen geven wat er op korte termijn zal gebeuren, in combinatie met elkaar. Dit komt doordat veel mensen zijn begonnen met beleggen in crypto's en met leuke YouTube filmpjes TA's leren, zonder eerdere ervaring op de beurs en met de markt. Wanneer de markt iets verwacht, handelen ze daar naar en zal het ook gebeuren. Daarom zorgt een goede combinatie van indicatoren dat het eenvoudiger dan in 'de echte wereld' te voorspellen is wat een koers zal doen.

Uiteindelijk is het natuurlijk wel gewoon gezond verstand gebruiken en bewust zijn van het feit dat actuele situaties niet meegenomen worden in TA's (zie afgelopen week de China spektakels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:09:
[...]

Ja en nee, het is soms grappig om te zien hoe sommige mensen half/half via traditionele manieren proberen het koersverloop te voorspellen. Soms zitten ze goed maar nog veel vaker niet. Ik las laatst ook weer een stukje van Nederlandse analisten en waar de een een glorieuze toekomst ziet vindt de ander het een zeepbel. Koersvoorspellingen liepen dan ook uiteen voor BTC van 0~$1000 en ~$10000 over een jaar en vanalles er tussenin dus iemand gaat gelijk krijgen maar wie? :+

Kan zijn dat ik de verkeerde artikelen/adviezen lees maar de eerste die zeg maar 4/5 keer op rij precies goed zit moet ik nog vinden. :) En zelfs dan kun je er de 5/6de keer gewoon weer compleet naast zitten. Persoonlijk kan ik ook weinig putten uit eerder opgedane (welliswaar beperkte) kennis binnen het tradtitionele beleggen maar dat maakt het dan ook wel weer leuk. Nogmaals, ik kan er naast zitten maar volgens mij is het gewoon te nieuwe en te volatiel om er echt voorspellingen op los te kunnen laten. In grote lijnen zijn er wel trends zichtbaar maar de range waar binnen deze bewegen is ,voor mij althans, te groot om daar structureel echt iets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:18:
[...]

De cryptomarkt laat echter zien dat de bekendere indicatoren een goede voorspelling kunnen geven wat er op korte termijn zal gebeuren, in combinatie met elkaar. Dit komt doordat veel mensen zijn begonnen met beleggen in crypto's en met leuke YouTube filmpjes TA's leren, zonder eerdere ervaring op de beurs en met de markt. Wanneer de markt iets verwacht, handelen ze daar naar en zal het ook gebeuren. Daarom zorgt een goede combinatie van indicatoren dat het eenvoudiger dan in 'de echte wereld' te voorspellen is wat een koers zal doen.

Uiteindelijk is het natuurlijk wel gewoon gezond verstand gebruiken en bewust zijn van het feit dat actuele situaties niet meegenomen worden in TA's (zie afgelopen week de China spektakels).
Dat klopt. Dat is ook wat ik bedoel. Niet blindelings vertrouwen op indicatoren. Trends en ontwikkelingen in de cryptomarkt en bij het bedrijf van de cryptocoins die jij in je portfolio hebt zijn net zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Bittrex niet irritant omdat je heletijd alleen met dollar kan inzien etc? Ik ben benieuwd waarom men Bittrex kiest ipv Bitstamp.

Bittrex vs Bitstamp Go!

Ik ben nieuwsgierig :) Bitstamp lijkt me meer EU vriendelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:21:
[...]

Ja en nee, het is soms grappig om te zien hoe sommige mensen half/half via traditionele manieren proberen het koersverloop te voorspellen. Soms zitten ze goed maar nog veel vaker niet. Ik las laatst ook weer een stukje van Nederlandse analisten en waar de een een glorieuze toekomst ziet vindt de ander het een zeepbel. Koersvoorspellingen liepen dan ook uiteen voor BTC van 0~$1000 en ~$10000 over een jaar en vanalles er tussenin dus iemand gaat gelijk krijgen maar wie? :+

Kan zijn dat ik de verkeerde artikelen/adviezen lees maar de eerste die zeg maar 4/5 keer op rij precies goed zit moet ik nog vinden. :) En zelfs dan kun je er de 5/6de keer gewoon weer compleet naast zitten. Persoonlijk kan ik ook weinig putten uit eerder opgedane (welliswaar beperkte) kennis binnen het tradtitionele beleggen maar dat maakt het dan ook wel weer leuk. Nogmaals, ik kan er naast zitten maar volgens mij is het gewoon te nieuwe en te volatiel om er echt voorspellingen op los te kunnen laten. In grote lijnen zijn er wel trends zichtbaar maar de range waar binnen deze bewegen is ,voor mij althans, te groot om daar structureel echt iets mee te doen.
Wat je ook nog vergeten bent te vermelden is dat de meeste mensen zaken voorspellen waar zij het meeste profijt van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:25:
Is Bittrex niet irritant omdat je heletijd alleen met dollar kan inzien etc? Ik ben benieuwd waarom men Bittrex kiest ipv Bitstamp.

Bittrex vs Bitstamp Go!

Meer dollars is meer euro's toch? Lijkt me geen hogere wiskunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

Bittrex vs Bitstamp Go!

Euro of Dollar doet er wat mij betreft (nog) niet toe. Als ik handel is het om meer BTC te verkrijgen, dus de verhouding #coin-BTC vind ik veel interessanter.

Als ik wil zien hoeveel het in Euro's is pak ik BF er wel bij :)

Overigens vind ik Bittrex meer dan prima. Ook stabiel tijdens drukte.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49

Bittrex vs Bitstamp Go!

Eigenlijk moet je helemaal niet te veel naar de waarde ten opzichte van de euro kijken. Het allerbelangrijkste is de waarde van de munt in bitcoin (als je het hebt over handelen in alt munten)
Zo kan het zijn dat een munt in euro's verlies oplevert, maar de waarde ten opzichte van de bitcoin juist is gestegen.
Ik leer het allemaal ook nog, dus kan het mis hebben :) Maar iets met sat waarde enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 23:40
Het moment dat je wilt inloggen in Bittrex, maar dat niet lukt omdat Outlook/Hotmail/Office365 eruit ligt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvesh schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:33:
Het moment dat je wilt inloggen in Bittrex, maar dat niet lukt omdat Outlook/Hotmail/Office365 eruit ligt ;w
Zeker Ziggo met variabele ip adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:35:
[...]

Of hij probeert vanaf zijn werk in te loggen. Kan zelf ook niet in Bittrex & Bl3p hierdoor, irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 23:40
Majesty schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:36:
[...]

Of hij probeert vanaf zijn werk in te loggen. Kan zelf ook niet in Bittrex & Bl3p hierdoor, irritant.
Dit.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:02:
Ik snap niet waarom alle crypto exchange Apps slecht zijn. Is het zo moeilijk om 1 redelijk app te maken?

Kraken, Bitstamp...noem het maar op. Allemaal bagger apps. Ik moet via de browser openen en dat gaat niet al te lekker op mijn iPad of mobiel.
Ik vind de Coinbase app anders best lekker werken hoor. Overzichtelijk, stabiel en eur>eth en eth>eur gaat meteen instant. :)

Vraag me overigens wel af hoe veilig deze apps allemaal zijn, gewoon een simpele 4 cijferige pincode (niet eens bij default!) bij Coinbase is eigenlijk wel een beetje jammer als je met meer geld speelt...maken deze apps gebruik van dezelfde security technieken als bank apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:35:
[...]

Neen Outlook ligt er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow is dat het? 8)7 De mensen die gebruik maken van Bittrex snappen wat ik bedoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 21:41
Camiel schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:32:
[...]

Eigenlijk moet je helemaal niet te veel naar de waarde ten opzichte van de euro kijken. Het allerbelangrijkste is de waarde van de munt in bitcoin (als je het hebt over handelen in alt munten)
Zo kan het zijn dat een munt in euro's verlies oplevert, maar de waarde ten opzichte van de bitcoin juist is gestegen.
Ik leer het allemaal ook nog, dus kan het mis hebben :) Maar iets met sat waarde enzo..
Ligt er helemaal aan wat je doel is he ;)
Zo zal het voor veel mensen weinig boeien wat de verhouding alt/BTC is omdat hoop mensen handelen om euro's te verdienen (iedereen lijkt me).
Alleen een hoop mensen proberen eerst meer BTC te vergaren om op een nader te bepalen moment dit om te zetten in euro's.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon is die gewoon zoveel mogelijk BTC verzamelt en meer niet, gaat gewoonweg op lange termijn om keiharde euro's/dollars oftewel cash.
Pagina: 1 ... 99 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).